Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 195
  1. #1
    Geregistreerd
    29 augustus 2013
    Last Online
    20 juli 2022 @ 01:08
    Berichten
    39
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 14 posts

    Daumen hoch Nikki (Tsjechische) ex PSR

    Haarkleur/-lengte : Donker, stijl lang haar
    Lengte dame : ca. 1.60 mtr.
    Postuur/Cupmaat : slank / zeer kleine A-cup
    Nationaliteit/Taal : Tsjechisch / Engels Duits
    Leeftijd : ca. +/-24 jr.
    Tatoeages/Piercings : geen aandacht
    Service: beffen, vingeren, tongzoenen
    Voordelen: Bloed mooi
    Nadelen: Geen

    28 minuten 50€
    Zorgzame en toegewijd meisje als een vriendin hygiënisch
    Voor mij herhaling 100% Te adviseren
    Het is jammer dat dit is € 100 per uur

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch

    Ze werkt toch al een hele tijd in PSR en zelden zag ik een mooiere dame als zij. Zelf merkte ik ze nog niet eerder op. Nochtans werkt ze ook op zaterdag, de dag dat ik daar vaak ben. Misschien was ik lange tijd verblind door Julia maar dat is niet meer. Nikki werkt enkel van dinsdag tot en met zaterdag. Uitzonderlijk werkt ze ook al eens op maandag. Ik had gisteren het geluk dat zij gisteren werkte. Doordat de optiek zowel op zondag als maandag erg goed meeviel, kwam het dat ik tot maandag-laatavond er over gedaan heb om haar te klissen. Ik kan haar zeer kort recenseren: uniek .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    On the good advice of dj_cifou aka "not tomorrow I'm not going to FKK it is impossible," I sketched this pretty young Czech lady.
    I just had the dick on fire following treatment of favors from Magdalena.po, which left me a bit unsatisfied ...
    It was good but too hard!
    Nikki is a captivating sweetness, super soft and smells good.
    I dropped into her arms and we made ​​love like lovers ...
    Divine 69 and a new sexual relationship, what a great idea!
    In half an hour it was bent ... Curious to deepen a recurrence.
    PSR session label ...

    Show your appreciation

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Mooie Tsjechichse lolita. Door haar lengte en tengere postuur, schat je haar jonger in dan ze is (29). Oogt in eerste instantie wat afstandelijk, maar is zeer plezierig in de omgeving. Beetje jongensachtige rebellie zit in haar, dus altijd leuk. Heeft typische Tsjechische oogopslag, altijd mooi om te zien, zeker met die blauw/groen/grijze kijkers erin!

    Qua service op de kamer meer dan prima: goed TZ, en PZC zelfs op wereldnivo, inclusief DT. NMC op vele manier moglijk door haar lenigheid en compactheid

    Prima dame dus!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 maart 2018),Sjeufke (11 mei 2014)

  6. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard



    Nikky (Tsjechische)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits, Engels
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Ultraslank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen
    Prijs : Tijdsduur :
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, PSE, Beffen, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :





    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (23 maart 2015)

  8. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht


    Nikky (Tsjechische)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits, Engels
    Haarkleur : Bruin Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Ultraslank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen
    Prijs : Tijdsduur :
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, PSE, Beffen, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :



    Kort haar . Bij mijn weten lang in staart .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #7
    Geregistreerd
    9 januari 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:35
    Berichten
    36
    Discussies
    7
    Thanks
    80
    Thanked
    81 in 21 posts

    Standaard

    Aus meinem Bericht:

    Dann war ich für den nächsten Stich auf Nikki fixiert. Sie ist schon länger dort und 3 aus unserem Grüppchen hatten schon das Vergnügen mit ihr. Alle waren hellauf begeistert. An sie rann zukommen ist relativ schwierig da sie oft im Barbereich am Quasseln ist. Kann sie ja nicht einfach wegzerren. So erschien sie dann irgendwann bei mir auf der Couch. Ein nettes Gespräch und wir kamen uns näher. Schon hier intensive Zungenküsse mit viel Druck.
    Im Zimmer dann im Stehen die Fortsetzung. Sie kennt keine Berührungsängste. Das Blasen sehr abwechslungsreich und ordentlich Druck. Und das ganze recht tief. Vorsichtiges Fingern auch gestattet. Eine auf Sicherheit bedachte Schlittenfahrt gab es auch und ich total zufrieden.
    Ficken sehr gut mit einem gelenkigen Mädel. Eine rund rum gelungene Nummer.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Caracol bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (23 maart 2015),seksenfun (24 maart 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Kijk, ik ken haar al zo lang en heb enkel nog maar heel lang met haar gepraat en gedronken. Zij beweerde zaterdag een dikke week terug dat ik al eens met haar gekamerd had. Dat moet dan wel héél erg lang geleden zijn. Ik geloof het niet want ik weet het niet meer en van zeer goede dames onthoud ik dat dan weer wel. Nu zaterdag ben ik weer in PSR en ga ik alles laten vallen voor haar. Zij is dan één van die weinige dames die ook na jaren nog even goed blijft (service /uiterlijk) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  12. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het is een beetje vreemd. Nikki werkt al jaren in PSR en er wordt nauwelijks over geschreven. Als er over een dame stil gezwegen wordt, betekent dat doorgaans maar twee dingen: 1) ze is zeer slecht en slechte sessies worden niet snel neergeschreven, overigens jammer 2) ze steekt qua service uit boven de rest en sommige hoerenlopers blijven denken dat ze een hoer voor hen alleen kunnen hebben. In het geval van Nikki zitten we in geval 2).
    Waarom ik er nog niets over schreef? Omdat ik er nog niet mee op kamer ben geweest in al die tijd. Ik heb er een jaar geleden of zo eens een keer een uur mee in de sofa gelegen in de lounge met een wijntje. Gewoon gezellig maar er schoot geen kamertijd meer over. Sluitingstijd van de club naderde. Nikki is ook bijna continue bezet en moeilijk boekbaar. De eerste uurtjes overdag durft ze nog wel eens alleen te zijn maar dan ga ik door de band nog niet kameren. Nikki bleef gedurende dat dikke jaar altijd heel vriendelijk en lief tegen me. Ondanks ik enkel nog maar een uurtje van haar tijd nam in een sofa. Dat typeert haar helemaal. Ongedwongen, spontaan....

    Afgelopen woensdag had ik voor mezelf besloten om ten laatste om negen uur 's avonds de club te verlaten. De dag nadien was weer werkendag. Toen ik in het restaurant zag dat Nikki vrij bleek te zijn (op een avonduur!), kreeg ik de kriebels en kreeg ik al een vaag vermoeden dat mijn eigen vooropgesteld uur, niet zou gehaald worden.

    Na het eten zag ik ze niet meer. Het moest wel nu gebeuren want als ik nog lang zou moeten wachten, zou het echt te laat worden. Ik loop een rondje door de club en zie haar in de biljartzaal bezig met haar vriendin met hun telefoon. Haar vast stekje aan de bar ken ik nu al wel dus ging ik in een sofa liggen waar ze zeker voorbij zou moeten komen. Ik hoopte toch stiekem dat ze niet te lang met dat ding zou bezig zijn. Ik had geluk. Weinige minuten later passeerde ze met haar vriendin. Ik wenkte haar. Ze vroeg of ze bij me moest komen zitten en ik antwoordde positief.

    Zo zaten we even later dus in mekaar geknuffeld in de sofa. Al snel werd er geflirt, gezoend en getongzoend en andere ondeugende dingen. Ik (of beter we) speelden het weer klaar opdat dames en heren weer maar gefixeerd waren op een punt (op ons). Mij stoort dat niet, Nikki ook niet. Tof! Nikki roept op een gegeven moment nog naar haar vriendin dat we alle twee een vijs los hebben. Ik kreeg enorm zin om verder te gaan en aan dingen te beginnen die niet iedereen mee moet volgen en vroeg haar dan ook na een kwartiertje om naar kamer te gaan. Het moest vooruit gaan, van mijn kant, remember (de tijd).

    Op kamer ga ik half op bed liggen en komt Nikki rechtstaand boven me gewandeld op het bed. De eerste kusjes op kamer werden gegeven. Al waren het dan kusjes van mij op haar poesje. Ze komt naar beneden gezakt en al snel liggen we heerlijk te knuffelen, strelen we mekaar en begonnen we ook flink te zoenen en te tongzoenen. Dan vraagt Nikki om op haar te komen zitten, terwijl zij op haar rug op het bed al gelegd was door mij, door het rollebollen. We tongzoenen nog wat en dan begint ze mij in die positie te pijpen. Pijpen doet ze erg goed. Ondertussen speel ik wat met mijn vingers met haar poesje. Dat werd al snel nat. Ik geniet van het pijpen maar moet haar toch even afremmen. We kussen weer wat maar mijn lul begint wat van zijn oorlogssterkte te verliezen. Helemaal niet de fout van Nikki. Zelf zat ik (onbewust allicht) onder tijdsdruk (= stress = libidokiller), had ik al enkele halve liters witbier op en voelde ik me niet 100 % vanwege een opkomende verkoudheid (of zo'n ongemak, waar ik nu volledig mee zit). Chapeau voor Nikki dat ze niet begint te zuchten of te vragen wat er scheelt maar gewoon ontspannen doordoet alsof er niets gebeurd was. Ik blijf op haar zitten en speel nog wat met haar lipjes onderaan. Nikki begint weer te pijpen en begint ook met mijn tepels te spelen. Ze testte ook even uit of het mij kan opwinden als ze mijn tepels wat pijnigt en al snel kon ze van mijn lul aflezen dat ik dat opwindend vind. Helemaal weer op oorlogssterkte begint ze aan een blow job om u tegen te zeggen. Geweldig! Op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik gewoon in haar poes aan het neuken was. Zo'n intens super gevoel! Buiten besef van de tijd trok ik op een gegeven moment mijn lul uit haar mond omdat ik dacht dat het anders te laat zou zijn. Spijtig genoeg zat ik al aan het point-of-no-return en sproeide ik haar prachtige lijf helemaal onder met mijn wit spul. Eigenlijk had ik het anders gewild maar dit vond ik ook geil. We kusten ook nog wat. Nikki was niet vies van mijn sperma en stond niet te springen om zo snel mogelijk wat doekjes te kunnen nemen. Zelf besloot ik wel om na heel even die doekjes te nemen en om haar mooie lijf weer te laten blinken en droog te maken. Door dit stomme toeval kon ik na nog wat naknuffelen en doen de sessie nog afronden na dik 30 minuten.

    Het zal niet zo lang meer duren vooraleer ik nog eens met Nikki ga spelen en ik voel precies aan dat ik dan langer en intenser met haar zal gaan spelen.

    Hoewel ik nu echt niet langer meer kon blijven hangen, trakteerde ik Nikki nog op een glas witte wijn. Haar lievelingsdrankje. Toen ik vertrok zat ze op haar vaste stekje aan de bar, vlak bij de trap om naar beneden te gaan en kreeg ik nog enkele mondkusjes .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 maart 2018),cheasehead (20 februari 2016),Nedlovefkk (11 oktober 2015),sofaking (11 oktober 2015)

  14. #10
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 13:10
    Berichten
    27
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    14 in 8 posts

    Standaard

    Gespot in YY !


    Sent from my iPad using Tapatalk

  15. Onderstaande 4 leden hebben przybo bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (20 februari 2016),Manureva (19 februari 2016),seksenfun (19 februari 2016),yylover (19 februari 2016)

  16. #11
    Geregistreerd
    25 juli 2010
    Last Online
    24 maart 2024 @ 00:22
    Locatie
    thuis
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    76 in 13 posts

    Standaard

    Wat een lekker, gezellig en lenig meiske! vandaag het genoegen gehad kennis te maken met d'r. Tongzoenen is werkelijk top, goed nat... Gooit d'r benen zonder probs zo langs d'r oren. das nog eens een uitzicht

  17. #12
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Eindelijk, nadat ik haar net had gemist in PSR, met deze meid mogen kameren in YY.
    Verwend als ik ben geworden met de PSR dames, heeft Nikki mij in YY een heerlijk uurtje gegeven.
    Ze heeft een stel prachtige mooie donkere groene ogen, en een lolita-achtig lichaam, ook al is ze rond de 30.
    Stond de hele dag direct aan de ingang van de bar, links. Bijna altijd in haar eentje, hangt niet bij de andere meiden.
    Wil niet meer terug naar PSR, vertelde mij dat ze het prima naar haar zin had in YY.
    Werkt van maandag t/m vrijdag, vanaf ca. 1 uur tot s'avonds 9 uur.

    Een aanrader !!

  18. Onderstaande 3 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (23 mei 2016),Nedlovefkk (23 mei 2016),pret (23 mei 2016)

  19. #13
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Mmmmmm, zal ik.....

    Misschien heb ik morgen ook wel een PSR-dag in YY, zeker als Angelina, waar ik goede verhalen over hoor, dan ook komt. Enige probleem is dat ik beide dames niet ken, gelukkig zijn er de paspoortjes.

  20. #14
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Van Rachel (cup D siliconen), naar Nikkie (A cupje) ? Dan ben je van alle markten thuis, Brad

  21. #15
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Ik ben niet zo kieskeurig, zolang ze maar knap, slank en lief zijn vind ik alles goed.
    Waar ik echt op geil is als een dame slim & stacked is, dan verandert deze bedeesde man in een oermens.
    Rachel heeft dat effect op mij...

  22. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (23 mei 2016)

  23. #16
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Om eventuele verwarring te voorkomen, er loopt ook een Russische Niki (met 1 'k' dus, heb haar gevraagd) rond in YY, halflang blond haar, lispelend mierzoet stemmetje (in het Duits), een kleine cup A en ook een lolita-uitstraling. Neem aan dat dit niet dezelfde is, maar zeker weet ik het niet.

  24. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Mocht de Russische Niki een andere zijn lijkt het me verstandig een paspoort aan te maken.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #18
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Nee dat is niet dezelfde. Haar service is overigens ook een stuk minder. Russische Niki is blond en jaagt veel. Tjechische Nikki is niet jagend, afwachtend en ... eeeuuhhh, bruin, met blonde stringen...of zoiets
    En dan die ogen.....ohhh...schitterende mooie groene ogen

  26. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (23 mei 2016),cheasehead (25 mei 2016)

  27. #19
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:07
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mocht de Russische Niki een andere zijn lijkt het me verstandig een paspoort aan te maken.
    Heb haar niet geneukt (alleen haar kontje bepoteld) en aangezien yylover niet zo enthousiast over haar is zal dat ook niet gebeuren.
    Dus paspoortje heeft nog weinig zin zolang er geen Ersterfahrung is (neem aan dat yylover het ook van horen zeggen weet).

  28. #20
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Daarjuist was ze gewoon aanwezig.
    Stond aan de ingang van de bar, niet jagend.
    Heb haar aangesproken en na een tijdje zelf maar gezegd dat we de sleutel moest gaan halen.
    Op de kamer na wat knuffels en kussen lekker met haar tietjes (a cupje) gespeeld en daarna overgegaan naar de gangbare standjes.
    Een uurtje was ik bij haar, herhaling? zeker.

  29. Onderstaande leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    yylover ( 2 juni 2016)

  30. #21
    Geregistreerd
    10 februari 2007
    Last Online
    21 maart 2024 @ 11:33
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    105 in 19 posts

    Standaard

    iemand een idee of de Tsjechische Nikki tegenwoordig nog in YY te vinden is?

    Moet eerlijk bekennen dat ik reeds tot 2 maal toe met haar op de kamer geweest ben en dat smaakt naar meer.
    Tweemaal opgepikt aan de ingang van de bar met een voor mij girl-nest-door-uitstraling. Op de kamer een GFE met lekkere knuffels en volop tongzoenen
    Heerlijke half uurtjes mee beleefd.

  31. #22
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Geen idee of ze er nog werkt. Ik heb haar al een tijdje niet gespot in YY.
    Iemand die het weet!?

  32. #23
    Geregistreerd
    21 juni 2016
    Last Online
    24 februari 2019 @ 09:09
    Berichten
    26
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    46 in 14 posts

    Standaard

    according to my information !

    normally for the hollydays, not sure !

  33. #24
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Laatste maand ben ik 6 keer in YY geweest en heb ze niet gezien.

  34. #25
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door français41 Bekijk bericht
    according to my information !

    normally for the hollydays, not sure !
    You mean she's on holiday?

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

  FKK Artemis 468*60