Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard Doubletstraat 79k5, Nina (Hon)

    Naam: Nina
    Haarkleur/-lengte: Zwart / lang
    Lengte dame: 1.70
    Postuur/Cupmaat: Slank / A-Cup
    Nationaliteit/Taal: Hongaars / Nederlands
    Leeftijd: 29
    Tatoeages/Piercings : Nee / Nee
    Service: PMC / NMC
    Tijdsduur: 15 min
    Prijs : 25€


    Nina is een wat on-Doublets meisje. Ze ziet er prima uit (ok, dat tref je hier wel meer) maar staat als een buurmeisje in een doorsneeflatje achter het raam te kijken. Gekleed in een slip en een T-shirt met een haarband in de lange zwarte haren een beetje een contrast met de gebruikelijke dvp-sletterigheid. Ze bonkt niet wild op het raam maar wenkt wandelaars die iets langer dan gemiddeld hun blik op haar hebben gericht. Als het raam open gaat dan kan ze opvallend adrem uit de hoek komen. Interesse gewekt maar tegelijk ook op mijn hoede.

    Het was inmiddels na middernacht en de neukwaardige dames waren er inmiddels al mee gestopt. Ik besloot nog maar even te wachten bij het uiteinde van de straat of Nina nog wilde opduiken. Na een behoorlijke tijd bleek dat het geval. Ik kreeg de indruk dat ze er wel een beetje klaar mee was, de schoonmaakster was inmiddels bezig om de zaken te fatsoeneren. Een uitnodigende glimlach verscheen op haar gezicht en ik sprong maar in het diepe, voor 25 euro kun je je ook geen buil vallen.

    Nina bleek al 5 jaar en Nederland te wonen en spreekt een aardig woordje Nederlands. Ze beweerde ook al lang in Den Haag te werken maar dat zal dan misschien in een privehuis zijn geweest want in de straat is ze redelijk vers. Hemdje en slipje uit maar de bh bleef aan. Enig kort voorspel werd toegestaan en leverde ook de toezegging op dat de bh bij het hoofdgerecht uit zou gaan (blijft een rare Hongaarse hobby om dat niet spontaan zelf te bedenken). Aangezien sluitingstijd naderde wilde Nina het tempo er in houden en bracht een rubbertje aan. Nina kakelt als je niet oppast de oren van je kop. Recent kreeg ik spontaan een inzakkende erectie bij Kristina die ook maar door ratelt. Allemaal heel vriendelijk maar bij mij is het praten of sex, een combinatie is geen succes.

    Gelukkig had ze nu haar mond vol en daarmee is ze ook op een andere manier bedreven. Helaas duurde het pijpwerk niet overdreven lang, ik wijt het maar even aan sluitingstijd. BH af (leuke borstjes) en op haar rug. Een ritje missio was aangenaam, de manier waarop ze lag en keer wond me op en ze was voldoende strak gevormd. Ze maakte na een tijdje wel de opmerking dat we een beetje op de tijd moesten letten maar dat kwam er niet dwingend uit, meer als een soort vriendelijk advies. Gewisseld naar doggy. Hierbij gaf ze af een toe een behoorlijke stoot tegen de stroom in, apart en aangenaam. De finish kon niet lang uitblijven. Daarna wachte ze even rustig af tot ik weer was afgekoeld en mijn gereedschap uit de doos viste. Een beetje jammer dat ik maar zelf moest uitzoeken hoe ik de zooi kwijt moest raken want ze haaste zich om zich aan te kleden en de spullen bij elkaar te rapen. Ook geen opfrisactie maar daar moet ik als laatste klant van de dag maar even geen mening over hebben.

    Best een aardige ervaring. Niet super maar in het perspectief van recente topervaringen in een iets andere prijsklasse en ambience (Julia, Mia en Angel) kon Nina ook bijna alleen maar als verliezer uit de bus komen.

    Deze dame is ook verkrijgbaar in een wat kleiner formaat een raam verder in de vorm van Lisa.

  2. Onderstaande 3 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 september 2013),Don Rudo ( 3 september 2013),Megaboob ( 3 september 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.