Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Daumen hoch Aachen, Antoniustrasse 29C, Anissa 21 (Albanese)

    Vandaag weer eens in Aachen aanbod was goed ondanks het meer als slechte weer.
    Alleen het aantal wandelaars viel wat tegen maja wat wil je.
    Veel dames die ik vorige week tegen kwam en goed kende zag ik nu niet en met die regen maar relatief snel gekozen.
    Mijn oog was gevallen op een dame die me nog niet eerder was opgevallen in haus 29C
    Haar naam bleek Anissa en ze kwam uit Albanië de communicatie verloopt moeizaam want ze spreekt alleen Albanees en Italiaans.
    Maar ze bleek 21 jaar oud verder heeft ze een brunette achtige half lange of korte bos haar hoe je het bekijkt
    Ze is vrij slank maar aan haar kleine borsten A/B cup meen ik toch een zwangerschapje te zien.
    Over de sex die was net als vorige week boven verwachting bij de ramen het taal probleem bleek geen sex probleem
    Ze kleedde me uit en ging zich snel nog wassen op bed was ze ook al niet afwachtend eerder leidend of licht dominant.
    Van een kus op de mond kwam meteen al een tong en dat vond ze niet erg een tijdje met het nodige strelen vol te houden.
    Vingertje erbij geen probleem, en daarna tegen de raam gewoonte in pijpen zonder condoom dit deed ze goed.
    Daarna kwam ze lekker bovenop ze knoeide nog wat met het condoom wat er op kan wijzen dat ze nog niet zo lang in het vak zou kunnen zitten.
    Waarna ze me lekker klaar reed en dat gebeurde al tot haar teleurstelling na een paar minuten.
    Hierna passend afscheid van haar genomen conclusie niet de mooiste dame in dit stukje straat ook niet lelijk.
    Maar er zullen op dit stukje maar weinig zijn de deze service voor 30 euro aanbieden.
    Die vroeg ze trouwens pas na de daad betaalde met 2x 20 euro en kreeg keurig 10 terug dan weet je dat het goed zit.

    Vorige week kreeg ik trouwens al een vergelijkbare uitgebreide service van een mij onbekende Thaise, het lijkt wel of nieuwere dames meteen een meer uitgebreide service geven om klanten te binden.
    Maja ik zag voor het eerst sinds tijden weer mijn oude lieveling en vermoed dat ik haar de volgende keer echt wel weer eens wil testen maar zeker is ook Anissa een pareltje in bed waar je een beetje zuinig op moet zijn.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    misterbogey (18 juni 2013),Nacho ( 5 juni 2013),Wijze grijze (30 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 juli 2012
    Last Online
    14 juli 2019 @ 15:22
    Berichten
    3
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Deze Dame is terug in huis 30, 3. venster.
    Ik bezocht haar.
    Ze is nog steeds uitstekend.

  4. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Uitstekend jazeker alleen heb ik haar niet meer bezocht nadat een goede vriend van me een soa had opgelopen na een bezoek aan haar ( condoom gescheurd ) en nee het was geen aids maar je gewone vervelende huis tuin en keuken soa...
    I just don't give a fuck

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Diamond 468*60