Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Alessia (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:05
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard Alessia (Duitse)

    Nationality / languages​​: German / German - English excellent elaborate
    Age: 25 years
    Face: cute
    Hair: Brown
    Size: about 172cm
    Chest: Average size but firm and very beautiful
    Silhouette / body: rather framed but remains thin and well proportioned, "bandante"
    Tattoos - Piercings: not noticed
    Blowjob: special one, very good
    Cunnilingus: not tried exceptionnaly...i don't know why!
    Kiss (yes-no): Not so much but wild and intense

    I did not need to talk for hours about bosnian literature as i have had enough feedback on her.
    Nice body, cute face like Olive Popeye's girlfriend, speaking very good English and most importantly...she provides excellent service, enough said :wink:
    Personal technique with BJ(with hands, hard to describe), fucking great, nice and tasty.Sweet girl!
    Highly recommended.


  2. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 6 augustus 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar hierboven zie ik enige overeenkomst met de dame waarmee ik zojuist een geweldige gfe ervaring heb gehad. Volgens haar zeggen van Bosnische afkomst en vanaf april dit jaar werkzaam in GT en komt uit keulen 25 jaar en studerend. Ze gaf overigens aan onregelmatig en geen vaste werkpatroon te hebben.

    Ik meen zelfs alicia verstaan te hebben, en aangezien ze niet direct reageerde wanneer ik de link maakte met alicia keys, keek ze me lachend aan.
    Nadat we aan de bar kennis hadden gemaakt, kwam ze nog een gelange tijd bij me zitten op de bankjes in de ruime 30 min dat we daar gezeten hebben , heeft ze niet de sleutelvraag gesteld. Echter na zo'n lange maar prettige gesprek, had ik.toch wel.weer veel zin in haar gekregen. En haar de sleutel laten halen. Voor het eerst had ik nauwelijks gevoel , dat het om paysex ging. Compliment voor haar, dat deed ze uitstekend

    Eenmaal op de kamer, zijn we als een verliefd stel de liefde aan het bedrijven (dat gevoel heb in overigens niet snel)
    Wat een topervaring weer (mimi heeft een echte concurrentie erbij). Kussen was super, pijpen was iets te zacht, maar verder doet ze zeer actief mee. Ik heb me ook zwetend moeten werken in missio, doggy en vervolgens weer missio om al me vermoeide kleine man klaar te kunnen krijgen. En dat allemaal voor 75 per uur, dat was absoluut de beste gfe tot nu toe met een dvp. Zo lief en knappe girl next door zonder enige tatoeage , puur natuur.

    Een ding is zeker, dit is wel de beste kerstcadeau tot nu toe... Onvergetelijk.... !!!! Helaas was deze lieverd kort na me kamergang vertrokken, anders had ik nog wel een een uurtje erbij geboekt.

  4. Onderstaande 3 leden hebben -007- bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 december 2013),laplagne (26 december 2013),mynasch (29 december 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Wederom een hemelse uurtje beleeft met Alessia afgelopen vrijdag.
    Iief, intens en een super gfe weer.

    Ik heb eigenlijk geen nieuwe toevoegingen vanuit mijn vorige bericht.

    En kan alleen maar zeggen, dat ze uitstekend haar best heeft gedaan om het me naar me zin te maken.

  6. Onderstaande leden hebben -007- bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (29 december 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:08
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.962
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Mijn god, wat een leuke lekkere intelligente dame is dit ! Ik heb niet veel vriendinnen gehad die zo lekker zoenden als haar. Behalve het financiële aspect voelde ze voor mij in alle opzichten een vriendin, maar ze is, en ik bedoel dit positief, een ongelooflijke profi. Voor mij is dat geen tegenstelling GFE bestaat niet in de betaalde seks, dat heb je/ ik met een vriendin. Dit is beter, niets van het relatie-gedoe, een prachtige vrouw, die zin heeft in mij, er enorm goed uitziet en weet dat ik volgende week over een ander de loftrompet kan blazen, no strings attached, wat een heerlijke wereld. Zeker ook gezien het feit dat dit een slimme vrouw is met een prettige bijverdienste. In eerste instantie lijk ze girl next door maar ze heeft een prachtig lichaam, uitstekende techniek, mooi vormen en ze is heel aardig, lief en zo te zien volkomen zichzelf. WOW WOW WOW !

  8. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    -007- ( 1 januari 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 02:46
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    55
    Discussies
    7
    Thanks
    33
    Thanked
    28 in 14 posts

    Standaard

    Ondanks een matige line up in gt, heb ik gisteren toch van deze dametje kunnen genieten.
    Al lange tijd heb ik haar niet meer in GT gezien, tot gisterenavond. 10 min nadat ik in gt binnen was , zag ik haar staan. Ik liep naar haar toe voor een smalltalk, daarin gaf ze aan over een uurtje naar huis te willen gaan.
    Oeps.dacht ik, want zo vaak tref ik haar niet in GT, dus laten we daar maar gebruik van maken. Zo gezegd , zo gedaan , zij de sleutel halen en binnen enkele minuten kwam ze terug met de sleutel.


    Ze blijft nog altijd leuk en er goed uitzien. Maar de (moment) click die ik toendertijd met haar had, is wat verwaterd. Wat er over blijft, is de nog redelijke service die ze levert + een hoge gfe gehalte. Maar al bij al, prima relaxte meid, die een prima service levert , plus ook noemenswaardig is dat ze de reguliere tarieven voor een uur hanteert dus 75 eur.

  10. #6
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Vandaag mee gekamerd, ze valt op door haar normale verschijning.
    Geen plateauzolen, heel erg....'naturel' Geen piercings, geen tattoos, mooi figuur, mooie meid om te zien.

    Haar Engels is subliem, tijdje in de bar zitten praten en toen naar een kamer verhuisd.
    Zoent zonder tong helaas, verder alles uitstekend, met alle plezier op herhaling.

  11. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (29 december 2014)

  12. #7
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:08
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.962
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lekkersfan Bekijk bericht
    Mijn god, wat een leuke lekkere intelligente dame is dit ! Ik heb niet veel vriendinnen gehad die zo lekker zoenden als haar. Behalve het financiële aspect voelde ze voor mij in alle opzichten een vriendin, maar ze is, en ik bedoel dit positief, een ongelooflijke profi. Voor mij is dat geen tegenstelling GFE bestaat niet in de betaalde seks, dat heb je/ ik met een vriendin. Dit is beter, niets van het relatie-gedoe, een prachtige vrouw, die zin heeft in mij, er enorm goed uitziet en weet dat ik volgende week over een ander de loftrompet kan blazen, no strings attached, wat een heerlijke wereld. Zeker ook gezien het feit dat dit een slimme vrouw is met een prettige bijverdienste. In eerste instantie lijk ze girl next door maar ze heeft een prachtig lichaam, uitstekende techniek, mooi vormen en ze is heel aardig, lief en zo te zien volkomen zichzelf. WOW WOW WOW !
    Onder vorige profielnaam schreef ik bovenstaande, gisteren tot grote tevredenheid weer gemerkt dat ze alleen nog maar beter geworden is. Ze lijkt soms wat rusteloos buiten de kamer (ze zit niet graag stil) , maar op de kamer is ze 100 % gefocused, wow wow wow.

  13. #8
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 10:45
    Locatie
    Veel te ver weg van mijn fav. saunaclubs
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    311
    Thanked
    307 in 84 posts

    Standaard

    Zaterdag een leuke sessie gehad met deze normaal uitziende meid met een prachtig lichaam maar zonder veel toeters of bellen.

    Een super gfe sessie gehad met een symphatieke dvp die heel professioneel werkt.
    Ik had ze al verschillende keren opgemerkt maar nooit de kans gehad om met haar af te spreken. Zij lijkt steeds bezig. Zit nooit langer dan een kwartier op haar stoel.
    Herhalingsgevaar is groot.

  14. Onderstaande 3 leden hebben funandfun bedankt voor deze bijdrage:

    lekkersfan (17 april 2017),mynasch (19 april 2017),pret (17 april 2017)

  15. #9
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:08
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.962
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    kamer al zeker 4 jaar regelmatig met haar, 1 van de absolute toppers van GT !

  16. Onderstaande 2 leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    funandfun (17 april 2017),mynasch (19 april 2017)

  17. #10
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 23:08
    Berichten
    790
    Discussies
    17
    Thanks
    1.962
    Thanked
    792 in 302 posts

    Standaard

    Afgelopen weken weer heerlijk met haar aan de gang geweest, nou ja in dit geval zij meer met mij Grote klasse deze dame.
    Overigens is Isa (Golden Time)mijn favoriet en dat zie ik niet zo snel veranderen...

  18. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    goolfy69 (22 augustus 2017)

  19. #11
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Iemand haar onlangs nog gezien? Ik kom meestal in weekeinden en de laatste maanden zelf haar niet gezien

  20. #12
    Geregistreerd
    25 september 2016
    Last Online
    6 december 2023 @ 23:06
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    28
    Thanked
    18 in 12 posts

    Standaard

    ken enkel allexis tenzij ik me vergist Duitse met tatoos die heb ik meerdere malen gezien

  21. #13
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:36
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    nee zij is Duits met Bosnische roots

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.

Diamond 468*60