Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Crina/Krina (Roemeense) ex-Corina VV

    haarkleur/-lengte: witblond/halflang
    ogen: groen-blauw
    lengte dame: 1,62
    postuur/cupmaat: slank/natuurlijke mooi gevormde B
    nationaliteit/taal: Roemeens-Moldavisch/Duit en Engels (beter)
    leeftijd: 22
    tatoeages/piercings: rechterschouder/buik
    service: (in PSR tongzoenen en zoenen), PZC (zeer goed), NMC (zeer erotisch), stripteaseshow, poesje strelen met vingers (niet vingeren)
    voordelen: uiterst knap, lief, voldoende tijd voor sales (in PSR?)
    nadelen: niet vingeren, niet beffen, kittelig aangelegd
    opmerkingen: op kamer rammelt ze een standaardprocedure toch wel duidelijk af (opleiding VV genoten natuurlijk; daar zijn ze bijna allemaal zo), vanaf half november weer in VV??, heeft in VV 3,5 jaar gewerkt, de foto's op de website van VV van Crina is ze niet; ze werkte er immers ook onder Corina, iets blekere huid dan de gemiddeld Roemeense
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zondagavond kom ik haar tegen in de lockerroom. Van de gehele dag vond ze het nog niet nodig om maar één woord tegen mij te zeggen, zelfs een blik gunde ze me amper. Nu kwam het tot een gesprek. Nu ja, wat je een gesprek kan noemen. Ze vroeg of ik al naar huis ging. Heeft ze me dan toch zien staan en lopen overdag? Blijkbaar wel. Nu al naar huis? Het was middernacht en ik was al 13 uur in de club. Ik zei haar dat ik inderdaad op het punt stond om naar huis te gaan, dat ik mijn kledij weer kwam aantrekken. Als ik nog dertig minuten kon vrijmaken, vervolgde ze, zouden we nog seks kunnen hebben. Zij die me al wat beter kennen, zullen niet meer verschieten als ik vertel dat er geen haar op mijn hoofd aan dacht om mij nog te bedenken voor haar.

    Maandag iets na de middag zie ik haar ineens weer. Ze ligt op de schommelstoel en ziet me niet. Ik had over haar alleen maar een slechte indruk gevormd (dan heb ik het hoegenaamd helemaal niet over haar uiterlijk dus). Een woord was gisteren gedurende de gehele dag te veel, terwijl ik ze razend knap vond en aan de lockers snel nog effe € 50 willen cashen.
    Ik twijfelde of ik naast haar op het schommelbed zou gaan liggen of de sauna wat verder zou inkruipen. Het zou de sauna worden. Laat haar maar alleen liggen. Misschien vindt ze het al wel veel te speels als een man zo close bij haar komt liggen en al direct wil knuffelen?
    Toeval of niet maar ze staat recht op het moment dat ik de saunadeur wil opendoen. Ze loopt naar beneden naar de lockerruimte. Misschien moest ik dan toch maar even de saunadeur toe laten, haar achterna hollen en nu maar eens aan haar vragen of ze even dertig minuten tijd voor mij heeft.
    Ik vond haar echter niet. Allicht naar de damesruimte gelopen. Ik loop dan maar terug naar boven, via de andere weg. Een omweg om weer naar de sauna te lopen maar daardoor zag ik ze wel weer. Ze stond achter de bar. Drinken halen zeker? Ik zet me rustig neer op een bank in de bar, tegenover de ingang van het restaurant. Het was even moeilijk en niet moeilijk. Even verschrikkelijk moeilijk en toch weer niet verschrikkelijk moeilijk. In het restaurant zag ik Nikky zitten (toen wist ik haar naam nog niet maar dat ze zowaar één van de mooiste vrouwen was die ik ooit gezien heb, dat wist ik wel. Zo zou Crina dus toch nog uit mijn handen geglipt zijn. Was het niet dat Nikky blijkbaar nog moest eten. Ik zette me dus op de bank in de bar. Voor mij moest het zo wel duidelijk zijn dat ik "op haar wachtte".
    Ineens kwam Crina voorbijgelopen en dit keer niet zonder te kijken of niet zonder wat te zeggen. Wat ze zei, had ik niet verstaan. Ze roept zelfs nog wat terwijl ze al verder wandelt. Ik ben geen vrouw maar was toch benieuwd naar wat ze nu precies gezegd had, sta op en haal haar in.
    Ze stelt direct voor om wat frisse lucht te gaan nemen. (Nu wist ik dus nog niet wat ze gezegd had en ik zal het wellicht nooit weten, voor zover dat belangrijk is.) Ik heb daar niets op tegen maar mijn vermoeden werd bevestigd dat we geen frisse lucht gingen scheppen maar plaats gingen nemen in een sofa in het omgevormde overdekte buitenterras, tot rokersgebied.
    Ik verschoot al vrij snel van haar aanhankelijkheid, haar liefheid en de spontane leuke koetjes-kalfjesbabbel die we hadden. Ze omarmd me ook direct, legt haar hand even later op mijn dijbeen. Alles gaat eigenlijk heel erg goed. Soms verschiet nen mens nog eens hè. Na (ook voor mij) voldoende pre sales time vraagt ze wat nu te doen. We zullen maar naar een kamer trekken zeker? Ik had nog geen simpele kus gekregen maar ik vroeg er niet naar. Het hoort bij de minimumservice in PSR dus als ze dat niet doet zodadelijk op kamer, kan ze de verdere 28 minuten op haar buik schrijven dito vergoeding, dacht ik zo.

    Over haar buik gesproken trouwens, ze is kittelig aangelegd. Dat merkte ik direct op kamer. Ze kroop immers op haar knieën tot bij mij en toen ik mijn handen op haar prachtige platte buik legde en er kusjes op gaf, kreeg ik het dus te horen. Eigenlijk vertelt een dame op zo'n moment in verdekte termen dat het GFE-gedoe haar geen ballen (hoewel ze die niet heeft) interesseren. Daar moet ik het dan maar mee doen maar dat is voor mij een valse start.
    In plaats van haar overal te kussen, doe ik dat dan maar niet en zij begint haar langzaam uit te kleden en geeft me als tweede start (dan maar) een mini-striptease showke. Ik zou daar nu geen € 50 aan hangen maar knap als ze is, maakt dat toch wel wat wakker in mij (tussen mijn benen). Wanneer ze haar bikini "uitgestripteasd" heeft, vraagt ze of ik graag kus. Toen stond ik er niet bij stil maar nu ik dit hier zo schrijf, ja hier wordt het dus al duidelijk dat ze een standaardgedoe aan het afratelen is. De kussen zijn lief, het tongzoenen is gewoon wat met de tongen snel over en weer gaan zonder de lippen tegen elkaar te houden. Tijdens wat after sales liet ze me weten dat ze correct haar contract bij PSR naleeft. Ik zou het natuurlijk veel leuker vinden als ze gewoon graag zou tongzoenen, wat ze overigens nooit gedaan heeft in haar 3-jarige carrière bij Villa Vertigo, vertelde ze me nog. Ze vertelde me ook dat ze aanstaande zaterdag haar laatste dag PSR zal doen en daarna op wintervakantie vertrekt naar Roemenië. Ik geloof daar natuurlijk niets van en noteer het in mijn geheugen als een leugen. Ik vermoed dat ze (eventueel na een vakantietje) gewoon weer naar VV zal gaan. Het werd trouwens nog gekker. Ze ging op wintervakantie naar Roemenië omdat ze binnenkort in PSR buiten moet roken en ze dan ziek gaat worden van de kou en dan weer in de warmte binnen. Valt dat mee dat als je in Roemenië in de winter buitenkomt van binnen het daar helemaal niet koud is. Hallo! Ze is ook niet van haar eerste leugen gestorven want tijdens de pre sales had ze me laten weten dat ze voor mij een uur tijd had omdat ze daarna een paar uur zou gaan slapen omdat ze moe was en dat komt dan weer omdat ze 7/7 lange dagen moet doen in PSR. Na mijn sessie was ze heel de namiddag close met mannen die aan de zware alcohol zaten.
    Terug naar de sessie zelf maar. Daar waren we toch gebleven? We waren dus bij het tongzoenen gebleven en vermits dat niet zo veel voorstelde, dwaalde ik even af. Ze begon me vrij snel aan mijn tepels ook te kussen en zakte zo naar onder. Ze had intussen (tijdens het kussen) mijn lul ook al wat gemasseerd met haar handen. Eigenlijk gewoon een trucje om de boel wat vooruit te laten gaan natuurlijk. Ze begint te pijpen en eerlijk is eerlijk, verdorie, dat doet ze ontzettend goed. Ze liet me eerst nog even weten dat ik niet in haar mond mag klaarkomen. Dan doen we dat dus ook niet. Na een flinke pijpbeurt, komt ze weer met haar hoofd naar boven. Even pauzeren, zal ze gedacht hebben (of had ze schrik dat er toch wat in het mondje zou komen?). Allicht kwam er ook al wat in haar mondje. De pauze kwam dus niets te vroeg. Ze kreeg al wat voorvocht in haar mond. Terwijl ze naar boven komt, profiteer ik er van om haar weer te tongzoenen (een beetje in de hoop dat ze dat ook maar vies zou vinden maar daar was blijkbaar, ook voor haar, niets vies aan). Het voorvocht was dan weer wel vies voor haar want ze nam een stuk keukenrol om mijn lul weer "vochtvrij" te maken. Mijn aandacht weer even helemaal terug naar haar schoonheid want zo'n keukenrol er bij toveren is niet erectie bevorderend, bij mij, integendeel. Ze begint terug te pijpen en al snel staat hij terug flink paraat. Het is voor haar het moment om te vragen of we nu gaan neuken. Ik bevestig. Terwijl ze het condoom er met haar mond overdoet, laat ze me weten dat het niets te vroeg was want dat als ze het condoom er nu niet had overgedaan ik in haar mond zou klaargekomen zijn. Nee Crina, ik ben nog steeds niet Roemeens en wat ik zeg, is geen leugen. Ik neem het haar ook niet kwalijk dat ze (nog) niet weet dat je op gevorderde leeftijd je orgasme redelijk goed kan controleren. Het condoom is er rond. Ze pijpt eerst weer nog even. Tot zeer, zeer kort tegen mijn orgasme aan. Ik verdacht haar ervan dat ze me wou laten spuiten in het condoom maar hier dus dan pech voor haar, als dat de bedoeling was, dat ik mijn orgasme onder controle kan houden, als dat moet. Het wordt dus neuken.
    Het duurde wel heel erg lang nog vooraleer mijn lul in haar poes zat. (Heel erg lang is natuurlijk relatief.) Ze vingerde eerst zichzelf nog, pakte dan toch nog een tube crème en smeerde daar het condoom mee in. Wordt ze dan niet nat van zichzelf te vingeren dan? Gelukkig speelde hier weer dat ik een heel knappe jonge dame voor me had en windt het mij toch een beetje op als ze zichzelf vingeren. Mijn lul was nog stijf genoeg om in haar poesje te verdwijnen maar ook niet meer op volledige krachtige oorlogssterkte. Ze kwam echter zo zalig op mij zitten en begon langzaam maar zeer intiem en erotisch op en neer te bewegen dat hij onmiddellijk weer helemaal paraat stond. Ik speelde met haar heerlijke en erg mooi gevormde borsten en ook kusjes waren toegelaten tijden haar ritje. Uiteindelijk kon ik me niet meer houden en had ik een van mijn beste orgasmes.

    Al bij al dus een goede sessie met haar gehad maar het tongzoenen had veel meer en beter mogen zijn en vooral was het allemaal zo plichtmatig gebracht. Je voelt gewoon dat ze elke keer hetzelfde tafereel afspeelt op kamer. Anderzijds voel je evengoed dat er in haar heel veel zit maar dat je het er niet zal uitkrijgen, tenzij je beslist om elke keer (en liefst lang) met haar te gaan kameren, schat ik maar in. Heerlijk halfuurtje, meer moet dat niet zijn. We praatten nog wat na totdat ik zei dat we gingen stoppen. Ze had een uur voor mij maar ik niet voor haar... dus.

    In de late avond kwam ze nog een tijd bij me liggen in een sofa in het loungegedeelte van PSR. Rustig, ontspannen, grappig, lief.... Ja, ze wou nog een tweede keer met mij op kamer gaan. Helaas wou ik dat dan weer niet. Er zit ondanks alles geen herhalingsgevaar in. Weinige momenten later zag ze dat de concurrentie naast me plaats had genomen. Ten minste, ik had Nikky uitgenodigd .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 2 juni 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Helaas is deze dame terug naar Roemenië. Het was een van de toppers van de psr. Een dame die super service levert. Vooral het tongzoenen was fenomenaal.
    Tegen mij zei ze dat ze wellicht niet meer terugkeert. Afwachten dus

  5. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Heb jij een gouden gebit? Ze werkt nog steeds in PSR maar zit zowat de gehele dag werkloos op een poef aan de doorgang tussen het koudedompelbad en het schommelbed. Een maat van mij vond haar toch wel heel erg knap. Ik zei dat ik met haar niets speciaals had en dat ze niet graag tongzoent. Hij moest er toch naar toe. Hij gaat achter haar zitten op "haar" poef en het eerste wat ze vroeg was of hij seks wou. Mijn maat was daar niet zeker van, zo zou ze zeker in het wellnessgedeelte al moeten tongzoenen. Hij zei dan ook misschien. Daarop antwoordde ze dat mannen enkel naast haar mogen gaan zitten als ze zeker zijn dat ze seks met haar willen omdat anders andere mannen zouden kunnen denken dat ze bezet is en als je dan toch niet op kamer gaat, is ze die andere mannen ook kwijt (terwijl ze eigenlijk zelden op kamer gaat, deze prachtige dame). Mijn maat had het begrepen. Inderdaad, niets voor GFE-beren.
    Misschien komt er een toevallig moment dat Krina wil gaan eten in het restaurant, dat het restaurant eivol zit met enkel nog plaats bij mij aan tafel. Het zal dan mijn moment zijn om haar te vragen wat ze naast me komt doen omdat ik geen seks met haar wil en anders andere begeerlijke dames, waar ik wel mee wil seksen, niet naast me kunnen komen zitten om te pre salen .

    Ze draagt nu trouwens een bril.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Ik verschoot al vrij snel van haar aanhankelijkheid, haar liefheid en de spontane leuke koetjes-kalfjesbabbel die we hadden. Ze omarmd me ook direct, legt haar hand even later op mijn dijbeen. Alles gaat eigenlijk heel erg goed. Soms verschiet nen mens nog eens hè. Na (ook voor mij) voldoende pre sales time vraagt ze wat nu te doen. We zullen maar naar een kamer trekken zeker? Ik had nog geen simpele kus gekregen maar ik vroeg er niet naar. Het hoort bij de minimumservice in PSR dus als ze dat niet doet zodadelijk op kamer, kan ze de verdere 28 minuten op haar buik schrijven dito vergoeding, dacht ik zo.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    De kussen zijn lief, het tongzoenen is gewoon wat met de tongen snel over en weer gaan zonder de lippen tegen elkaar te houden. Tijdens wat after sales liet ze me weten dat ze correct haar contract bij PSR naleeft. Ik zou het natuurlijk veel leuker vinden als ze gewoon graag zou tongzoenen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Terug naar de sessie zelf maar. Daar waren we toch gebleven? We waren dus bij het tongzoenen gebleven en vermits dat niet zo veel voorstelde, dwaalde ik even af.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Allicht kwam er ook al wat in haar mondje. De pauze kwam dus niets te vroeg. Ze kreeg al wat voorvocht in haar mond. Terwijl ze naar boven komt, profiteer ik er van om haar weer te tongzoenen (een beetje in de hoop dat ze dat ook maar vies zou vinden maar daar was blijkbaar, ook voor haar, niets vies aan).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    en ook kusjes waren toegelaten tijden haar ritje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Al bij al dus een goede sessie met haar gehad maar het tongzoenen had veel meer en beter mogen zijn en vooral was het allemaal zo plichtmatig gebracht.
    Wat een gequote van mezelf zeg. Waarom? Omdat ik er nergens in lees dat ze niet zou tongzoenen. Ik omschrijf enkel hoe ik het tongzoenen ervoer. Blijkbaar leest een Nederlandse vaste klant van haar dat ik verschillende keren schreef dat ze absoluut niet aan tongzoenen doet. Helaas kan niet iedereen goed lezen. Erger wordt het dan natuurlijk wanneer je dan aan de dame gaat zeggen dat iemand schreef dat ze niet tongzoent. De dame zelf gaat dat dan aan het management van de club vertellen en de volgende keer dat ik dan binnenstap krijg ik te horen dat ik geen leugens mag schrijven want dat Crina wel tongzoent. Daarna even de recensie gelezen en duidelijk gemaakt dat ik niet geschreven heb dat Crina niet tongzoent. Dat het management van PSR mij direct beschuldigd en niet eerst vraagt of het zou kunnen zijn dat (een tweede klok horen luiden), vind ik bedenkelijk en dat heeft niets te maken met het feit dat ik trouwe klant ben (was).
    In elk geval, als je als man een dame heel erg graag hebt, bezorg die dan geen zenuwen, stress en kwaadheid om iets dat niet is. Vermits Crina gewoon vriendelijk tegen me was en nadat ik de terechtwijzing door het management had weerlegt, ze niets meer zei tegen mij en enkel boos keek, vermoed ik dat Crina ook bij het management is moeten komen. Doet er voor mij niet toe overigens. Wat er bij mij wel toe doet is dat ik geen zin heb in deze larie met als resultaat dat ze mij in PSR niet meer als trouwe klant gaan zien en dat Crina zeker geen sessie met mij meer moet verwachten. Dat laatste was eerder nog niet uitgemaakt want ik schreef bijvoorbeeld over haar:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    service: (in PSR tongzoenen en zoenen), PZC (zeer goed), NMC (zeer erotisch), stripteaseshow
    voordelen:uiterst knap, lief, voldoende tijd voor sales
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Haar aanhankelijkheid, haar liefheid en de spontane leuke koetjes-kalfjesbabbel die we hadden. Ze omarmd me ook direct, legt haar hand even later op mijn dijbeen. Alles gaat eigenlijk heel erg goed. Na (ook voor mij) voldoende pre sales time vraagt ze wat nu te doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    een mini-striptease showke. Ik zou daar nu geen € 50 aan hangen maar knap als ze is, maakt dat toch wel wat wakker in mij (tussen mijn benen). Ze begint te pijpen, verdorie, dat doet ze ontzettend goed. Ze kwam echter zo zalig op mij zitten en begon langzaam maar zeer intiem en erotisch op en neer te bewegen dat hij onmiddellijk weer helemaal paraat stond. Ik speelde met haar heerlijke en erg mooi gevormde borsten en ook kusjes waren toegelaten tijden haar ritje. Uiteindelijk kon ik me niet meer houden en had ik een van mijn beste orgasmes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    Al bij al dus een goede sessie met haar gehad .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun
    In de late avond kwam ze nog een tijd bij me liggen in een sofa in het loungegedeelte van PSR. Rustig, ontspannen, grappig, lief....

    (O ja, we spreken hier over een schrijfsel van een half jaar geleden. Die Nederlandse man lees niet enkel niet goed maar ook heel erg traaaaaaaag .)









    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    trophy ( 3 juni 2014),Willi69 ( 2 juni 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    18 oktober 2011
    Last Online
    18 juli 2016 @ 14:31
    Locatie
    te ver van duitsland
    Berichten
    92
    Discussies
    1
    Thanks
    89
    Thanked
    169 in 50 posts

    Standaard

    Dit is nu precies waartoe de psr is afgegleden, de clubleiding die ons zegt wat wel wel en niet mogen doen of schrijven !
    Ze kunnen zich beter druk maken om andere dingen. Het beleid in de psr wordt bepaald door enkele roemeentjes die er al langer zijn, zij worden door marion ook niet aangepakt,tewijl de rest de ene boete na de andere krijgt.
    ik ben blij dat ik deze club enige tijd geleden definitief verlaten heb, niet meer dat kinderachtige gedoe van de clubleiding.
    Nu hebben ze schijnbaar de bankstellen omgeruild tussen de lounge en de sportkino, dit zegt alles over de clubleiding, blijf niet hangen in de jaren 60 , ga eens mee met de tijd, en vernieuw. De laatste tijd kom ik veel in andere clubs die wel veel aanpassingen hebben uitgevoerd . Zoals bijvoorbeeld sixsense, babylon, livingroom enz. Hier wordt ook naar de gasten geluisterd.

  9. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Een maat van mij vond haar toch wel heel erg knap. Ik zei dat ik met haar niets speciaals had en dat ze niet graag tongzoent. Ze draagt nu trouwens een bril.
    Mijn maat dacht hetzelfde, terwijl ik op gevoel mijn twijfels had of zij wel in zijn straatje paste. Ze is wel gezegend met een paar heerlijke borsten, maar haar hele uitstraling bevalt me niet. Weet nu wie je bedoelt, want die bril is toch wel een duidelijk herkenningspunt.

  10. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    18 april 2024 @ 15:18
    Berichten
    234
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    230 in 42 posts

    Standaard

    Gestern hatte ich nach der verpatzten nummer mit vanessa noch Lust auf eine schöne nummer. Es kamen 3 noch in frage aber ich war unschlüssig und hatte auch nicht mehr viel zeit. Crina sass nahe dem whirlpool und ich ging an ihr vorbei und sagte "Mann ist mir langweilig " ihr war auch langweilig und so kamen wir ins Gespräch. Nach dem Desaster zuvor fragte ich nach zk und langsamen blasen und sie sagte ja das macht sie. Auf dem zimmet bewunderte ich den makelosen körper und die schönen brüste. Sie hatte nicht gelogen. Es war wie mit der freundin. Lange zk gefühlvolles blasen und spielen am schwanz. Ohne handeinsatz. In pos 69 wurde sie sehr nass. Abschliessend noch doggy gefickt bis ich kam. Auch jetzt keine eile und wir lagen noch da und kuschelten. So war der abend noch gerettet. Whf 100%. Bei vanessa leider 0%.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Ftotal bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (13 maart 2015),Sparky (13 maart 2015)

  12. #9
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Standaard

    For many customers her name in PSR is Denisa... Can someone confirm?

  13. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt niet, tenzij onlangs gewijzigd .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #11
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:45
    Berichten
    99
    Discussies
    4
    Thanks
    619
    Thanked
    76 in 27 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad niet.

    Haar naam is gewoon Krina
    Als ik siliconen wil , ga ik wel naar de bouwmarkt

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.

  Living Room 468*60