Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 140
  1. #26
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Na de douche komt Ana nog bij me zitten om te vragen waarom ik niet met haar ben geweest, wel via een omweg natuurlijk. Dus heb ik haar verteld dat ik vandaag echt zin had om iemand goed door te neuken. Ze lachte weer lief naar me en ik denk dat ze wel blij was dat ik haar niet goed door heb geneukt. Maar toch nog bijna een uur met haar liggen te pre/after salen. En met de mooie Ana is dat geen straf.

    Al met al een leuke dag gehad in PHG, mijn maat Lennard en ik waren heel tevreden met de sessies en alles wat eromheen hing.
    LOL! Moet zeggen dat je Ana aller charmants vertelde waarom je deze keer haar maar eens oversloeg .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #27
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard PHG, 13-7

    Geen lang verhaal deze keer maar enkel de feiten:

    - Big30, Jansen, Bosco, Ksie, Willi69, Schumi, Alabama, IJsbeer11, 11cc en nog een oude bekende wiens naam ik vergeten ben

    - Eind van de middag 6 ijsberen in de bar en zo'n 40 meiden. Line-up was om te smullen (wel behoorlijk jong), redelijk wat nieuwe gezichten

    - Een oude bekende uit LR/GT/PHG tegen het lijf gelopen, ze wil niet dat haar naam genoemd wordt, dus dat respecteren we.

    - Maya wilde met me naar de kamer om me broer jaloers te maken, dus werkte ik niet mee

    - Me oog viel op een meisje, maar bij nader inzien leek me ze wel erg jong. Als ik haar op straat tegen zou komen zou ik d'r geen 16 geven , dus maar laten lopen voor PP

    - Na een eerste zuigzoen kon ik nog onder Alexia uitkomen, na een tweede niet meer. Zeker geen spijt van gehad, een heerlijke meid met prima service.

    - Eten overgeslagen aangezien ze geen bitterballen hadden. Wat ik hoorde was het eten niet geweldig.

    - Halverwege de avond kreeg ik een Roemeense in de schoot geworpen, Rebecca. Ik had er binnen een paar minuten al genoeg van, zij hield het 20 minuten vol .

    - Bij By Night nog een ex-LR meid getroffen, even mee gekletst, maar verder niet mijn type.

    - Rond middernacht op de brommert gesprongen en zitten denken hoe ik morgen de zuigzoenen aan Nastya ga uitleggen

    - Al met al was het gezellig met aanwezige ijsberen, goede line up, maar helaas geen top-avond.

  3. Onderstaande 14 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 juli 2012),Badslippers (14 juli 2012),Big30 (14 juli 2012),Bosco (14 juli 2012),Boy69 (15 juli 2012),Costana (14 juli 2012),egon, Dr. Rammler (14 juli 2012),Jansen (14 juli 2012),masseurke (14 juli 2012),Opa57 (28 juli 2012),satanic surfer (14 juli 2012),vrije jongen (14 juli 2012),Zedd (14 juli 2012),Zultbroek81 (14 juli 2012)

  4. #28
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik zal net als MJ er geen lang verhaal van maken :

    Binnengekomen samen met Big30en Louana begroet die niet lekker was ( later helemaal niet meer omdat we een behoorlijk meningsverschil kregen wat niet opgelost is.

    Eten was echt niet veel ( kok was op vakantie en de vervanger was de vriezer aan het opruimen waar hij nog winterkost Winterkots haha had ondekt) zuurkool met hamlapjes en kartoffele.

    Nieuwe meiden aanschouwd samen met Bosco,Einzelganger Big30,MichelJ,Willy69 en Ksie daarna ook nog binnen gekomen 11CC,Schummi bananas,ijsbeer 11 en Alabama
    Nog geprobeert Louana West Europees te laten meedenken maar nee ze was gewoon een K.T wijf deze Vrijdag de 13e !!
    Met een sauna en een massage van de echte masseur me toch wel vermaakt door daarna een echte nieuwe slet mee naar de kamer te nemen om mijn frustraties met Louana af te wenden.

    Ja ik zocht iets wat er hoerig en sletterig uitzag en vond in een flinke tante met mooie grote blote tieten wel mijn afreageerkans.
    Na met haar aan de dans paal even getest te hebben of het echte stevige billen en geen siliconnen memmen waren mocht ze de sleutel halen.
    Jordina Roemeens/Rus en 28 jaar was met ervaring in FKK world.
    Hoe dit verlopen is lees maar onder haar draadje anders kots ik 2x mijn toetsenbord vol.
    Na haar heb ik me weer onder de ijsberen begeven met nog een sauna buiten met Big30 & 11CC die daar aktief waren.
    Ook waren buiten 2 beren en volgens Big30 kwamen ze uit Groningen vanwege hun accent ( gewoon uit Den Bosch dus Big moet je ook niet echt meer serieus nemen) daarbij zat hij weer op zijn leen stoel en wou van Bosco een shaggie draaien ja ook hier rookt hij voor niets (of het nu lekker is of niet het is voor niets !! )
    Ook hebben we Biggie verteld dat er beneden kamers wren waar je kon neuken haha we hebben elkaar gezellig met Bosco en de Bossenaren voor de gek gehouden waarbij de ene bossenaar voor het eerst was, had hij dit van zijn maat kado gekregen.
    Wat was die man blij zeg net als een Goed Haags sprekende Turk die als een klein kind kwam vertellen hoe blij hij hier was voor de eerste keer maar dat hadden wij al lang gezien.
    Louana was weer aktiever geworden met een rolstoel gast die daar nu meerdere malen deze week het salaris van Louana betaald.
    Ze waren aktief bij de paal en het is wel lekker te zien hoe die meiden zich daar aan de paal bewegen, alleen de man in de rolstoel kreeg met zijn bewegingen alleen maar vierkante wielen.
    Op de middag waren er meer dan 50 dames en hooguit 10 beren.
    Na iedereen goedendag te hebben gezegd wel nog even melding gemaakt bij Elana dat we als beren niet de dupe moeten worden van dames die over ons dingen gaan vertellen die niet waar zijn door jaloerzigheid waar wij dan weer de boel moeten klaren wat moeilijk is bij een dame die alleen Roemeens kent.

    Ja het was niet mijn avond Vrijdag de 13e maar ben wel heel thuis gekomen zonder zaadlozing deze dag.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 14 juli 2012 om 16:03

  5. Onderstaande 15 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (17 juli 2012),Ace2 (15 juli 2012),Badslippers (14 juli 2012),Big30 (14 juli 2012),Bosco (14 juli 2012),Boy69 (15 juli 2012),Costana (14 juli 2012),egon, Dr. Rammler (15 juli 2012),MichelJ (15 juli 2012),rob45 (15 juli 2012),satanic surfer (15 juli 2012),Scoobert (15 juli 2012),terminator (14 juli 2012),Willi69 (15 juli 2012),Zedd (14 juli 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    27 maart 2024 @ 09:31
    Berichten
    94
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    40 in 11 posts

    Standaard

    Eindelijk weer eens tijd voor een bezoek aan een Duitse club.
    Maar welke zou het worden? Eigenlijk mijn zinnen gezet op Babylon of Samya. Over beide clubs lees ik eigenlijk alleen maar goeds.
    Maar zoals het zo gaat in het leven, uiteindelijk weer niet verder gekomen dan PHG.
    Om 19.00 uur, net voor een paar flinke buiten, de tent betreden.
    Alweer enige maanden geleden dat ik hier was en in eerste instantie viel het me niet tegen. Best wel druk naar zeker niet te druk. En zeker geen tegenvallend aantal dames.
    Snel omgekleed en snel in alle hoeken en gaten een kleine inspectietocht. Uiteindelijk in de bar beland en daar het schouwspel een tijdje gadegeslagen.
    30-40 dames gezien en geconstateerd dat er best wel iets neukbaars tussen zat.
    Eigenlijk ga ik steeds meer voor de optickfuck, maar aan het einde van zo'n avond (niet voor het eerst dus) constateer ik dat ik me door alweer een passante, waarmee ik eigenlijk niets wil, te grazen heb laten nemen.
    Ook deze avond dus.
    In de bar een heerlijke dame gezien, donker lang haar, mooi wit setje aan, mooi vol lijf, heerlijke tieten, best wel groot en dansend in het midden van de bar enige momenten zeer nadrukkelijk aanwezig. (Naam? Geen idee!)
    Mooie verschijning. Me voorgenomen om met haar een mooi uurtje door te brengen en zowel het startschot als ook het eindschot aan haar te spenderen. Echter helaas, pindekaas. Haar niet meer gezien. Wel nog een tijdje op de uitkijk gestaan, maar zonder resultaat.
    Wat dan? Alternatieven voldoende voor handen zou je zeggen.
    Louana misschien? Of Larissa? Maar wie is in godsnaam Loauna of Larissa? Aan de neus kan je het niet zien!
    En aangezien het merendeel van de bezoekers Turks of anderszins spreekt, was vragen aan de medebezoekers ook niet zo'voor de hand liggend. (!!!)
    Valt me trouwens op dat het meerendeel van de dames vrij jong is (voor mij te jong, ik wil niet het idee hebben dat ik lig te neuken met dames van de leeftijd van mijn dochters), te dun is (ik hou niet van die heel fijn gebouwde dames, voor mij mag het net iets meer zijn, mooie volle borsten, lekker atletisch lichaam met een geaccentueerde kont, duidelijk gevormde benen), harde (ooisteuropese) trekken in het gezicht heeft, enz. En boven alles, moet er met de dames ook nog lekker gesext kunnen worden.
    Ja, ik geef toe, en door de jaren wel erg kieskeurig geworden.
    Zo hangende in bar, besluiteloos, valt me een zekere Miranda om de nek. Was me al eerder opgevallen omdat haar tronie bepaald geen goed weer voorspelde. Een gezicht in lijn met het weer buiten, zullen we maar zeggen. Wel mooie tieten en haar lichaam kon me, op afstand, ook wel bevallen. Mevrouw wilde met mij op de kamer. Zeker! Tenslotte was zij er ook niet voor niets. Eigenlijk niet wat ik me van deze avond had voorgesteld, maar het vlees is uiteindelijk zwak en haar toch maar de sleutel laten halen. Er kon waarrempel opeens zelfs een lachje van af.
    Miranda terug met de sleutel en op naar het Night-filiaal, omdat in PHG zelf alle kamers bezet waren.
    Kamertje in en het spel kon beginnen.
    Nou ja, spel kon beginnen? Precies 10 minuten heeft het geduurd. Miranda kleedt zich uit, kust 3 keer, voorzichtig en lafjes, grijpt mijn kleine toko, poetst met een meegebracht doekje mijn reeds gekuiste eikel naar glimhoogte, pijpt (eigenlijk best wel goed!), doet dit 2 minuutjes, grijpt een condoom, doet dit een beetje onhandig om mijn pik, kruipt boven op me, beweegt 10 keer op en neer, dan naar doggy, nog 10 bewegingen en het kanon werd afgeschoten. Snel onder de douche (alleen en na elkaar) spulletjes bij elkaar grijpen en hopla, weer op weg naar PHG. Vervolgens betalen en dan een teleurgesteld gezicht (met opmerking) omdat dit "hertje" geen fooitje in het handje gestopt krijgt.
    Waarom dit mij zo overkomen is? Domheid? Verlegenheid? Watje? Ik denk alle drie niet.
    Heb gewoon geen zin meer tiepjes, zoals deze Miranda, te corrigeren. Wat ik wil is echte motivatie! Motivatie om een man het naar zijn te maken! Om een man te plezieren en een half uurtje of een uurtje alles uit de kast te halen om de illusie perfect te maken. Dientverlening heet dat. Iets dat ik (maar dat zal met mij te maken hebben) steeds minder tegen kom. En dan weer zo'n discussie aan te gaan met een dame die alleen maar gefixeerd is op je snel te laten komen en de centen te vangen, daar heb ik helemaal geen zin meer in. Die 50 euro doen me gelukkig helemaal niets.
    Conclusie:
    PHG laat ik de komende tijd links liggen. Vooral ook omdat ik me daar wel erg in het buitendland (Zuid-Europa) voel. Tegenwoordig is er nauwelijks nog een normaal gesprek te voeren met met medeijsberen. En dat was toch ook ooit de charme van PHG.
    Zal deze maand mijn werkterrein verplaatsen dieper Duitsland in

  7. Onderstaande 14 leden hebben toko-9 bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (17 juli 2012),Ace2 (15 juli 2012),Badslippers (15 juli 2012),Bosco (15 juli 2012),Clinic (15 juli 2012),Costana (15 juli 2012),egon, Dr. Rammler (15 juli 2012),Jansen (17 juli 2012),MichelJ (15 juli 2012),satanic surfer (15 juli 2012),Scoobert (15 juli 2012),terminator (15 juli 2012),Willi69 (15 juli 2012),Zultbroek81 (15 juli 2012)

  8. #30
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    ik helemaal geen zin meer in. Die 50 euro doen me gelukkig helemaal niets.
    Conclusie:
    PHG laat ik de komende tijd links liggen. Vooral ook omdat ik me daar wel erg in het buitendland (Zuid-Europa) voel. Tegenwoordig is er nauwelijks nog een normaal gesprek te voeren met met medeijsberen. En dat was toch ook ooit de charme van PHG.
    Zal deze maand mijn werkterrein verplaatsen dieper Duitsland in
    Tja....toko-9,
    Daarom zal je Bosco ook niet meer op zaterdag daar tegen komen. Vooral s'avonds is het dan net de Haagse getto, en dat kan je alles behalve gezellig noemen. De vrijdag ervoor waren de Turken op één hand te tellen. Ook van de meeste dames kan inmiddels de zaterdagavond gestolen worden, maar die hebben weinig keus. Miranda is daar één van, vandaar.....
    Laatst gewijzigd door Bosco; 15 juli 2012 om 11:05

  9. Onderstaande 4 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (15 juli 2012),egon, Dr. Rammler (15 juli 2012),terminator (15 juli 2012),Zultbroek81 (15 juli 2012)

  10. #31
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    PHG laat ik de komende tijd links liggen. Vooral ook omdat ik me daar wel erg in het buitendland (Zuid-Europa) voel. Tegenwoordig is er nauwelijks nog een normaal gesprek te voeren met met medeijsberen. En dat was toch ook ooit de charme van PHG.
    Zal deze maand mijn werkterrein verplaatsen dieper Duitsland in
    Gisteren trof ik in Samya ook redelijk wat Sudlander aan, maar daar hing een totaal andere sfeer dan op een Turkse avond in PHG. In Samya gedroegen ze zich normaal en correct, stonden de tafels niet vol met sterkte drank, ze vielen eigenlijk helemaal niet op. Vrijdag begint de Ramadan, misschien is het in PHG dan in het weekend ook wat beter toeven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    Heb gewoon geen zin meer tiepjes, zoals deze Miranda, te corrigeren. Wat ik wil is echte motivatie! Motivatie om een man het naar zijn te maken! Om een man te plezieren en een half uurtje of een uurtje alles uit de kast te halen om de illusie perfect te maken. Dientverlening heet dat. Iets dat ik (maar dat zal met mij te maken hebben) steeds minder tegen kom. En dan weer zo'n discussie aan te gaan met een dame die alleen maar gefixeerd is op je snel te laten komen en de centen te vangen, daar heb ik helemaal geen zin meer in.
    Dieper in Duitsland is het lang niet altijd beter. Gisteren in Samya trof ik ook verschillende hi-wie-heisst-du-gehst-du-mit-meisjes. Die moet je gewoon links laten liggen en verder zoeken naar een pareltje. Een Poolse ofzo . Toppertjes zitten overal, ze zijn soms alleen wat moeilijker te vinden dan een Roemeense sprinkhaan die 50€ wil verdienen in een kwartiertje.

  11. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (16 juli 2012),terminator (15 juli 2012)

  12. #32
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:56
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Gisteren bij uitzondering maar niet een keertje naar de kerk gegaan maar daarvoor in de plaats de blije tuin bezocht (LOL). Na het aanbellen leek het wel weer een kleine eeuwigheid (want kan het toch lang duren als je haast hebt) eer de deur open ging. Het verzilveren van het entreebewijs net zoals het verstrekken van de noodzakelijke ijsberen benodigdheden verliep gewoond gladjes.

    Ik heb ooit een keertje (of wel vaker) iets geroepen over het feit dat de clubs er sinds de verhoging met 10 Euro niet veel beter op zijn geworden. Misschien moet ik daar op terug komen. PHG heeft op zondag gratis (professionele) massage. Daarnaast stond er een uitgebreid assortiment aan fruitdrankjes. Eten was zoals altijd goed in de hand en het hamburgerbuffet later op de avond zag er ook heel goed uit. PHG was verder wederom spik en span (de dames werken echt hard, tip van de dag; huur iemand extra in en plaats deze persoon bij de deur).

    Verder was alles zoals het normaal schijnt te horen. De dames vonden dat er te weinig beren waren, de beren hadden liever nog meer dames gezien. De bruine beren waren volop aanwezig (man man man, ik heb weer dingen gehoord en gezien) en het is mij nog altijd een raadsel waarom de muziek op orkaankracht 12 staat te knallen terwijl er gelijktijdig 80's en 90's videoclips op de tv's te bekijken zijn.

    Samenvatting? PHG verdient zeker het predikaat "premium". No doubt....... kun je ergens anders ook je "kick" halen? Vast wel.....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  13. Onderstaande 12 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (17 juli 2012),Badslippers (16 juli 2012),Big30 (16 juli 2012),Bluebear (16 juli 2012),Bosco (16 juli 2012),Boy69 (16 juli 2012),Carlitos (16 juli 2012),egon, Dr. Rammler (16 juli 2012),Jansen (17 juli 2012),Megaboob (16 juli 2012),MichelJ (16 juli 2012),Zultbroek81 (16 juli 2012)

  14. #33
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was het idd net klein-Istanboel! De week ervoor was het wat dat betreft veel rustiger en juist heel gezellig met vele forumleden.

    Big30 & 11CC die daar aktief waren.

    Ja! heerlijk aktief geweest met die Big 30!Nergens zoveel geile mannen als in PHG!!Zalig!!!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  15. #34
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Happy garden, 16 juli 2012

    Zo na een aantal maanden ben ik weer richting Happy garden gegaan. Eenmaal binnen (rond 16u), kwam ik bij de kluisjes al Katlea tegen. Nog geen 5 min. later waren we al in de bar met elkaar in gesprek. Nog geen half uur later besloot ik om met deze schoonheid naar de kamer te gaan.

    Katlea is een dame van 26 jaar uit Roemenië. Ze is heel communicatief en open naar de mannen toe.
    Op de kamer nam zij toch volop het initiatief, alles was mogelijk…..tz, vingeren, beffen, pzc en natuurlijk nmc. Gedurende de sessie hebben we verschillende standjes gedaan….(voor wat mogelijk was.) Het is zeker geen dame die op de tijd let. Ik ben volgens mij iets langer dan een half uur met haar op de kamer geweest….en heb toch gewoon 50 euro afgerekend zonder problemen.
    Na deze sessie later weer terug in de bar kwam ik de volgende schoonheid tegen. Ik denk dat Nancy (23 jr. uit Bulgarije, zeer slank)zeker een dame is die tot de mooiste dames behoort van Happy Garden. Ze had een zwarte stocking aan en dat stond goed bij haar mooie zwarte lange haren. Ook met haar raakte ik in gesprek, hebben rustig wat met elkaar gedronken. Omdat het vlak voor het eten was vroeg ik of dat zij ook eerst mee wilde gaan eten. Dat heeft ze ook gedaan, heeft alle tijd gegeven en was zeer sociaal. Wat ik voor mijn idee niet meer zo snel zal doen is meteen roepen dat ik wel een uur met haar op de kamer zou willen verblijven. Bij haar was ook bijna alles mogelijk…..behalve vingeren. Maar toen ik met haar op de kamer was en mijn vingers dichtbij haar k.tje kwam reageerde ze echt afwijzend. Toen ik zei dat ik haar niet zou vingeren ging het wel weer. Maar blij was ik er nog niet mee (haha.) Toch heb ik ruim een uur met haar doorgebracht. Ook samen weer verschillende standjes gedaan en toch een mooie tijd met haar gehad.

    Na deze sessie ben ik weer richting sauna gegaan. De buiten sauna was echt warm, heb ook echt verschillende momenten gehad om buiten in mijn nixie ff af te koelen in de kou/regen. Maar op het eind toch ff het zwembad ingegaan en weer naar binnen.

    Zo rond 22u werden er gamba’s klaar gemaakt. Hiervoor kwam ik in gesprek met ene Denisa. Met haar handen, hield ze haar borsten vast. Daarop was mijn reactie of ze pijn had…..ze vertelde dat haar menstruatie er weer aankwam en dat ze dan wat meer gevoeliger was daar. Dat deed me even twijfelen om met haar naar de kamer te gaan, maar zo snel ging alles niet volgens haar (wat bloedingen betreft.) Dus ben ik na het eten van de gamba’s toch met haar richting de kamer gegaan. Vooraf ff richting toilet en toen ik terug kwam stond ze al naakt op me te wachten. Ook bij haar was alles mogelijk (tz, beffen, pzc, vingeren en nmc.) Ook met haar weer de verschillende standjes relaxt afgewerkt en ben met een goed gevoel na een half uurtje weer terug richting bar gegaan.

    In de bar raakte ik nog in gesprek met een man die daar werkte en heb hem mijn brief gegeven (zoals ik een aantal maanden terug al had aangegeven dat ik die zou schrijven over mogelijke goedkope aanpassingen voor rollende beren.) Hij was het helemaal met me eens en zou het met de baas overleggen. Dus dan praten we bij Happy garden over een oprit (naast het zwembad) en evt. een opklapbare douchezitting aan de muur.

    Zo rond een uur of 0.30u werd gevraagd door de dames of ik meeging naar de nachtclub. Dat is een groot gebouw naast Happy garden…..en ra ra hoe dat heet: nachtclub happy garden. Van binnenuit kan je aangekleed daar gratis naar binnen gaan. Als je wilt kan je daar ook nog met de dames kameren. Voor een half uur betaal je daar ook 50 euro alleen voor een uur betaal je 100,00 euro. Deze nachtclub is elke dag geopend tot 4u. Als de club sluit om 1u dan gaan nog enkele dames daar naar toe om wat extra’s te verdienen. Naast de dames uit de club die een hele dag hebben gewerkt zijn daar altijd nog 4 dames aanwezig. Wat niet meer gratis is daar dat zijn de drankjes. Maar om 2.30u ben ik toch terug naar huis gegaan…..waar ik toch om 4.30u aan kwam!!!

    Toch terug kijkend op een mooie dag in deze vrolijke tuin!!!!!!

  16. Onderstaande 5 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),Megaboob (20 juli 2012),Willi69 (19 juli 2012),Zultbroek81 (19 juli 2012)

  17. #35
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch HG/18/07/12:

    SFL & de Karpatische berggeitjes in Happy Garden:

    Het voorlopig laatste saunaclubbezoek is een feit. Met een duister vooruitzicht naar de volgende 2 maanden, neem ik afscheid voor een tijdje. De laatste tijd was het een beetje uit de hand aan het lopen met de meisjes van plezier en eigenlijk de meisjes in het algemeen. Ik denk niet dat ik in mijn leven zoveel geneukt en gedold heb als in de laatste 3 maanden. Van april tot nu heb ik onnoemelijk veel geld erdoor gejast en vandaar dat het beter is om even in isolatie te gaan. Nou ja, isolatie. Ik mag 2 maanden in de zandbak gaan spelen en daar zal ik mijn bevrediging wel uit andere zaken halen dan seks. Niet hetzelfde als 2 of 3x per week naar een club te gaan, maar wie weet zie ik daar weel volleyballende rekruutmeisjes?

    Afijn, genoeg melancholische shit. Voor deze laatste keer was ik zinnes om eens flink door te zakken. De Flemish Lion was met me meegegaan en ook de Killer-Bull zou afkomen, maar die lulwannes liet zijn goede kameraad weer in de steek. Ik zal hem nog eens vrijkaarten doorspelen als blijk van mijn vriendschap, het kalf! Nu komen we toe in PHG en ik geef mijn vriend een rondleiding en al meteen begint het dagje Happy in mineur. Nog geen 5min binnen of we konden al bijna terug naar huis keren. Het zat namelijk zo dat ik door een mokkel staande gehouden werd en mijn maat uit verveling niets anders wist te doen dan eens in het zwembad te duiken. Ware het niet dat de idioot nu net in het water duikt waar het nog ondiep is. Ik zag het niet gebeuren, maar toen ik naar het water keek en hij zijn onnozele kop weer boven water stak, dacht ik dat die man voor het leven verminkt was. Zijn heel bakkes vol met bloed en toen hij zichzelf uit het water hees en enkele meiden het tafereel in de gaten kregen, krijsten ze het uit als eksters aan de XTC. Tjonge, wat zag hij er beschimmeld uit. Ik liet het wijf naast me meteen staan en snelde naar mijn maat toe… Die dacht dat ie zijn nek gebroken had, maar ik stelde hem gerust dat dit niet het geval kon zijn, want dan kroop ie nu niet uit het water. Ik hielp hem overeind en hij was duizelig en wou meteen ergens gaan zitten. Ik schuif hem een zetel toe en die kerel was zo van zijn melk dat hij nog eens naast de stoel op zijn gat valt. Niet veel later staat de Poolse bardame naast me en vertrouwd me toe dat ze nog verpleegster geweest is. Ik zei haar dat ze hem er met het een of andere paardenmiddel moest doorhalen, want het was mijn feestje en ik had geen zin om na 5min en na 60€ inkom al terug naar huis te bollen met die dwaas.

    Ik ging bij een groepje meiden staan die van de eerste schrik waren bekomen en er nu al konden om lachen. En mijn maat verdween achter de coulissen met de ex-verpleegster. Niet veel later komt hij er terug en als bij wonder heeft hij alleen maar een buil op zijn voorhoofd en een sneetje van nog geen centimeter. Moet je ons daar nu zo mee de stuipen op het lijf jagen, flauwe grapjas. Maar OK, het was een lelijke duik geweest, want de man had enorm veel pijn in zijn nek en ik begon hem al te verdenken van een hersenschudding te hebben. Het daaropvolgende uur is de man heel kalm gebleven en ging wat op het zonnebed buiten liggen. Ik gaf hem nog wat speciaal pijnstillend spul dat ik altijd bij me heb. Ook zo’n paardenmiddel dat je in Israel bij de elitetroepen meekrijgt en wat je moet innemen als je een kogel door je waffel krijgt of als je achter de struikeldraad van een mijnenval blijft hangen en je testikels een half ogenblik later in de dichtstbijzijnde palmboom hangen als ware het kerstballen. Dus voor hem zouden die medicijnen zeker volstaan!

    Nu mijn maat in roes zat waarin hij zo af en toe een roze olifant tegenkomt, ging ik wat aan de bar hangen met mijn goede vriendin Katharina. Die Bulgaarse opdonder lijkt daar wel mijn grootste fan te zijn. En ik heb daar niks op tegen, want ze biedt me correcte dienstverlening en bovendien is anaal haar specialiteit. Dus als je wil weten hoe ik in de bruine mijnschachten afgedaald ben, dan lees je volgend topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/...353#post275353

    Na wat kontneuken met de Bulgaarse liep ik terug de bar in en daar ging ik met heel wat nieuwe dames kennis maken. Je moet er tegenwoordig niet eens meer vragen waar ze vandaan komen, allen zijn ze Roemeens. HG zat gewoon vol met Karpatische berggeiten. Niet dat ik er veel op tegen heb, maar een beetje diversiteit zou welkom zijn. Ook een paar Turken of Marokkanen begonnen zich eraan te storen en vroegen mij in welk land ze waren… Romania? Klaagden ze luidop. Ik antwoorde hen of ze misschien wisten in welk land ik rondloop wanneer ik in Brussel of Rotterdam ben. Helaas bleven ze me het antwoord schuldig want ze waren Franstalig en konden geen link leggen waarover ik het had. Zou me dus niet verwonderen als ze nu net van Brussel afkomstig waren. Maar goed, na wat potentiele Roemeentjes kwam ik toch terecht bij de hoofdreden waarom ik HG uitkoos als mijn laatste club. En dat was de Roemeense Karina die nog een aardig woordje Nederlands spreekt. Ze had me bij binnenkomst al verwelkomt, maar nu hadden we voor het eerst een gesprek waarop ik me zou baseren om toch voor haar te opteren. Naast deze Karina was ook de op dit forum veel besproken Luana in the place. Ook haar sloeg ik even gade omdat ik me voor had genomen om haar toch eens uit te testen. Al was het maar om Rex een plezier te doen of om Jansen te kunnen tegenspreken. Luana is een druk bezette zakenvrouw zo blijkt, want de vuile hoerenlopers plakten rond haar als smegma rond een vuile lul.

    Ik had nog tintelingen in mijn pik van Katharina haar nauwe kont en stelde een tweede sessie nog even uit. Reeds vroeg werd de BBQ in gang gestoken en rond dik 17u ging ik mijn makker uit zijn coma halen en zouden we samen wat worstjes en kippenkluifjes vreten. We zetten ons aan een tafel buiten op het terras en twee Roemeense mokkels kwamen met hun bord vreten bij ons zitten. Krijg ik daar juist het meest negatieve moment van de dag in de gaten. Ik zag een mokkel zich bij een grote bleke kerel opdringen en in plaats dat hij haar met een smoes afwimpelt pakt ie zijn vuist en geeft haar een stomp. Dat mokkel loopt naar binnen met tranen in de ogen en die stoere bink staat daar nog een beetje macho te wezen tegen zijn vriend en zegt dat het toch maar een domme hoer is. Mijn bloed kookte, the Flemish Lion zag al aankomen wat zou gebeuren en sprong haast even snel recht als ik, want hij wist dat ik op die kerel zou afstormen en zijn smoel ik duigen slaan. Hij kon dus nog net voor me springen en trachtte me tegen te houden, maar schoof daarbij met zijn voeten over de grond verder. Gelukkig voor ons beiden kwamen die andere twee dames er ook nog tussen en die zeiden dat ik me kalm moest houden, want anders zouden ze me eruit flikkeren. Ze zeiden dat die andere maar moest gaan klagen bij de baas en dat er dan wel iets zou ondernomen worden. Ik heb die kerel nog tot laat in de avond gezien en ik weet niet of die jongedame effectief wat gaan zeggen is over dat voorval. Ik heb haar in ieder geval niet meer gezien. Om terug te komen op dat moment; mijn maat en die twee mokkels waren nog altijd bezig om me tegen te houden. Uiteindelijk smeekte mijn vriend dat ik beter niks zou doen, want als er problemen zouden van komen en de flikken zouden erbij gehaald worden, dan was hij de klos. Hij is al lang gehuwd en wil dat zo nog een tijdje houden. Voor zijn vrouw zaten we in de Termae2000 in Valkenburg en indien hij naar huis zou moeten bellen omdat hij geen vervoer meer had daar ik zou aangehouden zijn, dan kon hij het wel mooi schudden. Dus speciaal voor hem heb ik me ingehouden, anders kon het me geen moer schelen en hadden jullie hier op het forum een zeer sterk verhaal gehad.

    Het eten en de BBQ was voortreffelijk en na de agressieve onderbreking bleef mijn makker maar vreten alsof hij zopas 3 weken in hongerstaking geweest was. Terwijl ik met de twee Roemeentjes over de Roemeense keuken zat te kletsen, kwam opeens en zeker onverwacht de mooie Karina bij me op schoot zitten en zette daarmede die andere twee landgenotes schaakmat. Venijnige wijvenblikken wisselden over en weer, maar Karina is niet iemand die daarop ingaat en zich erboven plaatst. Al is het volgens eigen zeggen best een rariteit dat ze zich naar buiten begeeft, zich op een man richt en bij hem op schoot kruipt. Wat een eer, dacht ik bij mezelf. Een leuke babbel en veel geknuffel zouden volgen. Toen mijn maat verkondigde dat hij te veel gevreten had en eens dringend een pot moest gaan zoeken om te kakken, zat ik daar nog alleen met haar. Het uitgelezen moment om even serieus te worden en niet veel woorden waren nodig om ons naar een kamer te begeven. En op de kamer was het een topper die kan concurrentie voeren met Anka, dat andere natuurtalent van HG (maar die overigens niet aanwezig was). De details van dit Romantisch samenzijn, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...rina-(Romania)

    The Flemish Lion moet het koud zweet gekregen hebben bij de gedachte dat ik hem achtergelaten had en dat hij niet thuis zou geraken. Ik was immers langer dan 2uur weggebleven met Karina, de speciale meid. Je kan je niet voorstellen wat een opluchting ik op zijn gehavende smoel zag verschijnen. Hij zelf vond het ook de hoogste tijd om eens te gaan neuken. Toen ik hem trof zat hij bij een jong zigeunermokkel en dat zou zijn eerste en enige slag van de dag worden. Naar eigen zeggen was ze nieuw in het vak en nog maar 1dag werkzaam in de club. Ik vertrouwde haar niet met die zigeunerblik in de ogen en achter haar rug had ik al menig maal “NEE” met mijn hoofd zitten schudden. Maar de koppigaard wou weer niet luisteren en vertrok alsnog met de gipsyqueen. Minder dan een halfuur later kwam hij terug de bar in gelopen en schreeuwde boven de muziek uit en tegen iedereen die het horen wou dat het zijn beste hoer ooit geweest is. Nou ben ik benieuwd! Ik liet hem zijn verhaal doen en wat blijkt, die uil heeft niet eens geneukt met de gipsy. Ze hadden enkel maar standje 69 gedaan en daarbij heeft hij meteen in haar muil gespoten. Die man heeft echt wel een hersenschudding of anders was mijn kwakzalverij te sterk voor hem. Ga jij buiten maar weer even liggen, raadde ik hem aan.

    Ik kwam ondertussen ook Boy69 tegen die me wist te vertellen dat hij een half casino gekraakt had en nu zijn gewonnen geld erdoor kwam stengelen. Volgens de aardige man was er slechts één probleem: namelijk dat er naar zijn dunken geen wijven aanwezig waren. Het is hier Godgeklaagd kalm, mompelde hij. Ik keek rond me heen en zag Roemeense geiten met hordes in het rond huppelen. Ik keek nog eens naar Boy69 en dan naar mijn glas cola light. Had hij last van stront in zijn ogen of had de bardame iets hallucinerend in mijn cola gedaan waardoor ik overal Karpatische berggeiten ging zien. Om van mijn eventuele waanvoorstellingen af te komen en om me van tastbaar bewijs te voorzien sprong de verrukkelijke Karina rond mijn nek. Boy69 bleek er misselijk van te worden en hij stond op met de vermelding dat hij eens in de kino een kijkje ging nemen. Ik vroeg Karina of ze me nu al miste en daarop antwoorde ze bevestigend. Ik ben ook maar een mens hé, voegde ze eraan toe. Kan allemaal best wezen, maar ik kreeg wel jouw telefoonnummer niet, relativeerde ik in mezelf. Als zij me zou bellen, dan zou ze me verdomme nooit nog moeten missen… maar nee, de trut brengt mijn kop helemaal op hol, maakt me gek en neukt me te pletter alsof ze 19kinderen van me wil. En dan na dat intieme samenzijn ging ze opeens de professionele DVP uithangen. http://youtu.be/TT0c6VMzTUY

    Nadat zij niet veel later naar huis zou vertrekken, ging ik haar proberen te vergeten door een andere geile berggeit op te zoeken. Een Karpatische berggeit vond ik niet meteen, wel een loopse schurftkat uit de straten van nachtelijk Boekarest. Neen, ze was veel mooier en meer sexy dan een schurftkat. Ik heb het hier over de Roemeense Maria. Die had me al een tijd in de gaten met haar betoverende ogen, maar het één of andere mokkel stond me constant in de weg. En nu ik ineens vrije baan had, stapte ik op haar af en we maakten kennis. Na een kruisverhoor inzake haar service, nam ik er vrede mee en gingen we de kamer op. Lang niet slecht en gezien haar leeftijd kunnen we hier al gaan spreken van een subtopper. Het relaas lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...355#post275355

    Toen ik klaar was met Maria, pikte ik nog een worst van de grill en ging vervolgens een Mojito bestellen in de cocktailbar. Met die vriendelijke cocktailshaker aan de praat geraakt, want toeval wil dat ik hem ken van een hotel waar ik regelmatig logeer. Ook daar is hij barman, maar op woensdag komt hij de cocktailavond van HG in goede banen leiden. Dan vraag ik hem van waar ie eigenlijk afkomstig is. Van Iran, zegt hij. Ik van Israel, zeg ik met een grijns op mijn gezicht en grap dat hij geen vergif of explosieven in mijn drank mag doen. Toeval wil dat er nu die avond een aanslag gebeurt is in Bulgarije op een bus Israeli’s. Daar had ik toen nog geen weet van en misschien maar goed ook, want daar we voor een foto elkaar hartelijk de hand gedrukt hadden, was het anders best mogelijk geweest dat ik bij wijze van vergelding één van zijn flessen rum door zijn pisbuis zou getrokken hebben. Zodoende dat als hij binnen 20 jaar staat te pissen hij nog de geur van rum kan onderscheiden.

    Terwijl ik buiten aan een staantafel van mijn mojito geniet, staat plotseling the Flemish Lion opnieuw naast me. Hij stond daar maar te jammeren en ik vroeg hem wat het probleem nu weer was. Dit keer was de gek in de sauna gaan zitten met de sleutel van de locker rond zijn pols. In de hitte en gedurende de 20min dat hij het uithield in de sauna, was het metaal van die sleutel al gaan gloeien. Door op te staan kwam de sleutel tegen zijn huid terecht, bleef plakken en was helemaal in zijn hand gebrand. Man, wat heb ik leed met jou. Ik keek naar zijn hand en die stond vol met blazen alsof men er siliconen opgespoten had. Heb je daar ook een middeltje voor vroeg hij. Neen, luide het antwoord, maar als je wil kan ik wel eens op je hand pissen. Daar paste hij voor en dus ging hij met zijn vieze poten in mijn mojito en duwde een handvol ijs tegen zijn brandwonde. Dat is tweede graad, makker. Je kan dat wijf van jou beter wijsmaken dat je in Helga’s SM-paleis te gast was ipv in Termae2000… Met zijn bult, schram en brandmerk!

    Ikzelf bestelde voor mezelf een wodka aan de bar binnen. Ik was er verdomme aan toe na zoveel dwaasheid op één dag. En wie doemt er ineens naast me op? Een ijsbeertje… Niet iemand van de vele forumleden, wel de Roemeense Louana die een witte berenmuts met dito berenoortjes op haar kop had. Aangezien ze enkel de taal van de liefde spreekt en voorts niet veel eigenlijk, was er niet veel ruimte voor dialoog en behoefde het weinig beeldspraak om met haar de kamer op te gaan. Het weinige dat er gezegd is en alles wat er gedaan is, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...349#post275349

    Tussen 23u en 00u vond er een serieuze leegloop plaat in HG. Voor ons een uitgelezen kans om eens een kijkje gaan te nemen in by night. Daar nog een rondleiding gehad van een Roemeense met Heidi-aus-Tirol-vlechtjes. Daar in de bar trof ik ook niet veel soeps. Het meest in het oog springende mokkel was een dikke gipsy van minstens 100 kilo. Mocht ik in één van mijn beruchte perverse buien zijn of indien ik wat meer wodka ophad, dan had ik daar mijn pik misschien nog wel eens ingehangen. Maar het was goed geweest voor vandaag. Langs de ene club zijn we naar binnen gekomen en langs de ander club gingen we naar buiten.

    Tot zover mijn voorlopig laatste clubbezoek, nu ga ik twee maanden op kruistocht naar het Heilige Land.

    Music please: http://youtu.be/wvfIe2-KSgQ

  18. Onderstaande 16 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 juli 2012),Big30 (20 juli 2012),Bluebear (20 juli 2012),bosbeer (20 juli 2012),Costana (24 juli 2012),egon, Dr. Rammler (21 juli 2012),masseurke (20 juli 2012),Megaboob (20 juli 2012),PartyGoof (21 juli 2012),rob45 (20 juli 2012),satanic surfer (20 juli 2012),The Joker (20 juli 2012),uurtje (20 juli 2012),vrije jongen (20 juli 2012),Willi69 (20 juli 2012),Zedd (21 juli 2012)

  19. #36
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    @Willi69 - Natalie nicht mehr da?
    Doch immer noch da, ausser Samstags.

  20. #37
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Daumen hoch Kleiner Zwischenbericht von der 30 €-Woche:

    Sonne: (fast zu) viel
    Essen: sehr gut
    Alkoholpegel: hoch
    Mädels: manchmal mehr Mädels als Gäste
    Stimmung: sehr relaxed

    Anwesende Mädels in der 30. KW (Montag - Mittwoch):

    Alexia (Rumänien), Anda (Rumänien), Andrea ( Rumänien), Angelina (Ungarn), Antonia (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Brigitte (Rumänien), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Giorgina (Rumänien/Russland), Ina (Rumänien), Jana ( Litauen), Katja (Ukraine), Katty (Rumänien), Laura (Kolumbien), Lena (Russland), Livia (Ungarn), Loredana (Rumänien), Luana (Rumänien), Maria (Rumänien), Mariah (Rumänien), Marie (Rumänien), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nancy (Bulgarien), Nina ( Deutschland), Precious (Ghana), Roberta (Rumänien), Rose (Rumänien), Roxanna (Rumänien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Vani ( Deutschland) und Vera (Rumänien).

    To be continued…

    Sommer-Special: 30€ Gutschein für Besuche bis 15h!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. Onderstaande 4 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 augustus 2012),egon, Dr. Rammler (26 juli 2012),Jansen (28 juli 2012),Zultbroek81 (26 juli 2012)

  22. #38
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard The day before Absolut White Party

    Große Ereignisse werfen ihre Schatten voraus : für die heutige Absolut White Party mit DJ Flower war gestern schon einiges im Nachtcafé und im Garten vorbereitet/aufgebaut, und auch die meisten Mädels, die für heute erwartet werden, waren wohl gestern schon anwesend - darunter einige Mädels, die vor längerer Zeit schon einmal im PHG gearbeitet haben (siehe Liste unten).

    Insgesamt eine sehr entspannte Stimmung und nach einem Regenguss auch angenehme Temperaturen. Bis spät in die Nacht wurde gegrillt, DJ Lanning sorgte für die passende Musik.

    Bekannte Eisbären (7): Chris71, dupke, einzelganger, ijsbeer11, Knabbel, Larry und NikXXX.
    Trotz Anmeldung nicht erschienen (3): Big30, Jansen und MichelJ.

    Anwesende Mädels am Freitag, dem 27.07.2012 (circa 60):

    Alexia (Rumänien), Anda (Rumänien), Andrea (Rumänien), Angelina (Ungarn), Brigitte (Rumänien), Carolina (Polen), Chris (Ungarn), Christina (Rumänien), Claudia (Ungarn, Schwester von Chris), Clara (Moldawien), Diana (Marokko), Diana ( Rumänien), Didem (Türkei), Giorgina (Rumänien/Russland), Helena (Moldawien), Jana (Litauen), Jessica (Rumänien), Katty (Rumänien), Laura (Kolumbien), Leona (Rumänien), Livia (Ungarn), Loredana (Rumänien), Madeleine ( Kirgisien), Maria (Rumänien), Mariah (Rumänien), Marie (Rumänien), Miranda (Rumänien), Morena (Rumänien), Nancy (Bulgarien), Nicky ( Deutschland), Nina (Kroatien), Pinky/Elly ( Rumänien), Precious (Ghana), Rebekka ( Rumänien), Roberta (Rumänien), Rose (Rumänien), Roxanna (Rumänien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien), Vani (Deutschland), Vera (Rumänien), drei weitere farbige Girls sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. Onderstaande 5 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 augustus 2012),Dalton (29 juli 2012),egon, Dr. Rammler (29 juli 2012),Tiga (29 juli 2012),Zultbroek81 (28 juli 2012)

  24. #39
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    gister met ricardo banana naar de white party geweest,alles was weer super geregeld,veel mooie dames aanwezig druk was het er niet en ik denk dat het ze geld heeft gekost.Goede muziek lekker eten en een prima line up .ijsbeer11 had er een superprivatparty en toen ik thuis kwam had ik maar van 1 ding spijt,had me op de kamer in laten smeren met babyoil en dat had ik er niet helemaal kunnen verwijderen,gelukkig sliep mijn vriendin bij haar ouders want ze was naar de kermis tent in haar dorp geweest en rmjhexe houd niet van feestjes Vanmiddag maar naar villa vertigo lekker bijkomen en van de week mijn 30euro rabbat karte verzilveren in happy

    Sommer-Special: 30€ Gutschein für Besuche bis 15h!
    Laatst gewijzigd door Admin; 29 juli 2012 om 13:10
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  25. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 augustus 2012),Big30 ( 1 augustus 2012)

  26. #40
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    HINWEIS: Eintritt ab 21 Uhr auch für Paare und Einzeldamen. Bitte beachten Sie, dass am Tag der Party eine Kleiderordnung in Weiß herrscht.
    War jemand aud der Absolut White Party und kann etwas ausführlicher berichten? Waren zum Beispiel Paare und Einzeldamen anwesend?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  27. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 2 augustus 2012)

  28. #41
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Dinsdag samen met mijn maatje doorlopen weer eens polshoogte gaan nemen in PHG. Wat viel me zoal op ?

    - PHG was nog een beetje in de Absolut White sferen d.i. veel versieringen hingen nog en buiten zag ik 4 nieuwe witte stoelen. Verder een nieuw zitje, meteen als je vanuit het Nachtcafe rechts het terras betreedt. De zeg maar rechthoekige stoelen onderdeel van het tuin meubilair waren voorzien van nieuwe bekleding .
    - Voor een vakantie dinsdag redelijk wat dames aanwezig 40-45 schatte ik. Veel zeg maar bekende Nationaliteiten (RumBul !) maar ook 4 wat donkere dames, 1 ervan dat "liefje" van Rob45 met die lekkere tepels, 1 wel bekend maar naam ff vergetuh en 2 nieuw voor mij.
    - Het eten leek wel wat Italiaans getint. Er werd zelfs witte en rode wijn bij geserveerd en ook de nodige Italiaanse aperitiefjes. Om 22u ook nog wat pasta en hapjes waarbij ik dacht dit lijkt ook weer zeer Italiaans getint. Toen ik daarna zittend aan de bar zo'n bitter proevend Italiaans drankje kreeg aangeboden legde Jeank me uit dat dinsdag in PHG "Italian Night" betekende, dat was me dus even ontgaan :wink:!
    - Kwa beren zeker niet druk eind van de middag, er was nog wel wat plaats en dat vonden veel dames ook .
    - Dinsdag lijkt voor veel beren zeg maar een pannenkoekdag in PHG te zijn. Katy, Katherina, Simona, Alexia bijna de hele avond niet gezien, zag hun heel snel met een bordje eten de kamer weer op gaan. Typisch pannenkoekengedrag!
    - Met een blonde Roemeense genaamd Julia van zo zeg maar midden twintig oud een taalles van 30min genomen, dame heeft nog geen paspoort, maar heb haar toch al een tijdje in PHG aangetroffen.
    - Mijn maatje doorlopen was wel tevreden over ene Ina (of Bina volgens Schumi) en die kan ut weten . Een klein roemeentje met zeg maar standaardprofiel.
    - Nog twee nieuwe Duitse dames met Big Boob profiel gespot, namen moet ik schuldig blijven.
    - De Georgina met Roemeens/Russische wortels is zo begreep ik van een bevriende beer wel de dame die uit Planet was overgekomen edoch niet de dame die Jansen 2 weken geleden aan een plinten oefening heeft onderworpen.


    Sommer-Special: 30€ Gutschein für Besuche bis 15h!
    Laatst gewijzigd door Admin; 1 augustus 2012 om 04:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 augustus 2012),Badslippers ( 1 augustus 2012),egon, Dr. Rammler ( 2 augustus 2012),Willi69 ( 1 augustus 2012),Zultbroek81 ( 1 augustus 2012)

  30. #42
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    - Nog twee nieuwe Duitse dames met Big Boob profiel gespot, namen moet ik schuldig blijven.
    Ich tippe auf Nina & Vani.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  31. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 2 augustus 2012)

  32. #43
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich tippe auf Nina & Vani.
    Hmmmm, Hmmmm, eigentlich muss ich dir vielleicht Recht geben !
    Obwohl ein Niederrheiner kann doch niemals Recht haben .
    Laatst gewijzigd door Big30; 1 augustus 2012 om 02:29 Reden: +n
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #44
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich tippe auf Nina & Vani.
    wie alt sind die denn ? 35 + ???
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  34. #45
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    wie alt sind die denn ? 35 + ???
    Klick einfach die paspoorten an...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  35. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 3 augustus 2012)

  36. #46
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Hier even een vraagje......ik zag op de site een advertentie staan dat als je voor 15u in Happy Garden bent...je 30,00 entree hoeft te betalen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft......is dat voor die dag of krijg je een kaartje mee dat het voor de volgende keer is? Staat nl. weinig info bij? Ga nl. zondag weer naar Happy Garden...dus is een overweging.

  37. #47
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Is voor de volgende keer,je moet dan wel voor 15.00binnen zijn
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  38. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer ( 3 augustus 2012)

  39. #48
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Is Luana al terug?

  40. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Is Luana al terug?
    Ik zal dadelijk voor je kijken.

    Sent from my iPhone

  41. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    ovboy ( 3 augustus 2012)

  42. #50
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jovibeer Bekijk bericht
    Hier even een vraagje......ik zag op de site een advertentie staan dat als je voor 15u in Happy Garden bent...je 30,00 entree hoeft te betalen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft......is dat voor die dag of krijg je een kaartje mee dat het voor de volgende keer is? Staat nl. weinig info bij? Ga nl. zondag weer naar Happy Garden...dus is een overweging.
    Zoals gezegd je krijgt als je voor 15u binnen bent een 30E kortingskaart die je bij een volgend bezoek mits voor 15u binnen kunt gebruiken. Het is dus een kaartje voor de volgende keer, kom je die volgende keer weer voor 15u binnen kun je de kaart gebruiken en ontvang je een nieuwe kortingskaart.

    Zie ook:
    Sommer-Special: 30€ Gutschein für Besuche bis 15h!

    Ik begreep dat Louana op vakantie is. Di/Woe/Do in ieder geval afwezig. Katy was er dinsdag nog wel maar die zou nu op vakantie zijn. Loredana is dacht ik ook op vakantie. Alexia is in ieder geval niet op vakantie *.

    * = Recente ervaringen laten zien dat aanwezigheid/vakantie/gestopt info mbt Roemeense dames niet altijd even betrouwbaar is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  43. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Jovibeer ( 3 augustus 2012)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Diamond 468*60