Pagina 6 van 84 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 2091
  1. #126
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Er zit nog een heel spectrum tussen fairtrade en 'killoknaller', zo ook in de wereld van de P6.

    J.W.
    Jij doet net alsof die wijven iedere dag tulpenbollen vreten. Zolang ik ze nog steeds geld in de fruit automaat zie gooien heb ik er echt geen medelijden mee.

  2. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 december 2013),fr_loper (21 december 2013),Pietjepik (21 december 2013)

  3. #127
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:09
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Jan wandelaar jij moet eens met je verhaal contact opnemen met de organisatie fairtrade. Naast fairtrade bananen en hagelslag straks ook de fairtrade hoer!
    http://fairtradesex.org/about/

    http://seks.blog.nl/betaalde-seks/20...n-dumptarieven

    Haagse hoeren krijgen keurmerk voor fair trade safe sex

    Deze week werd bekend dat het zo slecht gaat met de Nederlandse prostitutie dat sommige vrouwen werken tegen een spotprijs van €10,- en er ook meer dames zijn die zich laten verleiden tot seks zonder condoom.

    Op de ramen van Haagse peeskamertjes komen stickers om deze zaken een halt toe te roepen………

    De prostituees kunnen hiermee duidelijk maken dat zij een eerlijke prijs willen.

    Zo laat Spot46, een initiatief van Gemeente Den Haag weten.

    Op de raamstickers staat de minimale prijs van €25,- of €50,- en ‘safe sex only’
    .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 december 2013)

  5. #128
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    UITBUITING: Het gebruik van iemand maken zonder daar naar waarde voor te belonen

    Wat is de waarde van seksuele dienstverlening (standaard P&N MC)? €100/uur? €75/uur? €50/kwartier? €35/kwartier? Overigens is €25/kwartier ook gewoon €100/uur.

    Wat we wel kunnen stellen is dat er beneden een bepaald bedrag per tijdseenheid geen sprake meer is van naar waarde belonen. Uitbuiting dus.

    Doubletstraat en Vulkanstrasse zullen voor ieder weldenkend mens wel zo'n beetje op de grens zitten tussen 'naar waarde belonen' en uitbuiten. In Flat-rate clubs worden de grenzen van het redelijke met voeten getreden. Hetzelfde geldt overigens ook wanneer je in Doublet of Vulkan voor die bodemprijs ook nog eens extra diensten of langere tijdsduur wilt.

    Zoals Jantje reeds zei: Het sterft onder de ijsberen/wandelaars van de uitbuitende droeftoeters, waardoor de strafbaarheidsstelling van klanten steeds vaker overwogen word.

    J.W.
    Wie bepaalt wat een faire prijs is voor een DVP? Bepaal jij dat, de dame zelf, of toch de werking tussen vraag en aanbod? Als de dame zelf tevreden is met de prijs, waarom moet ik me dan schuldig voelen? Het schijnt zelfs dat er dames zijn die het gratis doen. Je vind ze vaker in het weekend, vooral in kroegen en discotheken en met een vlotte babbel en fatsoenlijk uiterlijk laten ze zich gewillig nemen. Ook uitbuiting? Je betaalt immers niet.

    Je zegt dat men bij uitbuiting niet naar waarde beloont. In Hessen en Baden-Württemberg ligt de prijs van dames bij 50 euro voor ieder half uur. Is dan iedereen in de NRW clubs die dames langer dan 30 minuten boekt ook meteen een uitbuiter? Hier is het geldende tarief nl. 50/25 of ook 40/40 en nog minder in de RTC's.

    Verder is je belediging aan het adres van BP zeer ongepast. Ik ben het ook wel eens niet met hem eens, maar je kunt dat ook normaal verwoorden.

  6. #129
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    volgens mij vind uitbuiting overal ter wereld plaats, niet alleen bij hoeren maar boeren en in de bouw, transport weet ik veel.
    veel ergere omstandigheden dan zo'n arm vrouwke in een club. werken bij 50 graden of zo.
    dus onze jan wandelaar zich eerst daar maar eerst druk over de miljoenen diet uitgebuit worden gaat maken ipv de ""slachtoffers van vrouwenhandel in een PT".
    daarbij hoe weet je als bezoeker van een PT, saunaclub of raamhoer of ze wel of niet gedwongen wordt.
    ik vraag het niet JIJ wel JW
    ik word ook 5 dagen per week min of meer gedwongen om te gaan werken om alles te betalen. belastingen auto huis etc.
    eigenlijk blijft er voor mij niet genoeg geld over om meer te betalen. dan sex in een flat rate club.

    wat me ook niet aanstaat in je betoog, is net doen alsof een ijsbeer echt iets fout doet.
    niet pooier mensenhandelaar loverboy.die doen niks verkeerd.

    jouw denkwijze klopt niet, echt een linkse wereldverbeteraar die niet verder kijkt.

  7. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (21 december 2013)

  8. #130
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Verder is je belediging aan het adres van BP zeer ongepast. Ik ben het ook wel eens niet met hem eens, maar je kunt dat ook normaal verwoorden.
    Gezien de enorme en volkomen terechte minachting die Jantje voelt jegens dergelijke droeftoeters houdt hij zich nog enorm in.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    daarbij hoe weet je als bezoeker van een PT, saunaclub of raamhoer of ze wel of niet gedwongen wordt.
    Waar heeft Jantje het hier over dwang, achterlijke droeftoeter???!!!?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Als de dame zelf tevreden is met de prijs, waarom moet ik me dan schuldig voelen?
    Misschien omdat jij geacht word de norm van een welvarende West-Europese verzorgingsstaat te hanteren, en niet de norm van een zigeunerkamp in een straatarm Balkanland.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    ... of toch de werking tussen vraag en aanbod?
    Wanneer het aan de markt overgelaten moet worden, waarom dan dat gejammer over het feit dat mensen uit straatarme Balkanlanden op de Nederlandse/Duitse arbeidsmarkten toegelaten worden? Als je dumpprijzen op de P6 markt goed praat moet je ook accepteren dat je eigen inkomen onder druk kan komen te staan vanwege marktwerking uit straatarme Balkanlanden.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    ... echt een linkse wereldverbeteraar die niet verder kijkt.
    Mensen die Jantje kennen zullen omvallen van verbazing wanneer hij hen verteld dat hij ergens een linkse wereldverbeteraar is genoemd. Zo blijkt maar weet hoe schrikbarend weinig mensenkennis sommige droeftoeters hebben.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  9. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (21 december 2013)

  10. #131
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht

    Misschien omdat jij geacht word de norm van een welvarende West-Europese verzorgingsstaat te hanteren, en niet de norm van een zigeunerkamp in een straatarm Balkanland.



    Wanneer het aan de markt overgelaten moet worden, waarom dan dat gejammer over het feit dat mensen uit straatarme Balkanlanden op de Nederlandse/Duitse arbeidsmarkten toegelaten worden? Als je dumpprijzen op de P6 markt goed praat moet je ook accepteren dat je eigen inkomen onder druk kan komen te staan vanwege marktwerking uit straatarme Balkanlanden.






    J.W.
    Misschien ben je er nog niet achter, maar de norm ligt in NRW niet zo hoog. Vaak liggen de prijzen in NRW lager dan in bijv. Tsjechie of Polen, landen waar in het verleden veel DVP's vandaan kwamen. Bovendien is West-Europa behoorlijk groot. Zullen we dan maar meteen de Franse tarieven nemen voor die arme meiden? Dan tikken we toch lekker >250 euro per uur af.

    De komst van mensen die willen werken praat ik op zich goed, maar de komst van dat asociale zigeunertuig zie ik liever tegengehouden. Die mensen komen niet om te werken, die komen enkel om hun hand op te houden. Ze kunnen misschien geeneens lezen en schrijven, maar van uitkeringen hebben ze wel verstand.
    Mijn eigen inkomen zie ik niet onder druk, aangezien ik me op een dusdanig niveau op de arbeidsmarkt bevind dat Polen, Bulgen, Roemenen etc. geen concurrentie voor me zijn.

  11. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 december 2013)

  12. #132
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    JW is toch vooral een relnicht die niet kan en wil discussieren op een normale manier.
    Ze zeggen wel eens don't feed the trolls maar ik ga het toch doen en daarmee Jans dag goed maken.

    In onze westerse economie is er nergens een verplichting om te komen tot afspraken wat iemand per tijdseenheid moet presteren.
    Terecht laten we dat aan de markt over,.
    JW loopt jaren achter en in de beste USSR traditie wil Jan wel plannen wat iemand per uur mag en moet doen. Ik heb zelden dommere onzin, hardnekkiger verdedigd zien worden. Ware het uurloon in een PT belachelijk laag dus onder de wettelijke grenzen dan had Jan een punt. Hij zou zelfs een moreel punt hebben als ze niet meer dan het minimum verdienden, maar een moreel punt geeft nog geen recht om een vrouw jouw wil op te leggen.

    Jan is daar toch vooral eng en eenkennig in, alleen zijn wil is wet en die dames die moeten maar wat anders gaan doen.
    Zijn straatje heeft Jan schoongeveegd, hij is een eerzame hoerenloper en de rest is uitschot !
    Want Jan heeft zonder veel kennis van zaken in zijn eentje beslist dat je voor een x bedrag per uur dit werk niet mag gaan doen.
    Jan zal nog bekend maken waar hij de grens gaat leggen, Jan wordt binnenkort benoemd tot Oberreichs Partytreff Sturmbahnfuehrer en het gaat allemaal goed komen. De partytreffs blijven open voor partijleden en geloofsgenoten van Jan !

  13. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (21 december 2013),too slow (21 december 2013)

  14. #133
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Terecht kijken we neer op lieden die de omzet van sekswerkers afromen tot een niveau dat gangbaar is in gebieden waar €200 een modaal maandinkomen is. Pooiers, of zelfs mensenhandelaren noemen we dit soort lieden, en we hebben de grootst mogelijke minachting voor dergelijke types.

    Wanneer klanten prijzen per tijdseenheid betalen die gebaseerd zijn op de hoogte van een modaal maandinkomen in het thuisland dan ben je als klant net zo schuldig aan uitbuiting als de eerste de beste pooier/mensenhandelaar. Uiteraard heeft ieder weldenkend mens daarom voor dergelijke klanten eveneens de grootst mogelijke minachting.
    Net als er bij ons loverboys zijn die jonge meiden op die manier als slaaf de prostitutie in duwen zal het bovenstaande ook voorkomen. Maar is dat de uitzondering of de regel. Als het de regel is dan lijkt me de opsporing eenvoudig. In een straat waar om de vijf minuten wordt ingebroken hoef je als agent ook alleen maar aanwezig te zijn om er een groot aantal te vangen. Maar het verband met flatratesex en wat klanten betalen ontgaat me een beetje. Als de klanten een bedrag betalen wat is gebaseerd op het modaal maandinkomen in het thuisland dan blijft er voor een pooier precies 0 euro over, lijkt met geen goede handel. Deze discussie begon met bedragen van 100 euro inkomsten voor een dame per dag dus dan hebben we het per maand al over het tienvoudige van die 200 euro modaal maandinkomen waar de prijzen voor de klanten op gebaseerd zijn. Als een pooier daar 90% van inpikt is dat zeer onredelijk maar de enige manier om daar vanaf te komen via de klantenprijzen is heel veel minder betalen in plaats van heel veel meer.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Van hard werken krijg je eelt in je handen. Logisch, want handen zijn gemaakt om te werken. Helaas geldt hetzelfde NIET voor een kut. Wanneer je hard moet werken met je kut gaat-ie gewoon naar de klote.
    Foute gedachte want die kut is gemaakt om in de schaarse vruchtbare periodes zo veel mogelijk zaad van verschillende mannen op te nemen om daaruit de sterkste genen te kunnen selecteren. En eelt is een beschermingsreactie tegen overbelasting. Die overbelasting kun je voorkomen met glijmiddel alleen heb je er als bouwakker niet zoveel aan als de stenen constant uit je handen glibberen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Helemaal verdrietig word je van klootzakken die uitbuiting door klanten rechtvaardigen met "die dames hebben immers geen alternatief, dus kiezen ze er zelf voor". Lekker kiezen wanneer je geen alternatieven hebt.
    Dat alternatief is er wel en dat heet kreperen in armoede. En als ze mogen kiezen dan is prostitutie blijkbaar toch de meest aantrekkelijke optie. Lekker humaan om tegen die meiden te zeggen dat je als klootzak in een rijk land hebt besloten dat het beter is als jij er voor kiest dat zij moeten kreperen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Omdat de dames niet door een persoon gedwongen worden maar door omstandigheden kun je niet spreken van mensenhandel. Maar naar flat-rate clubs gaan omdat het daar lekker weinig kost per tijdseenheid is wel degelijk profiteren van de ellende van een ander. Als je in flat-rate clubs ook gewoon €37,50 tot €50 kwijt bent per half uur (net als elders) zou er immers geen hond op af komen. Willens en wetens buit je als klant dus een situatie uit bij het bezoeken van een flat-rate club. Volkomen terecht dat men maatregelen wil nemen in situaties waar de uitbuiting reeds bij de klant begint.
    We profiteren de hele dag van de ellende van anderen, of je nu met je iPhone belt of op je Ikea-bed ligt te slapen of je spijkerbroek aantrekt of ... . Het boeiende aan al deze vormen van profiteren is dat uiteindelijk iedereen er beter van wordt.

  15. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013)

  16. #134
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Wanneer je niet bereid bent om ten minste €35 per half uur seksuele dienstverlening te betalen dan ben je zo'n uitbuitende droeftoeter, en verspeel je al je recht op empathie. Wanneer er maar genoeg van dergelijke droeftoeters onder de ijsberen/wandelaars zitten is het niet verbazend dat er in Europa steeds vaker over het strafbaar stellen van prostitutieklanten word nagedacht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Doubletstraat en Vulkanstrasse zullen voor ieder weldenkend mens wel zo'n beetje op de grens zitten tussen 'naar waarde belonen' en uitbuiten. In Flat-rate clubs worden de grenzen van het redelijke met voeten getreden. Hetzelfde geldt overigens ook wanneer je in Doublet of Vulkan voor die bodemprijs ook nog eens extra diensten of langere tijdsduur wilt.
    Zowel in Doubletstraat als Vulkanstrasse ligt het tarief omgerekend naar een half uur riant boven jouw minimale 35 euro. Ik zou ook niet weten waar je die prijzen op baseert. In een privehuis in Nederland betaal je per uur ruim twee maal dat bedrag, in Zwitserland zelfs vier maal. Een dame die in een flatrate-club kan overnachten, eten en drinken spaart bovendien ook een hele hoop kosten uit dus wat is een dicussie over belonen waard al je alleen dat deel meerekent dat jouw goed uit komt?

  17. Onderstaande leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013)

  18. #135
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Als de klanten een bedrag betalen wat is gebaseerd op het modaal maandinkomen in het thuisland dan blijft er voor een pooier precies 0 euro over...
    Dus uitbuitende pooiers buitenspel zetten door als klant zelf de dames uit te buiten. Dan mag je als klant toch net zo hard aan het gas als de eerste de beste uitbuitende pooier/mensenhandelaar?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Dat alternatief is er wel en dat heet kreperen in armoede. En als ze mogen kiezen dan is prostitutie blijkbaar toch de meest aantrekkelijke optie. Lekker humaan om tegen die meiden te zeggen dat je als klootzak in een rijk land hebt besloten dat het beter is als jij er voor kiest dat zij moeten kreperen
    Deze klootzak is er blijkbaar echt van overtuigd dat hij aan ontwikkelingshulp doet wanneer een vrouw geen andere keuze heeft dan voor een tientje seks met hem te hebben.

    Nergens zegt Jantje Waandelaar dat prostituees niet in West-Europa mogen komen werken. Dat beeld is ontstaan in het hoofd van een simpele ziel met een schrijnend gebrek aan mensenkennis. Jantje Waandelaar zegt alleen dat wanneer prostituees in West-Europa komen werken dat ze dan naar West-Europese maatstaven betaald dienen te worden. Dat is niets anders dan fatsoen en menselijkheid. Zeker wanneer de dames louter en alleen voor prostitutie kiezen omdat dit het minste van twee kwaden is.

    En de West-Europese maatstaf voor een redelijke vergoeding voor sekswerk ligt aanzienlijk boven een minimumloon of het modale inkomen in de straatarme gebieden op de Balkan!!!!!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    We profiteren de hele dag van de ellende van anderen...
    Kijk schoolmeester: een drogreden.....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Terecht laten we dat aan de markt over...
    Reeds vijf jaar kampen we met de gevolgen van wanneer je iets volledig aan de markt over laat. Kwalijke menselijke eigenschappen zoals hebzucht en gierigheid voorkomen immers dat de markt een zeker zelfreinigend vermogen kent.

    Wanneer de aanbiedende kant van de sekswerk-markt bestaat uit straatarme mensen met een schrijnend gebrek aan alternatieven, en de vraagkant bestaat uit gierige droeftoeters met het ethisch besef van een pinda, is het helaas onmogelijk om deze markt vrij te laten. Er is immers geen zelfreinigend vermogen dat die markt reguleert, dus dient die markt van buitenaf gereguleerd te worden.

    Een flat-rate club kenmerkt zich door de uitbuiting van sekswerkers die reeds bij de klanten begint (eventuele verdere uitbuiting door pooiers/mensenhandelaren dus buiten beschouwing gelaten). Het bestaan van flat-rate clubs is daarom een zeer sterke aanwijzing dat externe regulering van de sekswerk-markt dringend gewenst is. Iedereen is het daar gewoon over eens, met uitzondering van de hufterige droeftoeters die in deze thread hun gebrek aan ethiek proberen recht te praten.


    J.W.
    Laatst gewijzigd door Jan_Wandelaar; 21 december 2013 om 15:32
    Keep on Walking.....

  19. Onderstaande 2 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (21 december 2013),wervelwind (21 december 2013)

  20. #136
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    ... dus wat is een dicussie over belonen waard al je alleen dat deel meerekent dat jouw goed uit komt?
    Wat is een discussie over belonen waard wanneer je de duvel en z'n oude teringmoer erbij moet halen om jezelf te overtuigen dat het met de beloning van dames in flat-rate clubs 'wel snor zit'?

    Tussen sekswerker en klant is het moment van belonen het bedrag dat je haar voor verleende diensten in handen stopt. Dat is het moment dat je als klant de verantwoording hebt een bedrag te betalen dat naar West-Europese maatstaven als redelijk betiteld kan worden. In dat bedrag word de tijdsduur van de sessie en de verleende diensten mee genomen. Hoe dat bedrag achter de schermen verdeeld word, hoelang de dame op de volgende klant moet wachten, hoeveel klanten de dame per dag heeft, en of je via een verzonnen formule op een 'uurloon' komt dat boven het minimumloon ligt valt buiten de verantwoordelijkheid van de klant.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  21. #137
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Wanneer de aanbiedende kant van de sekswerk-markt bestaat uit straatarme mensen met een schrijnend gebrek aan alternatieven, en de vraagkant bestaat uit gierige droeftoeters met het ethisch besef van een pinda, is het helaas onmogelijk om deze markt vrij te laten. Er is immers geen zelfreinigend vermogen dat die markt reguleert, dus dient die markt van buitenaf gereguleerd te worden.

    Een flat-rate club kenmerkt zich door de uitbuiting van sekswerkers die reeds bij de klanten begint (eventuele verdere uitbuiting door pooiers/mensenhandelaren dus buiten beschouwing gelaten). Het bestaan van flat-rate clubs is daarom een zeer sterke aanwijzing dat externe regulering van de sekswerk-markt dringend gewenst is. Iedereen is het daar gewoon over eens, met uitzondering van de hufterige droeftoeters die in deze thread hun gebrek aan ethiek proberen recht te praten.
    Mooi dan zijn we er uit. De dames in een flatrateclub verdienen het tienvoudige van het minimumloon in eigen land en anderhalf keer ons minimum loon plus daar bovenop kost en inwoning. Niets aan de hand dus volgens je eigen redenatie.

    Het onophoudelijke beledigende gedrag van bepaalde personen in deze discussie is een zeer sterke aanwijzing dat externe regulering hier dringend gewenst is.

  22. #138
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Een hoer die te weinig verdient om van te bestaan is gewoon niet meer waard. En moet dus iets anders gaan doen.

  23. Onderstaande 2 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013),Pietjepik (21 december 2013)

  24. #139
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Gans Europa is prostitutiebezoekverbod genegen, stilletjes aan.

    In Zweden worden hoerenlopers al langer bestraft --> (of we dat nu willen horen of niet) geen stijging van verkrachtingen, prostitutie verdwijnt niet in de ondergrond, prostitutie is helft gedaald.
    In Frankrijk is het nu een feit.
    Nederland is het zeer genegen.
    België is ook goed op weg. Madam "NON" wil het Franse voorbeeld volgen, SP-A denkt er over of ze dat ook een goed idee vindt.
    In Gent zijn de "betere klasse" die in de buurt van het glazen straatje zijn gaan wonen er in geslaagd om het stadsbestuur te overtuigen dat prostitutie niet kan daar in Gent.
    Duitsland staat hier uitvoerig beschreven. De christenen en socialisten vinden dat het geen geslaagd experiment was om de prostitutie te legaliseren.

    In het slechtste geval zal binnen enkele jaren in heel West-Europa hoerenlopen zwaar beboet worden. Hiermee wil men de prostitutie een halt toeroepen. Zware middelen inzetten om pooiers op te sporen, vraagt blijkbaar te veel organisatietalent.
    Zal de prostitutie ophouden in West-Europa? Ja, allicht. Als ik binnenkort voor een halfuurtje € 1550 moet betalen, besteed ik mijn geld anders. Hiermee kom ik meteen op het punt dat er niet meer verkrachtingen zullen plaatsvinden. Een vrouw hoeft niet verkracht te worden om last te hebben van een man. Ik ga er vanuit dat andere mannen even gezonde mannen zijn als ik. Ik zal dus, bij gebrek aan DVP's, in danscafés en op andere plaatsen mijn uiterste best moeten gaan doen om vrouwen te versieren. Of de vrouwen het zo leuk gaan vinden dat de man weer in de échte betekenis van het woord overal doorgedreven gaan jagen zoals in de prehistorie???
    Nog erger: de prostitutie zal verdwijnen voor eigen deur (in West-Europa). Natuurlijk wil de pooier die er heel flink zijn brood aan verdient dat zo houden. Resultaat: de dames zullen weer in de achtergestelde landen (gebieden) hun lichaam gaan aanbieden, in heel wat onfatsoenlijkere omstandigheden op alle gebied (behuizing, hygiëne) én natuurlijk ook zullen de DVP's zelf ook weer heel wat minder menselijk behandeld worden (want wie kijkt er ginder nu raar op van wat blauwe plekken - in sommige culturen is het zelfs normaal dat de vrouw [geen DVP] geslagen wordt -). Als dat dan de vooruitgang is? Als dat de bedoeling is van West-Europa? Over egoïsme gesproken. Zwijg dan wel over je goede bedoelingen dat je achter de dames staat, dat je mensenhandel wil tegengaan (dan moet je nog altijd je pijlen richten op bestraffen van pooiers).

    Tot hier mijn preek .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013),duivenmelker (21 december 2013),hasta la pasta (23 december 2013),wervelwind (21 december 2013)

  26. #140
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    In Zweden worden hoerenlopers al langer bestraft --> (of we dat nu willen horen of niet) geen stijging van verkrachtingen, prostitutie verdwijnt niet in de ondergrond, prostitutie is helft gedaald.
    Sweden has the highest incidence of reported rapes in Europe and one of the highest in the world. According to a 2009 study, there were 46 incidents of rape per 100,000 residents. This figure is twice that of the United Kingdom which reports 23 cases, four times that of the other Nordic countries, Germany and France. The figure is up to 20 times the figure for certain countries in southern and eastern Europe.
    (wiki)

    We kunnen discussiëren over wat verkrachting is in Zweden maar als een vrouw nee zegt is het gewoon nee ga je door is het verkrachting ook als je haar belazerd (dronken voeren, mooie praatjes of bedwelmen met rape drug) en ze komt er achteraf achter mag je het ook gewoon verkrachting noemen.

    Overigens springt één groep er bovenuit met dank aan de linkse kerk in Zweden.

    In the first seven months of 2013, over 1,000 Swedish women reported being raped by Muslim immigrants. Over 300 of those were under the age of 15. The number of rapes is up 16% compared to 2012 numbers.

  27. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013)

  28. #141
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Er was wel degelijk een toename van verkrachtingen in Zweden gedurende het laatste decennium.

    In 2009 there were 15,700[10] reported sexual offenses in Sweden, a rise of 8% compared to 2008, of which 5,940 were rape and sexual harassment (including exhibitionism) accounted for 7,590 reports.[1] In April 2009, it was reported that sex crimes had increased by 58% over the previous ten years.[11] According to a 2009 European Union study, Sweden has one of the highest rates of reported rape in Europe.[12]

    http://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden
    De vergelijking met statistieken van andere landen is tricky omdat Zweden een andere manier van tellen heeft en een ruimere definitie van verkrachting. Maar dat er een toename is lijkt voor de meeste waarnemers een feit.

    Nog wat duiding hierover van de BBC

    The thing is, the number of reported rapes has been going up in Sweden - it's almost trebled in just the last seven years. In 2003, about 2,200 offences were reported by the police, compared to nearly 6,000 in 2010.

    So something's going on.

    But Klara Selin says the statistics don't represent a major crime epidemic, rather a shift in attitudes. The public debate about this sort of crime in Sweden over the past two decades has had the effect of raising awareness, she says, and encouraging women to go to the police if they have been attacked.

    The police have also made efforts to improve their handling of cases, she suggests, though she doesn't deny that there has been some real increase in the number of attacks taking place - a concern also outlined in an Amnesty International report in 2010.

    http://www.bbc.co.uk/news/magazine-19592372
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  29. #142
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Mooi dan zijn we er uit.
    Misschien dat je er voor jezelf uit bent maar ik heb daarover een andere mening.

    Geen zinnig mens zal 1,5 keer (westers) minimum loon een redelijke beloning vinden voor het werken in de seksindustrie.

    Dames zijn uit eigen keuze bereid om voor die prijzen te werken. Dat mogen ze ook van Jantje. Omdat ze er zelf voor kiezen om voor die prijzen te werken is er dan ook geen enkele sprake van dwang of mensenhandel. Echter: er is wel sprake van uitbuiting. En ook kiezen de dames er vrijwillig voor om in een uitbuitingssituatie te werken omdat dit, ondanks de uitbuiting, een veelvoud opbrengt van wat ze elders kunnen verdienen.

    Hoe je het ook wendt of keert: zonder uitbuiting houden de dames nog eens twee tot vijf keer zoveel over aan sekswerk als dat ze nu doen. Vandaar dat de diepste weerzin voor lieden die sekswerkers uitbuiten volkomen terecht is. Ongeacht of de uitbuiting gebeurt door een pooier/mensenhandel of een gierige klant die slechts bereid is een schijntje te betalen in een flat-rate club.

    Wanneer klanten zich willens en wetens persoonlijk bezig houden met het uitbuiten van sekswerkers in flat-rate clubs kunnen ze terecht rekenen op de weerzin van anderen. Wanneer die weerzin groot genoeg is geworden komt onvermijdelijk de strafbaarheidsstelling van de klant om de hoek kijken. Alle pro-flat-rate argumenten die hier aangedragen worden zullen in de politieke arena als pro-Zweeds-Model argumenten gezien worden.

    Een aantal prostitutieklanten laat in deze thread immers overduidelijk blijken dat ze nietsontziende klootzakken zijn die de eigen portemonnee laten prevaleren boven eerlijke transacties op de prostitutiemarkt.

    J.W.
    Laatst gewijzigd door Admin; 22 december 2013 om 15:59
    Keep on Walking.....

  30. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    kempie (21 december 2013)

  31. #143
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:49
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Kan JW niet gewoon ophoepelen? Hij loopt al jaren te zeiken dat je alleen een 'normale' hoerenloper bent als je bereid bent 600+ op een dag uitgeeft en kennelijk doet ie dat zelf niet meer, want ik heb nog nooit iets over een clubbezoek gelezen.

    Dan laat ie zich regelmatig van zijn 'rechtse' kant zien (o jee wat zijn belastingen erg), behalve in de prostitutie... daar mag geen marktwerking optreden. Er moeten minimale (en hoge) bedragen worden vastgesteld voor sexuele diensten; zodat een klein groepje dames daar rijk van kan worden (of het aan pooiers kan afgeven). Elke dame die in de dure niche te weinig klanten trekt heeft pech en moet maar wat anders gaan doen.

    Ik dacht dat het idee was dat prostitutie een (min of meer) normaal beroep is, waarom is anderhalve keer westers minimumloon per definitie 'onzinnig'.

    Je preekt gewoon je eigen gevoel en probeert het op steeds verschillende wijzen recht te lullen. Rot gewoon op.


    PS ik kom nooit in partytreffs/pauschalclubs. Met mijn portemonnee heeft dit alles niks te maken.
    Laatst gewijzigd door Big30; 21 december 2013 om 19:02 Reden: ie ei

  32. Onderstaande 2 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013),Martijn (23 december 2013)

  33. #144
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    De vele virulente reacties op JW laten alvast zien dat enkelen zich aangesproken voelen..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  34. #145
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Ik dacht dat het idee was dat prostitutie een (min of meer) normaal beroep is ...
    Als het zo normaal is, ga dan aankomende januari op de nieuwjaarsborrel maar eens uitgebreid aan je baas, collega's en klanten vertellen wat je allemaal beleefd hebt in de diverse bordelen die je rond de feestdagen bezocht hebt.

    Prostitutie heeft nogal wat kantjes die buiten de algemeen gangbare seksueel bekrompen maatschappelijke moraal vallen. Om die reden alleen al zou sekswerk aanzienlijk beter beloond moeten worden dan ander werk.

    Maar nee, als je opkomt voor een eerlijke behandeling van sekswerkers, zeker door klanten, dan vinden andere hoerenlopers dat je beter op kunt rotten. Jantje denkt dat er hele volksstammen politici en openbaar bestuurders zijn die daarin een uitstekend argument VOOR het Zweeds Model lezen.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  35. #146
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Als het zo normaal is, ga dan aankomende januari op de nieuwjaarsborrel maar eens uitgebreid aan je baas, collega's en klanten vertellen wat je allemaal beleefd hebt in de diverse bordelen die je rond de feestdagen bezocht hebt.

    Prostitutie heeft nogal wat kantjes die buiten de algemeen gangbare seksueel bekrompen maatschappelijke moraal vallen. Om die reden alleen al zou sekswerk aanzienlijk beter beloond moeten worden dan ander werk.

    Maar nee, als je opkomt voor een eerlijke behandeling van sekswerkers, zeker door klanten, dan vinden andere hoerenlopers dat je beter op kunt rotten. Jantje denkt dat er hele volksstammen politici en openbaar bestuurders zijn die daarin een uitstekend argument VOOR het Zweeds Model lezen.

    J.W.
    Als je haast iedereen hier als uitbuiter betiteld, vertel eens wat je zelf aan een DVP betaalt per tijdseenheid..... Waarschijnlijk bezoek je alleen Zwiterse clubs omdat daar de prijs het hoogst ligt...

  36. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 december 2013)

  37. #147
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Waarschijnlijk bezoek je alleen Zwiterse clubs omdat daar de prijs het hoogst ligt...
    Voor wie het interesseert.

    Weinig mensen zijn zich ervan bewust, maar in Zwitserland is het wettelijk toegelaten voor zestienjarige meisjes om zichzelf te prostitueren.
    Hiermee is Zwitserland het enige Europese land waar de leeftijdsgrens onder de achttien jaar ligt.
    Met als pervers gevolg dat pooiers bakken vol geld verdienen met het sekstoerisme van mannen die een zwak hebben voor jonge meisjes.
    http://www.express.be/joker/nl/brain...aar/166349.htm

  38. #148
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Ben blij dat er mannen zijn die wel de ballen hebben om uitgezonden te worden.
    En voor vrouwen in een pt geld hetzelfde...vaak kunnen ze niet anders soms willen ze niet anders...jouw kijk op de werkelijkheid spant niet alles op Phea...het is enkel jouw mening..maar alles wat jij zegt over bepaalde delen van de p6 kun je zo doortrekken naar elk gebied van de p6.
    ik heb me verdomme vrijwillig aangemeld destijds toen ik nog jong en sterk en gretig was, toen hebben die honden in Deventer me afgewezen omdat ik te graag wilde!!! dat was echt een teleurstelling en tevens een keerpunt in mijn leven.
    Na het aldus verliezen van mijn idealen heb ik vervolgens doelloos de accountantsstudie opgepakt. Ik had liever een andere bijdrage aan de wereldgeschiedenis geleverd dan met een stropdas om en gewurgd door de stringente regelgeving in deze branche dagelijks al bazelend hardwerkende ondernemers te moeten afremmen in hun enthousiasme. Maar mijn karakter heeft er niet onder geleden! Als er morgen geslacht en gesloopt moet worden om onze idealen te verdedigen dan sta ik vooraan. Liever dood dan slaaf is mijn motto, en ik kom niet eens uit Friesland!!!!!!
    Freiwillige Voran!!!!!!

  39. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    vakantieganger24 (21 december 2013)

  40. #149
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Jij doet net alsof die wijven iedere dag tulpenbollen vreten. Zolang ik ze nog steeds geld in de fruit automaat zie gooien heb ik er echt geen medelijden mee.
    die zijn overigens best te vreten, ik zag ooit een receptenboek waar de bereiding in beschreven stond. Kreeg er honger van. Ik vreet liever dan dat ik neuk eerlijk gezegd!

  41. Onderstaande leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    vakantieganger24 (22 december 2013)

  42. #150
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Ik zal dus, bij gebrek aan DVP's, in danscafés en op andere plaatsen mijn uiterste best moeten gaan doen om vrouwen te versieren.

    Tot hier mijn preek .
    totdat je een oude zak bent, dan resteert je nog slechts rukken bij kim holland.... net als ik nu.
    Laatst gewijzigd door Admin; 22 december 2013 om 15:55

 

 
Pagina 6 van 84 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60