Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Daumen hoch Amersfoort, Ganbangfriends.

    Ik zat al de hele week in Nederland, en het begon me toch wel een beetje te jeuken. Dus mailde ik eens even naar mijn politieke contact, de nachtburgemeester van Den Haag, tevens mijn broeder in het kwaad. Valt er nog wat te gangbanguh bij jullie in de buurt? Een paar uur later kwam er al een reactie vanuit de krochten van het binnenhof. Niet vlak in de buurt, maar in Amersfoort was er vrijdagmiddag een feessie van gangbangfriends,
    http://gangbangfriends.nl/party-agenda/. Chanel, Babs en Jourdan wilden eens goed gepaald en volgespoten worden. Interessant. Ik kon mezelf drukken van de werkzaamheden en ik stond al een weeklang droog. Dus kwam ik rond de middag aan in het pittoreske Amersfoort met een broek vol goesting, zoals ze bij de zuiderburen zeggen. In de buurt van het station, buiten de betaalzone geparkeerd, tien minuten lopen naar Amersfoort Privé aan de Vlasakkerweg. Ik trof daar de edelachtbare die deze dag bardienst had. Wat een temptatie moet dat zijn dacht ik, als er overal om je heen lekkere meiden in volle actie zijn en je staat zelf bekertjes te vullen met cola, ik zou er half gek van worden. Chanel begroette me spontaan met een dikke zoen, Theo de organisator de hand geschud en we kletsten even wat bij.

    Inmiddels waren de dames er aan toe. Babs, de Nederlandse blondine, bijgenaamd de sloper, nam plaats op de matras in de barruimte en had binnen de kortste keren een stel kerels om zich heen. Ik voegde me bij Chanel en Jourdan in het aangrenzende kamertje. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van Jourdan, een mooi exotisch meisje met een prachtig figuur, echt het type waar ik op val. Niets ten nadele van de anderen overigens, maar is gewoon persoonlijke voorkeur. Er was wat ruimte bij Chanel en ik liet me door haar omhoog zuigen. Haar specialiteit is cim, en ze maakt dan ook voortdurend geile opmerkingen over spuiten in haar mondje. Als ze er weer een klaar heeft laat ze een grote witte guts in de afvalbak lopen, spoelt even met listerine en hapt de volgende naar binnen. Niet altijd in een even comfortabele houding, want intussen worden ze ook nog volop geneukt, maar daar is het een gangbang voor. Het telkens wisselen en niet goed kunnen concentreren heeft zowel een Cruijffiaans voordeel als een nadeel. Je komt niet zo makkelijk klaar. Maar je kunt er wat langer van genieten. Ik wisselde even af naar Jourdan, die echt verrukkelijk pijpt met die zwoele zachte lippen. Toen het plekje tussen haar benen vrij kwam, jaste ik er een condoom omheen en neukte haar terwijl ze onder mijn ogen twee pikken afzoog. Ik had het af kunnen maken, maar ging toch maar naar dat gulzige mondje van Chanel. Die wist me met haar geile praat zo op te hitsen dat ik de voorraad van de hele week haar mond in schoot, heftig.

    Even gedoucht en wat van het buffet genomen. Er waren diverse vissalades, sushi, broodjes en nog het een en ander aan fingerfood. De sauna geprobeerd, maar die was niet erg heet. Babs was dat wel. Een poosje met Babs bezig geweest, die haar bijnaam eer aandeed. Toen Chanel weer in actie kwam sloot ik me er maar bij aan en liet me weer door haar zuigen. Ging eerst wat ongemakkelijk omdat ze nogal heftig geneukt werd. Zelf van het neuken maar afgezien. Ik zat/hing half boven haar, toen ze me onder de ballen begon te likken, tot ik aangaf dat het er aan kwam. Toen nam ze hem gauw in haar mond en kreeg het tweede schot tegen haar verhemelte. Nog heftiger. Tijd voor een wat langere pauze.

    Gezellig met de barman van dienst gesproken, we hadden elkaar weer het nodige te vertellen. We werden nog een keer onderbroken doordat Chanel aan kwam lopen en om een flesje shampoo vroeg. Ze had namelijk haar halve gezicht onder de sperma zitten, en liet ons pesterig haar romige witte tong zien. Tijdens de bargesprekken viel me ineens op dat ik Jourdan al een tijd niet gezien had. Ik ging eens kijken in het naastgelegen kamertje en vond haar liggend met een paar man om zich heen en haar prachtige borsten onder de witte strepen. Heb jij er nog wat inzitten? Allicht wel, de vraag is alleen hoe krijgen we het eruit. We gingen ermee aan de slag. De actie werd nog een keer onderbroken omdat ze een meer dan uitstekende beffer tussen haar benen had. Steunend kwam ze overeind en kreeg haar zoveelste orgasme. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht, maar de aanblik van die witte strepen op die heerlijke bruine tieten was zo geil, en die lieve vingertjes kietelden zo zacht onder mijn ballen dat ik er na een paar minuten toch nog in slaagde om mijn initialen op haar tieten te spuiten. De hele naam ging niet meer bij het derde schot, maar deze laatste was wel de heftigste.

    De party was over, de boel werd opgeruimd. Ik hees mezelf weer in de kleren, en kreeg nog een dikke afscheidskus van Chanel. Die feessies in Nederland zijn eigenlijk helemaal zo gek nog niet, en ze worden regelmatig gehouden, dus ook hier ben ik noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. Onderstaande 5 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 1 november 2013),BSesamstraat ( 1 november 2013),hansdordt ( 1 november 2013),MiniME ( 3 november 2013),rob333 ( 1 november 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Living Room 468*60