Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 101

Discussie: Alice (Roemeense)

  1. #51
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/...385#post493385

    Daar zag ik Alice zitten achter op de zetels, ze zat er een beetje mokkend bij. Vroeg ik naast haar kon zitten. Ze was nogal geïrriteerd. Ze had met een aantal mannen gepraat en gespeeld natuurlijk, maar kozen allemaal daarna voor een ander meisje. Het was al rond 19:00 en ze had pas een kamer gehad van een half uurtje.
    Na wat praten, werd ze toch wat rustiger. Ze kon nog precies zeggen hoe we elkaar de vorige keer ontmoet hadden en hoe het was gegaan. Toch knap.
    Na elkaar wat te stangen, grappen maken. Begon het gezoen en ging ze over mij heen liggen.
    Na een tijdje vroeg ze om naar de kamer te gaan. Met een glimlach op mijn gezicht zei ik dat ik naar huis zou gaan en bedankte haar voor haar tijd. Je zag haar gezicht even verspringen, “I kill you” kreeg ik te horen maar moest er wel om lachen. Dus tijd om de kamer op te zoeken.
    Op de kamer is top met Alice was weer een feestje. Na lang voorspel gehad te hebben, duurde het ook niet meer lang voor mij. Ze bedankte mij nog dat ik bij haar was blijven zitten toen ze zo geïrriteerd was, want de meeste zouden me laten zitten. Ik ging er wel vanuit dat het goed ging komen en dat was ook gebeurd. Ze was weer blij op de kamer en heb het ook geweten.

    Moet er wel bij zeggen dat het een pittige tante is. En eentje met handleiding, gelukkig heb ik mij er gisteren goed doorheen gemanoeuvreerd.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (28 juni 2016),licky luke (27 juni 2016),Mr Bluenose ( 5 juli 2016),Nedlovefkk (26 juni 2016),Sjeufke (26 juni 2016),VAZKOR (23 november 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Uit verslag gehaald: https://www.ijsberenforum.com/forum/...385#post493385

    Moet er wel bij zeggen dat het een pittige tante is. En eentje met handleiding, gelukkig heb ik mij er gisteren goed doorheen gemanoeuvreerd.
    Pas maar op dat je geen littekens overhoudt van haar 'bijt-afwijking' als ze het op zin heeft

  4. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (26 juni 2016),licky luke (27 juni 2016),Toetebel (26 juni 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Pas maar op dat je geen littekens overhoudt van haar 'bijt-afwijking' als ze het op zin heeft
    Ja ook dat passeerde de revue gister, gelukkig beet ze niet hard. Maar ze werd helemaal gek. Heb ook een zuigplek op mijn borst die nu nog steeds donkerblauw is. Er waren al meiden gister die vroegen hoe ik aan die blauwe plek kom.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 juni 2016),Sjeufke (27 juni 2016)

  7. #54
    Geregistreerd
    23 juni 2016
    Last Online
    8 februari 2019 @ 15:35
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    29
    Thanked
    52 in 14 posts

    Standaard

    Ik lees nu al jaren ressessies van heel veel ijsberen hier en vond het tijd om zelf eens iets te schrijven. Dus maar een nieuw profiel aangemaakt want de oude naam van mij was niet zo handig Voor een paar maandjes terug ook met alice gekamerd. Pff wat een lekker ding. Ze kan echt heerlijk sabbelen en heb haar in verschillende standje genomen. Ze zegt dat ze meestal niet op iedereen afstapt en van de vorige keren kan ik me ook herinneren dat ze vaak bij stamgasten zit. Laatste keer dat ik er was is het niet tot een kamergang gekomen ondsnks dat ze een trio voorstelde wat toch al.heel lang bovenaan mijn verlanglijstje staat......

  8. Onderstaande 2 leden hebben billeman bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 juni 2016),Nedlovefkk (27 juni 2016)

  9. #55
    Geregistreerd
    23 juni 2016
    Last Online
    8 februari 2019 @ 15:35
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    29
    Thanked
    52 in 14 posts

    Standaard

    Super lekkere dvp.

  10. Onderstaande 2 leden hebben billeman bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2016),licky luke (27 juni 2016)

  11. #56
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Gisteren @ 21:41
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uitverslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...546#post510546

    Snel omgekleed en de tent eens verkennen, niet lang want zag achter Alice zitten op een bankje. Daar langs gaan zitten en eerst gewoon gezellig praten. Dit is echt een plus punt van haar je kunt gewoon rustig met haar praten zonder dat je snel de kamervraag krijgt, ze neemt de tijd voor je. Over van alles en nog wat gepraat. Ze heeft mij nog wat Roemeens proberen te leren want ik kwam niet veel verder dan pizda en pula en ze wilde dat ik ook wat normale dingen in het Roemeens zou kunnen. :D
    Ze zag dat mijn handen droog waren aan de binnenkant, ik had er verder geen last van maar zij kon het niet hebben en ging crème voor mij halen en smeerden mijn handen in. Ze zorgt goed voor je.
    Na wat gefriemel en gezoen werd het tijd om eens naar de kamer te gaan. Ze wilde graag want zoals ze zelf zegt was ze nog maagd vandaag. Dus op naar de kamer.
    De meeste kennen Alice wel, dus de kamer was gewoon goed. De lol die je hebt met haar buiten de kamer is er ook op de kamer. Meestal doe ik half uurtjes maar zij wist mij een uur te laten blijven. Was weer top op de kamer.

  12. Onderstaande 6 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 september 2016),fg22 (26 oktober 2016),Klatergoud (19 september 2016),licky luke (18 september 2016),Manureva (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016)

  13. #57
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    But 5 minutes later I was sitting close to Alice and we started a good and long conversation.
    She had a little headache, my massage helped her to forget and in this time discovering her
    perfect body I knew it will end …in a room.
    She was really surprised that I asked her for the key: “You want go with me?” YES!!!
    And a sweet smile She had in her face! This will be a good session, I felt it.
    The first half an hour we were just kissing and touching us, at this day she liked to licked and as
    She started to her famous blowjob She said: “Please no 69, or I cannot concentrate me on You!”
    Alice was the boss and after the second half an hour She was smiling again .Yes, we did it!
    Nice session with her and She gives me a little promise: You can come to me *always*.
    Because it was a very quite sunday We had a lot of time to talk after the room at the bar.
    Thanks Alice and Ijsberenforum for this nice day.

    vanKees

  14. Onderstaande 6 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (26 oktober 2016),flicki (14 oktober 2016),Manureva (15 oktober 2016),Mr Bluenose (15 oktober 2016),SeX++ (14 oktober 2016),Wentelt Eefje (14 oktober 2016)

  15. #58
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag in Babylon Algemeen

    Na wat innerlijke versterking, even op een bankje plaatsgenomen, en daar kwam Alice me opgeilen.
    Nu zou ik deze dame niet onmiddellijk zelf kiezen, maar gezien ze een vaste waarde is, en de Babylonstandaard vermaard is op dit forum, heb ik haar toch maar laten doen, en zijn we op een kamer beland.
    Ook hier een uur lang orale verwennerij.
    Aan neuken zijn we niet toegekomen.
    Afgemaakt door haar te skullfucken, waar ze geen probleem mee had.
    Volgens mij was ze nog van plan om te neuken, maar het voelde zo goed, dat ik er op het einde maar een extra versnelling heb uitgeperst, en het tweede moneyshot van de dag ook in haar mond deponeerde.

    Alice heb ik later in de bar nog een paar keer kort gesproken of een kusje gestolen, maar ook zij was vrij snel weer mannen aan het opgeilen, en draaide redelijk wat kamers.

    Voor mij persoonlijk was het leuk voor een keer, maar geen herhalingsgevaar.
    Dit vanwege teveel andere keuzes en een TO DO lijstje dat zich tijdens dit bezoek al heeft opgesteld.
    Die Quahl der Wahl ...

    Dus: vriendelijke dame, service van een degelijke kwaliteit, geen verkeerd woord over Alice.
    Echter geen herhalingsgevaar in de nabije toekomst.
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  16. Onderstaande 6 leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 oktober 2016),fg22 (26 oktober 2016),Mr Bluenose (19 oktober 2016),Nedlovefkk (18 oktober 2016),SeX++ (18 oktober 2016),Sjeufke (18 oktober 2016)

  17. #59
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Opgedoken in YY.....

  18. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (22 november 2016),cheasehead (22 november 2016),Knfg (22 november 2016)

  19. #60
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Maandag was Alice in Babylon .
    En vlg de aanwezigheidslijst de rest van deze week ook .
    Het zal maar een zeer kort bezoekje in YY geweest zijn .
    Als het Alice wel degelijk was !!!
    De laatste tijd zijn er wel regelmatig dames die het af en toe proberen in YY maar die keren meestal vlug terug naar het oude nest in Elsdorf .

  20. #61
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Gisteren was ze ook op post in Bab
    " A dirty mind is a joy forever"

  21. Onderstaande 2 leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (23 november 2016),JonnyFontane (23 november 2016)

  22. #62
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savesexer Bekijk bericht
    Gisteren was ze ook op post in Bab
    Zou goed kunnen.....

  23. #63
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:49
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.912
    Thanked
    5.007 in 2.165 posts

    Standaard

    De Alice die ik bedoel heeft een tatoeage van een roos op haar onderarm.....

  24. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (23 november 2016)

  25. #64
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Alice,
    what is talking about her?
    She is a Dino in Babylon and i think she will end her job there.
    I had a fews weeks ago a good conversation in front of our room and .....
    She's slightly disappointed that's not so much written assessment about her!!!!
    And junx, who had not a good time with her??
    But for SHE is it important to know that she give us a good job!!
    (Maybe this was the reason for a stippvisit in YY, i dont know!?!?)

    vanKees

  26. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (23 november 2016)

  27. #65
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    De Alice die ik bedoel heeft een tatoeage van een roos op haar onderarm.....
    Alice uit Babylon is uiterst herkenbaar aan de tattoo van Tweety, rechts naast haar navel.
    Overigens mooi weg ge-photoshopt op de meeste Babylon foto's...
    Maar inmiddels bij degenen die haar kennen welbekend.

    Voor zover ik weet (en ik heb al vele malen van kortbij gekeken!) heeft ze geen tattoo van een roos op haar onderarm.

    Daarnaast, haar kennende zou ik het uiterst vreemd vinden als ze in YY zou gaan proberen, maar zeg nooit nooit....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (24 november 2016)

  29. #66
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanKees Bekijk bericht
    Alice,
    what is talking about her?
    She is a Dino in Babylon and i think she will end her job there.
    I had a fews weeks ago a good conversation in front of our room and .....
    She's slightly disappointed that's not so much written assessment about her!!!!
    And junx, who had not a good time with her??
    But for SHE is it important to know that she give us a good job!!
    (Maybe this was the reason for a stippvisit in YY, i dont know!?!?)

    vanKees
    Want to talk about Alice from Babylon?

    What was not yet said about her.... pfff...

    One of my favorite ladies, for a long time now, , because it's not just about sex with her (however, it can be.. ), but she is good conversation, very much fun, a perfect hostess en so, so very sweet....

    I can't imagine any guy not being satisfied by her, one way or another...

    Enough said, now go and find out for yourself before she's gone...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 november 2016),Mr Bluenose (24 november 2016)

  31. #67
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Stole the show (10-12)

    "Darling, darling, oh, turn the lights back on now
    Watching, watching, as the credits all roll down
    Crying, crying, you know we're playing to a full house, house

    No heroes, villains, one to blame, while wilted roses fill the stage
    Though the thrill, the thrill is not gone.
    Our debut was a masterpiece, but in the end for you and me
    Oh, the show, it can't go on

    We used to have it all, but now's our curtain call
    So hold for the applause, oh
    And wave out to the crowd, and take our final bow
    Oh, it's our time to go, but at least we stole the show
    At least we stole the show, at least we stole the show
    At least we stole the show, at least we stole the show"


    Alice was lekker op dreef vorige week zaterdag. Liep eerst een tijd met zwarte lipstick rond, maar die goth-look was 's avonds weg. Daarna diende ze nog als kont-ragewicht voor een stamgast die dames als hefgewichten gebruikten en zelfs deed alsof hij Jeanette en Alice tegelijk kon optillen. Dan nog die eerbiedige reverence voor Firehawk en de hulp aan monika met het verdonkeremanen van een kluissleutel. Onze gewichtheffer kwam ook nog even in de belangstelling door Alice probeerde m zover te krijgen dat ie wat honing van haar tepels likte.

    Ondanks al die reclame zat deze racebeer dus eigenlijk achter Jeanette aan, sprak haar ook aan. Helaas was ze vergeten nog een boeking van de spesjialist te hebben, dus hoewel je de handleiding volgt, klopt de code evengoed niet Jammer maar helaas, we houden het er maar op dat datgene wat je niet/nauwelijks kan krijgen het meest begeerd wordt: zie o.a. mn vele pogingen Mara (bernds) en Maya (babylon) dit jaar te strikken. Ik dacht even dat Alice inmiddels weer een gast had, maar ze dook weer naast me op en dit keer was ik wel op. Ze reageerde typisch Alice, met een dikke zoen en een forse duw waardoor ik op de bank landde.

    Madam was van plan in ieder geval de opening van het volgende uur voor "public viewing" beschikbaar te stellen, en deed iig op bloasmeziek heel erg haar best (ik had verteld dat dit mn derde kamer was). Na tien minuten zat Kygo vast in mn hoofd en schoven we toch door naar de kelder.
    Dat het prima ging merkte deze racebeer té letterlijk, want ineens ging er met een heftige piep een alarm af. Het bleek een geen antigeilheids-alarm te zijn, maar een rookmelder. En meteen sloegen er nog drie melders aan. Overal gingen deuren open en stonden dames half lachend, half geërgerd te kijken wat hier loos was. Ook de besnorde consierge kwam mopperend vragen wie er gerookt had. Alice, Dolli, Elli en gasten keken elkaar aan alsof we van niks wisten.

    Melders werden gereset en weer verder. "Kan ik weer opnieuw beginnen!" pruttelde Alice. Maar daarom manoevreerde deze racebeer haar ook in 69, hadden we er allebei wat aan.Daarna liep het letterlijk gesmeerd en hebben we de laatste 15 minuten in missio afgemaakt. Ik schoot in de lach nadat ze me turbo eruit geknepen had en me verbaasd aankeek zo van "dat was onverwacht". Haha, daar dacht ik eigenlijk net zo over. Kan ik gewoon Alice nomineren voor een Wings-award (beste eenmalige belevenis dit jaar). "Well at least you stole the show" aldus het Sportzomer muziekje van Kygo

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  32. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (18 december 2016),Manureva (19 december 2016),Mr Bluenose (19 december 2016),Sjeufke (19 december 2016)

  33. #68
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Zaterdag 10 maart, verjaardag van Pret

    De laatste keer (en overigens ook de eerste keer) dat ik met Alice op kamer was, is al meer dan een jaar geleden. Daarna is ze een hele tijd weggeweest, maar nu dus al weer een tijdje terug. Ik heb wel even getwijfeld of ik met Alice vandaag een kamer zou nemen. Ik zat onder andere te kijken naar één van de nieuwe dames, maar ook omdat ik zag dat Alice continu bezet was. Rond een uur of 10 zag ik dat ze vrij was en zat ze met Bianca en een andere dame, waarvan ik de naam niet weet (ze had grijsachtig geverfd haar en een brilletje. Erg slank) een stapel wentelteefjes aan het eten was in de rookruimte. Ze zag dat ik een paar keer naar haar aan het kijken was en gebaarde wat en zei iets, maar door het glas tussen ons en de muziek kon ik het niet horen. Ik ben toen naar haar gegaan en zo kwam er een gesprek op gang. Het bleek dat er nog een rakker zou komen die een half uurtje met haar wilde kameren en daarna zou ze vrij zijn. Dus maar een uurtje gewacht, want ik weet dat het met Alice altijd goed is. Rond 11 uur met haar naar de kamer gegaan. En weer een erg goede kamer, zoals ik verwacht had met Alice ook hier ongeveer 20 minuten foreplay, 20 minuten spetterende seks en 20 minuten wat napraten, waarbij ik haar een beloofde massage gaf. Tijdens de seks is Alice overigens niet verder gekomen dan een blowjob, waarbij ze m'n tepels met haar vingers bewerkte. Dit voelde gewoon zo fantastisch dat ik het niet meer konden houden. Alice voelde dit en probeerde nog te voorkomen dat ik kwam, maar omdat ik met mijn lichaam aangaf dat ik wilde dat ze verder ging, ging ze door. Dit was werkelijk één van de beste blowjobs die ik ooit heb gehad. Alice is een erg leuke dame, met een leuk figuur. Erg leuk van haar is dat ze me altijd even groet in Babylon en altijd even aandacht voor me heeft, ook al ga ik niet met haar op kamer. Ze blijft altijd vriendelijk en dat is, naast haar erg goede service, ook een reden voor mij om af en toe een kamer met haar op te zoeken als ik in Babylon ben.

    09.jpg

  34. Onderstaande 8 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (18 maart 2018),cheasehead (25 maart 2018),duivenmelker (18 maart 2018),Goedemorgenallemaal (18 maart 2018),Klatergoud (18 maart 2018),Manureva (17 maart 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018),Sjeufke (17 maart 2018)

  35. #69
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Alice aus dem Urlaub zurück, so schön wie der jetzige Sommer.
    Und mit Zungenpiercing, neue BJ Erfahrungen (bei mir war es noch zu frisch)?

    vanKees

  36. Onderstaande 4 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (25 juli 2018),duivenmelker (24 juli 2018),Manureva (26 juli 2018),Mr Bluenose (24 juli 2018)

  37. #70
    Geregistreerd
    17 juli 2010
    Last Online
    22 mei 2023 @ 21:30
    Berichten
    32
    Discussies
    1
    Thanks
    25
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Has anyone had any experience with her in a dominant role, as SM Mistress?

  38. #71
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    I didn't have that experience with Alice and the chance that I'll have this experience with her (in Babylon), is small, very, very small!

    According to colleagues of her with whom I spoke last Sunday, Alice has quit Babylon. Not for a holiday, but for other reasons. The Babylon-AWL, https://www.saunaclubs.org/modelle/s...reisedamen.php , confirms that she is actually, but temporarely, "out of order".
    Salutations,

    Swazontneuf

  39. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (14 augustus 2018)

  40. #72
    Geregistreerd
    22 maart 2017
    Last Online
    22 mei 2020 @ 17:11
    Berichten
    54
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    70 in 20 posts

    Standaard

    yes, Alice is gone, I do not think she's coming back for now, she's gone to Bonn, I think

    I hope sasha will not follow her ...

  41. Onderstaande leden hebben lifouvea bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (14 augustus 2018)

  42. #73
    Geregistreerd
    22 juli 2018
    Last Online
    11 augustus 2023 @ 11:17
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lifouvea Bekijk bericht
    yes, Alice is gone, I do not think she's coming back for now, she's gone to Bonn, I think

    ...
    It's true. Alice works in Eros Center in Bonn.

  43. Onderstaande 2 leden hebben manuell bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (24 augustus 2018),pret (15 augustus 2018)

  44. #74
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren in de namiddag/vooravond Alice weer (in normale kledij) gezien in Babylon. Ze werd hartelijk (terug)verwelkomd door de Thekedame van dienst, een aantal concullega’s en ook door Cheffe Eddy en het dienstdoende barpersoneel. Ik heb haar ‘s avonds niet aan het werk gezien, dus het is zeer wel mogelijk dat Alice pas vanaf vandaag de werkzaamheden in Babylon hervat.
    Salutations,

    Swazontneuf

  45. Onderstaande 3 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (20 oktober 2018),lampekap (21 oktober 2018),Manureva (20 oktober 2018)

  46. #75
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Alice is terug . Maar voor hoe lang?
    Kyk naar die AWL.

    vanKees

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60