Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Mary (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 februari 2007
    Last Online
    10 maart 2021 @ 19:07
    Berichten
    56
    Discussies
    6
    Thanks
    26
    Thanked
    46 in 9 posts

    Standaard Mary (Bulgaarse)

    Ontmoet op donderdag 20/6. Heel kleine, fijne Bulgaarse, 20 jaar oud, 160cm, 45kg. Beetje scheve tanden die anderen misschien 'lelijk' zouden vinden, maar voor mij net aantrekkelijk werden omdat ze verpakt zaten in een heerlijk vrolijke smile.
    Het meisje was totaal nieuw in Babylon, stond zelfs niet aangekondigd op de site, die ik 's ochtends nog gecheckt had. Ze zat als het ware verankerd op de barkruk het dichtst bij de balie, maar mijn indruk dat dat was omdat ze verlegen of onzeker was, klopte helemaal niet, zo bleek duidelijk toen ik haar op het einde van mijn avond (toen het zo goed als tijd werd om naar huis te spurten) toch nog aansprak. Ze zat op die kruk omdat ze gewoon een eigen stek wilde hebben, op een plek waar iedereen vaak langs loopt en waar ze zelf iedereen kan zien.
    Op de kamer was ze ook heel levendig en grappig. De kamer lag achter het kino-scherm: geluid is daar niet geïsoleerd, noch tegenover de kino-ruimte noch tegenover de peeskamer ernaast. Al die hijggeluiden rondom vond ze heel amusant. En die relaxte houding stelde mij dan ook weer op mijn gemak, waardoor ik me lekker kon laten gaan. Vanwege haar beperkte afmetingen moest ik wel wat voorzichtig tewerk gaan, maar dat windt me eigenlijk ook wel op en de ontmoeting werd dan ook tot een gelukkige en zeer bevredigende ontknoping gebracht.
    Intussen zijn we tien dagen verder en nog steeds heeft niemand iets over haar gepost. Ik hoop van harte dat ze het er een poosje uitzingt want ik wil haar graag terugzien.

  2. #2
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Standaard

    Sorry maat, maar Mary is niet "totaal nieuw" in Babylon...zij was er al een paar maanden geleden aanwezig, bleef enkele weken en was ineens verdwenen.

    Nu is ze blijkbaar terug en ik ken een goede franse vriend-ijsbeer die daar zeer tevreden over is

    Mary en Ani zijn beide Bulgaars en babbelen vaak samen; het ziet er naar uit dat ze goede vriendinnen zouden kunnen worden...dus er bestaat en kan dat ze wat langer zou kunnen blijven :smile:

  3. Onderstaande leden hebben Mitchi68 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 1 juli 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Freude 468*60