Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Marina - Gjana (Russische) ex-AcaG

    Naam : Marina
    Nationaliteit/Taal : Russisch/ Duits
    Leeftijd : ca. 38

    Haarkleur/-lengte : rossig krulhaar, opgestoken
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Cupmaat : slank, A

    Service: TZ, PZC, NMC, FT.
    Voordelen: uitstekende service, neemt overal ruim de tijd voor
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : ruim 2 uur
    Prijs : 210,- (4x40 plus 2xFT (katsjing)

    "Yeah, you know they're gonna bring it down now.
    They're gonna wreck it down, yeah.

    Somethin's come to rock me, and I can't keep my head.
    I've get nervous in the New York city streets, when my legacy treads.
    I know I'm better off standin' in the shadows, far from humans with guns.
    But now it's too late there's no escape, from what they have done.

    Come on!

    I'm goin' deeper underground, there's too much panic in this town.
    I'm goin' deeper underground, there's too much panic in this town.
    I'm goin' deeper underground. Well I got to go deeper.
    Got to go much deeeeepeeeer yeah ha.

    Heh they're gonna wreck it down yeah"


    Geknipt uit mn bericht

    Even de olie afdouchen en beneden een koffie pakken. En lap, deze racebeer loopt meteen tegen de afsluiter van de avond aan. Beatrice probeert nog wel wat aandacht te trekken op rechts, maar ik heb Marina dan al gespot, nu met wat rossiger haar in een staart. Wat ik begrijp werkt ze nu de weekenden in Panthera, vindt ze gezelliger dan Blue Note. We kletsen wat aan de bar, verhuizen naar een hoekje waar ik nog eens van haar diepgaande blasmusik kan genieten. Ik heb dan al een idee hoe dit af gaat lopen, maar dat is prima. En inderdaad, op kamer continueert Marina haar langzame en diepe blowjobtempo, dat me redelijk naar een kookpunt gepijpt krijgt. Op verzoek gaat ze iets sneller deepthroaten en daarmee is mn lot weer bezegeld Deja vu, dit gebeurde namelijk de vorige keer ook.

    Net als toen verleng ik gewoon en beginnen we na een k(l)etspauze weer overnieuw. Jamiroquai gaat zich er op de achtergrond ook mee bemoeien met een van zijn typische funkplaatjes: "Somebody tell me why does all mankind, only tip of them touch. Heaven help them when they bite off more than they can chew, and now it's too much." De tweede ronde begon eigenlijk net zo als de eerste, maar nu Marina nog veel langer door met haar fanfarekunsten. Af en toe sloeg ik terug met een befpauze waar ze erg enthousiast op reageerde. Deze racebeer kreeg opnieuw uitgebreid de gelegenheid zich moe te neuken, maar na meerdere herhalingen van standjes wilde ze me helaas niet zonder nog een ontploffing weglaten. En in plaats van dan extra stevig er tegenaan te gaan, ging ze me juist in eco-modus en heeeeel langzaam en diep afzuigen. En Marina's vasthoudendheid betaalde zich uit, want ik ging voor de tweede keer in haar mond af en lag even helemaal voor pampus naar het plafond te staren. We bleven nog even knuffelen en tot mn eigen stomme verbazing blijven we ongeveer twee uur verder te zijn! Toch een pannekoek op de late avond dus.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. #2
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    10 jaar geleden was ze misschien 38 ja. Ik vond haar er afgelopen vrijdag een beetje verloren bijlopen want ze past niet echt in Haus Panthera.

  3. #3
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    ca. 10 jaar geleden heb ik al een keer met Marina in sauna Blue Note een uur doorgebracht. Zelf denk ik ook dat ze eerder 48 dan 38 is. Maar haar service heeft zeker niet ingeboet ! Super relaxed, ze doet alles heel rustig, pijpt tergend langzaam met heel veel aandacht voor gevoelige strelingen terwijl ze je handloos pijpt.Ook de knikkers werden gelikt alsof het een heerlijk ijsje was. Ik hield het niet meer uit , en toen is ze op me gaan zitten, maar dan met haar rug naar mijn gezicht, en heeft me heerlijk bereden ! Deze dame heeft een zeer hoog niveau, dat zal wel door de enorme ervaring komen. Heel lief in omgang. Voor de volgend x wacht ik geen 10 jaar meer !

  4. Onderstaande leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (12 januari 2014)

  5. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik heb deze dame ook gezien bij de huiskatjes. Ze zat naast Melody en met beiden goed gesprek gehad. Het hoeft geen verdere uitleg dat optisch gezien mijn keuze ging naar Melody (en die heeft een goddelijke service). Maar met de uitleg van Boybensdorp moet ik een beetje denken aan Elvira van PTX. Ook een dame die je zo voorbij loopt in het echte leven, maar een top service geeft. Kortom, ik zal haar niet weigeren als ze op mijn pad komt. Ik ga haar niet gericht opzoeken. Dan zijn er voor mij toch de 3M-huiskatjes (Maria, Melody, Michelle)!
    Maar we zullen zien op de Sjengbang van 24 jan

  6. #5
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    10 jaar geleden was ze misschien 38 ja. Ik vond haar er afgelopen vrijdag een beetje verloren bijlopen want ze past niet echt in Haus Panthera.
    Maakt het veel uit hoe oud ze is ? Ze ziet er nog best goed uit ! Ben zaterdag de eerste keer met haar geweest,heb er maar
    één woord voor : GEWELDIG !! En als je met haar bezig bent word ze steeds mooier..........

  7. #6
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Na die eerste keer in februari nog een aantal keren met haar gekamerd en het blijft super met haar !
    Een van die sessies was voor mij echt ultiem , denk dat we beiden geweldig op dreef waren.
    Je zou bijna nooit meer met een andere willen.........maar het moet natuurlijk wel een beetje een overtreffende trap blijven !
    Ik heb al eens geschreven dat ik met die zogenaamde toppers niet veel heb omdat mijn zin overgaat als ze zoveel geboekt worden.
    Tja,Marina hoort denk ik inmiddels tot de STIEKUMME toppers ! Schijnbaar hebben toch heel veel mannen haar "ontdekt".
    Als ik afgelopen vrijdag zag hoeveel ze naar de kamer ging,was mijn zin wat afgezakt...........
    Eerst met Corina gekamerd en toen nog met Celeen,ook een schatje trouwens,had ik het idee dat het wel genoeg was.
    Na twaalf uur kwam Marina bij me zitten en had me na heftig tongzoenen snel "kamerrijp"
    Kon helaas uit financieel oogpunt maar een half uurtje worden wat ik voor haar jammer vind,ze verdiend veel meer tijd
    om al haar kunsten ten toon te spreiden.............
    Fantastisch werd het toch weer en ze is in alle opzichten zeer correct.
    Valt wel op dat er niet veel over haar geschreven wordt,misschien heeft ze cliënts die niet schrijven...........
    Misschien had ik dat ook wel niet moeten doen........krijgt ze het nog drukker,maar we moeten ook zorgen dat ze er blijft.....

  8. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Bubbelbader (30 juni 2014),lekkersfan (29 juni 2014),licky luke (29 juni 2014)

  9. #7
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Tja,Marina hoort denk ik inmiddels tot de STIEKUMME toppers ! Schijnbaar hebben toch heel veel mannen haar "ontdekt".
    Als ik afgelopen vrijdag zag hoeveel ze naar de kamer ging,was mijn zin wat afgezakt...........

    Toen ik binnenkwam was ze net bezig aant onthaal. Ik had haar nog nooit gezien maar herkende haar gelijk. We hadden gelijk oogcontact maar helaas bleef het daarbij. Ook een paar keer in de lockerroom trof ik haar net na een sessie toen ze de centjes aan het innen was. Steeds hadden we contact maar ze was verschrikkelijk druk deze dag en ik kon haar niet te pakken krijgen. Op een gegeven moment ben ik nog naar de theke gelopen en daar naar haar gevraagd. Het antwoord was eerlijk. Ze was behoorlijk populair en had diverse afspraken.

    Was voor mij mooi vervelend. Maar wie weet welke dagen ze aanwezig is?

  10. Onderstaande leden hebben Bubbelbader bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 juli 2014)

  11. #8
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Als ik haar goed begrepen heb is ze er van donderdag tot zondag,beste even bellen als je gaan wilt denk ik.

  12. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 juli 2014)

  13. #9
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Als ik haar goed begrepen heb is ze er van donderdag tot zondag,beste even bellen als je gaan wilt denk ik.
    ze was er alle afgelopen keren dat ik er op dinsdag of woensdag was ook...
    Der mensch ist, was er fickt.......

  14. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra ( 2 juli 2014),Sjeufke ( 2 juli 2014)

  15. #10
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Nou.nog makkelijker dan !

  16. Onderstaande leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 2 juli 2014)

  17. #11
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    volgende week ga ik haar nemen en niet op z'n Russisch!
    Der mensch ist, was er fickt.......

  18. #12
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Vandaag was ze er idd...
    En ik kan alleen maar beamen dat de service van hoogstaand niveau was/is .. :-)
    Uurtje vliegt voorbij.. Optisch zijn er wellicht meerdere/betere keuzes.. maar ze is erg naturel en een toppertje op de kamer

  19. #13
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was Marina er niet........tegenvallertje !
    Op de site zie ik haar foto's ook niet meer,zal toch niet waar zijn..........

  20. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    Afgelopen vrijdag was Marina er niet........tegenvallertje !
    Op de site zie ik haar foto's ook niet meer,zal toch niet waar zijn..........
    Foto's van Marina zijn inderdaad weg maar dat zal om privacy redenen zijn.

    Dat hebben Maria en Sabrina ook al eerder gedaan, die zijn er (gelukkig) ook nog... (Maria is trouwens momenteel effe op vakantie)

    Dus geen zorgen, Marina is er nog gewoon.
    Knaktuut en Wijze Grijze kunnen dat wellicht vrijdag aanstaande nog effe bevestigen?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. #15
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Knaktuut en Wijze Grijze kunnen dat wellicht vrijdag aanstaande nog effe bevestigen?
    Zeker.........;-)

  22. #16
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.698 in 2.635 posts

    Standaard Cosmic Girl (again)

    "Here it is, there's no way to make it better.
    gets you down, It's pressure (pressure)
    I'm serious, troubled genie's on the way
    Gotta a little something for you, it's pressure (pressure) it gets ya

    No it ain't what you know
    But I knew that anyway
    I can't let this pressure go
    This pressure's here to stay yeah"


    geknipt uit mn bericht

    Shila kwam even naar buiten met n klant, gaf even een goedemiddag kusje, paar andere dames die ik niet kende kwamen ook even bij de 3 G's buurten, Adora vond uiteindelijk een Arabische klant en toen deze racebeer voor de derde keer Marina langs zag lopen en iets verderop plaats zag nemen wist ik het wel. Zelfs Adora (overtuigd bisexueel) vond haar er mooi uitzien voor haar leeftijd. Deze racebeer heeft het al eens eerder gezegd; ze is als een klassieke sportwagen van Ferrari of Porsche. Er zijn zeker betere modellen te vinden met minder km's op de teller, maar wat maakt het uit als de belevenissen iedere keer zo goed zijn? En aan die onzinnige discussie die iemand gestart is met de vraag om Russische dames maar te mijden sinds de MH17-ramp ga ik geen woorden vuil maken, dat laat ik Mister Spock doen. We zaten een tijdje te kletsen en landen uiteindelijk binnen, waar ik met Jamiroquai weer een opkomende motorplof van haar voorspel mag gaan zitten afweren. Het zal dat stomme mutsje uit de clip van Space Cowboywel zijn geweest waardoor ik alsnog de kamer heb gehaald. Lang duurde het niet voor ze me alsnog leeggezogen kreeg

    Aangezien ik toch niet zo'n haast had, verlengde deze racebeer alvast en ging even beneden douchen (boven was de douche afgesloten helaas) en nam gelijk wat te drinken mee, want nog steeds was het een beetje broeierig. Met wat geknuffel wist ze me weer in de juiste stemming te krijgen, en na een van haar typische laaange pijpbeurten klom ze in reverse cowgirl op me. en zo ontspoorde het tweede deel van deze sessie in een white knuckle ride: "There it is. Couldn't change it if I wanted, taste it all the time. Step into the light. Don't know if I can recover, taste it all the time" Nadat ik me in doggy nog flink in het zweet had gewerkt, nam madam vriendelijk doch dringend het commando weer over en kreeg er met veel geduld en vooral het niet loslaten tussen deepthroats door nog een tweede plof uitgepijpt. Sjapo weer. WGSA-rating: Tilt!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (26 juli 2014),Peppino (26 juli 2014),Wijze grijze (25 juli 2014)

  24. #17
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Zaterdag jl. weer met Marina gesext > voor mij toch al jaren een toppertje !!! Bij het vroegere Blue Note heeft ze ook al menig uurtje aan mijn genotsknots mogen zuigen, en ook zat. jl. ging dat weer perfect. Half uurtje compleet volgemaakt, (vanwege de warmte "ging het voor mijn lichaam wat minder"), maar door de enorme inzet van Marina met een zeer intens orgasme af mogen sluiten.

  25. Onderstaande leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    Peppino (28 juli 2014)

  26. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Ik ben eindelijk ook eens met Marina op kamer geraakt. Jongens, jongens wat een genot, deze dame kent echt de kneepjes van het vak. Ik zat buiten wat te chillen en bedacht me dat ik wel eens met haar verder kennis wilde maken. Ondanks en misschien wel dankzij haar leeftijd vind ik haar er heel erotisch en lekker uitzien, zeker in FKK outfit. Na wat intiem gefriemel maakte ze aanstalten om me op de bank te pijpen, die schaamte moet ik nog voorbij, dus de sleutel kon worden opgehaald.

    Op de kamer kwamen we al vrij snel in 69 terecht, gevolgd door een paar standjes was ik binnen het half uur klaargekomen. Na een pauze besloot ik met een half uur te verlengen om in de relax mode elkaar nog wat beter te leren kennen, dus na wat knuffelen, praten, seksen en zoenen kwam ik er achter dat mijn inmiddels kleine metgezel me totaal in de steek aan het laten was door de eerdere seks van de dag. Marina stelde misschien daarom ook een massage voor, ook dit beheerst ze uitstekend. Een vervolg date is onvermijdelijk.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 5 oktober 2014 om 17:08
    Pluk de dag of een bloemetje

  27. Onderstaande 4 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 oktober 2014),Oudebelg ( 5 oktober 2014),Peppino ( 5 oktober 2014),Sjeufke ( 5 oktober 2014)

  28. #19
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Vrijdagavond ook weer eens HP aangedaan , eigenlijk voor mijn vaste meid in VM Katja daarna Lisa in LL en nu Vicky in HP na een tip van mij om het daar eens te proberen !
    Bij binnenkomst hoorde ik dat ze bezet was en al kort daarop kwam ik Marina tegen,voor mij een absolute TOPPER.
    Heb haar gezegd dat ik zeker met haar wilde maar pas later op de avond ,ben ik er zeker van dat ik met een super gevoel HP verlaat !
    Vicky kwam terug maar werd gelijk door een beer aangesproken om weer naar een kamer te vertrekken..........
    In VM waren we alle tijd die ik er was bij elkaar,maar dat ben ik niet meer van plan.
    Toen ze weer terug was werd ik hartelijk door haar begroet,terwijl Celine een beetje boos toe keek,ze had net ervoor nog geprobeerd me mee naar de kamer te krijgen
    maar ik maakte haar duidelijk dat ze het de voorgaande keer verknald had.
    Oh,Du gehst mit diese dicke auf Zimmer liet ze zich nog ontvallen,afgunst ?
    Samen met Vicky wat gegeten van het buffet,worst en paar van die hefebolletjes met Preiselberen en vannillesoze,heb toch liever het a la carte eten !
    Uur met haar naar de kamer geweest,beetje recht toe recht aan was het weer maar dat weet ik inmiddels,toch vind ik het wel een lekkere meid al is ze wat aan de stevige kant.
    Vicky ging er al vanuit dat ik weer alle tijd met haar zou doorbrengen maar ik moest haar toch duidelijk maken dat ik ook nog met Marina wilde...........
    Zou toch vreemd zijn om zo'n goeie en ook nog eens aardige meid opeens links te laten liggen !
    Blij was ze er zichtbaar niet mee............
    Er werd ook nog even een erotisch showtje opgevoerd door Ewa en Marina op een matras midden in de tent,beetje geklieder met slagroom en zo.
    Daarna was het tijd voor wat dansen met Shila, Marina en nog een paar anderen.
    Om ongeveer half een voor een uur met Marina naar de kamer geweest,tja daar kun je maar één ding over zeggen:SUPER !
    Toen we terug kwamen was het ongeveer uitgestorven daar,maar het was de hele avond al rustig.
    Kwart over twee de Blitz opgestart en richting Van Goch gekoerst om daar te overnachten met Piet Plezier die zich daar de hele avond uitgeleefd had.
    Misschien komende vrijdag weer naar HP !

  29. Onderstaande 2 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 6 oktober 2014),Piet Plezier ( 6 oktober 2014)

  30. #20
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Terug beneden en na geruime tijd ging ik op zoek naar Marina doch zonder resultaat. De aanhouder wint dus ik nam plaats in de ruimte tegenover de douches waar iedereen voorbij moet. Het was een drukte van jewelste van op en neer lopende DVP's en beren maar mijn geduld werd uiteindelijk beloond. Marina gelijk binnen gevraagd. Ze ging op haar knietjes naast mij op de bank zitten, mijn badjas werd opengeknoopd en ze begon me zeer sensueel te strelen afgewisseld met lekkere natte tongzoenen. Ook haar pijpkunsten waren uitstekend. Op de kamer ontpopte deze zachte, vriendelijke, zeer ervaren vrouw zich tot een fantastische GFE sexpartner. Ze zuigt op een zeer speciale rustige manier zonder handinzet en met regelmatige DTkes. Tussenin werd er overvloedig gezoend en werd het tijd om ook haar eens oraal te bevredigen. In de eerste instanties onderging ze dit als deel van de service maar toen ik volhield en hevig begon te beffen, gaf ze zich over. Ik heb haar wel een half uur gebeft tot totale voldoening van ons beiden. Zij nam vervolgens plaats tussen mijn benen en heeft me zeer rustig maar ongelofelijk zalig gezogen, nooit met handinzet, maar ze bracht me stelselmatig dichter en dichter naar mijn derde orgasme van de dag. Het was dan ook een bevrijdend gevoel toen mijn zaad in haar mondje vloeide. Marina is een topvrouw met wie ik zonder problemen nog meermaals de lakens wens te delen.
    " A dirty mind is a joy forever"

  31. Onderstaande 8 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 mei 2015),Golfpik (15 november 2014),hasta la pasta (15 november 2014),lustman (15 november 2014),Peppino (15 november 2014),phoenix (21 november 2014),Sjeufke (15 november 2014),Wijze grijze (16 november 2014)

  32. #21
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:09
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.759
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Na twee eerdere ervaringen meende ik het wel gehad te hebben en stond nog even aan de bar om me heen te kijken en een watertje te nuttigen. Toen opeens stond Milena naast me en ik vertelde haar op huis aan te gaan. Voor haar aanleiding om mij te proberen in verleiding te brengen en ik moet zeggen; dat is gelukt ook. Deze ervaren vrouw, die er nog steeds super uitziet, begon te friemelen en heel verleidelijk m'n nek en wangen etc te zoenen. En opeens begon er weer bloed te stromen op plaatsen waar ik het niet meer had verwacht.

    Dus op kamer besloot er gewoon voor te gaan en door de super bijdrage van Marina had ik een super derde ervaring. Wat is deze vrouw goed in wat ze doet. Bovendien is zij nog een steeds een super verschijning en dat maakt het herhalingsgevaar wel erg groot.
    Werkelijk top en toen zeer voldaan vertrokken en in alle rust naar huis gereden.

  33. Onderstaande leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Golfpik (30 november 2014)

  34. #22
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Jammer voor de liefhebbers, maar Marina is op vakantie tot 15 juli en komt daarna niet meer terug in AG.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  35. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    19 november 2021 @ 16:54
    Berichten
    364
    Discussies
    9
    Thanks
    26
    Thanked
    51 in 32 posts

    Standaard

    laut RF arbeitet Marina jetzt in Haus Dupont Wuppertal
    Gruß
    woods25

  36. #24
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Zou sinds vorig w-end werkzaam zijn in PSR... (voorlopig onder voorbehoud)
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  37. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (27 oktober 2015)

  38. #25
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    inderdaad werkzaam in PSR, pseudo: Shan(n)a...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

  Living Room 468*60