Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 73

Discussie: Live uit Artemis

  1. #26
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    3de update:

    De line up werd later in de nacht wat minder. De voor mij interessante meiden waren allen op de kamer. Dus ging de derde sessie naar Amalia. Ik was dus alleen maar met GT meiden op de kamer. Het bezoek aan Artemis kreeg daardoor een GT-achtig tintje. Er was ook nog een kleine vechtpartij. Er was wederom een discussie over geld tussen een meid en haar gast. De gast werd agressief naar het personeel en ging op de vuist met de bewakers. Maar de bewakers hadden de situatie snel onder controle en konden de situatie weer sussen. Kijk, dat krijg je nu als je geen deurbeleid hanteert. Maar verder was het een goede dag in Artemis. Maar één keer per jaar een bezoek aan deze club is meer als voldoende. Ik ga terug naar het hotel.

  2. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 december 2015),ButtinSky (13 december 2015),gignnl (13 december 2015),Nedlovefkk (13 december 2015),Teiresas (14 december 2015),Tiga (13 december 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Zaterdag 6 februari, live uit Artemis:

    Weer: zonnig, droog, weinig wind en 9 graden

    Line up: aliya (ex-GT), een dame uit Sharks (haar naam weet ik niet) en nog zo'n 80 meiden. Ik kan helaas geen namen geven, want daarvoor kom ik te weinig in Artemis. Maar er lopen heel veel blondines rond met siliconen. Het zijn echte bimbo's, alsof ze zo uit een Joop Klepzeiker strip gewandeld zijn. Er loopt ook een meid rond, die sprekend op Kathy uit GT lijkt. U weet wel, die met de kont van mythische proporties.

    Verder lopen er siliconengrootes rond, waar cosmetisch chirurg Robert Schoemacher jaloers op zou zijn. Ik heb meiden gezien met cup E en F. In de maten van ijsbeer Megaboob gerekend, is dat waarschijnlijk 2500 tot 2800 cc. Megaboob zou dan ook de tent schuimbekkend op een brancard verlaten. Voor mij persoonlijk is de line up wat minder. Ik val meer op naturel borstige vrouwen die er beschaafd uit zien, zonder tatoeages het liefst.

    Aliya is voor mij de geschikte kandidate, maar ik wil niet met haar, want ik wil niet iedere keer met ex-GT vrouwen op de kamer belanden, als ik Artemis bezoek. Ik kijk nog even rond naar een geschikte kandidate. Ik heb al iemand op het oog. Het zal qua line up geen top avond voor me worden. Dat weet ik nu al. Maar ik maak er maar het beste van.

    Sfeer: het is druk. Maar er hangt een goede stemming. Het publiek bestaat voornamelijk uit Italianen, Noord-Afrikanen, Midden-Oosten mensen, Zweden, Fransen en Russen. Ik heb nog niemand Duits horen praten. Ik was in de kleedruimte en was mijn mond aan het spoelen met mondwater. Een Midden-Oosten mens stond naast me en keek me verbaasd aan, alsof hij nog nooit mondwater had gezien. Ik hoorde twee mannen Zweeds praten en een van hen liet een reusachtige boer. Goedenavond. We zijn weer in Artemis. Gasten met veel geld, maar geen manieren.

    Muziek: instrumentale techno en ook dit lied werd gedraaid:



    Stopcontacten: bij de receptie staan bij de toegangsdeur twee banken waar je kunt zitten. Naast deze banken vind je ook een stopcontact, voor het geval als je smartphone bijna leeg is. Je kunt ook je smartphone en je adapter in de zakken van je badjas doen en dan op de kamer laten opladen, terwijl je aan het vrijen bent.

  4. Onderstaande 6 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 februari 2016),Blondinenschatz ( 8 februari 2016),CCR5d32 ( 6 februari 2016),db2 ( 6 februari 2016),Nedlovefkk ( 6 februari 2016),Zultbroek81 ( 7 februari 2016)

  5. #28
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:24
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.744
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Zaterdag 6 februari, live uit Artemis:

    Line up: aliya (ex-GT), een dame uit Sharks (haar naam weet ik niet) en nog zo'n 80 meiden. Ik kan helaas geen namen geven, want daarvoor kom ik te weinig in Artemis. Maar er lopen heel veel blondines rond met siliconen. Het zijn echte bimbo's, alsof ze zo uit een Joop Klepzeiker strip gewandeld zijn. t.
    Misschien kan Ace2 deze strips van Joop Klepzeiker ook een keer posten onder zijn topic

  6. #29
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag Artemis weer eens bezocht, voorgaande keren was ik er op een woensdag en vrijdag,nam om 13.00 uur voor 80 Euro mijn sleutel en bordeaux rode badjas in ontvangst,er waren misschien op dat tijdstip 15 ijsberen en 10 DVP die vooral siliconen tieten en zoenvis lippen hadden,niet mijn smaak ik hou van naturel of een normaal formaat siliconen tieten zoals bijvoorbeeld Christina in AG!
    Later na 17.00 uur liepen er zeker 50 dames rond en evenveel ijsberen,de lunch was prima met veel verschillend vleesbeleg, kaas,omelet en yoghurt met vruchten.
    Genoten van de najaar zonnetje bij het buiten zwembad, met een kopje koffie,lectuur en een sigaartje erbij, voor de vrouwen was het te koud die bleven binnen.
    Had nog een leuk contact met een Zweedse ijsbeer die twee keer per maand het vliegtuig pakt om in Artemis zijn zaad te verdelen,de goede man heeft een topfunctie in het bankwezen
    In het grote bargedeelte met vele sofa`s en ligbedden mag je overal roken,voor mij prima,maar ik hoorde al een paar Fransen hun ongenoegen spuien,een biertje,bacardi cola etc. kost 10 Euro en daarvoor moet je plastic muntjes bij de receptie kopen.
    later op de dag de line up eens goed bekeken,waar nu de verhouding siliconen tieten en Katrin Duck lippen en normale dames 1 op 1 was,er liepen wat rijpere milfen rond met geweldig grote siliconen basketbal tieten,maar daar krijgt de kleine Husky geen harde van,wel van de Griekse Helena een prachtige dame met een heerlijke kont en prachtige spitse natuurlijke tieten waar de tepels bij de minste of geringste aanraking parmantig naar voren staken.
    Ze was gekleed in zwarte lingerie waar haar borsten uitstaken en 20 cm hoge glitter pumps.
    Eerst met haar heerlijk op de sofa zitten vrijen en mijn verhemelte werd door een lap van een Griekse tong bewerkt,en een klein sierlijk handje streelde de kleine Husky die al snel keihard werd.
    30 minuten naar de kamer kost 60 Euro,maar het basispakket is dan aan de schrale kant,een uur kost 120 Euro maar dan wel voorzien van al het lekkers wat ik gewend ben met mijn vaste dames in de saunaclubs in NRW.
    Het werd een geweldige sessie,mijn vingers werden meteen haar roompotje ingetrokken en de BJ en 69 positie waren heerlijk en constant kussen, het was haar eerste kamer van deze dag en ze wilde absoluut een goed orgasme krijgen en ze vroeg mij haar lang en intensief te likken,waarbij uiteindelijk omgeven door een paar luide schreeuwen haar roompotje een watervalletje werd
    Zelf kwam kon ik in mijn sperma de vrijheid geven waarbij ik die heerlijke grote tepels tussen duim en wijsvinger had,en ik moest van Helena daar hard in knijpen,ik had ook de indruk dat zij gelijktijdig voor de tweede keer samen met mij haar orgasme beleefde!
    De kamer was bijzonder mooi met een rond bed en overal spiegels,na een poosje lepeltje lepeltje begon ze mij opnieuw te pijpen en ging met haar kont omhoog op de sofa zitten en weer kwamen we op zijn hondjes klaar,een uur werd daardoor ruim anderhalf uur waardoor ik inclusief een ruime fooi 200 Euro kwijt was, maar het was zondermeer de moeite en het bedrag waard.
    Tussendoor nog in de 90 graden sauna met Aufguss geweest,er is in dezelfde ruimte ook een sauna tot 60 graden en gezwommen in het binnenzwembad,de wellness ruimte doet denken aan een groot Grieks historisch badhuis voorzien van muurschilderingen en ligbanken.
    Twee Russische ijsberen maakte na drie keer opgieten de sauna zo heet dat de 100 graden bereikt werden,en voor mij een reden om te vluchten,buiten keek ik nog snel of mijn huid er niet in vellen bij hing,maar dat was gelukkig niet het geval
    na een prima 3 gangen diner in het restaurant, in het bargedeelte aan de praat geraakt met de Hongaarse Maja,slank 28 jaar en een prachtige kont en heerlijke zachte borsten,ook zij begon haar tongentje in mijn mond te steken en een beetje op mijn oor te knabbelen,en ja hoor ik ging al snel voor de bijl en we verdwenen in een mooie kamer met opnieuw een rond bed en spiegels aan het plafond.
    Ook Maja was een geile opdonder,die passioneel TZ en geweldig goed pijpen kan,dan weer snel en dan weer langzaam en ook werden de zaadbunkers helemaal in haar mond genomen,en opnieuw werd vooral de 69 positie een hoogte punt,kwam ook aan het neuken niet meer toe en liet mijn zaad opvangen in haar mondje
    Daarna kreeg ik van Maja nog een fijne massage,met een extra fooi voor haar spontane zaad opvang,was ik nu 150 Euro kwijt.
    Een prachtige saunaclub met nu 50 dames op een maandag,maar vanaf woensdag moet je toch aan minimaal 80 dames denken,veel kunsttieten en Katrin Duck lippen,maar zeker meer als de helft is god zij dank nog in een natuurlijk velletje,de meeste dames lopen topless met een jarretel gordeltje maar ook een aantal met uitdagende lingerie waar de borsten uitsteken.
    Zag ook nog wat Thaise en Dominicaanse DVP,maar vooral veel Russische en Poolse dames.
    Het kastjes systeem is ala Sixsnes en werkt prima, er waren genoeg nette douches en toiletten,kortom een prachtige club maar dat mag ook wel voor een entree van 80 Euro en een tientje per alcoholische consumptie en een hoger bedrag per kamer.
    Totaal inclusief entree,twee baco en twee bier en 350 Euro voor twee uitstekende was ik 470 Euro kwijt,in vele clubs in NRW ben ik meestal de helft kwijt,maar ijsberen het blijft de moeite waard om deze club eens te bezoeken.
    Om middernacht ging ik met een tevreden gevoel en een lege portemonnee richting mijn hotel bij de Charlottenplatz.

  7. Onderstaande 19 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (17 oktober 2019),brombeerzuid (12 oktober 2019),De Shyman (19 november 2019),forgetskinnyletsgetfatty (12 oktober 2019),Giodude (12 oktober 2019),Herr Fick (20 februari 2020),jansenroy (20 oktober 2019),laplagne (23 november 2019),Lesyeux (12 oktober 2019),Megaboob (19 november 2019),mentholbear (30 november 2019),rmjhexe (12 oktober 2019),schoolmeester (12 oktober 2019),Shakir (12 oktober 2019),Sjeufke (12 oktober 2019),snaal88 (12 oktober 2019),trickyD (14 oktober 2019),Viscamessi (14 oktober 2019),Wijze grijze (12 oktober 2019)

  8. #30
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    en gezwommen in het binnenzwembad,de wellness ruimte doet denken aan een groot Grieks historisch badhuis voorzien van muurschilderingen en ligbanken.
    De ligbanken klinken als muziek in m'n oren. Ik vroeg me af of ze ook een whirlpool/jacuzzi hebben?

  9. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 november 2019)

  10. #31
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Mentholbear jou vraag is mij even ontgaan, maar hierbij het antwoord: buiten is er een grote jacuzzi naast het zwembad en binnen ook een groot rond zwembad die je via de airjets ook als jacuzzi kan gebruiken,ik heb niet opgelet of het is mij ontgaan dat er in grote wellness ruimte zich nog een tweede jacuzzi bevind,ik ben een zwembad liefhebber en geen jacuzzi fan.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 november 2019),Wijze grijze (22 november 2019)

  12. #32
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Bedankt voor de info. Artemis staat op de wenslijst voor volgend jaar. Dus dit is welkome info.

    Mocht iemand weten of er binnen ook een jacuzzi/whirlpool is, dan hoor.ik dat graag. Zijn er tussen Nederland & Berlijn, en rond Berlijn nog andere clubs de moeite waard? Het liefst naast een sauna ook met een jacuzzi en plek voor een opoe dutje

  13. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 1 december 2019)

  14. #33
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Mocht iemand weten of er binnen ook een jacuzzi/whirlpool is, dan hoor.ik dat graag.
    Inside (downstairs) there is a swimming pool, a sauna and a bio sauna and a Hamman. The Hamman is always locked and empty. There is no Jacuzi inside. If alle stretchers around the pool are taken, you can find some beds just under the stairs as well. The Jacuzi outside is somewhat disappointing. Not very deep.
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

  15. Onderstaande leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 januari 2020)

  16. #34
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TAFKAJ Bekijk bericht
    Inside (downstairs) there is a swimming pool, a sauna and a bio sauna and a Hamman. The Hamman is always locked and empty. There is no Jacuzi inside. If alle stretchers around the pool are taken, you can find some beds just under the stairs as well. The Jacuzi outside is somewhat disappointing. Not very deep.
    Thanks al lot. I will try to plan my visit then in the summertime, so I can enjoy the jacuzzi outside.

    If anyone have recommendations for clubs between NRW, Berlin and Prague, I am all ears.

  17. #35
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Het oeuvre van seksenfun napluizend kwam ik op de volgende clubs:

    * Parkschloss Dali, nu: Das Parkschloss (Marsberg). Ligt in de lijn van Parksauna Residenz of Villa Vertigo.
    * Saunaclub Harem (Bad Lippspringe). Grote en luxueuze club.
    * FKK Villa Hannover. In een kasteel!

    * Een beetje uit de richting heb je FKK Harmony (nabij Hamburg), prachtig gelegen in de natuur. Er stroomt blijkbaar een rivier onder het gebouw door! Volgens seksenfun één van de beste clubs.

    In de voormalige DDR zelf zijn niet zoveel clubs. Mocht je toch een DDR-club willen afstrepen:

    * FKK Paradies (Erfurt), blijkbaar ook een grote club.
    * FKK Traumkand (Ohrdruf), club in cottage-style. Ziet er erg leuk uit.
    * FKK Leipzig + Laufhaus.
    * Europa (Leizpig).
    * Römer Saunawelt (Radebeul/Dresden).

    Met geen van deze clubs heb ik ervaring. Ik zou zeggen: test ze eens uit!

  18. Onderstaande 4 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick (20 februari 2020),mentholbear (28 januari 2020),pret ( 9 januari 2020),WANDELAAR5 (10 augustus 2023)

  19. #36
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:58
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

  20. Onderstaande 2 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (15 maart 2020),stimpy3 (15 maart 2020)

  21. #37
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Is er geen tombola voor artemis? 90 euro voor slecht vreten, geen alcohol en 15 ton siliconen lijkt me wat veel. Maar goed, we komen niet elke week in berlijn
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. #38
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Ja Willem, zou ik heel goed kunnen gebruiken

    Maar zal waarschijnlijk volgende week laten weten hoe het erbij hangt...

  23. #39
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Verdomme, met mijn beschonken kloten, de hele reeds geschreven resem gewist. OK, dus opnieuw. Ik ben net terug van Artemis... Ik ben tamelijk zat en aangezien ik de namen en gegevens van mijn vriendinnen anders ga vergeten, zal ik hier snel een opsomming doen. Morgen lang uitslapen en de Nurumassage laten doen. Dus ik weet niet wanneer ik tijd heb om de ellende hier in een leesbaar jasje te stoppen.

    -Diana (Roe) van een jaar of 30, misschien 35. Golvende blonde haren, mooi lichaam met eerste tekenen van sleet op. Wel mooie puntige B-cup. De eerste die me op de kamer joeg. Het sloeg tegen. Zelfs geen orgasme
    -Ellis of Alice (Turkse/Iraanse) heel knap wijf en pure PSE. Ze kam tegemoet aan mijn rookfetisj. Lekker lichaam, zachte huid, lichtbruine haren en donkere bambiogen. Jammer van de silliconen C-cup
    -Danilla (Roe) Het dikste wijf dat ik ooit tegen betaling geneukt heb. Maar ze was de eerste die bereid was voor TZ en PZC. Ze mag dan wel moddervet zijn en minder knap... Maar ze kon verdomme pijpen. Ik stopte zelfs met haar doggygewijs te neuken en liet haar terug pijpen. En ik spoot op haar slappe D-cups. De minst mooie, maar wel de duurste.
    -Ik ervoer een klik met de Roemeense Anela met bril en grote tattoe op linkerarm. Een blonde barbiepop met opgespoten lippen en plactic C-cup. Het ideaal waar de venten van tegenwoordig op vallen. Ik had een fijne presales met haar en daarom wilde ik het wel een kans geven. Was niet mijn meug... Maar misschien wel een eerbetoon aan Deket. Was echt wat voor hem. Hoe dan ook, het was een ramp op de kamer... Ze kreeg niet eens het condoom aan met haar smerige gelnagels. Doe het anders maar puur natuur zei ze, maar niet klaarkomen in mij. Ik zei flikker jij maar op. TZ wilde ze niet, maar ze zou wel zonder rubber willen loos gaan. Dus zonder te neuken terug de kamer af, maar wel 70+20€ kwijt
    -Dan was er nog Katie. Mooi Bulgaars meisje, naturelle. Alleen enkele tattoes. Ik schat haar tussen 25 en 30. Slappe B-cuptietjes, maar de rest was op op te vreten. Ook zij bood geen TZ aan, maar omdat ik me zo tot haar aangetrokken voelde, toch voor de bijl gegaan. Poesje likken wilde ze niet, daarom liet ik haar ook maar roken terwijl we neukten. Uiteindelijk wel gekomen, maar dit was Ramenservice.
    -Er waren zoveel mokkels dat ik me verstopte in de Kino. Ook niet mijn meug, maar ik had de indruk dat de mokkels niet op de benedenverdieping komen. Ik had het mis. De Turkse Clarica doemde naast me op en begon me met haar vochtige gleuf te droogneuken. Ik zei dat ik niet de kamer opga met haar... Maar ze zei relax. Ik kom gewoon chillen met jou. Eigenlijk was het positief dat het donker was, want toen ik haar later aan de lockers zag: wat was dat voor een lelijke apenkop. Maar goed. Na wat geworstel duw ik haar van me af, maar begint ze me af te trekken. Ik weet haar toch te stoppen, maar de handelingen waren gepleegd. Ook weer 70 piek voor niks.
    -Gelukkig toch nog een beetje in schoonheid kunnen afsluiten. De Hongaarse Dora. Mooie meid, tikkeltje volslank, tattoeages ben ik niet zeker meer. C-cup en 34 jaar. Zij wel TZ en PZC, maar natuurlijk was ook dat weer 20 knotsen extra. Ze had wel fingerspitsengefühl, alleen kwam ze bij de kennismaking zeer onwennig over. Ik gaf toe aan haar omdat ze ook één van de weinigen was die TZ aanbood. Voorts op de kamer wel wat tijd afgeknabbeld en idiote leugens vertellen (bv dat er camera's in de gang hangen en dat ze niet langer dan een halfuur kunnen wegblijven) WTF???? Ze zoende echt wel geweldig en het was een mooie GFE afsluiter voor de rest.

    Zo... ik ben een hoop geld kwijt. Ik ben over mijn budget gegaan voor vandaag. Maar goed, morgen een nieuwe dag. Voorts zal ik toch niet meer in Artemis verschijnen. De club is vergane glorie en veel te duur voor wat het is.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. Onderstaande 20 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 augustus 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 augustus 2023),Giodude (10 augustus 2023),Haradamannetje ( 9 augustus 2023),Hoerenfluisteraar ( 6 augustus 2023),JonnyFontane ( 5 augustus 2023),Lesyeux ( 5 augustus 2023),Liefje ( 5 augustus 2023),Meme Moo ( 8 augustus 2023),mentholbear ( 8 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld ( 5 augustus 2023),Patjax ( 5 augustus 2023),Picasso 1 ( 5 augustus 2023),pret ( 5 augustus 2023),rmjhexe ( 5 augustus 2023),satanic surfer (10 augustus 2023),schoolmeester ( 5 augustus 2023),Shakir ( 5 augustus 2023),snaal88 ( 5 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 5 augustus 2023)

  25. #40
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    1.654
    Discussies
    22
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Tip: ga eens naar de Kurfürstendamm (vlakbij Artemis).

    Daar ben ik ooit eens tijdens een cultuurtripje nietsvermoedend aangesproken door een afgeleefde junkie met 4 missende voortanden.
    Voor een prikje wou ze mijn stinkende pislul afzuigen in de bosjes.
    Dat lijkt me heden ten dage nog opwindender te zijn dan Artemis!

  26. Onderstaande 7 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 augustus 2023),mentholbear ( 8 augustus 2023),Patjax ( 5 augustus 2023),Picasso 1 ( 5 augustus 2023),pret ( 5 augustus 2023),The Joker (12 augustus 2023),WANDELAAR5 ( 5 augustus 2023)

  27. #41
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:34
    Berichten
    3.062
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.473 in 1.798 posts

    Standaard

    Daar ben ik ook eens aandesproken door heel mooi dametje. Meegegaan naar kamertje aan overkant van de straat. Raam service.

    Zo te lezen lijkt Berlijn me een prima stad voor een cultuurtripje maar niet voor de sex. Jammer Artemis nooit bezocht maar dit bevestigd wat ik hoor over Artrmis deze dagen. Je kunt natuurlijk geluk hebben maar voor een bezoekje Artemis alleen hoef je Berlijl niet te bezoeken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  28. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 augustus 2023),mentholbear ( 8 augustus 2023)

  29. #42
    Geregistreerd
    21 december 2015
    Last Online
    16 februari 2024 @ 11:18
    Berichten
    270
    Discussies
    7
    Thanks
    25
    Thanked
    312 in 107 posts

    Standaard

    Artemis has always had a reputation that matches the story of SFL. I go there a few times a year. Always have found a girl that can do a perfect blow-job. Sometimes a kisser but those are rare. Many top girls have gone. My latest two sessions were with Ruby and Elena. Both were very good but I don't know if they are still around .

    Berlin used to have a few streets with prostitutes hanging around: Kurfürstenstraße and Oranienburgerstraße and one I forgot about. I haven't seen them there in the last two years or so.
    A lie is a great story that somebody ruined with the truth. (HIMYM)

  30. Onderstaande 2 leden hebben TAFKAJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 augustus 2023),mentholbear ( 8 augustus 2023)

  31. #43
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Oh jee, dat beloofd niet veel goeds overmorgen

    Ach, ook het ijsberenleven is met toppen en dalen...

  32. #44
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Berichten
    610
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    465 in 221 posts

    Standaard

    10 jaar geleden was Artemis geweldig, 5 jaar geleden nog eens bezocht en het was al drama. Zal na corona er nog slechter op zijn geworden denk ik.
    Ik zal het eens in Sharks proberen.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 augustus 2023),satanic surfer (10 augustus 2023)

  34. #45
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    5 jaar geleden nog eens bezocht en het was al drama.
    Was 5 jaar er ook voor het laatst. Al pratend met andere bezoekers bij de trappen zagen we dat verschillende klanten die met een dame omhoog gingen, binnen 10 minuten weer terug kwamen. Er waren veel dames, best wel hele aantrekkelijke tussen, maar weinig mannen. Is een teken aan de wand wanneer er voldoende appetijtelijke vrouwen aanwezig zijn en desondanks weinig mannen (tenminste in de periode vóór corona). Het is simpelweg een golddiggers club die volledig gericht is op argeloze toeristen.

  35. Onderstaande 6 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 augustus 2023),Haradamannetje ( 9 augustus 2023),mentholbear (10 augustus 2023),piranha (17 augustus 2023),satanic surfer (10 augustus 2023),schoolmeester ( 9 augustus 2023)

  36. #46
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Zo somber als Picasso verwoord heb ik nog niet mee gemaakt,
    ben er meerdere keren geweest en genoten van de ambiance en de dames,
    zie o.a. bovenstaand bericht 29 oktober 2019.

  37. #47
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Sorry, bericht 29 is het juiste bericht.

  38. #48
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Zo somber als Picasso verwoord heb ik nog niet mee gemaakt,
    Komt denk ik omdat wanneer een fles voor 10% is gevuld, jij die 10% met volle teugen inneemt waarna je straalt als een kind in de snoepafdeling van een winkel.

  39. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 augustus 2023),Haradamannetje ( 9 augustus 2023),satanic surfer (10 augustus 2023),The Joker (12 augustus 2023),Wentelt Eefje (18 september 2023)

  40. #49
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Komt denk ik omdat wanneer een fles voor 10% is gevuld, jij die 10% met volle teugen inneemt waarna je straalt als een kind in de snoepafdeling van een winkel.
    Hallo Picasso 1!
    Ich habe Dich kennengelernt und widerspreche Dir ...das erste Mal?
    Auch Husky kenne ich, Er ist ein positiv dem Leben gegenüber eingestimmter Mann, der sich an dem Tag mit hübschen Frauen
    erfreut und nicht "das Haar in der Suppe sucht"!
    Mit dieser Einstellung erfährt Mann den jeweiligen Club und die Frauen dort anders als Einer, der schon mit schlechter Laune kommt (nein, nicht auf Dich
    bezogen!)
    Jeder Tag ist immer wieder anders in dem selben Club, mit der selben Frau ...das ist die Unabwägbarkeit in unserem "Hobby"!

    vanKees

  41. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 augustus 2023),schoolmeester ( 9 augustus 2023),trickyD (18 augustus 2023)

  42. #50
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Zielige opmerking Picasso1
    Op je teentjes getrapt omdat ik een afwijkende mening heb tijdens mijn bezoeken aan Artemis!
    Denk dat je nog niet eens de moeite heb genomen om mijn bericht te lezen,
    jammer, dit zegt genoeg hoe jij in het leven staat!
    Laat mijn maar stralen en jij verzuren

  43. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 9 augustus 2023)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Living Room 468*60