Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 39 van 39
  1. #26
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Gister ook nog gespot in PSR

  2. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 februari 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    22 januari 2023 @ 20:35
    Berichten
    61
    Discussies
    6
    Thanks
    493
    Thanked
    321 in 51 posts

    Standaard

    Marina noemt zich Gjana in PSR; alles wat in dit topic over Marina/Gjana is geschreven kan ik bevestigen. Het is geen jonge `optick-fick`; een sensuele dame en prettig gezelschap

  4. Onderstaande 4 leden hebben Devante bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 december 2017),pret (23 december 2017),Sjeufke (23 december 2017),Wijze grijze (23 december 2017)

  5. #28
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Gjana of zoiets (RUSKA)

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Russia.png


    Naam: Gjana
    Talen: Russisch / Duits en wat gebrabbel dat Engels moet voorstellen
    Leeftijd: rond de 50 schat ik
    Roken: Nee, helaas


    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte: Brunette... Schouderlengte
    Lengte dame: 1m65
    Postuur en Kont: Een lichaam waar menig mokkel in de 20 jaloers op kan zijn. Gave huid, slank met rondingen en een ronde kont
    Cupmaat: Een royale B-cup (niet meer al te stevig, maar wel mooi en egaal)
    Body-Art: puur natuur
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Mooi verzorgd lichaam en goed geconcerveerd gezien haar leeftijd van 45 à 50jaar. Een siberische kop op haar romp, waar je meteen "Ruska" vanaf leest. Ik moest zelfs niet naar haar nationaliteit vragen. Helaas opgespoten lippen en veel botox in haar kop!


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    GFE met veel PSE accenten, TZ, Rimmen, Blowjob, eieren likken, FT, olie massage,...etc

    Standaardhandelingen:
    Tongzoenen:
    Pijpen:
    Neuken:

    Randassortiment:
    Massage:
    Rimjob:


    Ingesteldheid:
    Motivatie en inzet:
    Zin voor initiatief:
    Spontaniteit en omgang:

    Aaibaarheidsfactoren:
    Prijshantering en transparantie op voorhand:
    Correctheid + waarmaken beloftes:
    Netheid & persoonlijke hygiëne:
    Vriendelijkheid & elementaire beleefdheid:
    Lieftallig- en schattigheidfactor:
    SFL's niveau van de alom gekende "klik" met deze DVP:


    Prijs : 200/anderhalf u + 5€ fooi
    Score op uiterlijk 5.5/10
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.8/10
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%


    De verslaggeving:

    Voordelen:
    Uitmuntende service, ervaring, technisch zeer sterk en weinig terughoudendheid. Lekkere en krachtige massage

    Nadelen:
    Moeilijk conversatie voeren met haar, vanwege taalbeperking. Opgespoten lippen en botox in haar kop, wat TZ niet ten goede komt


    De betaalde tijd:
    Ze probeerde al een tijdje mijn aandacht te pakken te krijgen. Maar gezien haar plastic aangezicht en het feit dat ze niet rookte, kreeg ze mijn aandacht niet. Mijn maat dacht de leeftijd me weerhield van met haar mee te gaan. Op gegeven moment zegt ie: "ik wed voor een een cocktail dat je niet met jouw mama de kamer op durft". Zeer oneerbiedig want ik heb al wel vaker vrouwen van boven de 40 gehad. En in de meeste gevallen waren dat goede stoten die je hersendood kunnen neuken. Zonder wat te zeggen wenk ik haar en terwijl ik op de barkruk zit, komt ze tussen mijn 2 benen staan. Zonder wat te zeggen beginnen we te TZ'en. Mijn maat wist niet waar hij moest kijken. Na 10min TZ en terwijl ze aan mijn fluit aan het rukken was, richt ik me terug tot mijn maat en zeg dat ik de liefde met haar ga bedrijven. Eerlijk gezegd was het TZ niet zo heel goed, door die opgeblazen lippen van haar en ik wist toen niet wat me te wachten stond. Desnoods hield ik het na een halfuur voor bekenen. Vlak voor we naar de kamer gaan, zeg ik dat ik eerst nog moet pissen. Dit doe ik vervolgens op de WC en wanneer ik terug kom vraag ik of ik eerst nog een douche mag nemen. Dat hoeft niet, ik weet dat je proper bent, zei ze. Ik zei dat ik pas gepist had, maar daar leek ze geen problemen mee te hebben. We gaan de kamer op en terwijl ik recht sta begint ze me deeptroat af te zuigen. De zoute pissmaak aan mijn flurk deerde haar echt niet. Mij anders wel toen ze terug overeind kwam en me weer volop begon te zoenen. We doken op bed en ze zette het pijpen verder. Nu kwam er ook meer ballenlikken aan te pas. Dat deed ze heel goed en met veel overtuiging. Ik streelde haar lichaam terwijl. Na een poosje installeerde ze zich tussen mijn benen zoals ik vaak doe bij mokkels wanneer ik met beffen aanvang. Nondedju, dit kan alle kanten uit, dacht ik bij mezelf. Maar stiekem weet ik dat er een heuse kermis ging plaatsvinden. En ja hoor... Na lang pijpen en mijn ballen likken, kantelde ze me achterover en begon me te rimmen. Eerst mijn harige reet uitlikken en niet veel later was ze me aan het neuken met haar tong. Dit beviel me ten zeerste. Daarna afgewisseld met pijpen. Heel diep; zo diep dat het leek alsof ik haar strot aan het neuken was. Ik had het niet meer onder controle en kwam klaar in haar slokdarm of luchtpijp of waar mijn pik op dat moment ook zat. Zalig vrouwmens!

    Na de FT stelde ze voor om me te masseren. Ik draaide me om en ze ging aan de slag met héél véél olie. Een halfuur armen, schouders, nek, mijn kont, benen en voeten masseren. ik moet zeggen: ze heeft talent en kracht. Dit leek wel de Russische tegenhangster van Lulu in GT. Eerst de nodige viespeukerij en dan een deugddoende massage! Na de massage stond mijn pik opnieuw stijf. Toen ik me omdraaide zag ze dat meteen en begon wederom te pijpen. Dat er opgedroogd zaad aan mijn klepel hing of dat er nog wat uitdroop interesseerde haar niet. Ze likte mijn pik schoon alsof het haar passie was. En ook mijn kloten deelden mee in de pret. Op zeker ogenblik ga ik aan ook te willen neuken. Ze deed een condoom rond mijn flieter en ging cowgirl reverse op me zitten. Gehurkt en dan maar op en neer wippen met die kont van haar. Het duurde geen 10minuten of ik kwam opnieuw klaar. Ze had me zo de vernieling in geneukt dat zelfs het rubber gescheurd was. Gelukkig zat al mijn zaad nog in het reservoir vooraan. Desalniettemin was ik helemaal van de kaart. De resterende 5 minuten babbelden we over ditjes en datjes, maar de conversatie verliep niet erg vlot daar ze de Engelse taal onvoldoende machtig was. Door die dikke lippen van haar leek ze ook wel een spraakgebrek te hebben. Afijn, na anderhalf uur kom ik naar verluidt lijkwit terug van de kamer en mijn maat maar lachen. Toen ik hem over het rimmen vertelde, stonden zijn oren toch ook gespitst. Waren we toen niet zinnes geweest om door te rijden naar de volgende club, dan had hij haar vast en zeker ook nog de kamer op genomen.




    Apr.jpg





    Naar SFL’s normen:

    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. Onderstaande 12 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 april 2018),biged (30 april 2018),brombeerzuid (26 juni 2018),Delacruz75 (24 maart 2019),Manureva (29 april 2018),Megaboob ( 9 juni 2018),mentholbear (25 juni 2018),Partycrasher (30 april 2018),Poppalarge (28 april 2018),pret (28 april 2018),snaal88 ( 3 juni 2018),Wijze grijze ( 4 november 2018)

  7. #29
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Jarenlang actief voorheen in Blue Note, Panthera etc...Entertaint vooral wat opi´s met brildraagbenodigdheid doch alla, ieder z´n ding
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. #30
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ging indertijd soms naar PSR maar al lang niet meer en niet alleen omwille van de verre afstand maar ook omdat het een bejaardenhuis werd.
    Blijkbaar nu nog steeds.
    Een vrouw van 50 betalen? Ga gelijk welk cafe binnen en je neemt ze van die leeftijd voor niets mee ,maar ieder zijn heug.
    Terwijl ik de mijne vraag minder te roken zijn er ook klanten die kicken op much smoking
    Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.
    Er zulken ook mannen bestaan die kicken op 70+

  9. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 1 mei 2018)

  10. #31
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    550
    Thanked
    1.289 in 364 posts

    Standaard

    Op de party, Jeans & High Heels, gisteren deze dame maar eens een uurtje geprobeerd en dat is me niet tegen gevallen.

    Het is volledig te beamen wat de heer SFL hierboven heeft beschreven en ze geeft inderdaad een goede massage. Ze is inderdaad een ervaren dame die zich beter in het Duits dan in het Engels kan verwoorden, maar het proberen waard voor de avonturier die naderhand niet teleurgesteld zal zijn.

    Zo ontdek je nog eens wat in PSR...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  11. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (10 juni 2018),Manureva (16 juni 2018)

  12. #32
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik weet niet of we over dezelfde dame praten, maar 2 weken geleden heb ik gekamerd met een oudere mooie en goed verzorgd dame van die leeftijd. Kenmerken: SUPERLANGE TEPELS EN MOOIE NATUREL BORSTEN MAAT D, OOK MOOIE KONT. Wie kan me vertellen wanneer ze aanwezig is in PSR, wil er as dinsdag naartoe rijden. Alvast bedankt voor de reakties!!

  13. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 8 juli 2018)

  14. #33
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 18:12
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.743
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rino123 Bekijk bericht
    Ik weet niet of we over dezelfde dame praten, maar 2 weken geleden heb ik gekamerd met een oudere mooie en goed verzorgd dame van die leeftijd. Kenmerken: SUPERLANGE TEPELS EN MOOIE NATUREL BORSTEN MAAT D, OOK MOOIE KONT. Wie kan me vertellen wanneer ze aanwezig is in PSR, wil er as dinsdag naartoe rijden. Alvast bedankt voor de reakties!!
    Als je aanstaande dinsdag om 10.00 uur kijkt op deze site kun je zien of ze aanwezig is.

  15. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 8 juli 2018)

  16. #34
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Als je aanstaande dinsdag om 10.00 uur kijkt op deze site kun je zien of ze aanwezig is.
    De lijst wordt geactualiseerd tussen 13.00 en 14.00. Wil je absolute zekerheid dan moet je bellen met de club.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje ( 9 juli 2018)

  18. #35
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Heb zojuist gekeken en vandaag is ze aanwezig, dus ik neem morgen de gok wel. Ik verheug me wel op haar, wat een geile milf en ik hou van een vollere vrouw dus dat komt wel goed!!

  19. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 juli 2018)

  20. #36
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    kan samengevoegd worden met al existerende draadje Gjana/Marina (ex-AcaGold) bij PSR...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  21. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 oktober 2018)

  22. #37
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Ik ga vandaag naar PSR en hoop natuurlijk dat ze er is, want ik vind ze heel aantrekkelijk en ze houdt ook van lekkere sex, daar gaan we voor he. Het belooft een zonnige dag te worden, dus genieten maar!!

  23. Onderstaande 2 leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 4 november 2018),schoolmeester ( 4 november 2018)

  24. #38
    Geregistreerd
    28 juli 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    572
    Discussies
    17
    Thanks
    4
    Thanked
    794 in 243 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens naar PSR, het is al een tijd geleden dat ik daar was. jammer dat ze de entreeprijs verhoogd hebben: een renovatie was beter op zijn plaats geweest. Maar ik ben benieuwd hoe het er nu is en of er nog nieuwe dames bij zijn gekomen. Dus genieten maar he, ik vind wellness ook fijn dus bij PSR ben je daar ook aan het goede adres!!

  25. Onderstaande leden hebben Rino123 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 maart 2019)

  26. #39
    Geregistreerd
    5 februari 2013
    Last Online
    14 maart 2020 @ 03:26
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Succes

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

Diamond 468*60   Living Room 468*60