Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 140
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Populaire Horny Gebeurtenissen, 3e Kwartaal 2012

    @Willi69
    Du hast Ana die Schüchterne( Rumänien) vergessen und Andreea Gabriela Rumänien
    Nach unserer Ankunft, sprich Gynakologe und meinereiner so gegen 18 h, wobei ich mal wieder einen zu kleinen Bademantel erhielt, war es noch einigermassen ruhig im Garden.
    Da schon gegrillt wurde, kümmerten wir uns erstmal um unser leibliches Wohl, da wir den ganzen Tag noch nichts zu uns genommen hatten. Ich verlaibte mir ein Schweinesteak + 2 Bratwürste nebst Kartoffelsalat ein, währenddessen sich der Kollege Gynakologe 3 gehäufte Teller mit Grillgut plus Zutaten unter die Nase schob. Etliche Ampullen des köstlichen tschechischen Bieres (Pilsener Urquell) durften natürlich auch nicht fehlen.
    Nach diesem opulentem Mahl checkten wir erstmal das Nachtcafe. Dort hielten sich wie immer einige der hübschesten Rumäninen an den Spielautomaten auf. Ich hörte direkt, das Soryna mit irgendeinem holl. Warmduscher auf Zimmer war, was also nur 20 Min. dauern konnte bis sie erscheinen würde. Die von Willi69 gesichtete kurdische Ebru war leider nicht im Hause.

    Um die Zeit zu überbrücken unterhielt ich mich kurz mit Maya, Daniela, Andreea Gabriela, Anita, der Italienerin Nuncia, der deutschen Sunny und erfuhr so das Neueste aller Vorfälle.
    Maya zeigte mir auch ihre neuesten Geschenke, Rolex mit Präsidentarmband und mit Diamanten besetzt und ein Paar Brilliohrringe.
    Auf den Couches balgten sich einige Holl. Südländer mit den Damen worüber Gynakologe und ich uns ärgerten. Ich gab denen zur Kenntnis, das sie woanders spielen gehen sollen und das es leider im Happy keinen Sandkasten geben würde. Daraufhin verlegten sie ihr Tätigkeitsfeld in den Barraum, wo DJ Lanning schon auflegte und gut in Form war. Der Mann gefällt mir immer besser, da er für gute Stimmung bei den Frauen sorgt.

    Nachdem also diese Ecke vom lärmenden und störenden Elementen gesäubert war begaben wir uns in den Barraum und siehe da, wir hatten uns gerade ein Getränk bestellt, kam Soryna frisch geduscht und gesalbt fiel mir um den Hals und es gab ausgiebige Begrüssung. Auch war Willi69 aus dem Winterschlaf erwacht und sass an der Theke mit gelangweiltem Gesichtsausdruck und er wurde natürlich auch begrüsst.
    Gynakologe war von Anita angefallen und wurde von ihr auf Zimmer verschleppt. Ich folgte Soryna in das Nachtcafe. Sie bettelte noch für eine kleine Pause und wollte noch unbedingt 10 Euro in einen Spielautomaten werfen, danach verschwanden wir auch auf Zimmer, wo wir der Lust frönten.
    Weil Soryna total fertig war und auch Hunger hatte, sind wir dann kurz von Zimmer runter, damit sie sich stärken konnte.
    Im Barraum ging mitlerweile die Post ab und der Laden brummte. Wir hielten uns nur kurz dort auf und gingen dann sofort wieder auf Zimmer, von wo wir vollkommen erschöpft und erledigt ca. 02.30 h wieder zurückwaren. Kurz duschen und in den Barraum. Willi69 hatte schon das Weite gesucht, der Kollege Gynakologe berichtete von 2 guten Zimmersessions mit Anita.
    Soryna hatte sich auch noch zu uns gesellt und dann der wieder mal herzzerreissende Abschied von Soryna, die ich leider erst Anfang August wiedersehe, weil sie von 16.7. bis 3.8. Urlaub in Romania macht und ich vorher keine Minute Zeit mehr aus beruflichen Gründen habe sie aufzusuchen. Gottseidank gibt es ja heutzutage auch noch die techn. Mittel um sich aus der Ferne auszutauschen.
    Das wars mal wieder, nach wunderschönem erlebnisreichem Tag im Happy verliessen mein Freund Gynakologe und ich um kurz nach 03.00 h zufrieden den Garden unserer Gelüste
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 1 juli 2012 om 06:57
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  2. Onderstaande 9 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 juli 2012),Badslippers ( 1 juli 2012),Big30 ( 1 juli 2012),Bosco ( 2 juli 2012),Dalton ( 1 juli 2012),Jansen ( 1 juli 2012),MichelJ ( 1 juli 2012),Willi69 ( 1 juli 2012),Zultbroek81 ( 1 juli 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    @Willi69
    Du hast Ana die Schüchterne( Rumänien) vergessen und Andreea Gabriela Rumänien
    Die habe ich nicht vergessen - die kenne ich nicht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #3
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 07:39
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    PHG, woensdag 27 juni
    - na een sms van een collega-beer toch maar besloten om naar PHG af te reizen
    - omstreeks 18:00 uur gearriveerd, en direct verwelkomd door mijn (nog ?) favootje Mari
    - na het eten, wat goed smaakte wat gekletst met de aanwezige forumcollega's
    - eindelijk was er een gokkast vrij, nadat deze uren werd bezet door enkele meiden, en dus maar een gokje gewaagd
    - een van de meiden wilde op de knopjes drukken, geen probleem.
    - een probleem werd het pas toen ze 50% van de winst opeistte, wat ik uiteraard niet accepteerde, en waarna ze boos wegliep
    - de ontknoping van Spanje-Portugal met de forumcollega's en vele dvp's gevolgd
    - 2e en afsluitende sessie met een erg jonge en onervaren blondine (naam vergeten, schiet me wel weer tebinnen), slechtte sessie, herhalingsgevaar 0%
    - conclusie een erg slechte sessie en 1 goede sessie (de laatste met haar ?), in een al met al gezellige avond

  5. Onderstaande 8 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 juli 2012),bergm550 ( 1 juli 2012),Big30 ( 3 juli 2012),Bosco ( 2 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 2 juli 2012),Megaboob ( 1 juli 2012),MichelJ ( 3 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Daumen hoch PHG/02/07/12

    Gisteren namiddag op het nippertje nog mijn vrijkaart gaan omruilen.
    Daarvoor dank aan onze Führer Willem2!

    Toen ik daar aankwam, waren de lichten nog niet aan, stond eten en drank nog niet klaar en was het personeel druk in de weer om alles klaar te krijgen. Op één ouwe hoerenloper na, was ik meteen de eerste kerel in het hol van de leeuw. Of beter gezegd: in het leeuwinnenhol zaten zowat een 20tal hongerige roofdieren op mij te asen.

    Voor alle 20 heb ik toch moeten passen... Gelukkig kreeg ik na een verloop van tijd het gezelschap van enkele andere hoerenlopers die hun bijdrage leverden aan de economie.

    -Gratis massage gehad
    -Kennis gemaakt met de Nederlands sprekende Roemeense Karina
    -Wat getease van Jansens zijn Luana (tenminste als ze dat was en nu blond haar heeft), maar ik heb toch gepast, want als zij het daadwerkelijk was, waren haar zandzakken veel te groot navenant haar magere lichaam.
    -Lekker met Maya geneukt, een Roemeense die zegt dat ze 21 is, maar die eruit ziet als iemand van 16!
    -En natuurlijk ontsnapte ik ook niet aan de Bulgaarse Katherina, die ik eens geil in de kont geneukt heb.
    -Weer een topdagje (namiddagje) gehad in PHG.

    Music please: http://youtu.be/MntbN1DdEP0

  7. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2012),Badslippers ( 3 juli 2012),Big30 ( 3 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 6 juli 2012),gignnl ( 3 juli 2012),masseurke ( 3 juli 2012),MichelJ ( 3 juli 2012),rob45 ( 3 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012),Zultbroek81 ( 3 juli 2012)

  8. #5
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Blinzeln 1 juli PHG

    PHG had ik al een tijdje niet bezocht door mijn slechte ervaring met Annelies. Maar ik had nog een vrijkaart en nu mijn vriend Bram op vakantie is, wil ik eens af van het geile Magnum. Opvallend is dat de rit ernaar toe een stuk korter is en de omgeving bekender. Het laatste stuk is binnendoor met veel groen. Alvast iets rustgevend. De thekevrouw was de donkerharige, de meest onvriendelijke uit het pakket daar. Tijdens het omkleden geen DVP die langs komt lopen, in de bar was het ook al rustig. Misschien toch geen goede keuze geweest.

    Ik loop naar het Nacht Cafe waar het redelijk rustig is, Eurosport staat op en er zitten al mensen klaar voor het voetbal. Dat zal het zijn, geen hond daar vanwege het voetbal. Ik interesseer me niet voor voetbal daarom was ik ook daar. De line up was redelijk, met Ana, Anita, Daniela (alleen gokkend aan het werk), Katty, Lordeana, Luana, Maria, Maya, Roberta en Valentia. Waarvan ik de namen weet.
    Er werd gegrild die dag, en er stond weer een rij klaar. Nu weet ik dat er de rest van de avond gegrild wordt dus ik heb de tijd, ik had ook thuis net gegeten. Ik neem een sauna en laat alles op me inwerken. Er loopt een vervelende man rond, ik dacht een Nederlander, die veel schreeuwt en na de sauna een frisse duik neemt in het koude zwembad. Tussendoor stoot hij verschillende mensen aan, zowel mannen als vrouwen en hoopt dat iemand commentaar geeft. Drank en drugs gaat niet samen. Ik mag blij zijn dat Bram er niet bij was, anders werd het weer een bezoekje op het bureau.
    Ik wilde voor het voetballen op de kamer liggen en dacht daarbij aan de mooie Ana. Ze was terug van vakantie en had in een week volgens mij wel heel wat lekkers gegeten wat Mama had gemaakt. Maar die paar kilo's stonden haar goed. helaas geen extra vlees bij haar kleine tietjes.

    Er was een wachttijd, dus moesten we op een bankje plaats nemen om de tijd vol te krijgen. Dat is geen straf met Ana. Ze weet hoe ze een man moet behagen, en het duurde niet lang voordat mijn lul strak stond. Helaas wilde ze me niet ter plekke pijpen, dat is dus het verschil met Magnum. Maar daar hebben ze weinig dames met de looks van Ana.
    Uiteindelijk op kamer 16 beland, tevens ook onze eerste kamer een paar maanden terug. Ana begint me direct te kussen, wind er geen doekjes omheen. TZ is heerlijk met haar, heerlijke actieve tong, pijpt als het ware je tong en bijt op je lippen. Voor zo'n jonge meid uitzonderlijk bij een ouwe lul. Maar het is niet de eerste keer dat ik met haar ben. Dus voor haar vertrouwd.

    Ik speel in de tussentijd met mijn lul totdat deze weer volgroeid is en Ana neemt het over. Ze likt me aan mijn tepels en met haat tong glijdt ze naar mijn kleine jongen. Ze begint te pijpen en doet dit met veel variatie, ik heb het gevoel dat ze er zin in heeft. Bij Ana moet je het treffen, als ze goed geluimd is kun je een supersessie met haar beleven. Dat verwacht ik nu ook. Ze doet geen DT, maar ik probeer wel uit hoever ze kan gaan. Leuk vind ze het niet, maar ik heb mijn slechte manieren van Magnum nog in mijn bloedbaan lopen. Ze vraagt wat de bedoeling is en ik zeg dat ze stil moet zin in het Roemeens (Touch) en dat ze verder moet pijpen. Wat ze ook netjes doet. het voelt heerlijk aan, ik concentreer me er nu op en voel haar tong over mijn eikel draaien. In de tussentijd wrijf ik over haar kutje, zoals de meeste Roemeensen geen vingeren. Jammer.
    Ik wil toch weer proberen te neuken, de laatste keer kon ik niet echt diep erin, nu eens proberen om verder te komen. Nadeel was dat mijn lul heel erg mooi erop stond, dus het was weer moeilijk maar ze deed haar best. Nu ging het weer ietjes beter, ze kon zelf het tempo bepalen in de cowgirl positie. Maar hij kon er niet helemaal diep erin. Ik wrijf over haar lichaam en masseer haar kleine tieten. Ze kreunt als een pro en laat me genieten. Ik wil haar graag van achter nemen, hebben we tot nu toe niet geprobeerd en ik moet zeggen dat ik in deze positie niet helemaal erin hoef. Misschien zijn het die paar extra kilo's maar ik voel dat ze een lekkere kont heeft en kijkend naar die kont voel ik het opkomen. Nog een paar stoten en ik kom klaar. Dat is dus echt lang geleden dat ik in doggy style ben gekomen. Dat was vorig jaar ergens.
    Na een kleine schoonmaak komt ze dicht tegen me aan liggen en we praten over haar korte vakantie, laat me leuke foto's zien van haar vrienden en familie. Tussendoor kust ze me weer. Iedere keer van die lekkere zachte kussen, ze komt zelf naar mij. Ik hoef geen aanstalten te maken. Ze is lief, heel lief. Ik streel haar terwijl we naar de foto's kijken, mijn lul wordt weer wakker en ze speelt wat met hem. Maar ik wil niet meer komen, ik wil een andere meid voor die dag. Ana strepen we af en ik wil graag op zoek naar de volgende. Ik weet wanneer haar verjaardag is en ik beloof haar dan even te bellen of te What Appen. Na 1,5 uur ga ik tevreden van de kamer, Ana zie ik niet voor de laatste keer die avond, dat zal nog blijken.

    Het voetballen is al ver in de tweede helft, Spanje staat voor met 2-0 tot mijn verbazing. Ik had meer tegenstand verwacht van de Italianen. Het zou nog 4-0 worden, waarbij de Roemeense dames zich niet onbetuigd lieten van vreugde.

    Ik liep wat rond en de dames konden me niet behagen, de meesten gaven aan moe te zijn en hadden de maandag als vrije dag ingeplant. Ik nam nog wat van de grill en vergezelde Mandy aan de tafel. Mandy had ook niet zoveel zin meer, maar we hadden een leuk gesprek over Roemenië. Het is vakantietijd ook in Clubland. De dames verlangen naar een welverdiende vakantie. Maar daar heb ik niks aan, ik wil sex, mijn vieze gedachten botvieren op een hoer die betaald wordt om door mij. Oeps, even weer op de Magnum modus...

    Katty is mijn volgende slachtoffer, voor mij een van de mooiste dames in PHG, samen met Ana. Maar Katty is een stuk jonger en professioneler dan Ana. Heeft een super strak lijf, heeft altijd goede zin, dus altijd waar voor je geld. Nu dus ook, heerlijk zoenen, goed pijpen, maar alleen geen extra's. Vroeger toen ze pas in PHG werkte was dat wel anders. Maar nu heeft ze haar plek gevonden, ze doet haar ding en geniet van het goede leven als ze niet werkt.
    Het TZ is heel erg speels, wat je van een 18-jarige kunt verwachten. Tijdens het TZ neemt ze mijn lul al in handen en speelt er iets ruwer mee dan Ana. Tepels slaat ze over en begint direct hard en diep te pijpen. Ballen likken hoort er ook bij, maar je merkt dat ze een standaard ding doet afwerken. Maakt niet uit, als het maar goed is. Ze geeft aan dat haar mond pijn doet en ik zeg dat ze niet moet zeuren. Ik ga op mijn knieën zitten en neem haar bij haar hoofd om het tempo zelf te kunnen bepalen. Je merkt dat ze dat niet leuk vind, maar ik wil nu eens mijn zin doordrijven. Ze kwijlt op die ene handdoek wat we hebben en ik sla haar nog eens hard op haar kont en zeg dat ik wil neuken. Ma man, zeggen die Roemeenstjes altijd, en Katty nu dus ook. Wat zeuren die wijven toch allemaal, ik ga liggen en ze begint bovenop, zoals iedere meid, alles onder hun controle. Ze klaagt over de dikte van mijn lul, ik dacht dat ze na een hele dag werken wel erg wijd moest zijn. Blijkbaar niet. na een paar minuten kan die helemaal erin en ik ga tekeer als nooit tevoren in PHG. Heerlijke tieten bouncen op en neer. Tijdens het ritje knijpt ze in mijn tepels en roept, fuck me baby, fuck me. Ze maakt me geil, haar kont gaat nu sneller op en neer en ze wilt hebben dat ik per omgaande klaar kom. Dus niet, ik wil in missionaris klaarkomen en haar aankijken als ik kom.
    We wisselen van positie en ik mag helemaal ervoor gaan. Pijn heeft ze niet dus we stootten hard en diep. Ik zweet me kapot, ik heb moeite om te komen, ook als ze mijn tepels likt wil het niks worden.
    Dan maar weer pijpen, dat gaar beter. Maar ze geeft aan geen FT te doen, wat ik al wist, maar ze gaat al vroeg over op handwerk. Nu gaat zij er hard tegen aan, ze trekt te lang door zonder spuug en het begint pijn te doen. Maar aan de andere kant gaat het komen. Ik kies voor het zekere, om toch maar te komen. Ze kijkt me geil aan en zegt geile dingen tegen me. Met een hand beschermd ze haar gezicht, ze dacht dat ik tegen het plafond zou spuiten. Niet meer op mijn leeftijd..... Nu 2 dagen later voel ik de pijn nog steeds.

    We maken het uur vol met alweer foto's te bekijken, maar ze staat er overal super geil op met de tieten naar voren en haar ass naar achter. Als ze dit werk blijft doen wordt ze rijk, heel rijk. En als ze alles zelf houdt wordt ze grootgrondbezitter in Roemenië. Ze is constant bezet, iedere dag weer en ze blijft maar lachen.

    Ik maak de avond vol bij Ana, bij haar vaste plek bij de sauna liggen we nog een dik uur bij elkaar. Ik word niet meer geil. Ze kust me af en toe lief op de mond en streelt mijn ego en lijf. Ik neem een douche en ga richting huis. PHG laat ik voorlopig links liggen. Ik ga weer eens naar GT deze week om te kijken hoe de nieuwe dames daar zijn. Ik heb mijn zinnen gezet op weer eens een echte Duitse meid die ik goed kan vingeren en in de mond kan spuiten. Ik mis Magnum en mijn vriend Bram, die altijd in is voor exclusieve actie. Mijn PSE modus staat steeds vaker aan, en in PHG kan ik mijn ei niet kwijt.

  9. Onderstaande 12 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2012),Badslippers ( 4 juli 2012),Big30 ( 3 juli 2012),Bluebear ( 3 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 6 juli 2012),gignnl ( 3 juli 2012),masseurke ( 3 juli 2012),MichelJ ( 3 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012),terminator ( 3 juli 2012),Willi69 ( 3 juli 2012),Zultbroek81 ( 3 juli 2012)

  10. #6
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik was zondag ook in happy garden en daar liep idd een lastig persoon rond.wat ik ook jammer vond was dat een nederlandse man Daniela de hele dag zowat bezet had gehouden wilde graag met haar naar de kamer.s'avonds zaten ze nog te gokken:(

  11. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar ik had nog een vrijkaart
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Gisteren namiddag op het nippertje nog mijn vrijkaart gaan omruilen.
    Wo bekommt man denn die vielen PHG-Freikarten her?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Toen ik daar aankwam, waren de lichten nog niet aan, stond eten en drank nog niet klaar en was het personeel druk in de weer om alles klaar te krijgen.
    Wann warst Du denn da? Um 9 Uhr?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  12. #8
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Zaterdag 30-06, plaats delict: Gelukkige Tuin te Oedt

    Afgelopen zaterdag was het weer een mooie dag om onze hobby uit te oefenen. Dus koning Badjas opgebeld, die natuurlijk niet te houden was en op naar PHG, waar we al om half twee al waren. Om half twee is het nog heel rustig aldaar. Koning Badjas ging dus gokken en ik heb onder het genot van een Heineken nog een praatje gemaakt met Knabbel, die in de tuin lag te zonnen. Kaajaa was er later ook, maar Bosco niet gezien, want die zat al aan zijn tax volgens zijn maat, aangezien hij al afgelopen maandag is geweest.

    Van te voren waren Koning Badjas en ik aan het discussieren of we nu naar GT moesten of PHG op deze dag. Hij was echter die week ervoor al in GT geweest met De Souza. Dus herrinnerde ik hem aan de afspraak die hij nog had met Terpei. Rare naam trouwens. Nu, daar was hij om half drie al mee op de kamer en hij vond het geweldig. Hij is er die dag drie keer mee geweest en heeft er de hele tijd als een puber langs gezeten.

    Toen wij buiten zaten met nog een paar getrouwen van Happy zat er ook een duitse bij met rood haar. Ik weet echter de naam niet meer, maar ze woont in de buurt van YY. Ze was eigenlijk niet mijn type, aangezien ze wat voller is. Misschien is het Sunny wel, waar Willi69 over repte. Ze zat echter al een uur bij mij op schoot en ze had meerdere tattoo's en piercings. Ik kwam er toen achter dat ze een piercing had bij haar edele delen. Ik denk hey, dan moet het toch niet verkeerd zijn. Ze zei dat ze nog maar vier weken in het vak zat, vanwege de crisis. Dat kan best kloppen, want in condooms om doen was ze nog niet zo bedreven. Dus dat heb ik zelf maar weer gedaan.

    Op de kamer was ze echter niet verkeerd. We hebben namelijk de volgende handelingen verricht: PZC, TZ, beffen incl. orgasme, NMC.
    Prijs normaal. Zeer goede pre- en aftersales.

    Verder smaakten de Heinekes goed en was de BBQ ook in orde. Ik ben wel de laatste anderhalf uur nog lastig gevallen door een klein roemeentje, waar ik niet van af kwam. Dat heeft Knabbel nog kunnen aanschouwen en toen duurde het nog een uur. Niet mee wezen kameren overigens.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  13. Onderstaande 10 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 juli 2012),Badslippers ( 4 juli 2012),Big30 ( 4 juli 2012),der lickmeister ( 6 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 6 juli 2012),masseurke ( 4 juli 2012),MichelJ ( 3 juli 2012),satanic surfer ( 4 juli 2012),Willi69 ( 3 juli 2012),Zultbroek81 ( 3 juli 2012)

  14. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Toen wij buiten zaten met nog een paar getrouwen van Happy zat er ook een duitse bij met rood haar. Ik weet echter de naam niet meer, maar ze woont in de buurt van YY. Ze was eigenlijk niet mijn type, aangezien ze wat voller is. Misschien is het Sunny wel, waar Willi69 over repte.
    Dieses Mädel habe ich schon in der Vorwoche gesehen, den Namen kenne ich leider auch nicht - Sunny ist blond.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. #10
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Wo bekommt man denn die vielen PHG-Freikarten her?
    Die bekommt man wen man hier aufs Forum schreibt und wenn man sich dann beschwert bei PHG wenn man nach Hause geht. Ganz einfach. Aber nur fur Hollander.....

  16. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 6 juli 2012),Willi69 ( 4 juli 2012)

  17. #11
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Die bekommt man wen man hier aufs Forum schreibt und wenn man sich dann beschwert bei PHG wenn man nach Hause geht. Ganz einfach. Aber nur fur Hollander.....
    bekommen anscheinend nur Warmduscher..............denn Männer regeln ihre Angelegenheiten selber.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #12
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    bekommen anscheinend nur Warmduscher..............denn Männer regeln ihre Angelegenheiten selber.
    Haha Herr Dr., da haben Sie auch vielleicht noch recht.... Aber ich habe einen Alter das es mir egal ist!

  19. #13
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Haha Herr Dr., da haben Sie auch vielleicht noch recht.... Aber ich habe einen Alter das es mir egal ist!
    ich denkmal lieber Carlitos ich bin älter aber ich regele meine Angelegenheiten alle selber. oder bist du älter wie 64 ??
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  20. #14
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    wie heeft er nog een aanwezigheidslijstje ?

  21. #15
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    => Elena
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 7 juli 2012),Jansen ( 7 juli 2012)

  23. #16
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    => Elena
    hähä du bist mal wieder vom Witzvirus befallen wie ich sehe. letzten Freitag war Elena nicht da
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  24. #17
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Gisteren weer in de Happy geweest.

    Na vrijdag GT. Belde ik 's morgens Koning Badjas en die moest natuurlijk weer naar Serpin. Zo wij waren rond half twee al in de gelukkige tuin. Eerst wat geluncht en daarna buiten zitten keuvelen met weer dezelfde bekenden als vorige week. Knabbel was er ook weer. Die rode duitse van vorige week, was er ook weer en ze heet Vanessa.

    Weer de hele dag zitten klooien met een heel aantal meiden en Maya die mij nog voor de gek hield. Ze wenkte mij en spoot haar drankje via haar mond in mijn gezicht. Stond ik daar weer als een blinde bij de danspaal op de dansvloer. Die meid moeten ze maar eens wat manieren gaan leren. Hier lijkt mij een schone taak weggelegd voor Bosco. Het was gisteren rustig in PHG qua meiden en beren. Desondanks toch prima vermaakt, ook dankzij het redelijke weer.

    Het was inmiddels alweer middernacht en ik had nog niet geneukt. Alleen nog maar een hoop heinekes genuttigd en vlees weggeschransd van de BBQ. Toen kwam er weer een meid bij me zitten/staan aan de bar, wat al voor de derde keer was deze maand. Ondanks dat zij ook niet echt mijn type was, toch maar eens proberen. Het bleek om Marina te gaan uit Moskou. Een lange meid met halflang zwart haar tot in de nek. Als presales doet ze eigenlijk alleen maar een beetje spinnen als een poesje, maar op de kamer had ik mijn berenvel nog niet uit of het werd meteen volop tongzoenen. Dit deed ze wel een beeje onnatuurlijk, dus dat heb ik wat bijgeschaafd. Ze is volgens mij nog niet zo lang in Happy en ze is ook nog een beetje onwennig als DVP, maar dat mag ik wel.

    Wat me wel opviel, was dat ze bij het pijpen probeerde om dit zonder handen te doen. Ik kwam er ook al snel achter dat ze een heerlijk poesje onder heeft en dan ben ik maar eens beter gaan inspecteren. Dit resulteerde in het feit dat ik haar drie kwartier heb liggen beffen en ze genoot hier volop van, net zoals ik. Dit was mijn langste befsessie ooit in de paysex scene. Daarna condoompje erom en toen was het zo gepiept met kleine Ricardo. Nog even wat na liggen genieten met tongzoenen en toen was het al bijna drie uur.

    Dit lijkt me een toppertje in wording. Prijs gewoon 75 euro voor een uur en herhalingsgevaar zeer zeker. Aftersales weet ik niet, want het was alweer sluitingstijd.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  25. Onderstaande 7 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 juli 2012),Badslippers ( 8 juli 2012),Big30 (10 juli 2012),Bosco ( 8 juli 2012),egon, Dr. Rammler ( 8 juli 2012),rob45 ( 8 juli 2012),Willi69 ( 8 juli 2012)

  26. #18
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    25 april 2024 @ 22:08
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Zie net in mijn mail dat ik een vrijkaartje voor PHG voor dinsdag 10 Juli (Italiaanse nacht) heb veroverd, maar helaas kan ik zelf niet gaan en de eerste die me een pm stuurt is de gelukkige.
    44e8c3c0c712c53f631212413b3a4885_2_0.jpg

    Moet je alleen wel na het bezoek even laten weten hoe het was, want dat is wel zo schappelijk nietwaar?
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  27. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 juli 2012),terminator ( 9 juli 2012)

  28. #19
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.575
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Dit zou fijn zijn Poppalarge. Ik houdt me aanbevolen. Dank U.

  29. #20
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    25 april 2024 @ 22:08
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Bluebear is de gelukkige geworden en ik wens hem veel plezier morgen in PHG!
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  30. #21
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Bluebear is de gelukkige geworden en ik wens hem veel plezier morgen in PHG!
    Dit is weer een positieve kant van het forum..... Ook ik heb een extra vrijkaart van een YBF beer mogen ontvangen.

  31. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard Summer time ("Tote Hose") im PHG

    Da sich für den letzten Samstag niemand im Meeting Point eingetragen hatte, dachte ich, ich würde alleine unter fremden Eisbären sein. Überraschenderweise traf ich dann aber doch auf 11cc, Bredero , Chris71, Horny_one , Knabbel (ohne Babbel) & Ricardo Banana.

    Die Urlaubszeit machte sich schon bemerkbar, denn trotz des schönen Wetters waren weniger Gäste anwesend als sonst, und auch die Anzahl der Mädels hielt sich in Grenzen. Zur Essenszeit (BBQ) waren überhaupt keine interessanten Mädels für mich da, später erhöhte sich deren Anzahl auf immerhin drei: Lena (Russland), Liliana ( Deutschland) und Nicole ( Tschechien, Ex-Jacqueline).

    DJ Lulu spielte zunächst schlecht gemachte Remixe der 80er Jahre - der Saunameister hätte sicher seine helle Freude gehabt - später dann wieder sein übliches Standardprogramm. Zu fortgeschrittener Zeit sang er sogar einige Titel mit.

    Anwesende Mädels am Samstag, dem 07.07.2012 (circa 45):

    Anda (Rumänien), Angelina (Ungarn), Anita (Rumänien), Antonia (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Brigitte (Rumänien), Daniela (Rumänien), Destiny (Deutschland), Diana (Marokko), Gina (Ungarn), Ina (Rumänien), Katty (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lena (Russland), Liliana ( Deutschland), Loredana (Rumänien), Maria (Bulgarien), Maria (Rumänien), Marie (Rumänien), Marina (Russland), Maya (Rumänien), Miranda (Rumänien), Nicole ( Tschechien, Ex-Jacqueline), Nuncia (Italien), Precious (Ghana), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Soryna (Rumänien), Valentina (Ukraine/Deutschland) und Vanessa ( Deutschland) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Laatst gewijzigd door Big30; 10 juli 2012 om 20:06
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  32. Onderstaande 5 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (11 juli 2012),Horny_one (10 juli 2012),Megaboob (10 juli 2012),Robin (14 juli 2012),Zultbroek81 (10 juli 2012)

  33. #23
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    @Willi69 - Natalie nicht mehr da?

  34. #24
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    @Willi69 - Natalie nicht mehr da?
    Bei den letzten 2 - 3 Besuchen nich mehr gesehen.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  35. #25
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard Leuke dag met gratis entree op nieuwsbrief PHG.

    Naar aanleiding van het vrijkaartje voor de nieuwsbrief inschrijving van Planet Happy Garden, ben ik deze week ook maar die kant opgereden. Mijn vaste sidekick Bram moest weer verstel laten gaan vanwege zijn welverdiende vakantie. Ik wil wel vermelden dat Jack42 zijn vrijkaart ter beschikking heeft gesteld aan mijn vriend Lennard.
    Op de parkeerplaats was het niet erg druk, opvallend waren wel de erg dikke Nederlandse auto's (boven 100K) die er op de P-plaats stonden. Maar een drukke avond zou het inderdaad niet worden. Onze uitdraaien werden door de voor mij onbekende theke goed gecontroleerd, maar na 5 min. toch de sleutels gekregen en alle aanverwante artikelen. Mijn maat Lennard was nog nooit in PHG geweest, alleen GT heeft hij bezocht. Dus voor hem even wennen.
    Lennard dacht dat een XL berenvel van PHG gelijk was aan een XL van GT. Dat is dus niet waar of hij is flink bijgekomen. Maar na onze transformatie gaan we kijken wat de pot schaft. Rijst, varkensvlees met tomaat en gesmolten kaas erop, ravioli en wat salades. Niet echt een heerlijk diner, maar de toegang was gratis dus we gaan nu niet klagen.

    We laten het eten zakken met een kopje koffie en met mooi uitzicht van enkele rond paraderende dames. Roberta komt naar me toe gelopen en vraagt direct of we vandaag naar de kamer gaan. Blijkbaar heeft ze het onthouden van de laatste keer, toen ik die belofte deed. Eigenlijk had ik niet veel zin om met haar te gaan, ze is me toch iets te iel en met haar 18 jaar erg jong. Maar belofte maakt schuld, dus gevraagd of we later op de avond konden gaan als ik uitgebuikt was.
    Mijn maat Lennard vond de club wel iets prettiger omdat je meer zit mogelijkheid had, maar vond GT mooier??? Niet mijn mening, maar goed. De dames waren minder in aantal, maar hij heeft zich die avond heel goed geamuseerd.

    De tijd van mijn sessie met Roberta is gekomen, mijn verwachtingen zijn heel erg laag. Ze ziet moe uit, wat ze volgens haar ook is en straalt niet echt geilheid uit. We krijgen kamer 1 toebedeeld, wat ik geen goed idee vind, maar ik denk niet dat dit avontuur lang gaat duren.
    Op de kamer loopt het een beetje stroef, ze is moe, vind me net als meerdere dames arrogant. Maar van haar vriendin Katty begreep ze dat ik dat helemaal niet zo was. Ik bied haar een massage aan om een beetje te relaxen. Het is alweer een tijd gelden dat ik een DVP heb gemasseerd en zo te merken bevalt het Roberta wel. Na zo'n 10 min. hoe ik het voor gezien. Ik kus haar op de mond en ze laat mijn tong op zoek gaan naar de hare. Ze heeft heerlijk zachte lippen, en een kleine dunne tong. Maar ze gaan een heerlijk gevecht met elkaar aan. Gezien haar leeftijd en postuur vel ik me eigenlijk een vieze oude man. Maar het voelt heerlijk aan, net als haar lichaam, 47 kg, 1.62 cm. hoog. Mooie ogen en A-cupje.
    Langzaam wrijf ik met mijn vingers over haar kutje, van Roemeentjes weet je dat ze een vinger in hun kutjes niet toelaten. Ik heb nog niet gekeken, maar het voelt als een mooi kutje aan. Ik begin aan haar tepels te likken en te zuigen, en daal langzaam af naar haar kleine grotje. Het smaakt even naar niks, maar na enkele minuten proef je de smaak van GEIL! Ze kreunt heel lichtjes, nauwelijks hoorbaar voor mijn dove oren, maar ik ben te trots voor een hoorapparaat..... Ik lik haar grotje uit en op zijn Badslippers ook haar kontgat. Ik word geil, hoewel ik vanmiddag niet veel zin had. Tijdens het beffen speel ik met mezelf zodat ik haar zo meteen een keiharde lul kan aanbieden voor te pijpen. En dat gaan we nu ook doen. Ik kruip op mijn knieën naar haar hoofd en kus haar op de mond. Bah, zegt ze my own cum in my mouth!
    Ik zeg niet zeuren maar pijpen. Er kan een klein lachje vanaf en duw haar haar mijn lul helemaal in der strot. Wordt ook niet gewaardeerd, man, man, man, wordt het toch een hele moeilijke vandaag? Maar het valt mee, ze begint me zachtjes te pijpen, zo fragiel ze is, zo pijpt ze ook. Ik kniel voor haar mond dus ik ge nu ook het tempo bepalen. Niet heel diep maar het tempo vind ze niet erg. Tussendoor laat ze haar tong spelen met mijn eikel en hoewel het erg zacht is, raak ik wel opgewonden. Neuken, dat wil ik. Ze neemt een condoom en neemt iets teveel tijd voor deze goed erom te doen. Maar mijn lul blijft in volle paraatheid staan. Ze springt erboven op en zakt langzaam over mijn kleine Carlitos. Ze klaagt niet zoals andere PHG-dames, maar het loopt niet van harte. Ze zakt niet helemaal tot aan de wortel, maar ze beweegt lekker over mijn lul heen. Haar tieten dansen helaas niet op en neer, maar ze voelen wel lekker stevig aan. Ze zakt nu wel langzaam tot aan de wortel en ik neem het tempo over. Ze kreunt nu iets harder dan tijdens het beffen, maar nu is het echt fake. Maar het voelt heerlijk aan dat enge kutje. Ze wil van achter worden genomen en tijdens doggystyle spreid ik haar bilhelften van elkaar om haar kontgat goed te bekijken en mijn lul, lekker op en neer zien glijden. Ik neem haar bij haar schouders en wil met harde stoten klaarkomen. Ik zou graag missionaris doen, maar ik met mijn adonis lichaam op dat kleine tere meisje..... Nee, ik dacht het toch van niet. Ik kom heerlijk klaar en stoot nogeens wat door, alleen al om een opmerking uit te lokken. Die komt er ook; Hé maaan, you're ready or what? We keuvelen nog wat na, en ik besluit om na 2,5 uur het toch voor gezien te houden. Ik reken netjes af en ze neemt met haar standaard lang gezicht afscheid met een kus. Voor herhaling vatbaar, 100%. Maar dan zal het een uurtje worden.

    Na de douche raak ik in gesprek met Ana, mijn favo bij PHG. Dat weet ze ook en ik merk aan haar dat ze ervan uitgaat dat we ook op de kamer belanden. Maar ik heb geen zin in een GFE sessie, ik wil de dag eindigen met een echte hoer die weet hoe ze me geil kan maken van het moment dat de sleutel omgedraaid wordt tot de betaling.

    Het is inmiddels 22 uur en ik verwachte pizza, maar het werd 2 soorten pasta. Tagliatelle met roomsaus en pijpjes met rode saus. Niks speciaals, maar ook geen celmaten voer. Ik bespreek tussendoor met mijn maat Lennard en kom tot de conclusie dat hij alles met een zeer roze bril bekijkt. En net als Bram vallen we niet op de zelfde dames, gelukkig! Hij laat zich weer inpalmen door een vriendinnetje van Rob45, een dame zo zwart als de nacht.

    Ik ga in een tweezitter zitten, de laatste als je naar de Kino loopt. Meestal duurt het niet lang voordat je dan gezelschap krijgt, nu dus ook maar ik moest wel eerst een Bulgaarse en een Duitse van me afslaan voordat de hour naar me wenkte die ik in gedachten had voor als hoer te behandelen. Haar naam was Maribella, niet de Maribella die ons vertegenwoordigde tijdens het Songfestival van 1982.
    Blond, mooie groene ogen, lekker slank figuur en 24 jaar oud. Ze is 1.58 lang en heeft cup-B. Aan haar gebit te zien kennen ze daar geen beugels, maar haar tanden zien er wel schoon uit. Navel en wenkbrouwpiercing en geen tatoeages. Na een kort gesprek haar maar de sleutel laten halen en we gaan naar kamer 17. Grote LCD TV met porno, vind ik niet erg. Twee grote bedden, ook geen probleem. Na het omdraaien van de sleutel duw ik haar tegen de muur en ik begin haar direct te TZ. Tot mijn grote verbazing wordt mijn TZ beantwoord met haar tong die controleert of mijn amandelen wel professioneel geknipt zijn en niet door een thuisknipper.
    Dit heb ik al heel lang niet meer meegemaakt. Nu moest ik eigenlijk haar vriendelijk vragen om haar geile tong niet zover in mijn keel te duwen. Het begin is goed, heel goed. Maribella kleed zich uit en ik ga in de stoel porno kijken. In de tussentijd fluffer ik mezelf en wacht tot ze naar me toe komt. Op haar knieën op de rand van het bed, laat zich helemaal voorover vallen en begint me weer te TZ alsof we nooit anders hebben gedaan. Mijn lul staat voor 75% paraat, en Maribella moet zich nu gaan bewijzen en snel ook. Want haar knieën duwen in mijn bovenbenen en dat doet pijn! Het is dat ze nog aan mijn tepels likt, anders had ik haar er vanaf gegooid.....
    Ze begint aan mijn lul te likken, vanaf mijn eikel naar onder aan mijn ballen. Helaas geen lotuskus, maar de avond is nog jong. Ze weet van wanten, ze is nu een jaar werkzaam en nu pas 2 weken in PHG. Van te voren in Spanje gewerkt, en op advies van haar vriendin in PHG beland.
    Ze pijpt goed, gevarieerd, redelijk diep en voldoende vocht voor het glijdend te houden. Haar hand sjort af en toe en ook doet ze het zonder handen. Blowjob een dikke 8. Ze vraagt om op het bed te liggen en kan zich volledig storten op het bereiken van mijn hoogtepunt. Als ze moe begint te worden trekt ze me alleen af, ik wenk haar om nog wat te TZ. Wat ze weer vol overgave doet, maar ik wil ook haar graag neuken. Dus ook Maribella neemt een condoom en voordat ik het weet steekt mijn lul in haar kutje. Helaas met wat glij gel, maar het voelt niet aan als het neuken in een emmer snot. Ook Maribella heeft wat moeite , maar na 7 stoten zit die al aan de wortel en kan ik mijn gang gaan. Ik wil in ieder geval bij deze dame in missionaris eindigen, maar doe wel een paar minuutjes doggy. Ik trek de stoute schoenen aan en trek haar lichtjes aan der haren. Het enige commentaar wat er dan komt is, Yeah baby, come on fuck me. Ik duw haar opzij en ze steekt haar benen al omhoog. Mooie kut, helaas niet gelikt, maar ik ben er nu voor mijn plezier! Door de zee van ruimte rondom mijn lul zie ik hem nu ook weer mooi erin glijden, maar ik wil mijn G-spot nog even laten verwennen. en duik naar voren. Ik TZ haar nog eerst, hoewel je beter kan zeggen dat ze jou zoent. Daarna moet ze mijn tepels likken, bijten of zuigen. En dan duurt het niet lang voordat Carlitos een gelukkig einde heeft in de Gelukkige Tuin. Voor alle duidelijkheid is het TZ met haar alleen voorbestemd voor heren die zij wilt TZ. Dit op haar verzoek.

    Ik wist niet meer hoe laat we de kamer op gingen, maar volgens Maribella was het bijna een uur. We kletsen nog wat en ik handel de zaak netjes boven af. Krijg wel nog een heerlijke TZ voor de fooi, en ik kijk terug op 2 goede sessies.

    Na de douche komt Ana nog bij me zitten om te vragen waarom ik niet met haar ben geweest, wel via een omweg natuurlijk. Dus heb ik haar verteld dat ik vandaag echt zin had om iemand goed door te neuken. Ze lachte weer lief naar me en ik denk dat ze wel blij was dat ik haar niet goed door heb geneukt. Maar toch nog bijna een uur met haar liggen te pre/after salen. En met de mooie Ana is dat geen straf.

    Al met al een leuke dag gehad in PHG, mijn maat Lennard en ik waren heel tevreden met de sessies en alles wat eromheen hing. Maar PHG zal ik pas over een paar maanden weer bezoeken, want GT staat hoog op mijn lijstje en als Bram terug is zullen we wel weer Magnum aandoen.

  36. Onderstaande 13 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 juli 2012),Bluebear (11 juli 2012),Bosco (11 juli 2012),Costana (14 juli 2012),Jack42 (11 juli 2012),Jansen (11 juli 2012),masseurke (11 juli 2012),MichelJ (11 juli 2012),Poppalarge (11 juli 2012),rob45 (11 juli 2012),terminator (11 juli 2012),vrije jongen (11 juli 2012),Willi69 (30 mei 2013)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Diamond 468*60