Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 140
  1. #51
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik begreep dat Louana op vakantie is. Di/Woe/Do in ieder geval afwezig. Katy was er dinsdag nog wel maar die zou nu op vakantie zijn. Loredana is dacht ik ook op vakantie. Alexia is in ieder geval niet op vakantie *.
    Weet je ook of Mila terug is en of Christina gestopt is?

  2. #52
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Habe jetzt leider nicht viel Zeit, da ich gleich von Egon ins Dolce Vita abgeholt werde, daher nur in aller Kürze die Anwesenheitsliste von gestern und vorgestern (beantwortet ja schon einige Fragen ).

    Anwesende Mädels am Mittwoch und Donnerstag, dem 01. und 02.08.2012:

    Alexandra ( Rumänien), Alexia (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Ungarn), Brigitte (Rumänien), Chris (Ungarn), Christina (Rumänien), Clara (Moldawien), Claudia (Ungarn), Daniela (Rumänien - pünktlich aus dem Urlaub zurück ), Diana (Marokko), Diana (Rumänien), Didem (Türkei), Giorgina (Rumänien/Russland), Helena (Moldawien), Isabella (Rumänien), Janine ( Niederlande), Jasmin (Rumänien), Jessica (Rumänien), Leona (Rumänien), Livia (Ungarn), Magdalena ( Polen), Maria (Rumänien), Mariah (Rumänien), Marie (Rumänien), Nancy (Bulgarien), Nina (Kroatien), Pinky/Elly (Rumänien), Raissa (Rumänien), Rebekka (Rumänien), Roberta (Rumänien), Rose (Rumänien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Vani (Deutschland) und Vera (Rumänien) sowie diverse mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. Onderstaande 7 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 augustus 2012),Big30 ( 3 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 5 augustus 2012),Jansen ( 3 augustus 2012),Jovibeer ( 3 augustus 2012),Poppalarge ( 3 augustus 2012),Zultbroek81 ( 3 augustus 2012)

  4. #53
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Is Luana al terug?
    Afgelopen woensdag nog niet maar gewoon even bellen ze zou maar een kleine week weg zijn.

    Verder was het een super avond in de tuin met vele coctails en vele ijsberen van het forum me vermaakt met ook de dames en Olympische spelen.

    Sonny, RicardoBanana, de Joker, Knabbel en vier vrienden van het forum,Shummi Bananas, Willy69 en dan nog een stuk of 5 beren waar ik de naam niet meer van weet maar wel nog gesproken heb.

    Top 5 die avond :

    1 Big30 was er mooi niet
    2 Het weer was zeer goed
    3 coctails waren super met dit warme weer
    4 Mooie dames meer dan de helft (ongeveer 60 )
    5 Barbeque lekker met hotdogs op de avond

    Rond 23.30 naar huis gereden.

  5. #54
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 4-8

    De tweede dag van mijn tourtje stond LR op het programma, terug naar het oude nest. Echter, ook gisteren hield ik me, net als een dag eerder, niet aan mijn schema, MJ is net zo onbetrouwbaar als een Roemeense. In plaats van naar Kaarst af te reizen kwam ik deze keer wel in Oedt terecht, natuurlijk ruimschoots voor 15h00 om zo een 30€-Gutshein te bemachtigen aangezien ik de komende weken wel vaker in PHG te vinden ben. Bij binnenkomst wilde de Theke me uitleggen hoe de kortingskaart werkte, maar nadat ik had gezegd dat ik MJ van IJBF ben stopte ze direct met uitleggen en wenste me viel Spass. In de lockerruimte rookt het behoorlijk naar bier en nadat ik m'n ogen eens goed uitwreef zag ik Ricardo Banana met een kameraad, altijd gezellig om deze "oude viespeuk" te treffen.

    Het was, zo rond 14h30, nog erg rustig in PHG, erg weinig mannen en ook de line-up was niet denderend. Hier en daar liep wel een lekker snolletje rond, maar veel meiden van het Roemeense klasje ontbraken (een aantal is in Villa Vertigo en de rest waarschijnlijk met zomerverlof). Ik had er geen problemen mee, na 2 uistekende sessie's de dag eerder in VV was ik totaal nog niet geil. Mocht de line-up slecht blijven en ik geen sprinkhaan dan kon ik altijd nog verkassen naar Kaarst of elders. Samen met RB en Jeank zitten we wat buiten te hangen. Het is lekker weer, een graadje of 24, 25 met af en toe een grote wolk, beter kun je het niet wensen. Niet veel later kom ook broer Bosco te tuin in gewandeld. Met z'n vieren zitten we aan het rand van het zwembad, pootje badend, de line-up te keuren, waarbij Sprite, Cola en voornamelijk Heineken rijkelijk vloeide. Na een flesje of 18 gaf Banana aan dat hij zich steeds beter begon te voelde, eerder op de middag was hij nog bang dat hij dood zou gaan...

    Langzaamaan druppelden er steeds meer dames binnen, voor mij behoorlijk wat nieuwe gezichten, terwijl het niet eens zo lang geleden was dat ik in PHG was geweest. Er zaten een paar zeer aantrekkelijke meiden bij. Daar waar de line-up tegen 14h30 als matig bestempeld kon worden was het tegen het eind van de middag gewoon goed! Verkassen naar LR was, ondanks dat het in Kaarst ongetwijfeld ook gezellig was met de verjaardag van Caligula, geen optie meer, het was te gezellig in Oedt met voldoende pino's. Eigenlijk had ik Alexia op het programma staan, niet direct mijn type, maar zowel in de bar als op de kamer een toppertje. Helaas was ze nergens te bekennen. Ik wachtte rustig af, ik had geen haast. Na een paar uurtjes in de zon te leggen te houden in gezelschap van medeberen zocht ik een bankje in de schaduw buiten. Niet veel later kwam een meisje voorbij lopen: Rebecca. Ik herkende haar van een aantal weken geleden toen ik een dramatische sessie met haar gehad heb. Binnen een paar minuten was ik haar toen beu en na een kleine 20 minuten had ik de kamersessie afgebroken. Ze vroeg of ze bij me mocht komen zitten. Ik was nogal verbaasd, even dacht ik dat ze me niet herkende, maar dat bleek niet het geval te zijn. We raakten wat aan de praat en het werd nog zowaar gezellig met haar. Ze lag met haar heerlijk gevormde body dicht tegen me aan, als ik eerder niet zo'n slechte sessie met haar meegemaakt had zou ik ongetwijfeld direct met haar naar de kamer vertrekken, maar dat zat er nu voor haar helaas niet in.

    Inmiddels was de BBQ klaar, Rebecca vroeg of ik al honger had. Ik knikte instemmend en zo stonden we samen in de korte rij voor het eten. Samen met Rebecca en nog 2 andere Roemeense schoonheden zat ik buiten te eten, wat overigens weer prima smaakte in PHG. Je kunt het slechter treffen... na het eten vertrokken de 2 andere Roemeense om op jacht te gaan naar mannelijk vlees, Rebecca en ik blijven achter om te uit te buiken. Nadat ze me begon te strelen, masseren en wat te kussen lag ik daar met een stijve op de bank. "Godverdomme!", dacht ik. Waarom had ik nou eerder zo'n slechte sessie met haar gehad...en wat moest ik nu doen? Geheel tegen mijn natuur in liet ik haar toch maar de sleutel halen. Precies op dat moment komt Alexia naar buiten. "Fuck fuck fuck", ging door m'n hoofd. Waarom kon die meid nou niet een paar minuten eerder komen! Ach...ik kon haar voor later op de avond bewaren dacht ik maar. Samen met Rebecca loop ik naar beneden, in de gang kom ik broer Bosco tegen en ik vraag of hij verdwaald was. Het bleek dat hij een kamer met z'n draga naast ons had en nodigde ons uit om wat te komen drinken. Terwijl ik naar zijn kamer loop blijft Rebecca op een afstandje wachten. Daniella ligt poedelnaakt met haar benen wijd. Ik dacht dat m'n broer bedoelde om een goed wijntje te komen drinken, maar het bleek vleermuizensap te zijn. Dat kon ik mijn date niet aandoen en ging weer terug naar haar. Wat er op de kamer gebeurde was een 8e wereldwonder. Zo slecht als de vorige sessie met haar was zo goed, zelfs uitstekend, was het vandaag. Volop tongzoenen, pijpen, likken, vingeren, zelfs tijdens 69 een vinger in haar poepertje. Tijdens het beffen was ze zo nat als een dweil, maar toch hield ze de controle, ze wilde zich, op het moment supreme, niet 100% laten gaan. Jammer, maar ik accepteerde het, een mooie uitdaging voor de volgende keer. Overall was de sessie met Rebecca uitstekend te noemen, als ze dit niveau vast weet te houden wordt ze ongetwijfeld, mede met haar looks, één van mijn top-favorietjes in PHG!

    Na de kamersessie zag ik dat vriend Costana me gebeld had. Hij was met The Saint en Knut666 in de andere Planet, Planet Eden, maar dat was enorm tegengevallen. Ze zaten te twijfelen of ze naar LR of PHG moesten gaan en Cos vroeg mij hoe de situatie in Oedt was. Ik gaf hem, zoals altijd, een objectief antwoord, het was gewoon goed in Oedt. Na overleg met z'n collega-beren smste hij een paar minuten later dat zij ook naar PHG zouden komen. Het werd zowaar een uitgebreid gezelschap van forumleden. Terwijl ik van de bar naar het nachtcafe loop kom ik halverwege Alexia tegen die "in" me springt. Ze vraagt me of we vandaag naar de kamer gaan. Ik geef haar aan dat ik nog wat op kracht moet komen, maar dat ik zeker met haar plannen heb. Ze vond het allemaal prima, waarna ik weer toegetakeld werd door een zuigzoen in me nek en op me borst. Gelukkig zie ik Nastya (Samya) de komende dagen niet, dus hoef ik aan niemand iets uit te leggen. Ik loop weer verder, via het nachtcafe naar buiten en voeg me bij de 3 Belgen die Planet Eden ontvlucht waren. Rebecca was mij weer achtervolgd en kwam bij me op schoot zitten. Gedurende de rest van de avond zocht ze me regelmatig op, nog steeds snap ik niet waarom de eerste keer zo slecht met haar was en nu begint ze me pannenkoekje te worden. Slechts één keer informeert ze bij me of er nog een 2e kamerbezoek in zat, maar ik zei haar dat ik nooit 2 keer met hetzelfde meisje op dezelfde dag kamer. Een beetje teleurgesteld keek ze, maar denk dat ze het wel begreep. Tevens zei ik haar dat ik nog een afspraakje had staan met een ander meisje. Ze schudde "no, no" met haar hoofd en MJ knikte "yes, yes". Je kunt maar duidelijk zijn...

    Na nog wat van de BBQ gegeten te hebben met The Saint en Knut666 ging ik opzoek naar Alexia, maar ik kon haar nergens vinden. Wel kwam ik onderweg een Roemeense tegen die me vertelde dat broer Bosco een scheet moest laten en direct zijn badjas vol gepoept had . Hoe dat precies gebeurd is weet ik niet, maar dat zal hij zelf wel vertellen.... Tegen het einde van de avond nog even bij By Night gekeken en The Saint een rondleiding gegeven, maar net als andere keren was er daar totaal niks te beleven, enkel een LR-medewerker nog even de hand geschud. Zo tegen middernacht, wellicht dat het al wat later was, had ik Alexia dan eindelijk gevonden, maar van een kamersessie zou het uiteindelijk niet meer komen, laten we het er op houden dat Alexia een beetje moe was . Geen probleem...de nood was niet hoog en komende week kom ik nog wel een keer in PHG. Ik zat te twijfelen om met een ander meisje te kameren, Helena uit Moldavië. Gedurende de dag zag ik haar regelmatig en een paar keer kort met haar gesproken. Een prachtige meid, goed gehumeurd, een echt 1.0 MJ-meisje. Ik wist dat The Saint ook een oogje op haar had en gunde hem het geluk met haar. Net voordat ik naar huis wilde gaan trof ik de heilige bij de douches en hij gaf aan tevreden geweest te zijn over Helena, weer een pino erbij voor de volgende keer. Nog even breng ik wat tijd door met Rebecca, Denisa die in een uitermate goede bui was, Maria die helaas haar mooie krulletjes verloren is en Costana in de bar.

    Na VV heb ik ook dag 2 in PHG 100% genoten, het was een hele mooie dag.


  6. Onderstaande 18 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 augustus 2012),Badslippers ( 5 augustus 2012),Big30 ( 5 augustus 2012),Bosco ( 5 augustus 2012),Boy69 ( 7 augustus 2012),Costana ( 5 augustus 2012),der lickmeister ( 6 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 5 augustus 2012),gignnl ( 5 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),Megaboob ( 5 augustus 2012),Ricardo Banana ( 5 augustus 2012),rob45 ( 6 augustus 2012),satanic surfer ( 5 augustus 2012),The Saint ( 5 augustus 2012),VAZKOR ( 6 augustus 2012),Wijze grijze ( 5 augustus 2012),Willi69 ( 5 augustus 2012)

  7. #55
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Inderdaad een geweldige sfeer, vooral vergeleken met Planet Eden waar we vandaan kwamen en waar er een wel zéééér relaxte sfeer heerstte. Alleen jammer dus dat ik tegen 't einde van m'n kwaal ivm slokdarm (roken) ttz de bijwerking van het medicijn daartegen moest weten Daar ga ik m'n arts eens voor aan de mouw trekken, een mens bereidt zich dan eens voor.

    Het is de eerste maal dat ik in deze club kwam en vond het best gezellig! Enorm veel mooie spontane meiden en een goede atmosfeer. De Het eten van de barbeque goed. Ik kom hier zeker terug zei het vroeger op de dag en voor een langere tijd dan die zaterdag. Ik vind het erg positief is dat er een ruimte is voor niet-rokers waar ook een kleine sauna is. Daar mistte ik mss wel zo'n bakjes om m'n bril in te leggen, tenzij ik er telkens naast zag. in de grotere buitensauna had ik dat wel gevonden. Hier heb ik 2 kamersessies gehad: een met Maria en Rebecca beide uitstekend! Er waren zo veel sexy mokkels dat het gewoon moeilijk was een keuze te maken. Ook mooi meegenomen dat het weer zo goed meeviel.
    De zwarte wolf

  8. Onderstaande 2 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 6 augustus 2012),Jovibeer ( 6 augustus 2012)

  9. #56
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard Een relaxte zondag aan de Butzenstraße tussen Oedt en Tönisvorst

    Afgelopen zondag 5 Augustus was deze jongen maar weer eens afgezakt naar "saunaclubland" om maar eens te kijken hoe blij mijn maatje en ik van het aldaar aanwezige "Planet Happy Garden" zouden worden. Nu kan ik me niet meer herinneren of dit voorheen ook zo was, want het was immers al een hele tijd geleden dat ik er geweest was, maar het viel me wel op dat de ingang niet zichtbaar was vanaf de parkeerplaats en dat vond ik een pluspunt.

    Bij binnenkomst werden we nog even gewezen op de € 30,- kortingsactie bij een binnenkomst voor 15.00 uur gedurende de zomer, ookal waren we er pas om 18.15 uur, maar dat het ook "Wellness Tag" was en je daarmee een massage van 20 minuten gratis kreeg. De brunette die ons binnen liet was overigens best een plaatje om te zien en jammer dat ik er niet even mee heb kunnen praten, want ik wilde best meer haar van weten... Aangezien ik dusdanig door deze dame was afgeleid, kwam ik er dus later pas achter wat ze allemaal tegen ons gezegd had.

    Eenmaal in de kleedkamer viel het me gelijk al op hoeveel Nederlandssprekende beren er die dag aanwezig waren, maar dat zou geen verrassing mogen zijn na het zien van al die NL kentekens op de parkeersplaats. Na het omkleden en douchen zat mijn maatje al in het nachtcafé voor het scherm te wachten op het eten toen ik klaar was, want hij barstte van de honger, maar wilde ook nog wat Olympische Spelen meepakken terwijl hij aan het acclimatiseren was. Toen we ons eenmaal van een drankje hadden voorzien, werd het tijd om even snel een rondje te doen en het zag er allemaal wel goed uit. Na het rondje moest ik wel weer lachen om de vraag die mijn maatje stelde, waardoor ik hem toch eigenlijk wel weer gelijk moest geven, aangezien het mij even helemaal ontschoten was.

    Hij plaatste de opmerking : "Zeg, is het geen Ramadan nu?"

    Toen ik hem vertelde dat elk geloof wel de nodige zondaars kende, of mensen die iets goed willen praten om hun daden te rechtvaardigen en zich daarmee graag achter hun geloof verschuilen als het hen uitkomt, lieten we het daar maar bij en gingen we over naar de orde van die dag, de vrouwen! Het was dat we tijdens de rit wat kanalen zaten te surfen en daardoor langs "Radio Hollandio" kwamen waar op dat moment een, waarschijnlijk plaatselijk wereldberoemde, "zanger" de zin "zigeurin, verleidt me met je charmes" uitsprak, waardoor ik me zowat verslikte toen mijn maatje deze zin herhaalde bij het voorbij lopen van een der aanwezige Roemeentjes die dag. Gelukkig had de dame in kwestie niets door, want het had wel eens helemaal verkeerd gevallen kunnen zijn bij haar. Er waren dus wat Roemeense dames, Hongaarse dames, Bulgaarse dames en een Poolse dame aanwezig waarbij er die dag zeker wel voor ieder wat wils te krijgen was.

    Na het eten vond ik het toch wel wat warmpjes in het nachtcafé en zocht ik even wat verkoeling buiten. Het was dat een van de NL sprekende beren "leuk" wilde zijn en in een heel slecht accent / dialect de opmerking maakte dat ik niet hoefde te doen alsof ik kon lezen en ik geen zin had om door die kansloze opmerking mijn dag te laten verzieken, maar het toonde voor mij toch weer aan dat sommige mensen graag in stereotypen denken. Niet veel mensen kunnen lezen en schrijven in meerdere talen, dus ik houd het er maar op dat hij zijn eigen tekortkomingen aan het projecteren was. Gelukkig waren er nog wel genoeg andere sympathieke beren aanwezig waarmee ik wel een goede verstandshouding had die dag die grappen maakten van een heel ander kaliber.

    Anyways... Giorgina werd door bovenstaande beer aangehaald tijdens het eten van gesneden stukjes watermeloen, ze waren met een groep van circa zes tot acht man, maar vond het blijkbaar leuker om met mij te komen kletsen en kwam even haar droomauto aanwijzen in het automagazine dat ik op dat moment aan het lezen was. Toen ik haar vertelde dat ik helemaal geen geld wilde uitgeven aan zulke "dure" auto's, ik liever een motor kocht voor het geld omdat deze waardevaster bleven en ik eigenlijk toch wel heel erg arm was, moest ze wel lachen en bood ze aan me te onderhouden als het werkelijk zo slecht met me ging. Net toen mijn maatje zich weer bij me gevoegd had vertrok ik met haar richting kamer en herinnerde ik me weer hoe onlogisch de nummering van de kamers onderin het pand was toen we eenmaal beneden rondliepen. Eenmaal op de kamer aangekomen verdween mijn pielemans gelijk in haar mond en stond ik wat verbouwereerd te kijken dat het allemaal zo snel ging. Daarna haar nog even naar een hoogtepuntje gebracht met het tongetje, condoom erom en knallen maar! Ze hield me tijdens de sex een beetje af met haar benen, maar zo erg vond ik dat niet, want zij moest nog meer beren van een goede service voorzien die dag, dus moest ik er maar mee leren leven. Grappig genoeg bleek ze, net als deze jongen, gebokst te hebben en wilde het weer gaan oppakken en voor ik het wist stond ik klappen af te weren, omdat ze haar techniek wilde laten zien. Het is een leuke meid waarmee menig beer een goede tijd kan beleven. Moest wel lachen om haar opvatting dat gekleurde beren ook alleen maar met gekleurde dames zouden willen gaan. Over stereotypen gesproken...

    Mijn maatje had tijdens het eten zijn oog laten vallen op een geblondeerd dametje, die blijkbaar ook een drukbezette dame was, want toen ik me na mijn sessie weer bij hem voegde, zat hij zichzelf bijna op te vreten over waar ze zich toch bevond. Weet niet wat haar naam was, wel dat hij het aan haar gevraagd had, maar het ook weer gelijk vergeten was, dus hij deed zijn naam weer eer aan. Na wat posten in de inkomsthal en wat gesocialiseer met de passerende dames, vertrekkende en binnenkomende beren, kon ik zijn leed niet meer aanzien en hielp ik hem maar aan een andere dame die hem gelijk in de smaak viel. Naam en rugnummer weet ik ook niet, maar wel dat ze Hongaars was, lang zwart haar had en zichzelf in een zwart mini rokje met groene vlekken had gehuld die dag. Ze oogde ook nog wat jong, dus helemaal zijn ding! Nadat hij met haar vertrok om even wat "quality conversation time" buiten te hebben, besloot ik dat het ook weer tijd werd om iets om handen te hebben...

    Poolse Magdalena was niet zo gecharmeerd van mijn afstandscommunicatie, drie bakrukken verderop, dus moest ik het allemaal nog maar eens vlak naast haar komen vertellen. Na wat ginnegappen van mijn kant en haar gespeelde irritatie, wilde ze me een lesje gaan leren op de kamer en ik stemde dus maar toe. Dat de dame goed in haar velletje zat zag ik al, maar dat ze zo lenig en flexibel was, kwam voor mij als een verrassing. De porno die zich op het beeldscherm op de kamer afspeelde als sfeertafereel boeide ons niet echt en zij gaf me al aan dat wij het samen veel beter zouden moeten kunnen en dat hebben we ook zeer zeker geprobeerd! Het was me het uurtje wel met haar en ik vrees dat ze er een fan bij heeft. Het is echt weer een tijd geleden dat ik zulke stomende sex heb gehad en nu weet ik ook weer waarom mijn voorkeur bij Poolse vrouwen lag. Altijd leuk om het bed te mogen delen met een vrouw die weet wat ze lekker vindt en hoe je haar daar het beste bij kunt helpen, want laten we reeël zijn, hoe we klaarkomen maakt meestal toch niet zoveel uit en daarbij geldt het hebben van lol voor mij ook altijd mee en dat had ik zeer zeker! Een van de weinige vrouwen met principes die ik de laatste tijd in saunaclubland ben tegengekomen, maar ze zoent wel lekker wehehehehe!

    Na deze sessie moest ik weer even op krachten komen en nadat ik de douche uitliep, zag ik mijn maatje weer op zijn vaste plekje op de bank hangen voor het scherm in het nachtcafé... Hij bedankte mij voor zijn "hook-up", want de dame in kwestie bleek hem toch meer in smaak te zijn gevallen dan in eerste instantie leeken na het bereiden / afhalen van een hamburger, besloten we om buiten in de regen maar even onder het zonnescherm af te gaan koelen, waarbij Magdalena nog even een praatje kom maken en we haar daarna maar weer even op "jacht" stuurden, want door met ons te blijven praten kon ze niet zoveel verdienen als wat haar doel voor die dag was (voor zover ze een doel had natuurlijk). Binnen een minuut nadat ze vetrokken was werden we alweer vergezeld door Cattleya / Katlea en haar vriendin, die zaten te springen om ons te bespringen. Op alle mogelijke manieren heb ik haar duidelijk moeten maken dat ik even wat verkoevertijd nodig zou hebben, omdat ik net een slopende sessie achter de rug had en ik ook geen twintig meer ben. Uiteindelijk nadat we beiden door beide dames constant opgegeild werden, na een halfuur toch maar weer een poging gewaagd met Cattleya. Ook deze dame was in een flits uitgekleed en mijn jongeheer aan het liefkozen voordat ik er erg in had, maar mij hoorde je ook deze keer niet klagen, zeer zeker niet! Misschien was ik eigenlijk toch nog iets te vermoeid van de voorgaande sessie, maar ik liet me natuurlijk niet kennen en zij zeer zeker ook niet! Qua sexuele handelingen viel er weinig op aan te merken, de dame weet waar ze mee bezig is en is ook niet te beroerd om te vragen of ze het plezier voor je kan vergroten, alleen haar lange zwarte haar was voor mij soms wat storend. Toch heb ik me verder wel kostelijk vermaakt met deze meid.

    Na deze sessie was het bijna sluitingstijd en besloten we, nadat wat bijkomen waren op een van de sofa's in het rokersbarretje en nadat we ons hadden omgekleed, om weer eens blik in "By Night" te gaan werpen... Wel relaxed dat je als bezoeker van PHG gratis toegang hebt tot de tent, maar zondag is duidelijk niet de avond dat je naar "By Night" moet gaan. Misschien dat er op andere avonden wel eens een volle bak met ambiance aan te treffen is, maar op wat lokale borreldrinkers en kansspelkapers na was de tent uitgestorven... Het enige punt van herkenning was het Roemeentje dat de vorige keer mijn pas verkregen stapel "By Night Dollars" uit mijn zak had gelift en ik vroeg me dan ook af waar zij vandaan kwam, want in PHG had ik haar die avond zeer zeker niet gezien. Het damesaanbod was karig, maar dat was de bezetting qua klanten ook. Nog even wat duurbetaalde afzakkertjes gedronken en toen was het tijd om maar weer richting het zuiden van de Lage Landen te gaan...

    Al met al was het een goede dag te noemen en hadden we beter gewoon direct naar huis moeten gaan in plaats van door te gaan naar "By Night", waar de muziek toch echt veel te luid staat overigens. De line-up is PHG is goed te noemen, beter dan in VV in ieder geval, dus je kunt er sowieso een goede tijd hebben mijns inziens. Voor mijn maatje was het geen Living-Room, maar hij heeft er toch twee keer zijn ding kunnen doen en dat zegt toch wat. Al moet ik wel toegeven dat zijn roep om naar LR te verkassen deze keer vrijwel nihil was.
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  10. Onderstaande 12 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 augustus 2012),Big30 ( 6 augustus 2012),Bosco ( 6 augustus 2012),Costana (15 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 7 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),madiwodovr ( 7 augustus 2012),Megaboob ( 6 augustus 2012),satanic surfer ( 7 augustus 2012),Willi69 ( 7 augustus 2012),Wogerwabbit ( 7 augustus 2012),Zultbroek81 ( 7 augustus 2012)

  11. #57
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Zondag 5 augustus 2012, Planet Happy Garden,

    Vandaag was het weer eindelijk zover. Ik ben met twee vrienden richting Happy Garden gegaan. Omdat we voor 15u binnen waren konden we gebruik maken van de actie (een volgende keer als je weer voor 15 uur komt kan je binnen voor 30,00 euro en krijg je als het goed is weer een tegoedbon voor een volgende keer.) Deze actie loopt volgens de theke-frau tot ergens eind september…..maar zeker weten deed ze niet. Dus houdt er maar rekening mee dat het net zo goed tot eind augustus geldig is!!!

    Eenmaal binnen was het nog redelijk rustig. Verder kwam ik nog een bekende beer tegen: Jean K. Ook werd ik meteen door de baas aangesproken en dat ik eens in de douche moest gaan kijken. JAWEL!!!!! Het douchezitje was aanwezig, GEWELDIG!!!! Vol trots vertelde hij mij dat ik nog even geduld moest hebben, maar ook de ramp/helling buiten naar de beneden verdieping daar wordt nog aan gewerkt. Toch super dat er in ieder geval naar je word geluisterd en dat er op zeer korte termijn ook iets mee wordt gedaan!!! Dus het eerste resultaat is er.

    Na wat rustig rond gekeken te hebben kwam ik Denise/Denisa weer tegen. Ze kwam meteen naar me toe en ik vertelde haar dat ik op zeker in de avond een sessie met haar wilde…….maar tja, je weet hoe het gaat…je praat en praat en zo ga je een half uur later toch samen naar een kamer. Na mijn goede sessie als afsluiter van de vorige keer koos ik ervoor om deze sessie dan maar een uur te laten duren. Dus Denise ging een sleutel halen. Waar ik overigens geen rekening mee had gehouden was dat ze een kamer op de beneden verdieping zou nemen. Maar goed, dus toch maar even naar beneden gekropen. De kamer was zeer groot (nr. 17.) De sessie verliep echt super….we hebben echt het volle uur beiden genoten en geen woord uitgesproken naar elkaar ja in de laatste 5 min. maar dan ook heel kort.

    Na deze sessie weer terug naar boven geklommen. Op de rookvrije verdieping was het best gezellig, maar ook buiten was er voldoende te zien en te doen. Zo vlak voor het eten kwam ik in gesprek met Lori. Deze dvp is er nog maar 3 dagen zoals ze zei. Het is een vriendinnetje van Cattleya/Katlea. Ze boden me gaande weg nog een trio aan. Maar daar had ik niet zoveel zin in. Maar ze was wel heel duidelijk in wat ze wilde: “ Fuck me!!!!” Tja, ik zei dat ik deze woorden niet elke dag te horen kreeg van een dame…….en dat ik daar zeker gebruik van wilde maken. Maar eerst wilde ik wat gaan eten….dit mede om even het voorstel van dat trio te doorbreken.

    Na het eten heb ik Lori toch weer opgezocht, kon haar in eerste instantie nergens vinden. Toen ze eenmaal rond 20.15u weer in de bar kwam hebben we meteen spijkers met koppen geslagen. Zij koos er gelukkig voor om kamer 1 te nemen, dus dat scheelde weer een hoop klim werk. Tja, wat moet ik van Lori zeggen…..het is een mooie en leuke dame, goed figuur. Maar eenmaal op de kamer zag ik een klein schoonheidsfoutje, ze had een grote moedervlek op haar buik. Maar och, al doende kijk je daar ook wel overheen. Deze sessie vond ik genoeg voor een half uur. Daarna heb ik haar nog op een paar kleine momenten gezien gedurende de avond.

    Zo later op de avond raakte ik nog in gesprek met verschillende dames, waaronder Valentina (een meisje/vrouw uit Ukraine) die er zeer mooi uitziet. Maar als je een sessie met haar wilt dan moet je er wel rekening mee houden dat zij niet tz en gevingerd wil worden. Verder reageerde ze wel heel bot op een reactie die een vriend van mij naar haar maakte. Dus neen, deze dvp gaat het voor mij niet worden!!

    De planning was dat we rond 23u terug zouden gaan. Via Jean K., kwam ik tot de gedachten om een sessie te doen met een dame die de hele dag rond Jean hing nl. Rose. Deze dame was er deze dag voor de laatste keer (hoorde ik.) Zij gaat terug naar Roemenië. Dus ik wilde nog graag een laatste sessie met deze vrouw, ware het niet dat zij al bezig was maar als ze klaar was was het mijn beurt. Toen ik haar rond 23.30u de tent uit zag komen (waar zij bezig was geweest), liep ze richting bar waarna ik dacht dat ze klaar was. Toen ik later hoorde dat ze met een glas champagne toch met een ander naar een kamer beneden was gegaan……..was de twijfel groot. Wat gaan we doen? Terug naar huis of nog even rond kijken. Uiteindelijk werd het even rondkijken. In de rookvrije ruimte was ik nog in gesprek met Denise, waar haar vriendin Rebecca bijzat. Na een half uurtje besloot ik om de dag af te sluiten met een sessie met Rebecca. In eerste instantie kwam ze wat vermoeid en schuchter over. Toch veranderde dat in positieve zin op de kamer. Ze was naar mij toe zeer initiatiefvol en we hebben een leuke sessie gehad. Ze vertelde mij dat ze er nog maar 2 weken was. Het enige nadeel was de communicatie dat niet geheel soepel verliep. Gedurende de sessie vroeg ik haar of ze ook aan deep throat deed. Ze zei nee, en toen ze dat wilde proberen was het wel even lachen dat ze toch een beetje begon te kokhalzen hihihi. Maar verder heeft ze er wel van genoten, net als ik.

    Tja, ik kan wel zeggen dat ik toch wederom een geslaagde dag heb gehad in deze Happy Garden. Binnenkort toch weer terug en dan de bon van 30 euro korting op entree gebruiken…….nogmaals zeer uitgekookte en mooie actie!!!!

  12. Onderstaande 10 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 augustus 2012),Big30 ( 6 augustus 2012),Bosco ( 7 augustus 2012),Costana (15 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),MichelJ ( 8 augustus 2012),Poppalarge ( 7 augustus 2012),satanic surfer ( 7 augustus 2012),Willi69 ( 7 augustus 2012)

  13. #58
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 6-8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Binnenkort toch weer terug en dan de bon van 30 euro korting op entree gebruiken…….nogmaals zeer uitgekookte en mooie actie!!!!
    - Aangezien je voor 30 euro thuis niet kunt eten, drinken en naar mooie vrouwen kijken ben ik vanmiddag maar even naar Oedt gereden

    - Ik had geen idee wat ik kon verwachten op een maandag, doorgaans toch de slechtste dag van de week, maar bij binnenkomst trof ik direct Rebecca aan, dus ik was niet voor niks gekomen.

    - Na 3 stukken appeltaart en een beker yoghurt als ontbijt maar wat heen en weer geleden gelopen tussen de bar en het nachtcafe. Denisa had een probleempje met haar iPad dus onderhoudsmonteur MJ aan de slag gegaan en binnen een paar tellen was het opgelost. Nog een tijdje met Denise zitten kletsen, een lieve meid, maar voor mij is ze wat te iel. Voor haar fans: morgen gaat ze een maandje met vakantie

    - Tegen het einde van de middag kwam Rebecca bij me en na een paar minuten heb ik haar maar een half uurtje meegenomen naar de kamer.
    - Na een douche weer terug de bar in waar ik Alexia aan trof, ze was weer helemaal uitgerust van afgelopen zaterdag .

    - Samen met Alexia gaan eten, smaakte wel ok, maar was niks bijzonders (helaas geen BBQ).

    - Daarna samen met Alexia wat bankgehangen en later kwam Daniela er ook nog even bijzitten.

    - Aangezien we ook wat privacy nodig hadden heeft Alexia me 1,5u mee naar de kamer genomen en wederom voorzien van de nodige zuigzoenen.

    - Omdat Alexia zo lief is (ze leest hier mee ) de rest van de avond ook maar met dit pannenkoekje doorgebracht

    - Verder waren er behoorlijk weinig dames, maar ik had aan Rebecca en Alexia meer dan genoeg. En aangezien Alexia graag mijn verhaaltjes leest zwaai ik nog maar een keer naar Alexia

    -
    Woensdag zal ik van Alexia wel te horen krijgen dat ik haar naam te vaak genoemd heb

    - En vrijdag is er trouwens een feest in de PHG, dan gaat een ijsbeer van het forum zijn 50ste verjaardag vieren

  14. Onderstaande 15 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 augustus 2012),Big30 ( 7 augustus 2012),Bosco ( 7 augustus 2012),Boy69 ( 7 augustus 2012),Costana ( 7 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 7 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),Jovibeer ( 7 augustus 2012),madiwodovr ( 7 augustus 2012),Megaboob ( 8 augustus 2012),Poppalarge ( 7 augustus 2012),satanic surfer ( 7 augustus 2012),The Saint ( 7 augustus 2012),Tiga ( 7 augustus 2012),Zultbroek81 ( 7 augustus 2012)

  15. #59
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Zaterdag 4 augustus: Planet Happy Garden

    Na de middelmatige tentoonstelling in Plant Eden was het tijd om ons te verplaatsen naar ergens anders.... Living Room werd ter plaatse besproken aangezien mjin rooksignaalmelders in PHG niet reageerden, waarschijnlijk aan het neuken dacht ik.
    Zo gezegd zo gedaan, halverwege de rit werd ik echter opgebeld en aan de andere zijde klonk zwaar gehijg zoals ik zei: net gedaan met neuken. Het was MichelJ uit zijn hijgsignalen kon ik opmaken dat de line-up verbeterd was en dat het best gezellig is in PHG. Van mijn medereizigers was Knut666 er nog nooit geweet noch in LR dus veel bezwaar kon die niet inbrengen en The_Saint is een gemoedelijk mens net zoals de meeste West-Vlamingen hahaha, voor de tweede maal: zo gezegd zo gedaan, het werd dus PHG.

    De GPS stuurde ons via een voor mij onbekende route: via land/bosweggetjes waar je het 1ste bataljon nog niet zo doorsturen... The_Saint was zijn opleiding "oriëntatie" van in het leger al aan het opfrissen en Knut666 bleef maar gaan als een zielloze gek.
    Gelukkig zag ik in de verte het kruispuntje waarbij ik hen beiden gerust kon stellen met de woorden: "Als je nou nog goed parkeert, raken we zeker ons (overschot aan) zaad kwijt" Met knikkende kniëen weerstond Knut de test. Parking stond redelijk vol met vooral Hollanders eigenlijk.... Na het gebruikelijke ritueel (wachten) werden we binnen gelaten door de bevallige Elena, ze keek verbaasd op om me terug te zien, de liefheid zelve deze dame. Plotseling zag ik een oude bekende waarvan ik dacht dat die dood was: JeanK, nog zo'n gekke Belg zij het ietwat ouder

    De verdorde centjes werden in haar handjes gedeponeerd en we kregen alle nodige atrributen. Het was voor mij toch terug een beetje thuiskomen. Ondanks wat laagste de laatste maanden bevalt deze club mij nog steeds zeer goed, té vaak komen dient dus vermeden te worden. Mij geen probleem . Snel naar de omkleedruimte, change of outfits en hupsakee naar het nachtcafé, Warsteiner, 2 maand lang heb ik één van mijn beste vrienden in clubland moeten missen !! Het weerzien was glazig, fris en bubilicious !! Ik vervolgde mijn toch naar buiten en zag daar een ganse boel ongeregeld samen zitten: MichelJ, Ricardo_Banana, Bosco, JeanK en op de achtergrond Denisa, hier en daar fladerde er ook een dame rond maar een grote hoeveelheid was er toch ook niet, de kwaliteit was zeker en vast goed te noemen !! Intussen ware The_Saint en Knut ook tot buiten geraakt en deze 2 leefden helemaal terug op: "Eindelijk wat sfeer en wat wijven !" was de algehele teneur. Na het gebruikelijk geneuzel en gepeuzel werd het tijd om binnen eens te kijken. Daar zag ik 2 oude bekenden netjes naast elkaar zitten: Maria & Denisa terug, de eerste is krulloos maar toch vind ik haar ongeloofelijk knap op een natuurlijke manier, Denisa ietwat minder mijn type maar superservice wat mij betreft. Was ook al een ganse tijd geleden en wat kennis gemaakt samen met mijn biertje, ja zo kenden ze Costana nog

    Wat houden het nice-to-see-you-againritueel voor wat het is en zetten onze tocht verder, iets meer mannen dan vrouwen dacht ik maar zeker niet ongezellig te noemen. Af en toe werd ik tegengehouden maar uitiendelijk toch terug in de bar beland. Waar Denisa mij deze keer niet liet gaan en ik mezelf ook niet wilde laten gaan eigenlijk.... Handdoek was tot een gestalte gekomen dat je niet meer vrij erin kunt rondlopen..... Dus hangde ik maar de verliefde puber uit in de hoop dat hij terug naar bed zou gaan en ik mij kon losmaken. Het duurde al iets langer dan verwacht en verschillende type'tjes zagen al een huwelijk in de lucht hangen.... Degene die mij kennen weten wel beter Zodra de spanning zich iet wat verminderde zei ik laten we ons effe verplaatsen naar het nachtcafé... ze volgde netjes als een puppy en ik nam een cola'tje voor haar en een watertje voor mij. Binnen een halve seconde had ik haar op mijn schoot en recht tegenover mij zat Raissa.... Er volgende een kleine conversatie tussen beide dames waarbij ik de inhoud kon raden want had al namelijk met Raissa gekamerd... dus mocht ik het opbiechten aan Denisa waarbij we beiden in de lach schoten.

    Ondertussen moest de druk echtvan de ketel af. Ik gebood haar: "Go get the key, I go shower, you come back here !" Lief als ze is luisterde ze en trokken we ons terug op de kamer. Deze meid begint helaas/gelukkig een constante te worden mijn PHG bezoekjes, levert een service zoals je wilt en waarbij weinig dingen taboe zijn. Heb er nog geen enkele slechte sessie opzitten met dit a-typisch costanachickie. De sessie begon lieflijk om te eindigen met puur gebonk op dit frele lijfje. Dit alles overgoten met een sausje van kleine witte zwemmers

    Zoals vele keren met dit dame'tje tamelijk afgepeigerd van de kamer gekomen maar de BBQ was intussen terug op gang gebracht, ideaaal! Hapje eten, beetje drinken, beetje ouwehoeren met dvp's en beren, Knut666 wat moed inpraten om wakker te blijven en The_Saint wat advies geven omtrent de dames. Ikzelf zetelde me gezellig aan de bar, rustig wat pratend met enkele dames. Om één of andere reden waren bepaalde dames wel zeer goed in de stemming.... sommigen zelf té goed, het is voor mij nog steeds een raden aarn het waarom... Zelf Denisa begon haar gereserveerdheid wat te verliezen en betichtte mij tegen Maria van het "fuck you-teken" naar haar gedaan te hebben... Ik ontkende en zei: We have fucked yes but I didn't do any sign to you... Waar ze het vandaan haalde ???

    Ik wil nog effe een toertje wandelen en zie plotseling mijn verloren vriend Bosco terug.... Echt volledig nuchter lijkt hij mij niet en kort daarvoor zag ik Dani voorbij huppelen.... Een geur van zwavel verspreidde zich tezelfdertijd in de barruimte. Een dvp die achter Bosco liep keek naar beneden en trok een gezicht nog erger dan Vera de vogelverschrikker.... Ik wist niet dat Bosco een sterk behaarde aars had dacht ik nog.... Ik ging zelf polshoogte nemen en zag het al: één grote bruine vlek ter grote van Zeeland.... Na het vervangen van het condoom mag Dani straks ook nog de pampers van deze kerel vervangen! Het is hem vergeven, hij is ook niet meer van de jongste !

    Het leven kabelde gematig voorts en de sfeer bleef uitermate gezellig, af en toe werd een dansje geplaatste door enkele dames, af en toe diende een beer/dame rechtgehouden te worden, af en toe dronk ik een watertje, etc.
    Het werd dus kortom tijd om nog een sessie te scoren, één kandidaat viel af door haar eigen inbreng een andere vond ik niet meer terug maar gelukkig zag ik de dame die mij al een hele tijd fascineert, Claudia het zusje van Chris.
    Ze had vroeger al geprobeerd maar toen had ik andere plannen, deze keer ging ikzelf jagen en het take-in gesprek verliep zeer lekker en de kamersessie was ook goed te noemen (zie passportje).

    Voldaan van de kamer om nog effe na te genieten in de bar met een Warsteiner en wat keuvelen met Maria. De meest bekende beren ging weg of waren er weg waarbij Knut666 mij en The_Saint samendreef in de lockerruimte en we gezamelijk werden opgeladen om te transporteren. Stiekem had we wat slaapmiddel in Knut666 zijn drank gedaan zodat hij ongeveer na een klein halfuurtje moe werd en hij diende te rusten. Zo hadden ik en The_Saint vrij spel om te ontsnappen !!!

    Das wass toll !
    Pain is weakness leaving the brain !

  16. Onderstaande 16 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 augustus 2012),Badslippers ( 8 augustus 2012),Bosco ( 8 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 augustus 2012),gignnl ( 9 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),Jovibeer ( 8 augustus 2012),Megaboob ( 8 augustus 2012),MichelJ ( 9 augustus 2012),Poppalarge ( 8 augustus 2012),rob45 ( 8 augustus 2012),satanic surfer ( 8 augustus 2012),The Saint ( 8 augustus 2012),VAZKOR ( 8 augustus 2012),Willi69 ( 8 augustus 2012),Zultbroek81 ( 8 augustus 2012)

  17. #60
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG. 10-8

    - Vroeg in de middag aangekomen, het was uiteraard vrij rustig (zou de hele dag niet druk worden).. Tijdens het omkleden trof ik eekhoorn Knabbel aan, verder waren en nog geen bekende beren.

    - Met Knabbel in de zon wat bijgekletst, terwijl iuby Rebecca me gezelschap kwam houden. Helaas voor haar stond ze, na een kamerbezoek op zaterdag en maandag, niet op mijn programma.

    - Even later arriveerden Costana en Bosco (nog net voor 15h00) evenals Sonny en The Saint. Met z'n vijven hangen we rond het zwembad, het weer was aangenaam, niet te warm, eigenlijk precies goed.

    - Helena lag met haar tietjes in de zon, vorige week had ik al plannen om met haar te gaan, maar toen was vriend The Saint me voor. Na wat getease zat ik te twijfelen om met haar te gaan, maar ik was totaal niet geil en bovendien had ik honger, dus kamerbezoek maar even uitgesteld tot later op de avond.

    - De meiden waren goedgehumeurd, een viertal (redelijk) nieuwe meiden waren aan het ballen op het grasveldje en hadden 5 Nederlands/Belgische fans. Eén van die 4 was wel erg mooi, maar o zo zonde van een lelijke tattoo boven d'r reet. Bovendien had ze 750 gram plamuur op d'r smoeltje gesmeerd.

    - Rond een uur of 18h30 was het eindelijk tijd om te gaan eten, de BBQ smaakt altijd goed in Oedt. Bij ons aan tafel zat Jolanna, ik ken haar niet, maar blijkbaar was ze er een jaar of 2-3 tussenuit geweest en ze wilde dat ze op internet vermeld werd voor een kameraad van Hen. Kan ook zijn dat ik haar de afgelopen jaren over het hoofd gezien heb, zonder schoenen schat ik haar niet groter dan 1.40m.

    - Na het eten binnen wat aan de bar gehangen met Sonny en Knabbel. Tegenover me zat Claudia, het zusje van Chris, ze heeft dezelfde streken van haar zus, een wat voller lichaam zonder dik te zijn. Helaas werd ze door haar zus weggekaapt, maar staat zeker op de to-do

    - DJ Lanning, die jarig was, werd buiten met slagroom ingesmeerd en ging samen met Morena de 100m vrije slag doen in het zwembad. Ik sta met Moldavische Helena te kijken en krijg een stijve van haar. Eindelijk dan maar de sleutel laten halen, terwijl ik snel onder de douche sprong. Ondanks dat ik buiten de kamer wel een klik met dit meisje had, voelde ik op de kamer geen enkele erotische spanning met haar. Het zal niet aan haar gelegen hebben, een erg leuk MJ-meisje 1.0. Na een minuut of 10 voelde ik dat het niks zou worden, kamersessie afbreken was geen optie, daar was ze te leuk voor.

    - Buiten nog wat gegeten en gezeten, terwijl Aida bij me op schoot kwam zitten, een meisje waarvan ik zou denken dat ze in 4 HAVO zou zitten, maar ze gaf aan dat ze toch al enkele maanden 18 was. Ze oogt zowaar nóg jonger dan Maya, die ook weer terug van vakantie was. Ik had me pedo-pas niet bij me, maar zei haar dat ik Pistol Pete deze week we een keer zou sturen.

    - Nadat Adia naar binnen was gelopen werd haar plaats ingenomen door Daniela, terwijl Alexia boven op me broer lag. Dani zei tegen Alexia: "Today we change the brothers", maar daar kon ik me niet zo goed in vinden . Tegen 23h30 zijn we met z'n vieren weer even naar By Night gelopen, die meiden moesten natuurlijk weer gokken, aangezien de speelkasten in PHG 24/7 bezet zijn.

    - Om middernacht klonk het "Happy Birthday" voor me broer die vol blijft houden dat ie nog geen 50 is. Bosco en Daniela nemen een liefdesduik, waterrat Alexia kan niet achterblijven en dook er ook in. Die twee ratten vonden dat MJ ook het water in moest en even later was dat een feit, met badjas en al. Daarna nog een tweede duik genomen met Alexia in me armen.

    - Na een koude duik was ik eindelijk weer wakker en geil. Nadat we waren opgedroogd stond Alexia met een sleutel voor me. Het leukste meisje van de klas kan ik natuurlijk niet weigeren en vertrokken we voor een uurtje naar een blokhut. Het was lekker om me haar samen te zijn

    - Om 2h00 was ik weer in de bar waar ik Sonny en Costana trof. Eigenlijk was ik direct weer geil en zat te denken aan een 3e kamer. Sonny keek met verbaasd aan en zei dat ik me zaadjes beter kan bewaren voor zaterdag of zondag. Eigenlijk had hij wel gelijk, het was mooi geweest.

    - Het was weer een heerlijke dag, met gezelschap van de aanwezige beren en meiden. Ondanks dat ik afgelopen week 3x prima vermaakt heb zal PHG even op een lager pitje komen te staan. Overdaad schaadt!

    Aanwezig:
    Aida, Alexia, Clara, Claudia, Criss, Dana, Daniela, Denisa, Georgina, Helena, Jolanna, Leona, Livia, Maya, Mandy, Morena, Raisa, Rebecca, Roberta, Simona, Soryna, Svetlana, Vera en nog een stuk of 25.

  18. Onderstaande 14 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 augustus 2012),Badslippers (11 augustus 2012),Big30 (16 augustus 2012),Bosco (11 augustus 2012),Costana (11 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (11 augustus 2012),gignnl (11 augustus 2012),Jack42 (12 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),Pistol Pete (11 augustus 2012),satanic surfer (11 augustus 2012),The Saint (11 augustus 2012),Willi69 (11 augustus 2012),Zultbroek81 (11 augustus 2012)

  19. #61
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 10-08

    14:45 drukte ik op de bel van de vleermuisgrot. Was ff bang dat ik het niet zou redden voor 15:00 door 'n file bij Eindhoven van 7 km waar ik 20 min in had stil gestaan. Maar gelukkig kon ik binnen de tijd mijn rabatt-kaartje inleveren met 30 euries en kreeg ik weer een nieuwe terug. Onderweg had ik al een telefoontje gehad van mijn draga, dat ze eerst busy moest zijn met een Duitse arshlock. Ik antwoorde van "dat is mooi KUT, maar voor mij goede reden om een andere te pakken". Uiteraard was zij het daar niet mee eens, maar er staat nog steeds geen debiel op mijn voorhoofd!

    Aangekomen bij het zwembad lagen mijn broer MJ en vriend Costana al heerlijk in het zonnetje. Niet gek veel later kwamen Sonny, the Saint en knabbel er ook bij. Het was heerlijk toeven zo met verschillende dames en drankjes. Denisa heb ik nog ff geleerd hoe ze Costana moet tongen, onder grote hilariteit van de andere Roemeentjes.

    Laat in de middag ging ik wat te drinken halen aan de bar, en zag daar Alexia spelen op de computer. Een leuke lieve dame, altijd in voor een dolletje en wat ongein. Ook verloofd met mijn broer, zoals er in iedere club wel een verloofde van hem zit. Ze vertelde dat ze zich verveelde en dat mijn broer ook geen interesse in haar had. Dus zei ik van "haal dan maar de sleutel voor ons, gaan we de vleermuizendans doe". Geschrokken kijkt ze mij aan en zegt, "ben je gek geworden, jou draga is een goede vriendin voor mij en met haar wil ik echt geen bonje hebben". Ik antwoorde nog van, "zij is toch bezig". Godver dacht ik nog, zal toch niet waar zijn....weer een die bang voor haar is.

    FF later zit ik lekker buiten te eten met mijn broer en Cossie, Komt ineens Alexia op mijn schoot zitten en stopt een lap tong in mijn strot. Ik vraag "is er wat veranderd?" Zegt ze, "Ja...jou draga is er okay mee!" Dus wij na het eten 'n kamer opgezocht, waar ik mij het opzeker niet heb hoeven te beklagen. Alexia is op alle fronten een topper!!! Ze is daarna ook de hele tijd mijn kleefteef geweest totdat ze weer ruimte maakte voor mijn draga.

    Middernacht galmde het happy b-day door de boxen en werd ik overladen met kusjes van de dames en handjes van de beren. Kreeg toen 3 cadeautjes van mijn draga, 1 fles champagne, 1 liefdesduik in het zwembad met haar, en later in de kamer de derde, maar dat is te persoonlijk om hier neer te pennen. :wink:

    Alexia was ook nog zo sportief om bij ons in het zwembad te springen tijdens onze liefdesdans, en ff later heb ik de dames nog een handje geholpen om mijn broer erin te tieften.

    Het was gisteren weer een topdag geweest in happy, erg veel gelachen, lol en liefde gehad. Helaas heeft Costana alles rond middernacht gemist omdat hij knock-out lag op een bank.

  20. Onderstaande 14 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 augustus 2012),Badslippers (11 augustus 2012),Big30 (16 augustus 2012),Costana (11 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (11 augustus 2012),gignnl (11 augustus 2012),Jack42 (12 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),MichelJ (11 augustus 2012),rob45 (12 augustus 2012),satanic surfer (11 augustus 2012),The Saint (11 augustus 2012),Willi69 (11 augustus 2012),Zultbroek81 (11 augustus 2012)

  21. #62
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    vrijdag 10 augustus

    Aangekomen rond 14h20 via de gebruikelijke route.

    Bij binnenkomst werd ik begroet door MichelJ die beetje doellooss rondliep, gelukkkig kon hij mijn handje nu vasthouden.

    Bosco druipelde iets later binnen, Sonny nog een poos later.

    Denisa kwam nog iets later aan, waarbij ze nogal lange tijd bij mij bleef. Ideaal moment om mijn tong warm te draaien.

    Van dit laatste tafereel was Bosco jaloers dus besprong hij mij (gelukkig met propere badjas) en voor ik het wist zat zijn tong in mijn muil.

    The Saint die intussen aangekomen was diende ons te scheiden.

    Uiteindelijk de verscheurende keuze tussen Bosco en Denisa moeten maken, en het werd Denisa (echt elke sessie bekoort mij tot nu toe met haar).

    BBQ smaakte goed, Warsteiner smaakte goed.

    Waar ik Rebecca in de namiddag van de lijst schrapte, werd ze er in de avond, met hulp aan Warsteiner, terug opgezet en uitgevoerd Goede sessie te noemen !

    We bleven geil, dus nog maar Denisa nog eens gedaan.

    Hierna was ik ongeloofelijk moe !! Slaapje gedaan in de tuin, slaapje gedaan in het nachtcafé

    Na iets uitgerust te hebben op jaagt naar nog eentje.

    Mandy aangesproken, maar ze sleurde mij mee naar By Night waar ze doodleuk wat ging gokken, toen ze centjes vroeg voor te spelen weigerde ik waardoor ze beetje boos was. Costana maakte ze zich uit de voeten !

    Roberta dan maar, slechte sessie ! Veel geklaag, geen tz, dat dit blablabla geen zin om veel worden aan deze nu zwartharige vuil te maken.

    Ik kwam zowaar Bosco nog tegen iets voor 3h, samen de toko verlaten.

    Dutje gedaan in het mobiel hotel en wakker geworden met barstende koppijn en een keel die half toegenepen lijkt... kranken ! Wat de vermoeidheid verklaart

    Het was een leuk dagje ! Genoeg dames, niet teveel beren, goed eten, netjes dus !
    Pain is weakness leaving the brain !

  22. Onderstaande 11 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 augustus 2012),Big30 (16 augustus 2012),Bosco (11 augustus 2012),Boy69 (12 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (11 augustus 2012),Jansen (14 augustus 2012),MichelJ (11 augustus 2012),satanic surfer (11 augustus 2012),terminator (12 augustus 2012),The Saint (12 augustus 2012),Zultbroek81 (11 augustus 2012)

  23. #63
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik wil dan toch nog even van deze plaats DC Lanning feliciteren met zijn verjaardag die door PHG zeer goed was verzorgt op Vrijdag 10 /08

    Hij is eerst meegenomen met een poetsman naar Krefeld voor een hapje en onder de mom van we zijn nog niet open door technische redenen,daarna werd de poetsman gebeld dat ze weer terug konden komen en stond heel PHG klaar om hem te feliciteren.
    Helaas kon ik niet aanwezig zijn ( vanwege dat ik 3500 km verder weg was met een buiten temperatuur van 40 graden en mooie dames om me heen haha) en heb dit via de uitnodiging dan ook bij tijds laten weten.

    Proficiat DC en dat je nog lekker van Morena hebt genoten !!!

  24. #64
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 16-8

    Aanwezig 15-8 (ongeveer 45-50 dames):
    Aida (.ro), Alexia (.ro), Carolina (.pl), Diana (.ro), Daniela (.ro), Denisa (.ro), Georgina (.ro), Helena (.ro), Ina (.nl), Ina (.ro), Jenny (.bu), Jolanda (.ro), Jolanna (.sk), Leona (.ro), Livia (.hu), Lori (.ro), Luana (.ro), Maya (.ro), Morena (.ro), Nina (.hr), Raisa (.ro), Rebecca (.ro), Samantha (.ru) , Selena (.ro), Simona (.bu), Soryna (.ro), Svetlana (.ru), Tina (.ro), Vani (.de), Veronika (.pl) en nog een stuk of 15-20.

    IJsberen: The Saint, Dupke, Tiga, Sonny, The Joker, Bredero, Ricardo Banana+3, Schumi, Bbertb, MichelJ

    DJ: Lulu, met saaie, monotone house-muziek de hele avond . Gelukkig was het volume wel acceptabel.

    Eten: Barbeque + hotdogs
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 16 augustus 2012 om 10:35

  25. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (16 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (18 augustus 2012),The Saint (16 augustus 2012),Willi69 (30 mei 2013),Zultbroek81 (16 augustus 2012)

  26. #65
    Geregistreerd
    26 januari 2011
    Last Online
    14 februari 2015 @ 20:12
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post

    Standaard

    11-08
    Afgelopen zaterdag was 't retegezellig (kan ook zijn dat ik een stuk in m'n kraag had). Prima vermaakt in de club, lekker eten en mooie vrouwen. Normaal gesproken ben ik een VV aanhanger die nooit schrijft, maar ik vond het nu toch tijd om de complimenten voor de sfeer van deze club te uitten. Supertijd gehad met Chloé (aka Alina in VV, ik ben niet zo scheutig met delen van ervaringen in 17 jaar tijd, maar deze was noemenswaardig) Ik was vorig jaar in augustus al een keer "vreemd gegaan" tijdens de stewardessen party, maar ik geloof dat ik van m'n geloof afval. De ongedwongen sfeer, lekker eten (tov VV), tuin met zwembad en schommelstoel, sauna, leuke dames en Heineken bier zijn wel een erg grote verleiding. Ik vraag me af hoe de club zich houdt in de herfst en wintermaanden, dan wordt het wel een heel klein oppervlak. Ik lees veel van jullie recensies die veelal treffend en doorspekt met humor (o.a. MichelJ) zijn geschreven, waarvoor mijn dank voor het delen van de ervaringen.

  27. Onderstaande 5 leden hebben EricJ bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (16 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (18 augustus 2012),Megaboob (16 augustus 2012),MichelJ (17 augustus 2012),Willi69 (16 augustus 2012)

  28. #66
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 16/17-8

    20:45 donderdagavond kwamen mijn broer MJ en ik met rokende banden rechtstreeks vanuit LR de parkeerplaats van PHG op. Snel inchecken en uitkleden want we hadden allebei al minstens 20 Pino's gezien. Wat een verschil!! Boy 69 en Bluebear waren in the house en vertelden dat de verhouding 50/50 lag en dat de sfeer en gezelligheid weer top is. MJ en ik vertelden dat we dom waren geweest.

    Mijn draga had ik geseind dat ik in the hous was, maar de surprise was on me! Ze had een vrije dag genomen en smsde "WTF baby u set u com tomorow." ik sms terug "no problem tomorrow i'm also here at 11". Really, u joking or wath?? "No baby, not joking". "Ok my love, cu tomorow don't lingi pizda to mach i kill u pupici".

    Alexia ligt languit op de leuning van de bank bij de binnensauna geil te poseren met haar heerlijke pornolichaam. Ze roept mij en vraagt een zoen, die ze natuurlijk meteen krijgt. Buiten bij de schuifpui sta ik met Bluebear de kwaliteiten van Alexia te bespreken, en we zijn het eens over de uitzonderlijke goede kwaliteiten van haar. Ook mijn broer is er meeeens

    Buiten zit ik ook met Boy69 te praten over allerhande zaken met haar bovenop mij. Uurtje later de sleutel laten halen omdat ik inmiddels op springen stond. Zelf zal ze er nooit om vragen, ook een pluspunt. Na 2h kwam ik moe maar voldaan, en met een big smile weer van de kamer.

    Inmiddels was happy veranderd in een discotheek, DJ Lulu die waarschijnlijk ineens het licht heeft gezien draaide plotseling dancemusic. Iedereen stond te dansen, helemaal geweldig. Laatste half uurtje draaide hij zelfs slow music, en stond ik te slowen en te tongen alsof ik 12 jaar was, midden op de dansvloer op muziek van Celine Dion met Alexia. Het mot niet gekker worden!

    2:30 vertrokken mijn broer en ik terug richting LR om te overnachten in het Isa hotel. Gelukkig was mijn broer in een nuchtere toestand, want ik was het niet.



    Volgende dag na een korte maar goede nachtrust ringelden wij alweer om 10;45 aan het hek van onze 7de hemelpoort. Gelijk 2 bedjes gearresteerd bij het zwembad, en heerlijk ontbeten met een koud biertje erbij. Er volgde een zeer relaxte dag met zonnenbaden, wat eten, drinken, spetteren in het zwembad en veel lol en geouwehoer met verschillende dames en beren. Veel bekende beren waren op komen dagen zoals natuurlijk broer MJ, Alabama, Knabbel, Tiga, Willy W, en later Rex, Jansen, Big30 en Ijsbeer 11.

    Van mijn draga kreeg ik weer een heel lief presentje wat ze mij gaf in de tent, dat mochten niemand anders zien natuurlijk. Maar ja...dan kan ze mij waarschijnlijk nog niet genoeg.

    Om 18;30 begon de bbq. Het was zeer goed, ruime keus, meer dan genoeg aanwezig en alles ging ook snel. "zo kan het ook" zei ik nog tegen de andere beertjes. Gezellig samen eten met de beertjes en mijn draga, bakkie daarna nemen en toen alles 'n uurtje later gezakt was, vond ik het tijd om een kamer op te zoeken met haar.

    In de kamer no11, geen airco.......kutzooi....bloed verziekend heet. Eerst moest ik opbiechten met wie ik gekamerd had de avond daarvoor. Dat was geen probleem, maar dat ik had staan tongend slowdancen, daarvoor heb ik motten incasseren. Daarna eiste zij haar orgasme, was geen probleem. Het stiften ging in het begin ook wel maar na wat standjes sloeg de hitte in. We dachten dan maar mij te laten poppen in 69, maar ineens werd het zwart voor mijn ogen en het scheelde echt niet veel en ik was cmpleet out gegaan. Ook mijn draga werd duizelig. Na ff herstellen allebei 'n koude douche genomen en buiten gaan liggen waar het behoorlijk koeler was dan binnen.

    23:00 toen het in de kamers ook was afgekoeld weer terug, na alles bevredigend afgesloten te hebben vielen we in slaap om na 'n uurtje weer wakker te worden met allebei een barstende koppijn.

    2:30 afscheid genomen van mijn schatje die meteen naar huis vertrok, mijn broer MJ gezocht die zwaar gewond in een tuinstoel lag. Tientallen mooie dames lopen er rond en die suffe gaat op een wesp liggen. Heb hem toen maar naar de auto gedragen, en zijn we ook naar huus gegaan.

    Het waren weer 2 mooie maar loodzware dagen geweest.

  29. Onderstaande 14 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 augustus 2012),Badslippers (18 augustus 2012),Big30 (19 augustus 2012),Bluebear (18 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (18 augustus 2012),gignnl (18 augustus 2012),Jansen (19 augustus 2012),Jovibeer (18 augustus 2012),MichelJ (18 augustus 2012),Pistol Pete (18 augustus 2012),rob45 (18 augustus 2012),satanic surfer (19 augustus 2012),Willi69 (19 augustus 2012),Zultbroek81 (18 augustus 2012)

  30. #67
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Als ik elke keer kijk naar de dames die aanwezig zijn....zie ik daar didem er niet meer tussen staan? Is zij vertrokken of weet iemand of zij er wel of niet meer is, vakantie? Deze dame was een turkse, zwarte haren, misschien wel wat groot, maar ze had naar mij wel een positieve uitstraling....dus ben benieuwd of iemand hier meer over weet? Ik ben nl. dinsdag weer in Happy garden, dus wilde nog wel eens met haar kameren!!!

  31. #68
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Als ik elke keer kijk naar de dames die aanwezig zijn....zie ik daar didem er niet meer tussen staan? Is zij vertrokken of weet iemand of zij er wel of niet meer is, vakantie?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    ...om te zien hoe de meiden één voor één naar buiten kwamen: ..... Goliath...... en nog een stuk of vijftien....
    Ik kon haar naam niet en me broer zei noem haar maar Goliath in je lijstje...

    Didem was woensdag, donderdag en vrijdag gewoon aanwezig!

  32. #69
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 16/17-8

    Na een mislukt LR-bezoek kwamen we rond 21h bij PHG aan, helaas waren de Rabat-kaartjes niet meer gelden en mochten we 'gewoon' 6 tientjes aftikken. Direct na binnenkomst kwamen verschillende meiden ons gedaan zeggen, ze waren verbaasd om de broers een dag eerder dan gepland te zien. Na een paar minuten kwam ik Aida tegen, een meisje die bovenaan m'n lijstje stond. Ik zei haar dat ik in Kaarst niet veel gegeten had, omdat me dat 3 uurtjes zou kosten, dus eerst maar een bordje opgeschept, het rooster lag in Oedt wel vol met vlees .

    Na het eten zag ik Aida alleen bij het zwembad alleen zitten en ging ik haar wat gezelschap brengen. Na een kwartiertje heb ik haar meegevraagd naar de kamer. Een goed uurtje volgde, TZ, vingeren, beffen, NMC allemaal prima. PZC was was ietwat aan de magere kant, maar zeker niet slecht te noemen. Toen na 50 minuten het werk erop zat, maakte ze geen aanstalte om direct van kamer te gaan, ze maakte het uur gewoon vol met wat knuffelen, TZ en een sigaret. Ondanks dat ze voor mij wat te jong oogt zal ik zeker nog eens met haar op kamer geraken.

    Na de kamersessie, toen me broer aan het pannenkoeken was, buiten aangeschoven bij JeanK, Monica en Selena. Vooral die laatste dame vind ik ook zeer interessant, een leuke, grappig meid met een mooi lichaam. Even later schoof ook Boy69 aan en dronken we wat cola'tjes en wat heinekes, aangezien me broer bijna bezopen was ging ik later maar weer over op alleen cola en water met bubbels.

    Na middernacht had volgens mij niemand meer zin om te gaan neuken en had DJ Lulu eindelijk het licht gezien. De house-cd'tjes werden in de prullenbak gegooid en verruild voor Dance, in een paar minuten tijd veranderde PHG in een disco met dansende kontjes en tietjes. Zelfs de barmeiden stonden mee te swingen, maar dan wel met kleren aan natuurlijk. De sfeer was echt super op donderdagavond. Ondanks dat Bosco en ik moe waren hebben we het nog tot 2h30 volgehouden om vervolgens aan de rit naar het hotel te beginnen.

    Veel nachtrust had ik niet. Vooraf had me broer nog zo gezegd "Nee, ik snurk écht niet!".... Nou....de eerste 4 minuten inderdaad niet! Ergens rond 5h36 in slaap gevallen en om 7h05 was ik weer wakker. Het beloofde een beroerde dag te worden. Om 10h45 stonden we weer voor het hek van PHG, net als JeanK die ook weer wakker was. Een lekker ontbijtje, verse jus d'orange (lees; gewoon uite een fles), warme croissantjes, opkomende zonnetje.... de dag begon goed. Aangezien we ons nog flink brak voelden maar besloten om overdag lekker aan de pool te hangen. De Roemeentjes begonnen ook wakker te worden en druppelden één voor één, sommige met een ochtendhumeur, naar buiten. Het waren niet alleen Roemeentjes, maar ook Russische Samantha was er weer en Duitse Jenny, momenteel het meest interessante meisje voor mij. Regelmatig kwam ze wat bij ons hangen, pootje baden en wat drinken. Terwijl ik met Jenny aan het rand van het zwembad een colaatje zit te drinken besloop Alexia me en pleurde me in de pool. Ze was wel zo sportief om er zelf ook in te jumpen.

    Naar mate de dag vorderde kwamen er steeds meer bekende ijsberen: Alabama, Tiga, Knabbel, WillyW, IJsbeer11, Jacky Pakutra, Jansen, Big30, Rex en natuurlijk Bosco, Jeank en mezelf. Het was gezellig met uitstekend weer. Met z'n alle liggen we als lamballen rond de pool, de helft draaide met de zon mee, de rest onder een parasol in de schaduw. Zo rond etenstijd werd het tijd om een kamer te maken, maar het meisje die op de planning stond, Jenny, was juist bezet en zou enige tijd later pas weer beschikbaar. Ik had geen haast dus eerst maar een hapje eten. Zoals altijd smaakte het weer prima in de PHG. Juist nadat ik klaar was met eten en weer terug op m'n ligbed wilde gaan lag er dit keer geen Roemeentje, maar een wesp die het nodig vond om me te steken . Eerst leek het wat mee te vallen, maar later op de avond had ik toch een flinke rode vlek op me lichaam die ook nog eens behoorlijk pijnlijk was (en nu nog steeds!). Ondertussen met Knabbel en Carolina wat gezeten, leuk om haar Duits horen te praten (die dat ik het beter kan hoor ). Erg leuke meid, optisch niet mijn smaak, maar toch zal ik eens tijd met haar door gaan brengen.

    Rond een uur of 22 was Jenny weer terug van kamer. Ze klaagde dat het bloedheet was geweest, eigenlijk te heet. Hmmm.... als een meid al klaagt dat het te heet is voor te kameren.... mede door de last van de wespensteek besloot ik haar maar te bewaren voor de volgende keer. Eigenlijk was ik, met 1,5 uur slaap, ook doodop. Broer Bosco ging nog even pannenkoeken, zodat ik wat tijd had om te slapen en wat te kletsen met een paar beren.

    Om 2h15 kwam er een einde aan 2 weken touren door Duitsland. Het is voorlopig even mooi geweest, de batterij moet duidelijk weer opgeladen worden....

  33. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 augustus 2012),Badslippers (19 augustus 2012),Bosco (18 augustus 2012),Costana (19 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (18 augustus 2012),Jansen (19 augustus 2012),satanic surfer (19 augustus 2012),The Saint (18 augustus 2012),Willi69 (19 augustus 2012)

  34. #70
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik kon haar naam niet en me broer zei noem haar maar Goliath in je lijstje...

    Didem was woensdag, donderdag en vrijdag gewoon aanwezig!
    ja das ist so eine grosse kräftige......
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  35. #71
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik kon haar naam niet en me broer zei noem haar maar Goliath in je lijstje...

    Didem was woensdag, donderdag en vrijdag gewoon aanwezig!
    Volgens mij was Jansen met haar onderweg...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  36. #72
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Volgens mij was Jansen met haar onderweg...
    oha, lebt er denn noch ? sie ist ihm körperlich überlegen ! vielleicht hat sie ihn vollkommen demontiert haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  37. #73
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Als ik elke keer kijk naar de dames die aanwezig zijn....zie ik daar didem er niet meer tussen staan? Is zij vertrokken of weet iemand of zij er wel of niet meer is, vakantie? Deze dame was een turkse, zwarte haren, misschien wel wat groot, maar ze had naar mij wel een positieve uitstraling....dus ben benieuwd of iemand hier meer over weet? Ik ben nl. dinsdag weer in Happy garden, dus wilde nog wel eens met haar kameren!!!
    Didem was er vrijdag wel Ik was even in de kino vanwege de warmte die daar wel mee viel en zat even naar een geil filmpje te kijken toen er een grote schaduw naast me kwam staan.
    Dat was Didem en op het bed in de kino heb ik haar nog even flink aangeduwd maar kreeg haar niet van de plaats dus langs de plinten was niet mogelijk.
    Ze weet nu wel dat al is ze nog zo groot er toch ijsberen zijn die haar heel klein kunnen krijgen.

  38. #74
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    DE Doodsteek die Michel J bijna zijn leven koste.

    Nadat we samen met Big30 wat later als gepland in Happy waren aangekomen ( Big zat in een file bij Einhoven terwijl er bijna geen kip op de weg was maar het bleek dat hijzelf voorop reed omdat hij niet kon vertellen hoe lang de file was )
    Werden we meteen verwelkomt door Jacky Pakutra die Big en mij herkende via zijn I Pad.
    Nou daar was ik niet blij mee dat nu iedereen al weet wie Jansen is dus ik vroeg je kent mij omdat je weet dat Big30 samen met mij hier naar toe rijd en Big30 vanwege zijn kapsel wereldberoemd is.
    Nee helaas deze man spaart gezichten via facebook en heeft vele gezichten van dames ( net zo'n freak als Sonny dat ook een lopend fotoalbum is haha.)
    Omdat Louana wist dat ik zou komen heeft ze haar vakantie maar meteen wat vroeger ingezet en was dus niet aanwezig.
    Bosco,MichelJ,Rex en Knabbel lagen al in de tuin.
    Het was warm en heb meteen een bed buiten genomen om daar lekker te zonnen.
    Vele andere beren waren ook aanwezig en ook Tiga is het weer gelukt om uit de zon te blijven.
    Het eten werd buiten door een barbeque in gereedheid gebracht en nadat we eerst de hongerige Duitsers in de rij hebben laten staan zijn we met de Nederlandse beren daar achter aangesloten omdat de Duitsers meestal nog 2 x terug komen.
    Op het bed zat ik naast MichelJ te eten, die toen hij klaar was even weer op zijn rug wou gaan liggen terwijl zijn bed bezet was door een wesp die niet accepteerde dat hij deze wesp een beurt wou geven,
    De wesp Stak hem ( ja is wat anders dan zelf altijd willen steken ) dus vloog hij omhoog en kreeg meteen een verdikking met een zeer pijnlijk gevoel op die plaats.
    Ik riep Alexia en nog een ander meisje die naast hem zat om de steek uit te zuigen maar nee hoor wel voor E.50,- wilden ze hem wel even zuigen.
    Haha ze laten je nog liever dood gaan dan je redden zonder daar een prijs voor te vragen.
    MichelJ was nu toch een klein mannetje aan het worden omdat we samen ook mensen kende die er aan gestorven waren en dat binnen 30 minuten.
    Dus hij heeft constant op zijn horloge gekeken of dit lang half uurtje al om was en de bult niet groeter werd.
    Nee hij heeft het overleefd maar er is wel een serum in gespoten door deze wesp wat pas een uitwerking heeft over een week.
    Volgens onze telling waren er rond de 11 ijsberen en bij het afscheid melde Big30 aan Ella dat er tussen de 20 a 30 beren waren ( ja toch leuk dat Big alle mannen met een witte jas als vriend heeft daar )
    Ik was de warmte even zat en ging naar de lege Kino even bijkomen van de drukke dag en een geil filmpje kijken waar een man zijn best deed om Ace2 te evenaren met het uitdelen van snoepjes aan mooie geiele volwassen meiden.
    Ook zag ik een oude school waar er wat afgespeeld werd dus hoopte ik daar ook nog Pistol Pete te zien op het scherm maar nee.
    Plotseling werd het donker door een schaduw die naast me bleef,Ik werd bang omdat die schaduw menselijk was en als een muur van 2 meter naast me stond.
    Didem in een groen shirtje en een wit kort rokje van 2 meter breed en 60 cm hoog
    Ik kreeg in plaats van een klein pikkje te krijgen een enorme stam die ze ondekte omdat mijn handdoek omhoog ging staan.
    Ze pakte hem en masseerde deze vriend van me terwijl ik eens onder dat shirtje voelde.
    Ik werd zo geil dat ik de kamer niet meer zou halen dus heb ik haar maar uitgenodigd om op het groete bed ( wat voor haar een kinderledikantje is ) het maar af te maken.
    Een PZC was niet haar specialiteit merkte ik en zei wou boven op me komen maar ik schrok toen ze net wou gaan zitten en dacht aan mijn ademhaling die dan wel zou gaan stoppen.
    Dus Doggy en dan flink de kamer rond langs de plinten !!

    Nee toen ik achter haar ging zitten met 2 kussens onder mijn knieen dat ik me voelde als klein duimpje die toch binnen wil kijken haha en mijn handen aan haar billen helaas ook met gestrekte armen heb ik haar flink aangeduwd met mijn stok van inmiddels 18 0f 19 cm en kei en kei hard.
    Nee ik kreeg haar niet van de plaats ze voelde hem wel binnen lekker te keer gaan maar er was buiten geen beweging in te krijgen.
    Ik ben wel heerlijk klaar gekomen omdat ik me voelde op de kermis met een vrouw te liggen neuken en ik dan pas een klein jongetje was.

    Ze vroeg ofdat ik haar hier wou betalen of dat mijn geld in de kast lag ( dus dom was ze ook nog omdat ik alleen met mijn handoek en slippers in de kino was )
    Dus zei ik pak al mijn geld maar wat ik hier bij me heb.

    Er waren ook nog enkele dames en beren stiekum komen kijken omdat je deze kermis actractie niet dagelijks ziet dat iemand op deze dame lag te bonzen en te plompen terwijl zei niet mee beweegt.

    Ik ga niet klagen omdat ik het wel een leuke ervaring vond met deze vriendelijke meid. Gelukkig was haar poes van normale afmeting maar heb haar niet gebeft omdat ik bang was dat als ze klaar zou komen niet zou voelen dat mijn hoofd dan zou geplet worden,en haar niet kon bereiken met mijn handen om haar te waarschuwen.

    Super avond was het.

  39. Onderstaande 22 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 augustus 2012),bad pritt (19 augustus 2012),Badslippers (19 augustus 2012),Big30 (19 augustus 2012),Bluebear (19 augustus 2012),Bosco (19 augustus 2012),Costana (19 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (19 augustus 2012),jacky pakutra (19 augustus 2012),krukar (19 augustus 2012),lustman (19 augustus 2012),Megaboob (19 augustus 2012),MichelJ (19 augustus 2012),Pistol Pete (22 augustus 2012),Poppalarge (19 augustus 2012),rob45 (19 augustus 2012),salitos (21 augustus 2012),satanic surfer (19 augustus 2012),Tiga (19 augustus 2012),Wijze grijze (19 augustus 2012),Willi69 (19 augustus 2012),Zultbroek81 (19 augustus 2012)

  40. #75
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Vergeten te melden hierboven dat onze DC Laning ook nog in het zwembad is gegooid door een meisje dat hij wou sparen van een nat pak haha.
    Ook ijsbeer 11 vermaakte zich weer met de drank en Alabama lag in de schommelstoel met een blondje en deed ook erg weinig die middag.
    We riepen nog wees een echte vent en gooi haar erin maar nee zei was slimmer daarna.
    Big30 moest natuurlijk op de terugweg nog boodschappen doen bij de benzinepomp.

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.

  FKK Artemis 468*60