Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 148
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Beitrag Jamila / ямила (Russische, ook BSH/YY/PSR)

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
    Lengte dame : 1.78m
    Postuur/Cupmaat : slank / B-C
    Nationaliteit/Taal : Russische (Karzachstan) / Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: Tongzoenen, PZC, FT, Neuken, Beffen
    Voordelen: Typische Russische service
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 45min
    Prijs : 1 program (50euro)
    Extra’s bij het bezoek: Heel veel after sales

    Jamila / ямила, 16 oktober 2006

    Ik had Jamila nog niet eerder bij Ome Bernds gezien, echter ze schijnt er al een aantal maanden te werken. Jamila is een mooie Russische verschijning welke opvalt door haar lengte. Mooi slanke dame van 1.78m groot. Typisch rond slavisch gezicht, tja dan is Sonny verkocht. Zeker wanneer je in de situatie zit waarbij je de afgelopen weken geen sex hebt gehad. Over de service kan ik kort zijn. Gewoon goed en volgens de Ome Bernds normen. De after sales weet ze ook volledig in te vullen. Het scheelde niet veel of ik was voor de tweede keer met haar naar de kamer gegaan. Jamila woont al heel lang in Duitsland en spreekt daardoor perfect Duits.

    BR, Sonny:wink:

  2. #2
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ze was weer lekker

    Onlangs weer van deze Jamila mogen genieten. Wat is dit toch een lekkere dame. Mooi figuurtje met onzettend lekkere lange benen. Ze had me weer te pakken en was me binnen no-time vollop aan het pijpen terwijl ik op een barkruk zat onder in de kelder. Service was weer TOP!. Het liefst wordt ze lekker geneukt. Je moet wel af en toe de hand voor haar mond houden, want ze gilt alles bijelkaar.
    Helaas is ze er niet op de Halloween party (31.10.2006)

    BR, Sonny:wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch voorproefje op Haloween??

    Hallo(ween) Sonny,

    ben jij lekker wezen voorproeven voor Halloween.
    Ik zie je straks....
    Gustomass.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Onlangs weer van deze Jamila mogen genieten. Wat is dit toch een lekkere dame. Mooi figuurtje met onzettend lekkere lange benen. Ze had me weer te pakken en was me binnen no-time vollop aan het pijpen terwijl ik op een barkruk zat onder in de kelder. Service was weer TOP!. Het liefst wordt ze lekker geneukt. Je moet wel af en toe de hand voor haar mond houden, want ze gilt alles bijelkaar.
    Helaas is ze er niet op de Halloween party (31.10.2006)

    BR, Sonny:wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Jamila, uit Kazachstan

    Dit is nu eens een mooi meisje. Wat een lijn , wat een figuur.
    Over smaak valt niet te redetwisten, maar haar gezichtje heeft iets. Typisch Russisch , of beter gezegd van een streek nog veel verder weg dan Rusland.
    Is niet mijn gewoonte (en bevond me dan nog in een niet opperbeste toestand) , maar toen ik de club binnenkwam , ik zag haar , en ... was weg naar haar. (is niet mijn gewoonte)
    Ik dacht : het is donderdag , straks is het heel druk , nu is ze vrij. aangrijpen die kans , nu ze beneden alleen in de sofa zit.
    Heel mooi meisje. Lief. Hier komt het weer : Sorry, moet vervelend zijn om steeds te lezen : Gewoonweg perfecte, prachtige borstjes, kompleet mijn smaak.
    Op de kamer het normale ritueel doorlopen.
    Niets verkeerds mee, met dit meisje.
    Ze vraagt me of ik haar wil likken, en gaat bovenop mij hangen , zodat ik een goed uitzicht heb en goed bij haar liefdesgrotje kan.
    2 minuutjes later vraagt ze om te wisselen en gaat nu op haar rug liggen : is lekkerder volgens haar. OK.
    2 minuutjes later vraagt ze om te ficken.

    Helemaal niets verkeerds mee. Maar ..... wie gebiedt wie ??? Wie hoeft wie te betalen ???
    Toen ik haar zag was er onmiddellijk bij mij die klik in mijn hoofd.
    Maar geloof dat deze zich louter langs mijnentwege voordeed.
    Laat er echter geen misverstand over bestaan :Service, ook o.a. pijpen van haar : volkomen in orde , echt gelijk Hof - normen. Niets verkeerds mee.

    Was prettig met haar op de kamer. Maar idem verhaal gelijk bij Diana . Heb heel goed weet van welke TOP service vele meisjes hier in deze club aanbieden. Dat er echt meisjes zijn die met je vrijen en je liefkozen, liever en met meer gevoel dan je allerbeste vriendin.
    Om nu precies dan Jamila aan te bevelen ?
    s'Avonds, omstreeks 21.00 nog een 2e keer met haar op de kamer.
    Medelijden is een slechte raadgever. Maar ja, haar borstjes maakten hele grote indruk op me. (sorry om nog eens te schrijven)
    Het was donderdag , en eigenlijk toch vrij behoorlijk druk . (o.a. Rita, Anna, Tatjana ((en niet Katjana, gelijk ik verkeerdelijk schreef)) de ganse dag niet vrij aan te treffen, Mara wel.)
    Jamila zat eigenlijk gedurig aan - eigenlijk steeds - zo gans alleen. Ben haar nog een keertje of 2 gaan vragen hoe dit kwam . Zo mooi , misschien wel de mooiste van deze club en dan steeds maar zo alleen. Ze glimlachte dan zo lief.
    (Deze club heeft vele vaste bezoekers , precies toch dat Jamila niet zo heel veel vaste klanten heeft. Vermoed dat velen nu net toch andere meisjes boven haar verkiezen. )
    Ik was heel graag bij haar, vond het prettig , ook deze 2e keer, maar had heel erg de indruk deze 2e keer (heb het op het randje af, juist niet aan haar verteld) dat het steeds in mijn hoofd spookte : Wie betaald nu wie eigenlijk ?
    (zij geboodt me ,om te ficken en hoefde hier aan te voldoen bij haar.)

    Ze vertelde me (en ik ook van een andere heeel nette jongen gehoord heb, die me 20 jaar loog over zijn leeftijd , want kon niet zijn wat hij me vertelde over zijn leeftijd) dat ze geen FT doet . Niet mogelijk. En ook - vast te stellen - spijtig- tongzoenen : niet zo heel graag . Komt niet uit haar hart. Halverwege de sessie op de kamer bleek het eigenlijk al niet meer te gaan. (En had een doos TicTac bij me - frisse adem)

    We lezen steeds zovele Jubelverhalen over de meisjes. We schrijven zo graag heel lekkere belevenissen neer. Maar iets mindere ervaringen (minder in elk geval dan de deze die collega Sonny had) is niet eenvoudig neer te pennen.

    Kortom , om af te sluiten.
    Echt waar : 2 mooie sessie's met haar beleeft : maar om anderen haar nu precies aan te bevelen ? - ? -.
    Zelfde verhaal gelijk bij Diana : Om voor haar nu precies 70 km en 1 uur verder te rijden dan afslag GT of PHG ? - ?-.

    Maar wat een lijn / figuur / wat een model. En een speciaal lief gezichtje en ... heel nette mooie, piepkleine borstjes. Net mijn smaak.
    Misschien toch nog weer eens volgende keer ?????

    Ze werkt maar 2 of 3 dagen in de week in deze club (donderdag was er bij) Gaat , dacht ik , nog verder naar school, voor verdere studies.

  5. #5
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Heb daarnet nog even iets gepost over Diana , wil dit beslist ook doen bij Jamila.
    Hoop dat mijn vorig bericht net niet te negatief klonk? Neen toch ?
    Hou wel van dit meisje. (maar wat is houden van in een club ?) En vond de tijd bij haar op de kamer beslist aangenaam. Positief.

    Maar had mijn bericht geschreven - met te veel in mijn achterhoofd : nu komen er zoveel Hollanders , vanuit GT en PHG naar hier gezakt - wat biedt deze club meer dan die clubs ? Wat voor service van meisjes overtreft de deze van die meisjes daar ?
    En geloof dat precies hier dan , het hele gebeuren van en met Jamila niet veel verschilt (lees niet veel bovenuit steekt dan service aldaar).
    Gelieve zo mijn vorig bericht hierboven te verstaan.

    Tijd met Jamila was beslist prettig , maar kon niet van de indruk ontdoen dat het een beetje standaard/standaard was. Maar op zichzelf helemaal eigenlijk niets verkeerds mee.
    Feit is wel dat FT niet mogelijk was, (ook niet in gezicht) en dit vertelde me ook een ander iemand. Mag en kan dit niet veranderen na een tijdje ?

    Wat Sonny ook aanhaalde : Aftersales van haar : was goed . Goed zo meisje.

    Hoe prettig de tijd met haar was, moge duidelijk zijn doordat ik ze s'avonds een 2e maal mee op kamer nam en .... dat het wiederholungsgefahr, volgende keer, bij volgend bezoek, beslist .... meer dan 50 % bedraagt.

  6. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:02
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Euuuhhhh, was vandaag met een meisje die zichzelf ook Jamila (of had ik denaam niet goed verstaan) noemde. Ze kwam echter uit Duitsland, was iets jonger dan in het paspoort aangegeven en had een piercing in de navel. TZ was wel mogelijk. Wellicht een andere dame?

  7. #7
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Jamilla was ginsteren aanwezig. Ik had haar voordien nog nooit gezien.

    Een heel mooie dame. Ik was graag met haar naar kamer geweest maar zij was jammer genoeg bijna constant bezet.

    Het zal dan ook voor een komende bezoek zijn.

  8. #8
    Geregistreerd
    18 september 2007
    Last Online
    2 januari 2015 @ 13:52
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft iemand ondertussen ervaringen met Jamilla ?
    Laatste recensie dateert uit 2005. Wat ondertussen met FT ?

  9. #9
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Berichten
    81
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard maybe I'm wrong, but...

    I saw her when I visited the Bernds two weeks ago. I doubt she is russian, as mentionned above in the title. She looks like a kazakh of german origins, her features don't seem russian. There was a important german minority in Kazakhstan and most members of this minority were granted german nationality.

  10. #10
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Lächeln ze is er nog....

    Denk dat ik het met monsieur Beauvit eens ben qua afkomst. Jamil(l)a is er trouwens inderdaad nog. Vorige week heeft ze heeeel gezellig meerdere Nederlandse heren en een Belg achter elkaar gedaan - het was feest.

    wat een meid :D
    wat een meid :p
    wat een meid :teuflisch


    W-L

  11. #11
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:41
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Daumen hoch

    "She got Legs. She knows how to use 'em. She never begs, she knows how to choose them. Everytime shes dancin she knows what to do. Everybody wants to see if she can use them. Shes so fine, shes all mine. Girl, you got it right."

    Zowel maandag als gisteren (verkleed als Within Temptation fan / Dracula bruidje (streep weg wat niet van toepassing is)) had Jamilla totaal niet over gebrek aan aandacht te klagen. Ze kan ook best aardig met die danspaal overweg, al lacht ze opmerkingen daarover meestal weg. Grinnik, nou met zo'n stel benen en Betty als danspartner maakt het geen donder uit. Iedereen had de handen op mekaar en een aantal beren hun tong uit de mond. Deze racebeer heeft haar maandag als laatste gekozen, en daar was ie zeker over te spreken. Het alom bekende Hof-niveau dus (oké, niks met FT, maar da's geen vereiste in mijn geval; hauptsache is dat de chemie er is)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  12. #12
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Daumen hoch Ze lijkt zo onschuldig.....

    maar eenmaal op de kamer is de wervelwind van de Tasmaanse duivel er helemaal niets bij

    Kort samengevat:
    een snoepje!
    She aims to please!
    Benen die ergens onder haar oksels eindigen!
    Zoenen alsof morgen de wereld vergaat!
    LEKKKKERRRRRR!

    GRTZ, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  13. #13
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Last Online
    12 februari 2010 @ 01:06
    Locatie
    Midden-Ned.
    Berichten
    107
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch JamilaAAAAAHHHHHH

    Ik schrik er eigenlijk van dat er hier zo weinig geschreven is over die heerlijke vrouw. Nadat ik voor het eerst van mijn leven in Bernds aan was gekomen al kunnen genieten van de mooiste portier die ik ooit heb gezien!!! Het was Jamilla, en ik heb met haar dan ook maar direkt de grootste druk van het ketelte gehaald, eerst op de bank (werelds!!!) en daarna op de kamer , om een lang verhaal iets korter te maken (ik lees de verhalen van de weledele heer Gustomass ook wel eens , maar daar moet je even de tijd voor nemen, wat overigens wel positief bedoeld is) ik heb het na de nodige standjes en vooral in doggy.......wat een mooie kont heeft ze dan, af mogen maken in haar heerlijke pijpmondje. Nu lees ik hierboven dat ze het ook weleens geweigerd heeft maar dat zal wel te maken hebben met ed welbekende vrouwelijke hormoonhuishouding denk ik dan maar:green_smi.
    Veel haast had ze ook bij de tweede sessie niet, want ook daarbij heb ik bijna een uur van haar diensten:D gebruik mogen maken.
    Kortom: een heerlijke vrouw!!
    " Still going strong....... "

  14. #14
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:52
    Berichten
    57
    Discussies
    0
    Thanks
    134
    Thanked
    75 in 15 posts

    Standaard Super sessie met deze mied

    Laatst bij Ome Bernds geweest. Eerst een heerlijke sessie gehad met Mara en daarna met Jamilia. Wat een geweldige meid!! Ze zat al een hele tijd alleen onderuit gezakt in de bar beneden. Ben na een tijdje maar bij haar gaan zitten. Eerst wat gedronken en lekker kletsen. Na een tijdje begon ze mij lekker te strelen en wild te zoenen. Terwijl we heftig aan het zoenen waren verdween haar hand onder de handdoek en begon ze mijn lul heerlijk te masseren. De handdoek werd los geknoopt en mevrouwtje zakte af voor een lekkere maar zeer stevige pijpbeurt. Heb haar een paar keer moeten remmen anders was het op de bank al gebeurd. Vervolgens na de speelweide vertrokken daar haar heerlijke kutje gelikt. Ze greep een condoom en begon mij als een wilde te berijden, ze neukt echt wild maar wel lekker. Ik voelde mijn zaad al langzaam opkomen borrelen en vroeg haar wat rustiger aan te doen. Rustig aan doen is moeilijk met Jamilia nadat ze enkele seconden rustig aan had gedaan ging ze weer als een malle tekeer. Op een gegeven moment draaide zij zich om rukte het condoom van mijn lul en begon aan een finale blowjob. Hard, diep en nat geweldig lekker. Het duurde ook niet lang voordat ik heftig in haar mond ontplofte, het sperma liep langs haar wang en ze zoog nog even flink door.

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Vrijdag 02/05/08

    En zo werd het 11 uur, was het allemaal allang mooi geweest en normaal gesproken eindigt HM's verhaal hier.
    Zo niet gisteren, want liep me de hele dag al te verlekkeren aan het allermooiste meisje in het Hof: Jamila.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Gezien haar overtuigende service op de bank wist ze met haar mondje heel goed raad. En liet me dus nog 'n ultieme maal verleiden toen ook Jamila wijdbeens op de bank naar me knipoogde. Dus zat even later met Jamila in m'n armen te tongzoenen, gevolgd door alweer 'n goed stuk blaaswerk. Op naar de kamer dus, maar deze laatste keer bleken m'n ogen groter dan m'n buik. Kwam het omdat we niet echt 'n klik hadden, of omdat de slijtage inmiddels vat kreeg op HM ? Hoe dan ook, heb voor het eerst in 32 Hof-bezoeken een sessie vroegtijdig beeindigd. Als je niet meer geil wordt van het allermooiste Hof-meisje dat uitgebreid aan je slurf zuigt, is het hoog tijd om te stoppen :o.
    Tja, hoe is het mogelijk .

    P.S.: Jamila is van 'n brunette veranderd in 'n blondine.
    Founding Member

  16. #16
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Last Online
    8 oktober 2008 @ 21:23
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Dag allemaal,

    Het is al een tijdje geleden dat ik op dit o zo prachtige forum kwam, maar dat heeft alles te maken met het vele werk, en bijgevolg de weinige tijd die er over schoot om de twee keer drie uren rijden van en naar Bernd’s Sauna Club te doen.

    Maar ditmaal had ik er weer eens zin in, en dus trok ik, dit keer op mijn eentje, vandaag weer maar eens naar deze fantastische genotstempel, om er een lange dag van te maken, in principe zelfs tot sluitingsuur. Een hotel in de buurt was daarom ook al gereserveerd.

    Aankomst om 15u15. Wat eten, fijne massage van Tanja, saunaatje en zo verder. Er liepen verschillende meisjes rond die ik niet kende, wat ik eigenlijk steeds een beetje vervelend vind, want ik vertrouw liefst op de vaste waarden. En verschillende meisjes die tot mijn favorieten behoren waren er ook al niet, zoals Ina en Rita. Maar goed, gestart met Anna, die alleen maar beter wordt. Dan toch maar eens meisje geprobeerd dat er weliswaar al heel lang rond loopt, maar ik nog niet gehad had, zijnde Tanja van Oekraïne. Excellente ervaring, alle tijd van de wereld, had er zelf ook plezier in, met nog wat nakeuvelen achteraf. Een echte aanrader.

    Dan eens Jamila geprobeerd. Was er twee jaren geleden bij toen ze haar eerste dag op het Hof presteerde, maar toen zelf niet in het aas gebeten en de jaren daarop ook niet. Fysiek inderdaad een prachtig meisje, echt mijn type, maar ze komt nogal koud en afstandelijk over. En de kritieken van de heren op die eerste dag waren ook niet echt geweldig te noemen.

    Maar goed, na twee jaren Hof overleefd te hebben moet je in principe toch wel wat in je mars hebben, dus ditmaal toch maar geprobeerd. Conclusie: van alle dames die ik tot op vandaag gehad heb was dit wel de minste. Conversatie nul. Koud. Afstandelijk. Direct kussen en pijpen in de zetel zonder enige opwarming. Na een minuut of twee de kamer in, waarop er een ritueel werd afgewerkt dat net zo goed in een robot geprogrammeerd had kunnen zijn. Om de paar minuten van het ene standje naar het andere, met als enige beoeling je zo snel als mogelijk af te werken, en zonder ook maar enige vraag naar wat er je eventueel zou kunnen interesseren. En dan soms daarbij de opmerking dat het toch niet vooruit ging! (En we waren dan met moeite 5 of 10 minuten de kamer binnen!) En ik die er graag de tijd voor neem en het het meisje ook naar de zin wil maken. Daar was hier echter totaal geen sprake van. Gevolg, de opwinding die ik had in het begin en die er ook toe leidde dat er een condoom werd omgedaan, verdween als sneeuw onder de zon, waarop de vraag kwam dat ik mezelf maar klaar moest maken…Hoe ver kan je gaan? Om mezelf te masturberen moet ik toch niet naar een club trekken, hé?

    Enfin, ik heb er direct een eind aan gemaakt en gezegd dat het voor mij echt niet meer hoefde, waarop de vraag kwam wat er dan wel mocht schelen, met de opmerking dat ik die dag waarschijnlijk al te veel inspanningen geleverd had. Ha, ha. Laat me nu toch eens lachen. Twee fantastische dames met telkens minstens anderhalf uur tussentijd. Het was trouwens inmiddels al 21u30, dus reken maar uit. De klik moet natuurlijk van twee kanten komen, daar ben ik het mee eens, maar toch.

    Ik had er dus ineens totaal geen zin meer in. Kleedkamer in, omgekleed en betalen met de melding dat Jamila zeker niet moest geroepen worden. “Tja, dat is nu echt de eerste keer dat er daar iemand een opmerking over maakt.” Wel, er staat hier inderdaad veel moois over Jamila op deze site, maar de opmerkingen van lanciared komen toch heel goed overeen met wat ik hier nu schrijf.

    Moraal van het verhaal, hoe leuk een meisje er ook mag uit zien, vertrouw op je gevoel, en als de klik er niet is stop er dan maar best mee vooraleer je aan het grotere werk begint.

    Dus om 22u00 al naar het hotel, waarop ik dit berichtje op het forum plaatste, vers van de pers, maar ditmaal wel teleur gesteld in mijn lievelingsclub.

    Collegiale groeten,

    Jac


    P.S.: En dan vergeet ik nog te vermelden dat ze bij het zoenen onaangenaam zuur uit de mond rook. En ik die altijd mijn tanden poets vooraf.
    Laatst gewijzigd door jac; 22 augustus 2008 om 22:05 Reden: Stukje tekst vergeten

  17. #17
    Geregistreerd
    7 december 2006
    Last Online
    28 juli 2023 @ 13:15
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Lieve vriendelijke en super knappe dame ..... wat een benenstel ...... heb met haar als eerste bij mijn eerste kennismaking met Schieferhof super lekker mogen genieten in de Spielweise ...... super pijpbeurt, haar lekker gebeft en dan doggy voor de ogen van enkele nieuwsgierigen afgemaakt ..... zalig zo'n lekker ding in het openbaar neuken .... volgens mij geniet ze er zelf ook van om haar PR op die manier te verzorgen. Jamila en Schieferhof zijn wat mij betreft spoedig voor herhaling vatbaar.

  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Er is nu een Jamilla werkzaam in Parksauna Residenz die aangeeft werkzaam te zijn geweest in Bernd's. D.w.z. door de week bij Bernd's en in het weekend in PSR. Werkterrein is nu kennelijk voor het belangrijkste deel verschoven naar PSR. Dame kenmerkt zich door bijzonder lang slank lichaam en een fris koppie dat inderdaad maar zo Russische trekjes in zich zou kunnen hebben. Nu voorzien van een donker kort kapsel, zeg maar zo'n Victoria Beckham kapsel. Ik schatte haar leeftijd op 24, maar ze vertelde 21 te zijn. Leugentje om bestwil?

    NB. Haar borsten zijn eerder een flinke A tot een kleine B en ze is dol op pijpen, zeker in het openbaar. Haar performance getuigt van ruime publieke ervaring. Ontzettend nat en gulzig pijpen vergezeld van veel kreungeluiden. Het was een professioneel geile sessie, maar zeker niet slecht. Daarvoor pijpt ze te goed, alleen het kreunen stoort me. Overigens leuke dame in de omgang. Kan iemand bevestigen of dit dezelfde is?
    Laatst gewijzigd door Tiga; 14 augustus 2009 om 10:56 Reden: Verplaatst aangezien laatste recensie BSH bijna een jaar geleden is.

  19. #19
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Kazachstan....

    Ben haar zelf nog niet in PSR tegen het bevallige lijf(je) gelopen maar......

    Ik kan WEL bevestigen dat dit dezelfde persoon is!
    (ze maakt er geen geheim van op beide plaatsen te werken -heeft ook wel eens in Dierdorf, Finca de weekenden doorgebracht)

    Moet wel zeggen dat de verplaatsing door mod-tiga wellicht wat voorbarig is omdat ik haar doordeweeks nog gewoon in BSH tegenkom....

    Prettige meid, een absoluut toppertje wanneer ze los gaat

    GRTZ, Liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  20. #20
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    19 november 2016 @ 14:33
    Berichten
    295
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ze zit vanaf afgelopen woensdag in PSR en kijkt even hoe het haar bevalt.
    Wellicht keert ze terug naar Bernds, maar het bevalt haar god bij PSR
    Afwachten dus...

    In principe blijft ze hoe dan ook op zaterdag in PSR, mede omdat Bernds dan gesloten is

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    De dame komt technisch gesproken dan wel juit Kazachstan, maar is 100% Duits. Jammer

  22. #22
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen Blij in de Tuin....

    Gister (op een woensdag dus) liep Jamilla lustig er op los te dartelen in PSR (samen met Lara) althans......
    als ze niet bezet was want ze is er behoorlijk populair en verbrengt behoorlijk wat tijd met ijsberen in haar signature-houding op de bank

    Ze zag er goed uit, was blij...... fijn!

    GRTZ
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  23. #23
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Jamilla is inderdaad een schatje. Ze laat zich lekker verwennen en geniet hier duidelijk van. Ze heeft super lange benen die eindigen in een heerlijk kontje. Ze praat lekker geil tegen je en houdt ervan om de regie in handen te houden om te eindigen met een FT. Ze loopt naakt rond in de PSR, het is een mooie meid die dit wel kan hebben. Herhaling: zeker weten

  24. #24
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 18:41
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Reden Hofstandaardje brengt Muziektic op hol

    "Well Amos Moses was a Cajun, he lived by himself in the swamp. He hunted alligators for a livin, he just knocked 'em in the head with a stump. The Louisiana law gonna get ya Amos. It ain't legal hunting alligators down in the swamp boy. Well everybody blames his old man, for makin' him mean as a snake. When Amos Moses was a boy, his daddy would use him for alligator bait. Tied a rope around his waist, threw him in the swamp. Alligator bait in a Louisiana bayou.

    About 45 minutes southeast of Thibodeaux, Louisiana. Lived a man named Doc Milsap and his pretty wife Hanna. Well, they raised up a son who could eat up his weight in groceries, named him after a man of the cloth. Called him Amos Moses."


    Er waren wat geruchten dat Jamilla net als Lara de wijk naar Frankfurt had genomen, maar gelukkig bleek dat kolder te zijn. Danni verwachtte haar zo rond het middaguur en dat kwam ook uit. Zo rond drie uur kwam ze binnenlopen en was meteen al geboekt. Om half zes sloeg deze racebeer toe. Wel grappig dat net op het moment dat we bij de bar staan voor een sleutel ineens Debbie in mijn armen duikt en enthousiast goedendag zegt. In een zeer goede bui stampt deze racebeer achter Jamilla de trap naar de kelder af: een slank renpaard met een voortzwoegende tank in haar kielzog. Als we later op bed liggen te flikflooien maakt ze me nog maar eens duidelijk wat ik aan haar gemist heb, vooral een paar Deepthroats in haar bloasmeziek laten me een paar keer naar adem happen. Ze reageert zelf zeer vocaal op mijn orale wederdiensten en duwt zich steeds verder omhoog om me de ruimte te geven.

    Van rustig neuken is vervolgens geen sprake meer, ze neemt in cowgirl een pikstart (xxx-versie van een blitz-start ) en wil alleen nog maar sneller en sneller. Deze racebeer mag Sakura-chan wel dankbaar zijn voor de Druckabbau, want het loopt allemaal gladjes in missio en doggy. Het wordt echter teveel als Jamilla in doggy languit gaat liggen met haar lange benen tegen elkaar. Op die manier klemt ze ook haar billen tegen elkaar en zit ik heerlijk klem. Een tweede motorplof laat niet heel lang op zich wachten Als ik later onder de douche sta gaat mijn muziektic weer een eigen leven leiden en komt met Jerry Reed op de proppen. Jamilla heeft goed liggen luisteren en vond het wel geinig klinken, maar welke redneck noemt zijn zoon nou Amos Moses? Geen idee, maar belangrijker, was er nog iets te eten te krijgen, want Jamilla had me aardig wat calorieën laten verbruiken. Wist ik veel dat het nog vermoeiender ging worden.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  25. #25
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Unglücklich Gone South....

    Jamilla is de trekvogels achterna richting het zuiden....

    Neee, met trekvogels bedoelde ik niet... gefrustreede ijsberen!

    Ze is samen met Lara in 'het Frankfurtse'

    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41.