Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 140 van 140
  1. #126
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Haha nee dat weet je bij een DVP nooit.
    Het hangt van enkele factoren af;

    A. vriendje wil graag terug vanwege een nieuwe auto te kopen.
    B. vriendje wil terug vanwege andere uitgave.
    C. Dame wil terug want geld is weer op.
    D. Dame moet terug want telefoonkaart werkt niet meer.

    Louana heeft met een nickname op Facebook laten weten dat ze daar nog naar enkele evenementen gaat dus ?
    Of dame komt terug of krijgt klop, of heft reeds klop gekregen
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  2. #127
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ovboy Bekijk bericht
    Weet iemand of Louana al terug is of wanneer ze terug komt?
    Mij is verteld, de aankomende week! Maar dat zegt ook geen ene fuck.

  3. #128
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard RB zijn B-day party

    14;15 knalde ik mijn koets op mijn priveplek, bij binnenkomst van mijn vleermuizengrot mijn vrijkaartje omgewisseld voor een sleutel, en ik kon me omkleden tot supergeile ijsbeer Bosco. De enkele dames die ik onderweg tegenkwam naar het nachtcafe zagen er ook geil uit in hun Tiroler pakjes. Tijdens mijn ontbijtje werd ik begroet door Miranda en Maya die ik daarna snel het bos instuurden omdat ze begonnen te bedelen. (Het nachtcafe was weer versiert met rijen tafels en banken en de zelftap.) Snel vluchte ik naar buiten omdat de voor mij onbekende DJ's knoerthard begonnen te proefdraaien. Denk ik ff te kunnen bijkomen van de reis bij het zwembad, staat daar een of andere mongool constant te hameren op de kermisatractie "kop van Jut". Voordat ik mij nog meer begon te ergeren aan die mongool, en dat ik die hamer van hem afpakte en op zijn kop zou rammen ben ik maar naar de bar gegaan.

    En daar aan de bar zaten de jarige joppen met vrienden al. ( kameraad van RB was ook jarig) Gezellig zo stom lullen en bieren, en langzaam begon ik mij ook lekkerder te voelen. Langzaam stroomden de mooie tot zeer mooie Tiroolse stoeipoesen line-up ook binnen. Maar de allermooiste stapte samen met haar vriendin Alexia om 15;30 binnen, ze zag er met dat Tiroler pakje nog geiler uit dan normaal. Snel Alexia haar verjaardags cadaeutje gegeven die een dag daarvoor jarig was, dat nieuwe luchtje van Dior werd meteen en gelukkig goedgekeurd door een 10 tal dames. Mijn Draga die me lief vond op dat moment, gaf me toch een klets omdat ik nooit een cadaeutje aan haar geef. Alzheimer-light denk ik. Ik vroeg toen maar een sleutel te halen voor ons omdat ik inmiddels zat te stuiteren van geilheid. RB stak daar een stokje voor omdat we eerst moesten wachten op de champagne en de taart.

    Uurtje later was het zover, 3 dames met een taart en 1 dame met een dienblad met volle champagne-glazen stapten de bar binnen. Ik weet niet wat er allemaal gebeurde maar het gebeurde snel. Ineens zat RB zijn gezicht onder de slagroomtaart, die verblind daardoor tegen het meisje met de champagne opbotst die dat natuurlijk laat vallen. Gevolg; een grote puinhoop, alles over de vloer!! Die camperboer zat ook helemaal onder te taart. Ach ach wat was dat lachen! Nadat ik RB bedankt had voor de champagne met taart, ben ik snel met mijn draga een kamer ingedoken.

    Terug van de kamer zag ik Angelina zitten op de bank, die op bezoek was bij haar vriendinnen en kwam om te partyen. Ze was er niet om te werken, laat dat duidelijk zijn, zei ze tegen mij. bij deze. Mijn draga die zich bij ons voegde liet ff zien. dat ze haar slipje niet had aangetrokken omdat haar pizda nog te heet was. De grapjas. En ineens springt uit het niets, mijn ook kale en naamgenoot Badslippers naast ons op de bank. Het is dat ik contactlenzen draag, maar als ik mijn bril zou opzetten lijken we als 2 druppels water op mekaar. Met het enige verschil dat ik alleen lekkere wijfen neuk natuurlijk!

    Na het onderonsje wilden mijn draga en ik eten om 20;00. Maar als ervaren kippen verslinder zag ik bij de gril dat het nog wel 'n half uurtje ging duren voordat ze goed gaar waren. Eigenwijs als ze is ging ze alvast in de rij vooraan staan, en precies 'n half uur later voegde ik me bij haar en kon meteen aanvallen. Na de bizar goede en zeer ruime keus van de freet ( verschillende soorten kip, spareribs, beenham, groentes en salades) voldaan een bakkie gedaan in de bar.

    Daarna met Alexia en mijn draga ons geluk beproefd in "by night". Nadat was uitgekomen dat we die niet hadden terug naar de bar. Het was daar onwijs vol en druk. DJ lullo met zijn pestherrie stond ook weer daar te spinnen, en in het nachtcafe waren alle banken en tafels verdwenen, en daar stonden 2 andere DJ's pestherrie voor een lege dansvloer te spinnen.

    Ik was er ff klaar mee, met die drukte en herrie en liet mijn draga 'n sleutel halen. In die tussen tijd toen ik uit de douche kwam stond Alexia mij op te wachten met een lintje die ze om mijn vleermuizen-prikker bond. Zo had mijn draga ook een mooi cadaeutje zei ze. Na een aantal uurtjes handje vasthouden rechtstreeks vanuit de kamer vertrokken naar huus.

    Ik had nogal wat moeite om eruit te komen omdat Elena de deurbel niet hoorde door de herrie.

    Eindconclusie; Veel gelachen met RB en zijn kameraden.
    Rust is er alleen in "by night" te vinden.
    Mijn draga RULEZ!

  4. Onderstaande 13 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2012),bad pritt (24 september 2012),Badslippers (23 september 2012),Bluebear (23 september 2012),Costana (23 september 2012),Dalton (23 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),gignnl (23 september 2012),Jansen ( 8 oktober 2012),MichelJ (23 september 2012),Ricardo Banana (24 september 2012),satanic surfer (24 september 2012),Willi69 (23 september 2012)

  5. #129
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Oedt zaterdag 22 september verjaardagsfeest Banana en friend!

    s´ochtends nog even snel de nodige arbeid verricht, telefoontje gepleegd met banana of de de bakker al wakker was en nog belangrijker of hij er al was geweest, snel een douche gepakt, wat smeergeld op zak gestoken en naar de vaste carpoolplaats gereden. De mensen bij de carpool keken een beetje vreemd op mij al zo vroeg te zien, volgens mij dachten ze normaal gaan die hoerenjagers toch pas veel later..... maar vandaag moest er natuurlijk iets bijzonders gevierd worden dus het was noodzakelijk om stipt om elf uur aan de poorten van de blije tuin te verschijnen.

    De taarten overgeladen, onderweg wat avonturen van de laatste weken uitgewisseld het was immers al weer een week of drie geleden dat we samen op pad waren, waarvoor mijn verontschuldigingen bij deze aan alle meisjes van de happy garden en banana natuurlijk :wink: maar mijn schema laat niet altijd tijd voor plezier...
    Toen wij aankwamen zagen wij dat onze eerste gast zich al verdekt had opgesteld in zijn huis op wieltjes en wij dachten laten wij de beste man maar direct van onze aanwezigheid telefonisch op de hoogte stellen..... Dit werd zeer gewaardeerd en na het droppen van de taarten in de koeling, een overhandiging van de badjas door sabrina en een snelle omkleed sessie werd het tijd voor banana´s favoriete in Amsterdam gebrouwen drankje....

    We keken eens goed in het rond en zagen dat ze een deel van ons geïnvesteerde geld deze zomer hadden gespaard om met onze verjaardag groots uit te pakken! De hele tent was versierd, voor de meisjes hadden ze allemaal speciale kostuums laten aanrukken, muziek was er in overvloed en toen we ontdekten dat ze zelfs een hele week feest geven ter ere van ons werden Banana en ik toch een beetje emotioneel... Deze tranen droogde echter snel op toen we in de gaten kregen dat dit de eerste dag was van het oktoberfest!

    Langzaam druppelde de gasten binnen en om vier uur was het tijd voor de taart. Ik had al een paar lekkere gebakjes zien rondlopen, maar mezelf opgelegd een goed gastheer te zijn en niet de hele dag op de kamer te verblijven en in ieder geval te wachten tot na de taart. Banana had aan al mijn wensen voldaan taart met slagroom waarvoor bij deze dan eerwaarde vriend en het ontaarde natuurlijk in een aardige smeerboel. Jammer was wel dat Banana zoveel slagroom in zijn ogen had dat hij het meisje met het dienblad champagneglazen over het hoofd zag, nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen het was niet de grootste dus over het hoofd zien was mogelijk, maar toch het was jammer Na het opruimen van de bende....de overgebleven stukken taart naar buiten en een douche om van al die slagroom in je haar af te komen was de rust weer een beetje wedergekeerd. Maar niet voor lang zou blijken.......

    Het was me al opgevallen en Banana had het er al een keer ingewreven dat mijn 2 favorietes nog niet ten tonele verschenen waren..... Maar zowaar op het moment dat ik mij aan het oriënteren was op nieuwe koopwaar in de blije tuin verscheen nummer 2 ten tonele. Deze Roemeense nymfo kan deze jongen maar moeilijk weerstaan en na een hartelijke felicitatie verdween ze gelukkig weer voor even want daar kwam nummer 1. Ze was een tijdje afwezig en we hadden elkaar een week of drie niet gezien direct liep ze op me af, vloog me om de hals gaf me drie zoenen drukte zich tegen me aan en fluisterde in mijn oor i missed you......
    Nu was het natuurlijk helemaal voor elkaar hier zat ik dan op mijn eigen verjaardagsfeest gevangen in een groot dillema....nummer 1 en 2 zijn niet de beste vrienden...

    Gelukkig raakte nummer 1 met een oude bekende van haar aan de praat en dit bood de mogelijkheid om te ontsnappen. Ik greep mijn kans en ontsnapte naar de plek waar mijn nummers 1 en 2 normaal niet te vinden zijn de bioscoop van de blije tuin. Verdekt stelden ik me op achter de grote wand in de bioscoop en besloot eens even van mijn rust te gaan genieten. Even de oogjes toe doet een mens af en toe goed... Toen ik van de bioscoop terug liep naar de bar en het feestgewoel kwam ik nummer 2 tegen... Dit was mijn kans nummer 1 was in geen velden of wegen te bekennen en ik vroeg haar direct een sleutel te gaan halen. Na een uitermate inspannend uurtje met deze nymfo haar het gewenste smeergeld overhandigd, een douche gepakt en terug naar het feestgedruis in de bar.

    In de bar aangekomen zat nummer 1 met een gezicht op onweer en Banana attendeerde mij direct erop dat ze al vier keer na mij gevraagd had....Ik draaide me om keek in haar mooie bruine ogen, maar ze keken treurig... Ik stapte op haar af en kreeg meteen een sneer Where were you!? ... Ik verontschuldigde mij zij dat ik in de bioscoop in slaap gevallen was waarop ze naar mijn hoofd slingerde I am looking for you three hours already!....Hoe me hieruit te redden, ik bedacht dat het verstandiger was deze situatie onder vier ogen ipv 160 op te lossen en vroeg haar een sleutel te halen... Voor dat ik Bosco toestanden kreeg en ten overstaan van iedereen weer recht in mijn smoel zou worden geslagen of een oor afgesneden werd...

    Op de kamer moest ik natuurlijk mijn alibi verdedigen moest ik laten zien hoeveel ik haar gemist had en gelukkig voor mij de laatste dagen veel eieren gegeten waardoor een enorme lading van mijn hoogbegaafde superzaad mijn verhaal van de bioscoop kracht bijzetten. Want het verwijt you have been with other girl to room...kreeg ik toen niet meer naar mijn hoofd geslingerd.... We verlieten weer in beste kameraadschap de kamer, ik overhandigde haar was smeergeld, nam een douche en trof mijn medestanders weer aan de lange houten tafels bij het eten.

    Na het eten was het tijd voor weer een drankje... Nummer 1 kwam nog regelmatig knipogend voor bij en wist dat er deze avond zeker nog een sessie in zou zitten van minimaal een uur. Nog ff een kijkje in de by night geworpen waar mijn oude villa topper werkt die mij natuurlijk ook feliciteerde met het wonderlijke feit dat ik het weer 365 dagen heb volgehouden op deze planeet en daarna terug gekeerd naar de tuin. Nummer 2 had mij met nummer 1 zijn vertrekken dus daar stonden alle seinen op rood, ze riep me alleen nog een keer toe your wife is here....

    Mijn medestanders vermaakte zich prima aan de bar, het ene flesje baco na het andere sneuvelde er werd gezellig geouwehoerd, het was echt een verjaardagsfeest.
    Toen rond kwart over elf denk ik mijn telefoon ging ... het nummer kwam me bekend voor en dit kon weinig goeds betekenen op dit tijdstip!
    Ik haasten mij naar buiten en op een stille plek voerden ik het noodlottige telefoongesprek wat er toe leiden dat ik het feest per direct moest verlaten...
    Niets ernstigs in de zin van ziektes, sterfgevallen of zoiets, maar werk is nou eenmaal werk en deze jongen staat 24/7 wereldwijd tot de baas zijn beschikking.
    Snel me verontschuldigd bij Banana, kleertjes aangedaan, nog wat smeergeld achter gelaten want de jongens moeten wel wat te verteren hebben en met een rotvaart terug naar NL.

    Toen ik de grens passeerde kon ik een kleine smile niet onderdrukken, op de radio was het lied ik hou van alle vrouwen van Hans de Booij! Het was een topdag geweest in de Happy, veel nieuwe en oude vrienden ontmoet die dit tot een onvergetelijk evenement hebben gemaakt, jammer van het abrupte einde, maar volgende jaar om precies te zijn zaterdag 21 september 2013 om 11.00 uur tot ....open end weer een verjaardagsfeest in de happy van Ricardo Banana en friend.

    P.s. mischien wat vroeg om al op meetingpoint te zetten en ik schrijf eigenlijk nooit maar deze heugelijke topdag wou ik graag met jullie delen!

  6. Onderstaande 17 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2012),Badslippers (23 september 2012),Big30 (23 september 2012),Bluebear (23 september 2012),Bosco (23 september 2012),Costana (23 september 2012),Dalton (23 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),gignnl (23 september 2012),Jansen (23 september 2012),Megaboob (23 september 2012),MichelJ (23 september 2012),Ricardo Banana (24 september 2012),rob45 (23 september 2012),satanic surfer (24 september 2012),Wijze grijze (23 september 2012),Willi69 (23 september 2012)

  7. #130
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Kort:

    Gisteren het verjaardagsfeestje bezocht van Ricardo banana in "PHG". Terwijl ik de kaas van mijn leuter stond te schrobben was RB nog vlijtig bezig om de resten slagroom en plakkerige champagnevlekken van zijn lijf te krabben. De dwaas was bekogeld met zijn eigen slagroomtaarten en had daarbij een volledig dienblad met champagnefluiten uit de handen van een, in "Dirndl" kledij gestoken, dame gemept. Ben je een sociaal gedepriveerde ijsbeer, ga dan naast Banana staan en je bent binnen de kortste keren van dat probleem af. Die kerel blijft ratelen en alle lekkere wijven komen met hem een praatje maken.

    Daarna met Bosco in een bankstel beland en die dove moest ik telkens twee keer hetzelfde in zijn oor brullen omdat hij inmiddels een gehoorbeschadiging had opgelopen van de teringherrie van de "DJ" die zijn geluidsapparatuur stond te testen en van de hamer die consequent op "De Kop Van Jut" dreunde. Ik heb daar geen poging aan gewaagd want ik sla liever met mijn lul op de clit van een sappige kut.

    De entourage van "PHG" was zondermeer geslaagd te noemen en het eten was zeer goed en uitgebreid. Helaas geen Rob45 in de buurt om al die donkere Afrikaanse vrouwen van mijn lijf te houden. Achtereenvolgens Brenda, Sandra, Sonia, Aanabel moeten teleurstellen. Als het dan toch donker moest worden wilde ik Precious wel aan mijn priem rijgen doch deze dame was continu bezet. Verder had Bosco nog een fraaie uitdaging voor mij in petto en hij sleurde me naar "By Night" waar een dame zat met loezen zo groot dat ze een ballonvaarder naar de andere kant van de wereld konden brengen. "BS, dat is een wijf voor jou. Die kun je zo de berg af rollen zo vet is ze". Ik heb vriendelijk bedankt want zo'n vrouw moet je dan ook weer de berg omhoog duwen.

    Wie ik ook zag rondwandelen was Isa(bella) ex- "GT". Nog steeds met een kortgeknipte "Carré snit", mooi gebruind en geil als altijd. Na het eten een bezoekje aan de kino gebracht maar daar was het zo donker dat ik niet eens wist wie daar aan op mijn fluit zat te "Blasen". Nou wou het toeval dat ik zowel voor "PHG" als voor "LR" een vrijkaart had dus dat werd een goedkoop avondje. Op een gegeven moment was het propvol in de bar en zag ik geen bekenden en was het tijd om er tussenuit te knijpen net zoals RB ooit een keer deed met De Bijter toen die in "LR" waren. Dus als een dief in de nacht vertrokken en binnen 20 minuten zat ik alweer in de volgende keet.

  8. Onderstaande 13 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 september 2012),Bosco (23 september 2012),Costana (23 september 2012),Dalton (24 september 2012),egon, Dr. Rammler (23 september 2012),Jansen (23 september 2012),Megaboob (23 september 2012),MichelJ (23 september 2012),mynasch (24 september 2012),Ricardo Banana (24 september 2012),rmjhexe (23 september 2012),rob45 (23 september 2012),satanic surfer (24 september 2012)

  9. #131
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Verjaardagsparty 22/9

    Ik kan nu pas reageren op al jullie verhalen, aangezien ik pas vanmorgen om kwart voor elf thuis was van de party en nu pas weer een beetje nuchter ben.

    Ik moest van Iamlonely taart gaan halen en het mocht geen vlaai zijn, want dan kun je beter gooien.

    Ik dus om tien uur 's morgens naar de echte bakker, want ik wou natuutlijk geen modderfiguur slaan. Ik sta daar dus in de winkel met vier huisvrouwen van in de vijftig naar al dat lekkers te kijken. Ik zeg doe die, die en die taart maar. Ja maar mijnheer bij allebei die taarten zitten kersen in, wllt u geen andere smaak. Ik zeg dat maakt niet uit, want het is toch om te gooien. Al die huisvrouwen kijken, wat is dat nu weer voor mafkees.

    Daarna op naar de carpoolplaats, waar onze Iamlonely al lonely voor zich uit stond te kijken. Toen op weg naar Oedt, waar het altijd goed is. Wij waren er al om kwart voor elf en er stond een grote camper op de parking. Daar lag dhr N. in na zijn black out van de vrijdag daarvoor. Wij hebben hem toch maar wakker gebeld, anders is hij weer boos dat we hem vergeten zijn. Dhr. N heeft de hele dag en nacht met kleine oogjes zitten kijken en was alles kwijt. Zijn geheugen, zijn zaad en al zijn geld.

    Iederen had grote honger om een uur of vier en toen hebben we de taart maar aangerukt. Dit ging niet helemaal goed, omdat midden voor de bar er allerlei stukken taart met kersen door de lucht vloog. Op een gegeven moment zag ik niets meer en heb ik de meid met het dienblad champagne omver gelopen. Midden in de Happy 20 glazen stuk en drie schoonmakers hadden een half uur werk. Ik heb nog maar weinig keren zo'n bende van ellende gezien.

    Badslippers was te laat aanwezig en heeft dus helaas dit allemaal gemist. Dupke was expres op zondag gekomen, want die heeft schrik voor taart, pudding en glas. Helaas heb ik niet geneukt, want al mijn en Iamlonely zijn vrienden hebben mijn neukbudget opgezopen. We zijn nog naar By Night geweest en toen nog naar de Halleluja. Om zes uur zijn we weer teruggekropen naar Da House on Wheels en hebben we dit spektakel zondag nog eens dunnetjes over gedaan.

    Jongens het was een geweldige dag.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  10. Onderstaande 13 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 september 2012),bad pritt (24 september 2012),Badslippers (24 september 2012),Big30 (25 september 2012),Bluebear (24 september 2012),Bosco (24 september 2012),ButtinSky (28 september 2012),Costana (24 september 2012),egon, Dr. Rammler (25 september 2012),Jansen (24 september 2012),MichelJ (24 september 2012),satanic surfer (24 september 2012),wooley (24 september 2012)

  11. #132
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    De zomer van 2012

    Aangemoedigd door jullie complimenten voor mijn 2de bijdrage...Ja Big30 je had het goed gezien, deze ijsbeer is niet geheel onervaren en heeft het meeste in Saunaclub land inmiddels wel ongeveer beleefd...van hele geile neuksessies waarbij toch wel in mijn hoofd speelde hier gaat iemand aan kapot...tot relaties met hertjes...
    Zo op deze 25ste september wordt het toch eens tijd om een terugblik te werpen op deze zomer, een dag voor je verjaardag altijd een leuk idee op alle zonde van de zomer nog eens op een rijtje te zetten.

    De zomer begon aanmerkelijk rustig ik had gelukkig een deel van de koude winter betaald in Spanje door kunnen brengen en na terugkomst was er nog het nodige smeergeld over. Zes weken in de Spaanse zon met iedere dag werken zonder mogelijkheid te ontsnappen voor een avontuurtje gaat een ras hoerenloper niet in de koude kleren zitten.
    Na de terugreis dus maar meteen koers gezet richting mijn favoriete club van dat moment de VV. Daaraan gekomen kreeg ik eerst enkele verbaasde blikken toegeworpen van verdomme hij leeft nog.... Waarna dit natuurlijk direct omsloeg in groot enthousiasme, de nodige glazen whisky en kamergangen met verschillende hertjes!

    Wat ik toen niet kon vermoeden was dat ik met een nieuwe topper in aanraking zou komen Adeline. Wat een heerlijk wijf is dat zeg, ze zou zo weggelopen kunnen zijn uit een of andere commercial, maar gelukkig kwam ze gewoon uit het bos waar de meeste hertjes vandaan komen Roemenië:smile: Een lijf om van te dromen en ook nog brains...met haar mooie bruine krullen dreef ze me tot waanzin deze zomer.... En stiekem moest deze beer altijd weer lachen als hij met haar op een kamer belanden. Als je haar in de disco tegen zou komen moest ik er denk ik eerst voor 300 euro drank ingooien voor een kusje, nu voor 100 per uur kreeg ik alles! En het FUCK YOU iedere keer als ze klaarkwam was voor mij de zomerhit van deze zomer!

    Het was ook in de VV dat ik in aanraking kwam met een groep inmiddels zeer gewaardeerde vrienden. Deze kwamen met het idee om een keer naar de happy garden te gaan daar stond deze ijsbeer wel voor open. Het was toch al wel 2 jaar geleden denk ik dat ik me in dit oord des verderf had laten zien... Dus een hernieuwde kennismaking en wat vers vlees voor deze hongerige beer kon zeker geen kwaad. Samen met Banana, want die woont in de buurt afgesproken op tot wat inmiddels uitgegroeid is tot de vaste parkeerplaats voor zijn auto de carpoolplaats! Ik denk dat die auto van Duitse makelij ook wel eens terug wil naar zijn vaderland, maar Banana kan ook in het buitenland niet zonder het alcoholische product uit zijn geliefde vaderland, waardoor hij verstandig als hij is verkiest om met mij mee te rijden!:wink:

    Aangekomen in de blije tuin viel me meteen de relaxte sfeer op...lekker op een bedje aan het zwembad gelegen wat ik overigens toen nog niet wist is dat ik op dat bedje deze zomer meer tijd zou doorbrengen dan thuis op de bank Die eerste dag smaakte meteen naar meer en iedere zomerse dag moest aangegrepen worden om die dierlijke drang naar sex, hoeren en drank te stillen leek het wel! Me in allerlei bochten gewrongen, afspraken verzet, telefonische consulten gehouden en oma wat verwaarloosd! :smile: waarvoor bij deze mijn excuses maar ik ben ook maar een mens en beschik nou eenmaal maar over een beperkt aantal liters bloed, waardoor als mijn zwellichaam werkt mijn hersenen geen bloed meer krijgen!

    The crazy one and his friend werden voor de meisjes van happy een vaste waarde en zullen dat in de winter ook zeker blijven! Al zal het aantal bezoeken wel iets gaan minderen, dat is altijd zo in de winter of ben ik daar de enige in?? Ik heb een aantal topwijven leren kennen met wie het gezellig vertoeven is ik noem o.a. Adeline, Alina, Angelina en Selena en ook enkele mindere ervaringen gehad maar daar ben ik meestal na 10 min al wel klaar mee. Ik zeg altijd zo voor 50 euro weet je of het wat is, als je met je date uit eten gaat en na de film ben je veel meer kwijt en loop je de kans dat je nog niet weet of ze kan pijpen en neuken Ik heb me laten vastbinden op kamer zeventien,me laten uitmaken voor bitch, met mijn harde knots op geile klitjes geslagen, een hele hoop kinderbijslag in/op rubbertjes, tissues, borsten, kontjes en mondjes laten verdwijnen en me super vermaakt!

    Al met al is er veel geklaagd over het weer deze zomer, maar ik heb er warmpjes bijgezeten in een clubje waar ik mijn hart toch wel aan verpand heb. Een kameraad erbij gevonden die zo maf als een deur is maar waar je wel op kunt rekenen. Andere vrienden en vriendinnen gemaakt die net zo bourgondisch ingesteld zijn als ik en genieten van het leven. De zomer van 2012 was kort samengevat TOP! Ik kijk al uit naar de zomer van 2013 alleen moet dit ijsbeertje het jaargetijde waar ie de grootste hekel aan heeft nog goed zien door te komen de winter 2012!

  12. Onderstaande 10 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (25 september 2012),Bluebear (25 september 2012),Bosco (25 september 2012),buttlover (25 september 2012),Costana (29 september 2012),egon, Dr. Rammler (25 september 2012),Jansen (26 september 2012),MichelJ (25 september 2012),Ricardo Banana (25 september 2012),Willi69 (25 september 2012)

  13. #133
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was gisteren een gezellige avond met echte winter kost zuurkool met diverse vleessoorten en salades.
    Omdat het oktober feest heet stond de man met zijn orgel ook weer naast de kino,hij speelde echte Duitse muziek waar wij als Hollander eerder een slappe van krijgen dan dat we mee gaan zingen.
    Wat beren betreft was het rustig maar de vrouwen waren wel in een groter getal tot 21.00 u toen ben ik vertrokken.
    Bianca heb ik eerst in de kino opgewarmd en later op kamer 17 flink te grazen genomen waar 2 condooms bij sneuvelde.
    Ja ze dacht dat mijn pik tanden heeft die het rubber kapot bijten om te kunnen ademen.
    ( als je nu zegt Jansen is de man van de vele condooms in een half uutje weet ze meteen wie jansen weer is.)

    Avond was gezellig maar geen bekende beren gezien.

  14. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 september 2012),Bluebear (28 september 2012),Costana (29 september 2012),egon, Dr. Rammler (28 september 2012)

  15. #134
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren naar de PHG geweest en dit weer naar volle tevredenheid, want mijn schatje was weer terug. Ik kwam gisteren binnen met mijn 30 Euro gutschein en deze werd gewoon geaccepteerd. Ik kreeg bij de overhandeging van de sleutel zelfs weer een 10 Euro gutschein in de handjes gedrukt met de vermelding dat deze wel voor 15:00 uur ingewisseld moet worden bij een volgend bezoek. Slotconclusie: De gutscheinen blijven dus gewoon geldig.

  16. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 september 2012)

  17. #135
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik ben gisteren naar de PHG geweest en dit weer naar volle tevredenheid, want mijn schatje was weer terug.
    Het punt van de kortingskaartjes is wel helder Bluebear, Thxs!

    Blijft wel de de vraag hoeveel schatjes jij wel niet in PHG hebt want Alexia is al een tijdje terug en die bedoel je dus niet , dus blijft de vraag welk schatje je nu bedoelt.
    Waarschijnlijk beroep je je op het verschoningsrecht als erkende pannenkoekenbeer .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #136
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Nou, zo egoistisch en eenkennig, of jaloers ben ik ook weer niet. Ik zie toch niet wat er gebeurd als ik weg ben. Volgens mij is ze "beren"trouw aan mij. (Like , DUH) Ik overviel haar gisteren met een verrasingsbezoekje, want meestal kondig ik mijn bezoek aan. She was the least to say, not amused. Tot overmaat van ramp kwam ze net met een andere klant van de kamer af toen ik passeerde. De vrolijke respons die ze mij ten beste gaf was niet van de lucht nl. "Fuck you, I'm gonna kill you". Ik zei: "Yes, later on the room". Ik hadt medelijden met de verbouwereerde klant die deze "loversclash"moest aanschouwen. Even later vleide ze zich neer en ontweek ik net een tik die me een blauw oog zou hebben opgeleverd die mooi zou kleuren bij mijn bordeelsluiperskamerjas. Er is niks mooier dan "making up" sex, omdat ze boos kijkend voor mij nog veel mooier is. De dame in kwestie is "Dana". Een niet direct op de voorgrond acterende dame met brains en een voor mij groot GFE-gehalte. Sinds afgelopen donderdag is ze terug na 4 weekjes rust in het thuisland. Mijn zwak voor haar is zeer groot, bijna "hondstrouw" ben ik nu al een paar maanden. Dit tot ongenoegen van een stel andere dames, waaronder id. Big30, Alexia. Spijtig !! Ik krijg al reacties van medelijdende ijsberen die mij erop aanspreken dat ik een schoothondje ben geworden, ik zit dikwijls met mijn neus in haar schoot, of zouden ze dat niet bedoelen. Mmmm !!! Ik krijg ook verwijten dat ik geen spanning meer in mijn clubbezoekjes zou hebben. Nou, wat een blijken van medeleven. Mijn broek staat iedere keer gespannen als ik bij de blije tuin op de bel druk. Of zouden de medelijdende ijsberen dat ook niet bedoelen. Aanstaande dinsdag heb ik weer een aangekondigde dag voor mijn liefje vrij gemaakt. Dus dat wordt weer genieten.
    Nou, Big30, de geest is uit de fles en het is nu officieel wereldkundig. (Lekker belangrijk)
    De beren die mij regelmatig zien bij de PHG wisten het natuurlijk allang. Oud nieuws voor hun.
    Oftopic: Ik had gisteren een ontroerend moment toen ik bemerkte dat ik mijn 50-ste berichtje hadt verstuurd en de titel "Ijsbeertje" was verloren en was bevorderd naar "Jonge ijsbeer". Ik had het gevoel dat ik het in het rondwandelen bij de PHG er toch anders van ging lopen, want de ijsberenborst stond iets verder vooruit.
    Dank u voor het lidmaatschap bij deze illustere, exclusieve maatschap. Was getekend, Bluebear.

  19. Onderstaande 8 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 september 2012),Bosco (29 september 2012),Costana (29 september 2012),egon, Dr. Rammler (29 september 2012),Jansen (29 september 2012),MichelJ (29 september 2012),Ricardo Banana (30 september 2012),vrije jongen (29 september 2012)

  20. #137
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Dank u voor het lidmaatschap bij deze illustere, exclusieve maatschap. Was getekend, Bluebear.
    Dank vooral aan U, o Jonge genietende IJsbeer, op naar de volgende mijlpaal van 100 berichten om dan automatisch met alle lintjes en opsmuk bevorderd te worden tot IJsbeer! Wel oppassen want meestal laten we de plaatselijke harmonie uitrukken bij die huldiging, liefst vooraf gegaan door een clubje Roemeense majorettes die je de versierselen zullen omhangen.

    Veel plezier dinsdag a.s. en nogmaals dank voor het hier in alle openheid en eerlijkheid vrijgeven van de naam van je pannenkoeken meisje die dus luistert naar de naam van "Dana". Ik bedoel, wie kent de bekende "Dana" uit PHG niet ? Haar topic is inmiddels zo lang daar heb je een avond voor nodig om het te lezen!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  21. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 september 2012),Jansen (29 september 2012)

  22. #138
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard Freitag, ab 18 h im PHG

    Ich muss endlich mal wieder einen Bericht vom Happy Garden abliefern.
    Zum Glück hatten mein Ijsberenlehrling Gynakologe und ich uns kurzfristig entschlossen die Reise zur Mutter aller Clubs anzutreten.
    Es sollten viele neue Frauen anwesend sein unter anderem auch Maria ehemals Babylon wo ich schon im Babylon scharf drauf und nun endlich aufsuchen wollte.

    Bei unserem Eintreffen war es noch ziemlich ruhig, aber ab ca 20 h war der Laden brechend voll.
    Zu unserer Überraschung waren auch noch diese Ijsberen vor Ort, welche sich einen Spass erlaubt hatten und sich bei H7 angemeldet hatten, aber im PHG waren:
    Meeting Point:

    Heaven7

    ketserr
    Rex
    Cupido
    Grijsbeer

    Also Eintreffen 18 h, mal wieder zu kleines Eisberenfell empfangen, welches ich dann 2x umtauschen musste
    Dann gings direkt ab ins Nachtcafe und versorgten uns mit 2 Flaschen Pilsener Urquell die wir genüsslich im Garten um die letzten Sonnenstrahlen noch zu empfangen ausleerten. Nun gings an die Theke um einen Kaffee zutrinken und dann war es auch schon wieder soweit (der Metzger war vor Ort) um das leckere Abendessen einzunehmen. Es gab gegrillte Hähnchen, Eisbein, Schweinebraten, Kartoffeln und verschiedene Gemüse und Salate. lecker lecker lecker, dazu gabs dann wieder das obligate leckere Pilsener Urquell.
    Nach dem Essen noch gut mit einigen Ijsberen unterhalten, paar Ampullen Bier geleert und den Barraum aufgesucht (es war nun schon kurz vor 21 h !)

    Es waren so ca 50-60 DL vor Ort (nicht genau gezählt), davon 5 Schwarze
    Wir standen so am nördlichen Kopf der Theke, Anita umgarnte Kollege Gynakologe und er wurde gebucht haha, wer sass da gegenüber auf der Couch ? Maria....
    und lächelte, und lächelte.........ich raunzte sie an: " Was lachst du so blöd ?" Sie lächelte weiter........da checkte ich erst, das ich sie ja kannte und eigentlich doch buchen wollte

    Ich blieb stur an der Theke stehen und winkte ihr, sie solle zu mir kommen. Sie zögerte.....ich dachte schon, lass sie mal, wenn sie mein Geld nicht haben will, da sind sicher noch 10 andere Damen die dafür in Frage kommen. Da ich schon das Pensionsalter erreicht habe, fällt mir doch im Traum nicht ein, einer Frau hinterherzulaufen.
    Aber sie kam...... und wie sie kam.......ich hatte direkt ihre flinke Zunge tief im Mundraum sie schmiegte sich an mich und die Coolness war dahingeschmolzen wie Eis an der Sonne. Wir verschwanden auf Zimmer 1, welches wir erst um 01.50 h verliessen. Siehe auch Passport.....

    Super Frau mit Superservice ist das, obwohl normal nicht so mein Typ (Kf 34, Cup A) aber ich liess mich eines besseren belehren.
    Ich bin hin und weg.
    Gynakologe hatte in der Zeit 2 x mit Anita gekamerd und war auch hochzufrieden.
    Ich war froh, das ich solange auf Zimmer war denn DJ Lulu war wieder anwesend und schädigte die Hörorgane der anwesenden Gäste, worüber ich mich auch ausgiebig bei Elene beschwerte.
    Nach dem Duschen trank ich dann noch mit dem Kollegen Gynakologe gemütlich eine Flasche Pilsener Urquell, verabschiedeten uns von der ausnehmend netten Elena (natürlich mit Beschwerde über Lulu) und traten hochzufrieden den Nachhause nach Köln an.
    lg Egon
    Laatst gewijzigd door egon, Dr. Rammler; 29 september 2012 om 18:07
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  23. Onderstaande 6 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 september 2012),Bluebear (29 september 2012),Bosco (30 september 2012),Costana (30 september 2012),Franzis ( 8 oktober 2012),Willi69 (30 mei 2013)

  24. #139
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    PHG zaterdag 29-09

    Afgelopen zaterdag zou ik met Iamlonely naar de Happy gaan maar Iamlonely bleef lonely thuis. Daarom maar met dhr. N op stap gegaan. Da House on Wheels is helaas verkocht dus we kunnen niet meer gratis luxe overnachten op de parking van deze puf te Oedt.

    Willyw en zijn maat waren er ook, evenals De Bijter van Noord Limburg. Dupke was er ook om de belgische nationaliteit te vertegenwoordigen. Er waren veel nieuwe vrouwen op deze zaterdag. Louana komt pas helaas over twee of drie weken volgens Cornel.

    Ik zag een heel mooi meisje lopen en ik denk, die ken ik ergens van. Maar door al die groene flesjes vuurwater laat mijn geheugen me tegenwoordig in de steek. Het bleek achteraf de hollands marrokaanse Lea te zijn die heel af en toe in Villa komt. Ze was voor de eerste keer in de Happy en die ene keer in de Villa ben ik haar helaas mis gelopen. Ze had een mooi rood jurkje aan dat eigenlijk te klein was voor haar naturelle DD cup tieten. God wat een lekker wijf. De bijter zat ook weer op het vinkentouw, maar die heb ik met een rijpe milf het bos ingestuurd. Ik liet haar dus om een uur of acht de sleutel halen, anders miste ik dadelijk nog de loterijtrekking.

    Ik zeg tegen haar ik ga jouw verwennen, maar toen merkte ze op dat het wel een uur moest duren, want zij kwam niet zo gauw klaar zei ze. Maakt me niks uit zeg ik, want ik win straks toch de jackpot. Dus ik een kwartier liggen likken en toen was het al gebeurd. Toen heeft ze me heerlijk zacht gepijpt en hebben we het lekker in doggy style afgemaakt, waarna wij nog knus in elkaars armen hebben gelegen op kamer 5 tot het uur om was. Ze weet nog niet of ze terugkomt in de Happy.

    Na een verkwikkende douche hoorde ik de dreunen al van DJ Lanning en was het party in Oedt tot in de late uurtjes. Ik vroeg nog, hoe laat is de loterij, maar dat wist niemand en zat ik daar met m'n zeven loterijbonnen te kijken. Op een gegeven moment was het zo druk dat ik dacht, ik ga eens even bij By Night kijken. Daar was geen kerel te bekennen en zaten zeven meiden binnen. Een tijdje met het blonde schatje van Iamlonely zitten praten en toen ging ik weer terug naar de Happy. Ik liep op de trap buiten en hoorde dat de loting al aan de gang was.

    DJ Lanning schalde Nr 205 laatste maal. Ik denk "kut" da's mijn nummer, dus ik struikel over mijn eigen benen en ren zo hard als ik kan naar binnen en schreeuw. Ik heb 'm.
    Heb ik godverdomme prijs acht, een fles rooie wijn. Maar omgeruild tegen een fles witte en getrakteerd totdat deze op was.

    Op dit enige minpunt na was het een schitterende avond en hebben we het afgesloten bij By Night totdat daar de lampen aangingen en was ik om kwart over zes weer in m'n bedje.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  25. Onderstaande 12 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 september 2012),bad pritt ( 1 oktober 2012),Bluebear (30 september 2012),Bosco (30 september 2012),Costana (30 september 2012),egon, Dr. Rammler (30 september 2012),Jansen ( 7 oktober 2012),Megaboob (30 september 2012),MichelJ (30 september 2012),The Saint (30 september 2012),Willi69 (30 september 2012),Willyw (30 september 2012)

  26. #140
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Egon en Ricardo bedankt voor de bijdrage ook hier weer bonuspunten ipv Thanks

  27. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (30 september 2012),Ricardo Banana ( 1 oktober 2012)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.