Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 234
  1. #51
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Dubbel, excuus

  2. #52
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Eind vorig jaar Was ik naar Pauschalclub munster geweest https://www.ijsberenforum.com/forum/...843#post533843.
    Dat viel me dus een beetje tegen.

    Maar aangezien de dag nog niet voorbij Was, ben ik toen in de namiddag nog richting saunaclub Love in munster gegaan. En dat beviel me meer dan prima.
    Het was iets voor de feestdagen, dus waarschijnlijk waren er iets minder dames, maar meer dan voldoende. En ze waren ook meer mijn smaak.

    Ik weet de namen van de dames niet meer, maar heb met 3 gekamerd en zeer goed bevallen. De club zelf Is kleiner vergeleken met bijvoorbeeld Yin yang. En de sauna en whirlpool zitten buiten, wat ik minder vind. Liever loop ik niet door de kou naar buiten. Maar de douches en andere faciliteiten waren verder prima.
    Ook de prijzen vd dames vielen me relatief mee. Met name door hun service en goeie looks. 70 euro voor een uurtje (inclusief kamer) en meen 35 voor half uurtje.

    Weet iemand anders nog alternatieve saunaclubs die ongeveer hetzelfde aan mooie jonge dames aanbieden en ongeveer dezelfde prijzen hanteren? Het liefst wat dichter bij de Nederlandse grens?
    Ikzelf ben ook bij XS saunaclub geweest.
    Beviel me eerlijk gezegd nog beter wat betreft service van de dames.
    Is iets dichterbij (voor mij althans) en heeft dezelfde eigenaar als Love saunaclub.
    Sommige dames pendelen van de ene naar de andere club, maar als ik heel eerlijk ben (maar dat is persoonlijk) vind ik de dames bij Love net ff wat aantrekkelijker.
    Maar een Sara of Sibel bij XS, zijn gewoon plaatjes.
    Over een weekje ben ik een weekje vrij, en ga ik zeker langs 1 van deze clubs.
    Schrijf je in voor de nieuwsbrief op de websites, en wellicht krijg je een vrijkaart.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 april 2017),robglover (22 april 2017),Sjeufke (23 april 2017)

  4. #53
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutje77 Bekijk bericht
    Ikzelf ben ook bij XS saunaclub geweest.
    Beviel me eerlijk gezegd nog beter wat betreft service van de dames.
    Is iets dichterbij (voor mij althans) en heeft dezelfde eigenaar als Love saunaclub.
    Sommige dames pendelen van de ene naar de andere club, maar als ik heel eerlijk ben (maar dat is persoonlijk) vind ik de dames bij Love net ff wat aantrekkelijker.
    Maar een Sara of Sibel bij XS, zijn gewoon plaatjes.
    Over een weekje ben ik een weekje vrij, en ga ik zeker langs 1 van deze clubs.
    Schrijf je in voor de nieuwsbrief op de websites, en wellicht krijg je een vrijkaart.
    Bedankt voor je tip. Toevallig dat ik het zag, want krijg helaas geen mailtje ofzo om te attenderen dat iemand me gequote heeft. Maar lijkt me leuk om ook daar eens een bezoekje te brengen. Maar eerst nog eens bij Babylon langs voordat FKK op de schop gaat...

  5. #54
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar eerst nog eens bij Babylon langs voordat FKK op de schop gaat...
    Heb ik iets gemist? Gaat de FKK bij Bab op de schop?

  6. #55
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag weer voor het eerst teruggeweest bij m'n allereerste kennismaking met een saunaclub: Love in Munster. Daar had ik m'n bittere pil van de Pauschalclub in munster mooi mee weggespoeld en een onvergetelijke avond bij gehad.

    Kom ik er veel later pas achter dat met met nog 2 andere clubs ze bij dezelfde eigenaar horen...

    Enfin, dus weer terug van weggeweest. En het leuke Is dat de club nog Is zoals ik em had 'achtergelaten'. Ik ben de afgelopen tijd verwend geweest door grotere clubs als yin yang of de what you see is what you get fkk's. Maar Love is een kleine doch complete tent. Sauna, warm buffet, onbeperkt drinken en lounge. En daarbij ben ik best een nostalgisch ventje. De 1e blijft toch bijzonder zeg maar.

    Na even kennismaking rondje, was alweer een boel vergeten en veel nieuwe gezichten, even de inwendige mens tevreden stellen. In dat opzichte ben ik best de gierige Hollander. Goh, zit er buffet bij inbegrepen, nou dan ga ik niet naar een restaurant, maar gewoon ter plekke wat nemen...
    Besteed ik het geld liever aan de dames... en mezelf natuurlijk ook een beetje

    Gorgina zag ik wel zitten en ging even met haar een praatje maken. En je raadt het al. Van het 1 komt het ander. En dan maar weer die trapjes op. Moet dan toch telkens weer terugdenken aan de eerste keren de trappen op met die lichtjes en dame erbij...
    Heerlijke sessie gehad met m'n standaard routine (mag ik denk ik wel noemen) van stimulerende opstartwerk met trekken en zuigend, naar 69, naar cowgirl, naar mission (met soms een doggy ervoor), om vervolgens even bij te komen en met de resterende tijd nog even de dame te laten ontspannen met een massage. Is ze helemaal weer helemaal opgeknapt voor de volgende beer. Graag gedaan
    Herhalingsgevaar 7.

    Oh wacht, een roodharige vriendin van haar was die dag jarig en kwam met een kfc bucket aanzetten met hot chicks. Hoe toepasselijk...
    Presentje wat ik eigenlijk voor Gorgina had meegenomen mocht ik van dr aan haar vriendin geven, aangezien het dr verjaardag was. Hoe relax de dames hier met elkaar omgaan. Erg leuk om te zien.
    De hele sfeer Is daar eigenlijk gewoon gezellig. De theke die er stond en ook die (dezelfde?) er toen vorig Was, waren super vriendelijk. Het voelt heel ontspannen aan. Niet zoals ik bij sommige clubs heb dat ik me een nummer voel of dat er hele norse thekes zitten.

    Enfin, wat later op de avond zag ik de blonde Lucy achter een speelautomaat zitten. Ze leek heel nors en koeltjes van een afstand. Maar na een praatje en helemaal op de kamer kwam ze best los en Was ze juist heel hartelijk. Had ik even niet verwacht. Wel heeft ze dr teen bezeerd, waardoor bepaalde standjes even niet gaan. Maar we hebben ons op andere manieren prima vermaakt. Ook haar after sales bleef leuk en dankbaar. Niet alleen voor m'n presentje, maar het scheelt ook dat ik dr mobiele probleempje had opgelost.

    Die avond Was er ook nog een duitse meid met zwart haar binnengekomen. Ok, het mag dan geverfd zijn, maar die looks met dr blauwe ogen... heel fraai. Maar waar m'n hartje bovenal harder van deed kloppen was haar hele verschijning, haar energie. Wat bleek, ze was die dag vrij en kwam terug in de club om ff te hangen. En ze Had me een partijtje lol met de theke en een blonde meid. D'r meisjes achtig lach... om bij weg te smelten...
    Oef, verboden vruchten smaken het best zegt men wel eens. Lisa oh lisa, zo dichtbij en gelijktijdig zo onbereikbaar ver weg aangezien ze die avond niet werkt

    Troostprijs zou ik het niet durven noemen, want naast slanke Gorgina had ik ook haar eveneens slanke vriendin Angela op het oog. Leuke donker blonde roemeense dame. Overigens op de Afrikaanse en Duitse na, waren het allemaal Roemenen. Wat zouden we het saai hebben zonder het leger aan dvp's uit Roemenië.
    Ze ging net de rookhok binnen met dr mobieltje en daar blijf ik liever buiten. Even later wil ik haar opzoeken Was ze foetsie. Zo groot inde club niet, dus binnen de korte tijd Had ik dr in de kink gevonden. Maar toen ik naar dr toe boog, wende ze mobieltje af. Ah... nog steeds bezig. Geen punt, ik Had de tijd. Zij even later er weer uit en naast de speelautomaat gaan zitten. Ik haar wenken, wenkt ze mij terug. Ja doei, ik zocht dr eerst op en Was ze bezig. Mag ze nu wel es naar mij toe komen. En ja hoor, aanhouder wint. Komt ze sexy naast me zitten. Na een praatje voor de 3 maal die avond de trappen beklommen en een lekkere sessie gehad.
    Herhalingsgevaar 7.

    Semi voldaan weer vertrokken. Semi want Lisa spookte door m'n hoofd...

  7. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juni 2017),Kwakje (30 juni 2017),Laatbloeier (30 juni 2017),Mistralwind (30 juni 2017),robglover (30 juni 2017),TeddyWolf ( 1 juli 2017),Wijze grijze (30 juni 2017)

  8. #56
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Heb ik iets gemist? Gaat de FKK bij Bab op de schop?
    Sorry voor m'n super late reactie. Ik zie het nu pas.
    Ik weet niet of de nieuwe Duitse regels ook hier roet in het eten gooit. Dat de dames gekleed moeten rondlopen?

  9. #57
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:56
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag voor het eerst naar Love Saunaclub gereden. De overwegend positieve recensies en de goede foto's op de website hadden mij alvast opgewarmd. Op basis van de aanwezigheidslijst schatte ik in dat er een topbezetting zou zijn. Altijd leuk om een nieuwe club te gaan testen.

    De heenweg gaf gelijk een nadeeltje van de club. Münster is niet lekker ontsloten vanaf Nederland. Bijna alle snelwegen geen richting Ruhrpott en dus is Münster feitelijk alleen met B-wegen of een fikse omweg te bereiken. De afstand stelde niet zoveel voor, maar voor mij was de reistijd niet korter naar de mij bekende clubs. Ik had onderweg even een broodje gehaald, maar dat was achteraf niet nodig. Er is voldoende eten in de club.

    Aangekomen in Münster was de Höltenweg eenvoudig te vinden en was het alleen even zoeken naar een parkeerplekkie langs de weg. Het aantal eigen parkeerplaatsen (samen met de buurman) was beperkt. Ik denk dat ik rond 14.00 uur aanbelde. De bar- en ontvangstdame van dienst was vriendelijk, maar de uitleg beperkte zich tot het meest noodzakelijke. Veel meer had ik ook niet nodig. De kleedkamer was prima en voorzien van diverse deo's en mondwatertjes. Frisheid voor alles. Love blinkt echter uit in ultrakorte douche intervallen. Ik denk dat de douche maar 5 seconden water geeft als je de knop indrukt. Dit lijkt me toch een eenvoudig verbeterpuntje.

    Er waren zeventien dames aanwezig op deze dag en op basis van de aanwezigheidslijst waren Diana http://www.love-saunaclub.de/girl/1651/Diana Vivien http://www.love-saunaclub.de/girl/2162/Vivien en Andreea http://www.love-saunaclub.de/girl/2233/Andreea op de hitlist gezet. In de barruimte waren echter alleen Samanta, Antonia en Casandra aanwezig en toen ik eerst even de noodzakelijke mails ging wegwerken kwamen de laatste twee al spontaan hun kansen checken. Deze drie dames zijn gedurende mijn totale verblijf echter in de barruimte gebleven. Het waren ook de drie minst mooi dames. Dat moet worden gezegd; er zitten absoluut plaatjes tussen.

    Toen Diana van de gokkast naar de bank verhuisde ben ik bij haar gaan zitten. Na een gezellig gesprekje zijn we naar boven gegaan en heeft ze me even rondgeleid. Mooie kamers over het algemeen. Met Diana was het een leuke sessie, maar ze tongzoent niet en dat is voor mij toch een afknapper. Het pijpen was redelijk, maar niet erg gevarieerd. Maar als je met zo'n mooie meid gaat spelen, beffen en neuken kom je uiteindelijk prima aan je trekken. Alleen dat gebrek aan tongzoenen, jammer ...

    Vervolgens ben ik beneden aan de bar gaan zitten, maar mijn bargenoten waren niet erg spraakzaam en dan merk je ook wat een topvrouw Vicky van de Luder Lounge is. Die krijgt in haar eentje wel de stemming er in en er valt altijd iets te ouwehoeren. Het merendeel van de dames zat buiten in het zonnetje. Zo heb ik bijvoorbeeld bloedmooi Andreea, Lisa en Karina bijna niet binnen gezien.

    In de tussentijd had ik wel de kans om even de paspoortjes te checken en bleek dat het merendeel van de dames tongzoenen niet als standaarddienst opgeven. Natuurlijk weet ik dat dit altijd persoonsafhankelijk is, maar extra zorgvuldigheid is geboden. Ik had Vivien op de hitlist, maar zij is twee keer beneden geweest om een stamgast op te halen waar ze overduidelijk een tijdstip mee had afgesproken. Jammer. Had me leuk geleken.

    Uiteindelijk kwamen Lorena en Giulia samen, met hetzelfde jurkje aan, buiten zitten en leek het mij wel wat de dames samen uit te nodigen. Even erbij gaan zitten, maar de dames waren diep in gesprek. Toen ze later naar binnen gingen gingen ze direct achter de gokkast.

    Ik heb het gevoel dat Love Saunaclub nog lang niet mijn club is. De dames, die op de lijst staan, zijn er in principe vanaf 11 uur en ze gingen op deze dag tot 3 uur door. Oftewel; ze maken twee werkdagen op één dag. Ik kan me dan ook voorstellen dat er overdag nog geen partystimmung is. Dat houd je niet vol. Sterker nog;ik zag 90% de volgende dag weer op de lijst staan. Ik snap dat de dames dan overdag vooral lekker in het zonnetje blijven zitten, maar voor een bezoeker voor een paar uurtjes is het dan niet ideaal.

    De Thekendame legde mij uit dat het 's avonds een feestje zou worden. Jammer; want dan ben ik al weer alle B-wegen aan het rijden richting NL.

  10. Onderstaande 8 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 juli 2017),biged (11 juli 2017),Erotiekfan (21 juli 2017),Kwakje (10 juli 2017),robglover (10 juli 2017),Sjeufke (10 juli 2017),Smouse (21 juli 2017),Wijze grijze (10 juli 2017)

  11. #58
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Afgelopen maandag weer voor het eerst teruggeweest bij m'n allereerste kennismaking met een saunaclub: Love in Munster. Daar had ik m'n bittere pil van de Pauschalclub in munster mooi mee weggespoeld en een onvergetelijke avond bij gehad.

    Kom ik er veel later pas achter dat met met nog 2 andere clubs ze bij dezelfde eigenaar horen...
    Dat Love en XS van dezelfde eigenaar is, wist ik. Maar welke club nog meer? Ik heb zowel xs als love bezocht, en ben benieuwd naar de derde club.

  12. #59
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Die derde club is in Osnabruck.

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  13. Onderstaande leden hebben toyota bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (22 juli 2017)

  14. #60
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Love Munster, XS Bochum, Freudenhaus in Dortmund en Saunaclub 49 in munster behoren tot dezelfde eigenaar

  15. Onderstaande 3 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (22 juli 2017),robglover (21 juli 2017),toyota (21 juli 2017)

  16. #61
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erotiekfan Bekijk bericht
    Love Munster, XS Bochum, Freudenhaus in Dortmund en Saunaclub 49 in munster behoren tot dezelfde eigenaar
    Saunaclub 49?? Is geen eigendom van Selected GmbH! Kijk maar bij impressum! Als pauschalclub hoorde het er wel bij, maar is nu verkocht of zijn daar nog mee bezig! Thekefrau Nikky is ook van pauschalclub Münster naar Love verhuisd!

    M.v.G. Robglover.

  17. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (21 juli 2017),Knutje77 (22 juli 2017)

  18. #62
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Saunaclub 49?? Is geen eigendom van Selected GmbH! Kijk maar bij impressum! Als pauschalclub hoorde het er wel bij, maar is nu verkocht of zijn daar nog mee bezig! Thekefrau Nikky is ook van pauschalclub Münster naar Love verhuisd!

    M.v.G. Robglover.
    Mijn excuus, ik was ervan uitgegaan dat dat nog steeds zo was, ik vond de site wel afwijkend tov de andere.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (22 juli 2017),robglover (22 juli 2017)

  20. #63
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    15 april 2024 @ 17:47
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Binnenkort maar weer eens een bezoekje gaan brengen.
    Sites zijn overzichtelijker geworden en prijzen zijn gedaald.
    Sommige vrouwen hanteren een prijs van 20 Euro voor een quickie, 30 Euro voor een half uur en 60 Euro voor een uur.

  21. Onderstaande 2 leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    ericgroenlo (22 juli 2017),robglover (23 juli 2017)

  22. #64
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutje77 Bekijk bericht
    Binnenkort maar weer eens een bezoekje gaan brengen.
    Sites zijn overzichtelijker geworden en prijzen zijn gedaald.
    Sommige vrouwen hanteren een prijs van 20 Euro voor een quickie, 30 Euro voor een half uur en 60 Euro voor een uur.
    Dat doen alleen sommige dames in Freudenhaus en XS saunaclub maar in Love saunaclub wordt 30min/€40,- of 60min/€70,- gehanteerd!

    M.v.G. Robglover.

  23. Onderstaande 2 leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (24 juli 2017),mentholbear (25 juli 2017)

  24. #65
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Valt me nu pas op dat ik m'n verslagje van dinsdagochtend 27/6 hier niet heb bijgewerkt. Voordat ik uit Munster vertrok naar club Zeus, was ik in de ochtend nog speciaal teruggegaan naar Love voor Lisa. En dinsdag werkte ze dus wel. Hele lekkere sessie gehad met haar. Echt een leuke lieve meid. Alleen is haar Engels niet zo goed en op mijn beurt m'n Duits weer knudde. Maar kamergang was prima. Dat lieve snoetje en die mooie ogen... ik zou er in verzuipen. Score 8.

  25. #66
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Donderdag 31/8 een bezoek aan de LOVE in munster

    Eerste kamer gang met Tina ik was met deze dame ale een keer eerder op de kamer geweest in het verleden en dit was niet overtuigend maar wel voldoende om haat een 2de kans te geven maar deze heet ze niet waar kunnen maken op de kamer eerst wat gezever op te de kamer over toeslagen en voor de rest afwerk gedoe dit was de laatste keer dus
    2de kamer de Duitse vivain deze dame werk verslavend een uitgebreid verslag volgt later

    Sti6

  26. Onderstaande leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    robglover ( 2 september 2017)

  27. #67
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Love saunaclub vanaf 1 oktober Freudenhaus Münster!

    freudenhaus-muenster.jpg

    M.v.G. Robglover.

  28. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    pret (16 september 2017)

  29. #68
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Je zou toch denken dat Love voor zichzelf een zekere naam heeft verworven. Veranderen ook (prijs)concept en/of eigenaar? Of alleen de naam? De voormalige Pauschalclub Dortmund is inmiddels toch ook Freudenhaus Dortmund? Of zou XS dan ook Freudenhaus Bochum worden?
    Ben ik toch wel benieuwd naar
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  30. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (18 september 2017)

  31. #69
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Je zou toch denken dat Love voor zichzelf een zekere naam heeft verworven. Veranderen ook (prijs)concept en/of eigenaar? Of alleen de naam? De voormalige Pauschalclub Dortmund is inmiddels toch ook Freudenhaus Dortmund? Of zou XS dan ook Freudenhaus Bochum worden?
    Ben ik toch wel benieuwd naar
    Alle drie één eigenaresse! Prijzen blijven gelijk denk ik! Ik hoop dat het wel een drie dagen rooster blijft I.P.V. van een week rooster bij de aanwezigheidslijst zoals bij Freudenhaus Dortmund! Voor de ijsberen handig, maar voor de DVP's minder leuk I.V.M. de flexibiliteit van hun vrijheid! De aanwezigheidslijst is heilig daar!

    M.v.G. Robglover.
    Laatst gewijzigd door robglover; 17 september 2017 om 23:45

  32. #70
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robglover Bekijk bericht
    Alle drie één eigenaresse!

    M.v.G. Robglover.
    Dus waarom niet XS Saunaclub Münster noemen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  33. #71
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:11
    Berichten
    507
    Discussies
    10
    Thanks
    1.383
    Thanked
    625 in 325 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Dus waarom niet XS Saunaclub Münster noemen
    Of Freudenhaus Bochum! Wie weet! Wentelt Eefje melden het al!

    M.v.G. Robglover.

  34. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Starter (21 oktober 2017)

  35. #72
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Daar stond ie dan.
    Nerveus belde Kwakje aan. Zouden de poorten van het Walhalla opengaan.

    Het blijft toch nog steeds een stukje spannend om een club binnen te sluipen

    Het was al een jaartje geleden dat ik hier nog geweest was, noemde toen Love Munster en is ondertussen Freudenhaus Munster geworden.
    Buiten de naamswijziging is er weinig veranderd buiten dat de setkaartjes van de dames iets zijn veranderd.
    Alles was hier reeds uistekend dus goed dat er niet teveel veranderd is.

    Ik voel me wel thuis in het Freudenhuis te Munster. Vriendelijke ontvangst en gedurende het hele bezoek uitstekende en vriendelijke bediening.
    Eten was was voor mij ook weer goed. Ze hebben hier altijd een kaasschotel die ik wel kan apprecieren.

    Wat super is aan de club is de correcte aanwezigheidslijst. Alle dames waren er behalve Lorena, deze moest even uitsnotteren. (werdt trouwens netjes gemeld bij het binnenkomen).
    Ik had een lijstje van A en B keuzes gemaakt.
    Op de A-lijst stonden voor mij
    Dorina, Eva, Vivien

    Alijst.jpg

    Op de B-lijst
    Alina, Andrea, Lisa

    Blijst.jpg

    Wat is het geworden?

    Ik zat even samen bij Eva. Wat een killerbody en knap snoetje maar eigenlijk voelde het niet zo goed aan en toen ze nog een sigartje ging roken ben ik
    er stillekes vandoor gemuisd. Toch zie ik mij hier nog eens mee kameren puur voor de optics.

    Dorina en Victoria waren wat aan het roddelen over mij en heb me er dan maar tussen in gezet. Beiden nog niet zolang in de club en Dorina spreekt amper een woord Duits of Engels.
    En wil het nu net dat Hongaars met compleet verkeerd in de oren klinkt. Victoria regelde dus de date. Trouwens ook een vriendelijke meid.
    De slanke deerne en mezelf zochten een kamertje. Half uurtje om te beginnen afgesproken.
    Yup dit is Kwakje zijn type wel. De vraag van zoenen werdt positief bevestigd en teder maar verlegen vonden onze tongen elkaar.
    Ondertussen werdt piemelmans wat verwendt en kon ik haar ranke lijfje verkennen.
    Een blowjob volgde en deze behoorde bij de betere die ik al gehad heb. Als er geen condoom had tussengezeten dan had ik binnen de 5 minuten haar kiezen gewit.
    Over naar 69 en al snel kriebelde er bij haar ook wat. Het zilte zoete stroomde en maakte me bloedgeil. Ze drukte haar poes harder op mijn tong en we kronkelden beide.
    Dit was de eerste keer dat ik in 69 kwam.
    We hebben nog even nagenoten en van neuken is het er niet meer van gekomen.

    Ik wou een lijstje afwerken maar als ik er nu over na denk had ik liever 3maal Dorina gedaan.

    Ik was ook nieuwsgierig naar Evelien, mooie foto's op de site (geen gezicht) maar ik herkende haar niet onmiddelijk in de club.
    Wel was er een dame die de hele dag straalde. Mooie lach en zeer charmant en vriendelijk. Later zou ik ontdekken dat dit Evelien was.
    Spijtig genoeg steeds bezet en ik snap wel waarom. Wat een klasse griet maar toch down to earth.

    Alina en Andrea had ik van lijstje geschrapt, niet omdat ze er niet goed uitzien maar voelde niet direct affiniteit.
    Gorgina stond niet op mijn originele lijstje maar is er bij deze ook opgeplaatst en tevens Lisa die kan mij ook wel krijgen.


    Freudenhaus Munster is voor mij de club met de meeste klasse grieten. Guilia en Diana hierboven niet vernoemd maar zeker ook toffe meiden en bij het naar de complete girls-list kijken zie ik nog wat kandidaten staan.

    Spijtig dat het zoverweg is maar als ik daar in de buurt ben spring ik zeker binnen.

  36. Onderstaande 8 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (29 oktober 2017),mentholbear (25 oktober 2017),pret (20 oktober 2017),robglover (20 oktober 2017),Sjeufke (19 oktober 2017),TeddyWolf (25 oktober 2017),Wentelt Eefje (19 oktober 2017),Wijze grijze (19 oktober 2017)

  37. #73
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    @Kwakje, benieuwd naar de prijzen. Zijn die nog steeds 40 voor 30 min en 70 voor 60 min?
    >>>edit: had even verder moeten kijken dan m'n neus lang Is, want de dames hebben tarieven aangegeven. Zo klopt bovenstaande voor velen en zag ik ook eens Quick voor 20 euro tussen staan.

    En verder beetje off-topic. Is er een verschil tussen freudenhaus en saunaclub? Ik bedoel fkk en saunaclub zijn mij bekende termen. Wat mij betreft hadden ze beter het kunnen laten bij Saunaclub Love, Xs en die van Dortmund ook saunaclub kunnen noemen. Ik bedoel, afgaande van de term zou ik als onnozele de club hebben overgeslagen, in de veronderstelling dat het (heel) iets anders zou zijn dan een saunaclub.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 25 oktober 2017 om 11:43

  38. #74
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 12:54
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.137
    Discussies
    233
    Thanks
    21.465
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Terminologisch is er wel een niet bedoeld verschil. Freudenhaus is echt synoniem voor Puff
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  39. #75
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 19:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.535
    Discussies
    270
    Thanks
    26.011
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Terminologisch is er wel een niet bedoeld verschil. Freudenhaus is echt synoniem voor Puff
    Dan vind ik dat meer een downgrade kwa imago. Love en Xs mogen dan klein zijn, maar ik zou het best een kleine saunaclub willen noemen.

 

 
Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60