Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Rotterdam; Kinky.nl: Ae (Thaise)

    Naam: Ae

    Nationaliteit/taal: Thais/gebrekkig engels

    Leeftijd: circa 25

    Haar: bruin/rood

    Lengte: 1.60m.

    Postuur/cup-maat: niet slank - niet gezet / A-cup

    Service: wisselend niveau; TZ, Pzc, FT, nmc

    Prijs: half uur: € 80;= en een uur € 100;=


    Enkele weken geleden wilde ik Keaw weer eens opzoeken. Toen ik belde bleek ze die dag niet te werken. Dat hebben vrouwen wel eens. Ze vertelde mij echter dat er een nieuw meisje was. Mijn interesse was er gelijk. Dus ging ik op bezoek. Eenmaal aangekomen bleek het nieuwe meisje Ae te zijn. Echt nieuw kun je haar niet noemen. Ik was dus in de val gelokt. met Ae had ik enkele weken daarvoor ook al mee liggen rollenbollen. Dat was eerlijk gezegd een beetje tegengevallen. Ze is niet echt knap, maar dat ben ik ook niet. Toch zag ze er wel goed uit in haar korte spijkerbroekje en korte T-shirt. Ik kon natuurlijk weggaan of haar nog eens een kans geven. Ondertussen voelde Keaw al aan mijn kruis, waar al iets hard te voelen was. "Jij kiezen voor Ae, he". Toen kwam ook nog eens Niew binnen. "Jij alle meisjes hebben." Dat leek mij iets teveel voor mijn oude dag, maar Ae kon mij wel bekoren.

    Op naar naar de bovenkamer.

    Eerst lekker douchen, waar wij al staand begonnen te vrijen. Dit keer was het zoenen iets minder terughoudend, maar nog steeds niet vol overtuiging. Na mijn penis grondig te hebben gewassen, ging ze door haar knieen om mij te pijpen. Dat deed ze goed. Ze keek naar boven en lachte.

    Op het bed begonnen wij tegen elkaar aan te liggen en elkaar te zoenen. Nog steeds niet voluit. Na enkele minuten draaiden wij onszelf in standje 69 en begonnen elkaar oraal te verwennen. Enkele weken geleden was haar poesje nog ongeschoren, nu was alles goed onderhouden. Het beffen ging goed. Ze was al ietswat nat, maar werd al ras flink natter. Dat ging aanzienlijk beter dan enkele weken geleden. Het pijpen deed ze gluzig, niet te hard. precies zoals ik het wilde.

    Na een kwartier kroop ik weer boven op haar en begon haar te zoenen. Dit keer geen terughoudende reactie, maar TZ met volle overtuiging. Ik wist het: dit zou een succesvolle sessie worden.

    Uiteindelijk het condoom erom en wippen maar. Ik kon mij flink uitleven. Ook Ae liet merken het wel op prijs te stellen. Allerlei standjes uitgeprobeerd, waarbij Ae wel moest lachen als ik weer iets nieuws probeerde (dat ging niet altijd van zelf). Na een half uur begon ze echter wel aan te geven dat de lol er van af was.

    Wij gingen weer over op het orale gedeelte en haalde het condoom van mijn penis. Ze begon mij gulzig te pijpen, nat en diep. Dat hield ik niet lang vol en ik kwam heerlijk in haar mondje klaar. Ze wist niet alles in haar mond te houden en liet het sperma voorzichtig over mijn penis naar beneden druipen.

    Tot slot nog even tegen elkaar aan gelegen. Veel viel er niet te bespreken, daar haar engels (en mijn thais) erg gebrekkig is. Wel wist ze mij lachend tijdens het aankleden te zeggen, toen mij penis weer wat hard werd (dat heb je met wat onthouding),: "Noooo, again, you fuck long. I like that". Ik hoop maar dat ze het meent, want ik kom zeker terug.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 oktober 2006 om 11:36

  2. #2
    Geregistreerd
    30 augustus 2007
    Last Online
    1 mei 2009 @ 13:53
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    weet iemand het adres?

  3. #3
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrijgezelle man Bekijk bericht
    weet iemand het adres?
    Ae is een hele tijd geleden op vakantie naar Thailand gegaan en is volgens mij niet meer terug gekomen. En als ze is teruggekomen, dan is ze niet meer teruggekomen op het adres waar ik haar enkele keren trof.

    Op internet tref ik ook geen advertenties van haar meer aan.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60