Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 355
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Gisteren laat in de ochtend (11.15 uur) aangekomen bij GT. Weinig mannen, maar al een behoorlijk aantal vrouwen die allen van de zon gingen genieten. Hetgeen leidde tot enkele leuke gesprekken, want klandizie was er niet. In de loop van de middag met Poolse Natascha naar de kamer geweest, prima ervaring en laat op de avond met Thaise Pop, die er duidelijk doorheen: ze had pijn, weinig variatie, weinig tijd, kortom slechte ervaring.

    Het was een dag met vele mooie vrouwen, waarbij deze week terug van weggeweest Hongaarse Anita. Voor het laatst: Tina & zus. Ook aanwezig Olga, Tess, Angela, Chantal, Sara, Sonja, Tanja1, Tanja2, Svetlana & Nana, Roxanna, Magdalena, Vivian, Ola, Sandra, Tina, Linda, Layla, Christina, Cassandra, Kim, Gabriella, Cindy, Kate en nog vele vele anderen. Een aantal dames was naar Kaarst geweest, maar inmiddels al weer terug. Conclusie: een mooie club voor de toekomst, vooralsnog weinig klanten en dus ook weinig vrouwen.

    MiniMe en Witlof4U maakten het feestje compleet. Om 00.30 uur werden we bijna tegen onze wil in tot neuken aangezet door het nieuwe Hongaarse klasje, maar dat was niet echt bezwaarlijk. Om 1.00 uur alle dames en Gustomass uitgezwaaid en de poort gesloten. De onderzoeker van de Erasmus Universiteit was helaas niet op onze uitnodiging ingegaan om een dagje mee te draaien in GT, wellicht verstandig want ik denk dat al zijn theoretische concepten de kast in hadden gekund.

  2. #2
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Standaard Ja, nee, weetniet....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot
    Betekent die nieuwe vestiging in Kaarts dat het aantal dames in GT nu verminderd is (en aangezien de parking en lockerruimte nog steeds uitpuilt de mannenpopulatie stijgt) waardoor de M/V verhouding flink voor ons mannen de verkeerde kant uitgaat?
    Kweenie...
    Afgelopen donderdag de proef op de som genomen (in GT dan) en bij het binnenkomen rond 14:00 inderdaad geschrokken van de echt foute M/V -ratio. Maar vorig jaar zomer was dat ook al zo; reken maar dat de combinatie van voetbal (de dames haten het gewoon) en vakantietijd altijd wat dames wegjaagt. Later op de dag werd het een stuk beter, trouwens.

    Wat wel interessant is, is dat de leiding van GT nu een wapen heeft tegen de gemeente Brueggen. De gemeente speelde ooit met het idee de belastingen aan GT fors te verhogen; GT had toch geen alternatief. Nu kan GT aan de gemeente dreigen de tent te sluiten en de dames naar Kaarst te migreren of in Brueggen op een heel laag pitje door te werken. En deze situatie is in ons (ijsberen) voordeel: geen belastingverhoging betekent geen risico op verhoogde entreeprijs en/of verminderde dienstverlening.

    Laten we de boel maar positief bekijken, voorlopig.

    W-L

  3. #3
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super avond ook voor de Duitsers

    Gisteren super middag en avond in de tuin van GT.en in de avond ook nog gezelschap van Sonny,Gustomas,Rex en andere bekende van het forum.
    Ook weer eens genoten van een heel jong meisje Paris en later op de avond met Seila uit Servie weer eens mee gegaan.
    Ook Cassandra kwam weer binnen rond 21.30 u en toen was het bijna vechten tussen Sonny en Rex wie eerst, en de massage olie moest gedeelt worden.
    Ik heb haar voor de volgende week al besproken om eens heerlijk een paar uurtjes met haar terug te trekken.
    Ook heb ik nog een aantal keren moeten horen over de reaktie bij Pamela die iedereen wel zwaar overdreven vond en zelfs vijandig geplaatst was.
    Dus heb ik vandaag maar eens gelezen wat er stond en gereageerd als een volwassen iemand en niet als een gefrusteerde ijsbeer.
    Hopende deze man eens te mogen ontmoeten.
    Verder was het een lange avond met drank,vrouwen en eten.

    P.S. maten zoals jullie weten laat ik me de les niet lezen.

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard GT=Grote T**ten?

    Was inderdaad een zonnige dag in de tuin van GT gisteren. Opvallend was dat er vrij veel "grote borsten" dames aanwezig waren (zoals Svetlana, Nanna, Lisa, Cochio en natuurlijk Olga), dit is wel eens anders geweest. Zelf ben ik niet echt een kenner, maar voor de liefhebber goed om te weten.

    O ja, dit bericht http://hookers.nl/showthread.php?t=67048 kan ik wel wat nuanceren: GT zelf heeft misschien geen WiFi AP, maar wel de bouwmarkt (of een woning in de buurt) waarop het prima werken is vanuit zowel de hal als in de tuin! (AP naam: default, onbeveiligd).

    Op dit forum dus weer de antwoorden op al uw vragen :teuflisch

  5. #5
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    27 mei 2009 @ 10:44
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Opvallend was dat er vrij veel "grote borsten" dames aanwezig waren (zoals Svetlana, Nanna, Lisa, Cochio en natuurlijk Olga), dit is wel eens anders geweest. Zelf ben ik niet echt een kenner, maar voor de liefhebber goed om te weten.
    Hey minime, dat is goed nieuws voor deze jongen.
    Denk dat ik me a.s. woensdag dan wel goed kan vermaken.
    Bedankt, je hebt mijn hele weekend goed gemaakt.

    groetjes,

    intergames
    beter 1 vagina in de hand dan de lucht van 10 in de neus.

  6. #6
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Prima vermaakt vrij 30-06

    Vrijdag voor de afwisseling maar weer es naar GT. Nog ff de laatste minuten meegepakt van de verlenging Duitsland - Argentinië en de strafschoppen mogen aanschouwen waarbij Duitsland de meerdere bleek en toch won uiteindelijk. Gelukkig zat de sfeer er dus meteen in bij de aanwezige dames.

    Hierna gezellig met Sonny en Jansen wezen eten van de barbeknoei om vervolgens met een Salitos aan de mond rustig rond te kijken welke lekkere chick ik deze avond zou gaan verwennen. Eerste ronde met de Duitse Alexia weggeweest. Heerlijk uurtje mee weggeweest. Ja Duitsland had gewonnen en dat was bij haar duidelijk te merken want het was werkelijk super met haar op de kamer.

    Tweede ronde ( ook weer met een Duitse) met Jill. Wat is dit een sexmachine zeg, ongelooflijk wat een super geil wijf. In de tuin op een schommelstoel haar heerlijk bereden...............

    Derde ronde wilde kleine Rex ook nog wel en had de lekkere Russische Cassandra al snel in het vizier. Afspraakje meegemaakt en samen met Sonny nog wat gegevens over haar uitgewisseld. Sonny zat al klaar met z'n massage olie en zei dat hij de eerste zou zijn, Nee dacht Rex dat gaat mooi niet door. Omdat ik mijn ijsbeervriend Sonny ook nog gunde om met haar de kamer op te gaan afgesproken dat ik een halfuur zou gaan en dat er dan nog ruim een halfuur voor Sonny overbleef om haar ook te verwonen...............Goede afspraak uiteindelijk want Cassandra heeft me heerlijk verwend. Wat is dit een leuk en lief en lekker meisje. Heerlijk laten verwennen door haar. Zeker voor herhaling vatbaar de volgende keer....................

    Hierna had Rex eigenlijk nog wat kraft over en nog snel voor het einde met de Poolse Melissa weggeweest. Werkelijk een heerlijk halfuurtje mee wezen rollebollen, heerlijk.....................

    Poe poe 4 keer naar de kamer geweest en ik had nog steeds energie over. Ongelooflijk. Volgende keer maar ietsje rustiger aan doen. Maar ja je leeft maar één keer dus....................Wat een super avond!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  7. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Bijzonder.............

    Ik vergat nog iets alleraardigs te melden dat voordat ik met Jill ging stoeien ik nog lekker aan het ouwehoeren was met Jansen er ineens een Duitse schone naar ons toe kwam ( tenminste dit dachten wij) en aan de kerel achter ons op de loungebank vroeg of hij zin had om een trio te doen met twee vrouwen inclusief zijzelf en dat een ander ijsbeer toekeek, maar dat hij zelf niets hoefde te betalen, zelf mocht bepalen hoe lang hij wilde blijven, maar dat die andere ijsbeer mocht toekijken. Jansen en ik zeiden almeteen van........die gaat zich lopen afrukken die man. Later bleek dat dit idd het geval was.

    Dit gebeurd mij nou nooit eens dat ik wordt uitgenodigd door een vrouw om een trio te mogen doen en dat een ander voor mij betaald............

    Ik vond dit toch wel geinig. De ijsbeer in kwestie wist me later nog te vertellen dat dit zijn eerste bezoek was aan een fkk club. En dan al meteen zoiets meemaken is toch waanzinnig................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex

    Hierna gezellig met Sonny en Jansen wezen eten van de barbeknoei om vervolgens met een Salitos aan de mond rustig rond te kijken welke lekkere chick ik deze avond zou gaan verwennen. Eerste ronde met de Duitse Alexia weggeweest. Heerlijk uurtje mee weggeweest. Ja Duitsland had gewonnen en dat was bij haar duidelijk te merken want het was werkelijk super met haar op de kamer.

    Tweede ronde ( ook weer met een Duitse) met Jill. Wat is dit een sexmachine zeg, ongelooflijk wat een super geil wijf. In de tuin op een schommelstoel haar heerlijk bereden...............

    Derde ronde wilde kleine Rex ook nog wel en had de lekkere Russische Cassandra al snel in het vizier. Afspraakje meegemaakt en samen met Sonny nog wat gegevens over haar uitgewisseld. Cassandra heeft me heerlijk verwend. Wat is dit een leuk en lief en lekker meisje. Heerlijk laten verwennen door haar. Zeker voor herhaling vatbaar de volgende keer....................

    Hierna had Rex eigenlijk nog wat kraft over en nog snel voor het einde met de Poolse Melissa weggeweest. Werkelijk een heerlijk halfuurtje mee wezen rollebollen, heerlijk.....................

    Poe poe 4 keer naar de kamer geweest en ik had nog steeds energie over. Ongelooflijk. Volgende keer maar ietsje rustiger aan doen. Maar ja je leeft maar één keer dus....................Wat een super avond!!
    Volgende keer 3 en een half keer en goed dat je teveel had gepint

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Vertraging

    woensdag 5 juli ook dan weer grenscontrole maar bij vertraging naar GT geen probleem want de Kino blijft die avond langer open.
    Ook het bos achter de tuin met schommelstoelen blijft open.
    Neem wel citronella mee tegen muggenbeten (muggen blijven weg en vrouwen mischien ook )


    Jansen (lust er wel pap van)

  10. #10
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    ik ga geen super gebouwde excel spreadsheets in elkaar flansen...............
    Iets off topic, maar vooruit:

    Ik heb eenmaal (najaar 2004) een Nederlandse ijsbeer met een spreadsheet in GT bezig gezien - gedownload en gesorteeerd uit een toen tamelijk populair forum.... nou ja...

    W-L

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    wow, dat moet wel een hele aparte dame zijn die Carry! en dat terwijl MY en ik buiten in de tuin verwoede podingen deden om 2 hongaarse dames van ons af te slaan (de 1 heet Janet, de ander heel toepasselijk Ficky, uh, ik bedoel Vicky!)

    fijn dat hier in ieder geval nog de GM recenties te lezen zijn! :D


    NW2 : Zijn recensies wel .......
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 juli 2006 om 21:59

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wagons-Lits
    Iets off topic, maar vooruit:

    Ik heb eenmaal (najaar 2004) een Nederlandse ijsbeer met een spreadsheet in GT bezig gezien - gedownload en gesorteeerd uit een toen tamelijk populair forum.... nou ja...

    W-L
    Lalande had in het begin hele lijsten bij zich en neukte alleen de top ( en uiteraard de extra's wat bij hem in de smaak viel ) Ook Caligula had en heeft een lijst dan wel boekjes met vertalingen.Tommyvv had oo zo'n systeem. Nemo heeft alles in zijn PDA opgeslagen en Willi69 in zijn hoofd ........

    Maar Rex er zijn dus wel mensen die jou aan een spreadsheet kunnen helpen maar ik denk dat jij beter gewoon een beetje kan rondneuken

    Gr Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    wow, dat moet wel een hele aparte dame zijn die Carry! en dat terwijl MY en ik buiten in de tuin verwoede podingen deden om 2 hongaarse dames van ons af te slaan (de 1 heet Janet, de ander heel toepasselijk Ficky, uh, ik bedoel Vicky!)

    fijn dat hier in ieder geval nog de GM recenties te lezen zijn! :D

    een hele geruststelling, de leuke dingen gaan gewoon door.
    Zowel in GT als daarbuiten.

    Ja MiniMe het was me een gebeuren daar op dat parasolterras van GT. Maar nu maak je me wel neiuwsgierig, de zus van Tina is dat Janet of Vicky??


    Groetjes, Gusto mass todo al Tiempo dÓro.

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Geluidsoverlast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Dat kon ons niet deren en Carry slaakte een luide kreet, jawel rubbertje zat erom en rijden maar. Een tot dan toe verborgen gebleven cowgirl kwam in Carry tot leven.Hihaaaahhh Er was geen houden aan, en nu kon Gustomass de rest van het gebeuren geen snars meer schelen, enkel was het nu zaak om zijn eigen zaakje zo heerlijk mogelijk tot een happy ending te brengen. Sjonge jonge, con mucho fuerte, wat een vuur komt er uit zo’n Latina, geweldig hoor.
    Gustomass.
    Nou Nou GM,

    Ik was tijdens deze actie samen met Cassandra in een blokhut. Nu kan ik haar woensdag toch vertellen waar dat geluid vandaan kwam
    We vroegen ons al af of er iemand vermoord werd

    Mooi verhaal GM

    BR, Sonny

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    een hele geruststelling, de leuke dingen gaan gewoon door.
    Zowel in GT als daarbuiten.

    Ja MiniMe het was me een gebeuren daar op dat parasolterras van GT. Maar nu maak je me wel neiuwsgierig, de zus van Tina is dat Janet of Vicky??


    Groetjes, Gusto mass todo al Tiempo dÓro.
    De zus van (disco girl) Tina, is een andere Hongaarse dame, alweer weekje of 2 in GT..........het lijkt erop dat Hongarije langzaam weer goed vertegenwoordigd is in GT!

    Vicky is geblondeerd, beetje mollig, met spleetje tussen haar tanden en nu een week of zo in GT. Janet had vrijdag haar allerleerste werkdag in GT en werd door Vicky bijgestaan als tolk.

    Fijn dat we weer lekker off-topic kunnen bezig zijn he! :D

  16. #16
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    Janet had vrijdag haar allerleerste werkdag in GT en werd door Vicky bijgestaan als tolk.
    Dan moet die Vicky wel erg snel Duits of Engels geleerd hebben, woensdag sprak ze echt alleen nog maar Hongaars, toen speelde een andere Hongaarse voor tolk. Uiteindelijk toch maar de tolk verkozen boven Vicky.

    A viszontlásra, GT-junky

  17. #17
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    de lamme die de blinde leidt moet je maar denken........:D

    Vicky spreekt inderdaad nog geen "ueberdeutsch" maar heeft zich in korte tijd wel de GT woordenschat aangemeten (nah? zimmer? schluessel? ficky? spaeter? whirlpool? 50 euro! usw....) en zo helpen de dames elkaar verder. Zie het als de intensieve taalcursussen in het klooster bij de nonnen. Ook daar wordt je de hele dag opgesloten tussen de dames en kun je binnen een week een taal redelijk onder de knie krijgen

    ben dan wel weer benieuwd wie de tolk van Vicky was? en wie was haar tolk dan weer?
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 juli 2006 om 23:24

  18. #18
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME
    ben dan wel weer benieuwd wie de tolk van Vicky was? en wie was haar tolk dan weer?
    Een weer in GT teruggekeerde dame, Anita , die inmiddels na een maand of 8 wel behoorlijk goed Duits spreekt, althans beter Duits spreekt dan dat ik Hongaars spreek

  19. #19
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    ++++++++Kort tevoren had ze me nog verteld dat vandaag weer haar eerste dag was, dat ze met niemand echt ver was gegaan op de kamer en dat ze zo geil was als boter, en dat ze gewoon zin had om eens heerlijk genomen te worden.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++

    Kann ich mir vorstellen

    Viele Grüße
    Sunny (der sie an ihrem 1. Tag dann doch "unbefriedigt" gelassen hat ........................ ich denke unser Willem wird diesen meinen Kommentar verstehen ...........)

  20. #20
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Die blokhutten met airco zijn wel een uitkomst voor de ijsbeer ........:D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #21
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Die blokhutten met airco zijn wel een uitkomst voor de ijsbeer ........:D

    Willem2 :wink:

    Als alles woensdag 5 juli maar perfect werkt incl. de airco's .

    Hoop dat het weer nog even goed blijft want er wordt slecht weer voorspeld.

    Groeten,

    De Cock.

  22. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Neem wel citronella mee tegen muggenbeten (muggen blijven weg en vrouwen mischien ook )

    Jansen (lust er wel pap van)
    zeg dat aan W-L. Dan heeft hij weiniger probs bij het volgende date met Linatje.........

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard weg is weg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie
    zeg dat aan W-L. Dan heeft hij weiniger probs bij het volgende date met Linatje.........
    Doe ik maar is het de bedoeling dat zij dan ook weg blijft? daar heb ik nog een sterker middel voor bij me.

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Frage wie helpt me??

    Ben toch niet helemaal nieuw op dit forum, maar het lukt me al enkele dagen niet om ee GT recensie verstuurd te krijgen.

    Kan iemand mij vertellen waarom het niet lukt.
    Mijn vermoeden is dat de omvang te groot kan(zal) zijn. hoe groot mag ie wel zijn??

    Gustomass wacht met smacht op antwoord.
    Hoop toch te kunnen publiceren anders moet ik hem uitprinten en morgen bij Golden Time voorlezen.

    Wedden dat ik snel antwoord krijg.

    Groetjes, Gusto Mass.

  25. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Ben toch niet helemaal nieuw op dit forum, maar het lukt me al enkele dagen niet om ee GT recensie verstuurd te krijgen.

    Kan iemand mij vertellen waarom het niet lukt.
    Mijn vermoeden is dat de omvang te groot kan(zal) zijn. hoe groot mag ie wel zijn??

    Gustomass wacht met smacht op antwoord.
    Hoop toch te kunnen publiceren anders moet ik hem uitprinten en morgen bij Golden Time voorlezen.

    Wedden dat ik snel antwoord krijg.

    Groetjes, Gusto Mass.
    Als de bericht grootte te groot is of je te veel smilies gebruikt zie je dat volgens mij als je het bericht probeert te verzenden.
    Er is volgens mij wel een maximum aan het aantal tekens/berichtgrootte dat je mag gebruiken net als in een IM, maar kan me totaal niet voorstellen dat Gustomass die altijd zeer extreem kort en bondig formuleert en schrijft ooit tegen dat maximum aan zal lopen .

    Gr. B. :wink: :wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 15 1234511 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15.