Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 106 van 106
  1. #101
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    ich seh schon, ich muss mir warhaftig nochmal die Mühe machen diesen Club aufzusuchen und wehe es wagt sich jemand meinen Bericht anzuzweifeln...........
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. #102
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Nog korter:

    In "Living Room" fluctueert de sfeer per dag. De ene keer is er in deze keet geen zak te beleven en de andere keer is het top. Nou was ik eergisteren (vrijdag) ook al in "LR" en ik kan berichten dat het twee avonden top was. Oude tijden herleefden en de sfeer was precies zoals een jaar geleden. De tapkast was drukker bezet met swingende dameskontjes dan ik ooit gezien had. Een dame die ook houdt van een swingende sfeer is de Nederlandse Marie die met haar "Hard Body" en kaplaarzen geregeld geil en uitdagend staat te dansen.

    Bezetting op beide dagen was zonder meer goed. Het valt me op dat er veel nieuwe dames komen aanwaaien doch dat deze niet echt lang blijven. Dat betekent wel dat je altijd interessante dames zou kunnen treffen. Bovendien blijft "LR" een aangename "Lounge" club. Zo heb ik heerlijk gehangen met Angel en Sophia. Twee voor mij zeer aantrekkelijk maar totaal verschillende dames. Sophia had een zeer doorschijnend zwart gevalletje aan waar zelfs Stevie Wonder doorheen zou kunnen kijken en dan zou hij die lekkere memmen hebben kunnen zien die verpakt waren in een turquoise bikinitop. Met beide naar volle tevredenheid gekamerd. heerlijk dat contrast tussen die twee. Traditiegetrouw een nieuwe dame op haar gemak gesteld. Dat was de Bulgaarse Vera. Klein poppetje van 1.53 met een zeer gaaf lichaam waar niks mis mee is. Zij is echt een type voor de "Slow sex". Bouwt het heerlijk langzaam op met volop tongen en droogneuken. Hoewel droog, de sluizen stonden volledig open waardoor het goed glijden was.

    Er werd ook veel gepaaldanst door een paar getalenteerde dames. Het leuke is dat de minder getalenteerde zich ook aan die paal vergrijpen om hun vaardigheden aan te scherpen. Ik had soms liever gezien dat ze zich aan mijn paal vergrepen. Kortom, ik kan niet anders zeggen dat ik naar volle tevredenheid in "LR" mijn tijd heb doorgebracht. Jammer dat dit nivo niet structureel kan worden vastgehouden. Voor wie de hectiek van "GT" wil ontvluchten en behoefte heeft aan "Couchtime" en minder eisen stelt aan de hoeveelheid dames en de variatie, en voor diegene die het iets drukker wil dan "H7" of meer vertier en "Schwung" wil dan in "Planet Eden" (om maar wat te noemen), zal met "LR" geen verkeerde keuze maken. Dit is echter geen garantie voor een geslaagde avond. Daarvoor is de continuïteit op dit moment) jammer genoeg te gering.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 23 september 2012 om 17:18

  3. Onderstaande 16 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2012),amigo70 (23 september 2012),Costana (30 september 2012),Dalton (23 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),gignnl (24 september 2012),madiwodovr ( 5 oktober 2012),Megaboob (23 september 2012),MichelJ (23 september 2012),molaar (23 september 2012),phoenix (23 september 2012),rob45 (23 september 2012),Rudi_NL (24 september 2012),satanic surfer (26 september 2012),terminator (23 september 2012),vrije jongen (23 september 2012)

  4. #103
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Zondag weer mijn favoriete stekkie bezocht.
    Vrij vroeg in de middag aanwezig dus eerst maal genoten van het uitgebreide ontbijt
    Mijn favorietje was met welverdiende vakantie maar dit zou de dag niet beïnvloeden.
    Als snel kwam een Roemeentje bij me zitten met de vraag “ken je me niet meer” nee dus..
    Toen ze me de tip gaf ,trio met Adina 2jaar geleden, ging er een geil lichtje bij me branden.
    Ander kleur haar had me in verwarring gebracht maar na ff nadenken wist ik het Janina was terug !!!
    Mein Gott wat een heerlijke meid die precies past in het Molaar plaatje.
    Geweldige pre service, op de kamer een dikke 9, en after service die ongekend was.
    Dat resulteerde in 2 sessies van een uur, zo`n spontane meid heb ik nog zelden meegemaakt
    Uitgeblust genoten van een Whisky die nu ook verkrijgbaar is
    Als afsluiting nog een verwen half uurtje met de altijd sympathieke Sophia.
    Iedereen mag zijn mening hebben.. .. Ook ik en ja ik heb het na 6 jaar nog altijd prima naar mijn zin in de gezelligste huiskamer van Duitsland.
    Bis zum nächste mal

  5. Onderstaande 8 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 september 2012),Big30 (27 september 2012),Costana (30 september 2012),Dalton (25 september 2012),gignnl (26 september 2012),madiwodovr ( 5 oktober 2012),Megaboob (26 september 2012),satanic surfer (26 september 2012)

  6. #104
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Kost het maar 40 euro entree tijdens de feestdagen van het feest of moet je dan ook nog 60 euro betalen?

  7. #105
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Kost het maar 40 euro entree tijdens de feestdagen van het feest of moet je dan ook nog 60 euro betalen?
    De entreeprijs is 60euro net zoals gewoonlijk.

  8. #106
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    N'abend allerseits

    nun will ich meine hier schon angedeutete große Zufriedenheit über meinen Samstag-Besuch im LR hier nochmal in genauere Worte fassen.

    Es gibt für mich im LR drei Frauen, bei denen ich einfach hin- und weg bin, die ich zwar nicht jedes Mal buche, aber deren Anwesenheit mich einfach stets in Verzückung versetzt. Denn alle drei sind eine sichere Bank, da kann nichts passieren, und manchmal bekommt man Herausragendes geboten. Die drei genannten Engel sind Cassie und Carmen (beide Rumänien) und Francesca (Deutschland-Polen). Wer diese drei Engel nicht mag: Okay, macht nichts, weiterlesen sinnlos - dann haben wir eben nicht den gleichen Geschmack.

    Am Samstag (29.9.) waren alle drei da, was insofern besonders ist, da Cassie zwischendurch mal wieder im Aca war, und Francesca inzwischen auch Theke im LR macht. Am Samstag war sie vor der Theke - und sah einfach umwerfend aus.

    Gebucht habe ich aber Cassie, und sie hat es mir diesmal mit Herausragendem gedankt (ähnlich wie vor einigen Wochen Carmen). Cassie und Carmen sind für mich grandiose Ausnahmen der Rumänien-Übersättigung. Ohnehin finde ich aber, dass der LR über ausgesprochen hübsche Rumäninnen verfügt. Es gab am Samstagabend sicher noch vier oder fünf weitere Rumäninnen, die mich gereizt hätten.

    Nach längerer Zeit waren aber auch wieder einmal mehrere Polinnen da. Gesprochen habe ich mit den Neuzugängen Daria (zuletzt Magnum) und Laura (hat nach eigenen Angaben zuvor in Wien gearbeitet). Gebucht habe ich schließlich Daria (Ende 20, blond, normale, attraktive Figur). Die Nummer war gut, reichte aber nicht an die überragende Klasse von Cassie heran.

    Insgesamt fand ich die Besetzung für den LR herausragend - zum Beispiel kam später am Abend auch noch die Deutsche Kim. Auch die Atmosphäre war gut, um Mitternacht wurde der Geburtstag eines bulgarischen Mädchens gefeiert. Ich habe ohnehin das Gefühl, dass die Mädels sich im LR untereinander besser verstehen als in anderen Clubs (Stichwort: Zickenkrieg).

    Vielleicht bin ich aber auch nur etwas geblendet von dem stets netten Umgang im LR. Das Personal liest einem wirklich jeden Wunsch von den Augen ab (tja, so war das früher mal im PHG...). Und weil der LR sich ja nun auch einen Sky-Anschluss zugelegt hat, kann man im Außenzelt auch prima den Bundesliga-Samstag verfolgen.

    Zwei kleine Wermutstropfen dabei: Zum einen ein Holländer, der in der ersten Halbzeit der Konferenz so laut gequasselt hat (die Bundesliga schien ihn nicht zu interessieren), dass er locker die Kommentatoren übertönt hat. Und der zweite Wermutstropfen waren die Bundesliga-Ergebnisse an diesem WE. Aber dafür kann der LR nix

    LG
    Manni1a
    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 oktober 2012 om 12:41

  9. Onderstaande 8 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 september 2012),Badslippers ( 1 oktober 2012),Big30 (30 september 2012),gignnl ( 1 oktober 2012),molaar (30 september 2012),Robin (29 oktober 2012),satanic surfer ( 3 oktober 2012),Tiga ( 1 oktober 2012)

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60