Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 101

Discussie: Alice (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Heerlijk figuur, en zeer goed op de kamer. Zit echter geen greintje GFE bij, is puur PSE, met alles erop en eraan.

    Gaf tijdens haar uitgebreide DT ook nog een sneer naar (veel mooiere) collega DVP die "lief" aanbod te komen helpen ("ja, und du wieder verdienen weil ich die arbeit mach...........wie immer!). Is dus wat kortaf en lomp, maar what you see is what you get en iig niet zo geraffineerd als sommige van haar collegaatjes.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. #27
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ik kan me (gelukkig voor mij en wellicht ook een aantal anderen) niet voor de volle 100% in jouw evaluatie vinden...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Heerlijk figuur, en zeer goed op de kamer.
    Duidelijk 100% mee eens!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zit echter geen greintje GFE bij, is puur PSE, met alles erop en eraan.
    Duidelijk 0% mee eens, maar dat kan aan het moment, aan haar, aan jou en aan de combinatie liggen. Zo gaat dat nu eenmaal vaak..

    Bij mij verwelkomt ze me altijd als een lief vriendinnetje, presales en aftersales idem dito en op kamer is het GFE gehalte zeer hoog, getuige alles wat er om de seks en het neuken heen gebeurt.... knuffelen, massage, plagerijtjes, grapjes en ga zo maar door.

    Het kan ook zijn dat ze onderhand toch wel enigszins moe is en uitkijkt naar een welverdiende vakantie, want ze is normaal 7 dagen per week van opening tot sluiting in de club en vanaf zondag neemt ze voor minimaal 4 weken vakantie....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Is dus wat kortaf en lomp, maar what you see is what you get en iig niet zo geraffineerd als sommige van haar collegaatjes.
    Ook (in mijn ervaring) niet mee eens. Er zijn altijd dames die de zaken geraffineerder aanpakken (overigens kan dat zowel een positieve als negatieve uitwerking hebben), maar ik zou haar eerder willen betitelen als direct, duidelijk, to-the-point, geen poespas over lange omwegen bewandelen om iets duidelijk te maken. Door de regel zeer zeker niet kortaf en lomp, tenzij dat aan haar stemming heeft gelegen zoals ik hierboven al aangaf.

    Als je de recensies over haar op de diverse forums leest (inclusie het forum op de Babylon website) zie je dat ik hier voor haar geen reclame hoef te maken... dat hebben vele andere al gedaan...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  3. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 mei 2015)

  4. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Duidelijk 0% mee eens, maar dat kan aan het moment, aan haar, aan jou en aan de combinatie liggen. Zo gaat dat nu eenmaal vaak..

    Ook (in mijn ervaring) niet mee eens. Er zijn altijd dames die de zaken geraffineerder aanpakken (overigens kan dat zowel een positieve als negatieve uitwerking hebben), maar ik zou haar eerder willen betitelen als direct, duidelijk, to-the-point, geen poespas over lange omwegen bewandelen om iets duidelijk te maken. Door de regel zeer zeker niet kortaf en lomp, tenzij dat aan haar stemming heeft gelegen zoals ik hierboven al aangaf.
    Heb prima sessie met haar gehad, zoals k ook schreef. Dat het (voor mij) geen GFE was, maar een prima PSE is helemaal niets mis mee, en zegt inderdaad mogelijk iets over mij, haar, maar ook over de beren die het wel een GFE noemen en hun definitie van GFE. Als je houdt van heerlijk knuffelen, kletsen en softe sex, moet je volgens mij niet bij Alice zijn. Mogelijk is jouw definitie van GFE een andere?

    Dat ze niet geraffineerd is was trouwens een compliment: hiermee onderscheidt ze zich positief tov sommige andere DVPs die wel heel erg sluw zijn. En botte en lompe humor hoeft toch ook niet slecht te zijn?

    Kortom: prima dame, wilde met de omschrijving alleen ook andere ijsberen die haar nog niet kennen niet op het verkeerde been zetten (het is zogezegd totaal geen PP meisje, maar veel meer een Picasso1 meisje, die helaas nog steeds denkt dat Roemeense meisje niet goed genoeg zijn voor hem...........hij weet niet wat hij mist omdat hij alleen de matige performsters uit PHG en GT kent

    (moet ie wel snel zijn trouwens, want morgen is voorlopig haar laatste dag, dan is ze paar weken op vakantie)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 2 augustus 2014)

  6. #29
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Terug in Babylon sinds zaterdag 30 augustus (eigenlijk vrijdagavond laat al voor een slaapplaatsje)...

    Kan ik eindelijk iets plannen om al die kadootjes te gaan afgeven...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. #30
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Auf Achse

    "You see her, you can't touch her
    You hear her, you can't hold her
    You want her, you can't have her
    You want to, but she won't let you

    You see her, you can't touch her
    You hear her, you can't hold her
    You want her, you can't have her
    You want to, but she won't let you

    She's not so special so look what you've done, boy (3x)
    She's not so special so look what you've done


    geknipt uit mn bericht

    Kitty en Alice kwamen even hallo kussen, maar als deze racebeer iets met Kitty wilde zou ie geduld moeten hebben (4 uur wachttijd ). Alice was ondanks het feit dat ze letterlijk zich van hot naar her door het pand bewoog en met zowat iedereen een praatje maakte of een geintje uithaalde niet bezet. Dus hoewel Franz Ferdinand een beetje treiterig in mn oor stond te schreeuwen dat het niet ging werken, had ik niet zoveel moeite haar voor een kamergang te interesseren.

    Wachttijden waren helaas niet zo gunstig die dag, dus ik heb een tijdje met Alice buiten gezeten (weet het niet zeker, maar volgens mij zat desmo tegenover me met Karina te flikflooien) tot ze besloot alvast het voorspel buiten op te pakken met haar fanfare-kunsten. Als deze racebeer niet bang was om verkouden te worden, hadden we misschien een ligstoel voor de eerste ronde misbruikt, maar daarvoor verplaatsen we ons naar de kino. Zoals ik wel vermoedde stond de druk redelijk hoog en ondanks dat Shana tegenover ons bezig was en er nog drie toeschouwers bijlagen (waaronder Exi zelf) knalde Renaultmotor 1 na een stief kwartier al de olie in Alice mond. "Aber bitte mit sahne" flapte ik eruit. Exi lachen, Alice verslikte zich bijna en gaf me een stomp: "Fuck you" mopperde ze vriendelijk nadat ze alles in een zakdoekje spuwde.

    Niet helemaal, eerder andersom, want nu de druk eraf was begonnen we vrolijk opnieuw en hebben de rest van het uur volgeneukt. Achteraf gezien denk ik dat ik wat meer afgezonderd van de rest er nog wel een tweede plof uit had gekregen, maar helaas hielp het niet dat de "hopefuls" die op kamers wachten af en aan liepen. Alice hoeft zich in ieder geval helemaal niet af te vragen of ze iets fout deed, daarvoor was het veel te leuk. WGSA Rating: TILT
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  8. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 september 2014),licky luke (22 september 2014),lustman (23 september 2014),Rehab (22 september 2014)

  9. #31
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Nog even een berichtje naar aanleiding van mijn bezoek aan Babylon van afgelopen maandag.
    Ik was nog aan het recuperen van mijn kamergang met Karina maar hield Alice al wel in de gaten ze zat aan een tafel met ik denk een Belgische ijsbeer maar die smeerde hem ineens onbegrijpelijk natuurlijk maar het was wel mijn kans.
    Wat een heerlijk meisje is die Alice heerlijk om mee te praten een zalig lichaam om mee te spelen en voor een Roemeense dvp'r ook nog eens behoorlijk lang met haar schoenen aan komt ze op gelijke hoogte met mij en dat maak ik met mijn 1,96 toch niet vaak mee.
    Wat er op de kamer allemaal is gebeurt hou ik tussen Alice en mij maar het was een 200% GFE ervaring die werkelijk schreeuwt om herhaling even een paar weekjes sparen.
    Nog 2 dingetjes na afloop werd er netjes de kamertijd afgeschreven en daarna gezamenlijk gedouched dat maak je wel anders mee weer die GFE.
    En als laatste in 10 jaar tijd als korporaal bij de Koninklijke Marine heb ik mooie vrouwen over de hele wereld meegemaakt b.v. in Cartageno in Colombia zijn er buitengewone mooie vrouwen maar de allermooiste vrouwen zijn een mix van Europa en Azië en Alice heeft daar wat van in te zien in de vorm van haar gezicht en zeker de vorm van haar ogen
    Man ik krijg meteen weer zin om er na toe te rijden maar ik beheers mijzelf (met de nodige moeite)
    Is er dan niets op Alice aan te merken jawel volgens mij heeft zij een mechaniek om de tijd te versnellen want dat uurtje vloog werkelijk om aan een wederzijdse massage kwamen we niet eens aan toe volgende keer maar twee uurtjes pakken denk ik.
    Groetjes jos

  10. Onderstaande leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 oktober 2014)

  11. #32
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jos5185 Bekijk bericht
    Nog even een berichtje naar aanleiding van mijn bezoek aan Babylon van afgelopen maandag.
    Ik was nog aan het recuperen van mijn kamergang met Karina maar hield Alice al wel in de gaten ze zat aan een tafel met ik denk een Belgische ijsbeer maar die smeerde hem ineens onbegrijpelijk natuurlijk maar het was wel mijn kans.
    Wat een heerlijk meisje is die Alice heerlijk om mee te praten een zalig lichaam om mee te spelen en voor een Roemeense dvp'r ook nog eens behoorlijk lang met haar schoenen aan komt ze op gelijke hoogte met mij en dat maak ik met mijn 1,96 toch niet vaak mee.
    Wat er op de kamer allemaal is gebeurt hou ik tussen Alice en mij maar het was een 200% GFE ervaring die werkelijk schreeuwt om herhaling even een paar weekjes sparen.
    Nog 2 dingetjes na afloop werd er netjes de kamertijd afgeschreven en daarna gezamenlijk gedouched dat maak je wel anders mee weer die GFE.
    En als laatste in 10 jaar tijd als korporaal bij de Koninklijke Marine heb ik mooie vrouwen over de hele wereld meegemaakt b.v. in Cartageno in Colombia zijn er buitengewone mooie vrouwen maar de allermooiste vrouwen zijn een mix van Europa en Azië en Alice heeft daar wat van in te zien in de vorm van haar gezicht en zeker de vorm van haar ogen
    Man ik krijg meteen weer zin om er na toe te rijden maar ik beheers mijzelf (met de nodige moeite)
    Is er dan niets op Alice aan te merken jawel volgens mij heeft zij een mechaniek om de tijd te versnellen want dat uurtje vloog werkelijk om aan een wederzijdse massage kwamen we niet eens aan toe volgende keer maar twee uurtjes pakken denk ik.
    Groetjes jos
    Ik kan dit alleen maar onderschrijven, ze is dan ook een van mijn favorieten daar in Babylon..

    Met Alice kun je letterlijk en figuurlijk alle kanten uit en het wordt (nu na al meer dan een jaar) nog steeds niet saai...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  12. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (24 oktober 2014)

  13. #33
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gisteren het genoegen gesmaakt nader met deze dame kennis te maken.

    Sta ik rustig met Eddy-V aan een tafeltje wat serieuze zaken te bespreken, voel ik onder de tafel een handje en een tongetje hun weg zoeken naar mijn meer private delen (voor zover die in een FKK club bestaan). Het was Alice die al een poosje rond ons dartelde en niet al te veel business had op deze rustige babylonische dag. Alice is een leuke meid, mooi, spontaan, vriendelijk. Lekker bekkie ook en een prima lijf. Ik had al veel eerder besloten dat zij de eerste kamergang van de dag zou worden, maar liet haar toch maar even begaan…

    Op de kamer is Alice inderdaad een topper. Gul zoenend, teasend, aan je lip zuigen, actief tongworstelen. Pijpwerk van buitengewone klasse. Diep, nat, met gevoel en Ausdauer. Laat zich gewillig beffen en speelt redelijk overtuigend dat ze dat waarderen kan. Neuken prima de luxe. Zo hebben we het gaarne! Prima sessie!
    Na afloop nog wat nagekletst over haar carriere op korte termijn, waarbij ze opvallend veel vroeg over mijn stamclub. (Binnenkort een verhuisberichtje? ). Pre- en after-sales uitstekend. In de loop van de middag (na de sessie dus) nog diverse keren aandacht en zoentjes van haar gekregen (waarschijnlijk op zoek naar een tweede ronde…). Herhalingsgevaar groot.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  14. Onderstaande 8 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker (24 oktober 2014),Eddy_V (25 oktober 2014),jos5185 (24 oktober 2014),licky luke (27 oktober 2014),MiniME (26 oktober 2014),savesexer (25 oktober 2014),Sjeufke (24 oktober 2014),Sparky (24 oktober 2014)

  15. #34
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Dont fear the reaper

    "All our times have come.. here, but now they're gone
    Seasons don't fear the reaper,
    nor do the wind, the sun or the rain (We can be like they are)
    Come on baby (Don't fear the reaper)
    Baby take my hand (Don't fear the reaper)
    We'll be able to fly (Don't fear the reaper)
    Baby I'm your man"


    Geknipt uit mn bericht

    Tussen al dat gepieker door was ik helaas niet echt handig bezig, vele toppertjes werden weggekaapt (Shana, Katja, Maya), maar toen Alice terugkwam van een sessie met een andere Nederlander duurde het niet zolang voor er iets geregeld was, wat heet, terwijl Alice zich al op een wachtlijst wilde parkeren was er al een kamer vrij.

    Even snel een toilet opzoeken vooraf en dan zijn we voor een uurtje vertrokken. Eigenlijk zat alles er wel in, beetje vrolijk gestoei, wat geknuffel, een paar ge-weldige deepthroats die ik maar ternauwernood kon hebben, maar we sloten het gewoon weer in doggy af (BAM!) Waarna ze lepeltje-lepeltje tegen me aankroop en we even allebei indommelden. Blue Öyster Cult zong een leuk achtergronddeuntje bij in mn hoofd: "Come on baby (don't fear the reaper). Baby take my hand (don't fear the reaper). We'll be able to fly (don't fear the reaper). Baby I'm your man." WGSA-rating: TILT
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 november 2014),lustman ( 6 november 2014),Sjeufke ( 6 november 2014)

  17. #35
    Geregistreerd
    3 juli 2014
    Last Online
    24 augustus 2015 @ 06:51
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    112
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    205 in 71 posts

    Standaard

    Goedenavond
    Afgelopen woensdag de dag afgesloten met een half uurtje Alice dit was weer zalig gewoon, kamergangen met dit meisje zijn gewoon standaard altijd een succes in tegenstelling tot Alina kent Alice wel uitgebreide pre- en after-sales.
    Zo langzamerhand begin ik wel een probleem te krijgen in Babylon er lopen daar zoveel dames rond die een kamergang waard zijn dat ik niet meer kiezen kan.
    Maar goed dat zien we volgende keer wel weer.
    Groetjes jos

  18. Onderstaande 3 leden hebben jos5185 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (30 november 2014),lustman (30 november 2014),MiniME ( 2 december 2014)

  19. #36
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Got me under pressure

    "She likes the art museum, she don't like Pavlov's dog.
    She fun at the mind museum, she likes it in a London fog.
    She don't like other women, she likes whips and chains.
    She likes cocaine and filppin' out with great Danes.
    She's about all I can handle, it's too much for my brain.

    It's got me under pressure (2x)"


    geknipt uit mn bericht

    Katja dreigde dat ze nummer 2 wilde worden deze avond, maar ik had toch andere plannen. Ik had nl. Alice alweer gespot en hoopte eigenlijk om of Katja of een van haar collegae van de Zwarte Lijst tot het laatst te bewaren. Alice waarschuwde dat alleen in de kino nog plek was, maar ik dacht dat dat wel mee zou vallen. In het begin was dat ook zo, paar andere stelletjes hadden zich ook in de kino verzameld en waren vooral met zichzelf bezig. Hilariteit alom trouwens toen na een lange zoen Alice kettinkje in mn baard verstrikt raakte (en dan heb ik niet eens een ZZ-top model).

    Jammere is dat het langzaam steeds luidruchtiger werd, vooral door toedoen van een beschonken Duitser die in het Roemeens aan het rondbrullen was. Alice werd het ook zat en riep hem iets toe dat beslist niet als nieuwjaarswens klonk. Helaas geen tweede hoogtepunt dus, maar dat lag zeker niet aan Alice inzet, die is altijd top. Rating voor haar blijft 9.5, omstandigheden 7, komen we op WSGA-rating afgerond 8.3/10 Wel even geen foute opmerkingen maken, gewoon beloven dat je de volgende keer als eerste met haar meegaat, niet tegenspreken, anders schiet ze je met één blik af.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 december 2014),lustman (21 december 2014)

  21. #37
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Show some signs of life

    "Come on out, come on out, in this life
    Satellites can't see what's inside
    Unlock... the door. It won't save you anymore
    Goverments... can't fight what's inside.

    Show some signs of life (3x)
    "

    geknipt uit mn bericht

    Nauwelijks binnen of ik liep Alice al tegen het lijf, die quasi-boos vroeg waarom dat zo lang had geduurd, het litteken op mn arm zei meer dan een uitleg :wink: Na twee maanden nietsdoen kon ik me niet inhouden en was al snel vertrokken. Deze racebeer was een beetje huiverig om een half uurtje in het openbaar aan de slag te gaan, maar het bleek zoals eerder met dat triootje met Katja en Shana perfect als brandvertraging te werken. Alice ging oraal helemaal los en ik heb er een dikke twintig minuten van genoten voor ik in haar mond afging. Aber bitte mit sahne!

    Daarmee was ik nog niet klaar met haar, we spraken een pauze af en gingen daarna een kamer zoeken. Een triovraag sloeg ik af, dan ben ik voor 18u al gelijk klaar. Ik had in het eerste nummer al gemerkt dat het met een 75% werkende linkerarm wat improvisatietalent als je een dame wil bevredigen, vooral als je je arm niet op kan tillen voor een klassieke befhoudgreep. Dus werd ik helaas een éénarmige befbandiet, omdat ik Alice nog maar met één arm kon vasthouden, ze hielp een beetje door haar bekken wat te kantelen. Neuken zelf ging prima omdat Alice in cowgirl wat voorover leunde zodat ik geen onnatuurlijk strekbewegingen hoefde te maken, en in doggy had ik nergens last van. Een uurtje vol geneukt en met een dikke zoen afscheid genomen.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #38
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden voor de eerste keer met deze meid op de kamer beland. Ze heeft een heerlijk figuur met mooie borsten. Haar gezichtje vind ik iets minder mooi. Ik had Alice al eerder die dag gadegeslagen toen ze op de ronde bank vlakbij de bar 2 ijsberen bezig hield. Ze ging 1 voor 1 met deze ijsberen naar de kamer. Ik had wel verschillende keren oogcontact met haar gehad. Ze kwam toen een beetje arrogant over maar naar wat later bleek is Alice verre van arrogant. Nadat ik haar in de bar had benaderd hebben we verder kennis gemaakt in de bioscoop. Voor de bioscoop gekozen omdat daar het geluid niet zo hard staat :p
    Daar wist Alice me al aardig op te warmen. Ze begon me te strelen, gevolgd door heerlijk TZ. Ze begon me ook te pijpen waarna ik haar maar snel een sleutel heb laten halen. Op de kamer ging ze met deze zaligheden door en heb ik haar lekkere kutje gebeft. Daarna nog in diverse standjes geneukt waarbij ik ook stevig door mocht stoten. Ze zei dat ze gedurende sessie 3 keer klaar was gekomen. Al geloof ik dit nooit wanneer een dvp zegt klaar te zijn gekomen en zo ook deze keer neem ik dit met een korreltje zout. Maar een prima tijd met haar doorgebracht.

  23. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (26 mei 2015)

  24. #39
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden weer met Alice in de bioscoop beland. Wat een straf is dat toch. Nadat ze haar warming up er op had zitten vertelde ze me dat ze in haar maandelijkse periode zat. Ik zou haar wel mogen neuzen maar ik zou haar alleen rustig mogen neuken. Op dat moment kwam Bianca de bioscoop net binnengelopen. Slim van Alice toen ze Bianca riep en me een trio voorstelde. Nu ben ik meestal niet zo van de trio's. Bianca had haar presales prima gedaan en ik heb me over laten halen voor een trio. Alice heeft heftig haar mond gebruikt en ik heb Bianca goed kunnen nemen. Al met al een goede tijd met deze 2 meiden op de kamer gehad.

  25. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (26 mei 2015)

  26. #40
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag bezoek 19 juni 2015

    Alice had bij binnenkomst al meteen door dat een kamer in het verschiet lag. Ze kwam dan ook regelmatig presalen. En dat doet ze op een wel heel prettige manier. Met die nagels over je rug, zodat de rillingen van je hoofd tot in je tenen voelbaar zijn. Zachte volle lippen, over het zoenen niets te klagen. En een prettige 'bijt' eigenschap. Ja, kleine Sjeuf had geen moeite met steigeren. Kreeg nog een 'pak slaag' van haar borsten in mijn gezicht . Het is me wel duidelijk waarom het een favo is van de heer LL.
    Met Alice naar een kamer op de eerste verdieping. Over het algemeen pik ik in clubs toch vaak de dames eruit met goede service, maar Alice is wel van bijzondere klasse. Niet alleen haar mooie lijf is er een om mee naar huis te nemen, maar ook een uitstekende service. Alice staat in mijn GFE-klassement met stip op 1. Langdurig natte tongzoenen, knuffelen, strelen, bijten. Een waar knuffelbeest waar ik me graag een voorafje in een jacuzzi bij zou wensen om op te warmen. Van het blaaswerk kreeg ik maar niet genoeg. Zo goed! En wel zo goed dat de wip achterwege kon blijven. Het was precies een half jaar geleden dat ik met enkel blaaswerk en een FT de kamer zou verlaten. Tintel, tintel, tintel Alice smaakt naar meer........

    Alice: Donkerblond, 75B, lengte 1,70m, 23 jaar, Roemeense, spreekt goed Duits
    PZC: WOW! GOSP = 1,1M (herijking?, maar wat doe ik dan met die 'G')
    EL: aaaah! lekkah
    TZ: Uitstekend
    Vingeren: No problem
    Beffen: lekker fris
    NMC: niet aan toe gekomen
    GFE: 200%
    PSE: zou het niet weten
    Optiek: Lekker ding
    Extra's: FT met blikseminslag
    Herhalingsgevaar 200%
    Aftersales: Alice onderhoudt haar klantjes wel
    Kamertijd: 60 minuten
    Opmerking: De tweede dame waarbij ik het etiket 'Teddy' krijg opgeplakt.

  27. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 juni 2015),lustman (21 juni 2015),MiniME (21 juni 2015)

  28. #41
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Weer terug en hoe!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  29. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 september 2015),Sjeufke ( 2 augustus 2015)

  30. #42
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag een sessie met haar gehad.......In een woord geweldig.
    Erg leuke en spontane meid.
    Even gezellig zitten kletsenden kleine Jonny had er weer zin in....
    Op de kamer lekker met elkaar gespeeld, zij mij heerlijk gepijpt ik haar lekker gebeft. Wat ze erg waardeerde.....
    Rubbertje erom en als eerste standje cowgirl en daarna in missio afgemaakt....
    Ze krijgt van mij een dikke negen voor service....

  31. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 augustus 2015),Sjeufke (13 augustus 2015),Toetebel (22 september 2015)

  32. #43
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Berichten
    326
    Discussies
    5
    Thanks
    3.412
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag kennis met haar gemaakt. Ze ziet er idd super uit. Was heel behulpzaam met biertjes halen en bood aan om een rondleiding te geven. Helaas niet van gekomen om naar de kamer te gaan. Eerstvolgende keer hoop ik zeker met haar naar de kamer te gaan.

  33. Onderstaande leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 september 2015)

  34. #44
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Make it Alone

    "Comes a time, in your life
    When you have to fight yourself free
    Sail away across the sea
    Without crew or company

    Someday, somehow,
    You've got to make it alone"


    geknipt uit mn bericht

    Na die tussenpauze probeerde deze racebeer even Precieuse in de smiezen te krijgen, maar die zag ik helaas pas terug vlak voor ik weer weg ging, hopelijk heb ik begin december meer geluk. Uiteindelijk blijf ik aan steun-en-toeverlaat-en-snoepjesdief Alice hangen, die me gekscherend weer een triotje met Shana voorstelt. Helaas had Shana zelf geen tijd, maar Alice kwam met Sasha als alternatief. En aangezien ik via NLNU's bericht begreep dat die twee een gevaarlijk lekkere combi vormen, waagde deze racebeer er een vergelijkend waren onderzoek aan. Sasha hield me aan de bar al met een flink tongduel bezig aangezien Alice nog even haar sigaret oprookte, voor ze besloot een andere sigaar te gaan roken Als Alice dan na verloop van tijd quasi-verontwaardigd omhoog komt (hè ich bin auch nog da) zakt Sasha grijnzend af (bin schon wech) en draaien de rollen om.

    Op kamer blijkt inderdaad dat ze elkaar prima af kunnen wisselen. Een oud hitje van het NL'se bandje Powerplay komt ineens binnenwaaien. "Comes a time, when life gets rough. When even heroes have to be tough. There you stand, behind the wheel. Whatever you do, it's never enough". Alice heeft me inderdaad stevig ingeklemd in Missio, weg terug is er niet. Ook in verschillende standjes wisselen de dames lekker af, maar een tweede missio met Alice maakt dankzij haar lekkere knijptechniek een einde aan een prima trio van een uur. We blijven nog wat nakletsen en Alice waarschuwt Sasha dat ik gek ben en wat voor gare dingen we al beleefd hebben (ja, niet alleen beren roddelen een heel eind weg over hun DVP's). Ik voel me soms net Balla-Balla Ballotelli: "waarom altijd ik?" Alice blijft gewoon op TILT staan, Sasha gaat die score ook nog wel eens halen, voor een eerste keer is het een 8.5/10, plus een nominatie voor de Simple Minds award voor beste trio
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  35. Onderstaande 4 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 november 2015),lustman ( 8 november 2015),Sjeufke ( 7 november 2015),Wentelt Eefje (16 november 2015)

  36. #45
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Oude maasweg

    "Sittin' on a highway in a broken van. Thinkin' of you again
    Guess I have to hitchhike to the station
    With every step I see your face
    Like a mirror looking back at me, sayin' you're the only one
    Making me feel I could survive. I'm so glad to be alive

    Nowhere to run and not a guitar to play
    Mixed up inside and it's been raining all day
    Since you went away. Manhattan Island Serenade."


    De derde encounter van 4-12 was met Alice, hoewel de wat droeve tekst van Amazing Stroopwafels anders doet vermoeden werd het een hele goede dagafsluiting. Ik had een uurtje uit liggen rusten na Shana en loop haar eigenlijk recht in de armen. Ze probeert me eerst en plein public op te geilen, maar het lawaai leidt me dusdanig af dat we maar vlug een kamer opzoeken. Ik vraag haar wat rustiger aan te doen en daar gaat ze in mee, al komt er wel een typische opmerking als ik naar haar mening iets te enthousiast aan haar borsten sabbel:"ik ben toch geen chocolaatje?" (ook een kleine steek onder water naar mn voortdurende kamers met Katja en Shana). "Dat ben je wel" kaats ik meteen terug, "witte chocolade van Droste, hapt heel makkelijk weg." Ze weet even niets te zeggen en valt in een oude tactiek, een stomp en een tongzoen

    Dat mn gesabbel haar niet onberoerd liet merk ik later want ze knijpt heel subtiel tijdens het potje sex dat daarna volgt en tijdens doggy gaat ze lekker meevingeren tot ze zelf een hoogtepunt haalt. Bij mij duurt dat iets langer, maar ze is fanatiek geworden en weet er zonder te sjorren nog een ft-tje uit te krijgen. Nadat ik gedouchet en afgerekend heb sta ik aan de bar met alle drie de dames om me mee, Alice, Katja, Shana en we spreken af dit snel nog eens te doen. Helaas, helaas, het lot beslist anders en een paar dagen later ramt mn chef de hoop op een laatste reunie voor de jaarwisseling de bodem in: de 18e moet ik gewoon werken. Helaas een kandidaat voor het pale shelter moment voor grootste teleurstelling. Toen ik 19-12 langskwam liepen de zaken echter veel beter dan gedacht, zie hier, maar dat wist ik toen natuurlijk nog niet, dus zat ik een paar dagen met de Stroopwafels opgescheept (als emo-eter heb ik er aardig wat verslonden die week)

    "'k Zit hier op de snelweg met een lege tank. Regen klettert op het dak
    Ik zal nou wel naar huis toe moeten liften. Ik denk aan jou bij elke stap
    In de verte blijft de Transit staan. Ik kom nooit meer van je los
    'k Zie de Caltex in de nevel, Olievlekken op de Maas

    'k Loop wel door maar ik kan nergens heen
    't Regent nog steeds en ik voel me zo alleen
    Nu 'k je nooit meer zie. Oude Maasweg, kwart voor drie
    Nu 'k je nooit meer zie. Oude Maasweg, kwart voor drie


    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  37. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 december 2015)

  38. #46
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch TRIO (10/02/16)

    Ondertussen ook al weer lang geleden dat ik met Alice op de kamer was. Alice kwam naar me toe en fluisterde in men oor : today we make a sandwich and you are the meat ! Snel verscheen ook Klara op het toneel. Wil nu net dat ook Klara op men to-do-lijst stond dus... Snel afgesproken dat er voor 100€ een trio ging volgen.

    De sessie ging van start met tongzoenen en strelingen van vier handen. Al snel volgde een pijpbeurt van Alice en trakteerde Klara me op een face-sitting. Even later nam ook Klara plaats naast Alice. Klara knipoogde en zei : now it's time for the elevator ! Beide dames gingen met hun tong op en af men penis : zalig !

    Dan condoom om en begonnen met Klara te neuken in missionaris. Ondertussen streelde Alice op verschillende plaatsen van men lichaam. Ik kwam volledig op stoom. Dan condoom gewisseld en Alice in doggy genomen. Op hetzelfde moment tongzoende ik met Klara en deze stimuleerde men ballen. De geiligheid kwam tot een hoogtepunt en ik versnelde het tempo en afneuken maar.

    Even later kwam ik geweldig klaar. Alice sprak me toe : i forget you are a sex-machine ! Ha, ha...

    Heel vaak staan trio's garant voor snel geld verdienen en matige service. Meestal zijn de dames niet op elkaar ingespeeld , is er ééntje passief of mag je er maar één neuken. Echter bij deze twee is hier niets van aan. Alles ging vlotjes zonder fake gedoe. Ze speelden hun rol beide heel goed.

    Op al die jaren clubben , nog maar men tweede trio dat ik doe. Maar deze zal ik niet snel vergeten : gewoonweg top !
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  39. Onderstaande 7 leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 februari 2016),Champollion (12 februari 2016),ftchietgraag (20 februari 2016),licky luke (13 februari 2016),Oudebelg (12 februari 2016),Saruman (13 februari 2016),SeX++ (13 februari 2016)

  40. #47
    Geregistreerd
    13 juli 2014
    Last Online
    21 maart 2024 @ 10:27
    Berichten
    397
    Discussies
    3
    Thanks
    1.758
    Thanked
    1.407 in 286 posts

    Standaard

    Vind dat ik dank verschuldigd ben aan de schrijvende fans van Alice. Had me nl hier ingelezen, de site/foto's bekeken en zij stond bovenaan mijn shortlist. Klasse.

    Op enig moment komt er een lekker w… de zaal op waardoor ik stil viel. Wat een topper om te zien, zeg! En ….. dat bleek Alice te zijn. Probleem opgelost.
    Gelijktijdig kwam er nog een lekkere dame de bar in. Lang stijl blond haar, goed Duits talig, super heerlijk figuur met heerlijk volle vooruit stekende borsten (C-cupje ofzo! silli's??) die direct ook op mijn lijstje werd geplaatst. Dus had ik een nieuw probleem, want heb haar naam niet kunnen achterhalen helaas. Iemand een idee?

    Alice bleef een beetje bij de bar hangen en kennelijk waren er meer bekenden. Populaire dame! Ben toen weer een rondje gaan lopen en liep haar ergens onderweg pardoes tegen het lijf. Wow, niet verkeerd. Praatje gemaakt en op een bankje gaan zitten. Van het een kwam het ander, uiteindelijk een sleutel gehaald en naar de kamer getogen. Daar heb ik met haar een waanzinnig plezierige sessie gehad en was onder de indruk van haar pijp kwaliteiten. Nondeju, wat deed ze dat lekker. De overige standjes waren ook super overigens en ik voelde me erg happy om met zo'n overheerlijk schepsel op kamer te zijn. Ze is nl bovendien ook heel gezellig, lief en weet precies uit te vogelen (met een beetje hulp) wat je lekker vind. Dus een geweldige ervaring met haar gehad en de volgende keer dat ik hier naar toe ga check ik eerst of ze op de AWL staat. Grandioze ervaring en ik was onder de indruk. Dat gebeurt overigens niet zo snel en niet zo vaak!

  41. Onderstaande 5 leden hebben Klatergoud bedankt voor deze bijdrage:

    Donaldus (27 februari 2016),ftchietgraag (27 februari 2016),licky luke (26 februari 2016),lustman (27 februari 2016),Nedlovefkk (26 februari 2016)

  42. #48
    Geregistreerd
    2 januari 2016
    Last Online
    4 november 2018 @ 19:33
    Berichten
    199
    Discussies
    7
    Thanks
    1.350
    Thanked
    857 in 158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klatergoud Bekijk bericht
    Gelijktijdig kwam er nog een lekkere dame de bar in. Lang stijl blond haar, goed Duits talig, super heerlijk figuur met heerlijk volle vooruit stekende borsten (C-cupje ofzo! silli's??) die direct ook op mijn lijstje werd geplaatst. Dus had ik een nieuw probleem, want heb haar naam niet kunnen achterhalen helaas. Iemand een idee?
    Ik denk dat dit Duitse Jeanette is : http://www.saunaclub-babylon.com/sau...-koeln/501.php
    Die staat ook nog op mijn Todo lijstje, maar was de keren dat ik daar was constant bezet helaas.

  43. Onderstaande 3 leden hebben Deantje bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (26 februari 2016),SeX++ (26 februari 2016),Sjeufke (26 februari 2016)

  44. #49
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Ik weet dat Alice een tijdje is weggeweest. Maar vind dat er wel heel weinig recensies over haar zijn geplaatst in relatie tot haar bezetting en service.

    Ik kom maar heel weinig in Babylon, maar was vorig jaar zomer ook al een keer met haar op een kamer beland. Dat was bijzonder goed bevallen (zo'n beetje conform de vorenstaande recensies) en dus kon een herhaling niet uitblijven. Ze stelde een aantal keren voor om vriendinnen mee te nemen om er een echt feestje van te maken, maar mijn ervaring met trioos is dat het niet altijd een meerwaarde is. Ik ben doorgaans van de wat langere sessies en met een trio is er altijd wel iemand die constant de druk verhoogd. Daarnaast is smaal talk met z'n drietjes vaak minder 'casual'. Ik moet echter wel zeggen dat de twijfel toesloeg toen Sylvia en (met name) Tina zich kwamen voorstellen. Ben ook maar een mens ;-).

    De sessie op de kamer kenmerkt zich door een ontspannen sfeer, professioneel werk van haar zijde en alles gericht op een goed service-nummertje. Ze heeft een uitgebreid service aanbod en na de tijd ben je ook echt gesloopt. Maar anders dan bijv. bij Gabriella (zie mijn andere recensie) is er net geen wow-factor. Toch wil ik helemaal niets afdoen aan de kwaliteit, de service en de heerlijke sfeer die ze weet te creëren. Er is dan ook absoluut herhalingsgevaar! Gerne.

  45. Onderstaande 10 leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 juni 2016),Deantje (21 juni 2016),duivenmelker (21 juni 2016),Firehawk (20 juni 2016),hasta la pasta (20 juni 2016),Klatergoud (20 juni 2016),licky luke (20 juni 2016),Mr Bluenose (20 juni 2016),Nedlovefkk (20 juni 2016),Sjeufke (20 juni 2016)

  46. #50
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Goede wijn behoeft geen krans
    Gr.

    Cupido

  47. Onderstaande 2 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Klatergoud (24 juni 2016),lustman (24 juni 2016)

 

 
Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

Diamond 468*60