Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 117
  1. #26
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Het schijnt dat ze volgende week weer in Babylon is

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...enheit.php?w=1

  2. #27
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Vandaag en gisteren was ze er ook
    Pluk de dag of een bloemetje

  3. #28
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Susi is half Bulgaars, half Grieks naar eigen zeggen. Ook Susi heeft wat baby vet. Vooral haar achterwerk, maar dat vond ik wel mooi. Toen ze naast me zat kon ik deze lekker vastpakken. Ze is erg spontaan en ik voelde een klik met haar. We hebben een behoorlijk tijd met elkaar gepraat op de bank en ik heb haar onder andere gevraagd of ze ook tongzoende, waarna ze me gelijk begon te tongen. Tongzoenen kon ze dus wel en hoe. Ja, nu moest ik wel een kamer met haar nemen, wat we ook gedaan hebben.
    Wat ik wel jammer vind aan Babylon is dat kamers (tenminste de kamers die ik gezien heb) niet geheel afgesloten zijn. De kamer waar wij naar toe gingen was een kamer met een scheidingswand, waar aan de andere kant nog een bed was. Een stelletje was net klaar en kwam om de wand heen en verliet de kamer. Echt privecy heb je niet. Gelukkig stoorde me dit niet te erg.
    Susi legde een laken op het bed en we namen beide plaats. We bleven een tijdje tongzoenen met elkaar en het voelde aan alsof ze het met passie deed. Daarna wilde ik haar eerst verwennen. Ze ging er lekker voor liggen en ik begon haar poesje voorzichtig te likken. Ik was opzoek naar haar gevoelige plekje en die vond ik al snel. Ik begon haar steeds intensiever te likken en ze werd steeds natter en natter en niet alleen van mijn speeksel. Haar poesje droop van geiligheid en ze begon er steeds meer van te genieten. Haar lichaam begon steeds meer te trillen. Ze zat tegen een orgasme aan. Ik bleef haar likken en zoog op haar knopje. Ze lag te kronkelen voor me en kwam intens klaar. Haar poesje was drijfnat, maar ze begon me voldaan weer te zoenen. We waren al een half uur op de kamer en ze veronderschuldigde zich daarvoor. Ik was nog niet aan mijn trekken gekomen, maar ik was blij dat zij er van genoten had. We maken er gewoon een leuk uurtje van. Ze begon mij nu te verwennen. Eerst met een blowjob en daarna kwam ze boven op me zitten. Glijmiddel was niet nodig Ik kon haar lekkere grote billen vasthouden en het ritme aangeven. Tijdens cowgirl bleef ze me een beetje teasent zoenen. Na een tijdje zijn we in missio overgegaan. Ik bleef haar zoenen en ze zoende met passie terug. Heerlijk als je een meid hebt laten klaarkomen, want vaak geven ze dan wat extra, zo ook Susi. Ik begon haar steeds harder te stoten en na een tijdje hield ik het niet meer. Intens kwam ik klaar, waarbij ze mij passioneel bleef tongzoenen. Het uur was inmiddels al voorbij, maar we bleven nog even om uit te rusten. Gelukkig is ze geen klokkijkster. Vooraf had ik niet gedacht dat ik met Susi op de kamer zou belanden, maar ik heb er absoluut geen spijt van. Susi is een leuke dame om te zien en levert een topservice. Ook na de tijd kwam ik haar nog een paar keer tegen en ze bleef spontaan. Soms even een kort praatje. Later op de dag zat ik in de jacuzzi met een 3 tal Fransen. Ze kwam me gelijk begroeten en gaf me nog een heerlijk intense tongzoen. Ik kon merken dat die Fransen daar een beetje jaloers om waren.

    Naam : Susi
    Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op de bank)
    Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en nog lekker getongzoend in de jacuzzi)
    Cijfer: 10/10

  4. Onderstaande 8 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (16 mei 2016),Firehawk (15 mei 2016),irlando (18 mei 2016),Kwakje (19 mei 2016),licky luke (15 mei 2016),Manureva (15 mei 2016),Mr Bluenose (16 mei 2016),Nedlovefkk (15 mei 2016)

  5. #29
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Naar een maandje pauze, omdat we elkaar niet, of juist wel, meer zo goed begrepen, zondag toch maar weer naar Babylon afgereisd. Had een klein cadauetje van wege haar recente verjaardag meegenomen. Desalniettemin was onze eerste kamer wat anders dan gewoonlijk, Voelde me voor het eerst sinds lange tijd bij haar weer een klant. (Wat ik natuurlijk ook ben, maar Susie weet je, mij in ieder geval, het gevoel te geven dat je wat extra´s bent) Later de middag, na een uitgebreide sauna sessie kwam ik weer boven en kwam na enige tijd Susi weer bij me zitten. Wat we besproken is niet van belang maar voldoende aanleiding toch weer naar boven te gaan naar de dubbele kamer. Daar wist ze me zo fantastisch te verwennen dat ik geen woorden zou kunnen vinden omdat te beschrijven. Binnenkort, volgende week of de week erna gaat ze voor een a twee weken terug naar Bulgarije. Als toetje ging ze nog een tijje met me in de Jacuzzi en de sauna, zonder dit in rekening te brengen zoals schijnbaar gebruiklijk in Babylon. een extra gunst zullen we maar zeggen. Ben al bijna vergeten waarom we even niet meer on speaking terrms waren. Volgende week toch maar weer naar de tempel van de spraakverwaring afreizen.

  6. Onderstaande 6 leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (17 mei 2016),Firehawk (17 mei 2016),Kwakje (19 mei 2016),Manureva (18 mei 2016),Nedlovefkk (17 mei 2016),Taylor (16 mei 2016)

  7. #30
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Zoals hierboven aangekondigd toch redelijk snel weer naar Babylon afgereisd, of zal ik maar gewoon eerlijk zeggen naar Susie. § kamergangen die mij volledig tevreden stelde en ook weer samen in de sauna: Whirlpool ging niet want die werd eerst leeg gepompt en later weer langzaam gevuld. Susie had want pijntjes, volgens mij heeft ze last van nierstenen. Ze gaf aan spoedig , vandaag naar Bulgarije te gaan en daar naar de dokter te gaan want ze wil precies begrijpen wat de arts tegen haar zegt. Verstandig lijkt me. Ze denkt eind juni weer terug te zijn. Tel de dagen al af. Voor mij voorlopig dus geen sex, of mogelijk dat ik met WG weer eens naar PC Bochum ga.
    Laatst gewijzigd door hobie; 24 mei 2016 om 00:07 Reden: toevoeging

  8. Onderstaande 3 leden hebben hobie bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (24 mei 2016),Kwakje (24 mei 2016),Taylor (24 mei 2016)

  9. #31
    Geregistreerd
    20 oktober 2007
    Last Online
    15 maart 2024 @ 23:03
    Locatie
    Tussen Bruggen, Grefath, Oedt, Kaarst en Roermond
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    197
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Is weer terug in het duitse en volgens de site van Babylon ook daar weer aanwezig. Net als ik financieel niks te makken heb. Effe wachte dus.

  10. #32
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hobie Bekijk bericht
    Is weer terug in het duitse en volgens de site van Babylon ook daar weer aanwezig. Net als ik financieel niks te makken heb. Effe wachte dus.
    Misschien kun je op rekening neuken, met 30 dagen betalingstermijn?
    Kun je gelijk de BTW aftrekken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    hobie (10 juli 2016),Manureva (10 juli 2016)

  12. #33
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Ja ze is afgelopen donderdag weer begonnen. Ook hier direct weer berichten of ik kom. Helaas gaat dat feest niet door.

  13. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    hobie (10 juli 2016)

  14. #34
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    14 november 2023 @ 16:04
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Op het heraangelegde koertje raakte ik in gesprek met een Duitser en Susi. Na een poosje bleef alleen Susi zitten. Met deze mooie Bulgaarse had ik nog nooit de lakens gedeeld. Het was al een tijdje geleden dat ik nog iemand nieuw kon uittesten in Babylon. Het bleek geen slechte keus. Hier weten ze steeds weer toppertjes binnen te halen. Hoe doen ze het?
    De kamersessie met Susi begon eerder gereserveerd, maar na enkele minuten gingen alle remmen los, werden we speelser, intiemer, heter, luider... Tijdens de daad begon ze te roepen 'oh my god, oh my god'. Nou, een atheïst god noemen is dat een belediging of een compliment? Als ze me god noemt besta ik dan? Voer voor filosofen. Ik zal haar maar als een godin omschrijven. We lagen in kamer 4 en het koppel in kamer 5 becommentarieerden onze zottigheden. Herhalingsgevaar: YES ... 'oh my Susi' ... YES 200%.

    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  15. Onderstaande 6 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (15 juli 2016),licky luke (14 juli 2016),lustman (18 juli 2016),Manureva (16 juli 2016),Mr Bluenose (14 juli 2016),Taylor (14 juli 2016)

  16. #35
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Satelliet Susi (22/07/16)

    Ik vroeg me al altijd af wie Susi nu was... Uiteindelijk per toeval bij haar terechtgekomen en na een gesprekje richting kamer gegaan. Lekkere stevige sex met alles er op en aan. Topsessie !

    Score : 9/10

    https://www.youtube.com/watch?v=hImnp8SoOE8
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. Onderstaande 3 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 juli 2016),Manureva (23 juli 2016),SeX++ (23 juli 2016)

  18. #36
    Geregistreerd
    23 juli 2016
    Last Online
    3 juli 2023 @ 14:12
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    68 in 18 posts

    Standaard

    Gisteren in Babylon een sessie met haar gehad. In één woord: heerlijk!

  19. Onderstaande 2 leden hebben Theetje bedankt voor deze bijdrage:

    bart_007 (26 juli 2016),Manureva (25 juli 2016)

  20. #37
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Susi (20/08/16)

    Top-sessie in Susi style !

    De sessie eindigde in doggy. Volmaak douwen tegen die stevige roomkont en knallen maar. Bam, bam , bam...

    Score : 9/10
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  21. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    Koot@Zuur (21 augustus 2016)

  22. #38
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Zaterdag 9 juli

    Na een paar biertjes genuttigd te hebben in de zon, ben ik maar weer eens opzoek gegaan naar Susi. Nog steeds zag ik haar niet en ben uiteindelijk maar weer aan de bar gaan zitten en heb een colaatje besteld. Opeens kwam er een blonde dame bij me staan. Ik moest echt 3 keer goed kijken, maar toen zag ik het. Het was Susi. Ze heeft haar haar nu blond en daardoor herkende ik haar niet. Ze had me al een paar keer voorbij zien lopen en heeft me zelfs al een keer begroet. Ik zei haar dat ik haar echt niet herkend had en dat ik juist op zoek was naar haar. Ik was blij haar weer te zien en dat was wederzijds, want ze gaf me een paar heerlijk (tong)zoenen, zoals alleen zij dat kan. Aan de bar hebben we heel even bijgepraat, waarna we naar een sofa zijn gegaan. Daar hebben we het gesprek voortgezet, maar ook zijn we daar verder gegaan met (tong)zoenen. Daar werd ik behoorlijk opgewonden van en zeker toen ze zich om mijn lid bekommerde. Normaal houd ik er niet van, om dit soort zaken in het openbaar te doen, maar bij haar voelde dit gewoon super. Ik moest zelfs uitkijken dat ik niet al een orgasme had in de sofa. Ik stelde voor om een kamer te nemen.
    Op de kamer begonnen we elkaar met veel passie te (tong)zoenen. Nog heftiger dan beneden in de sofa. Susi is 1 van de beste dames wat (tong)zoenen betreft. Ze valt in het rijtje Lidja, Annamaria, Elisa, Andra en Cora (tenminste, als Cora er zin in had ), allemaal dames uit de Pauschalclub en niet te vergeten Lia uit Heaven 7 en Mirella uit Babylon. Bij deze dames voelt het (tong)zoenen net even wat specialer dan andere dames, die ook zeer goed zoenen.
    Na een tijdje lekker geknuffeld en ge(tong)zoend te hebben met Susi, stelde ik voor om haar ook eerst te verwennen. Ook bij Susi heb ik een sterk vermoeden dat ze het niet speelt. Ik begon Susi plagerig te likken en begon op zoek te gaan naar haar gevoelige plekje. Iedere keer als ik deze vond, stimuleerde ik deze even en daarna begon ik op een andere plek te likken, om vervolgens weer haar gevoelige plekje te stimuleren. Je merkt dan gewoon dat ze dan anders reageerd. Op een gegeven moment heb ik alleen haar gevoelige knopje nog intens gestimuleerd, waarop ze heftig reageerde en erg onrustig lag te kronkelen. Ze greep met haar handen krachtig de lakens en het kussen vast. Haar ademhaling werd steeds sneller en haar lichaam begon steeds meer te schokken. Wanneer ik even haar plekje niet stimuleerde, werd ze gelijk wat rustiger, dus gauw weer haar plekje opgezocht en daar begon ze weer. Dit keer moest ik haar zelfs in bedwang houden om haar te kunnen likken. Ze was ondertussen drijfnat beneden en het orgasme liet niet lang op zich wachten. Heel intens kwam ze klaar. Op dat moment werd haar poesje overgevoelig en drukte ze me weg. Ik weet dan dat ik niet meer moet blijven likken. Ik gaf haar nog wel een kus op haar drijfnatte poes, wat ze beantwoorde met een intense schok en een diepe zucht. Ze moest even een paar minuten bijkomen. Liefkozend gaf ik haar nog wat zoenen op haar mond.
    Toen ze weer wat was bijgkomen was het mijn beurt. Ze begon me weer heerlijk intens te tongen en daalde daarna af naar beneden, waar ze me een uitstekende blowjob gaf. Ondanks dat dit de tweede keer is met haar op een kamer, weet ze al vrij goed wat ik lekker vind. Heerlijk stevig en gevarieerd gaf ze me een blowjob. Dit keer wilde ik wel neuken, hoewel haar blowjob voortreffelijk was. Ik nam haar in missio, zodat ik haar kon blijven tongen, ondank dat ze een heerlijk kont heeft voor doggy. Dat ga ik zeker nog eens proberen bij haar. Al tongend kwam ik heerlijk in haar klaar. Wat een heerlijk top meid is dit. Een echte aanrader voor een intense GFE.
    We hebben daarna nog en tijdje op bed gelegen om bij te komen.

    Naam : Susi
    Nationaliteit/Taal : half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Blond/Bruin
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10 (uitgebreid gesprek met haar gehad en tongzoenen op in de sofa)
    Aftersales: 10/10 (na de kamer nog een paar keer met haar gesproken en een paar lekker getongzoend en samen met haar wat gegeten)
    Cijfer: 10/10

  23. Onderstaande 5 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 augustus 2016),Firehawk (21 augustus 2016),Klatergoud (21 augustus 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),SeX++ (21 augustus 2016)

  24. #39
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Bezoek van zaterdag 20 Augustus 2016

    Susi (deel1)
    Toen de bardame me het colaatje aanreikte, kwam Susi aangelopen. Ze zag me gelijk en met een big smile kwam ze bij me. Ze begroette me met een paar zoenen en tongzoenen, waarna we op 1 van de sofa's zijn gaan zitten. Daar hebben we uitgebreid met elkaar gesproken over allerlei dingen en af en toe even gevreeën. Tussen door haalde Susi nog wat drinken voor ons beide en na bijna een uur met haar op de sofa te hebben gezetten, zijn we boven naar een kamer gegaan. Daar begonnen we elkaar nog inniger te tongzoenen. Susi ging boven op me zitten. Met mijn handen kon ik zo lekker haar grote kont kneden en masseren. Voor mij is haar achterwerk 1 van haar pluspunten. Terwijl ik haar achterwerk met mijn handen bewerkte, duwde ze haar borsten in mijn gezicht, waarna ik haar borsten en haar tepels begon te likken en te zuigen. Eén Hand gebruikte ik nu om haar borsten te kneden en de andere hield ik op haar achterwerk. Vervolgens begon ze me weer te tongen en daalde daarna af via mijn borst af naar beneden. Eén maal daar aangekomen, wilde ze me een blowjob geven, maar ik had andere plannen. Ik stelde voor om haar eerst te verwennen. Ze ging gewillig liggen, want ze wist wat er komen zou. Ik heb haar zeker een half uur gelikt, waarbij ze drijfnat werd en uiteindelijk een orgasme heeft gehad. Dit keer was het wat lastiger dan andere keren om haar een orgasme te bezorgen. Vandaag bleek dat ik haar klit met veel kracht vanuit mijn tong moest stimuleren en veel zuigkracht. Hierdoor was ik aan het eind best kapot en er liep zelfs een zweetdruppeltje op mijn voorhoofd. De vorige keren ging het iets makkelijker bij haar.
    Na even een korte pauze en wat tongzoenen, was het mijn beurt. Ze begon weer met een blowjob en toen ik op volle sterkte was, wilde ik haar dit keer in doggie nemen. Alle voorgaande keren heb ik haar in missio genomen en daardoor nooit van haar mooie ronde achterwerk kunnen genieten. Wel uiteraard van haar heerlijk tongzoenen Ik ging achter haar staan en bij het eerste aanblik op haar achterwerk, werd ik nog geiler. Ze lag op haar knieën met haar kont omhoog en haar boven lichaam liggend op bed. Haar armen strekte ze naar voren uit. Ze lag er helemaal klaar voor. Deze bubble butt wilde ik nemen, hard nemen! Ik begon haar te rijden en bij elke stoot, golfden haar billen mee in het ritme. Een geweldig aanblik! Ik begon steeds sneller en harder te stoten en hield me stevig vast aan haar billen. Susi lag kreunend en steunend voor me en greep het laken stevig vast met haar handen. Ik kon het niet meer houden. Het aanblik maakte me super geil en ik kwam intens klaar in haar. Uitgeput kwam ik weer naast haar liggen. Ook zij was uitgeput en we bleven even een paar minuten lepeltje lepeltje liggen. Toen we beide weer op adem waren, heeft ze me schoongemaakt en na een paar intense tongzoenen hebben we de kamer verlaten. Wat een geweldige sessie was dit weer met Susi en ik wist het nu heel zeker om vandaag nog een sessie met haar te gaan doen.

    Nadat ik Susi in de kleedkamer voor een uur heb betaald, stelde ze voor om samen wat te gaan eten. Ik zei, dat ik eerst even ging douchen en daarna op haar zou gaan wachten aan de bar. Zij ging zich ook eerst opfrissen. Aan de bar een biertje besteld en na een minuut of 10 kwam Susi. Vandaag hadden ze een grillparty in Babylon. We liepen naar buiten om vlees van de grill te halen. Het zag er goed uit en ik had wel honger na zo'n intense sessie. Helaas was er weinig plaats aan de eettafel binnen. Er kunnen maar 6 personen aan zitten. Gelukkig schikten de andere gaste iets in, zodat we erbij konden zitten. Na een paar minuten gingen de eersten, waardoor er meer plaats was. Met Susi heerlijk gegeten, waarbij ze mij steeds dingen liet proeven, waaronder een soort pannenkoekjes.

    Naam: Susi
    Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd: 26
    Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 10/10

    Susi (deel2)
    Nadat ik nog geen half uurtje in de sofa zat, kwam Susi de bar weer binnen. Ze kwam weer gelijk op me af en nam plaats naast me op de sofa. Dit zag er misschien best lullig uit voor Michelle, omdat ik haar nog geen 10 minuten geleden had afgewimpeld. Met Susi weer een hele tijd op de sofa gepraat en getongzoend. Geen enkele keer maakte ze aanstalten om naar een kamer te gaan. Er zijn dames, die na een paar minuten al een kamer voorstellen, maar Susi blijft lekker relaxt. Ook dit keer haalde Susi nog een paar drankjes en we hebben veel gesproken, vooral over onze privé levens. Ik ga er vanuit dat ze de waarheid vertelde, want waarom zou ze liegen. Schokkende verhalen over zieke familie leden, zoals ik die wel eens gehoord heb van andere dames, had ze niet. Dat soort dames proberen dan extra geld bij je los te peuteren Nee, wat Susi vertelde klonk allemaal wel plausibel, dus ik had geen reden om haar in twijfel te trekken.
    Na een lang gesprek, stelde ik voor om een volgende kamer te nemen met haar, ondanks dat de eerste sessie met Susi nog niet zo heel lang geleden was en de avond nog lang was. Ik wist dat dit ook tevens mijn laatste kamer van de dag zou zijn, hoewel ik later op de avond nog wel even getwijfeld heb. Afijn, we gingen met z'n tweeën weer naar een kamer. Op de kamer zijn we net als de vorige keer weer begonnen met innig knuffelen en tongzoenen. Ook dit keer heb ik haar poesje verwend, maar dit keer twijfel ik of ze ook daadwerkelijk gekomen is. Misschien wel, misschien niet. Dit keer kon ik het niet zo goed aanvoelen bij haar. Wel werd ze weer behoorlijk nat en waarschijnlijk heeft ze er sowieso van genoten. Daarna was het weer mijn beurt. Na een korte blowjob werd er een condoompje om gedaan en dit keer heb ik haar in missio genomen. Ze vorige sessie was een echte wilde “beukpartij”. Nu ik haar in missio nam, ging het er rustiger aan toe. Het leek alsof we echt de liefde bedreven. Heerlijke sensuele tongzoenen, liefkozende aanrakingen, zachtjes neukte ik haar vochtige grotje. We konden het zo een heerlijke lange tijd volhouden, maar uiteindelijk kwam ik dan toch. Weer intens, maar op een andere manier dan de eerste sessie. Dit keer waande ik mij met een vriendinnetje, GFE in het kwadraat.

    Naam: Susi
    Nationaliteit/Taal: half Bulgaars, half Grieks / Duits en Engels
    Leeftijd: 26
    Haarkleur/-lengte: Blond/Bruin
    Lengte dame: 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 50 Kg, maat 36/ B-cup
    Service: PZC, NMC, 69, TZ
    Presales: 10/10
    Aftersales: 10/10
    Cijfer: 10/10

  25. Onderstaande 5 leden hebben Taylor bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 augustus 2016),Klatergoud (25 augustus 2016),licky luke (22 augustus 2016),Manureva (22 augustus 2016),Mr Bluenose (13 september 2016)

  26. #40
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    8 mei 2022 @ 10:10
    Berichten
    284
    Discussies
    34
    Thanks
    116
    Thanked
    740 in 162 posts

    Standaard

    Hey,... waar is Susi gebleven? Ze staat voor de komende 2 weken niet meer ingeroosterd...

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...enheit.php?w=1

  27. #41
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Misschien even vakantie genomen.

  28. #42
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:29
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Nein,
    im Urlaub ist Sie wohl auch nicht. Denn bei den Reisedamen ist Sie nicht
    gelistet. Möglicherweise komplett weg???

    vanKees

  29. #43
    Geregistreerd
    7 maart 2014
    Last Online
    3 november 2023 @ 12:43
    Berichten
    402
    Discussies
    4
    Thanks
    861
    Thanked
    574 in 206 posts

    Standaard

    Ze staat niet bij "Reisedamen" aangezien ze nog gewoon bij de "aktuell anwesendenden" dames staat (maar dus niet in de planning).

    Misschien weer een paar dagjes naar Goch? Deed ze in het verleden wel vaker.

  30. #44
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cat Bekijk bericht
    Ze staat niet bij "Reisedamen" aangezien ze nog gewoon bij de "aktuell anwesendenden" dames staat (maar dus niet in de planning).

    Misschien weer een paar dagjes naar Goch? Deed ze in het verleden wel vaker.
    En ze zit nog wel op meer plaatsen te werken... komt wel weer terug... even geduld a.u.b.

    (gelukkig zijn er nog genoeg andere snoepjes in Babylon Elsdorf!)
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. #45
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Ik heb net een vriendin van haar gesproken in LR
    Ze is nu LR
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  32. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Taylor (19 september 2016)

  33. #46
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Ze staat nu weer op de aanwezigheidslijst van Babylon voor vandaag en morgen.
    http://www.saunaclub-babylon.com/sau...nwesenheit.php

  34. #47
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ze was ook al in van GOCH gespot door BP
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. #48
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Heeft misschien 2 dubbelgangers, anders een privehelikopter die haar van de ene club naar de andere brengt

  36. #49
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Heeft misschien 2 dubbelgangers, anders een privehelikopter die haar van de ene club naar de andere brengt
    In dat geval verdiend ze erg goed of ze heeft een hele rijke manager.

  37. #50
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Heeft misschien 2 dubbelgangers, anders een privehelikopter die haar van de ene club naar de andere brengt
    Het gaat hier dan ook om Satelliet Suzy, hé

    Satelliet Suzy
    Ik maak me geen illusie
    Je snelheid ligt voor mij veel te hoog
    Zoals je daar vliegt
    Verlies je mij uit het oog
    http://songteksten.net/lyric/2730/48...liet-suzy.html
    De zwarte wolf

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

  Diamond 468*60