Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard Uniek geval met orgasme in voet.



    Uniek geval met orgasme in voet.

    Een Nederlandse vrouw is de eerste vrouw ooit, die is gediagnosticeerd met het 'foot orgasm syndrome'. De 55-jarige vrouw ging naar de dokter, omdat ze zo'n vijf à zes keer per dag last had van spontane orgasmes, in haar linkervoet.

    De Nederlandse neuropsychiater Marcel Waldinger en zijn team onderzochten haar en hij publiceerde hierover in het Amerikaanse blad 'Sexual Medicine'. Uit MRI-scans bleek dat de vrouw geen afwijkingen had in haar voet of haar hersenen, maar dat er iets mis ging in haar zenuwstelsel.

    Beschadigd
    De orgasmes begonnen ongeveer anderhalf jaar nadat ze uit een coma ontwaakt was. Toen ze wakker werd, had ze een tintelend en brandend gevoel in haar linkervoet, waarschijnlijk het gevolg van schade aan huidzenuwen.

    De signalen van de zenuwen uit de linkervoet komen op dezelfde plek het ruggenmerg binnen als bepaalde impulsen uit de vagina. Omdat de zenuwen in de voet van de vrouw beschadigd waren, kregen haar hersenen op die plek lange tijd alleen maar informatie van zenuwen uit haar vagina te verwerken.

    Na anderhalf jaar begonnen de huidzenuwen van haar voet te genezen en kregen de hersenen weer impulsen uit de linkervoet. Toen begonnen de problemen. De hersenen van de vrouw konden het verschil tussen beide lichaamsdelen niet herkennen, waardoor alles gezien werd als een signaal vanuit haar vagina. Het gevolg: een gevoel van een normaal orgasme, maar dan geprojecteerd in haar voet.

    Schaamte
    De voet-orgasmes gingen vaak gepaard met vaginaal vocht- en urineverlies. Het gevoel duurde wel een stuk korter dan normaal. De artsen hebben de vrouw kunnen genezen door een zenuw bij haar ruggenmerg te verdoven. Ze is nu al acht maanden voet-orgasmevrij. "De vrouw heeft nu alle normale gevoelens weer en kan ook nog gewone orgasmes krijgen", zegt Waldinger.

    Waldinger, verbonden aan de Universiteit van Utrecht en het HagaZiekenhuis in Den Haag, denkt dat er meer mensen rondlopen met dezelfde aandoening, maar dat ze uit schaamte niet naar de dokter gaan. Hij is op zoek naar andere vrouwen die last hebben van het 'foot orgasm syndrome' en heeft daarvoor een website opgericht waar de vrouwen zich kunnen melden.

    Bron: NOS

  2. Onderstaande 2 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (29 juni 2013),Bluebear (29 juni 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Zo heb ik een tijdje orgasmes gehadt met mijn linkeroor. Probeer die maar eens in een muts te krijgen. Als gevolg hiervan heb ik een binnenkantdij-syndroom opgelopen, waardoor ik niet meer normaal durf te neuken. Een en ander vindt nu plaats via telepathie, waardoor ik nu klaarkom via mijn neus. Het duurde een tijdje eer ik een DVP gevonden hadt die hierin meeging. Kost dan ook aardig wat, maar dan heb je ook iets.
    Verder gaat het goed met mij, zegt de psychiater.oor.jpg

  4. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ach zo raar is het niet hoor.

    Ik stapte ooit in een spijker en kreeg steken in mijn milt, die ik overigens ook kreeg na veel inspannende sessies smaar dat geheel terzijde.


  5. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (29 juni 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.

  Diamond 468*60