Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Idee Het JP en Bosbeer algemeen praat hoekje.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Jij (en ik, laat ik dat voor de goede orde ook maar eens vermelden) laten ons ook simpelweg uitzuigen... Voor € 50,00 nog wel. En dat terwijl je het in een kroeg met de juiste snol waarschijnlijk goedkoper zou kunnen krijgen.
    Hoeveel drankjes moet ik haar eerst geven en moet ik er ook nog mee uit eten voor die tijd? Gaat me meer dan die 50 euro kosten, tenzij ze graag meegaat naar McDonald's. En hoe ziet die snol eruit en hoe oud is ze? En in die kroeg heb ik niet de keus uit ca 80 vrouwen. Ik vrees dat het verhaal van de snol uit de kroeg voor de meesten van ons een gepasseerd station is. Wij gaan toch liever allemaal voor een stukje klasse, dacht ik zo? Oei, we dwalen nu wel weer erg ver af.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Wij gaan toch liever allemaal voor een stukje klasse, dacht ik zo?
    Een stukje klasse in een saunaclub (tov real life) ? met alle respect voor de afkomst/achtergrond en gemiddelde educatie en intelligentie van de gemiddelde DVP?
    Zeg dan gewoon dat je lekkere wijven wil neuken!
    (L) NCV (L)

  3. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    Ma doare in pula (22 juni 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    Een stukje klasse in een saunaclub (tov real life) ? met alle respect voor de afkomst/achtergrond en gemiddelde educatie en intelligentie van de gemiddelde DVP?
    Niet alles zo serieus nemen, Jacky, ik weet ook niet waar de knipoogtoets zit op de Ipad. Overigens wil het nu niet zeggen dat snollen in de kroeg intelligenter zijn dan de gemiddelde saunaclubmeid. Daar zitten toch ook artsen en advocaten in spé tussen....De grote vraag is dan of we aan een " gewone " vrouw meer klasse zouden moeten toekennen dan een saunaclubdame, alleen omdat ze een " gewone" vrouw is. Maar het gaat nu ook nog om een snol.
    Maar de enkele snol die direkt met één van ons van bil wil zonder betaling zal ook niet van het allerhoogste allooi zijn of redelijk beneveld door de drank. Of ze is de 55 gepasseerd en 3 x gescheiden.
    Maar we dwalen nog verder af, straks worden we nog geveegd door die nieuwe moderator.

  5. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Niet alles zo serieus nemen, Jacky, ik weet ook niet waar de knipoogtoets zit op de Ipad. Overigens wil het nu niet zeggen dat snollen in de kroeg intelligenter zijn dan de gemiddelde saunaclubmeid. Daar zitten toch ook artsen en advocaten in spé tussen....
    Maar de enkele snol die direkt met één van ons van bil wil zonder betaling zal ook niet van het allerhooste allooi zijn of redelijk beneveld door de drank. Of ze is de 55 gepasseerd en 3 x gescheiden.
    Als ik vergelijk, dan doe ik dat ceteris paribus.
    In een saunaclub betaal ik en als ik in een kroeg, of elders, een dame vind die ik wat kan "sponsoren" in ruil voor wat vieze zaken, dan is dat inderdaad veelal ook geen onbeschreven blad.
    Maar echt, ik moet dan wel constateren dat het level toch vele malen hoger ligt dan dat van (zoals Bad Pritt het zou noemen) Miss Slum Braila.

    Ik tref buiten clubs toch leuke meiden van hbo/wo niveau en soms verbaas ik me echt over het (hoge) niveau, zowel qua intelligentie als sociale skills: "dat die meiden zulke dingen doen voor wat knaken", denk ik dan wel eens. Gelukkig lezen ze het ijsberenforum niet, anders zouden ze niet meer bijkomen van het aantal spelfouten dat de gemiddelde post van de zichzelf als intellecteel beschouwde beren (zal geen namen noemen) hier bevat.
    Soms wagen deze beren zich zelf op de Engelse tour, en dan zie je fouten waarmee je je zelfs in de brugklas totaal voor aap zou zetten.
    Dan lees ik toch liever een eerlijke no-nonsense post van Jansen, BbertB of BP.


    Maar terug naar waar het over ging:

    Men love women, women love money.
    Maar je hebt gelijk, als ze er financieel (of uit andere redenen van eigenbelang) niks wijzer van zouden worden, dan liepen ze met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid met een boog om me heen, maar dat is een saunaclub niet anders...

    Tot slot: je praat over snollen en wijven van een laag allooi, maar wat denk je van al die ijsberen die thuis een vrouw hebben zitten en ondertussen de ene dvp na de andere neuken? Hoe zou je het allooi van dergelijke ijsberen willen kwalificeren?
    (losstaand van het feit dat ik er verder niet mee zit en het hun eigen keuze is die ik verder prima vind).
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 22 juni 2013 om 20:50
    (L) NCV (L)

  7. #5
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Maar we dwalen nog verder af, straks worden we nog geveegd door die nieuwe moderator.
    Is Ketserr dan al in functie getreden?

    Ik begon weer te schrijven na 15 maanden omdat ik mijn collega Bosbeer te hulp schoot inzake zijn "lijstjesbeleid". Niet dat dat nodig was, want hij kan zich uitstekend zelf verdedigen, maar ik vond het gedrag van de Mod (s) in deze toch infaam en abject.
    Nu heb ik nog één thank nodig en dan kap ik er weer mee, als eerbetoon aan de nu in FKK World genietende Bergm550

    NB : in vorige post: als intellectUeel beschouwENde beren (paar letters vergeten en kan de post niet meer aanpassen, mods help me)
    Laatst gewijzigd door jacky pakutra; 22 juni 2013 om 20:57
    (L) NCV (L)

  8. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    hp001 (22 juni 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Ja, ik bedacht me later dat ik vergat iets te vermelden over de groep in de laatste regels, de beren. We kunnen natuurlijk heel veel over de dames willen zeggen, maar feitelijk zijn wij inderdaad de grootste kansloze rukkers. En zo je wilt vooral de ijsberen die thuis een vrouw hebben zitten, waaronder ik. Maar ik heb er in elk geval ooit eentje kunnen krijgen, haha. Ondertussen geloof ik allang niet meer in het huwelijk. Maar wij zijn degenen die moeten betalen en de dames ontvangen geld, dus wat dat betreft zijn ze in elk geval een stukje slimmer dan wij.

  10. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ja, ik bedacht me later dat ik vergat iets te vermelden over de groep in de laatste regels, de beren. We kunnen natuurlijk heel veel over de dames willen zeggen, maar feitelijk zijn wij inderdaad de grootste kansloze rukkers. En zo je wilt vooral de ijsberen die thuis een vrouw hebben zitten, waaronder ik. Maar ik heb er in elk geval ooit eentje kunnen krijgen, haha. Ondertussen geloof ik allang niet meer in het huwelijk. Maar wij zijn degenen die moeten betalen en de dames ontvangen geld, dus wat dat betreft zijn ze in elk geval een stukje slimmer dan wij.
    Waarna het gros van de dames het geld direct of indirect af geeft aan vriendjes, dus wie er nu slim is...

  12. Onderstaande leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013)

  13. #8
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    Is Ketserr dan al in functie getreden?

    Ik begon weer te schrijven na 15 maanden omdat ik mijn collega Bosbeer te hulp schoot inzake zijn "lijstjesbeleid". Niet dat dat nodig was, want hij kan zich uitstekend zelf verdedigen, maar ik vond het gedrag van de Mod (s) in deze toch infaam en abject.
    Nu heb ik nog één thank nodig en dan kap ik er weer mee, als eerbetoon aan de nu in FKK World genietende Bergm550

    NB : in vorige post: als intellectUeel beschouwENde beren (paar letters vergeten en kan de post niet meer aanpassen, mods help me)
    Als Ketserr morgen terug is van Bruce zal hij vermoedelijk met zijn werkzaamheden gaan beginnen.
    Het zal voor de mod's ook niet altijd even makkelijk zijn, ze zijn erg druk en ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken, denk ik. Dus ik zal de laatste zijn om me te storen aan hun gedrag, laat ze maar lekker meediscussieren. Maar daarom is het zo goed dat Ketserr erbij komt om ze een beetje te ontlasten.

  14. #9
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Waarna het gros van de dames het geld direct of indirect af geeft aan vriendjes, dus wie er nu slim is...

    Bosbeer selecteert zorgvuldig de dames die in GT wat bijklussen om hun studie te financieren.
    Maar over het algemeen heeft hij, moet ik toegeven, wel een goede smaak.
    (L) NCV (L)

  15. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (22 juni 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Waarna het gros van de dames het geld direct of indirect af geeft aan vriendjes, dus wie er nu slim is...
    Daarin heb je gelijk, in een flink aantal gevallen zal het zo gaan. Maar na de afgifte van het geld is de zaak afgerond en volgen wij verder die geldstroom niet meer. Best rot, maar het is niet anders.

  17. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013)

  18. #11
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    Bosbeer selecteert zorgvuldig de dames die in GT wat bijklussen om hun studie te financieren.
    Maar over het algemeen heeft hij, moet ik toegeven, wel een goede smaak.
    Haha, je slaat me veel te hoog aan. En wat die smaak betreft, ik viel ook niet echt op M.....e.

  19. #12
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    JEn zo je wilt vooral de ijsberen die thuis een vrouw hebben zitten, waaronder ik. Maar ik heb er in elk geval ooit eentje kunnen krijgen, haha. Ondertussen geloof ik allang niet meer in het huwelijk. Maar wij zijn degenen die moeten betalen en de dames ontvangen geld, dus wat dat betreft zijn ze in elk geval een stukje slimmer dan wij.
    Ik heb in de tijd dat ik nog geloofde in al die poppenkast, 7 jaar een vaste relatie gehad, en ben daarin 0 keer naar de hoeren geweest (maar goed, ik had denk ik dan ook wel een lekkerder wijf thuiszitten, dus ik begrijp je wel Bosbeer ( grapje Bosbeer) . Waarmee ik nogmaals niet wil oordelen over beren die dat soort dingen wel doen, het is ieders eigen keuze, en de man is van nature nou eenmaal een jager die zijn zaad wil verspreiden.
    (L) NCV (L)

  20. Onderstaande leden hebben jacky pakutra bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (22 juni 2013)

  21. #13
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    JEn zo je wilt vooral de ijsberen die thuis een vrouw hebben zitten, waaronder ik. Maar ik heb er in elk geval ooit eentje kunnen krijgen, haha. Ondertussen geloof ik allang niet meer in het huwelijk. Maar wij zijn degenen die moeten betalen en de dames ontvangen geld, dus wat dat betreft zijn ze in elk geval een stukje slimmer dan wij.
    Ik heb in de tijd dat ik nog geloofde in al die poppenkast, 7 jaar een vaste relatie gehad, en ben daarin 0 keer naar de hoeren geweest (maar goed, ik had denk ik dan ook wel een lekkerder wijf thuiszitten, dus ik begrijp je wel Bosbeer ( grapje Bosbeer) . Waarmee ik nogmaals niet wil oordelen over beren die dat soort dingen wel doen, het is ieders eigen keuze, en de man is van nature nou eenmaal een jager die zijn zaad wil verspreiden bladiebla enzovoorts .
    (L) NCV (L)

  22. #14
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Haha, je slaat me veel te hoog aan. En wat die smaak betreft, ik viel ook niet echt op M.....e.
    De uitzondering bevestigt de regel. Denk dat als wij een optische top 5 van GT moeten maken, onze smaken niet ver uiteen zullen lopen...
    (L) NCV (L)

  23. #15
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Als Ketserr morgen terug is van Bruce zal hij vermoedelijk met zijn werkzaamheden gaan beginnen.
    Het zal voor de mod's ook niet altijd even makkelijk zijn, ze zijn erg druk en ze kunnen het niet iedereen naar de zin maken, denk ik. Dus ik zal de laatste zijn om me te storen aan hun gedrag, laat ze maar lekker meediscussieren. Maar daarom is het zo goed dat Ketserr erbij komt om ze een beetje te ontlasten.
    Over ontlasten gesproken: is bergm550 al gaan poepen in FKK World? Op de wc geldt geen phoneverbod dus Bergm550 date ons even up...
    (L) NCV (L)

  24. #16
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Hoeveel drankjes moet ik haar eerst geven en moet ik er ook nog mee uit eten voor die tijd? Gaat me meer dan die 50 euro kosten, tenzij ze graag meegaat naar McDonald's. En hoe ziet die snol eruit en hoe oud is ze? En in die kroeg heb ik niet de keus uit ca 80 vrouwen. Ik vrees dat het verhaal van de snol uit de kroeg voor de meesten van ons een gepasseerd station is. Wij gaan toch liever allemaal voor een stukje klasse, dacht ik zo? Oei, we dwalen nu wel weer erg ver af.
    En daarom betalen bedrijven voor 3 of 4 G in plaats van stapels hout voor rooksognalen en duivenvoer voor postduiven.

  25. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer (22 juni 2013)

  26. #17
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:17
    Berichten
    1.866
    Discussies
    23
    Thanks
    1.963
    Thanked
    2.437 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jacky pakutra Bekijk bericht
    De uitzondering bevestigt de regel. Denk dat als wij een optische top 5 van GT moeten maken, onze smaken niet ver uiteen zullen lopen...
    Als je 7 jaar tijdens een relatie niet één keer naar de hoeren bent geweest ben je nog niet reddeloos verloren voor de echte liefde. Ben benieuwd naar die mooie vriendin. Kun je geen fotootje plaatsen? Ze leest hier toch niet mee.
    Dat zal wel ongeveer kloppen met de mooiste dames , ja. Laten we maar geen namen gaan noemen, anders komt daar weer een discussie over en dan wordt de topic weer verplaatst naar: de top 5 van GT. Beter om het maar afronden hier, een topic met deze titel leest toch niemand en dan is Big30 ook weer tevreden. Bovendien moet ik naar de kroeg.( kijken of er nog een mooie, jonge, intelligente snol voor me zit).
    Het ga je goed!

  27. Onderstaande leden hebben bosbeer bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juni 2013)

  28. #18
    Geregistreerd
    10 september 2010
    Last Online
    14 maart 2024 @ 00:01
    Locatie
    Rapide Lebel
    Berichten
    1.077
    Discussies
    18
    Thanks
    1.703
    Thanked
    590 in 276 posts

    Standaard

    Helaas maar daar kan ik niet aan beginnen, kan er wel een paar (foto's) van Marijke anno 2013 plaatsen maar dat vindt Big niet goed (en gelijk heeft hij dan misschien ook wel, ik kan hem wel zeggen dat ik permissie heb maar wie vertrouwt er nu een hoerenloper ? ).


    Bosbeer ik vond het net zo gezellig maar ik snap dat jij je reputatie als GT star reporter (en de daarbij behorende vrijkaarten) niet op het spel wil zetten door hier in een vaag draadje met mij te ouwehoeren (ik denk overigens niet dat Big het erg vindt, zou niet weten waarom ,al zeker niet zolang jij wekelijks je lijstjes publiceert)...

    en je weet toch ook dat juist dat de off topic onzin draadjes vaak het meest bekeken worden...

    Maar goed, bedankt voor jouw bijdrage aan dit avondvullend programma en slaap ze!
    (L) NCV (L)

  29. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Ja, ik bedacht me later dat ik vergat iets te vermelden over de groep in de laatste regels, de beren. We kunnen natuurlijk heel veel over de dames willen zeggen, maar feitelijk zijn wij inderdaad de grootste kansloze rukkers.
    Ehh gaan we net naar de clubs om eens een ander te laten werken in plaats van steeds zelf maar kansloos te moeten rukken, trekken en sjorren.

    P.S. even over internet, we hebben op de zaak ook WiFi, al jaaren, KPN hotspot, en daar nooit problemen mee gehad of klachten over gehoord.

  30. #20
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Niet alles zo serieus nemen, Jacky, ik weet ook niet waar de knipoogtoets zit op de Ipad. Overigens wil het nu niet zeggen dat snollen in de kroeg intelligenter zijn dan de gemiddelde saunaclubmeid. Daar zitten toch ook artsen en advocaten in spé tussen....De grote vraag is dan of we aan een " gewone " vrouw meer klasse zouden moeten toekennen dan een saunaclubdame, alleen omdat ze een " gewone" vrouw is. Maar het gaat nu ook nog om een snol.
    Maar de enkele snol die direkt met één van ons van bil wil zonder betaling zal ook niet van het allerhoogste allooi zijn of redelijk beneveld door de drank. Of ze is de 55 gepasseerd en 3 x gescheiden.
    Maar we dwalen nog verder af, straks worden we nog geveegd door die nieuwe moderator.
    in sauna clubs en raambuurten werken ook wel intelligente dames dames die er ma 1 dag in de week werken omdat ze het leuk vinden geil zijn . een dame die je in de kroeg op pik ziet er meestal niet zo Leker uit als in mijn duisburg of je moet voor de 45+ dames gaan onder de rimpels geen gladde huid minimaal 3 * gescheden en 6 kinderen op de wereld gezet ieder zijn ding ik ga voor de sex nooit stappen want een dame die gelijk de eerste keer met mijn de kofer in duik hoef ik niet dat doet ze met een ander namelijk ook en dan heb ik het nog niet over hoeveel soa's zo tjik uit de kroeg over kan brengen

  31. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    een dame die je in de kroeg op pik ziet er meestal niet zo Leker uit als in mijn duisburg of je moet voor de 45+ dames gaan onder de rimpels geen gladde huid minimaal 3 * gescheden en 6 kinderen op de wereld gezet
    Dan zou ik toch maar eens een andere stamkroeg opzoeken . Of verwar je wellicht een bezoek aan de lokale bejaardensoos met bingo met een kroeg bezoek?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #22
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    het is lang geleden dat ik buiten me stamkroeg in een andere kroeg ben geweest ma als ik na damens van mijn eigen leeftijd kijk zien ze er echt niet meer als 18 uit hoor als jij big30 van wel meen wil ik wel weten welke optometrist jij heb ik wil namelijk ook zo bril o ja en als ik bejaarde sex wil ga ik wel na xanten

  33. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    het is lang geleden dat ik buiten me stamkroeg in een andere kroeg ben geweest ma als ik na damens van mijn eigen leeftijd kijk zien ze er echt niet meer als 18 uit hoor als jij big30 van wel meen wil ik wel weten welke optometrist jij heb ik wil namelijk ook zo bril o ja en als ik bejaarde sex wil ga ik wel na xanten
    Helder is dus toch de bejaardensoos die stamkroeg van jou! Volgens mij ben je gewoon een bingo fan, geef het maar toe. Daar vind je inderdaad de moeders of zelfs grootmoeders van dames van 18 jaar.

    Hoeveel kost de bingo trouwens tegenwoordig?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. #24
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    bingo heb ik nog nooit gespeeld

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

Babylon 468*60