Naam : Xenia

Haarkleur/-lengte : inmiddels geblondeerd / kort

Lengte dame : ca. 1.72

Postuur/Cupmaat : slank , E/F-Cup (siliconen) (600 a 700CC)

Nationaliteit/Taal : Duits / Duits

Leeftijd : onbekend, ik schat rond de 30

Tatoeages/Piercings : ja, ja

Service : Onbekend, wel een echte jaagster

Bijzonderheden : Grote sili's, maar lelijk gedaan helaas, met ankervormige littekens duidelijk aanwezig. tepels ook slordig verplaats. Hoe gek het mag klinken, toch een afknapper voor de boobmeister, daarom uiteindelijk niet mee gekamerd, maar wel een vermelding waard voor de liefhebbers van grote borsten

Xenia loopt al wat langer rond in Artemis, en is best een mooie dame van een afstandje, met de voor mij broodnodige flinke siliconen voorgevel, waar ze uitdagend mee pronkt. Van dichtbij helaas te duidelijke ankervormige littekend over haar borsten, en rond de tepels, die verplaats zijn. Zeer slordig werk van de chirurg, die man moet een beroepsverbod krijgen helaas. Verder een echte jaagster, eerst alleen, dan proberen of ik een trio wilde, wel lekker met haar enorme voorgevel tegen me aan gezeten om me te verleiden, ze had duidelijk in de gaten dat haar twee pluspunten haar grootste attractie zijn. Verder geen lelijke dame natuurlijk, maar zeker neit de mooiste in Artemis. Voor mij niet echt een kandidate, maar wellicht voor andere boobielovers wel. Foto met nog het oude, zwarte haar:

xenia artemis.jpg

Megaboob