Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Adina (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard Adina (Roemeense)

    Afgelopen vrijdag, de vrijkaart welke ik heb ontvangen van Willem2 (hiervoor mijn dank), maar eens verzilverd in Freunde39.
    Ik was hier nog nooit geweest en wist derhalve niet wat me te wachten stond.

    Rond 16.00 uur aangekomen op de plaats van bestemming en de theke nam zonder problemen de vrijkaart in ontvangst.
    Op vraag van haar of het mijn eerste keer was werd ik gelijk naar de kelder verwezen zonder enige uitleg. (minpuntje)
    Na mij lekker gedouched te hebben de originele ijsberen pels aangedaan en boven aan de bar maar eens een cola light gescoort.

    Vervolgens maar eens een rondgang gemaakt. Moet zeggen dat als je deze tent vergelijkt met andere tenten, dat het toch wel een beetje een donker hol is en vergane glorie is.
    Ook jammer dat er geen tuin is. Er geldt binnen een rookverbod. Er is een rokersplaats buiten van circa 150 x 400 cm. Af en toe is het erg vol daar. Het voordeel is wel dat je de dames nog bij daglicht kunt aanschouwen.

    Op het moment dat ik weer naar binnen ging was er wel een beetje een leegloop gaande. Dit klopt ook wel met de andere verhalen die ik hier lees op het forum.

    Na eerst uitgebreid alle dames te hebben bekeken ben ik tot de conclusie gekomen dat er veel, relatief lange dames werkzaam zijn. Op een gegeven moment met een duits/turkse aan de praat geraakt in de kino. Dit bleek Melek te zijn. Door de wisselende recencies alhier deze dame na een kort gesprekje vaarwel gezegd.

    Na een maaltijd (redelijk) nog maar eens een sigaretje gerookt. Op het rokers plaatsje keek ik in de ogen van een mooi zigeunertje, Adina genaamd. Damm, wat een mooie donkere kijkers. Dit had ze blijkbaar door want ze kwam bij het naar binnen gaan achter met aan en ging naast me op de bank zitten. Na enige chitchat begon ze me te zoenen, waarbij ze me aankeek met die donkere kijkers.
    Ik was verkocht. Toen ze ook nog eens met haar handen in onder m'n pels begon te strelen en op de bank een eerste felatio gaf was er geen houden meer aan. Zimmmmmerrrrrr.
    Op de kamer aangkomen bracht zei de kamer in orde. Dimde het licht en begon ze weer te tongzoenen. Na enige zoen en streelwerk bleek ze nogal gecharmeerd te zijn van mijn strelingen dat ik me flesje olie maar eens uit de pels gehaald heb. Ze liet zich volledig gaan na haar nek en rug ook maar eens wat olie in de aarsspleet laten lopen. zodoende werd het een erg glijerige toestand tussen haar benen.
    Dit liet ze zich welgevallen en gaf me alle ruimte om een joni massage te geven. De beentjes werden gespreid. Op een gegeven moment werd ze zo heet dat ze zo mijn vinger in haar aarsje drukte door simpelweg het kontje op te heffen. Hier luste ze wel pap van en wilde steeds harder in beide gaatjes bewerkt worden. Ze beleefde de massage zeer intens en na een 20 tal minuten kwam ze klaar en was het mijn beurt. Zeer sensitief begon ze aan een blowjob en werden ook mijn ballen en schaamstreek voorzien van olie. Precies zoals Ovboy het graag heeft.
    Ze draaide haar kontje zo dat Ovboy met z'n hand haar beide gaatjes verder kon bewerken. Na enige tijd smeerde ze zich helemaal in met olie en kreeg ik een body to body massage van haar. Heerlijk!!!!
    Inmiddels werd het tijd dat de druk van de ketel kwam bij Ovboy. Dit deed ze met verve. Na eens een korte rookpauze te hebben ingelast aan de 2e ronde begonnen. Er werd door haar een 2 e fles olie gehaald en ik kan je vertellen dat het wederom een glibberige bende werd. Olie en Adina, ze lust er wel pap van...... Na nog een 2e keer te zijn klaargekomen vond Ovboy het welletjes en hebben we de kamer verlaten.
    Na wat drankjes te hebben verorberd en een uitgebreide aftersales van Adina, vond Ovboy het tijd om te vertrekken.

    Algemene indruk:

    Een wat gedateerde tent.
    Weinig initiatief van de dames.
    Smerige kamertjes

    Slot conclusie:
    Adina heeft veel goed gemaakt, maar geen tent om snel weer te bezoeken. Ik denk ook dat wanneer men hier niet gaat vernieuwen dat deze tent snel zal wegzakken. Voor het geld is er veel beter te krijgen qua accomodatie en aankleding.

    Nogmaals dank Willem2, ik hou me aanbevolen om nog wat tenten testen!

  2. Onderstaande 4 leden hebben ovboy bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (23 september 2013),hasta la pasta ( 1 oktober 2013),MiniME (23 september 2013),Opa57 ( 6 januari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Is deze Adina nog werkzaam hier?

  4. #3
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard Adina (Braziliaanse)



    adina (Braziliaanse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel, Onderlip
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Beffen
    Extra info :





  5. Onderstaande leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 5 oktober 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Ik dacht dat ze zichzelf Adinda noemde, maar op de Freude-site staat Adina. Volgens eigen zeggen werkt ze nu 7 maanden in Freude. Adina is een gek wijf, met haar verveel je je niet. Ze heeft prachtig lang zwart krulletjeshaar waar je je goed aan kan vasthouden tijdens de doggy-ride. Herhalingsgevaar: ja, ik ben zelf vandaag twee keer met haar naar een kamer geweest. Met haar Braziliaanse passie was het geen enkel probleem om de rubbers vol te laten lopen. Sterker nog, ik had het eigenlijk nog wat langer vol willen houden, zo lekker was het. Ze genoot ook duidelijk van het beffen en de tweede keer heb ik haar op me laten zitten waardoor ik kut op mondbeademing kon toepassen.
    Adina is ook bereid een ft te ontvangen en ze biedt aan een vinger in je reet te steken. Voor beiden heb ik bedankt, maar voor de liefhebbers.... Is weer eens wat anders dan een veer!

  7. Onderstaande 5 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos ( 7 oktober 2014),foefel ( 8 oktober 2014),frits10 ( 7 oktober 2014),Kiwi 69 ( 6 oktober 2014),Mr Pussy ( 5 oktober 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Ik ben onlangs ook met Adina op de kamer geweest. Ja, het is een beetje gekke meid, maar zeer servicebereid en met veel fantasie. Ze had volgens mij ook wel actrice kunnen worden, ze heeft een apart, expressief gezicht met mooie krulhaar. Even een aanvulling op het bericht van Scrotum: Adina is geen Braziliaanse maar Roemeense. Ze zei me dat een van haar ouders van zigeuners afstamt, vandaar haar licht getinte huid.

  9. Onderstaande leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    Scrotum (16 oktober 2014)

  10. #6
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Volgens was deze ook al werkzaam in het oude Frende39. Zie mijn verslag in deze link:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...na-(Roemeense)

    Zij vertelde mij toen ook een trotse zigeuner te zijn!!

  11. #7
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Daar was ik mooi ingestonken!! Toch een goede tijd gehad.

  12. #8
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Maakt wel hongerig naar een echte Braziliaanse.

  13. #9
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    1 maart 2024 @ 10:44
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scrotum Bekijk bericht
    Maakt wel hongerig naar een echte Braziliaanse.
    Jammer genoeg zijn er bijna nergens nog Braziliaanse vrouwen te vinden, heb toch wel een beetje heimwee naar de oude Freude waar er een jaar of 5 geleden soms wel 8 tegelijk waren.

  14. #10
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    In applerbeck loopt een braziliaanse. Is daarmee meteen 10% van de line up.

  15. #11
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    18 februari 2021 @ 23:50
    Berichten
    357
    Discussies
    13
    Thanks
    75
    Thanked
    243 in 103 posts

    Standaard

    Weet iemand waar deze dame is neergestreken??

  16. #12
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard 25-11

    Mijn verjaardag benut om gratis Salome te bezoeken . Inderdaad alle dames zijn weer teruggekeerd vanuit Bochum. Zoals Isabel daarbij terecht opmerkte ik denk aan mijn gezondhied .
    Umkleide 2 is helaas omgebouwd tot een massagekamer. Dat is toch wel verschrikkelijk jammer. Het is toch wel enigszins behelpen im Umkleide 1.
    Het eten is nu eindelijk goed van temperatuur. Maar je moet er snel bij zijn , want anders vis je bij het vlees buiten de pot. Om 19.00 uur stond er een rij MET HONGERIGEN EN OM 19.15 WAS DE BAK MET VLEES REEDS LEEG.
    TOCH 5 FIJNE UREN DOORGEBRACHT IN HERNE . OH JA , DE MUZIEK IN GROTE ZAAL WAS VOOR MIJ VOORTREFFELIJK : MUZIEK UIT DE 70-EN 80-JAREN .

  17. #13
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.153 in 2.936 posts

    Standaard

    Adina gaf vandaag (29 januari) met haar niet-zigeuner-vriendinnetje Olivia acte de présence in Lekker Ding. Beiden waren echter zeer stellig dat dit eenmalig zal blijven en zijn vanaf morgen weer present in Herne. Ik kamer eigenlijk nooit met zigeunerinnetjes, maar vond Adina wel erg leuk en onderhoudend en ze heeft ook echt wel iets. Maar Olivia had voor mij veel meer!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.

Babylon 468*60