Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 106
  1. #76
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    What the fuck....de blonde heet Natascha, 20 jaar en afgestuurd aan de academia oralski cum laude...damn wat was dat lekker. Een poolse dame a la Carolina ex LR ex YY. Zie later te verschijnen draadje. Het is hier erg goed, ca 50-55 vrouwen en veel nieuwe. Ik noem bijv. Mika, ex Fifth Element en veel andere.
    Perfecte line up.
    Alle negatieve berichten kan ik niet bevestigen. Het is vandaag top. Zeker na het uurtje met super GFE Natascha.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 augustus 2012),Big30 (27 augustus 2012),madiwodovr (28 augustus 2012),molaar (28 augustus 2012),rob45 (27 augustus 2012)

  3. #77
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard incident in LR

    Als goede belg lees ik af en toe eens op Youppie.net.

    Om de 'wis overheden' niet te veel werk te bezorgen ga ik hier geen vertaling neerpennen van een berichendraadje van een zeer bekende franse youpienout maar ik raad ieder beertje toch even aan om in het draadje van LR op youppie te gaan lezen over de ervaringen van dat beertje met Lars en de onklantvriendelijke stoten uitgehaald door deze avondmanger bij een vaste klant met 1100+ postings bij onze franstalige broeders en het goedkeuren door hem van ripoff gedrag door een van de LR dames.

    Heb net zelf de vertaling eens door google translate gehaald en die is slecht maar verstaanbaar genoeg voor de niet franstaligen onder ons.

  4. Onderstaande 3 leden hebben dupke bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (30 augustus 2012),terminator (27 augustus 2012)

  5. #78
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Heb net zelf de vertaling eens door google translate gehaald en die is slecht maar verstaanbaar genoeg voor de niet franstaligen onder ons.
    Als je het naar het Engels vertaalt is het prima leesbaar

  6. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (30 augustus 2012)

  7. #79
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Sja Dupke.....over Lars zijn de menigen niet echt verdeeld denk ik bij de vaste gasten.......nog even doorb ijten als ik het goed heb, dan zijn de ijsberen van hem verlost in LR
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. Onderstaande 2 leden hebben Scoobert bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (28 augustus 2012),gignnl (27 augustus 2012)

  9. #80
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Living Room op zaterdag 25 augustus 2012: topdag.

    Hieronder kort enkele impressies die ik opdeed tijdens mijn laatste bezoek aan de nog steeds mooiste woonkamer (hoewel DV, the Lounge ook heel mooi is). Daarna volgt nog een verslag over de gehele dag.


    Impressies:

    12.07
    Na al die matige recensies over mijn cluppie wou ik vandaag zelf eens onderzoeken wat ik zelf vind van LR.*Om 13.30 binnengelopen eerst ff uitgebreid gedoucht en daarna een rondje gemaakt. Geteld 18 tot 20 vrouwen, niet verkeerd qua line up. Twee nieuwe dvp' s die mijn kritische blik direct doorstaan. Eentje kijk stuurs en vertrekt binnen 2 minuten als ik naast haar aan de bar ga zitten. Ze heeft gelijk, het is veel te vroeg om te sexen. Maarze lijkt ook voor op een later tijdstip haar kansen al verspeeld te hebben. De andere zou zo een tweelingzusje kunnen zijn. Zij lacht me toe en even komt een oerinstinct naar boven. SEX, NU. Maar ik weetme te bedwingen. Het is nog maar net 14 uur.
    Eerste impressie: goede line up voor moment van de dag, opmaat voor een ouderwets dagje Living Room?

    12.23
    Mmmmm, mijn ego is geplet....het zojuist genoemde dametje zit weer op haar kruk....Alweer binnen 2 minuten nadat ik ben opgestaan. @@!!???arghhhh. Ik zou een ultieme test moeten doen maar ik ben bang dat mijn ego het te verwachten resultaat niet aan kan......
    Het andere, lachende meisje heeft al een klant aan de haak geslagen. Volstrekt terecht.
    Enkele dames: alexia .ro, kathrin .hu, tanja .ro, vanessa .ro, de ex van de broer van..., een wat vollere thaise en nog ruim 15 dames, mij onbekend. De scrumbled eggs smaakten prima.


    13.19
    Tussenstand: inmiddels tegen de 30 dames en zo een 20 gasten. Net even gekletst met nwe Thaise gekletst. Ze blijkt Zuid-koreaans te zijn en Lee te heten zoals de helft van alle mensen uit die contreien, geloof ik. Ik ging bijna van stag toen ze haar handen in mijn nek en rug paatste. Ik doe ook massage, ze ze, also Tantra-massage...ik voelde me langzaam wegzakken in een diepe massageslaap..gelukkig net op tijd bedacht ik me dat een uitje knappen in de tuin goedkoper is...en dat ga ik nu doen .

    14.53
    Inmiddels zijn er ruim 30 dames doordat er zeker 5 zijn bijgekomen sinds mijn vorige telling en mijn siesta buiten in de schaduw. Ik zie er maar een kleine 20 rondlopen en vermoed dat veel dames boven zich opmaken. Nog geen verassingen in de zin van nieuwe 'Optikgranate' of een schuchtere Anfangerin.
    In de middag worden heerlijke sandwiches geserveerd en Ollie is al bezig het vlees in de saus te zetten.
    Maar er komt net een bevallig blondje waarvan ik alleen de sexy achterkant zie. Mmm....misschien iets voor mij eerste rondje.

    17.09
    What the fuck....de blonde heet Natascha, 20 jaar en afgestuurd aan de academia oralski cum laude...damn wat was dat lekker. Een poolse dame a la Carolina ex LR ex YY. Zie later te verschijnen draadje. Het is hier erg goed, ca 50-55 vrouwen en veel nieuwe. Ik noem bijv. Mika, ex Fifth Element, chantal, een nieuwe Roemeense en schuchter compleet pistolmeisje dat broodnodig getest moet worden, en veel andere.
    Perfecte line up.
    Alle negatieve berichten kan ik niet bevestigen. Het is vandaag top. Zeker na het uurtje met super GFE Natascha.

    17.36
    Er komt nu zelf een roemeense spijker binnen die geknipt is voor Boy69 en moeiteloos Elena kan vervangen. Deze is een stuk mooier....na 3,5 jaar ken ik de smaak van deze veelpleger. Maar misschien moet ik geen slapende honden wakker maken want nog een pannekoeksessie is misschien te veel voor deze geeerde veelpleger . Naam volgt maar ze is vriendin van Chantal die weldra aan mijn stengel geregen gaat wordem .

    19.31

    Avond komt goed op gang.line up: waanzinnig. Ik maak me op voor tweede rondje nu met Chantal .ro, 19 jr jong....


    21.19*
    Super hier, geen tijd om impressies op te schrijven, aiaiaia wat een line up....


    02.18
    Het was een waanzinnige avond met een zeldzaam fraaie line up. Tegen 22 uur waren er tussen de 55 en 60 vrouwen waarvan een flink aantal pistolladies en zeker twee Roemeense spijkers die boy69 met huid en haar zou verslinden.
    De sessie die ik met Chantal had was gemiddeld. Na chantal trof ik een 18 jarige hongaarse, Gabriella. Dit werd een van de beste GFE sessies van de afgelopen jaren. Ongelooflijk hoe zo een piepjonge meid zulke perfecte GFE kan geven.

    Nu ben ik net thuis en verbaasd van de topavond. Time to sleep....


    De dag, het verslag.

    Hoezo clubganger of veelpleger? Afgelopen *Vrijdagnacht om 01.00 thuis aangekomen na een bezoekje aan Dolce vita, geslapen tot 10.00 uur in de ochtend, effe douchen, in de auto stappen naar Living Room op de zaterdag, thuis om 02.15, slapen tot 11.00 uur en weer door naar Dolce Vita. Maar dit gaat over Living Room op de zaterdag. De club die van enkele stamgasten de laatste tijd negatieve kritieken kreeg te verduren. Enkele stamgasten keerden de club zelfs de rug toe. En ik moet eerlijk zijn, ik herkende wel iets van de kritieken. Maar afgelopen zaterdag zou een weergaloze dag blijken te worden. Een dag vol met verrassingen, het ene pistolmeisje nog sexier, mooie, aantrekkelijker dan de ander. Een dag waarop je moeite had een keuze te maken. Een topdag als vanouds ( 2009-2010).

    Bij binnenkomst hing er al een veelbelovende sfeer. Er waren al zeker 20 dames, die allen er zin in hadden. Zin de gasten top te vermaken. Ollie en Anna heetten mij van harte welkom en enkele bulgaarse dames benaderden mij als een pot honing. Later ontdekte ik waarom, mijn vaste bulgaarse dame Lara is thuis in Bulgarije. Deze dames zagen hun kans schoon maar rekenden buiten de waard. Pistols wegen zijn ( voor de dames ) ondoorgrondelijk als t op keuze van dames aankomt.
    Maar eerst tijd voor een lekker uitgebreid ontbijt. Prima dat 'live cooking' nu ook voor t ontbijt. En gelukkig later geen barbecue maar gewoon een normaal menu. Vervolgens een rondje wellness. Toen ik van een ijsbeervriend een smsje kreeg dat hij enkele uren later pas kon komen besloot ik mijn eerste sexdate te maken. Het werd de Poolse Natascha (zie draadje). Ze was net binnen en verraste me met haar sexy verschijning. De presales waren dik in orde. In de whirlpool, die net nog aangenaam was qua temperatuur, ontspon zich een heerlijk sexspel. Lekker om zo een body van een jonge meid overral te mogen beroeren. Het liet kennelijk Natascha ook niet onberoerd, haar kutje bleek behoorlijk nat...dat was geen water want de viscositeitvan dat vocht voelde duidelijk anders ...Natascha wrong zich door allerlei geile bochten en leek kamerrijp.

    Op de kamer bleek ze meer dan te voldoen. Voor de details verwijs ik naar haar draadje. Prima kussen en pijpen, belangrijk voor een GFE-er. En tijdens het neuken lijkt het alsof ze voor eigen genot gaat, tempo versnellingen in de missionaris geven een prima gevoel. Telkens kijkt ze je met grote ogen sexy en geil aan. Ze stond garant voor twee zinderende hoogtepunten in amper een uurtje. Toppie.
    Daarna brak even een tijdje van recuperatie aan. Lekker afkoelen in de whirlpool en daarna buiten in de schaduw een siesta doen. Tegen zes uur besloot ik een lekkere pasta met parmesaanse kaas te verorberen. Inmiddels had ik al enkele malen contact met de bloedmooie Chantal. Na het eten probeerde ze me te verleiden. Ze droeg een sexy politiepakje met pet en kwam sexy met haar poesje tegen piemelmans aandrukkend bij mij staan. Mijn vriend, inmiddels gearriveerd stond naast mij met een blondje. Terwijl ik Chantal probeerde te kussen stootte mijn vried mij aan wees me op een schitterende verschijning die net binnenkwm en later de 18 jarige Gabrielle bleek te zijn. Ik was inmiddels het point of no return al bereikt en had juist daarvoor de vraag van Chantal te kameren bevestigd beantwoord mits we eerst de HWP in zouden gaan. Maar eigenlijk wou ik niet meer, ik wou dat 1000 % pistolmeisje Gabrielle. Maar we liepen al naar de hwp terwijl ik naar het kontje van Gabrielle keek.

    Beneden aangekomen kostte het even tijd haar pakje uit te doen. Shit, slappe tietjes en en slap buikje door een eerdere zwangerschap. Ik had het kunnen weten, waarom perst zo een mooi meisje op een warme dag zich anders in zo een pakje. Ze had iets te verbergen. Ik overwoog nog even de sessie af te kappen en haar bijv. 25 euro te geven maar vond dat een te brute reactie na ruim 20 min presales en besloot gewoon verder te gaan. De hwp in dus met Chantal, Gabriella daar zou ik nog uren op moeten wachten, zou later blijken.*
    In de whirlpool bleef het rustig met Chantal. De vonken spetterden er dit keer niet af maar ik was geil genoeg en haar werkelijk ongeevenaarde fraaie koppie zorgde ervoor dat de opwinding bleef. Duidelijk was dat haar body voor de zwangerschap ook zeer fraai geweest moest zijn. Maar ja, borstvoeding is funest voor de vorm van een de borst, vooral als er eenzijdig wordt gevoed. Nou ja. Goed dan, de kamer op en daar volgde een matige sessie. Pijpen en handmassage deed Chantal zeer goed en ik concentreerde me daarop terwijl ik me in mijn hoofd afgeilde op haar koppie. Na een half uurtje vertrokken we weer en pielemans kon tevreden zijn.
    Eenmaal bovengekomen zag ik Gabrielle al zitten. En zitten, en zitten, en zitten......en helaas niet alleen. Ze bleef ruim een uur hangen bij die gasten die je normaal bij bosjes in phg of vv treft. Aan haar doen en laten zag ik dat ze pril wes, zo je heet groen. De gast ging Regelmatig onder har topje en zij wist kennelijk niet goed raad met de situatie. Ook toen hij haar topje uitdeed had ze het effe moeilijk en trok het snel weer omhoog. Maar wat ik in die vijf seconden zag deed mij besluiten al moet ik tot vlak voor sluitingstijd wachten, ik zou haar hebben. Wat een heerlijke tietjes, ongekend fraai. Ik als borstenliefhebber ( maar dan wel in het bescheiden segment: cup a of b) stond versteld. Inmiddels was er een groepje gevormd, twee meiden en twee kerels en ik had hoop dat ze zich zouden verplaatsen naar de kamer. En toen na bijkans 70 minuten gingen ze met zijn vieren naar een kamer wat mijn hoop deed groeien dat het na een half uurtje voorbij zou zijn.*

    En ja hoor, ik had gelijk. Na eerst uren een meid aflebberen vervolgens een half uurtje kameren, zo zijn die gasten. Laatst zag ik een nog sterker staaltje in DV, daar bestelden ' die gasten' een flesje champagne a 150 euro en hadden later een discussie met de theke nadat ze van de kamer afkwamen: we dachten dat de prijs inclusief kamergang met Dvp van een uur was, jaja.

    Tegen 24.00 uur was het dan zover, Gabrielle. Het was het wachten meer dan waard. Ik besloot ook de nodige tijd te presalen, kwartiertje op de bank en daarna nog de hwp in. Puur genieten, was Natascha al heel geil en wild, dit sloeg alles. Wat een heerlijke meid, wat een body en wat een tietjes. We besloten vrij snel naar de kamer te gaan want ik hield het niet meer. Op de kamer een topsessie. Alles was vrijwel perfect, pijpen uitmuntend met zeer veel gevoel a la Maddy (ex H7). na een sneleerst hoogtepunt ging ik voor een tweede orale. Een heerlijke FT volgde, Gabrielle morste geen druppel en lles verdween al zuigend in haar bekkie en slokdarm. Foots zou er trots op geweest zijn. Supersessie, 3x. En zo vertrok ik rond 01.00 uur in het pikkedonker. Pistol Pete was meer dan tevreden. komende zaterdag gaat PP op herhaling in Living Room.

  10. Onderstaande 9 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 augustus 2012),amigo70 (30 augustus 2012),Badslippers (31 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (30 augustus 2012),madiwodovr (30 augustus 2012),Megaboob (30 augustus 2012),MichelJ (30 augustus 2012),rob45 (30 augustus 2012),satanic surfer (30 augustus 2012)

  11. #81
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Gisteren na alle kritische berichten ook LR eens bezocht na lange tijd. Aangekomen rond 16.00hr en zo'n 15 dames aanwezig en een 8 tal beren. Geen dames naar m'n zin maar het was nog vroeg. Tegen een uur of acht 's avonds waren er zo'n 20 dames en een tiental beren, geen sfeer, kortom een dooie boel. Het nog een beetje aangezien tot 21.00hr en dan afgeklokt en naar huis vertrokken zonder te kameren. De 60€ inkom is weggegooid geld en momenteel zelfs te veel voor een club als LR (mijn opinie!!). Misschien dat ik er deze winter nog wel eens binnenspring, maar dat blijft misschien....
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  12. Onderstaande 4 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    dupke (31 augustus 2012),MichelJ (30 augustus 2012),satanic surfer (30 augustus 2012),terminator (31 augustus 2012)

  13. #82
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Verstand komt met de jaren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #83
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Verstand komt met de jaren .
    Hoe weet jij dat nou?

  15. #84
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    ondervinding
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. #85
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik bestel wat te hijsen bij die uit de kluiten gewassen, donkere "Thekefrau". Machtig wijf vind ik dat. Altijd effe geinen met haar en "High Fives" geven. Als die kleine dikzak een keer voor de bar komt te werken, ben ik de eerste die haar aan mijn lans prikt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Haha Badslippers, je hebt toch te laat je intrede in dit wereldje gemaakt. Deze dame Sam/sem(my) werkte, voordat zij in LR als Thekefrau aan de slag ging, achter de Theke in Acapulco en wijlen Nanu 34 (ook Velbert). Echter, voordien werkte zij voor de Theke als DVP in PHG, maar dan hebben we het over een jaar of 4, misschien wel 5 geleden.
    Betreffende dame doet nu ontvangst in Magnum.

  17. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 september 2012)

  18. #86
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:08
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard Edita

    Is Edita alweer gesignaleerd ?

  19. #87
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Ausrufezeichen

    LivingRoom: Zaterdag 1 september

    De ontvangst was uitermate hartelijk door Anna. Ze merkte op dat ze mij al lang niet meer gezien had (en dat klopte). Ik daarentegen had natuurlijk alleen maar oog voor haar heerlijke decolleté. Grrr...!!! Thekedame Manuela riep hard door de woonkamer: Ha Rudi!!! En enkele bekende dames van plezier (zoals de donkere Angel en Roemeense Inna en consorten) kwamen me enthousiast begroeten. Het leek wel eventjes een reünie. Uwe en Lars kwamen natuurlijk ook goedendag zeggen en een kort praatje maken. Later op de dag kwam Lars nog eens vragen of alles naar wens was. Het antwoord op deze vraag was: JA.

    Ik heb me die dag (zaterdag 1 september) goed vermaakt in LivingRoom. Ik heb veel opgetrokken met Pistol Pete die al zijn levenservaringen in beeld op zijn i-pad liet zien. Dat was leuk en gezellig!!! Verder was er nog een - voor mij bekende - sympathieke Duitse clubganger uit München aanwezig.

    De line up was redelijk (niet slecht, maar kon zeker beter). Bekende dames als nieuwe exemplaren huppelde door de woonkamer. Onder de nieuwe exemplaren had ik wel interesse in de Hongaarse Gabriëlla (een PP-meisje) en de Roemeense Mika (de nummer 1 voor wat betreft optiek).

    Desondanks ging ik met de vriendelijke Duitse Yasmina (een GFE-sessie) en de elegante Nederlandse milf Marie (een SM-sessie)!!! Beide sessies waren totaal anders van aard; van erg lief tot lekker spannend (cq. nieuw/anders). Beide sessies waren zeer goed en absoluut voor herhaling vatbaar.

    @Badslippers en Dolfie: op de Zuid-Nederlandse milf Marie (zeker 40 jaar oud) kunnen jullie echt al jullie geile fantasieën botvieren. Marie is namelijk wel wat gewend en voor heel wat dingen in!!! Hi hi…!!!

    De lunch/brunch die ik in de voormiddag heb genoten was zeer uitgebreid en smaakte heerlijk. Het avondeten bestond onder andere uit een BBQ en was gewoontjes tot goed.

    Vanwege het zomerse weer heb ik fijn in de tuin kunnen zonnen (en heb dan ook nauwelijks gebruik gemaakt van de welnessfaciliteiten).

    In de avond vond ik een aangename sfeer hangen aan de bar van LivingRoom en werd er goede muziek gedraaid. Het volume stond wel veel en veel te hard (nog steeds dus)!!! Zelfs na een paar seconde stilvallen van de geluidsinstallatie hoorde je de speakers nog ruisen en knarsen!!!

    Ondanks deze herrie aan mijn hoofd ging ik rond middernacht zeer tevreden en voldaan naar huis.
    Tot binnenkort in FKK-saunaland.
    Groeten Rudi_NL
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  20. Onderstaande 9 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 september 2012),Badslippers ( 6 september 2012),Dolfie (10 september 2012),Jack42 ( 6 september 2012),molaar ( 6 september 2012),Pistol Pete ( 6 september 2012),rob45 ( 6 september 2012),satanic surfer ( 9 september 2012),The Saint ( 6 september 2012)

  21. #88
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag stond de huiskamer weer eens op het programma.De laatste berichten waren van dien aard dat je er er een kanon zou kunnen afschieten zonder iemand te raken.Het kanon bleek vandaag niet nodig,al in de middag zat er redelijk wat volk en het bleef de hele avond lekker binnenstromen zonder drukte.
    Begroet door Natascha welke de ontvangst deed terwijl Anna thekedame was,terwijl ik daar stond haaste zich iemand van de gokkast naar mij.Het bleek Sophia te zijn die vandaag weer was teruggekeerd van een welverdiende vakantie.
    Goed uitgerust,sexy gekleed en in prima stemming de dag kon niet beter beginnen.
    Na het omkleedritueel bleek Sophia al klaar te zitten met een cappucino voor me.Het brunchbuffet ben ik niet aan toe gekomen doch is net zo uitgebreid als in GT alhier zijn zelfs frietjes verkrijgbaar.
    Na de nodige presales naar een kamer gestormd voor een stomende GFE sessie,het was weer heerlijk genieten na zoveel weken.
    Even aan het bijkomen in de kino kwam een oosterse dame bij me zitten nokia nog wat,heeft al eerder in LR gewerkt en was niet verkeerd.Bij haar even lekker ingelogd en haar voorzien van een fikse update.
    Intussen bleek de bbq te zijn aangeslingerd en rook het weer heerlijk.Ollie was weer de grillmeister dus was het prima in orde,diverse soorten vlees royaal voorhanden en een dagspecialiteit filet in speklapjes welke prima te knagen was.
    Intussen was een nieuwe thedame verschenen welke mij erg goed bekend is,Zahra uit GT welke nu enkele dagen in LR achter de bar komt werken.Bij haar maar een cappucino ohne aufnahme besteld
    Even wat uitbuiken en toen kwam m n pannekoeken meisje weer bij me zitten,na enkele TZ was de koop bezegeld en togen we weer naar de kamer.Deze sessie was weer minstens zo goed.
    Waar de techneuten afgelopen zaterdag de scheve toren van Eindhoven niet konden laten exploderen lukte dat Sophia met het scheve torentje van Gign moeiteloos.
    Hierna in de bar genoten van een groot en zeer divers damesaanbod.Na 6 weken afwezigheid zag ik een hoop nieuwe gezichten.Op de dag zelf kwamen er ook nog 3 nieuwe dames bij wo Bianca een prachtige Roemeense blondine welke al direct een vol balboekje had.
    Ook enkele "herintreedsters"waren er,hieronder enkele dames welke afgelopen zondag nog in GT waren.
    De baas van GT/LR kwam ook nog even gedag zeggen met bedrijfsleider Uwe en zelfs Lars kwam savonds de gasten begroeten....
    Na dit allemaal aanschouwd te hebben was het tijd voor een afscheidsrondje,gekozen heb ik voor Alexia.Niet direct een in het oog springende keuze voor mij gegeven haar petite figuurtje maar ze kwam op mij over als een rustige niet jaagster.
    En bleek ook te kloppen,op de kamer waren we sexueel prima compatibel,ook weer een GFE sessie.
    LR heeft de laatste tijd op dit forum flink wat "averij"opgelopen.al dan niet terecht.Naar mijn mening vaart men nu echter een betere koers,vandaag was het een prima dag die een snelle herhaling verdiend.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  22. Onderstaande 9 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 september 2012),Badslippers ( 6 september 2012),Costana ( 6 september 2012),Jack42 ( 6 september 2012),molaar ( 6 september 2012),rob45 ( 6 september 2012),Rudi_NL ( 6 september 2012),satanic surfer ( 9 september 2012),The Saint ( 6 september 2012)

  23. #89
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Om te voorkomen dat "Onkel Ludwig und seine Obersturmbahnführer vom Polizei Revier kaarst" mij in de kraag zouden grijpen vanwege overmatige alcoholcomsumptie had ik mij voor de verandering op een fraaie "Superior Room" getracteerd in het "Park Inn Hotel". Met de pendeldienst kon ik dan veilig heen en weer reizen naar de amusementsbunker. Het hotel ligt enigszins verscholen achter de "Autowerkstatt" aan een doodlopende weg die er groezelig en goor uitziet en waarvan je je afvraagt of je er levend vandaan komt. Dat valt reuze mee. Hotel is zeer de moeite waard evenals de suite met alles erop en eraan. Een aanbeveling voor ieder die eens iets luxers wil voor een wat ruimere prijs. Twee overnachtingen tesamen 205 euro.

    Nu kan ik over deze twee dagen weer een heel verhaal schrijven maar dat doe ik vanwege voor mij moverende redenen dit keer niet. Daarom voor een keer een oppervlakkige en fletse beschouwing. Het belangrijkste is dat ik mij zeer goed geamuseerd heb. De minpunten van LR zijn inmiddels meer dan bekend en ook op deze twee avonden waren die zichtbaar. (Ik las een recensie van Jaro over "Freude" die vond ik tevens illustratief voor "Living Room").

    De vrijdag was qua "Line-up" en sfeer beter dan de zaterdag. Doch het is leeg in de huiskamer van Kaarst. Heel leeg. Zelfs op "Prime Time" op de zaterdagavond waren er nauwelijks tot geen wachttijden. En dat was een poos geleden wel anders. Dan moest ik soms zo lang wachten dat het voorvocht aan mijn omgeslagen badhanddoek aankoekte tot een onbestemde substantie en dreunde de vloer van de op- en neerspringende Roemeentjes. De bioscoop was te klein om al die neukende paartjes te herbergen.

    Ik heb diverse kamers gemaakt met zeer verschillende vrouwen. Een trio met Denise en Alena die zeer plezierig was. Ook Angel mocht op mijn aandacht rekenen, een Poolse die ik niet kende met blonde carré coupe kwam verrassend uit de hoek. Zij had trouwens een blonde vriendin die er zeer aangenaam uitzag. Ik schat een regelrechte "Pistol-Lady" en daarom te jong voor BS' zijn smaak. En vanzelfsprekend mijn schatje Sophia. Een op en top klasse vrouw die het nivo van dvp eigenlijk al lang ontstegen is. Iets wat niet geldt voor haar service want die is top. Over alle sessies ben ik positief tot lovend. Daar schort het niet aan. Er waren zelfs teveel projecten om mij aan te bezondigen. De een nog mooier dan de ander. Echter, "LR" bruist van 18:00 tot 22;00 en dat is het dan. Gevolg, veel hangende en mopperende dames, gokkasten doorlopend in gebruik, weinig sfeer. "Welness", eten, faciliteiten zijn voor mij meer dan voldoende. Ook het damesaanbod is voor mij prima. Ik zal deze club op gezette tijden blijven bezoeken, net als andere clubs doch het hoogtepunt zul je zelf met een dame naar keuze moeten beleven want die tijden zijn in "LR" allang voorbij.

  24. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 september 2012),Alfijojo ( 9 september 2012),Dolfie (11 september 2012),gignnl ( 9 september 2012),MichelJ ( 9 september 2012),rob45 ( 9 september 2012),Rudi_NL (10 september 2012),satanic surfer ( 9 september 2012),Zedd (12 september 2012)

  25. #90
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Ik heb diverse kamers gemaakt met zeer verschillende vrouwen. Een trio met Denise en Alena die zeer plezierig was. Ook Angel mocht op mijn aandacht rekenen, een Poolse die ik niet kende met blonde carré coupe kwam verrassend uit de hoek. Zij had trouwens een blonde vriendin die er zeer aangenaam uitzag. Ik schat een regelrechte "Pistol-Lady" en daarom te jong voor BS
    *
    Dat was natascha @ Badslippers....
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...oolse-playmate.

  26. #91
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Je bent een kenner PP. Dat was ze 100% zeker. Blonde gekrulde lange haren, mooi lichaam. Ze kwam op mijn stretcher zitten toen ik net van de kamer was en een sauna had gedaan. Erotische uitstraling ook. Hmmmm misschien dat ik mijn leeftijdsgrenzen iets naar beneden moet bij stellen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    *
    Dat was natascha @ Badslippers....
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...oolse-playmate.

  27. #92
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Om te voorkomen dat [i]" Hotel is zeer de moeite waard evenals de suite met alles erop en eraan. Een aanbeveling voor ieder die eens iets luxers wil voor een wat ruimere prijs. Twee overnachtingen tesamen 205 euro.
    Parkinn is idd een zeer aan te bevelen hotel en voor Saabie,madi en nu ook Fiatido een vaste waarde! En over de prijzen! Met zijn 3 wel eens dubbelroom gedeeld voor het luttele bedrag van 60eetjes.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Nu kan ik over deze twee dagen weer een heel verhaal schrijven maar dat doe ik vanwege voor mij moverende redenen dit keer niet. Daarom voor een keer een oppervlakkige en fletse beschouwing. Het belangrijkste is dat ik mij zeer goed geamuseerd heb. De minpunten van LR zijn inmiddels meer dan bekend en ook op deze twee avonden waren die zichtbaar. (Ik las een recensie van Jaro over "Freude" die vond ik tevens illustratief voor "Living Room").
    Jammer dat je geen uitgebreid reisverslag wijdt aan de gezellige huiskamer welke Saabie een warm hart toe draagt en zeker een verslag uit de pen van BS doet het altijd goed bij Saabie
    Dus een oprechte jammer van Saabie;s kant en hopen dat je volgende bezoek wel weer uitgebreid wordt neer gekalkt!
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 september 2012 om 23:27
    Bazinga.....

  28. Onderstaande leden hebben Alfijojo bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 september 2012)

  29. #93
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Oh ja, de iets oudere net wat forsere Poolse heet Dagmar....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Je bent een kenner PP. Dat was ze 100% zeker. Blonde gekrulde lange haren, mooi lichaam. Ze kwam op mijn stretcher zitten toen ik net van de kamer was en een sauna had gedaan. Erotische uitstraling ook. Hmmmm misschien dat ik mijn leeftijdsgrenzen iets naar beneden moet bij stellen.

  30. #94
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch LR - gut wie immer, mit den üblichen Schwankungen

    Der LR ist nach wie vor einer der besten Clubs im Lande.
    Frauentechnisch schwankt es natürlich auch hier - wie überall. Bei meinem letzten Besuch war es aber besetzungstechnisch sehr gut. Viele hübsche Damen anwesend. Ich war mit Jasmina. Bericht s. unter "Damen".
    Bis auf die Pizza ist das Essen im LR sehr gut und für Wellness ist der Club auch sehr zu empfehlen! Positiv sind die langen Öffnungszeiten, die aber sich aber leider auch nachteilig auswirken: Im Vergleich zu den früheren Jahren ist die Besetzung am Nachmittag teilweise recht mau.

  31. Onderstaande 2 leden hebben sirgreg bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (11 september 2012),pussyfucker07 (12 september 2012)

  32. #95
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Ausrufezeichen Toch nog altijd leuk in LR!

    Nu ben ik al een tijdje naar the Living Room aan het gaan. Het was alleen afgelopen vrijdag best druk met dames en beren. Andere dagen klagen de dames steen en been. Maar vandaag ben ik in Magnum begonnen, was redelijk vroeg daar, te vroeg eigenlijk voor Magnum begrippen. Maar na 5 uurtjes te hebben rondgewandeld, gegeten, een sauna en bubbelbad. Kon ik de juiste dame niet echt vinden, dames waren ook in Magnum aan het klagen. Dus om 22.30 uur richting Living Room gereden om daar mijn geluk te beproeven.
    Tijdens mijn vorige bezoeken had ik al een paar keer met een aardige dame gesproken. Haar naam Candy. Zwart lang krullend haar, lekker figuur om te neuken. Spreekt goed Duits, heeft naar mijn mening iets teveel make-up op. De laatste keer zaten we lekker te knuffelen op de bank, ik had aangegeven dat ik op Annelies wilde wachten. Maar voor haar geen probleem. Zo hadden we toch 1,5 uur volgemaakt.

    Maar vandaag had ik er wel zin in. Ze was aan het spelen (gokken) toen ik binnen kwam. Ik had haar even begroet, en zei dat ik op haar wachtte op een bankje. Het duurde wat langer en een lange slanke Hongaarse Eliza, met haar haren strak naar achter gekamd kwam me even begroeten. Ze zat lekker tegen me aan en ik was erg geil, dus toch maar even TZ. Niet om gevraagd, maar we troffen elkaar in het midden ergens. Haha. Maar Candy was inmiddels alweer klaar, dus de mooie Hongaarse Eliza moeten wegsturen. Maar die staat bovenaan mijn lijstje.
    Met Candy duurde het niet lang, ze zat net en begon me direct te TZ. Speelde met mijn tepels en ik ik zat direct met een harde leuter. Ze zegt dat ze dit normaal nooit doet, een klant TZ in een bankje bij de bar. Maar ze kon het niet laten. Ik moet zeggen dat ik haar wel veel aandacht geef, en wel hier naar toe heb gewerkt. Maar dit had ik dus niet verwacht. De bekende beer die naar me toe kwam lopen blijkbaar ook niet. Hij, die niet genoemd mag worden (net Voldemort), wilde een praatje maken. Vind ik normaal wel prettig, maar met een tong van een dame in je mond is dat toch wel lastig. Aangezien het een beer is met veel ervaring, vertrok hij redelijk snel. Nou Candy, niet lang kutten, hop die sleutel halen.

    We gaan naar kamer 10, waar de lampen naar binnen schijnen alsof het overdag is. Ze denkt dat het een lange nacht wordt. 2 Lakens 4 handdoeken. Ik zelf had een uurtje in gedachten, voor een eerste keer lang zat. Ik laat haar het bed klaarmaken en sta te wachten aan het bed. Zodra ze klaar is, komt ze naar me toe om verder te TZ. Tepels likken en dan geknield mijn lul te pijpen. Kijk dat is nu lekker, eigen initiatief tonen, dat mag Carlitos wel.

    Candy nodigt me uit om naast haar te gaan liggen. Waar we verder gaan met TZ, veel TZ eigenlijk. Ze kust mijn lichaam van mond tot lul. Veel aandacht voor mijn tepels en likt mijn ballen heerlijk op gevoel en pijpt zacht en af en toe diep, niet diep genoeg voor te gaggen. Maar het bevalt me wel, ze kijkt je regelmatig aan. Besteedt heel veel aandacht aan je. Nu ga ik aan het werk, leg haar netjes op haar rug en trek haar benen helemaal uit elkaar. Een mooie poes, met wat ijzerwerk wat niet in de weg zit. Ze vind het lekker, ik voel haar clitoris tussen mijn lippen en tong groeien. Ze wordt nat, heel erg nat. Ik probeer voorzichtig zonder te vragen om een vinger in haar kutje te brengen. Maar blijkbaar gaat dat te langzaam en neemt ze mijn hand en duwt mijn vinger verder door. Nou, zo kan het ook, een tweede vinger erbij gaat ook goed, want ze begint te druipen op de handdoek, nummer 1 van de 4.
    Het duurt zo'n 15 min. voordat ze klaarkomt. Hoe weet ik dat, ze nam me bij mijn haren, duwde mijn gezicht dieper in haar kruis en vroeg/schreeuwde dat ik haar goed moest likken. Nu is dit ook een manier om je ongenoegen kenbaar te maken. Maar ze kwam gewoon lekker klaar.

    Ze draait zich naar me toe en nadat ik met handdoek 2 haar sappen afveegde, zoent ze me weer en wil neuken. Nu was het erg laat en ik had niet veel zin. Maar daar nam Candy geen genoegen mee. Er moest geneukt worden. Ze pijpt mijn lul weer op oorlogssterkte en springt op me voor cowgirl. Ze wrijft met haar natte kut over mijn stijve lul, ik vind het heerlijk. Gewoon even droogneuken. Ze glijd heen en weer en geniet er ook van, ze neemt haar tieten en knijpt in haar tepels. Met haar ogen dicht geniet ze van haar eigen kunsten. Het condoom gaat er toch omheen en we beginnen aan een lekkere neuk sessie. Cowgirl, reverse cowgirl en missionaris. Maar gezien mijn conditie en mijn slaperige lul moet ik na een 10 tot 15 min. inbinden. Ze begint te klagen, uit onze eerste gesprekken begreep ik al dat ze graag neukt. Ik niet zo, maar daar zou zij verandering in brengen. We knuffelen wat en kletsen wat en in de tussentijd speelt ze met mijn lul. Tweede ronde komt eraan, duurt bijna even lang maar dan nog wat andere standjes. Die ik eigenlijk niet zo prettig vind, omdat ik ze nog nooit heb gedaan. Maar ze is goed, bijna profi, maar dat gevoel heb ik niet bij haar.
    Ook nu weer geen hoogtepunt, maar ze vind het niet erg, want ze weet zeker dat het gaat komen. Nou, ik niet, maar goed ben benieuwd. We drinken en eten wat en voordat ik het weet zijn we met ronde 3 bezig, tijdens ons gesprek begin ik haar te vingeren, ze is nog steeds nat of is nat geworden. Vingertje erbij en ze begint zachtjes te spinnen. Terwijl ik haar vinger laat ik me op mijn knieën pijpen. Ik vind dit een heerlijke situatie en het duurt niet lang voordat ze me een condoom omdoet en ik haar van achter neuk. Ik neem haar bij haar middel en probeer zo hard mogelijk te pompen, het kan beter als ik haar bij haar schouders neem. Maar ze doet goed mee en de buren horen onze lichamen tegen elkaar kletsen. Dan neemt ze haar haren bij elkaar en biedt ze me aan. Een hand op haar schouders en in de andere hand haar lange zwarte haren tot een teugel gevormd voor het doggy standje helemaal compleet te maken. Achteraf blijkt dat dit haar favo positie is, het lijkt ook dat ze weer klaarkomt. Maar wie weet of het waar is. Maar de illusie is compleet, ik schreeuw het uit. Roep van alles en nog wat naar haar en kom heerlijk klaar.
    Ik moet zeggen goede sex, even goed als bij Leslie van ACA. Maar dan in 3 fases. En een kamerduur van 2 keer zolang. Het worden uiteindelijk 4 uurtjes. Blijkbaar is Candy helderziend, want ik wilde gewoon een uur gaan. We hadden een duidelijke klick, dat gaf ze ook meerdere keren aan. Ik had een beetje het Bad Pritt effect, maar dat komt omdat ik ook weleens naar H7 ga. Ik voelde me gewoon weer 30 jaar en heel aantrekkelijk.

    Voor herhaling vatbaar, zeker weten. maar dan ook maar echt een uur.

    Nu is dit al een paar dagen geleden gebeurd en ik heb inmiddels weer een leuke tijd met Candy doorgebracht. Maar haar gedrag is eigenlijk wel opmerkelijk te noemen. Wat ik normaal naar dames doe, doet zij nu naar mij toe. Zonder in details te treden, is zij me nu aan het paaien i.p.v. andersom....

  33. Onderstaande 5 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (22 september 2012),Badslippers (21 september 2012),gignnl (21 september 2012),Picasso 1 (21 september 2012),rob45 (21 september 2012)

  34. #96
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 06:06
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Vandaag mijn vrijkaart voor LR verzilverd. Dit verdient natuurlijk wat feedback.

    Om 11.10 aangekomen, de eerste parkeerplek, direct links van de deur, was nog vrij. Hoppa, das mooi binnen komen zo!

    Kaartje ingeleverd en ik mocht zomaar verder, tweede pluspunt.

    Vanaf dat moment is het echter alleen maar minder geworden. Bij het binnenlopen van de bar waren er 2 beren (mijzelf incluis) en ik denk zo'n 8 vrouwen. Na een koffie besteld te hebben nestelde ik me in 1 van de banken.
    Na zo'n 20 minuten kwam een mooie Russisch/Kazachstaanse blonde dame bij me zitten. Aangezien ik er nog maar net was heb ik haar even afgewimpeld. Ik wilde nog even afwachten wat er nog meer op mijn pad zou komen. Dat bleek achteraf geen slimme keuze. Na wat saunarondjes, uren verstreken zonder dat het noemenswaardig drukker werd, zag ik een mooi meisje douchen. Voor mij een trendbreuk met de rest van de line up. Qua uiterlijk had ze wat weg van Flori uit Sharks.

    Vervolgens naar boven gegaan in de hoop dat ik haar snel zou treffen. Helaas voor mij heb ik ze niet meer gezien. Mijn plan B (de blonde Russische dame) was ook nergens meer te bekennen. Zo rond 14.30 ben ik vervolgens naar de Theke gegaan voor een kortingsbon voor GT. Zij vroeg me naar de reden waarom ik switchte. Ik heb haar vervolgens eerlijk gemeld dat ik de line up en sfeer niet echt best vond. Ze gaf me gelijk en vertelde me tevens dat mijn suggestie om weer terug naar 50E te gaan door haar al diverse keren geopperd was bij de leiding. Alleen zij was niet de ' chief' zei ze.

    Vervolgens heb ik ongepopt LR verlaten.

  35. Onderstaande 6 leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 september 2012),Badslippers (23 september 2012),Boy69 (21 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),MichelJ (23 september 2012),Picasso 1 (21 september 2012)

  36. #97
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht

    Om 11.10 aangekomen


    Zo rond 14.30 ben ik vervolgens naar de Theke gegaan voor een kortingsbon voor GT. Zij vroeg me naar de reden waarom ik switchte. Ik heb haar vervolgens eerlijk gemeld dat ik de line up en sfeer niet echt best vond.

    Vervolgens heb ik ongepopt LR verlaten.
    Van zulke berichten krijg ik wederom het vliegend schijt!!
    Is net hetzelfde als een disco binnengaan om 22.00 en vervolgens terug te vertrekken om 00.00 omdat er geen volk is
    Als je ook maar een beetje geinformeerd bent weet je toch dat LR iets later op gang komt met super geile dames

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  37. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (22 september 2012)

  38. #98
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 06:06
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Van zulke berichten krijg ik wederom het vliegend schijt!!
    Is net hetzelfde als een disco binnengaan om 22.00 en vervolgens terug te vertrekken om 00.00 omdat er geen volk is
    Als je ook maar een beetje geinformeerd bent weet je toch dat LR iets later op gang komt met super geile dames

    Grtz,Dolfie
    Jammer van je stoere woordkeuze..

    Door het neer te zetten zoals ik het ervaarde draag ik bij aan dat toekomstige beren zich "een beetje kunnen laten informeren", precies datgene wat je mij verwijt. Kortom: als niemand het zegt, berichten waar jij blijkbaar de vliegende schijt van krijgt, dan komen er meer beren om 11.10 met scheve verwachtingen binnen.

    Ik vind dat je vergelijking met een disco mank gaat. Als ik om 22.00 een disco binnenstap dan krijg ik toegang tot alles, onverkort, waar ik voor betaald heb: ruime keus uit muziek & drank. De enige variabele is dat er haast geen klanten zijn. Dit is echter geen onderdeel van de toegangsprijs.

    Als ik om 11.10 een saunaclub binnen stap, 60E aftik, dan krijg ik GEEN toegang tot alles waarvoor ik betaald heb: namelijk een ruime keus uit vrouwen.

    Het is alsof ik om 11.10 DisneyWorld binnenstap waarna ik tot de conclusie moet komen dat 90% van de attracties zijn afgesloten.

    Dit is bij Disneyland natuurlijk ondenkbaar, zij vindt dat vroege klanten net zoveel recht hebben om het park te ervaren als late binnenkomers. Ik vind dat, zolang de Saunaclub niet in prijs differentieert, je dat als klant ook van een club mag verwachten.

  39. Onderstaande 8 leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2012),Badslippers (23 september 2012),Bosco (23 september 2012),Costana (23 september 2012),hp001 (23 september 2012),joop slim (23 september 2012),Picasso 1 (23 september 2012),seksenfun (25 september 2012)

  40. #99
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:59
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Als ik om 11.10 een saunaclub binnen stap, 60E aftik, dan krijg ik GEEN toegang tot alles waarvoor ik betaald heb: namelijk een ruime keus uit vrouwen.
    Bij welke clubs is er om 11 uur 's ochtends wel een ruime keus uit vrouwen? Rondom dat tijdstip zet ik doorgaans thuis mijn eerste bakje koffie

  41. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Znipper (23 september 2012)

  42. #100
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:48
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Ik zal een aantal berichten die betrekking hebben op het tijdstip waarop je een club bezoekt en wat je dan kunt verwachten verplaatsen (of een kopie maken) naar een apart topic.

    Feit is dat bepaalde clubs overdag relatief rustig zijn en pas eind van de middag/begin van de avond op volle sterkte zijn en dan ook wat van sfeer veranderen. Geldt zeker voor LR, VV, PHG, Magnum en zo zijn er wel meer clubs, ook bekende Hessen clusb als bv. oase geldt dat voor.

    Zo zijn er ook clubs die overdag al redelijk druk zijn zie GT, die opmerking is denk ik al vaker gemaakt in verschillende topics.

    Ik denk dat je met bovenstaande gewoon rekening moet houden als je een clubbezoek plant. In het verleden ben ik vaak zo "gek" geweest al om 13-14u in de Oase te zijn, op tijd voor het ontbijt maar voor de rest lekker zeg maar chillen, relaxen, weinig dames en sfeer nog maar wel eerlijk om in de tuin wat te relaxen. Z na 16-17u veranderde er dan veel, meer dames, stemming etc.

    Zelfde geldt een beetje voor LR, tot zeg 16-17 lekker relaxen, ontbijtje etc. en geloof me veel beren doen dat graag en houden juist van de relatieve rust dan. In LR maar ook PHG is de dag gewoon anders dan de avond en ja klopt je betaalt evenveel.

    Verdere discussie over verschil in clubs afhankelijk van tijdstip van bezoek, zie:
    Saunaclubs: dagclubs en avondclubs. .

    Feit is zeker dat je op bepaalde dagen en dagdelen evident meer waar voor je geld krijgt dan op rustige dagen en dagdelen. Je mag dat niet met bv. een filmbezoek vergelijken waar je voor een bepaald bedrag altijd hetzelfde krijgt.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  43. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 september 2012),rob45 (23 september 2012)

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Diamond 468*60   Living Room 468*60