Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 101

Discussie: Alice (Roemeense)

  1. #76
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Letzten Freitag war ich wegen einem bestimmten Grund im Babylon: Alice war angemeldet und seit unserem letzten Mal waren über 3 Monate vergangen.

    „Geh Zimmer klar machen“ und Minuten später war die 7 unser Liebesnest für eine Stunde. Und Leute, Sie hat Nichts verlernt. Mit einem
    zärtlichem Geschmuse bis zum leicht schweißtreibenden Sex war die Stunde aber so was von schnell rum. Schon ungerecht, aber Wir haben Uns nach Übergabe des Liebeslohnes noch auf ein späteres Date verabredet. Was dann auch noch besser war, da Wir unsere leichte Nervosität vom ersten Mal abgelegt hatten. Zweimal mit der gleichen Frau, mit Alice,…ich werde alt. Aber nein, wenn’s schön ist brauche ich nichts Neues.


    vanKees
    Laatst gewijzigd door vanKees; 30 oktober 2018 om 13:19

  2. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (22 oktober 2019)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen Verschieben nach Samya

    Seit ein paar Tagen im Samya.
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  4. Onderstaande leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 april 2019)

  5. #78
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:38
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Ausrufezeichen Verschieben nach Babylon

    Die lange Zeit verschollene Alice ist jetzt wieder zurück im Babylon!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  6. Onderstaande 4 leden hebben bettman bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (21 oktober 2019),ju52 (22 oktober 2019),Siberische tijger (11 november 2019),Sjeufke (21 oktober 2019)

  7. #79
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.969
    Discussies
    114
    Thanks
    2.026
    Thanked
    2.156 in 946 posts

    Standaard

    Alice is dus weer terug en gisteren heb ik een hernieuwde kennismaking met haar gehad.

    Ik heb me een uurtje heerlijk vermaakt, nog steeds heeft ze een mooi streepje boven haar poesje, is toch een mooi gezicht als je tussen haar benen je kunsten aan het vertonen bent. Daarbij is 99% van de dames volledig kaal van onderen en dus vormt Alice een positieve uitzondering hierop.

    Omdat ze mijn tweede dame was, ben ik na de befbeurt heerlijk lui gaan liggen en heb haar het orale werk laten verzorgen.
    Als een ware ceremoniemeester (de eerste viool in een (symphonieorkest) kreeg ze alles in het gereel en in het juiste ritme werd de hele partituur doorgenomen.
    Geen valse noot te bespeuren en de 'Grande finale' zorgde ervoor dat als er toeschouwers op de eerste rij gezeten hadden, deze nu een douche gehad zouden hebben.

    Kortom: top!

  8. Onderstaande 5 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 november 2019),Husky (11 november 2019),lustman (15 november 2019),Sjeufke (11 november 2019),WANDELAAR5 (15 november 2019)

  9. #80
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Or will you walk away?

    "Don't you try and pretend.
    It's my feeling we'll... win in the end. I won't..
    .. harm you or touch your defenses
    Vanity and security

    Don't you forget about me. I'll be alone, dancing you know it baby
    Going to take you apart. I'll put us back together at heart, baby
    Don't you, forget about me (Don't, don't, don't, don't)
    Don't you, forget about me

    As you walk on by Will you call my name?
    As you walk on by Will you call my name?
    When you walk away."


    Geknipt uit mn bericht

    Laatste tijd veel berichten van dames die weer terugkeren op het nest. En zo'n momentje had ik met topper Alice, die een tijd aan het zwerven is geweest, maar nu weer voor een paar weken in Elsdorf rondhopt. A la Simple Minds liep ze me eerst voorbij toen ik zat te eten (volledig op de waterautomaat gefocust) maar als ze zich omdraait komt ze even grinnikend goedendag zeggen en een koffiesnoepje bietsen. Hier en daar een extra tattoo, ook twee piercings extra, Alice had die dag een soort Lizbeth Salander look (voor wie de Millennium boeken van Stieg Larsson op zijn ereader heeft staan). Een uurtje later kwam ik haar opnieuw tegen en hebben we even zitten bijpraten. Dat liep al snel uit op zoenen en aangezien Helena iets riep in de trant van "Mach ihn fertig" vond Alice dat ze dat ook maar even moest doen. Chayna protesteerde nog dat ze me heel moest laten voor later, maar Alice kent me goed, verklaarde zichzelf net zo egoïstisch als ik hihi. Ze heeft me bijna een uur langzaam en diep liggen afzuigen, af en toe even onderbreken voor een kort praatje of een befpauze om de druk niet te hoog te laten. Maar tegen het einde kende ze geen genade en zoog rustig motorplof 2 eruit. Oef, dat kan ze echt nog steeds goed, hopelijk blijft ze ook volgend jaar nog een tijdje in Babylon rondhangen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  10. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 december 2019)

  11. #81
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Inmiddels een paar keer met Alice gekamerd. Herhalingsgevaar 100%. Zij is altijd supervriendelijk en ontvangt me hartelijk, of we nu kameren of niet. Even een compositie van wat ik over haar schreef:

    Alice "where are you from?" Haar standaard antwoord: "From Wonderland".

    Eerste sessie: Na het kletsen afgestapt op Alice. Een tijdje gezellig mee zitten kletsen en hup naar de kamer. Kijk zij maakte het zoenen wat ik bij Sarah een beetje gemist had weer helemaal goed, met nog een leuke tongpiercing om mee te spelen als bonus. Volgens de omschrijving op de aanwezigheidslijst zou ze dominant zijn, maar daar heb ik helemaal niets van gemerkt. Anders had ik het leuk gevonden haar te "temmen". Gewoon een topsessie met alles erop en eraan! Aanrader!

    Tweede sessie: Een supersessie met Alice gehad! Ze vertelde me dat ze ooit een dominante partner (dus toch!) had gehad, maar langzamerhand zelf dominant was geworden. Dat wilde ze bij mij ook wel eens uitproberen. Dan heb je aan mij een slechte . Ik kan af en toe wel even onderdanig zijn, maar dan vind ik het juist leuk om van daaruit de overhand weer over te nemen. Ik hou helemaal niet van SM (al zeker niet van dames pijn doen). Maar het spel om de ander te domineren vind ik des te leuker als de dame dominant gaat doen. Uiteraard dacht zij wel te kunnen winnen en uiteraard had ze geen schijn van kans. Iedere keer als ze iets probeerde of niet luisterde had dat negatieve gevolgen voor haar. We hebben in die stoeierij in de eerste 20 minuten ongelofelijk veel gelachen en ook veel vertrouwen opgebouwd. "je gooit me over het bed als een pop" "Ja dat is omdat je zo'n klein vrouwtje bent". Dat soort werk (terwijl Alice in Babylon 1 van de grotere dames is, zeker vergeleken met Carla, Denisa, Roberta, Selena etc.) Daarna over op het serieuze werk. Ze pijpt echt met veel gevoel en wist nog dat ik het graag zacht had. We zijn zeker een half uur bezig geweest in 69. Toen werd het tijd om het condoom eromheen te doen. Maar zodra mijn jongeheer het woord condoom hoorde ging die in staking. Hij werd helemaal slap en wat Alice ook deed, beter dan halfhard werd het niet. Dus uiteindelijk niet klaargekomen, maar dat lag in ieder geval niet aan Alice. Gebeurt me gelukkig niet heel vaak. Nog even geknuffeld en gemasseerd. Het was echt een uniek leuke sessie, jammer van het wat mindere einde.

    Derde sessie: op topper Alice afgestapt. Alice was door de supersessie van vorige week al bijna opgerukt naar een gedeelde eerste plaats op mijn favorieten lijstje. Ze stelde een trio voor met Rebekka. Ik zwak als altijd zei OK, maar ik zag het niet zitten de matig actieve Rebekka mee te nemen, dus werd het Sarah. Top kamer sessie gehad! De dames pijpen allebei super en uiteindelijk bij Alice in reverse cowgirl neukend mijn condoom volgespoten. 's ochtends had ik eerst nog boodschappen gedaan en wat Ferrero Rocher verpakkingen met gouden kerstboompje ingeslagen. Daar het geld ingevouwen en aan de dames overhandigd. Alice dacht eerst dat ik alleen in chocola betaalde, maar al snel zag ze ook het papiergeld en moest ze lachen. Daarna heb ik haar even mijn forumberichten laten lezen en ze heeft zich voorgenomen nog beter haar best te doen om Daniella van plaats 1 te halen.

  12. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 december 2019),Sjeufke (24 december 2019)

  13. #82
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:00
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...515#post686515

    Tijdens een van mijn laatste bezoekjes sprak ik met NLNU in de club en hij noemde destijds een paar namen die waren blijven hangen. Zo ook Adelina waarmee ik toen een heel goede kamergang had. Maar ook van deze dame ontbrak gisteren elk spoor. De andere die hij destijds noemde was Alice. Die was pas teruggekeerd in Elsdorf en bovendien een oudgediende. Helaas keek ze die dag vol langs mij heen en viste ik net achter het net toen ik er zelf voor wilde gaan. Shit happens.

    Op een of andere manier was ze toch blijven hangen in mijn geheugen en terwijl ik gisteren precies zoals ik hierboven schrijf aan dat bewuste gesprek terug zat te denken in de zetel plofte er iemand naast mij neer. Ik keek op naar links en keek recht in de snoet van……...Alice.

    Noem het dom toeval, noem het telepathie. Ik was in ieder geval blij verrast dat zij de eerste stap had genomen. Ze wilde kennelijk toch wel kennis maken met het ijsbeertje.

    We begonnen leuk te praten over van alles en nog wat. Eigenlijk was ik na een paar seconden al om. Er is veel over deze dame geschreven en ik maakte mij niet druk over haar prestaties. Ze was vrolijk, rustig en nam de tijd. Het voelde allemaal super aan. Dus ik stemde in met een bezoekje aan de kamer samen met haar. Op mijn verzoek zou dat dan beneden worden. Helaas zat alles vol. Geen probleem voor haar dan wachten we wel even. Toen ze dat zei wist ik al dat het een knaller ging worden. Ik heb graag dames die niet de trein moeten halen.

    Even later was kamer #1 vrij boven. Die kende ik nog niet maar het is wel de mooiste kamer van de hut denk ik. Lekker ruim en afgezonderd van de rest. De kamer zelf was echt uitstekend. Haar orale kunsten zijn simpelweg magisch. Zelfs ik, als geen al te grote blowjob freak, moest toch eens flink aan de noodrem trekken op een gegeven moment anders was het kanon te vroeg naar mijn zin ontploft. Het was echt genieten, met af en toe even pauze met een paar glazen water erbij om het verloren vocht aan te vullen. Ik kwam 2 uur later zeer voldaan weer de trap af met madam.

    Nou, “genieten met de grieten” was al gelukt na de eerste kamergang. Er zullen er nog wel een paar volgen met Alice denk ik zo. Het was echt aan!

  14. Onderstaande 6 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 februari 2020),ju52 (14 juli 2021),Klatergoud (10 februari 2020),mentholbear (20 mei 2020),Sjeufke ( 9 februari 2020),WANDELAAR5 ( 9 februari 2020)

  15. #83
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:24
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    133
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard

    Het is ongeveer een jaar geleden inmiddels dat ik in Babylon een kamer met Alice heb gedaan. Nou ja kamer...... Het is een bioscoop sessie geworden. Ik liep Alice beneden in de bar tegen het lijf, we kwamen aan de praat. Had nog nooit een kamer met haar gedaan, maar zij stond wel op mijn wensenlijstje. Na de mogelijkheden besproken te hebben liep ik achter dit lekkere lijfje aan naar de bioscoop. Daar aangekomen vleiden we ons op een groot matras waarna het lekkere genieten kon beginnen. Heerlijk zoenen en strelen en Alice begon tussendoor ook lekker met mijn grote vriend te spelen die knalhard werd. Na een minuut of 10 vond Alice het tijd om haar mondelinge vaardigheden ergens anders voor in te zetten dan enkel zoenen. Ze begon me daar een potje lekker te pijpen, echt overheerlijk. Heb haar na een paar minuten wel af moeten remmen anders was het zo gebeurd geweest..... Even een korte pauze, lekker zoenen en strelen en toen ging Alice als een femme fatale weer verder met haar pijpkunsten. Nat, diep en afwisselend ging het door. Het was duidelijk dat verkassen naar een kamer niet meer ging lukken en ook dat het neuken er niet meer van zou komen. Een paar minuten later kreeg ik een intens lekker orgasme door Alice haar pijpkunsten.

    Echt een lekkere en leuke meid die Alice. Zodra Babylon weer open is, maar gelijk weer die kant op in de hoop Alice weer te treffen.....

  16. Onderstaande 6 leden hebben Superjohnny bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (24 mei 2020),ju52 (14 juli 2021),Kwant (21 mei 2020),lustman (14 juli 2021),mentholbear (20 mei 2020),pret (20 mei 2020)

  17. #84
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vandaag de eerste keer met haar mogen `kennis maken´.
    Natuurlijk was ze mij wel al eerder opgevallen, maar er liep in de afgelopen jaren zoveel moois rond, dat ik nooit op de gedachte was gekomen om eens met haar te kameren.
    Vorige week al kennis gemaakt met haar hartsvriendin Rebecca, waar ik vandaag mijn eerste uur mee vol heb gemaakt. Deze sessie was weer helemaal top.
    Maar je weet hoe het gaat, in het Roemeens worden ervaringen doorverteld en Alice zat de hele middag met mij te dollen.
    Tegen de avond op haar toe gestapt, wel even tussendoor stiekem haar paspoortje gescand.
    Het was bijna een kopie van Rebecca's kamertje, al was Alice wel wat heftiger met tongzoenen.
    Ze geeft niet alleen een uitstekende service, heerlijk afwisselende BJ en lekker gevoelig voor een befbeurt, maar ik heb ook nog eens de grootste lol met haar gehad.
    Met haar gevoel van humor gecombineerd met die duivelse glimlach, gaf ze mij de perfecte illusie van een juiste klik.
    HHG een dikke 100%

  18. Onderstaande 9 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juli 2021),Eddy_V (13 juli 2021),jansenroy (14 juli 2021),Jooploop (14 juli 2021),ju52 (14 juli 2021),le_belge (13 juli 2021),lustman (14 juli 2021),mentholbear (15 juli 2021),WANDELAAR5 (13 juli 2021)

  19. #85
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Het was een tijd geleden dat ik met haar op de kamer, was, maar het was als vanouds. Goede sessie met deze leuke, gezellige lieve en geile dame.
    Gr.

    Cupido

  20. Onderstaande 4 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (22 juli 2021),lustman ( 4 augustus 2021),mentholbear (22 juli 2021),schoolmeester (22 juli 2021)

  21. #86
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Vorig weekend slechts 1 kamer gedaan, maar wel een erg goede kamer met Alice. Het is echt een ervaring hoe zij pijpt met haar tongpiercing. En de sex daarna was beestachtig lekker. Ik was helemaal kapot na de tijd en kon alleen maar wat rondhangen bij het zwembad en in de sauna.

  22. Onderstaande 3 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 ( 5 augustus 2021),lustman ( 4 augustus 2021),mentholbear ( 5 augustus 2021)

  23. #87
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Alice ist ab morgen den 31.08. wieder im Club!

    vanKees

  24. #88
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    Very sensual woman. Good kisser, one of the best blowjobs I ever had. She's experienced and confident in herself.

  25. Onderstaande 3 leden hebben Bub bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (18 februari 2022),mentholbear (18 februari 2022),WANDELAAR5 (17 februari 2022)

  26. #89
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Gestopt.

  27. Onderstaande 2 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 mei 2022),WANDELAAR5 (13 mei 2022)

  28. #90
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Het helpt kennelijk niet om op mijn favorieten lijstje te staan. Nu alleen Diana (net terug na de Corona periode) en Karla nog over. Erg jammer, want ik heb vele leuke kamers (en trio’s) met deze dame uit Wonderland gemaakt!

  29. #91
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 06:23
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Ik had begrepen dat ze voor een vakantie naar huis was, waar blijkt uit dat ze niet meer terugkomt?

  30. #92
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yylover Bekijk bericht
    Gestopt.
    Waarmee :-)
    Pluk de dag of een bloemetje

  31. #93
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Het helpt kennelijk niet om op mijn favorieten lijstje te staan. Nu alleen Diana (net terug na de Corona periode) en Karla nog over. Erg jammer, want ik heb vele leuke kamers (en trio’s) met deze dame uit Wonderland gemaakt!
    Tuurlijk helpt dat niet! Wat wel helpt is om veelvuldig (na consult met een paar mede ijsberen) nieuwe meiden uit te proberen.
    Laatst gewijzigd door hasta la pasta; 13 mei 2022 om 15:46
    Pluk de dag of een bloemetje

  32. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (13 mei 2022)

  33. #94
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quickstep Bekijk bericht
    Ik had begrepen dat ze voor een vakantie naar huis was, waar blijkt uit dat ze niet meer terugkomt?
    YYlover zal een berichtje hebben gehad van haar, of via een betrouwbaar contact bericht hebben gehad. Zijn berichten zijn uiterst betrouwbaar, daar hoef je niet aan te twijfelen. (De dame kan natuurlijk later van mening veranderen, daar hebben we al vele voorbeelden van gezien).

  34. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 mei 2022)

  35. #95
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Vandaag gekamerd met haar clubvriendin Rebecca. Ze was inderdaad op vakantie maar heeft besloten ermee te stoppen.
    Maar je snapt hoe dit werkt, zeg nooit nooit.

  36. Onderstaande leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 mei 2022)

  37. #96
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    En terug plaatsen kunnen we ook ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  38. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 mei 2022),yylover (14 mei 2022)

  39. #97
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:41
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    301
    Discussies
    9
    Thanks
    87
    Thanked
    169 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En terug plaatsen kunnen we ook ....
    Doe dat dan maar, afgelopen weekend was ze er weer....
    Uit Eindhovuh komen de ware kampioenen!

  40. Onderstaande 4 leden hebben "de souza" bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd (25 juli 2022),JonnyFontane (25 juli 2022),pret (25 juli 2022),WANDELAAR5 (25 juli 2022)

  41. #98
    Geregistreerd
    14 januari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 5 posts

    Standaard

    Een goede reden om binnenkort toch Babylon weer eens te bezoeken.

    Sent from my SM-S908B using Tapatalk

  42. #99
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:19
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.665
    Discussies
    44
    Thanks
    4.666
    Thanked
    5.985 in 1.365 posts

    Standaard

    Je kan het proberen, maar ze komt niet meer terug. Is ook niet meer op GPL aanwezig.

  43. #100
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En terug plaatsen kunnen we ook ....
    hmmm wel opvallend opeens terug en weer weg .....
    Kennelijk zocht ze iets
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

FKK Artemis 468*60