Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 234
  1. #101
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag een kamergang gemaakt met de nieuwe Lola, 19 jaar. Ondanks haar leeftijd een geboren verleidster die weet wat ze wil. Een echte gfe. Wat een schatje!!! Heren wees voorzichtig met haar.

  2. Onderstaande 2 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (18 juni 2018),robglover (19 juni 2018)

  3. #102
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Foto`s bekeken,ziet er klasse uit,en niet alleen LolaRokkenjager.
    Morgen mijn eerste bezoekje aan Lola en al haar collega`s.
    neem nog een andere ijsbeer mee,kom regelmatig naast Gallardo en AG ook in XS Saunaclub Bochum,zelfde eigenaar,zelfde concept.
    Ben benieuwd, word morgen mooi weer,dus ook nog wat verder bruinen tussen het voetballen en de kamerbezoekjes door

  4. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (19 juni 2018),schoolmeester (19 juni 2018)

  5. #103
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Klopt inderdaad @husky. Er lopen meerdere pareltjes rond. Maar Lola heet toch wel mijn hart (portemonee) gestolen!!!!!!! ( Speciaal pannenkoek tarief van € 80.- per uur) Ik zal haar vast met onze mede forum leden delen. Zo ben ik dan ook wel weer!
    Lola.jpg
    Lola (4).jpg
    Lola (2).jpg
    Lola (3).jpg
    Lola (1).jpg

  6. Onderstaande 6 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (19 juni 2018),Husky (19 juni 2018),Kwakje (25 juni 2018),mentholbear (26 augustus 2018),robglover (19 juni 2018),schoolmeester (19 juni 2018)

  7. #104
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 21:35
    Berichten
    610
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    465 in 221 posts

    Standaard

    Iemand ervaring met Christal?

  8. Onderstaande 2 leden hebben Haradamannetje bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 juni 2018),robglover (19 juni 2018)

  9. #105
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Misschien morgen Haradamannetje
    Rokkenjager denk dat je gelijk gaat krijgen,wat een beauty

  10. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (19 juni 2018)

  11. #106
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Lola, wat een lekker ding !

    Groet, schoolmeester.

  12. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (19 juni 2018)

  13. #107
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Rokkenjager weet wel wat lekker is!!

  14. Onderstaande 3 leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 juni 2018),robglover (19 juni 2018),schoolmeester (19 juni 2018)

  15. #108
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Rokkenjager weet wel wat lekker is!!
    Lola is niet het enige beauty in Freudenhaus Münster! Loopt nog veel meer moois rond daar! Ik ben er morgen om 11.00 uur!

    M.v.G. Robglover.

  16. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (19 juni 2018)

  17. #109
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Woensdag voor het eerst Freudenhaus Munster bezocht,had ook nog een niet schrijvende ijsbeer meegenomen.
    Was al enigszins omtrent de club door Kwakje en Robglover geïnformeerd,en had tevens de fotogalerij en aanwezigheid lijst bekeken.
    Wij werden hartelijk welkom geheten om 11.30 door de aardige receptiedame Nikkie,die ons informeerde over de club en de 30 Euro in ontvangst nam,sleuteltje,berevel gekregen en genoten na de douche van een lekkere lunch in het overzichtelijke en nette restaurant.
    Het was mooi weer dus sauna genomen en heerlijk liggen zonnen op de aanwezige stretchers, daar kwamen we Robglover tegen die wij nog goed kende van VM,hij praatte ons ook bij over de dames en een aantal algemene zaken.
    Robglover was op deze woensdag een monogame ijsbeer en had een prachtige dame voor de hele dag gereserveerd
    Er zaten verschillende dames gezellig buiten te keuvelen, ik dacht dat 12-14 dames aanwezig waren,herkende er zelfs nog een drietal van VM en tweetal jaar geleden.
    De slanke Bulgaarse Rebecca begon mij al van het begin af te pleasen, kusje, aaitje, handje op de omgeslagen handdoek etc.een leuk brutaal vrouwtje met een mooi figuur en stevige borsten.
    Rebecca werd dan ook mijn eerste kamer,TZ,BJ,alles prima,ze ging ook met haar strakke poes bovenop mijn gezicht/mond zitten,daarna via een een 69 positie de spanning opgebouwd en via doggy een heerlijk
    orgasme beleefd,had de indruk zij ook, aan de vocht ontwikkeling te zien, of het is een prima artieste
    Rebecca is lekker brutaal en heeft leuke humor en een heerlijke sport body,ze vroeg wel een klein extra bedrag voor een service die voor mij in Gallardo en AG vanzelfsprekend is.
    Maar goed dat is te begrijpen als je voor het eerst in een club komt
    Leuk gepraat met diverse Duitse ijsberen,er waren afwisselend tussen de 12-18 ijsberen aanwezig,de DVP hadden goed te doen.
    Na opnieuw een bezoek aan de sauna en de whirlpool lekker warm gegeten,vlees,aardappels,salade,groenten,yoghurt etc.
    Hierna rond 22.00 uur een tweede sessie met de sympathieke Riana,kende haar nog als Aria van VM,echter nooit op kamer geweest,wel een kusje en praten.
    Nu na wat kusjes en vrijen een mooie ruime kamer bezocht met een groot rond bed,zij is echt zoals ik zelf een GFE liefhebber,TZ en een heerlijke BJ niet te snel maar lekker intens langzaam.
    Riana heeft een mooie body en fraaie zachte borsten,die heerlijk voor je gezicht bungelen als zij bovenop je zit,en in die positie zijn we heerlijk klaar gekomen.
    Rebecca en Riana
    Ik heb al een to do lijstje voor mijn volgende bezoek,namelijk de Roemeense Sammy,een prachtige brunette en GFE kanjer,Alex een jeugdig uitziende 30 jarige Duitse DVP met een uitdagend lichaam en een leuke intelligente babbel en natuurlijk de 19 jarige Lola die er op woensdag niet was,maar de foto`s en recensies zijn super!
    Kortom een fijne schone saunaclub met het zelfde concept en eigenaar als XS saunaclub in Bochum waar ik regelmatig kom, alleen kan je hier tegen betaling van 3 Euro wel een biertje drinken.
    Ook mijn college ijsbeer had het naar zijn zin, getuige zijn twee kamer sessies.
    Dank aan Kwakje en Robgover voor de tips,Kwakje kon helaas niet aanwezig zijn,maar die tref ik wel een andere keer
    Om 01.00 uur met een tevreden gevoel vertrokken naar de Veluwe,toch wel 165 km.
    Het bezoek werd toch iets duurder,want tijdens het wegrijden uit Munster werd ik al binnen de 5 minuten op de foto gezet
    Zondag eens kijken in AG,daar had ik nog een afspraakje staan
    Onder het motto"je leeft maar een keer"

  18. Onderstaande 11 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bond008 (21 juni 2018),cath.leen (22 juni 2018),DennisR33 (21 juni 2018),Erotiekfan (22 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty (22 juni 2018),jansenroy (22 juni 2018),Kwakje (25 juni 2018),robglover (22 juni 2018),schoolmeester (22 juni 2018),Wentelt Eefje (21 juni 2018),Wijze grijze (22 juni 2018)

  19. #110
    Geregistreerd
    16 april 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:46
    Berichten
    362
    Discussies
    14
    Thanks
    160
    Thanked
    363 in 174 posts

    Standaard

    Heeft iemand al ervaring met deze Eva?
    Eva (1).jpgEva (2).jpgEva (3).jpgEva.jpg

  20. Onderstaande leden hebben rokkenjager bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 3 juli 2018)

  21. #111
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Nog niet

  22. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 3 juli 2018)

  23. #112
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rokkenjager Bekijk bericht
    Heeft iemand al ervaring met deze Eva?
    Eva (1).jpg

    Eva (2).jpg

    Eva (3).jpg

    Eva.jpg
    Deze dame is gezellig, geil, een beetje gek en luidruchtig, maar deze dame zie ik met de week dikker worden! Ik denk dat er binnen kort ook een krulstaartje aan groeit! Hier nog een paar foto's van deze dame dat ze nog een stak en slank figuur had! Toen was de sex ook goed overigens! Later een andere dame ontdekt waar ik nu vaste klant van ben!

    index.jpgindex-1.jpgindex-3.jpg

    index-2.jpg

    index-4.jpg

    M.v.G. Robglover.
    Laatst gewijzigd door robglover; 3 juli 2018 om 11:45

  24. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 augustus 2018),rokkenjager ( 3 juli 2018)

  25. #113
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Dag heren,

    Wordt er hier veel gejaagd door de dames? Ik zie vaak dat die vrouwen die jagen meestal saaie kamergangen geven.
    Hebben jullie ook die ervaring of is dat hier niet zo?

    Thnx

  26. #114
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Ps. Op de Duitse fora wordt er veel geklaagd dat de leukste vrouwen de hele dag bezet zijn vanwege afspraken. Is dat jullie ook opgevallen?

  27. #115
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Ps. Op de Duitse fora wordt er veel geklaagd dat de leukste vrouwen de hele dag bezet zijn vanwege afspraken. Is dat jullie ook opgevallen?
    Welke dames zijn dit dan!

    M.v.G. Robglover.

  28. #116
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Ik heb dit natuurlijk niet uit eigen ervaring, maar vivien, giulia en Lorena worden veel genoemd

  29. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (20 augustus 2018)

  30. #117
    Geregistreerd
    4 mei 2016
    Last Online
    7 mei 2023 @ 17:06
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    50 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Ik heb dit natuurlijk niet uit eigen ervaring, maar vivien, giulia en Lorena worden veel genoemd
    No problem er loopt daar genoeg lekkers rond.
    Service van Lorena in maar pover ook.
    Vivien probeert voor alles geld uit u zakken te kloppen.

  31. Onderstaande leden hebben den fietser bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (20 augustus 2018)

  32. #118
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Okay, dank voor de reactie.
    Lang wachten brengt je uiteindelijk vaak met de verkeerde op de kamer.
    Ik denk dat ik zaterdag eens ga kijken. Iemand ervaring met striptease daar?

  33. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (20 augustus 2018)

  34. #119
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Aanraders zijn Aline, Giulia, Kami en Karina. Met Alex zelf nooit mee gekamerd, maar ik weet dat dat ook zeker een aanrader is. Ongetwijfeld dat er meer toppers rond lopen

  35. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 6 september 2018),robglover (20 augustus 2018),Sjaaksnaak (21 augustus 2018)

  36. #120
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Ik ga komend weekend op verkenning. Omdat al je tips vooralsnog afwezig lijken te zijn twijfel ik nog tussen deze club en die andere in Münster. Ik zal mijn keuze/ ervaringen posten...

  37. Onderstaande leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (21 augustus 2018)

  38. #121
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Zoals beloof hierbij mijn ervaring:
    Bij freudenhaus Münster hebben ze geen eigen parkeerplekken.
    Bij de kassa staat een schermpje waar de dames opstaan die aanwezig zijn. (Net zoals binnen)

    Zodra ik de club binnen liep werd ik al aangesproken of ik mee de kamer op wil. Vooral Rebecker en in mindere mate sisie.
    Sommige danes waren voor mij onherkenbaar maar de meeste kan je met wat gepuzzel herkennen van de foto.

    Nadat ik wat geacclimatiseerd was ben ik met sisie op de kamer gegaan. Sisie heeft een beetje een buikje, mooie borsten en een lekkere kont. Met haar een prima kamer gehad. Het pijpen was een beetje kort.

    Na een uurtje wat gehangen te hebbben viel Jenny op. Ze heeft een ongelofelijk lekker lichaam en is zeer spontaan, maar zeker niet een “jager”. Snel haar aangesproken en de kamer opgedoken. Ze is Duits en ik merkte dat de communicatie mede daardoor erg goed verliep.
    Begonnen met een kleine massage als voorspel. Daarna misschien wel de beste pijpsessie ooit meegemaakt. Ze weet de spiegels in de kamer optimaal te gebruiken waardoor je altijd een super geil uitzicht hebt. Viel me ook op dat ze me ondertussen aan blijft kijken. Ik ben niet meer aan het neuken toegekomen.

    Omdat de kamergang zo geil was heb ik aan haar gevraagd me wie ze een trio zou willen. Haar voorkeur is Lisa of Patricia (Patricia is 40 jaar en een stuk minder knap, maar Jenny zei dat zelfs zij verbaasd is wat Patricia allemaal kan tijdens het pijpen).

    Na een uurtje kwam Jenny mij voorstellen aan Lisa. Jong en supermooi. Ze heeft bijna geen tijd omdat ze de rest van de dag afspraken heeft staan. Maar kennelijk wilde ze een uitzondering maken. Met deze dames een geweldig half uur gehad.

    Een club waar je vooral voor de vrouwen naartoe gaat. De douches zijn zeer warm en niet al te fris. Kleedkamer prima, beetje krap. Verder geen ruimte waar je even kan rusten zonder de dames. De leukste dames werken op afspraak. Het is daardoor erg goed mogelijk dat je keuze helemaal niet beschikbaar is. Er zijn dames die de hele dag geboekt worden. Mocht je zeker zijn van je keuze is het dus handig om eerst te bellen. Persoonlijk vind ik dat een nadeel.

  39. Onderstaande 11 leden hebben Sjaaksnaak bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 augustus 2018),Hooker lover1 (27 augustus 2018),jansenroy (26 augustus 2018),jeegee ( 7 september 2018),Kwakje (26 augustus 2018),mentholbear (26 augustus 2018),robglover (26 augustus 2018),Smouse ( 5 september 2018),TeddyWolf ( 1 september 2018),VAZKOR ( 1 september 2018),Wentelt Eefje (26 augustus 2018)

  40. #122
    Geregistreerd
    15 januari 2018
    Last Online
    5 november 2019 @ 02:13
    Locatie
    Boven de rivieren
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    56 in 11 posts

    Standaard

    Naar aanleiding van een tip van een forumlid heb ik dit weekend een bezoek gebracht aan Freudenhaus Münster. Parkeren was weinig discreet. Je parkeert gewoon aan straat, weliswaar op een industrieterrein. Ik maakte me een beetje zorgen om een wat sjofel type die meerdere malen heen en weer liep langs de auto's. Gelukkig bleek later dat hij een klant was die twijfelde of hij naar binnen zou gaan en niet iemand die uit was op een van de daar geparkeerde bolides. Bij binnenkomst gaf ik aan dat ik nieuw was. Ik kreeg uitleg over hoe het werkte, maar geen rondleiding. Er waren ongeveer 8 vrouwen aanwezig en 10 mannen. Ik zag een paar vrouwen die mij in ieder geval de moeite waard leken.
    Ik werd al gauw belaagd door Rebecker die meermaals op weinig subtiele wijze aandrong op een kamergang. Omdat zij mijn type niet is, heb ik haar steevast vriendelijk nee gezegd. Mijn oog viel op Lola, een goed gevormde blondine. Nadat ik met haar naar de kamer was gelopen vroeg ze mij even te wachten. 10 minuten later kwam ze terug, zonder dat duidelijk werd waarom ik op haar had zitten wachten. Lola was een behoorlijke teleurstelling. Ik moest een keuze maken tussen pijpen of neuken. Hierover was niets gezegd bij het maken van de afspraak. Van haar vriendelijke houding was niets over. Ik legde mij erbij neer en probeerde er het beste van te maken. Dat viel niet mee. Lola ziet er aantrekkelijk uit, maar deed geen enkele moeite. Hoewel het de eerste was en ik er aan toe was, kwam ik met moeite klaar. Voor mij ondanks haar mooie figuur geen herhalingsgevaar. De €50 die ik aftikte was weggegooid geld.
    Daarna wilde ik voor Maya gaan. Maja bleek helaas bezet te zijn en gedurende een groot deel van de dag was ze geboekt voor 'direct service'. Gelukkig was de formule 1 op tv en kon ik zien hoe Verstappen zijn kansen op een podiumplek vergooide door Bottas af te snijden en een tijdstraf opliep. Terwijl ik in de Kino hoek zat en wachtte tot Maya beschikbaar was werd ik voortdurend benaderd door Roxy. Hoewel ik Roxy had gezegd dat ik niet met haar naar een kamer wilde bleef ze aandringen. Uiteindelijk zei ik tegen haar dat als ze in was voor anaal ik wel met haar wilde meegaan. ;-) Dit bleek te werken. Roxy liep boos weg en viel mij niet meer lastig. Ze beklaagde zich nog bij de Theke maar die had geen boodschap aan haar en legde haarfijn uit dat ze zelf moest bepalen wat ze wel en niet wilde doen en dat het de klant vrijstond te vragen naar anaal zolang het maar met gummi was.
    Uiteindelijk was Maya vrij. Maya is een jonge donkerharige slanke meid en ziet er goed uit. Ze kwam vrij timide over. Communiceren bleek moeilijker dan gedacht. Ze sprak vrijwel geen woord Engels of Duits hoewel ze al een aardige tijd in de club werkte. Met behulp van gebaren lukte het om een gesprek aan te knopen. Haar aanvankelijke terughoudendheid nam af. Op de kamer was ze geweldig. Ze trok alle registers open om het mij naar de zin te maken (pijpen, diverse standjes). Nadat ik al vrij vroeg klaarkwam gaf ze mij een massage om vervolgens met een pijpsessie te eindigen. Ze was de €40 voor een half uur dubbel en dwars waard.
    Beneden heb ik nog een keer rondgekeken, maar zag geen vrouwen meer waarvoor ik nog wilde blijven. Al met al was ik maar matig tevreden met mijn bezoek. Ik denk dat dit meer een club is waar je voor een specifieke dame langsgaat dan dat je een hele dag blijft en meerdere dames leert kennen. Daarvoor vind ik het te prijzig (doorgaans ga ik met min. 4 dames op kamer). Afgezien van de douches oogt het redelijk schoon en goed onderhouden. Eten is ok. Het terras is niet onaardig, ligt op het zuiden, voorzien van meerdere ligstoelen en een jacuzzi.

  41. Onderstaande 15 leden hebben Ferdi45 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 september 2018),brombeerzuid ( 5 september 2018),cheasehead ( 5 september 2018),claudius ( 6 september 2018),gignnl ( 6 september 2018),Kwakje ( 6 september 2018),mentholbear (10 september 2018),pret ( 5 september 2018),robglover ( 6 september 2018),Sjaaksnaak ( 5 september 2018),Sjeufke ( 5 september 2018),Smouse ( 5 september 2018),TeddyWolf (11 september 2018),Wentelt Eefje ( 6 september 2018),Zultbroek81 ( 5 september 2018)

  42. #123
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht

    Omdat de kamergang zo geil was heb ik aan haar gevraagd me wie ze een trio zou willen. Haar voorkeur is Lisa of Patricia (Patricia is 40 jaar en een stuk minder knap, maar Jenny zei dat zelfs zij verbaasd is wat Patricia allemaal kan tijdens het pijpen).

    Na een uurtje kwam Jenny mij voorstellen aan Lisa. Jong en supermooi. Ze heeft bijna geen tijd omdat ze de rest van de dag afspraken heeft staan. Maar kennelijk wilde ze een uitzondering maken. Met deze dames een geweldig half uur gehad.
    Huh, is Lisa alweer weg? Zie d'r niet meer aanwezig staan
    Voor haar zou ik volgende maand wel naar m'n debutanten club willen afreizen...

  43. #124
    Geregistreerd
    25 juni 2018
    Last Online
    9 april 2024 @ 09:18
    Berichten
    408
    Discussies
    8
    Thanks
    33
    Thanked
    578 in 167 posts

    Standaard

    Lisa blijkt er al anderhalf jaar te werken. Ze komt vast binnnen een maand weer terug.

  44. #125
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 08:03
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjaaksnaak Bekijk bericht
    Lisa blijkt er al anderhalf jaar te werken. Ze komt vast binnnen een maand weer terug.
    Lisa staat nog steeds op de dameslijst, maar als afwezig, dus ze komt zeker wel weer terug in Freudenhaus Münster!

    M.v.G. Robglover.

 

 
Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51.

  Living Room 468*60