Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard Houten, Gangbang, Caro (Duitse) (Boris Senking)

    Caro (Duitse) gangbang

    Caro kende ik van Partytreff Xanten. Ze heeft daar een maandje gewerkt rond maart en mijn ervaring met haar was toch wel uitmuntend.
    Niet dat de andere vrouwen dat bij tijd en wijlen niet zijn maar met Caro had ik iets van “dit doe jij niet dagelijks jaar in jaar uit”
    Ze was anders, als ervaren neuker merk je dat.
    Maar goed ze heeft daar een maandje gewerkt, ze vond het uiteindelijk niets, slopend ritme en de vreugde en natur geilheid zakte met iedere dag die verstreek weg.
    Ze haalt dan ook vast veel meer voldoening in haar privé dates, gangbangs, en films die ze mag maken met haar mannetje de producer waaronder de pracht titels zoals Cum on Girls 3 en 8 en eerder werk uit de GGG reeks.
    Dus dan weet je ongeveer hoe haar gangbangs eraan toe gaan en wat ze gewend is.

    Veel dames uit Xanten die mij lief waren zijn voorgoed weg of je vind ze ergens in een andere obscure club dichtbij of verder weg in Duitsland.
    Een groot verloop en had altijd gehoopt Caro nog eens te treffen maar dat was voorbij en ze komt daar ook niet meer terug.
    Tot ik zo’n begin/halverwege dit jaar een gangbang zag van ene Caro op sexjobs en zoiets dacht van goh zal dat die Caro zijn.
    Razeas bevestigde mijn vermoedens maar heb er nooit heen gedurfd omdat het best wel tAbulOs was.
    Nu wel omdat ik ook al wat meer gezien heb dus was het mij niet geheel vreemd. Dat was 1op1 nu was het met een zooitje mannen tegelijk.
    Vandaag gebeld met knikkende knieën voor een afspraak, adres gekregen en erheen gereden.
    Hotelletje gangbang dus dan weet je het wel met strak gestreken gezicht de lift in langs de lobby.
    Betaald aan Boris voor AO met hiv test toch weer spannend is die negatief, 99,9% weet je het van jezelf daar ik bij de GGD nog negatief testte.
    Hier gelukkig ook net als alle andere mannen, gelukkig maar.
    Het eerste half uur naar het plafond liggen staren en wachten op genoeg mannen voor de gangbang. Met 2 of drie schiet het niet op.
    Toen de 5e binnenkwam zijn we begonnen met de eerste ronde.

    Ik mocht de spits afbijten met lekkere tongzoenen en andere teasings om de geilheid erin te brengen.
    In een lekkere reiterstellung positie mezelf naar het eerste orgasme toegewerkt.
    Haar eerste creampie en lube voor de anderen die er na mij opsprongen als bijen op de geopende honingpot.
    Met pauses voor haar en voor de mannen en douches zette we weer iedere keer een nieuwe ronde in en onderwijl kwamen en gingen ook weer mannen, tops waren er 7 mannen.

    Een van de rondes ik denk de derde ronde lag ik weer onderop haar te neuken en zette een andere man een dpv in.
    Zelf voelde ik er niets bij een beetje vreemd was het wel en raakte niet heel opgewonden van zijn penis tegen de mijne aan.
    Ik voelde ook niet echt of hij klaarkwam misschien wel of niet maar sloppy was het wel.
    En sloppy bleef het ook daar het eruit en zonder cleanup ging de ander weer je kon goed de sleeptheorie aanschouwen.

    De gangbang duurde 5 uur van 4 tot 9 maar daar gaat altijd tijd vanaf dus de zuivere neuktijd met pauzes hier en daar en opstarten zal net aan iets van een uurtje of 3 een half á 4 tops zijn geweest.
    De tijd was genoeg. Kijk op sexjobs en je vind ze voor 2 uur of 4 uur en ze vragen de hoofdprijs en daar ligt het risico mij te hoog of het zijn nijlpaarden.
    Dit was ook niet goedkoop 110,- euro maar het was me het waard.
    In totaal 4 keer de poes warme melk gegeven, het was dierendag tenslotte

    Een leuke dag met humor en geile seks gehad en ben weer een grens overgegaan.
    Niet veel te bikken behalve chips en frisdranken maar ach je komt voor de seks

    4081353596210Caro09.jpgth_029351391_4079146_F2_123_235lo.JPG427650_256921891050646_507817837_n.jpg
    http://www.sexjobs.nl/sexprofielen/d...d/caro_9027546
    http://ao-caro.hobbynutte.org/index.html
    http://boris-senking-event.com/startseite.html

  2. Onderstaande 6 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 oktober 2013),hallodaarbenikweer ( 5 oktober 2013),Jansen ( 8 oktober 2013),Megaboob ( 5 oktober 2013),MiniME ( 5 oktober 2013),Rezaes ( 7 oktober 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    17 november 2019 @ 18:06
    Berichten
    80
    Discussies
    3
    Thanks
    434
    Thanked
    272 in 46 posts

    Standaard

    Zoals Nibor76 al noemde werkte zij een tijdje geleden in PTX, ook ik heb daar enkele malen van haar genoten.
    Ze vertelde mij toen ook al dat ze gangbangs deed met alles d'r op en d'r an gewoon echte geile sex van de bovenste plank.
    Hier genoot ze echt van en vertelde mij ook allerlei details........ik dacht ik neuk hier een echt sexloeder..........
    Eerste wat ik dacht .......wat doe je dan in godsnaam hier in PTX.......
    Daar heb ik niet echt een antwoord op gekregen, maar Nibor 76 heeft het haar ontfutseld.......
    Een leuke meid om te zien en ook leuk in en gezellig in omgang.....
    Mot haar ook maar weer eens "proberen"......ik weet nu waar ik haar kan vinden.....

    Rezaes

  4. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rezaes Bekijk bericht
    Ze vertelde mij toen ook al dat ze gangbangs deed met alles d'r op en d'r an gewoon echte geile sex van de bovenste plank.
    Ja het was me weer een geile creamy gangbang afgelopen vrijdag en een leuke afwisseling.

    Ontvangst was net zoals eerst weer in hetzelfde hotel met bekende naam nabij de stad Utrecht welke goed bereikbaar is met ov en auto.
    Daar betaald op de kamer aan haar man en nee dat voelt niet verkeerd.
    Gewoon een stel zoals swingers dat ook zijn, als zij geniet dat doet hij dat ook en als er een centje mee wordt verdient swa mooi meegenomen.

    De eerste ronde voor iedereen was het snel pijpen en neuken en snel de eerste stoom van de ketel lozen dit uitte zich na nr 4 al tot een overstroming en nummer 5 moest dan nog zijn pijp legen.

    Nadat alle mannen geweest zijn kon de eerste weer zijn slag slaan in ronde twee wat ging met diverse standjes, missio, doggie, cowboy, reversed cowboy, spooning, sitting, doggie plat op de buik, spitroast en DP.
    Ook ditmaal waren er weer creampies te bespeuren.
    Even wegvegen met de spermaspeer en uitsmeren en je begon weer aan een volgende ronde.

    Na de tweede ronde was het even tijd voor een opfrissing zowel voor Caro een optische cleanup in de badkamer als voor de heren die dat wilde en een colaatje of chippie.

    Er waren in vergelijking met de eerste keer dat ik er was nu maar weinig mannen 5 mannen maar en niet iedereen bleef lang dus het tempo lag hoog voor deze onverzadigbare vrouw en het was dus ook best slopend met weinig rust of het is de rust die je jezelf niet gunt omdat het toch op een hotelkamer is en zonder actie slaat de verveling ook toe.

    En als je denkt even uitrusten wordt je toch weer in de actie van andere getrokken en weg is je rustmomentje.
    Na weer een cleanup nam een ander het initiatief om te beffen moet je maar durven gezien het soort gangbang
    Zelf roer ik het potje ook diep van binnen maar ik hield het bij deze keer oppervlakkig aan de buitenkant.
    Geen sperma in mijn mond en al helemaal niet van anderen.
    Na ronde 3 en 4 was het eindelijk wat rustiger en daar maakte ik gebruik van om haar even te masseren, masseren op een gangbang ach waarom niet even rust alleen het wond mij ook weer op dus toen ze zo mooi plat op haar buik lag spreidde ik haar volle billen en maakte ik de opening gereed om haar weer te penetreren.
    Eerst even mijn vingers erin om wat massageolie te pakken en uitsmeren over haar rug.
    Soepeltjes en met voldoende 'glijmiddel' trad ik binnen helaas zonder enige weerstand dus klaarkomen zat er nu even niet in dus afgetaaid en het werk aan een ander overgelaten totdat ik weer op krachten kwam.
    Niet veel later en dankzij een halfje kamagra die ik vooraf had ingenomen had ik snel weer een kloppende roede.
    En tussen een aflossing in nam ik stelling in missio op haar zij om haar nu in een streep door te neuken richting mijn einde naar mijn 4e ontlading in krap 3 uur tijd.

    Nog even een nazit en een douche en ruim voor de 4 uur die voor de bang stond weggegaan.
    Iedereen was ook weg, het heeft niet meer dan 3 uur geduurd.
    Met maar 5 man en voor het grootste deel van de tijd maar met zijn 4'en was het eigenlijk te rustig om van echte actie te spreken.
    Dat was jammer, echte actie heb je bij toch wel bij minimaal een man of 6 zodat je ook nog wat rust kan pakken, de vorige keer waren er 8 of 9 mannen.
    Het is dat de snelheid hoog lag en dat er toch wel voldoende actie was maar dat had bij mij een tol dat ik gewoon op was na voor je gevoel 3 uur constant neuken.

    hardcore nsfw
    http://xhamster.com/movies/1874981/t...brunettes.html
    http://xhamster.com/movies/1496623/h...sex_babes.html
    http://xhamster.com/movies/1500262/s...and_pussy.html

  5. Onderstaande 4 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    forgetskinnyletsgetfatty (28 januari 2014),hallodaarbenikweer (30 januari 2014),hansdordt (28 januari 2014),Rezaes (27 januari 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.

FKK Artemis 468*60