Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Turkije, Antalya

  1. #1
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard Turkije, Antalya

    Met de vakantie voor de boeg, trekken er weer vele Belgen en Nederlanders naar het buitenland. Omdat er ook velen naar Turkije trekken, deel ik graag mijn ervaring van April jongstleden. Ervaring is ook de dag erna geschreven.
    Voor meer informatie kan je steeds pm sturen voor een beschrijving van waar je de locatie kan vinden.

    --------------------------

    Eagelke heeft zijn eerste dvp ervaring in Turkije achter de rug. Ik ben momenteel met vakantie in Lara, op een 20km van Antalya. Met de dolmus (typische busjes) ben je voor nog geen euro in het centrum van Antalya.

    Ik heb me door enkele locals (ik spreek iets meer turks dan een gemiddelde toerist) laten vertellen dat de massagehuizen vaak meer mogelijkheden hebben dan enkel de traditionele Turkse massage, gegeven door mannen.

    Ik ben gisteren dan ook naar het centrum van Antalya afgezakt en een plaatselijke hamam binnen gewandeld. Ik noem geen namen op vraag van de uitbaters, maar als ik 'oude stad' en '1611' als tips geef, moet iemand die verder kijkt dan zijn neus lang is de locatie wel vinden. PM voor de locatie mag ook.
    Anyway, bij het binnen komen werd mij het pakket voorgesteld en onmiddellijk vroeg men of ik wat extra wilde na de massage. Omdat ik daarvoor kwam, zei ik natuurlijk ja. Afgesproken 200TL (omgerekend zo'n 85€), wat best wel veel is, maar eerst vroeg hij 250TL. Het pakket zonder de extra's zou ongeveer 35€ kosten. 't vlees was te zwak om over te prijs te onderhandelen, en meestal speel ik het in Turkije zo uit dat ik dreig om naar een ander adres te gaan voor mijn koopjes, maar deze keer kende ik geen ander adres omdat een local had gezegd dat 't de beste locatie uit de buurt zou zijn.

    Anyway, eerst een 10-tal minuutjes op de hot stone liggen ontspannen, waarna een stevig gebouwde Turk me kwam masseren. Geloof mij, ik ben liefhebber van Thaise massages. Maar de ruwste Thaise massage die ik tot nu toe heb ervaren kwam niet eens in de buurt van dergelijke Turkse massage.
    De inkleding en sfeer van het gebouw was authentiek, en ik besloot nog niet te veel te denken aan hetgeen nog moest komen. Immers had ik voor de massage ook betaald.
    Na de massage nog een peeling en een uitgebreide wasbeurt en toen mocht ik me terug begeven naar de centrale kamer waar 3 dames op me zaten te wachten.
    Hier komt het: ik had me qua schoonheid niet veel op voorhand aan verwachtingen ingeboekt, wat maar goed is. De dames waren niet lelijk, maar voor mensen zoals ik die GT-normen gewend zijn, kan het allemaal wel wat minder zijn.
    Aangezien ik reeds op voorhand de 'extra's' had betaald, de mooiste dame eruit gekozen.
    Zij heeft me lekker gemasseerd en bovendien een heerlijke pijpbeurt zc gegeven. Seks was ook mogelijk maar daar zijn we niet toe gekomen. (hoewel ik daar wel voor had betaald)

    Als ik een tip aan de volgenden mag geven:
    Betaal de extra's nooit op voorhand bij de baas. Hij zal je proberen veel geld af te troggelen terwijl de masseur en masseuse achteraf nog een 'tip' verwachten. Deze heb ik NIET gegeven en heb hier ook geen problemen mee gekregen.
    Je kan beter een standaard massage bestellen waar de prijzen van vast liggen en de extra's overleggen met de dame wanneer jullie samen in de massagekamer zijn. Ik denk wel dat een condoom door jou zelf moet binnen gesmokkeld worden in dat geval, aangezien de dame het condoom van de baas krijgt (en dat zal niet lukken indien je niet voor seks hebt betaalt :-) )
    't is dus eigenlijk een beetje het spel met hen meespelen. Turken proberen steeds veel geld te vragen in het begin, maar maken er een spel van om een bedrag van de prijs af te doen. Doel voor jou is om je op voorhand een budget in het hoofd te halen, daar wat van af te doen zodat je in prijs wat tegemoet kan komen (dat doet de turk ook voor jou) om uiteindelijk op jouw budget uit te komen.

    Indien je meer tips nodig hebt, kan je steeds een lokale handelaar aanspreken. Neem best hiervoor jonge kerels rond de 25 a 30 jaar. Zij nemen het zo nauw niet met de plaatselijke (religieuze) normen en zijn vaak goed geïnformeerd. Eventueel beloof je 'm om samen iets te gaan drinken. Zelfs indien Turken geen geld aan je kunnen verdienen, zijn ze vaak te vinden voor een leuke babbel.
    De Turk die ik gisteren heb gesproken, vertelde me dat vele hamams (zelfs in de grote hotels) vaak extra's aanbieden. Dit zullen ze je nooit vertellen, maar indien je erachter vraagt kan je veel informatie te weten komen. Hou er wel rekening mee dat de standaardprijs van een hamam in een hotel vaak stukken hoger ligt dan de 'echte' hamams.

  2. Onderstaande 3 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 9 juli 2013),Badslippers ( 9 juli 2013),MiniME ( 9 juli 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60