Pagina 4 van 84 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 2091
  1. #76
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik ga alleen naar tenten waar de dames mogen weigeren als een kerel haar niet aan staat! Als ze niet mogen weigeren dan is het verkrachting.
    WW, maar jij denk dus dat onze dames zomaar te pas en te onpas iedereen kunnen weigeren? Hallo, wakker worden... dat zou betekenen dat ze wel heeeel gemakkelijk hun geld zouden kunnen verdienen. Gewoon elke tweede klant die je niet aan staat weigeren.
    Had zelf in een PS-club een lekker ding gespot die er de ballen zin in had en dus ook geen zin had om met mij de kamer op te gaan. Nou, daar was haar chef dus snel klaar mee...moest ze maar zin maken!

    Moet ikzelf ook niet tege me chef zeggen, heb er nu geen zin in, nu even niet...

    Denk dat er weinig tenten zijn waar jij nog heen kunt gaan...

  2. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 december 2013)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    toch is ene dergelijke dwang van jij mot nou in seks, niet echt bevordelijk voor lekkere seks...dus dat verklaart ook waarom ik afgehaakt ben bij partytreffs.., ik denk dat een dame uit een fkk of saunaclub die twee mannen op een dag heeft gehad baalt over de verdienste maar ze zal zich nit gedwongen voelen..., het dwingt je wel om na te denken over wat je voor werk doet...zelfde met iedere andere onderneming die te wei nig geld oplevert...

  4. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 december 2013),sofaking (17 december 2013)

  5. #78
    Geregistreerd
    25 mei 2013
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:43
    Berichten
    253
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    173 in 92 posts

    Standaard

    Gelukkig is het zo dat in een saunaclub dames wel iemand kunnen weigeren omdat ze daar als zelfstandige werken. Dit in tegenstelling tot een Pauschalcub waar dames voor 5-10€ tot een kamer gang gedwongen worden.
    „Ein Deutscher, ist ein Mensch, der keine Lüge aussprechen kann, ohne sie selbst zu glauben.“

  6. Onderstaande leden hebben Theodor Adorno bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 december 2013)

  7. #79
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Sterker nog, super kamergang mee gehad. Later vaker terug geweest, en dezelfde meid ook in n andere PS-club ontmoet (mc-sex in Hamm), als zij dr is, is dat mn eerste kamergang, waar de andere dames een puntje aan kunne zuige... en ze gaat maar wat graag mee...

  8. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 december 2013)

  9. #80
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Gelukkig is het zo dat in een saunaclub dames wel iemand kunnen weigeren omdat ze daar als zelfstandige werken. Dit in tegenstelling tot een Pauschalcub waar dames voor 5-10€ tot een kamer gang gedwongen worden.
    Vraag me af of ze veel zullen weigeren in een saunaclub. Uit voorgaande berichten bleek al dat het gemiddeld uurloon in n saunaclub vaak lager is dat dat in een PS-club.

  10. #81
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Theodor Adorno Bekijk bericht
    Gelukkig is het zo dat in een saunaclub dames wel iemand kunnen weigeren omdat ze daar als zelfstandige werken. Dit in tegenstelling tot een Pauschalcub waar dames voor 5-10€ tot een kamer gang gedwongen worden.
    Gedwongen worden ze niet dat is jouw simplistische veronderstelling, ze kiezen er zelf voor.
    Verder als je er zo van overtuigd bent dat het zo zit, ben je een dweil als je dan wel lekker een dagje gaat partytreffen......ik noem geen namen.

    En in een saunaclub is meer geld te maken voor jonge mooie meisjes zou het niet zomaar kunnen zijn dat net in de saunaclub er meer gedwongen prostitutie is ? Ach Theodoor kun je weer een hele avond fantaseren en nadenken.

  11. #82
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Even terug gaan naar het verbot.

    Men wil de flat rate bordell aanpakken.
    Waar je dus tegen één tarief zoveel seks kunt hebben als je wilt of kunt, maar dat moge wel duidelijk zijn.

    Ik ben onlangs in pte geweest en nu lijkt mij dat een tent wat zijn achterste afveegt met wetjes, regels of wat dan ook.
    Ik lees op de forums over de Krefeld/Kerpen parties en die vegen ook hun reet af met decreten en wetten.

    En dan zijn er nog de gangbang party's waar je ook voor een 60 tot 100+ euro een uur of 8 met evenzoveel vrouwen onbeperkt kunt gaan gangbangen.
    Mag dat dan wel?, worden gangbangs ook verboden en zo niet dan benoemd elke PT tent zich toch "gangbang club".

  12. #83
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Dit is wel een interessant artikel:

    http://www.focus.de/politik/deutschl...d_3465275.html

  13. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (17 december 2013)

  14. #84
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Denk dat er weinig tenten zijn waar jij nog heen kunt gaan...
    Ik denk dat de aard van dit werk met zich meebrengt dat een dame niet elke viezerik hoeft te accepteren. Maar al te vaak kom ik kerels tegen die stinken, moddervet zijn, een stel grafzerken in hun bek hebben of de vrouwen respectloos behandelen. Dus ja ik vind dat dames moeten kunnen weigeren en ik weet dat ze dat doen in de tenten waar ik kom.
    En ja ik word zelf ook wel eens geweigerd en heb daar geen enkel probleem mee. Ik ga zelf ook niet met elke vrouw naar bed al betaalt ze nog zoveel.
    Dit werk is toch net even wat anders dan serveren, wasmachines verkopen of frikadellen bakken.



    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  15. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    anali (17 december 2013),Sjeufke (17 december 2013),sofaking (17 december 2013)

  16. #85
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    De slimme dames weigeren niet, maar zorgen ervoor dat ze niet gekozen worden. In GT kwam er wel eens een dame bij me zitten als een klant waar ze geen zin in had haar wilde boeken. Ze vroeg me dan om met haar te kletsen tot die kerel dan doorhad dat ze niet beschikbaar was.

  17. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (17 december 2013)

  18. #86
    Geregistreerd
    23 juli 2010
    Last Online
    8 juli 2014 @ 01:52
    Locatie
    Bij Arnhem
    Berichten
    122
    Discussies
    10
    Thanks
    64
    Thanked
    186 in 57 posts

    Standaard

    Tegen mijn gewoonte in, een heel off topic onderwerp. Zoals Radar een Loden Leeuw uitreikt, hier eens en keer niet de beste recensie, maar de slechtste recensie dan wel recensie schrijver. Ik sta klaar om mijn kandidaat te nomineren. Vervelend, zeurderig, vol van veronderstellingen, aannames en meer van dat slap gelul en tussen zijn pennevruchten, stil en eenzaam precies 1 recensie!. Ik vraag me af, wat je op een ijsberenforum doet, als je problemen hebt met het fenomeen prostitutie. In welk opzicht dan ook. Dit forum is er om collega ijsberen te informeren waar (RTC, PT danwel SC) de lekkerste en beste sex te vinden is met de mooiste, leukste, lekkerste en zo mogelijk geilste DVP's, niet om allerlei blaartrekkende bezwaren te uiten. Lul niet zoveel over wat goed of slecht is maar doe er dan wat aan, niet hier maar op de daarvoor geëigende plaats! Wie de schoen past, trekt hem aan! Zo, mijn volgend stukje gaat weer over een lekkere DVP. Al dan niet mooi, maar zeer beslist de moeite van het neuken en vermelden waard.
    Beter 1 pruimmm in de mond, dan de lucht van 10 ! ! !

  19. Onderstaande leden hebben Befgraag bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 december 2013)

  20. #87
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befgraag Bekijk bericht
    Tegen mijn gewoonte in, een heel off topic onderwerp. Zoals Radar een Loden Leeuw uitreikt, hier eens en keer niet de beste recensie, maar de slechtste recensie dan wel recensie schrijver. Ik sta klaar om mijn kandidaat te nomineren. Vervelend, zeurderig, vol van veronderstellingen, aannames en meer van dat slap gelul en tussen zijn pennevruchten, stil en eenzaam precies 1 recensie!. Ik vraag me af, wat je op een ijsberenforum doet, als je problemen hebt met het fenomeen prostitutie. In welk opzicht dan ook. Dit forum is er om collega ijsberen te informeren waar (RTC, PT danwel SC) de lekkerste en beste sex te vinden is met de mooiste, leukste, lekkerste en zo mogelijk geilste DVP's, niet om allerlei blaartrekkende bezwaren te uiten. Lul niet zoveel over wat goed of slecht is maar doe er dan wat aan, niet hier maar op de daarvoor geëigende plaats! Wie de schoen past, trekt hem aan! Zo, mijn volgend stukje gaat weer over een lekkere DVP. Al dan niet mooi, maar zeer beslist de moeite van het neuken en vermelden waard.
    En wie is de genomineerde?

  21. #88
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befgraag Bekijk bericht
    Tegen mijn gewoonte in, een heel off topic onderwerp. Zoals Radar een Loden Leeuw uitreikt, hier eens en keer niet de beste recensie, maar de slechtste recensie dan wel recensie schrijver. Ik sta klaar om mijn kandidaat te nomineren. Vervelend, zeurderig, vol van veronderstellingen, aannames en meer van dat slap gelul en tussen zijn pennevruchten, stil en eenzaam precies 1 recensie!. Ik vraag me af, wat je op een ijsberenforum doet, als je problemen hebt met het fenomeen prostitutie. In welk opzicht dan ook. Dit forum is er om collega ijsberen te informeren waar (RTC, PT danwel SC) de lekkerste en beste sex te vinden is met de mooiste, leukste, lekkerste en zo mogelijk geilste DVP's, niet om allerlei blaartrekkende bezwaren te uiten. Lul niet zoveel over wat goed of slecht is maar doe er dan wat aan, niet hier maar op de daarvoor geëigende plaats! Wie de schoen past, trekt hem aan! Zo, mijn volgend stukje gaat weer over een lekkere DVP. Al dan niet mooi, maar zeer beslist de moeite van het neuken en vermelden waard.
    @Befgraag, prima actie! Bravo! Wat jij hebt gedaan met deze opmerking, heb ik uiteindelijk niet gedaan. Niet dat ik dat niet durfde, maar meer ter voorkoming van escalatie. Ik zit hier voor mijn plezier en vooral om ervaringen van anderen lezen, vrienden te maken waarmee ik kan afspreken op P6-locatie en mijn ervaringen te delen. En last but not least, vooral lol maken met leuke dames. Op dit forum moet een gezonde discussie mogelijk zijn, graag zelfs. Maar meningen van anderen moeten wel worden gerespecteerd. De genomineerde mag best een afwijkende mening hebben, geef deze vooral weer! Graag zelfs! Maar debatteer op een fatsoenlijke en gezonde wijze, zonder anderen af te maken en te doen voorkomen dat alleen de genomineerde weet hoe de wereld van P6 in elkaar steekt. De toon maakt de muziek! Voor wat mij betreft is er voldoende over gezegd en ik hoop dat we weer op een normale wijze met elkaar op dit forum kunnen discussiëren. Veel plezier op dit forum.

  22. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (17 december 2013)

  23. #89
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Beren gaan naar flat-rate clubs omdat de prijs-per-wip of eurocent-per-stoot (weet Jan veel hoe die vrekken rekenen) daar lager is dan in Sauna/FKK-clubs, en desondanks verdienen de dames in flat-rate clubs MEER dan in een Sauna/FKK-Club. Dat is alleen mogelijk wanneer de dames in flat-rate clubs aanzienlijk meer stoten-per-euro te verduren krijgen dan hun collega's elders.

    Verder word er een 'uurloon' verzonnen. Dat is je reinste onzin. Zelfstandig ondernemers hebben geen uurloon maar een jaaromzet. Zelfstandig ondernemers hebben een prijs per tijdseenheid dat ze daadwerkelijk diensten verlenen aan een klant. Verlenen ze geen diensten, dan verdienen ze niks. De daadwerkelijke vraag is daarom: wat is een redelijke prijs per tijdseenheid voor seksuele dienstverlening?

    Het kan best dat een Saunaclub-dame op een dag €50 overhoudt, en daarvoor 9 uur in een club heeft moeten rondhangen, en 1 uur (2x 30 min.) daadwerkelijk diensten heeft moeten verlenen. Dan kom je i.d.d. op €5/uur omdat je de tijd dat ze niet werkt (maar wel op de werkplek rondhangt) ook meetelt als werktijd.

    Zo kent Jan er nog wel eentje:
    Een flat-rate dame krijgt €150 per dag. Daarvoor is ze 10 uur aanwezig in de club. Vervolgens ligt ze de hele nacht (8 uur lang) wakker van de pijn omdat haar kut de hele dag rul geneukt is. Die 8 uur slapeloosheid zijn daarom ook werk-gerelateerd, dus kom je op €150 voor 18 uur, ofwel €8,35/uur. Dat is 15 cent onder het voorgestelde minimum uurloon. Verbieden dus!!!!!!!!

    Laten we ophouden met dergelijke onzinnige berekeningen die kant noch wal raken. Het komt er gewoon neer dat de prijs per tijdseenheid dat de dame daadwerkelijk in sessie met een klant is evenredig moet zijn met de gedurende de sessie geleverde dienst. Is die prijs per tijdseenheid dermate laag dat de grens van het redelijke word overschreden dan komt er terecht commentaar op. In flat-rate clubs is die prijs per tijdseenheid (daadwerkelijke dienstverlening) zelfs zo belachelijk laag dat er een verbod op dit 'verdienmodel' is voorgesteld. De grens van het redelijke word in die flat-rate clubs (en i.d.d. ook in sommige 'saunaclubs') immers ruimschoots overschreden.

    J.W.
    Keep on Walking.....

  24. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 december 2013)

  25. #90
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Beren gaan naar flat-rate clubs omdat de prijs-per-wip of eurocent-per-stoot (weet Jan veel hoe die vrekken rekenen) daar lager is dan in Sauna/FKK-clubs, en desondanks verdienen de dames in flat-rate clubs MEER dan in een Sauna/FKK-Club. Dat is alleen mogelijk wanneer de dames in flat-rate clubs aanzienlijk meer stoten-per-euro te verduren krijgen dan hun collega's elders.

    Verder word er een 'uurloon' verzonnen. Dat is je reinste onzin. Zelfstandig ondernemers hebben geen uurloon maar een jaaromzet. Zelfstandig ondernemers hebben een prijs per tijdseenheid dat ze daadwerkelijk diensten verlenen aan een klant. Verlenen ze geen diensten, dan verdienen ze niks. De daadwerkelijke vraag is daarom: wat is een redelijke prijs per tijdseenheid voor seksuele dienstverlening?

    Het kan best dat een Saunaclub-dame op een dag €50 overhoudt, en daarvoor 9 uur in een club heeft moeten rondhangen, en 1 uur (2x 30 min.) daadwerkelijk diensten heeft moeten verlenen. Dan kom je i.d.d. op €5/uur omdat je de tijd dat ze niet werkt (maar wel op de werkplek rondhangt) ook meetelt als werktijd.

    Zo kent Jan er nog wel eentje:
    Een flat-rate dame krijgt €150 per dag. Daarvoor is ze 10 uur aanwezig in de club. Vervolgens ligt ze de hele nacht (8 uur lang) wakker van de pijn omdat haar kut de hele dag rul geneukt is. Die 8 uur slapeloosheid zijn daarom ook werk-gerelateerd, dus kom je op €150 voor 18 uur, ofwel €8,35/uur. Dat is 15 cent onder het voorgestelde minimum uurloon. Verbieden dus!!!!!!!!

    Laten we ophouden met dergelijke onzinnige berekeningen die kant noch wal raken. Het komt er gewoon neer dat de prijs per tijdseenheid dat de dame daadwerkelijk in sessie met een klant is evenredig moet zijn met de gedurende de sessie geleverde dienst. Is die prijs per tijdseenheid dermate laag dat de grens van het redelijke word overschreden dan komt er terecht commentaar op. In flat-rate clubs is die prijs per tijdseenheid (daadwerkelijke dienstverlening) zelfs zo belachelijk laag dat er een verbod op dit 'verdienmodel' is voorgesteld. De grens van het redelijke word in die flat-rate clubs (en i.d.d. ook in sommige 'saunaclubs') immers ruimschoots overschreden.

    J.W.
    Prostitutie is een vrij beroep.
    Dus mogen de dvpees zelf kiezen wat ze doen voor hun geld en waar ze genoegen mee nemen.

    Jij draait het weer om maar jij bent ook een dominee !
    Laat ze zelf maar bepalen wat ze willen doen voor hun geld in deze bedrijfstak.

    Geheel onterecht laat je wat er onder de streep staat na een dag werken buiten beschouwing.
    Een ondernemer kijkt niet naar zijn uurloon maar naar wat hij eraan overhoudt onder de streep.

    Je doet ook net of de dames in een PT of PC allemaal iedere minuut neuken, als je er wat vaker was geweest weet je dat er net als in een saunaclub heel wat dode uren zijn.

    Verder is niet alles geld, ook veel andere zaken spelen mee.
    Individuele zaken, individuele keuzes.
    Denk je dat een ongeschoolde Roemse of Bulgaarse het makkelijker verdiend in de schoonmaak of in een vleesverwerkende fabriek ? Daar draait ze dubbele diensten, is ze helemaal een sloofje, werkt ze zich kapot, niet iedereen kan dat fysiek aan, en moet ze naar ieders pijpen dansen en dan nog komt ze niet aan wat ze in een gemiddeld partytref kan verdienen.Toch zullen ook velen zo een weg kiezen, dat is toch mooi, dat liberale, en ook normaal, je maakt immers zelf uit wat je voor je geld doet !

    Het feit dat er veel vrouwen zijn die dit al heel lang doen en er nog heel normaal uitzien en zich ook nog normaal gedragen is voor mij bewijs genoeg dat het allemaal wel meevalt.

    Ik ken vrouwen die niet willen werken in een sc omdat ze niet willen kussen bijvoorbeeld, of een vrouw en echt een knap ding die ook super goed is die niet in een grote sc wil werken omdat ze dat gezeik van al die opgeblazen en bezopen ego's zat was, naar mij inschatting zou ze goud verdienen in een grote grensclub, ze wil niet, ze werkt in een shabby clubje als Penelope...enzoverder en zovoorts..laat iedereen zelf uitmaken wat hij doet voor zijn geld en iedereen zelf zijn route kiezen..daar hebben we geen planners voor nodig..dat hebben ze immers al succesvol geprobeerd in de USSR. Hier in het westen hebben we gelukkig andere uitgangspunten.

    Maar de kern is: je kunt een legaal beroep niet verbieden en hoe ze de bizz indelen moeten ze zelf weten.
    Een verbod kan helemaal niet naar onze EU wetgeving !

    Teveel word in deze discussie, misstanden gekoppeld aan een bepaald bedrijfsmodel, dat is onzin, deze misstanden heb ik in alle clubs vermoedens van gehad en die moeten aangepakt worden en niet de hele bedrijfstak criminaliseren terwijl prostitutie een legaal en vrij beroep is.

    ps.
    Als je de PT of PC wilt verbieden, nogmaals dat kan helemaal niet,het is politieke propaganda, dan mag het verplichten tot bepaalde sexuele handelingen zeker wel ? Zoals pzc en kussen wat een OPGELEGDE standaard is in elke Duitse SC.
    Wat is erger iets doen wat je niet wilt eigenlijk of (keihard) werken in iets dat je kunt verdragen, ik speel maar even advocaat van de duivel. Dan kan Theo weer een avondje nadenken.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 18 december 2013 om 03:30

  26. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    anali (18 december 2013),NikXXX (19 december 2013),Sjeufke (18 december 2013),Smouse (18 december 2013)

  27. #91
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Beren gaan naar flat-rate clubs omdat de prijs-per-wip of eurocent-per-stoot (weet Jan veel hoe die vrekken rekenen) daar lager is dan in Sauna/FKK-clubs, en desondanks verdienen de dames in flat-rate clubs MEER dan in een Sauna/FKK-Club. Dat is alleen mogelijk wanneer de dames in flat-rate clubs aanzienlijk meer stoten-per-euro te verduren krijgen dan hun collega's elders.

    Verder word er een 'uurloon' verzonnen. Dat is je reinste onzin. Zelfstandig ondernemers hebben geen uurloon maar een jaaromzet. Zelfstandig ondernemers hebben een prijs per tijdseenheid dat ze daadwerkelijk diensten verlenen aan een klant. Verlenen ze geen diensten, dan verdienen ze niks. De daadwerkelijke vraag is daarom: wat is een redelijke prijs per tijdseenheid voor seksuele dienstverlening?

    Het kan best dat een Saunaclub-dame op een dag €50 overhoudt, en daarvoor 9 uur in een club heeft moeten rondhangen, en 1 uur (2x 30 min.) daadwerkelijk diensten heeft moeten verlenen. Dan kom je i.d.d. op €5/uur omdat je de tijd dat ze niet werkt (maar wel op de werkplek rondhangt) ook meetelt als werktijd.

    Zo kent Jan er nog wel eentje:
    Een flat-rate dame krijgt €150 per dag. Daarvoor is ze 10 uur aanwezig in de club. Vervolgens ligt ze de hele nacht (8 uur lang) wakker van de pijn omdat haar kut de hele dag rul geneukt is. Die 8 uur slapeloosheid zijn daarom ook werk-gerelateerd, dus kom je op €150 voor 18 uur, ofwel €8,35/uur. Dat is 15 cent onder het voorgestelde minimum uurloon. Verbieden dus!!!!!!!!

    Laten we ophouden met dergelijke onzinnige berekeningen die kant noch wal raken. Het komt er gewoon neer dat de prijs per tijdseenheid dat de dame daadwerkelijk in sessie met een klant is evenredig moet zijn met de gedurende de sessie geleverde dienst. Is die prijs per tijdseenheid dermate laag dat de grens van het redelijke word overschreden dan komt er terecht commentaar op. In flat-rate clubs is die prijs per tijdseenheid (daadwerkelijke dienstverlening) zelfs zo belachelijk laag dat er een verbod op dit 'verdienmodel' is voorgesteld. De grens van het redelijke word in die flat-rate clubs (en i.d.d. ook in sommige 'saunaclubs') immers ruimschoots overschreden.

    J.W.
    Mijn berekening klopte wel degelijk en is ook logisch.
    De tijd dat je op de werkplek bent, in dienst van de werkgever, moet je tellen als werktijd. Dus de tijd dat je gedwongen bent in lingerie in de club rond te lopen. Tijd thuis telt dus niet mee, dat is een flauwekul argument.
    Als je 10 uur in een club bent, moet je dus 85 euro verdienen om aan de minimum eis te voldoen.
    Alles wat ik wilde 'bewijzen' is dat dit in een PC/PT gehaald wordt, en in een saunaclub niet, tenminste niet gegarandeerd.
    Met 2 klanten zit je op 50 euro onder de streep, en dat is te weinig. Dat er dames zijn die 200 mee naar huis nemen; fijn voor ze, maar doet hier niet ter zake. Het gaat om de dames die hun minimum NIET halen.

    Dat de PT/PC dames hiervoor meer daadwerkelijk moeten werken, en minder wachttijd hebben; dat zal best. Maar dat doet niet ter zake. De nieuwe Duitse wet zegt niets over hoe hard er gewerkt moet worden voor die 8,50. Alleen dat het betaald moet worden.
    Of de dames er hard genoeg voor werken is aan de werkgever te bepalen.
    De ene bouwvakker zal 100 stenen sjouwen, de andere maar 50. Maar ze moeten allebei minimaal 8,50 krijgen.

  28. #92
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van lotje gekrikt Bekijk bericht
    Mijn berekening klopte wel degelijk en is ook logisch.
    De tijd dat je op de werkplek bent, in dienst van de werkgever, moet je tellen als werktijd. Dus de tijd dat je gedwongen bent in lingerie in de club rond te lopen. Tijd thuis telt dus niet mee, dat is een flauwekul argument.
    Als je 10 uur in een club bent, moet je dus 85 euro verdienen om aan de minimum eis te voldoen.
    Alles wat ik wilde 'bewijzen' is dat dit in een PC/PT gehaald wordt, en in een saunaclub niet, tenminste niet gegarandeerd.
    Met 2 klanten zit je op 50 euro onder de streep, en dat is te weinig. Dat er dames zijn die 200 mee naar huis nemen; fijn voor ze, maar doet hier niet ter zake. Het gaat om de dames die hun minimum NIET halen.

    Dat de PT/PC dames hiervoor meer daadwerkelijk moeten werken, en minder wachttijd hebben; dat zal best. Maar dat doet niet ter zake. De nieuwe Duitse wet zegt niets over hoe hard er gewerkt moet worden voor die 8,50. Alleen dat het betaald moet worden.
    Of de dames er hard genoeg voor werken is aan de werkgever te bepalen.
    De ene bouwvakker zal 100 stenen sjouwen, de andere maar 50. Maar ze moeten allebei minimaal 8,50 krijgen.
    Je gaat er dan wel vanuit dat het om werknemers gaat en dat is net niet zo, tenminste dat vermoed ik.
    Want via de "mythe" zo u wilt van zelfstandigheid ontloopt de PT of PC eigenaar ook in Duitsland veel werknemers gerelateerde regelgeving en afdrachten.

  29. #93
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Je gaat er dan wel vanuit dat het om werknemers gaat en dat is net niet zo, tenminste dat vermoed ik.
    Want via de "mythe" zo u wilt van zelfstandigheid ontloopt de PT of PC eigenaar ook in Duitsland veel werknemers gerelateerde regelgeving en afdrachten.
    Dat klopt, geldt voor beide systemen. Ook bij de saunaclubs zijn het allemaal zelfstandige ondernemers. Maar we weten natuurlijk allemaal dat dat onzin is! Het zijn schijnzelfstandigen. In Nederland mag dat niet meer, dus daarom hebben wij niet van die leuke clubs.
    Maar: Het ging mij er vooral om aan te tonen dat als werkneemsters ze in een PT/PC eerder zouden voldoen aan die nieuwe minimumloon wet dan de werkneemsters in een sc. Simpelweg omdat het bedrag gegarandeerd is, en dus meer zekerheid biedt.

    Overigens wil ik sc's niet echt laten verbieden (ik heb het sms-je aan Angela niet verstuurd)! Ik kom er zelf ook graag, liever dan in een PT. Maar ik was dat gehak op PT/PC's zat. Alsof de dames daar massaal heel zielig zitten te wezen. Ik heb leuke tijden gehad in PT Dorsten en McSex, met een betere stemming dan in veel saunaclubs.
    Als ik een vrouwonvriendelijke pooier was, zou ik mijn meisje in ieder geval naar een saunaclub brengen. Want die van mij zou natuurlijk wel die 250-400/dag binnenhalen voor me! Die miezerige 150 van een PT; daar kan ik m'n pooierbak niet van rijden.

  30. Onderstaande 4 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 december 2013),NikXXX (19 december 2013),too slow (18 december 2013),wervelwind (18 december 2013)

  31. #94
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    In die all you can fuck tentjes krijgen de vrouwen doorgaans 5 euro per kamergang en zelfs dit wordt ze weer afgepakt met allerlei boetes en flauwekul. Van mij mogen ze ze allemaal afbranden mit der leitung en al.

  32. #95
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    In die all you can fuck tentjes krijgen de vrouwen doorgaans 5 euro per kamergang en zelfs dit wordt ze weer afgepakt met allerlei boetes en flauwekul. Van mij mogen ze ze allemaal afbranden mit der leitung en al.
    Meestal wordt er een vast bedrag per dag (deel) betaald, dus niet per kamergang, anders komt je als treff niet uit de kosten.
    Het heeft dan ook geen zin om een bedrag per kamer gang te gaan berekenen. Een uurloon zoals VLGT doet is dan wel veel zinniger.

    Of ga je ook protesteren omdat een werknemer bij de MacDonalds per dag wel 1000 hamburgers moet flippen dat zijn er pas veel per uur. De secretaresse ga je daar ook aan opleggen dat ze maar 10.00 woorden per dag mag tikken ? Etc..

  33. #96
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    1 april 2024 @ 19:12
    Berichten
    3.129
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.780 in 1.477 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Denk je dat een ongeschoolde Roemse of Bulgaarse het makkelijker verdiend in de schoonmaak of in een vleesverwerkende fabriek ? Daar draait ze dubbele diensten, is ze helemaal een sloofje, werkt ze zich kapot, niet iedereen kan dat fysiek aan, en moet ze naar ieders pijpen dansen...
    Overal word er geprofiteerd van de belabberde sociaaleconomische omstandigheden in Zuidoost Europa waar €200 een gemiddeld maandloon is. Dat is echter geen rechtvaardiging om dat zelf ook te doen.

    We bevinden ons in het welvarende Noordwest Europa, dus betaal je voor sekswerk een bedrag per tijdseenheid dat redelijk is volgens Noordwest Europese maatstaven. Wanneer je graag de maatstaven die in Roemeense zigeunerkampen gelden erbij haalt om het flat-rate verdienmodel te rechtvaardigen ga dan ook lekker in zo'n zigeunerkamp op de Balkan wonen!!!!!!!

    J.W.
    Keep on Walking.....

  34. Onderstaande leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (18 december 2013)

  35. #97
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik ben een aantal jaar geleden eens in Schneewittchen in Viersen geweest. De barvrouw hield alle kamergangen bij op een notitieblokje. Toen zij even weg was legde een meisje mij uit hoe het werkte. 5 euros per kamergang. En ze start bij -4 of zoiets. Allemaal bullshit om uiteindelijk gewoon die meiden een beetje tegen kost en inwoning uit te buiten. De entree kostte destijds 69 euro en als je als kerel naar hun zin teveel kamergangen maakte mocht je gewoon niet meer. Ik herinner mij dat die barvrouw/assistent pimp ook zat te zeuren tegen mij over de tegenwoordige klant die zelfs telefonisch informeert naar het eten en dat de mannen vroeger eenvoudig 1000 euro uitgaven op een avondje en weet ik veel. Deze winkel heeft nu een ander concept en is Fkk club geworden.

  36. #98
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Overal word er geprofiteerd van de belabberde sociaaleconomische omstandigheden in Zuidoost Europa waar €200 een gemiddeld maandloon is. Dat is echter geen rechtvaardiging om dat zelf ook te doen.

    We bevinden ons in het welvarende Noordwest Europa, dus betaal je voor sekswerk een bedrag per tijdseenheid dat redelijk is volgens Noordwest Europese maatstaven. Wanneer je graag de maatstaven die in Roemeense zigeunerkampen gelden erbij haalt om het flat-rate verdienmodel te rechtvaardigen ga dan ook lekker in zo'n zigeunerkamp op de Balkan wonen!!!!!!!

    J.W.
    Ik heb je al uitgelegd waar je de mist ingaat het begint met de aanname dat er een bepaald bedrag per handeling betaald moet worden.
    Dat gaat niet in het PT bussiness model. Maar je hard werkt wel met 2000 tot 3000 euro per maand naar huis bij 20 werkdagen.
    Er zijn zat vrouwen die dit al heel lang doen, vanuit een vrije keuze.

    Wat Jantje weer vergeet is veel van deze vrouwen hebben nergens anders deze verdien capaciteit maar Jantje zal wel even in zijn eentje uitmaken dat de dames dit niet mogen ! Jantje vind ik nog veel enger dan de gemiddelde pimp op de achtergrond !
    Was de USSR nog in takt dan had ik ook wel een verhuisadvies voor Jantje, nu blijft misschien Noord Korea over als eerste vakantiebestemming.

  37. #99
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik ben een aantal jaar geleden eens in Schneewittchen in Viersen geweest. De barvrouw hield alle kamergangen bij op een notitieblokje. Toen zij even weg was legde een meisje mij uit hoe het werkte. 5 euros per kamergang. En ze start bij -4 of zoiets. Allemaal bullshit om uiteindelijk gewoon die meiden een beetje tegen kost en inwoning uit te buiten. De entree kostte destijds 69 euro en als je als kerel naar hun zin teveel kamergangen maakte mocht je gewoon niet meer. Ik herinner mij dat die barvrouw/assistent pimp ook zat te zeuren tegen mij over de tegenwoordige klant die zelfs telefonisch informeert naar het eten en dat de mannen vroeger eenvoudig 1000 euro uitgaven op een avondje en weet ik veel. Deze winkel heeft nu een ander concept en is Fkk club geworden.
    Dat bedrag per kamergang is niet vol te houden voor geeneen PC of PT.
    hoe het met S. is afgelopen weten we en dat is het corrigerende werk van de markt.

  38. #100
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Het enige wat we op dit moment zeker weten is dat er nu een nieuwe regering is van CDU-SPD en dat in het regeer accoord een passage staat mbt prostitutie waar begrippen als dwang, uitbuiting en mensenhandel worden genoemd. Veelal zaken die met de huidige wetgeving denk ik ook al bestreden kunnen en moeten worden. Ik dacht dat in de regeer accoord passage Flatrate clubs niet expliciet werden genoemd om verboden te worden. Lijkt me ook lastig om 1 vorm van prostitutie expliciet te verbieden.

    Wat wel speelt momenteel is een publieke discussie waar kort samengevat wordt gezegd "in Flatrate clubs moeten dames voor zeg 5-10E een kamergang maken, dat zullen ze nooit vrijwillig doen, dus er is sprake van dwang, dus Flatrate clubs moeten verboden worden". Correct of niet maar zo loopt de discussie. Meer algemeen wordt Duitsland als het grootste bordeel van Europa gezien, met aantallen van DVP's wordt wel eens wat overdreven en met name vanuit feministische hoek (Alice Schwarzer en het blad Emma) worden alle dames gemakshalve maar als slachtoffer gezien.

    Vraag is wel hoe dit soort discussies (stemming makerij?) van invloed zullen zijn op politieke besluitvorming en wetgeving die nog moet plaats vinden. In tegenstelling tot Nederland hoeft de Bundesrat ("eerste kamer") wetten vd Bundestag niet goed te keuren behalve als het op Bundesland nivo een impact heeft. Geen idee hoe dat zit met prostitutie waar bv Bayern zelf heeft bepaald dat bv. pzc verboden is.

    Kortom eerst maar eens afwachten hoe de wetgeving eruit zal zien en dat zal nog wel minimaal 1 jaar als het niet 2 jaar is duren, gesteld dat er überhaupt nieuwe wetgeving zal komen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  39. Onderstaande 7 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 december 2013),Badslippers (18 december 2013),Befgraag (19 december 2013),Don Rudo (18 december 2013),Erru (18 december 2013),NikXXX (19 december 2013),sofaking (18 december 2013)

 

 
Pagina 4 van 84 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

  Living Room 468*60