Naam: Martha
Nationaliteit: Colombiaans
Taal: Engels
Leeftijd: 30 jaar (maar heeft het lichaam van een 23-jarige)
Lengte: 175 cm
Cup: B
Postuur: slank
Kleur haar/ogen: bruin/bruin
Service: tongzoenen, beffen, PZC

Ik had net mijn badjas aangetrokken en zag ik Martha lopen. Een van de mooiste Colombiaanse die ik ooit gezien heb. Ik was regelmatig met haar op de kamer in 2008 en 2009.

Daarna hadden we elkaar niet meer gezien. We herkenden elkaar meteen. Ze was niets veranderd en nog steeds oogverblindend mooi. We zijn een uur op de kamer gegaan en het was killer sex. Ze is slank, mooie B cup, mooie lange haren en een prachtig zandloperfiguur en een partij billen, mooier kan niet. Ik duwde haar tegen de muur en draaide haar om en stak mijn gezicht tussen haar billen en likte haar helemaal af tot aan haar voeten toe. Ze wilde dat ik op haar billen sloeg en dat deed ik ook. Alleen durf ik het nooit zo hard te doen, bang dat mensen het horen.

Straks denken ze nog dat ik haar in mekaar sla. We zoenden elkaar passioneel en ik likte haar met volle overgave. Toen we sex hadden en ik haar op zijn hondjes nam, gleden mijn handen over haar rug naar haar billen. Haar rug was kletsnat en haar gezicht vuurrood. Ik trok me af, terwijl ze me zoende en ik kwam al snel klaar. Daarna heb ik nog met een uur verlengd en hebben we nog heerlijk gesproken.