Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 232
  1. #26
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    @ Knutje77

    Mijn complimenten voor je allereerste recensie, veel info en leuk om te lezen !

  2. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 ( 4 november 2016)

  3. #27
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    @ Knutje77

    Mijn complimenten voor je allereerste recensie, veel info en leuk om te lezen !
    Dankje, ik ben geen groot schrijver, en in een recensie vergeet ik nogal eens de helft te vermelden.
    En soms zeg ik teveel (vooral dingen die niet relevant zijn).

    Overigens die waarschuwingen van verschillende leden hier dat saunaclubs verslavend kunnen zijn, kan ik alleen maar bevestigen.
    Het weekend nadert, ik ben kinderloos en zit mezelf weer te verlekkeren aan de dames op de verschillende sites.

    Misschien morgen naar Yin Yang (vrijkaartje) en anders misschien naar Heaven7.
    Anderzijds verstandig om het niet te doen.

  4. #28
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Als je morgen naar YY zou gaan dan moet je je er wel op instellen dat het iets (understatement) drukker is dan in Münster op een maandag, vooral in de avonduren.
    Zo'n 80-100 dames (minimaal) en nog meer beren. Ik zou op een woensdag, donderdag of vrijdag gaan vanaf de vroege middag, dan heb je de dames en de club wat meer voor jezelf (relatief dan), tenminste als je werk dat toelaat (op anders een verlofdagje opofferen). Of desnoods de zondag, dan is het ook wel te doen.

    Verslaving ? Ik kan me er alles bij voorstellen, ik ben na ruim 2 jaar nog niet genezen ervan, sterker nog het wordt alleen maar erger. Maar niettemin, deze week ben ik niet gegaan, dus het is nog niet hopeloos. Maar als het enigszins uit te houden is, ga niet en geniet gewoon wat langer na van je vorige clubbezoek.

  5. #29
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:53
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knutje77 Bekijk bericht
    Dankje, ik ben geen groot schrijver, en in een recensie vergeet ik nogal eens de helft te vermelden.
    En soms zeg ik teveel (vooral dingen die niet relevant zijn).

    Overigens die waarschuwingen van verschillende leden hier dat saunaclubs verslavend kunnen zijn, kan ik alleen maar bevestigen.
    Het weekend nadert, ik ben kinderloos en zit mezelf weer te verlekkeren aan de dames op de verschillende sites.

    Misschien morgen naar Yin Yang (vrijkaartje) en anders misschien naar Heaven7.
    Anderzijds verstandig om het niet te doen.
    Ook van mij complimenten over je verhaal van je eerste bezoek.
    Ik ben morgen te vinden in Heaven 7 dus misschien komen we elkaar tegen.

  6. #30
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Mijn recensie alhier heeft me de prijs "beste recensie van de maand" doen laten winnen.
    Bedankt voor alle complimenten en stemmen.
    Nu wel enigszins keuzestress, van welke club ga ik een vrijkaart vragen....????

    Help!

  7. #31
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het beste van het beste is natuurlijk YY KNUTJE want hier kan je lekker eten en drinken plus goede wellness maar ook genoeg dames en een grote parkeerplaats.
    Neem geen vrijkaart van H7 want voor 12 uur mag je naar binnen zonder te betalen.

  8. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (15 november 2016)

  9. #32
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Ik heb al een vrijkaart voor Yin Yang, ik wil daar eind deze maand heen gaan, en anders begin december.
    Ik doe voorlopig ook niet meer mee aan Tombola's e.d. want ik wil niet overkomen als een prijzenjager en heb voorlopig genoeg zeg maar.
    Ik zat al te kijken naar Babylon, en dat lijkt me wel wat.
    Ik krijg niet zo snel een topic gevonden waar de clubs 1 op 1 met elkaar vergeleken worden. (misschien zoek ik niet goed?).

  10. #33
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Voor Babylon krijg je een kortingskaartje van 30 euro, dus halve entree.
    Voor een vergelijk van clubs is dit misschien iets voor je (wel niet meer héél actueel, maar het geeft een goede indruk):

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...0058#post50058

    En vorige maand heb ik zelf een vergelijk gepost tussen YinYang en Magnum:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...779#post516779

  11. #34
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Wie heeft er recent nog met Cristal gekamerd in Love? Ze staat vaak op het programma maar het is me bekend dat ze nog wel eens verstek laat gaan.
    Wil binnenkort deze club weer een bezoeken en Cristal is wel een van mijn favorieten.IMG_8786.jpg

  12. Onderstaande leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (16 november 2016)

  13. #35
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:29
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erotiekfan Bekijk bericht
    Wie heeft er recent nog met Cristal gekamerd in Love? Ze staat vaak op het programma maar het is me bekend dat ze nog wel eens verstek laat gaan.
    Wil binnenkort deze club weer een bezoeken en Cristal is wel een van mijn favorieten.IMG_8786.jpg
    Cristal was er gisteren 15-11-2016 de hele dag in Love saunaclub, maar ik heb niet met haar gekamerd! Dat heb ik gisteren meerdere keren gedaan met mijn eigen favorietje Diana een super DVP die Diana!!

    PC_58234d6b33200.jpg
    Diana

    M.v.G. Robglover.

  14. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (16 november 2016)

  15. #36
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Leuk, ken haar niet! Teminste nog niet!!
    Cristal en Guillia zijn mijn absolute toppers daar. Hoe liep Cristal erbij, nog net zo strak als anders?

  16. Onderstaande leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (19 mei 2018)

  17. #37
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Voor Babylon krijg je een kortingskaartje van 30 euro, dus halve entree.
    Voor een vergelijk van clubs is dit misschien iets voor je (wel niet meer héél actueel, maar het geeft een goede indruk):

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...0058#post50058

    En vorige maand heb ik zelf een vergelijk gepost tussen YinYang en Magnum:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...779#post516779
    Ontzettend bedankt, je vergelijking met YY heeft me doen besloten om te gaan voor Magnum.
    Dus net als jij kan ik straks beide clubs enigszins vergelijken.

  18. Onderstaande leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (17 november 2016)

  19. #38
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Overigens zal ik zeer binnenkort ook nog Love saunaclub bezoeken, aangezien ik daar via de newsletter ook een vrijkaart heb gewonnen die ik tot 1 december mag verzilveren.
    En ik heb 1 dame op mijn bucketlist staan die daar onlangs weer terug is van weggeweest. Giullia!

    edit:

    Ik lees net dat het geen vrijkaart voor Saunaclub Love is, maar een vrijkaart voor Saunaclub XS.
    Klopt het dat daar nog geen topic over is?
    Laatst gewijzigd door Knutje77; 17 november 2016 om 14:14

  20. Onderstaande leden hebben Knutje77 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (18 november 2016)

  21. #39
    Geregistreerd
    13 september 2014
    Last Online
    18 november 2022 @ 05:17
    Locatie
    Ergens in het Noorden
    Berichten
    113
    Discussies
    3
    Thanks
    144
    Thanked
    169 in 47 posts

    Standaard

    Xs Saunaclub is de opvolger van PC Bochum, dames die daar werkte werken nu bij XS. Is gevestigd in het zelfde pand

  22. Onderstaande leden hebben Erotiekfan bedankt voor deze bijdrage:

    Knutje77 (17 november 2016)

  23. #40
    Geregistreerd
    24 oktober 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 12:57
    Locatie
    ergens in Brabant
    Berichten
    245
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    446 in 116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erotiekfan Bekijk bericht
    Xs Saunaclub is de opvolger van PC Bochum, dames die daar werkte werken nu bij XS. Is gevestigd in het zelfde pand
    Dankje, ik ga me ff inlezen.

  24. #41
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Reeds eenmaal was ik in saunaclub LOVE omdat ik toen een kaartje van hun verkregen had en toevallig nog eens in de buurt ook. Toen was mij dat al prima meegevallen en zo bleek deze keer nog beter.
    Rond vijf arriveerde ik in Munster en belde vol spanning aan. Vriendelijk ontvangen en aan een uitgebreide cleaning sessie begonnen. Ze hebben hier altijd een reeks deo's staan en je kan zelf dus een geurtje uitkiezen.

    De dag voordien had ik al ruimschotend de website uitgepluist en de aanwezigheidslijst door genomen.
    2 dames als A+ keus geselecteerd en een 3-tal als A- en dan bleef er nog wat lekkers over voor de B-lijst.

    Bij het betreden van de bar werd ik al vriendelijk begroet door enkele deernes maar besloot om even een watertje te nemen en de kat wat uit de boom te kijken.
    Tegenover mij nestelde Lorena, die zag er wel aardig uit maar stond niet op mijn lijstje dus hield ik de boot wat af. Wel stiekem wat zitten gluren naar haar mooie tepelhoven.
    Die mooie kont on zo'n vistnetje en dan nog zo een guitig kopje. Hmm ze triggerde toch wel iets.

    Laat ons de sauna eens testen. Goed heet en dus aangenaam vertoeven. De whirlpool was afgedekt en heb niemand hem zien gebruiken. Deze staat ook buiten.

    Weer in de bar zag ik een dame of 10 rondhuppelen en wat later wenkte ik Kami die op mijn A+ lijst stond. Haar had ik reeds ontmoet in een andere club en was me dat een geile verrassing.
    Ook ditmaal super aangename sessie. Ze kan je zo lekker geil aankijken als je haar aan het neuken bent. Kwakje kwam zeer snel maarja zat dan ook al met haar in mijn hoofd van de dag voordien.

    PC_5835b102bb9cf.jpg

    Mijn andere A+ had ik nog maar in een flits gezien, Eva was steeds druk bezet. Hmmm lekkere killer griet met van die zwarte lippen en nagels. De dag bleek te kort en ik heb haar niet kunnen strikken. Moet daar zeker nog eens voor terug.

    Ondertussen nog eenmaal sauna en dan een hapje eten. Eten was voor mij prima in orde. Zowel broodjes met heerlijk beleg, verschillende soorten kazen, winterse erwtensoep en nog wat extra warme gerechten, keus te over dus.

    Een dame trok mijn aandacht (Nele) maar stond ook niet op mijn lijstje, maar hoe meer ik haar zag hoe meer mijn twijfel voor een mogelijke kamergang wegebde. Maar toen ik dan besloot om deze met stip op mijn lijst te zetten werd ze steeds weggekaapt. Damn hehe. Wel nog een reden voor een nieuw bezoek.

    Guilia, Lorena, Kami en nog een meid deden een tequila rondje. Grappige bende. En wat later dirigeerde Guilia me naast Lorena welke haar memmen reeds in mijn netvlies gebrand stonden.
    Damn had ik goesting in deze meid. Wat later naar boven en dit werd ook weer een uitstekende kamer. Dit gaat nog drama's opleveren volgende keer als ik moet gaan kiezen.

    PC_5658d2bf53edd.jpg

    Weer de bar in en ik voelde me in topvorm maar toch maar even hangen in de banken. Desperado's erbij (drankprijzen zijn hier trouwens heel schappelijk).
    Er werd wat rond de paal gezwierd en de dames maakten allen hun kamertjes. Ik heb er geen enkele gezien die niet naar boven is getrokken.

    Nog zo een geile stoot met een lieve lach. Gabriella kwam uit het rokershok en trok weer wat grappige smoelen. Deze meid ken ik ook van Babylon en was me dat daar ook een feest toen.
    Twee minuten later zat ze dus bij mij op schoot en met wat zachte strelingen keek ze of er nog leven in de vis zat. En springen dat ie deed
    Een uurtje tongzoenen, pijpen, beffen en natuurlijk neuken langs alle kanten was zo voorbij. Wat een sessie weer.

    PC_582478b219363.jpg

    3 kwakjes later en 2.30 s'nachts moest ik me dan toch maar omkleden om de reis naar huis aan te vatten.
    Klere wat een pokken eind rijden naar Belgie.

    Wie op zoek is naar een disco is hier bij het foute adres, maar voor lekkere meiden en super vriendelijke service en nog een lekkere hap ook zal hier zeker zijn gading vinden.
    Voorlopig met stip op één voor mij.

  25. Onderstaande 8 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 november 2016),Hcw ( 1 december 2016),robglover (28 november 2016),Sjeufke (28 november 2016),sneivel ( 4 december 2016),TeddyWolf (10 december 2016),Wentelt Eefje (29 november 2016),Wijze grijze (28 november 2016)

  26. #42
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Vandaag een vrijkaart voor deze prachtclub gewonnen, welke in te leveren is tot en met 28 december. Helaas kan ik door omstandigheden hier geen gebruik van maken. Graag wil ik de eerste ijsbeer die reageert de mogelijkheid bieden om op dit kaartje een bezoek aan deze hemelpoort te brengen!

  27. #43
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Vandaag een vrijkaart voor deze prachtclub gewonnen, welke in te leveren is tot en met 28 december. Helaas kan ik door omstandigheden hier geen gebruik van maken. Graag wil ik de eerste ijsbeer die reageert de mogelijkheid bieden om op dit kaartje een bezoek aan deze hemelpoort te brengen!
    jo samen met bleeyes
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  28. #44
    Geregistreerd
    4 oktober 2016
    Last Online
    11 april 2023 @ 19:51
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    702
    Thanked
    302 in 106 posts

    Standaard

    Vrijkaart is inmiddels weg gegeven.

    Have fun in Münster!

  29. #45
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pandabeer82 Bekijk bericht
    Vrijkaart is inmiddels weg gegeven.

    Have fun in Münster!
    bedankt
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  30. #46
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Iemand die vandaag of morgen nog naar deze club gaat? Pm mij dan even.. heb een vrijkaart die ik (helaas) niet ga gebruiken... kaart is tot de 25e geldig...

    mzzzl
    The most prudent and effective method of dealing with the world around us is to assume it is a complete fiction. (J.G. Ballard)

  31. Onderstaande leden hebben Yahoe bedankt voor deze bijdrage:

    robglover (24 januari 2017)

  32. #47
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Daumen hoch

    Eind vorig jaar Was ik naar Pauschalclub munster geweest https://www.ijsberenforum.com/forum/...843#post533843.
    Dat viel me dus een beetje tegen.

    Maar aangezien de dag nog niet voorbij Was, ben ik toen in de namiddag nog richting saunaclub Love in munster gegaan. En dat beviel me meer dan prima.
    Het was iets voor de feestdagen, dus waarschijnlijk waren er iets minder dames, maar meer dan voldoende. En ze waren ook meer mijn smaak.

    Ik weet de namen van de dames niet meer, maar heb met 3 gekamerd en zeer goed bevallen. De club zelf Is kleiner vergeleken met bijvoorbeeld Yin yang. En de sauna en whirlpool zitten buiten, wat ik minder vind. Liever loop ik niet door de kou naar buiten. Maar de douches en andere faciliteiten waren verder prima.
    Ook de prijzen vd dames vielen me relatief mee. Met name door hun service en goeie looks. 70 euro voor een uurtje (inclusief kamer) en meen 35 voor half uurtje.

    Weet iemand anders nog alternatieve saunaclubs die ongeveer hetzelfde aan mooie jonge dames aanbieden en ongeveer dezelfde prijzen hanteren? Het liefst wat dichter bij de Nederlandse grens?

  33. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 3 februari 2017)

  34. #48
    Geregistreerd
    28 augustus 2016
    Last Online
    16 april 2022 @ 19:36
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    8
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Laatst moest ik terug in munsterland zijn dus stond er zeker een bezoekje aan de lovesaunaclub op het programma

    rond 2.30 aangekomen en vriendelijk ontvangen door de theke , volgens de tablet waren er een 15 dames aanwezig en dat klopte wel .
    vlug in de douche en mijn berevel vlug aangetrokken .
    er waren altijd maar een 5 andere beren aanwezig .

    eerst een bakje troost aan de bar en aan de praat geraakt met elena . Zij zou als eerste mijn berevel stropen.

    Elena .
    Naar eigen zeggen nog maar een tweetal weken actief in deze club . Ze is een dame met wat extra bagage maar wel een heel leuke meid .
    Prachtig zwart haar , kleine tietjes wel en super communicatief.
    De sessie begon met een massage , welke wel ok was , en na een tijdje gedraaid op mijn rug en er vllgde een meer dan ok bj . Daarna haar nog in missio en doggy geneukt en voor de eerste maal het rubbertje vol .
    Er was reeds 45 min voorbij , de tijd was gevlogen ! Ze kwam dan nog maar wat in mijn armen liggen en we hebben dan nog het uur vol gepraat .
    voor mij was dit een vrij goede sessie en zeker voor herhaling vatbaar.
    ze krijgt van mij een 7,5 ( was meer geweest als het figuur wat bdter in proportie was geweest)

    Dan maar terug naar beneden , welverdiende euro's voor deze mdid en terug de douche in .
    Ik had tijd zqt vandaag dus wou het zeef rustig aandoen.
    Wat gegeten, zoals de vorige keer ruim voldoende . en in orde.
    En eerst een sig gaan roken in de nog altijd te kleine rookruimte met enorm slecht werkende afzuiging .
    Daarna plaatsgenomen in de zetels voof de bar en de aanwezige troepen aanschouwd.

    Een NA pilsje besteld en na een tijdje aan de praat geraakt met anna.
    Ze lijkt wel wat op elena maar ze had voor mij wat speciaals.
    Ik had haar gezegd dat ik zeker met haar eens naar boven wou maar liecst nog wat wou wachten, mits ik nog maar een klein uurtje terug beneden was na elena . Geen probleem zei ze en bleef zeker nog een half uurtje bij mij zitren en verzorgde mij met de nodige presales . Zij was ook nog maar enkele dagen actief in deze club.

    Anna ,

    zoals gezegd lijkt ze wat op elena . En bij aanvang zegde ik haar dat ik wel terug een uurtje wou en het rustig aandoen .
    was prima zei ze , maar we begonnen wat te kussen en ik zocht mijn weg naar beneden . Haar borsten zijn wel vrij groot maar nogal slap. Heeft volgens mij al een kindje gehad . En zocht mijn weg naar haar grotje . Ik begon haar wat te beffen en werd zij me daar wild zeg ! Ik begon haar wat te plagen met mijn vingers en dat maakte haar bloedgeil . Al vingerend en likkend kwam ze na een tijdje trillend klaar . Super was dat .
    Na een tijdje begon ze met een top blowjob en ging over in een 69.
    het rubbertje op de kleine en terug missio en afgewerkt in doggy . Top tijd gehad met deze meid ! We waren zelfs over het uur gegaan maar was geen probleem , ze had ook een toptijd gehad .
    Ik geef haar een 9,5 , was zeker een 10 geweest moesten haar borsten wat steviger geweest zijn . Is een aanrader voor wie een liefhebber is van de betere blowjob en graag tongzoend want dat deed ongelooflijk.

    Terug het ritueel van betalen en douchen en terug plaatsgenomen aan de bar met een NA pilsje .
    Een goed uurtje rust ingelast en dan buiten nog een sigaretje gerookt . Net toen ik wou naar de sauna gaan kwam jennifer naar buiten . Ze had mijn aandacht getrokken toen zij binnen zat in de rookruimte en ze kwam mij vragen waafom ik daar zo alleen zat buiten.
    ik vertelde haar dat ik al die rook daar binnen irritant vond en net naar de sauna wou . Tot mijn verbazing vroeg ze mij of ze mee mocht , tja war had je gexacht ;-))
    De sauna was een teleurstelling , veel te koud . Maar het gezelschap maakte veel goed. Ze zat daar poedelnaakt bij mij en was een heel mooie meid met een super slank figuurtje en kleine borstjes . Ze begon mijn jongen wat te plagen e, ermits we daar toch alleen waren begon ze mij wat te pijpen .
    We hoorden dat er iemand anders op weg was naar de sajna en i, maakte haar attent op het feit dat dit waarschijnlijk niet is toegelaten in de sauna .
    ze zei me dat ze het niet wist want het was haar eerste dag . Ik vroeg naar de zimmer te gaan want waw wel bloedgeil geworden hiervan .
    was wel grappig om mijn medebeer te kruisen in de sauna met de kleine pal voor de actie,

    jenifer

    eens op de kamer moesten we enkel haar handdoek laten vallen en ze hing op haar knietjes en deed verder waar ze gestopt was .
    de kleine kon het wel smaken en ik vroeg haar het rubbertje want wou deze meid echt wel neuken nu !
    staand achter haar neukte ik haar grotje en mits ik wel al 2 keer .ijn beste had gegeven kon ik er wel tegen .
    ze kreunde wel erg veel naar mijn idee , zal wel wat theather geweest zijn en mocht voor mij wel iets minder hoor maar goed .
    Ze legde haar op haar rug en trok mij terug in haar en in ik maar pompen . Na een tijdje kon i, het niet meer houden en kwam klaar op haar tietjes , supergeil maar dit duurde niet lang want haar theather maakte vrij vlug plaats voor de realiteit .dat zal dan 25 eurie extra zijn zegde ze mij en ik stlnd eigenlijk nog met de laatste druppels klaar voor haar . Was wat een domper want 1ik wist dit niet want had dit nog nooit moeten betalen bij andere meisjes .
    En 2 de timing kon wel wat beter om dit te zeggrn vond ik .
    Maar goed , al bij al een vrij goede sessie en was lang geleden dat ik zo had willen en kunnen hengsten .;-)
    Ze krijgt van mij toch nog een 8 .


    ik voelde dat dit de afsluiter was van mijn avond want was na deze drid dames compleet leeg .
    i, heb nog een koffie gedronken in de bar en het was dan tijd om richting hotel te gaan .

    Het was voor mij terug edn leuke middag in munster , er liepen erg veel dames , en zeer mooie dames rond .en had een zeer leuke tijd

    mischien eind de week nog wel eens langs .staan voor de volgende keer zeker op mijn bucketlist
    Diana , vond ik de knapste meid van deze club maar was telkens bezet als ik dit niet was
    samantha , lijkt mij ook een knotsgekke meid die ik we eens op mijn sjarel wil vijzen
    en natuurlijk giulia maar lijkt al een hele tijd afwezig en staat er voor de komende dagen ook nog niet op ?

  35. Onderstaande 5 leden hebben Canpet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 februari 2017),Bluebear ( 6 februari 2017),Kwakje ( 6 februari 2017),robglover ( 9 februari 2017),Wentelt Eefje ( 7 februari 2017)

  36. #49
    Geregistreerd
    11 augustus 2016
    Last Online
    24 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    71
    Discussies
    2
    Thanks
    126
    Thanked
    212 in 32 posts

    Standaard

    Na lange tijd ben ik vorige week weer naar Love Sauna in Munster geweest. Afhankelijk zou ik graag naar Babylon willen komen, maar gezien de reisafstand, en de kosten natuurlijk heb ik toch Love gekozen. In middels is het al mijn zoveelste bezoek aan Love .

    Uur of 4 ben ik er aangekomen en verplichtingen gedaan. In de club is redelijk nog rustig. Ongeveer 15 dames en 10 mannen aanwezig. Lorena, een van mijn favoriete, heeft mij direct verwelkomd met kusjes. Het was inderdaad even geleden toen we voor laatst elkaar zagen. En zij ook even op vakantie geweest. Ons gesprek hebben we in de kino voortgezet. Eigenlijk gebeurde nog niets, we hebben maar gezellig gekletst, ons ingehaald, foto’s laten zien en etc. We hebben wel goede klik met elkaar. Na een tijd zijn we naar de kamer verder gegaan. Rustig begonnen en heel veel geknuffeld. Voor de rest is het vanzelfsprekend. In ieder geval is de seks altijd goed tussen ons.

    Daarna heb ik lange pauze ingelast. Even gegeten, op de bank gelegen, sauna geweest, praatjes gemaakt en etc. In middels in het ook drukker geworden in de club. Na enige tijd heb ik mijn oog laten vallen op Natascha. Behoorlijk arrogante en zakelijke dame op het eerste gezicht. Ik heb geprobeerd een praatje te maken, maar zij houdt het zeer oppervlakkig. “I come here just for the seks, sucks, licking not for talking for hours about life and then doing nothing”. Ik moest wel even slikken. Ze gaat puur om het geld. Maar haar attitude triggerde mij. Tijdje later kwamen we weer tegen en ik zei tegen haar,”let’s go to the room, I wanna ripe you off”. Ze keek me zo aan , en dan op mijn bek gezoend.
    Op de kamer is wel behoorlijk heftig aan toe qua seks. Ze houdt er pap van zo te zien. Ik moest van haar heur haar echt hard trekken, ze pakte mijn hand en op haar borst gelegd, mijn haar werd ook getrokken door haar, nek gebeten. Best wilde en kinky dame in de kamer. Lijkt wel SM maîtresse. We zijn echt heftig klaargekomen. Het was behoorlijk aanpoten met haar. Na de seks kroop ze in mijn armen, gezoend en geknuffeld enzo. Tijdens de betaling, zei ze “see you soon en greep ze mijn ballen hard.” Ik moest wel auw roepen en lachen . Hierna weer tijdje pauze ingelast.

    In middels al bijna 12 uur en dan maar gedoucht en naar huis gegaan. Het was zeer geslaagde avond. Over de club zelf is het niet zo groot, maar wel sympathiek. Het eten is voldoende maar zeker niet te vergelijken met bijv. bij Babylon. De sfeer is best gezellig maar moet je er wel stappen durf te nemen om een praatjes te maken. Ik kom er vast vaker bij Love.

  37. Onderstaande 6 leden hebben Reagen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 februari 2017),Firehawk (13 februari 2017),Kwakje (13 februari 2017),pret (13 februari 2017),robglover ( 5 maart 2017),Wentelt Eefje (26 februari 2017)

  38. #50
    Geregistreerd
    29 maart 2016
    Last Online
    30 juli 2018 @ 14:29
    Berichten
    155
    Discussies
    4
    Thanks
    262
    Thanked
    246 in 90 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan SC LOVE

    ik was hier al eens eerder geweest enkele maanden geleden

    eerste kamergang was met Tinna een van de drie dames die ik op mijn the do lijstje had gezet

    Tinna is mooie dame die als heeft waar ik naar opzoek naar ben na me even naast haar op de zettel in het rooklokaal gevlijd te hebben en hier een kort gesprek met haar gehoord te hebben ze spreekt enkel Duits geen engels

    Op de kamer nog even besproken hoe het met het financieel zat hier uit bleekt dat heel veel dingen mogelijke waren mits bijbetaling en het standaard pakket zeer beperkt was
    Op zich was het een middelmatige kamer want de was duidelijk dat ze nog moe was van de avond er voor
    herhaling misschien in de toekomst wel iedereen verdien een 2de kans

    2de kamer gang nummer 2 van mijn the do lijst was met een nieuwe dame Natascha hier zat alles bijna in de basis prijs.
    om het kort te omschrijven een van de beste kamers in lange tijd buiten een paar favoriete dames in YY
    Ik heb haar langs alle kant bereden en zij mij ook als je van tongzoenen houd is deze dame super ze rook wel maar je merkt dit niet als zelf niet roken is dit soms wel een afknapper
    alles deze damen dit volhoud wordt ze een van mijn top 5 dames

    De 3de en laatste damen op mijn te do lijst was niet vrij tot laat in de avond heb dan nog wt rond gekeken en met Valerie een kamer gang gemaakt dit was een van de slechtste kamers in lange tijd van afwerk sex kon je zelf niet spreken want de enige die al het werk heeft verricht was ik zelf

    STI

  39. Onderstaande 3 leden hebben sti6 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (14 februari 2017),robglover (14 februari 2017),Wentelt Eefje (26 februari 2017)

 

 
Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.

Living Room 468*60   Babylon 468*60