Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 56
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Kitty (Maria (Roemeense) ex-HP/YY/DV

    Naam : Maria

    Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels, Duits

    Leeftijd : 23jr

    Haarkleur/lengte : lang donker haar krullend

    Lengte : 1.65m

    Postuur / Cupmaat : Slank normaal / B-cup

    Tatoeage / Piercing :

    Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage, GFE, PSE

    Extra :
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 22 juni 2013 om 10:58

  2. #2
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Lengte : 1651m
    Da's lang!

    Groeten,

  3. Onderstaande 2 leden hebben Red Devil bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (18 juni 2013),Wogerwabbit (19 juni 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Mooiste lach van HP. Wel stevig postuur, maar zeer aangenaam in pre- en aftersales. Levert knuffel sex, maar ook PSE, inclusief FT voor de liefhebbers.

    Ex-Zwitserse club, is ook leuk aan haar Duits te horen

    Prima aanvulling in HP. De 2 nieuwe Teenies die genoemd worden trouwens ook!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  5. Onderstaande 4 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (20 juni 2013),forgetskinnyletsgetfatty (19 juni 2013),hansdordt (19 juni 2013),Opa57 (19 juni 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Gelieve nationaliteit aan te vullen : Roemeens

  7. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Mooiste lach van Roemenie volgens mij................wat een attitude, wat een dame, met zowel stijl, inhoud als erotiek............zucht, wanneer mogen we weer?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  8. #6
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    tot en met woensdag aanstaande, dan 2 weekjes vakantsie...

  9. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (26 juni 2013),MiniME (23 juni 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    En zodoende net op tijd terug voor de return van Blauwebeer

  11. #8
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Wieder da seit gestern...

  12. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (23 juli 2013)

  13. #9
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    En hoe! Wat een kanjer is dit toch............zowel voor/na de kamer kun je goed gesprek met dit goedlachse meisje voeren, spreekt tenminste haar talen en dan op de kamer (of daarbuiten ) helemaal los gaan. Prima PSE / GFE combi dus.

    Je moet wel houden van haar ronde vormen, maar hopelijk een blijvertje in HP.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  14. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 4 augustus 2013),licky luke (18 augustus 2013)

  15. #10
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Als Maria de kamer binnenkomt wordt de kamer meteen fel verlicht. Meid met een eeuwige glimlach waarrond een feel good wolkje lijkt te hangen. Presales zijn uitstekend. Mevrouw spreekt vlot haar talen, kent de wereld en heeft geen haast. Zeer aangenaam en onderhoudend gezelschap dus. Daarmee wil je dus ook naar de kamer. En alles wat hierboven beschreven staat is correct. Alleen hadden de schrijvelaars nog wat meer superlatieven mogen gebruiken om de fantastische service van deze juffrouw te beschrijven. Alles technisch perfect uitgevoerd, maar vooral wat een erotiek, spanningsopbouw, humor, maturiteit...

    Het was een mij een voorrecht om een uur met deze dame op de kamer te hebben vertoefd.

  16. Onderstaande 4 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (18 augustus 2013),MiniME (10 augustus 2013),satanic surfer (11 augustus 2013),vrije jongen (13 augustus 2013)

  17. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Als Maria de kamer binnenkomt wordt de kamer meteen fel verlicht. Meid met een eeuwige glimlach waarrond een feel good wolkje lijkt te hangen.
    Mooiste glimlach van Europe dacht ik zo!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (13 augustus 2013)

  19. #12
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Neh, die behoort Diana in World toe... op de kamer wel niet te vergelijken met Maria: topvrouw!

  20. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    dinsdag 13 augustus: sessie drie Maria

    Na eerst een poosje op een bankje wat hebben zitten friemelen stelde Maria voor naar de kino te gaan, nadat ze had uitgezocht of ik dat niet vervelend vond. Ik was super geil na alle perikelen met Sunny, en de meiden aan de bar, het was niet idioot druk, dus ik dacht wat maakt het uit. Maakte niets uit. Maria is een super ding. Lang, beetje mollig maar niet teveel, sexy outfitje waarin alles prachtig tot uiting komt. Geile natuurlijk tieten (een ietsiepietsie slapjes, maar net geen hangende, en ze voelen absolutely gorgeous, en smaken nog beter. Ik had verteld van mijn massage kunsten, en die wilde ze graag beproeven. Heerlijk om zon lange meid te mogen masseren.rug, billen anus, vagina, benen, terug naar vagina (klets klets nat…. Oeps…). Vingertje richting anus leverde heel wat positieve reaktie op, Dat vindt ze super. Tijd om om te draaien. Voorkant ook prachtig van vorm en feeling. Inmiddels werd Maria toch fors opgewonden. Langzaam van hand massage op kusmassage overgegaan, en haar vagina/clitoris eens heel zachtjes, langzaam ietsje feller bewerkt, wat eindigde in een heftig (veel geluid) orgasme. Lijkt dat ik nog een fan erbij heb… Volgens mij kan ik in Panthera een salonnetje beginnen…Even bijkomen en toen was ik aan de beurt. Wat een hogeschool mannen bespeelster is Maria (ik was natuurlijk al fors opgegeild), maar haar zoenen, gevolgd door tegelijkertijd stimuleren van mijn tepels met twee handen en een excellente blowjob brachten mij opnieuw in extase. Met de hand door haar laten afmaken tegen haar fucking gorgeous tieten. Mede ijsberen: goddelijk….:smile:

  21. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (18 augustus 2013)

  22. #14
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nieuwe foto's van het meisje met de mooiste glimlach van Haus Panthera:















    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  23. #15
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    585 in 222 posts

    Standaard

    Mooi gezicht het ze wel ja. Maar door haar omvang voor mij geen optie. Ik ben maar een klein mènneke hé

  24. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik deze nieuwe foto's niet erg flatterend voor deze mooie en goedlachse dame... dat had mijns inziens veeeeeel beter gekund!

    Let er maar eens op als je in de club bent en haar tegenkomt, dan vallen die foto's helamaal in het niet!

    De mooiste foto is nog deze:


    Hier zie je als je goed kijkt al de stralende glimlach en een heerlijke body...
    Mmmmmhhhhh...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  25. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    2bat4you ( 8 februari 2014)

  26. #17
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Dat moet ik ook zeggen deze dame lacht echt altijd.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. #18
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Hoewel eagelke zo zijn vaste dames heeft in clubs als HP, is er af en toe wel ruimte voor verandering.
    Zo was het vrijdag een dag die door verlof van enkele vaste waarden van spijs deed veranderen. De dag was zeer gezellig begonnen bij de aankomst in Panthera gezien ik had afgesproken met Licky Luke. Het was de tweede maal dat ik deze vriendelijke beer tegen kwam op het slagveld, een kerel naar eagelke's hart: nuchter in het leven, nuchter in zijn 2e leven en bovendien bedeeld met een gezonde dosis aan humor en plezier.
    We hadden op het terras heel wat plezier en net zoals L. Luke al beschrijft, straal je dergelijk plezier over op de dames waardoor we aandacht kregen vanuit onverwachte hoeken. Zo was er ook Maria die al een aantal keer die dag fysiek contact met me had gezocht, hetgeen de voorgaande bezoeken nog niet was gebeurd.
    Tijdens het nuttigen van mijn Chicken Wings mit Frites ohne salat was duidelijk dat Maria honger had. Zonder het vriendelijk te vragen kwam ze haar honger stillen uit mijn bord, hetgeen ik haar niet kwalijk nam. Immers vraagt Maria zoiets niet door te spreken, maar door even met haar warme ogen hongerig te kijken. Ik verzekerde wel dat zij het dessert zou moeten verzorgen.

    Maria is zo'n dame die me met haar lichaam niet echt helemaal kan bekoren. Eagelke valt op slanke dames en is in HP op dat gebied redelijk goed bedeeld. Echter val ik ook op dames met een mooie glimlach, en laat nu net dát zijn wat Maria onderscheidt van alle dames in HP. De woorden 'als Maria de kamer binnen komt, wordt de kamer fel verlicht' doen haar eer aan. Echter doet ze meer dan dat. Ik kom al langer in HP, en ik vind dat de sfeer sinds de komst van Maria erg is veranderd. Ze is iemand die met nagenoeg alle dames goed contact heeft en ze straalt haar 'gelukkige dag' gewoon over op iedereen die op dat moment in de ruimte aanwezig is, zowel op beren als op dames.
    Een gezellige lunch met L. Luke, Andrea, Maria en ikzelf was een opwarmertje voor hetgeen op de kamer verder gezet zou worden. De sfeer was goed aan tafel, er werd gelachen, plezier gemaakt, eten uitgedeeld, ja... zelfs gestoeid, hé Luke?

    Na het eten hoort een sigaretje gerookt te worden, vond Maria. Ik kon niet volmondiger akkoord gaan met haar, dus de weg werd aangevangen naar het terras buiten waar we even wat praatten over het feit dat ze me al een aantal keer had gezien, maar ze me nog nooit had durven aanspreken. Ik verontschuldigde me voor het feit dat ik een pannekoek ben en vaak lange tijd verknocht ben aan dezelfde dames. Ik stelde haar gerust met het feit dat het slechts een kwestie van tijd zou geweest zijn totdat ik contact met haar gezocht zou hebben. Maria ontpopte zicht tijdens 't gesprek als iemand die perfect weet waar ze mee bezig is. Naar Roemeense normen staat Maria sterk in haar schoenen en speelt het spel erg fair. Geen loze beloften, geen verhaaltjes zonder leugens, enkel datgene waarvoor je als beer naar daar komt: relax en go with the flow.
    Toen L. Luke met zijn Andrea naar het bovenverdiep vertrok, besloten we zelf ook maar eens naar boven te vliegen. Eerst nog even kloppen op de kamer waar Andrea het bad liet vollopen voor mijn collega, 't plezier in Maria's dag werd nogmaals bevestigd.

    Op de kamer aangekomen maakte ik haar duidelijk dat eagelke niet voor de PSE naar haar gekomen is (daar heeft ze nu eenmaal 't lichaam niet voor). Ze wist onmiddellijk wat ik bedoelde en kwam langs me liggen op bed waar we al tongzoenend mekaars lichaam verkenden. Hier werd de omvang van Maria (dit klinkt alsof ik afbreuk aan haar doe, dat is 't echter niet) duidelijk. Ze is niet zozeer een dikke dame, echter wel een grote dame. (ik hoop dat ik met deze uitspraak overbreng wat ik bedoel). We maakten erg veel plezier met mekaar: grappen maken, schampen, ... Allemaal in een erg vriendschappelijke sfeer waardoor we 't beiden erg naar onze zin hadden. Tijd voor wat minder praten, moet ze gedacht hebben terwijl ze langzaam naar beneden vertrok. Deze dame kan heerlijk nat pijpen, met gevoel en niet te heftig. 'I like to play', zei ik haar, waarmee ik duidelijk wilde maken dat ik geen zin had in neuken... Het spelen mocht voor mij nog uren duren, bij wijze van spreken. 'You like to play?', zei ze terwijl ze met een lange haal haar tong van mijn ballen naar 't topje van mijn eikel bewoog. 'Yes I do', gaf ik haar een antwoord, 'the only problem is that i'm losing this game too soon'. Beiden moesten we lachen met deze gedachte, dus ik vroeg haar of ze langs me kwam liggen.
    Wat volgde was een sessie waar ik haar onder handen nam, letterlijk. Ik masseerde haar lekkere grote tieten terwijl we innig bleven tongzoenen. Ik hoorde haar adem af en toe versnellen waaruit ik besloot dat ze 't leuk vond. Langzaamaan liet ik één hand naar beneden glijden en vond tot mijn genoegen een lekker sappig kutje tussen haar benen. Voor de liefhebbers, deze dame wordt - in tegenstelling tot vele andere dames die ik in het verleden tegen ben gekomen - nog oprecht nat. Nadat ik haar clitoris even had verwend, liet ik één vinger in haar kutje glijden terwijl ik met mijn handpalm haar schaamlippen over haar clitoris wreef. Ik voelde haar natter worden en ook haar adem schokte dus een tweede vinger was een logisch besluit. Ze liet een hand naar beneden zakken en terwijl ze zichzelf streelde, liet ik mijn twee vingers snel in en uit haar warme lichaam glijden.
    In geen 2 minuten tijd veranderde Maria van een goedlachse deerne tot een botergeile brandende schuur die smeekte om sneller te vingeren. Snel kwam ze klaar waarbij ze letterlijk dubbel plooide met de woorden 'oooooh my goooood'
    'Fuck, i lost the game first', zei ze... 'but now it's your turn to lose'. Ze heeft me hierna met veel gevoel klaar gepijpt met einde in haar warme mondje. Dit was niet eagelke's bedoeling maar als 't lekker is, zeg dan maar eens 'stop'. In 't begin van de sessie was eagelke van plan om haar lekkere tieten te neuken en er ook op klaar te komen, echter weet ik van mezelf dat planningen niet mijn sterkste kant zijn in het heetst van de strijd.

    1-1 was 't besluit van een heerlijke sessie van ongeveer een uurtje. Volgende keer een revanche.

    Op bed werd er nog wat gekeuveld over vanalles en nog wat. Maria staat erg sterk in de schoenen en laat dit tot zijn recht komen door haar uitstekende taalkennis. Duits, Engels, (Roemeens - uiteraard), zelfs meer dan een paar woorden Frans... Een plezier om met dergelijke dame te praten, gezien er niet 2 of 3 keer gevraagd wordt 'alles gut?' e.d. Herhalingsgevaar, al is't voor nog eens samen te eten, is op dat gebied erg groot.
    Ik gaf haar een compliment over haar glimlach die ik onmiddellijk aanvulde met de woorden 'dat zal je ondertussen zelf wel weten, waarmee ik 't niet wil minimaliseren'. Ze vertelde me dat ze een heel leuke sessie had gehad en dat we er zeker een herhaling aan moesten geven.
    'Nu moet ik gaan douchen', voegde ze eraan toe. 'Ik moet het nat tussen mijn benen gaan wegspoelen...'
    Na het afrekenen en douchen hebben we buiten samen nog een sigaret gerookt, in het bijzijn van de ondertussen uitgeneukte Andrea en licky luke. Terwijl ik tegen L. Luke aan het praten was, liet Maria voelen dat ze wel wist dat we ervaringen aan het uitdelen waren. 'Dat doen jullie toch ook', zei Luke?
    'Ja', zei Maria, 'maar wij vrouwen vragen gewoon hoe het geweest is terwijl jullie mannen het over de kleinste details hebben.'

    In jouw geval had ik het niet over de kleine details, vertelde ik haar terwijl ik naar haar grote tieten wees. Dat mopje kon ze best wel smaken, bewijze de tongzoen die ik erna nog kreeg als afscheid.

    De dag HP werd vroegtijdig afgebroken door een oproep van het werk, waardoor ik de wagen in moest springen en richting Antwerpen vertrok. Echter had ik een zeer leuke dag in Ratingen waar spoedig een vervolg aan gegeven zal worden.

  28. Onderstaande 7 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 augustus 2013),Boybensdorp (19 september 2013),felrops (21 augustus 2013),hansdordt (19 augustus 2013),licky luke (19 augustus 2013),MiniME (20 augustus 2013),mynasch (19 augustus 2013)

  29. #19
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Pfff... daar wordt je toch helemaal warm van...

    Maria is inmiddels verplaatst naar de top van mijn todo lijst!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  30. #20
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was ik op de Nikolausparty. Na Rosa en Michelle had ik nog een wat tijd voor een derde date. Ik had nog zo'n 3 kwartier de tijd voor vertrek. Dus er moest iets snel of niets gebeuren. Met Licky Luke het pantheralandschap alreeds geanalyseerd. LL heeft meer ervaring met Panthera en ik kon zijn waardevolle tips wel waarderen. Alleen, moet je dan nog kiezen uit al die tips. Wat een rotleven met al die keuzes.... . De tip ten aanzien van Maria: het is een lachebekje en altijd vrolijk. Dat bleek ook wel tijdens het bezoek gedurende de dag. Samen met Andreea probeerden ze de sfeer er in te houden. Meerdere malen kwam ze langs om een zoen te geven, even te knuffelen of een hapje te eten van haar yoghurt.
    Ik zag dat er een andere kaper op de kust was, dus ik stapte op haar af. Gezien de tijd die ik nog maar had vroeg ik haar meteen een sleutel te halen. 'Uhhh, okee', zei ze verbaasd.
    Maria was mijn 3e date. Het is niet echt de gang van zaken bij Panthera om zonder presales naar de kamer te gaan. De presales heb ik dan ook gehad op de kamer. Wat een feest....inderdaad een feestbeest! Veel gelachen. Qua optiek is Maria niet de slankste. Volgens mij heeft ze wel een maatje 38, maar daar staat tegen over een intens genot van een GFE.....TZ/PZC/Beffen en NMC. prijs €80,-- Het moge duidelijk zijn dat ik deze date met Maria niet binnen de tijd heb kunnen houden die mij nog restte in Panthera. Een uur volgemaakt. Eerder stoppen zat er gewoonweg niet in (of ik heb weer bloedarmoede gehad in mijn bovenkamer )
    Een voor mij perfecte line up vandaag (Rosa, Michelle), afgesloten met Maria. Herhalingsgevaar 200%.
    Snel omgekleed en naar huis racen. Kom ik Roermond, zijn daar de tunnels gesloten . Nog meer vertraging.....

  31. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 december 2013),MiniME ( 8 december 2013)

  32. #21
    Geregistreerd
    1 december 2013
    Last Online
    12 juni 2015 @ 11:36
    Berichten
    29
    Discussies
    0
    Thanks
    65
    Thanked
    26 in 5 posts

    Standaard

    Had je beter in HP langer kunnen blijven. ... ;-)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  33. #22
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Kom ik Roermond, zijn daar de tunnels gesloten . Nog meer vertraging.....
    Ik schaam me dood....

    Toen ik 's middags door die tunnel richting Ratingen reed heb ik een aankondiging gezien van sluiting van de tunnel.
    Om dat ik het pas te laat zag (was met mijn hoofd alk bij Panthera) herinnerde ik me wel dat het om de nacht van de 6e op de 7e december ging, maar de tijden wist ik niet meer.
    Toch had ik me voorgenomen om je hiervoor te waarschuwen, waarbij we eventueel de nodige informatie op Internet konden opzoeken.

    Die verdomde vrouwen van Panthera ook, ik ben het helemaal vergeten...

    Mijn welgemeende excuses...

    Ik maak het nog wel goed met je...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  34. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 7 december 2013)

  35. #23
    Geregistreerd
    5 januari 2013
    Last Online
    3 januari 2024 @ 22:19
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    177 in 36 posts

    Standaard

    Maria heeft haar zwarte krullen ingeleverd voor lang stijl zwart haar.

  36. #24
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Ik schaam me dood....
    Dat hoeft echt niet hoor....... maar ik ben blij dat er tenminste iemand op mij let in zo'n warme ongeving

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Toen ik 's middags door die tunnel richting Ratingen reed heb ik een aankondiging gezien van sluiting van de tunnel.
    Om dat ik het pas te laat zag (was met mijn hoofd alk bij Panthera) herinnerde ik me wel dat het om de nacht van de 6e op de 7e december ging, maar de tijden wist ik niet meer.
    Toch had ik me voorgenomen om je hiervoor te waarschuwen, waarbij we eventueel de nodige informatie op Internet konden opzoeken.
    De eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik die info natuurlijk ook heb gezien toen ik 's ochtends naar mijn afspraak reed in het midden van het land. Ik kwam gisteravond de grens over bij Roermond en zag het matrixbord langs de snelweg.....en dacht shiiiiiiiiitt. But no problems!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Die verdomde vrouwen van Panthera ook, ik ben het helemaal vergeten...
    Dat is nou precies de reden waarom ik het ook ben vergeten. Die Maria toch......zucht, zelfs een uur was eigenlijk te kort!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Mijn welgemeende excuses...

    Ik maak het nog wel goed met je...
    Dat pélske kin altied, excuses zien neet nuudig! Iech bin 't zellevers schöld!

  37. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 7 december 2013)

  38. #25
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Maria is terug van vakantie. Ze was gisteren aan het werken en verlichtte HP opnieuw met haar stralende glimlach!

  39. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 9 januari 2014),MiniME ( 8 januari 2014),superbuilder2 ( 8 januari 2014)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60