Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Julie Ex-relax

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Julie Ex-relax

    Naam : Julie

    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Normaal/B

    Nationaliteit/Taal : Pools/Duits

    Leeftijd : 26

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Voorheen in PSW, PHG en GT als Vivian





    Volgens zeer recente informatie werkt Julie nog steeds in YY; daar stript ze regelmatig aan de danspaal op de bühne. Hieronder 'n ervaring met Julie vorig jaar augustus in GT.

    Ik had gisteren het genoegen met Willi69 kennis te maken. We hadden elkaar al ooit eerder kort ontmoet, maar deze keer namen we de nieuwste aanwinsten in GT wat uitvoeriger door. Zoals we van hem gewend zijn, heeft Willi 'n goede beschrijving gegeven van Julie en haar kwaliteiten. Ze doet goed haar best om iemand lekker op te geilen en slaagt daar goed in. Zeker in mijn geval, omdat ik in de derde ronde echt 'n meid nodig had die van dik hout planken zaagt. Julie bleek 'n uitstekende keuze te zijn, want ze is op de kamer net zo ontdeugend als ze er in de lounge uit ziet met haar geile blauwe ogen !

    Na het betrekken van kamer 1 ging Julie wijdbeens op bed liggen, met haar kontje parmantig naar mij toe omhoog gestoken. Een perfect uitzicht op haar kroonjuwelen was het gevolg en ik begroef maar meteen mijn tong diep in haar malse kleine grotje. Als je het geil vindt om dan in lekker ordinair Duits te horen dat 'n meid dat graag heeft, dan ben je bij Julie aan het goede adres. Ik werd er in elk geval erg geil van ! Daarna kroop ik onder Vivian door en kwam al likkend via haar borsten bij haar mondje uit, waarna 'n paar lange natte tongzoenen volgden. Julie kroop vervolgens langs mij omhoog, totdat ze met haar natte poesje bovenop mijn mond zat. Steck nogmal tief deine Zunge in meine Muschi rein, bitte gib's mir, aber schön. Tja, onweerstaanbaar voor mij en wat kreeg ik van dat uitzicht op haar lekkere poesje toch 'n enorme stijve !

    Vervolgens likte Julie zich 'n weg naar beneden tot ze met haar mondje vlak boven m'n paal hing. Waar ik nog geiler van werd, waren de slierten spuug die via haar tong en lippen op mijn eikel terecht kwamen, waarna Julie flink gulzig en nat aan 'n heerlijke pijppartij begon. Zo mijn paal niet al op volle oorlogssterkte was, dan werd-ie dat nu wel. Dat had Julie ook in de gaten en ze deed mij op het juiste moment 'n rubbertje om. Ze gaf mij nog 'n lekkere tongzoen, pakte m'n pik onderaan beet en geleidde mij voorzichtig in haar natte grotje. Cowgirl dus, lekker langzaam en met veel gevoel, met die heerlijk geile blauwe ogen van haar. Vervolgens nog 'n stukje doggy, waarbij Julie flink duwend met haar kontje aangaf dat ze het graag diep had. Als afsluiting was ik Julie's gewillige slachtoffer voor haar finale zuigpartij. Dat valt voor mij in de derde ronde meestal niet mee, maar Julie likte en zoog net zolang door totdat ik het niet meer hield. Als ik ergens echt op geil, is het op 'n paar ontdeugende blauwe ogen. Om die te zien terwijl Julie kleddernat aan m'n paal slurpte, tja, bingo, heerlijk in haar natte mondje. Voor mij absoluut voor herhaling vatbaar !
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 juni 2006 om 04:24

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

  Diamond 468*60