Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 106
  1. #26
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    olgende week naar het grote zusje GT.
    Zonder vrijkaart toch zeker niet BP.....

  2. #27
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Zonder vrijkaart toch zeker niet BP.....
    Jawel, maar in GT hebben ze fanta. We zullen een paar literflessen koud laten leggen. En, je weet dat het bier bij de prijs is inbegrepen, he. Als je nou op zaterdag komt is Ketserr er ook en kunnen jullie de hele gang van zaken eens goed bespreken.
    Komt alles toch nog goed....en de mods zijn dan ook weer blij.

  3. #28
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    maken we er een gezellig feest van!!!
    Gr.

    Cupido

  4. #29
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Er was een interessante negerin, een ethiopisch ogende langbenige schoonheid, een lekkere mestreechse milf, wat girls next door en een paar roemeense stunners, een anorexia typje waar een lange knul bij hing als een schoothondje madame had nogal diva gedrag aan zich hangen
    Kijk, altijd leuk om de ontbrekende namen te gokken. De "ethiopisch ogende langbenige schoonheid" zou Angel kunnen zijn. De "lekkere mestreechse milf" moet bijna Sonja/marie zijn geweest. Is nog niet lang present. Maar dan het "anorexia typje" met "diva gedrag" . . . Ik kom er niet uit. Ik dacht eerst Lilly die is weliswaar zeer smal maar vertoont absoluut geen diva gedrag. Die lieve meid is eerder een beetje verlegen. Leni, die ik twee weken geleden weer in de huiskamer zag is ook ultra slank en deze Bulgaarse dicht ik wel enkele sterallures toe maar louter en alleen bij nieuwelingen. Binnen de categorie zeer slank valt tevens Elena kwam ooit binnen als een schichtig vogeltje en heeft zich danig opgewerkt in de pikorde van "Roemenistan". De "Lange knul" zou ik dan gegarandeerd kunnen duiden maar daar kan ik met de beste wil weer geen "schoothondje" in herkennen. Valt eerder binnen de categorie "Bull69 Terriers"!

  5. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juli 2012)

  6. #30
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Als ik Badslippers zo hoor, snap ik waarom enkele vaste waarden niet meer zo vaak in LR te vinden zijn. Zijn er dan helemaal geen slanke vervangers voor Larissa, Daniela, Bonny (allen toevallig in GT nu), etc. gekomen?

  7. #31
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Nee.

    Liefhebbers van de wat oudere en "grotere" DVP's komen wel meer aan hun trekken in LR
    Dat noem ik nog eens info van de bovenste plank!!
    Ik plan een bezoekje aan LR en die MILFjes zeggen me wel wat

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  8. Onderstaande leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 juli 2012)

  9. #32
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Nee.

    Liefhebbers van de wat oudere en "grotere" DVP's komen wel meer aan hun trekken in LR
    Dat is onzin, er zaten zondag veel jonge prachtige vrouwen denk dat je mischien eens een andere bril moet opzetten..je moet gewoon eerlijk zeggen dat jij een beperkte smaak hebt en alles wat niet superslank is waarschijnlijk niks vind, maar dat is jouw subjectieve smaak dat maakt die andere vrouwen niet onaantrekkelijk of minder goed boekbaar.

    Nu hang je hier een zeikverhaaltje op dat het helemaal niks is en er alleen maar oude onaantrekkelijke vrouwen zitten, ..Dolfie die mestreechse ik weet zeker dat je voor haar gevallen was..type sexy uebermilf van ene jaar of 40...ik had ook moeite, baalde ervan, maar moest weg.

    Pinos voor mij op 20 a 25 dames:
    1.ethiopische schoonheid, wel zo zonde van de plakplaatjes.
    2. Mestreechse diva
    3. Lisa de marrokaanse francaise
    4. Alexandra een slanke roemeense
    5. een schitterende italiaanse blondine met een goddelijk lichaam, nieuw eerste dag vriendin van Alexandra, veel klasse, jaar of 35.
    6. nieuwe volslanke negerin...sexy..en wat kon ze goed paaldansen.
    7. en als de nood hoog was had ik er nog wel een paar gevonden...
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 17 juli 2012 om 09:15

  10. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (17 juli 2012),Dolfie (17 juli 2012),fiatido (18 juli 2012),madiwodovr (17 juli 2012)

  11. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Als ik Badslippers zo hoor, snap ik waarom enkele vaste waarden niet meer zo vaak in LR te vinden zijn. Zijn er dan helemaal geen slanke vervangers voor Larissa, Daniela, Bonny (allen toevallig in GT nu), etc. gekomen?
    Ga maar naar Acapulco zit er vol mee.

  12. #34
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kijk, altijd leuk om de ontbrekende namen te gokken. De "ethiopisch ogende langbenige schoonheid" zou Angel kunnen zijn. De "lekkere mestreechse milf" moet bijna Sonja/marie zijn geweest.
    Dank BS voor het leveren van de namen, Angel..ik heb wat laten lopen lees ik, als exoten liefhebber helemaal mijn ding.

  13. #35
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vrijdag al weer bijna in het zicht, daar was ik , een mooie duitse dame deed open en gaf me de handdoek en deed de locker om......al aardig wat schone dames liepen om me heen, marokkaanse met haar dikke kont, naam vergeten wees me er al direct op dat ik beloofd had nog een keer te kameren...tja nee dus, als ik met haar gezellig zou komen kletsen, dan zou ik komen, tja hoe de dames het naar hun zin kunnen verdraaien....wel ik kwam allereerst voor een goeie sauna en die was er , ...na ene rondje te hebben gemaakt ging heerlijk naakt als ene echte saunaganger naar buiten om de koelte op te zoeken....dat duurde lang want ondanks regen is het niet koud buiten...rex en cupido zaten als echte vorsten te bespreken wie aanbevelenswaard was...nou REx jongen bedankt......., daarover meer later in dit verhaal...................het eten was voortreffelijk zowel de pasta als de vis met groenten smaakten voortreffelijk, dat mag ook wel voor 60 euro he, maar goed... heerlijk was het vervolgens om met een druk bezette miruna een half uurtjes intens te neuken, deze dame is GOED, geen spoortje van drank maar alleen maar kamergangen had deze dame, ik heb haar eenmaal met een kerel die ruzie zocht op een bankje zien knuffelen, ze palmt ze gewoon in die mannen en kleed ze dan uit...., ik ga haar ene knuffel en de man als ene gebeten hond blafte ' was willst du" ik voelde me te groot en om nog verder me inde buurt van deze LUL te komen, ik kom om te neuken , niet om primitief om een hoer te vechten....Miruna mocht alles doen wat ze maar wilde met hem, ik had me heerlijk door haar klaar laten neuken, wat kan die doorgaan zeg., on top totdat deze luie beer het rubbertje volspoot..het pijpen van haar is precies goed, zonder al te nat kan ze toch zeer sensibel haar mondje over je lul laten schuiven en haar tong over je eikel laten rollen, de tweede dame liet op zich wachten, ik kon heerlijk genieten van de prachtige loop van Katie en ook de billen van de snol Lisa mogen er zijn, ik lees hier dat er mannen zijn die prima hebben gekamert met deze dame......hjmm volgende keer misschien ook eens proberen, maar ik kijk hier wel uit, tenslotte al een paar keer op rij ook enkele dames getroffen die me prima om de tuin wisten te leiden, pas heel laat op de avond herkende ik annie , die bijna onbereikbaar leek, ze had een nieuw kapsel, ik was haar hoge snelheid van wippen en pijpen niet vergeten ................plots greep een dame me vast die al een tijdje uit het oog was verloren...thea......een roemeense met ene prachtig stel tieten en een megamooie kont.....ze was zo aardig dat ik eerst rustig met haar op de bank wat kon kennismaken en ze drong geen minuut aan op een sleutell! prima Thea begon heerlijk te zoenen en verkende mijn lichaam ene ogenblik met wat kusjes... ze stopte daarna niet meer met pijpen, ze ging maar door, vreselijk nat maar wel lekker, ze wilde gewoon al mijn zaad in haar mondje, toch maar even wat anders, verder op in onze sexdans duwde ik haar tegen de muur aan met een fijn uitzicht op haar billen en begon haar met alle conditie die ik nog heb , langdurig van achteren, te naaien, ze drukte haar handen tegen de muur en liet het allemaal lekker gebeuren, nog een standje en het zweet kwam rijkelijk te voorschijn , overal druppelde het naar beneden, ik liet me op mijn rug neerploffen en zij begon me zacht, ritmisch maar heel nat leeg te zuigen tot ik haar mond volspoot.....80 euro was genoeg voor dit spetterende half uur en de dame en ik waren tevreden , ik ging door met feest vieren en dronk een paar heerlijke warsteiners.lemon... bezocht de sauna en het gloeiend hete stoombad ................. zo waar kreeg ik nog wat toenadering tot milka en vertelde haar dat ik zeker nog eens met har wilde kletsen en ketsen.....zo weet ik w eer waarom ik weer naar LR moet...ik heb tenslotte vakantie.....laat in de nacht om 3 uur ongever kon ik vanuite en beter verwarmd bubbeklbad enkele schone dames in hun naaktheid gadeslaan...ze kwamen douchen na een kamergang...een vd dames is een superslanke lange duitse met donker haar , onbegrijpelijk dat sommige heren hier niet meer komen...het is niet mijn eerste keus, ik wil volle sloerie billen maar als een dergelijk dame goed neukt dan wil ik met haar ook wel een rondje paard je rijden.......

  14. Onderstaande 9 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 juli 2012),Badslippers (17 juli 2012),Big30 (17 juli 2012),fiatido (18 juli 2012),gignnl (17 juli 2012),madiwodovr (17 juli 2012),MichelJ (17 juli 2012),molaar (17 juli 2012),satanic surfer (17 juli 2012)

  15. #36
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Pinos voor mij op 20 a 25 dames:
    1.ethiopische schoonheid, wel zo zonde van de plakplaatjes.
    2. Mestreechse diva
    3. Lisa de marrokaanse francaise
    4. Alexandra een slanke roemeense
    5. een schitterende italiaanse blondine met een goddelijk lichaam, nieuw eerste dag vriendin van Alexandra, veel klasse, jaar of 35.
    6. nieuwe volslanke negerin...sexy..en wat kon ze goed paaldansen.
    Dit is een prima voorbeeld om te laten zien waarom een (groot) deel van de veelplegers LR heeft ingeruild voor (een) andere club(s). Alle dames die je noemt zijn niet van het type waarmee LR bekend stond. De line-up van LR van 2 jaar geleden vind je nu (eigenlijk al jaren) inderdaad o.a. in Acapulco. LR wil het Roemeensen-gehalte nog verder omlaag brengen, dit biedt mogelijkheden voor Pic1 en R7 (ook Big30 zal zich wel vermaken in LR), maar een andere grote groep ijsberen is weer teruggekeerd naar GT/PHG of zwerft tussen DV, Magnum, H7, Samya en andere clubs.

    Mijn smaak is de laatste tijd behoorlijk veranderd, die Roemeense sprinkhanen hoef ik minder en minder, maar de laatste keer in LR kon ik niks vinden met een goede service én een acceptabel lichaam. Gelukkig lees ik dat sommige ijsberen zich wél goed vermaken.
    En nu maar hopen dat Molaar mijn bericht niet te negatief vindt

  16. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (18 juli 2012),RAUL7 (17 juli 2012)

  17. #37
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    [Dameslijstje, knip-per-de-knip]

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Dit is een prima voorbeeld om te laten zien waarom een (groot) deel van de veelplegers LR heeft ingeruild voor (een) andere club(s). Alle dames die je noemt zijn niet van het type waarmee LR bekend stond.
    Zonder volledig te willen zijn zie ik volgende dames op zeer geregelde basis voorbij huppelen. Daar zitten voor BS heel wat smakelijke hapjes bij.

    Monique, Roemeense met dildo bewapende nymphomane met Spaans bloed
    Anastacia, Russisch/Duits degelijkheid
    Angel, donker, ongeleid Duits/Cubaans projectiel
    Pamela, klein Bulgaars pijp-opdondertje
    Ada, verblinde Colgate lachende Roemeense/Spaanse/Italiaanse
    Christina, met afstand de slimste Roemeense en sympathiek
    Lilly, mischien wel de slankste aller Roemeentjes
    Katja, Duits oversexte überMILF
    Elena, ultra slanke Roemeense
    Rebecca, zeer slanke, beste kontschuddende Roemeense
    Anca, stevige Roemeense voor al uw anale wensen
    Sophia, (mijn) Rubensiaans schatje
    Krina, mooie Roemeense ogen
    Denise, voluptueuze Libanese
    Anette, rustige voor alles in zijnde Hongaarse
    Agatha, de nederlands sprekende Poolse Pippi Langkous
    Celina, volslanke Turks/Duitse met 80D-cup uitgerust service kanon
    Andrea, kleine, slanke Bulgaarse
    Sabrina, behoorlijk afgeslankte Roemeense
    Miruna, gloeiend hete en bij vlagen ontspoorde Roemeense
    Lara, volle, goed voorziene Duitse
    Lisa, Francaise met geile kont
    Casey, optick Fuck (volgens SFL normen)
    Isabella, oersterke Hongaarse golddigger
    Diana, "The Body", moet ik meer zeggen?
    Gaby, knappe, flegmatieke Roemeense
    Lara, gezellige Bulgaarse mafketel

  18. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (18 juli 2012),Big30 (17 juli 2012),Bosco (17 juli 2012),Boy69 (18 juli 2012),Dolfie (17 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),gignnl (17 juli 2012),madiwodovr (17 juli 2012),MichelJ (17 juli 2012),molaar (17 juli 2012),Poppalarge (17 juli 2012),rob45 (17 juli 2012)

  19. #38
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:03
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Wat een commotie nav mijn posts !!!

    Laten we het erop houden dat de meiden in LR op dit moment niet "mijn ding" zijn.
    De manier waarop ik dat heb omschreven is echter blijkbaar bij enkelen in het verkeerde keelgat geschoten, wellicht begrijpelijk.

    De reacties spreken echter vaak ook boekdelen over de schrijvers, maar dat terzijde.

    Laat ik het issue mbt de damesbezetting in LR wat anders formuleren:
    LR biedt voor ieder wat wils, alleen op dit moment niet voor mij.........
    Misschien tovert LR plotseling wel wat "pareltjes" uit de hoge hoed (alhoewel ik daar zelf mijn twijfels over heb), en moet en zal ik mijn mening tzt herzien.

    Nu allen weer over tot de orde van de dag:
    Neuken en erover posten.......

  20. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (21 juli 2012)

  21. #39
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Zonder volledig te willen zijn zie ik volgende dames op zeer geregelde basis voorbij huppelen. Daar zitten voor BS heel wat smakelijke hapjes bij.

    [Dameslijstje, knip-per-de-knip]
    Goh.. BP was al behulpzaam door een lijstje te presenteren, maar het lijstje van BS is nog een veel beter voorbeeld . Thx!

    Nah...voordat ik weer iedereen over me heen krijg, in het BS-lijstje zitten voor mij, optisch, best aantrekkelijke dames bij (5 stuks), maar met 1 (mss hooguit 2) dame uit dat lijstje zal ik nog kameren, de rest is voor mij niet interessant.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Nu allen weer over tot de orde van de dag:
    Neuken en erover posten.......
    Wellicht kan Big eens aan het werk en wat verplaatsen naar een "geleuter-topic", zodat we hier weer de LR-verslagen kunnen lezen.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 17 juli 2012 om 21:36

  22. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (21 juli 2012)

  23. #40
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Wat een commotie nav mijn posts !!!

    Nu allen weer over tot de orde van de dag:
    Neuken en erover posten.......
    Zo is het! Op verzoek van B69 derhalve zijn "iets te zwaar aangezette" reactie + vervolg reacties weggehaald.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:45
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Wellicht kan Big eens aan het werk en wat verplaatst naar een "geleuter-topic", zodat we hier weer de LR-verslagen kunnen lezen.
    Je bent niet verplicht hier steeds maar te reageren , als je vindt dat je geleuter produceert vraag ik me af waarom je dat dan in LR algemeen gaat posten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie (17 juli 2012),egon, Dr. Rammler (11 augustus 2012),molaar (17 juli 2012)

  26. #42
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Je bent niet verplicht hier steeds maar te reageren, als je vindt dat je geleuter produceert vraag ik me af waarom je dat dan in LR algemeen gaat posten.
    Omdat het het makkelijker lezen is als een reactie op een post in hetzelfde draadje geplaatst wordt .

  27. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (18 juli 2012)

  28. #43
    Geregistreerd
    18 mei 2012
    Last Online
    3 maart 2024 @ 14:16
    Locatie
    Enske
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    32
    Thanked
    98 in 18 posts

    Standaard

    Ai... veel verschillende meningen over LR. Niets mis mee natuurlijk.
    Echter, de één vindt het goed, de ander schuift liever aan bij een andere club. Nu loop ik nog niet al te lange tijd mee, maar het is mij al wel duidelijk dat je toch je eigen ervaring op moet doen. Alle adviezen zijn meestal goed bedoelt en daar probeer ik dan ook mij voordeel mee te doen. Ook komt niet iedereen met dezelfde bedoelingen naar de club.
    Mijn bevindingen over LR zijn geweldig. Alleen de sfeer al binnen de club, vind ik fantastisch. Twee "collega beren" uit mijn regio, die immers in menig tent zijn geweest, delen deze mening en zien er net als ik naar uit, over 2 a 3 weken richting de mooiste huiskamer van NRW te rijden.

    Ik heb de naam Lisa al meerdere keren voorbij zien komen. Doet me goed! Ik vind haar werkelijk een snoepje.
    Wat te denken van Casey?! Een goddelijk lichaam met heerlijke borsten!! Ik moet elke keer scherp blijven als ik haar zie, want mijn handen gaan er telkens als magneten naartoe!!

    Ga wellicht morgen nog even een kijkje nemen met Madi in GD, omdat de afstand zo gunstig is (klein half uurtje rijden). Begin augustus staat er weer een bezoekje aan LR op de rol. Pff... leef er al weer helemaal naar toe!! Heerlijk!
    Aj d'r bint, moj d'r wezen!!

  29. Onderstaande 11 leden hebben fiatido bedankt voor deze bijdrage:

    adulte (19 juli 2012),Alfijojo (19 juli 2012),Badslippers (18 juli 2012),benijsbeer (19 juli 2012),Big30 (19 juli 2012),Bosco (18 juli 2012),Dolfie (18 juli 2012),Jovibeer (19 juli 2012),madiwodovr (18 juli 2012),phoenix (18 juli 2012),rob45 (18 juli 2012)

  30. #44
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Gisteren voor het eerst in 6 weken weer eens LR bezocht en op de party van Jack 'eeuwig' 42 beland. Na al die kritiek op LR leek het goed zelf weer eens poolshoogte te nemen EN Lara, mijn Bulgaarse topper, weer eens te verwennen.

    weinig nieuwe gezichten in Lr en behalve een turkse pistollady verder voor mij geen dames waarmee ik wou kameren. Het lot van een veelpleger, het wordt steeds moeilijker je te laten verrassen. Ik beeldde me in hoe het zou zijn als ik voor het eerst de club zou betreden. Waarschijnlijk zou ik gek worden en 3 of 4 meiden naar de kamer proberen te sleuren. Er lopen zeker 8 dames rond die mij qua uiterlijk bevallen. Nadeel is alleen dat ik de meeste al een jaar of langer ken en er al een verleden mee heb (afgesloten) of destijds na een of meerdere intakes afzag van een kamergang. Dan is ht niet logisch om na een jaar plots wel te kameren.
    En vanuit de dames bezien, waarom zouden ze mij veel aandacht schenken terwijl ik het afgelopen jaar geen stuiver heb geinvesteerd in hun. De dame schat de kans terecht als laag in dat nu wel een kamergang zal plaatsvinden terwijl in 12 maanden dat niet gebeurde.

    Maar veel tijd om te denken had ik niet want Lara nestelde zich tegen mij aan en er werd taart en champagne klaar gezet ( nou ja, vlaai en sekt). Na lekker presalen werd t tijd voor een herniewde kamergang met Lara die vandaag 22 wordt. De sex was als immer prima en in een uur volgde twee hoogtepunten, waarvan de eerste een FT.

    Na de sessie nog aangenaam gekeuveld met de jarige jack42. Kort voor middernacht werd ik weer geil en sloeg een Turkse pistollady aan de haak. Gelukkig kwam ik tijdig uit mijn roes. Toen ik haar voorstelde de hwp in te duiken gevolgd door half uurtje kameren gaf ze aan dat ze dan een uur op de kamer wou. Toen besefte ik weer dat t een gewone doordeweekse dag was. Nu nog kameren zou betekenen dat ik om 03 uur pas thuis zou zijn. Afblazen dus en dit hapje bewaren voor de volgende keer. Die zal niet te lang op zich blijven wachten. Ik blijf toch een zwak hebben voor LR. Prima avondje mede dankzij Jack en Lara.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  31. Onderstaande 13 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo (19 juli 2012),Badslippers (19 juli 2012),Big30 (21 juli 2012),Cupido (19 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),fiatido (19 juli 2012),Jack42 (20 juli 2012),madiwodovr (26 juli 2012),mechelen (19 juli 2012),Megaboob (19 juli 2012),Picasso 1 (21 juli 2012),rob45 (20 juli 2012),satanic surfer (19 juli 2012)

  32. #45
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Donderdag 19/07 Lounge feeling

    In mijn laatste week vakantie werd het hoog tijd om eindelijk deze club ook eens te bezoeken.

    Hier mijn ervaringen :

    Parking : je moet al een “lucky bastard” zijn om je bolide op hun zeer kleine parking kwijt te geraken maar no problema want in het industriepark kan je zonder probleem veilig parkeren.

    Entree : Ik werd door de blonde Theke buitengewoon vriendelijk onthaald.Echt jammer dat deze Deerne niet geboekt kan wordenAangezien het mijn eerste bezoek was belaste de Theke de Roemeense Alexia me een rondleiding te geven.Wat een service...!!!

    Gebouw : Aangezien dit al door vele anderen zeer goed beschreven is laat ik het hier bij.Wat ik wel wil meegeven is dat telkens ik van beneden terug naar boven wou ik steeds verkeerd liep.Heeft te maken met de slimme indeling waardoor je orientatievermogen op de proef wordt gesteld ...zeer slim gezien!Kan natuurlijk ook aan mezelf liggen.
    Mooi terras en toch een niet zo kleine hogergelegen tuin.

    Line up : + 30 dames waarbij me de grote diversiteit opviel.Zowel ultraslanke dames ; zoals de Roemeense vriendinnen Lilly en Raissa.Slanke dames,teveel om op te noemen.2 vrij mollige dames en een heeeerlijke MILF Mercedes die net de boot miste..of beter gezegd ik miste de boot.

    Dames : Eerste kamergang met de Duitse Jasmina die zo zou kunnen doorgaan voor een Roemeense Deerne.Mooie tattoo’s all over the body en extra long nails ( zie recensie ).
    Tweede kamergang met een hemelse schoonheid,de Tsjechische Theresa.Deze dame is zo lief,zacht en buiten proportie op de kamer dat mijn derde sessie terug met dit GFE toppertje een feit was.(zie recensie)

    Eten : Frontcooking,i love it! Ook de tijdsindeling om aan te schuiven (van 18.00 tot 20.00)
    maakt dat er geen horde hongerige mensen mekaar staan te verdringen.
    Alsook de pizza om 23.00 smaakte bijna zo goed als de echte Italiaanse.Wat ook erg leuk is,is dat je zonder meerprijs a volonté sekt kan krijgen.

    Ambi : Wat me erg aansprak is de zeer relaxe Lounge sfeer.Je kan hier rustig met de dame’s een vrijblijvend praatje maken.De muziek was erg goed;niet te luid.Onderling kontakt met de bezoekers gaat erg vlot,ik heb zelfs een bezoeker ontmoet van de USA.Die kerel wist de klepel wel hangen wat betreft de Duitse scene.Zelfs de Bedrijfsleider kwam spontaan een praatje met me slaan op het terras.

    Teleurstelling van de avond : Na mijn derde sessie stond ik op het punt het pand te verlaten.Komt daar ineens een super geile MILF aangewandeld.Ik werd van mijn badslippers geblazen...Ik kon het niet laten en sprak haar aan : Waarom in hemelsnaam arriveer jij pas nu,zo laat.Ze schrok een beetje van mijn assertiviteit en voelde zich erg gevleid door mijn enthousiasme.Ze vertelde me dat ze Mercedes heet en vroeger in Magnum werkzaam was onder de naam Alexa.Deze Duitse vrij grote dame met uitpuilende D-Cup had ik erg graag nog effie afgereden maar ik was leeg en moe.Dus nam ik afscheid met de belofte voor een volgend bezoek.

    Résumé : Deze club komt zomaar vanuit het niets in mijn top 3.Vooral het Lounge sfeertje,de ongedwongen sfeer met de dames,het supervriendelijke personeel dat alles eraan doet om het naar je zin te maken maken dat LR in de toekomst onveilig zal gemaakt worden door de Dolfmeister!!!


    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  33. Onderstaande 17 leden hebben Dolfie bedankt voor deze bijdrage:

    adulte (22 juli 2012),Alfijojo (22 juli 2012),bad pritt (22 juli 2012),Badslippers (21 juli 2012),Big30 (21 juli 2012),Cupido (22 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),gignnl (22 juli 2012),Jack42 (22 juli 2012),madiwodovr (26 juli 2012),mechelen (22 juli 2012),Megaboob (22 juli 2012),molaar (22 juli 2012),phoenix (23 juli 2012),Picasso 1 (21 juli 2012),Pistol Pete (21 juli 2012),rob45 (22 juli 2012)

  34. #46
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard Living Room 18.07

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij het verhaal van Dolfie, het was afgelopen woensdag ook top in Living Room.
    De ijsberen die het er slecht vinden moeten toch ook bij zichzelf te rade gaan.
    Je kan na verloop van tijd minder aandacht krijgen van de dames maar is LR dan slecht?
    Je kan jezelf beperkingen opleggen om wat voor redenen dan ook tov dames en ook dames die er heel erg goed uitzien, maar is LR dan slecht?
    Het kan zijn dat voor ijsberen de sleur erin gekomen is na verloop van tijd (weinig vernieuwend) maar om dan LR als een slechte tent met weinig sfeer af te schilderen vind ik een erg zwak bod. Voor mij en gelukkig ook veel andere ijsberen gaat deze vlieger niet op. LR is een hele goede saunaclub!
    Het enige "domme" wat LR heeft gedaan is om de entreeprijs te verhogen naar 60 Euro terwijl de omringende clubs voor 30-50 euro te bezoeken zijn of zelfs nog minder. Hierdoor prijzen ze zichzelf min of meer uit de markt, vooral als het om korte bezoekjes van een paar uur gaat.
    Maar is LR daardoor slecht? Neen zeer zeker niet!

    Woensdag 18.07

    Rond half 3 's middags samen met gignnl in LR aangekomen na wat gewinkeld te hebben in de plaatselijke slijterij om oa Früh Kölsch en Becks Ice in te slaan voor thuis. Uwe de bedrijfsleider stond al bij de entree me op te wachten en wenste me een gelukkige verjaardag. Hij was op de hoogte gebracht door mijn ijsbeervrienden die al aanwezig waren. Ook zei hij me dat de entree vandaag gratis was en me moest melden wanneer de Champagne van het huis geschonken moest worden.
    De eerste dame die me zag was Krina en wat zag ze er geweldig uit! Ze kwam meteen naar me toe en omhelsde en kuste me alsof ze me jaren niet gezien gehad. De tweede dame was Diana die met een slaperig koppie mij ook verwelkomde met kussen. Diana is een goede vriendin van Romina en ze vroeg me hoe het met haar was en ik moest haar zeker de groeten doen. Na mezelf omgekleed te hebben van de andere ijsberen Cupido en Salvi met vriend die voor mijn verjaardag gekomen waren de felicitaties in onvangst genomen. Salvi had maar weinig tijd omdat hij de hele dag in de weer was (heel veel masseren) met een oosterse dame.
    gignnl en ik waren nog net op tijd voor een heerlijk lunchbuffet en heb me een paar roereitjes met ham laten bakken. Het ontbijt/lunchbuffet is uitstekend verzorgd.
    Over aandacht van de dames niks te klagen de ene na de andere dame kwam me feliciteren en ik heb heel wat afgekust deze dag.
    Na een whirlpoolronde en wat buiten in de zon liggen, ja ja in Kaarst schijnt de zon, werd het avondeten geserveerd. Aardappelpurree met kleine braadworstjes en sla of zuurkool en er was ook tagliatelle in een roomsaus. Het eten smaakte goed en er werd echt werk van gemaakt.
    's avonds wilde ik met Krina en Jasmin ,ook een echte stunner, naar de kamer gaan maar ik voelde me helaas steeds beroerder worden waar ik de hele week al last van had. Daardoor van een kamergang afgezien maar me wel goed vermaakt. De Champagne van LR (ja PP het was toch echt Champagne en geen sekt) en het gebak wat ik had meegebracht smaakte heerlijk. 's Avonds nog een whirlpool met Cupido genomen en de maffiapraktijken die hij in opdracht van mij in GT uitvoert doorgenomen. SFL lees je mee? Ook nog een heel aangenaam gesprek gehad met Pistol Pete.
    Wat ik wel miste tov vorig jaar met mijn verjaardag in LR was een optreden van Rimbolina maar ik heb begrepen dat "het" een optreden had in PHG om SFL te plezieren. Het is hem gegund.
    Al met al wederom een zéér geslaagde verjaardag in LR.

    Living Room is een goede Saunaclub!

    Omdat dit feestje ivm vakanties niet officieel aangekondigd was op YBF en Cupido en gignnl hun verjaardag ook nog willen vieren en om vakantie vierende vriend Ace2 alsnog een kans te geven toch op mijn verjaardagsfeest aanwezig te zijn is er binnenkort een officieel feestje in GT.

  35. Onderstaande 16 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    adulte (22 juli 2012),Alfijojo (22 juli 2012),Badslippers (22 juli 2012),Big30 (22 juli 2012),Bosco (22 juli 2012),Costana (22 juli 2012),Dolfie (22 juli 2012),fiatido (22 juli 2012),gignnl (22 juli 2012),Horny_one (22 juli 2012),madiwodovr (26 juli 2012),Megaboob (22 juli 2012),molaar (22 juli 2012),rob45 (22 juli 2012),satanic surfer (23 juli 2012),Tiga (22 juli 2012)

  36. #47
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Je hoort mij niet zeggen dat LR slecht is het blijft gewoon een huiskamer waar de gezelligheid uit verdwenen is.
    Voor de ijsberen is het gezellig wanneer er weer een verjaardag is of een ander feestje,dan kunnen ze zich gedragen zoals de afstammelingen van ATATURK wanneer die in groepjes bij elkaar staan en de ijsberen zich aan ergeren en dan weer beginnen te klagen.
    Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat de turken aan het klagen waren over de ijsberen die flink aangeschoten te keer gaan in de saunaclubs,daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen.
    Voor mij is het allemaal een pot nat want ik zit toch meestal op de kamer met een lekker geil stuk en kom er alleen maar voor af om wat te drinken en te pissen of te schijten.
    Zelfs de sauna kruip ik niet meer in want voor mij beginnen de seconden steeds harder te lopen om mijn lul in conditie te houden.

  37. #48
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Weer genoten van een heerlijk dagje Living Room. Niet druk maar wel alles erg relaxt..
    Na het uitgebreide ontbijt genoten van het mooiste en het sympathiekste L.R meisje ( naar mijn mening ) Tanja.
    Sinds ik haar heb leren kennen in april is zij een vaste waarde voor mij.
    Zo ook vandaag 2 x een geweldige sessie met haar van anderhalf uur.
    Omdat Fukkiedukie mijn verhalen op de terugreis moet aanhoren hoe geweldig dat ze is, wou hij dit zelf ook wel eens ervaren.
    Een goede vriend gun je het beste, in dit geval Tanja.
    Ondertussen kon ik op zoek naar Badslippers Sophia.. Nu begrijp ik hem.. Meid met een prima service.
    Niks mis mee met Living Room , over 2 weken ben ik er weer

  38. Onderstaande 4 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 juli 2012),Dolfie (27 juli 2012),gignnl (26 juli 2012),madiwodovr (26 juli 2012)

  39. #49
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Het was een geslaagde vrijdagavond in living room. Goede muziek, gedraaid door DJ Tony. Prima afwisselend repertoire en prima instelling van de volumeknop.
    Er waren ca 50 dames en tot mijn vertrek (23 uur) veel minder beren.
    Verder heb ik mij laten verwennen door Lara, de zoveelte perfecte sessie met haar. Lara bevindt zich samen met Maddy ex H7 en Latitia ex-GD stevig in mijn top 3 2012. Gewoon topsex.

    Het eten was zeer goed, met een heerlijk roodbaarsfilet van de grill. Living Room is nog steeds een prima club, met nog iets meer aanwas van nieuwe meiden is LR zeker op t nivo van 2010-2011.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  40. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 juli 2012),gignnl (28 juli 2012),Jack42 (30 juli 2012),rob45 (29 juli 2012),satanic surfer (31 juli 2012)

  41. #50
    Geregistreerd
    18 mei 2012
    Last Online
    3 maart 2024 @ 14:16
    Locatie
    Enske
    Berichten
    41
    Discussies
    0
    Thanks
    32
    Thanked
    98 in 18 posts

    Standaard

    Party im Kino!

    Jantje mag af en toe met zijn oom mee naar het pretpark. Zijn oom zorgt voor het vervoer en entree. Mocht jantje in een spannende attractie willen, moet hij zelf de knip trekken.

    Op deze manier nam ik, Fiatido, mijn maten Madi en Saabie mee. Vervoer hoefden ze zich niet druk om te maken. Een overnachting in ons vaste verblijf, Park Inn Hotel, en entree voor LR werd ook voor hen afgetikt. Alleen de attracties, tja… daar moesten ze zelf voor opdraaien. (sponsored bij Fenerbahçe)

    De zaterdag begon wat stroef. ’s Ochtends moest ik al vroeg uit de veren om actief te zijn bij een sportevenement. Ik had afgesproken om Madi en Saabie rond 16:30 van huis op te pikken. Om 15:20 kwam ik van het sportveld om onder de douche springen. Ik dacht, laat ik maar eens kijken of ik nog wat gemist heb op mijn mobiel. En ja hoor!! Saabie kon het niet nalaten om de druk nog wat op te voeren. Dit maakte hij duidelijk met een zakelijk berichtje: “Schiet je ff op!!”. Achja… ik kon dit ook nog wel waarderen, want ook ik wilde zo spoedig mogelijk de wagen aantrappen richting Kaarst.

    Rond 16:20 stond de Fiat klaar voor vertrek en alles verliep “gewoon” volgens de planning. Na snel ff een burgertje te hebben geknaagd, arriveerden we rond 19:00 in onze favoriete club.
    Wat ons direct opviel, was dat wij een aantal dames misten. Casey was er helaas niet. Ook Lisa, one of my favourites, waar ik me zo op had verheugd, was nergens te bekennen. Dit voelde voor mij toch als een nederlaag. Gelukkig drukten Madi en Saabie mij al snel een aantal Becks Ice in de klauwen, waardoor in langzaam weer in the mood kwam.

    Sessie 1: Mariana
    De tijd vloog voorbij en het werd tijd de yoghurtbugs weer eens aan het werk te zetten. Mijn oog viel al snel op een geblondeerde krullenbol, genaamd Mariana. Ze viel me de vorige keren ook al op, alleen kwam het er toe niet van om met haar in contact te komen. Je herkent haar erg makkelijk aan haar rode tatoeage op haar bil in de vorm van 2 rode lipjes.
    Na wat oogcontact kwam ze tegen me aan staan rijen. De brutale aap kwam direct om de hoek kijken, waarop Madi mij vroeg of ik soms de mobiel in de badjas had zitten…
    Mariana is direct de sleutel gaan halen, want ik trok het simpelweg niet meer.
    Eénmaal op de kamer konden de remmen los.
    Ik vond het een heerlijke sessie. Mariana begon erg rustig, om me even goed op m’n gemak te stellen. Na een kleine 10 minuten snorkelen heb ik haar verzocht om maar even op de pook te gaan zitten. Na enkele minuten heftig te keer te zijn geweest, zat mijn eerste sessie erop. Top!!

    Sessie 2: Antonella
    Na de eerste sessie moest ik eerst weer even herstellen. Hier heb ik dan ook even de tijd voor genomen. Nadat Saabie en Madi weer weg waren bij het schap, besloot ik ook maar weer ff op pad te gaan. Antonella had mij eerder op de avond al verzocht even Im Kino met haar te gaan liggen. Ik gaf haar aan hier later op terug te komen. Dit deed ik dan ook maar. Ik vond haar niet super lekker, maar ze had gewoon wat uitdagends. Daarnaast trokken de tieten van haar mij erg aan.
    Dus richting Kino met Antonella. Voordat ik er erg in had, lag ik alweer horizontaal en werd er vrolijk op de fluit geblazen. Ze vroeg me of ze de sleutel moest halen, maar dat hoefde niet hoor!! Gewoon volle bak im Kino, heerlijk!! Zij boven, ik boven, niets was me te gek.
    Natuurlijk konden Saabie en Madi het niet nalaten om toch nog even om de hoek te komen kijken. Ik hoorde de stemmen al en beide heren hadden de grootste lol. Zij waren schijnbaar dus op dat moment helemaal niet op een kamer. Het interesseerde me werkelijk geen reet, wat ik vermaakte me opperbest. Zwetend werd er een eind gemaakt aan de sessie.
    Niets bijzonders, gewoon goed.

    Sessie 3: Mariana
    Aan het eind van de avond kon het niet nalaten de geblondeerde krullenbol nog even aan het werk te zien. Ze stond zo lekker te dansen in de woonkamer, waarop ik besloot haar maar even mee te vragen im Kino. Aangezien ik eigenlijk al best moe was, 03:10, liet ik haar maar lekker sabbelen op de genotsknots. Erg, erg goed!! Er werden geen stiefkinderen gemaakt, want beide jongens werden ook even goed opgepoetst. Niets geen sleutel halen van een kamer, gewoon weer lekker liggen in de bios.
    Ze gaf me wel aan dat ik niet in haar mond mocht komen. Laat ik daar nou net over na hebben gedacht. Achja, geen probleem. Genietend van mijn uitzicht, film en een werkende Mariana, kwam er na ongeveer 20 minuten een eind aan het gesnorkel. Es war sehr gut!! Zeker voor herhaling vatbaar.

    De avond ging snel en het was wederom zeer geslaagd. Ook al vond ik de sfeer iets minder dan de vorige keren heb ik me prima vermaakt. Uitkomst voor mij is de Kino. Niets mis mee om daar ff los te gaan.

    Vandaag, the day after , is het weer tijd voor herstel. Terug in de “normale” wereld.
    LR, Madi en Saabie, bedankt!! Het was weer een heerlijke avond!!
    Aj d'r bint, moj d'r wezen!!

  42. Onderstaande 13 leden hebben fiatido bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 augustus 2012),Alfijojo ( 6 augustus 2012),Badslippers ( 5 augustus 2012),Big30 ( 5 augustus 2012),Costana ( 5 augustus 2012),Dolfie ( 6 augustus 2012),gignnl ( 5 augustus 2012),Jack42 ( 5 augustus 2012),madiwodovr ( 5 augustus 2012),Megaboob ( 6 augustus 2012),molaar ( 5 augustus 2012),Poppalarge ( 6 augustus 2012),satanic surfer ( 6 augustus 2012)

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Freude 468*60   Babylon 468*60