Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 50
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard Prostituees hanteren dumpprijs door crisis

    AMSTERDAM - De financiële crisis dwingt prostituees hun prijzen flink te verlagen.

    In de grote steden worstelen ze om het hoofd boven water te houden. Hierdoor dalen de tarieven en geven ze vaker toe aan riskante seksuele handelingen.
    De oude 'ondergrens' van 50 euro verdwijnt, merkt het AD op. Een prijs van twintig tot dertig euro op de Wallen in Amsterdam is 'redelijk normaal'. In Den Haag zou een bezoekje aan een peeskamer zelfs nog goedkoper zijn: 10 euro.

    Onbeschermde seks

    „Voor lage prijzen wordt onbeschermde seks aangeboden. Het gaat van kwaad tot erger”, aldus Ilonka Stakelborough van stichting Geisha, een belangenvereniging voor sekswerkers. De stichting herkent de trend en begint volgend jaar een proefproject, waarbij prostituees samenwerken in een coöperatie.
    Stichting Geisha huurt dan een ruimte, waar prostituees alleen betalen voor de uren die ze werken. De stichting houdt toezicht. Mensenhandel wordt dan zo goed als uitgesloten.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...tituees__.html

  2. #2
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Of zou dat zijn omdat de mannen allemaal de grens over gaan vanwege de slechte service in nederland?

  3. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    anali (30 juli 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Het zal toch niet lang duren voordat dames in NRW ook met prijzen zakken... Voor een tientje naar de kamer! Hahaha

  5. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    anali (30 juli 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    De dames in GT schijnen van deze ontwikkeling niet op de hoogte te zijn.

  7. Onderstaande 2 leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juli 2013),Carlitos (31 juli 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Kevink in nl zijn dames met een uitstekende curves en dat je in denhaag voor 10 euro van bil kan lijk mijn wat stug dit zijn vaak dames die er niet uitzien dat je in nl tegenwoordig meer voor de 50 euro krijg daar ben ik het mee eens meer tijd

    Carlitos in oberhause waar ik niet zo vaak kom wet mijn al seks aangeboden voor 20 euro .in duisburg heb ik dat ook welles meegemaakt ma dat zijn niet de mooiste dames zien er onverzorgd uit. ik hoorde van een wandel kennis dat hij in het vulkaanhuis dat aanbod had gekregen en de dvp zou hem voor dat geld (20 euro) ook zonder pijpen. hij had mijn natuurlijk nieuwsgierig gemaakt en ik woensdag is even gaan kijken ma daar wil ik nog niet dood naast gevonden worden . de dame heeft overigens vrijdag haar spullen gepakt .

    in saunaclups kom er denk een standaard curves van 30 euro alles save pijpen neuken voor pijpen zonder moet je 7.50 meer betalen en voor beffen 7.50 meer betalen en voor zoenen 5 euro dit alles in een tijds limiet van 30 minuten zit je onder aan de streep weer aan 50 euro per half uur ma de wandelaar die alleen voor save gaan zijn goed kopper uit :wink: het is ma de vraag welke club dit voorbeeld neem

    overigens voor een jaar of 7 terug in oberhause bij een dame voor 20 euro binnen geweest ik was op die avond al een keer eerde met deze dame van bil gegaan en had nog 2 andere gehad ik liep richting auto en raakte met de dame aan de praat ze vroeg of ik nog zin had ik zei in jou altijd ma ik heb nog ma 20 euro ze heeft me binnen gelaten voor dat geld en ik heb met deze dvp een super sesie gegad van 30 ninuten

  9. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:28
    Berichten
    6.144
    Discussies
    449
    Thanks
    1.595
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    De dames in GT schijnen van deze ontwikkeling niet op de hoogte te zijn.
    wordt er wel is in gt geprobeerd om voor minder klaar te zijn kwa euros en met de tijd krijg je gewoon marktwerking als er werkelijk dames voor 30 euro de zelfde curves aan bieden als dat bijvoorbeeld in lr ga gebeuren dan gaan we er hier over schrijven en zullen steeds meer beren er na toe treken daar zorg dit forum wel voor

  10. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Vroeg kon je in PHG 30 minuten voor 25 euro de kamer alleen was dit wel PMC.
    Alleen als je dit flikte bij een dame was je meteen uitgerangeerd in PHG, kreeg je bijna een stempel op je voorhoofd geplakt van budget neukertje door de DVP's.
    De dames onderling praten ook over klanten, net zoals wij als ijsberen over hun praten.

    We kunnen eeuwig door discussiëren over prijzen van DVP's die ze hanteren, we kunnen eeuwig door discussiëren over vaste prijzen die clubs moeten hanteren maar daar gaan we nooit eens met elkaar worden.
    Enige wat op het moment gebeurt is dat de dames klagen en de beren klagen.
    Beren klagen dat het te duur is en dames klagen over geen of weinig verdiensten.
    Ik hoop alleen dat de dames zich vast houden aan hun eigen prijzen die ze willen ontvangen voor hun verleende diensten.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  11. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    sunny (13 augustus 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Berichten
    11.107
    Discussies
    224
    Thanks
    13.077
    Thanked
    17.511 in 6.160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    We kunnen eeuwig door discussiëren over prijzen van DVP's die ze hanteren, we kunnen eeuwig door discussiëren over vaste prijzen die clubs moeten hanteren maar daar gaan we nooit eens met elkaar worden.
    Enige wat op het moment gebeurt is dat de dames klagen en de beren klagen.
    Beren klagen dat het te duur is en dames klagen over geen of weinig verdiensten.
    Uitstekende samenvatting van een discussie die desondanks eeuwig zal doorgaan. We moeten immers wel iets te bespreken hebben (en te klagen natuurlijk). Anders zou het forum snel failliet zijn. Forums bestaan niet om zaken op te lossen maar om ze juist gecompliceerder te maken.

  13. #9
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik vind de verlaging van de prijzen een goede ontwikkeling. Laat ze maar bloeden die inhalige verwende secreeten. Uiteindelijk zal het kaf van de koren worden gescheiden en zullen alleen de service kanonnen overleven

  14. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    25 april 2024 @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Het zal toch niet lang duren voordat dames in NRW ook met prijzen zakken... Voor een tientje naar de kamer! Hahaha
    In de goede tijd was er eens een dvp in HAPPY-GARDEN die liet zich neuken voor een belkaart van 10 euro.
    Dat heb je wanneer je een handy hebt en de kaart is op en de knip leeg en dat bellen is oh zo belangrijk.

  15. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (31 juli 2013)

  16. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    In Neby, Luder Lounge, van Goch, etc kun je voor 30 euro gewoon goede sex hebben (incl DFK, PZC, etc) met heel goed uitziende dames van begin 20 (en <50 kg) die zo in de zogenaamde top clubs in NL zouden kunnen werken en dan daar tegen hele andere tarieven zouden acteren (in Aca, HP, etc idem voor 40 euro).

    Blijkbaar is op de Wallen het standaard tarief van 50 Euro ook al losgelaten en begint het nu bij 25-30 Euro. Maar daar geldt dan helaas weer dat je nog steeds de matige service krijgt die je vroeger voor 50 of 100 euro ook al kreeg...............

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #12
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.501
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Toen ik afgelopen jaar eens langs de Wallen liep rond 20:00 zag ik enkel vrouwen van 50+ en 80+ (leeftijd en gewicht, of was het omgekeerd?)
    Daar is een instaptarief van 10 cent nog te veel...

  18. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juli 2013)

  19. #13
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.244
    Discussies
    50
    Thanks
    12.575
    Thanked
    4.356 in 1.820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Vroeg kon je in PHG 30 minuten voor 25 euro de kamer alleen was dit wel PMC.
    Alleen als je dit flikte bij een dame was je meteen uitgerangeerd in PHG, kreeg je bijna een stempel op je voorhoofd geplakt van budget neukertje door de DVP's.
    De dames onderling praten ook over klanten, net zoals wij als ijsberen over hun praten.
    @Johnny Bravo, ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dit nu niet gebeurd bij de "half uur-50 Euro" klanten. Toevallig zat ik vorige week nog met een paar bevriende DVP's te keuvelen en binnen een kwartier wist ik van de hele "blije tuin", de in en outs van de aanwezige klanten. Erg grappig om mee te maken.
    Ik probeer altijd deel te worden, gedeeltelijk, van de "inner circle". Ik wist precies wie de "big spenders" waren en wie de budgetneukers zijn, maar wel als "Mister Clubman" daar rondlopen.
    Mooi om te zien hoe de DVP-'tjes reageren op sommige beren. En "Bluebear" de zaak maar opnaaien.
    "Nee, die meneer, dat is een echte moneymaker". "What? He? Businessman, sughi pula, businessman my ass. Cheap motherfucker"
    "So, baby's, he talks the talk, but he doesn't walk the walk", like "Bluebear" does". "No, baby, he can't even stand in your shadow".
    Ik zeg: "I make a lot of shadow when I stand up". "No, baby, that's not what we mean". (LOL) (Even wat open deuren intrappen) :wink:
    Geloof me, de gieren, weten precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (30 juli 2013),Johnny Bravo (30 juli 2013)

  21. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Beren klagen dat het te duur is en dames klagen over geen of weinig verdiensten.
    Betekent alleen maar dat de varkenscyclus zich nog niet voltooid heeft.

  22. #15
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    @Johnny Bravo, ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dit nu niet gebeurd bij de "half uur-50 Euro" klanten. Toevallig zat ik vorige week nog met een paar bevriende DVP's te keuvelen en binnen een kwartier wist ik van de hele "blije tuin", de in en outs van de aanwezige klanten. Erg grappig om mee te maken.
    Ik probeer altijd deel te worden, gedeeltelijk, van de "inner circle". Ik wist precies wie de "big spenders" waren en wie de budgetneukers zijn, maar wel als "Mister Clubman" daar rondlopen.
    Mooi om te zien hoe de DVP-'tjes reageren op sommige beren. En "Bluebear" de zaak maar opnaaien.
    "Nee, die meneer, dat is een echte moneymaker". "What? He? Businessman, sughi pula, businessman my ass. Cheap motherfucker"
    "So, baby's, he talks the talk, but he doesn't walk the walk", like "Bluebear" does". "No, baby, he can't even stand in your shadow".
    Ik zeg: "I make a lot of shadow when I stand up". "No, baby, that's not what we mean". (LOL) (Even wat open deuren intrappen) :wink:
    Geloof me, de gieren, weten precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.
    Geweldig toch!!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  23. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juli 2013)

  24. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:30
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.358 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik probeer altijd deel te worden, gedeeltelijk, van de "inner circle". Ik wist precies wie de "big spenders" waren en wie de budgetneukers zijn, maar wel als "Mister Clubman" daar rondlopen.
    Mooi om te zien hoe de DVP-'tjes reageren op sommige beren. En "Bluebear" de zaak maar opnaaien.
    "Nee, die meneer, dat is een echte moneymaker". "What? He? Businessman, sughi pula, businessman my ass. Cheap motherfucker"
    "So, baby's, he talks the talk, but he doesn't walk the walk", like "Bluebear" does". "No, baby, he can't even stand in your shadow".
    Ik zeg: "I make a lot of shadow when I stand up". "No, baby, that's not what we mean". (LOL) (Even wat open deuren intrappen) :wink:
    Geloof me, de gieren, weten precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.
    En de beertjes maar denken dat de dames het hebben over hoe aardig en respectvol de beertjes zijn.

  25. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juli 2013),Johnny Bravo (30 juli 2013),sunny (13 augustus 2013)

  26. #17
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    @Johnny Bravo, ik hoop niet dat je de illusie hebt dat dit nu niet gebeurd bij de "half uur-50 Euro" klanten. Toevallig zat ik vorige week nog met een paar bevriende DVP's te keuvelen en binnen een kwartier wist ik van de hele "blije tuin", de in en outs van de aanwezige klanten. Erg grappig om mee te maken.
    Ik probeer altijd deel te worden, gedeeltelijk, van de "inner circle". Ik wist precies wie de "big spenders" waren en wie de budgetneukers zijn, maar wel als "Mister Clubman" daar rondlopen.
    Mooi om te zien hoe de DVP-'tjes reageren op sommige beren. En "Bluebear" de zaak maar opnaaien.
    "Nee, die meneer, dat is een echte moneymaker". "What? He? Businessman, sughi pula, businessman my ass. Cheap motherfucker"
    "So, baby's, he talks the talk, but he doesn't walk the walk", like "Bluebear" does". "No, baby, he can't even stand in your shadow".
    Ik zeg: "I make a lot of shadow when I stand up". "No, baby, that's not what we mean". (LOL) (Even wat open deuren intrappen) :wink:
    Geloof me, de gieren, weten precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    En de beertjes maar denken dat de dames het hebben over hoe aardig en respectvol de beertjes zijn.
    Beste P1,

    De dames praten in GT alleen maar goed over de drie musketiers die daar elke zaterdag dwangmatig beetje rondhangen en uit pure verveling hun tijd volmaken. Uiteraard hopen ze natuurlijk op veel aandacht van vrouwelijk schoon, het zijn tenslotte afgoden van GT!

    Hopelijk is hij niet voor de zoveelste keer op zijn leuning getrapt;-)

    Hihihihihihihihihihi!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  27. #18
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    wordt er wel is in gt geprobeerd om voor minder klaar te zijn kwa euros en met de tijd krijg je gewoon marktwerking als er werkelijk dames voor 30 euro de zelfde curves aan bieden als dat bijvoorbeeld in lr ga gebeuren dan gaan we er hier over schrijven en zullen steeds meer beren er na toe treken daar zorg dit forum wel voor
    Dan zegt Anali: help met een aantal beren wat geruchten de wereld in, een club waar de dames voor 30 euris werken, laat alle beren erheen trekken, en voor dat je het weet zijn ze in de andere lege clubs met de prijzen gezakt... :wink:

  28. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:32
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard Ook crisis bij prostituees Baekelandplein Eindhoven

    http://www.omroepbrabant.nl/?news/19...Eindhoven.aspx

    "De situatie is nijpend op het Baekelandplein, maar meisjes die voor tien euro zitten te werken vind je er niet." Dat zegt raamexploitant Karin van Houtert in een reactie op het nieuws dat meisjes in Den Haag door de crisis voor tien euro al hun diensten verlenen.

    Van Houtert noemt wat er in Den Haag gebeurt 'schandalig'.

    Uitbuiting
    "Het is al niet het makkelijkste beroep. Ze hebben het dan weleens over pooiers en handelaren die meisjes uitbuiten, maar ik vind een klant die tien euro durft te bieden ook een manier van uitbuiten."

    Op het plein hanteren ze prijzen van rond de vijftig euro en dat is 'all-in', zoals Van Houtert het omschrijft. Volgens haar proberen de exploitanten samen te voorkomen dat die prijs lager wordt. Maar in deze crisistijd merken ze wel dat de concurrentie moordend is.

    Duisburg
    "Op sites als kinky.nl bieden meisjes zich voor minder aan. Ik vraag me dan wel af of ze belasting en btw betalen. Er zijn ook veel klanten die een uurtje rijden naar Duisburg waar honderden meisjes zitten die zich aanbieden tegen prijzen van tien, twintig euro. Daar is natuurlijk het toezicht van politie en justitie niet zoals hier, jammer genoeg."
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  29. #20
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    maar ik vind een klant die tien euro durft te bieden ook een manier van uitbuiten
    Klopt in mijn ogen als een bus.
    Op zich vind ik 40/50€ per half uur niet echt een slechte prijs. Gesteld dat de service goed is en een dame natuurlijk ook bijdraagt door het betalen van belastingen.
    Uiteindelijk hebben de dames vaak meer onkosten dan de meeste beren denken (afhankelijk van waar ze werkt uiteraard): huur kamer, condooms, medische kosten, lingerie, zeep, ...
    Toch allemaal kosten die rechtstreeks met het uitoefenen van het beroep te maken hebben. Neem daarbij dat ze soms het beroep uitoefenen om zo snel mogelijk uit de problemen te komen, en dan vind ik het al bij al nog wel gerechtvaardigd.

    Vergelijken met vroeger (rond 10€ voor een wip) is niet relevant, 't leven is nu eenmaal duurder geworden.

  30. Onderstaande 2 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 1 augustus 2013),wervelwind ( 9 augustus 2013)

  31. #21
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Fijnschieter heeft er een goede kijk op. Die vrouwtjes weten ook wel dat veel jongens zich als grote jongen voor doen. Je ziet hetzelfde bij holland casino, daar lopen ook allemaal van die nep rijken te doen alsof ze heel wat zijn. Bij veel hoeren zie je trouwens hetzelfde. Die doen over massale bedragen ook alsof het peanuts is.

  32. Onderstaande 2 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 augustus 2013),Pistol Pete ( 9 augustus 2013)

  33. #22
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    24 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Als partytreffbeer vind ik de halfuurprijzen overal veel te hoog. Zeker als er nog entree wordt geheven. Tarieven kunnen prima naar 20e/ half uur. Wat ik wel zorgelijk vind is de toename van ao. Liever prijs omlaag dan deze eh service.

  34. #23
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Last Online
    3 januari 2024 @ 22:19
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    177 in 36 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Tarieven kunnen prima naar 20e/ half uur.
    DerLudolf had gisteren nog een junk onder de wielen van zijn VW-bus liggen. Op de vraag of hij pijn had gaf hij een ontkennend antwoord want hij kwam net terug van zijn dealer en had gescoord. DerLudolf vroeg of hij een ambulance moest bellen. De junk zij dat hij niet verzekerd was omdat hij dit niet kon betalen. Hij klaagde dat de prijzen van zijn dealer te hoog waren en dat hij 1 euro per shot ook een prima prijs vond......

  35. Onderstaande leden hebben DerLudolf bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 6 september 2013)

  36. #24
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    24 april 2024 @ 15:31
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DerLudolf Bekijk bericht
    DerLudolf had gisteren nog een junk onder de wielen van zijn VW-bus liggen. Op de vraag of hij pijn had gaf hij een ontkennend antwoord want hij kwam net terug van zijn dealer en had gescoord. DerLudolf vroeg of hij een ambulance moest bellen. De junk zij dat hij niet verzekerd was omdat hij dit niet kon betalen. Hij klaagde dat de prijzen van zijn dealer te hoog waren en dat hij 1 euro per shot ook een prima prijs vond......
    derludolf kent niet de prijzen per kamergang van de dames, ook bij de betere partytreffs. In Bulgarije bedraagt het DAGloon 10e... Nieuw, onervaren? Blijf veel uitgeven. De dames aanbidden je kanjer!

  37. #25
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    derludolf kent niet de prijzen per kamergang van de dames, ook bij de betere partytreffs. In Bulgarije bedraagt het DAGloon 10e... Nieuw, onervaren? Blijf veel uitgeven. De dames aanbidden je kanjer!
    Als je hier woont heb je ook de kosten die hier gelden, en niet de kosten die gelden in Bulgarije of Roemenie. Dus jouw argument gaat wat dat betreft niet op. Wellicht bedoel je dat de service in partytreffs dusdanig slecht is, dat deze in vergelijk met saunaclub waar 40 of 50 euro per half uur wordt betaald, maar 20 euro waard is?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.