Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard Man klaagt bij politie over prostituee: 'Ze was te lelijk'

    Man klaagt bij politie over prostituee: 'Ze was te lelijk'

    bron: BBC © thinkstock.

    De politie in Engelse Solihull werd gebeld met een opmerkelijke klacht. Een man die op bezoek was geweest bij een prostituee klaagde dat de vrouw hem had besodemieterd. Ze was volgens hem niet zo knap als ze eerder had omschreven en hij wilde haar om die reden aangeven.

    'Ik had een ontmoeting met haar geregeld, maar vroeg haar van tevoren of ze een eerlijke beschrijving van zichzelf kon geven, want anders zou ik geen gebruik maken van haar diensten,' begon de man zijn verhaal.

    Wet
    'Ze heeft zichzelf eigenlijk verkeerd omschreven, ze leek totaal niet op de beschrijving. Ze was boos want ze denkt natuurlijk dat ik haar geld schuldig ben,' gaat hij verder.

    In zijn verhaal legt hij uit dat hij zich wil beroepen op de Engelse wet Sale of Goods Act. Deze is in het leven geroepen om consumenten te beschermen dat het product of de dienst die ze kopen van voldoende kwaliteit is, geschikt is en overeenstemt met de omschrijving van de verkoper.

    Zelf fout
    De politie in Solihull verbaasde zich over het telefoontje. 'Het was ongelofelijk,' aldus een woordvoerder aan de BBC. 'Hij geloofde oprecht dat hij niks verkeerd had gedaan en dat de politie onderzoek naar de vrouw zou moeten doen.'

    'Ik vertelde hem dat zij geen overtredingen had begaan en dat hij, met zijn vraag naar seks en de bereidheid ervoor te betalen, degene was die illegaal bezig is.'

    De man werd opgespoord en kreeg een brief thuis waarin hij werd gewaarschuwd.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    GrandCru (14 juni 2013),Jajoh (20 juni 2013)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60