Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Het Poortje en De Rode Lantaarn in Haarlem

    Gisteravond tegen 22:00 uur was ik nog even naar Het Poortje (www.haarlempoortje.nl) en De Rode Lantaarn gegaan in Haarlem. Dit is de rosse buurt van Haarlem. Het Poortje ligt aan de Lange Begijnestraat. Hier moet je 2 Euro betalen om naar binnen te kunnen.

    Binnen kom je in een hofje terecht. Je hebt hier een kleine binnenplaats met fonteintje en daarom heen de kamertjes. Het ziet er verzorgd en charmant uit. Hier begon mijn wandelcarrière in 1995. De beste periode van Het Poortje was van 1995 tot 2003. Toen zaten er heel veel Russische en Poolse dames. Echt schitterende meiden en met velen hele goede sessies gehad. Als ik 25 Gulden extra betaalde, dan mocht ik vaak ook zoenen. Maar het is sinds 2003 wel heel erg achteruit gegaan. Er zijn nauwelijks meiden meer.

    Gister zaten er drie meiden bij Het Poortje en drie bij De Rode Lantaarn aan de Korte Begijnestraat. Maar zo nu en dan kom je er nog wel eens een leuke meid tegen. De service is er sowieso stukken beter als op de Wallen en toeristen kom je er nauwelijks tegen. Soms ga ik alleen even kijken uit nieuwsgierigheid of er nog wat zit, maar bij een vrouw naar binnen ga ik zelden meer. Het moet dan wel heel bijzonder zijn.

    Toch jammer dat die gloriedagen in Het Poortje voorbij zijn. Ik heb daar superhete sessies gehad en het was er vaak ook echt druk. Dan stond ik soms twee tot drie uur te wachten, omdat ik geen keus kon maken of ik stond te wachten tot het gordijn open ging. Dan ging ik altijd een cola drinken in het gedeelte waar de bioscoop is.

    Ik weet nog een keer dat ik een Oekraïense daar ontmoette. Ik was vaak bij haar. Echt een geweldige meid met borsten om af te likken en een lichaam, mooier kan niet. Ik betaalde dan 75 Gulden en dan mocht ik ook zoenen. En over de borsten klaarkomen was bij veel vrouwen standaard, slechts enkelen zeiden dat dit extra kostte.

    Dat waren nog eens tijden. Ik was toen rond 20 jaar en was toen vaak net zo oud als de meiden zelf. Gister was ik dus weer eens bij Het Poortje. Ik zag mijn gezicht in een van de lege ramen. Ik ben oud geworden. Een rimpel hier en daar. Kaler geworden. Ik hoorde de klokken luiden van de Grote Kerk. Dit geluid herinnert me altijd aan Het Poortje en de herinneringen aan die goede oude tijd. Jammer dat deze tijd voorbij is.

  2. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (25 augustus 2013),Megaboob (25 augustus 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    de rode lantaarn bergm550 daar liggen voor mijn ook leuke tijden met oa jeneffer en sonja ja die duisburg spesjalist weet de weg ook wel

  4. #3
    Geregistreerd
    27 oktober 2014
    Last Online
    1 november 2014 @ 11:58
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mooi verhaal! Ik ben vorige week voor het eerst gaan verkennen daar met de fiets, maar ik ben nog nergens naar binnen geweest. Kan je mij vertellen wat de gemiddelde prijzen zijn en hoe lang? Welke dag/tijdstip kan je het beste gaan? het ziet er altijd zo dood uit. Vorige keer was ik daar rond 15.00 uur op een zaterdag, maar volgens mij is het beter in de avonduren te gaan rond 20.00 uur??
    Graag jouw advies. alvast bedankt!

  5. #4
    Geregistreerd
    30 november 2019
    Last Online
    26 juli 2023 @ 13:32
    Berichten
    7
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    15 in 4 posts

    Standaard

    Maandag 2-12-2019 Haarlem De rode lantaarn 1 Dame aanwezig , het poortje buiten de betaalzone 3 dames : Carmen, het steegje : Leeg

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

Babylon 468*60   Diamond 468*60