Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard Doubletstraat 79k4, Lisa (Hon)

    Naam: Lisa
    Haarkleur/-lengte: Zwart / lang
    Lengte dame: 1.60
    Postuur/Cupmaat: Normaal / A-Cup
    Nationaliteit/Taal: Hongaars / Nederlands
    Leeftijd: 25?
    Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
    Service: PMC / NMC
    Tijdsduur: 13 min
    Prijs : 25€


    Lisa is de kleinere en iets vollere (nog steeds een normaal postuur hoor) versie van Nina. Al ziet ze er uit als het zusje van Nina, ze benadrukte gaan familie te zijn. Behalve kwa looks kleden ze zich ook hetzelfde: slipje, t-shitje, al zijn de grijze bonten beenwarmers wel typisch Lisa. Waar de woordenwaterval van Nina geen grenzen kende is Lisa meer het stille type. Onvriendelijk is ze niet maar een gesprek op gang houden kan of durft ze niet. Niks mis mee, praatjes vullen geen gaatjes en ik was er om een gaatje te vullen. Tijdens het uitkledem draaide ze de kraan open en ik dacht even daar gaan we weer met een latina-like vorm van smetvrees maar dat had ik mis want ze waste nog even haar handen en dirigeerde mij richting bed. Alles ging bij haar uit, behalve de BH. En het was ook onbespreekbaar om die uit te krijgen. Geen idee waarom maar ze probeerde wel duidelijk te maken waarom. Gelukkig bracht ze de vervelende boodschap wel op een lieve en verontschuldigende toon. Als ze dan toch zonodig iets aan moest houden, had dan die beenwarmers niet uit gedaan...

    Rubbertje er op en mondelinge oefening, niet lang en ook niet heel bijzonder maar wel uptempo waardoor het effect positief was. Neukwerk en zij op haar rug. Ze heeft spiegels rondom en dat maakte het leuk. Lisa bleef verder maar naar beneden kijken dus weinig intieme spanning. Der poes heeft voor mij een goede pasvorm dus ondanks alles beviel dit standje prima. Na een minuut of vijf begon het einde te naderen maar dat werd een beetje getemperd door de mededeling dat ik nog vijf minuten had. Dus ik kon er weer even tegen. Gaande weg bleef ze af en toe op haar horloge kijken maar er volgden geen verdere mededelingen. Misschien wel gewoon binnen de tijd gebleven maar in iedere geval een lekkere ontlading. Papiertje om de verpakking kwijt te raken, zo attent was ze wel. Naderhand weer de kraan aan...om haar handen te wassen, de rest was blijkbaar niet bezoedeld.

  2. Onderstaande 3 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 september 2013),Don Rudo ( 3 september 2013),Megaboob ( 3 september 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Diamond 468*60