Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard Estrella, Club Mabuhay

    Vandaag ook bij de kleine Estrella geweest. Er kwam net een dame aan die verf bij had voor het privéhuis.
    Wel wat gênant toen ik aankwam en die vrouw ook niet het hoekje om kwam en vroeg of ik daar werkte :-)

    De bazin zei me dat ik naar binnen moest gaan en de vrouwen zetten zich klaar.

    Estrella leek me de sympathiekste van de 3 en dat bleek ook op de kamer. Het wasje werd overgeslagen, er was namelijk een dame en een andere klant in de badkamer. De deur stond daar groot open.
    Dit blijft toch over het algemeen een topplaats voor plezier eigenlijk. En er komt ook precies vrij veel volk daar.
    Ook op een zaterdagmiddag rond 13.15u stonden daar verschillende auto's.

    Estrella pijpt zonder condoom en knuffelt enorm graag. Ze geeft ook goede tongzoenen. Deze Spaanse meid is niet superslank, ze heeft vooral volle billen. Heeft een hoge aaibaarheidsfactor.

    Zij heeft enorm haar best gedaan en zij kwam op mij zitten om te neuken. Was top!
    We hebben wat gepraat en ze kon niet altijd goed op de Engelse woorden komen die ze wou zeggen. Ik heb ook nog een kleine paar woordjes Spaans gesproken, maar dat ging niet verder dan muj bien o.a. en ik zei tegen haar ti amo en dat vond ze echt te gek.
    Ik heb haar zelfs een paar woordjes Nederlands geleerd. Nederlands vindt ze te moeilijk. Ze vroeg aan mij zelfs welke talen ze in België spreken.
    Ik geloof dat ze maandag terug naar Spanje vertrekt.

    Ze vertelde dat ze al gescheiden is en dat ze geen man meer wil. Het vrijgezel zijn vindt ze echt zeer goed.

    Ik schat dat Estrella ongeveer 1,57 m is een jaar of 24 is.

  2. #2
    Geregistreerd
    24 januari 2014
    Last Online
    3 november 2016 @ 18:31
    Berichten
    64
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Mabuhay is voor mij een van de minder kwaliteite prive kamers de service enzo vind ik niet echt goed enige voordeel hier voor mij is dat het 10 min rijde is van men huis drm een bezoekje hier gebracht met deze meid gekamerd wzs wel goed voor een half uur beurt maar voor mij geen herhaling vatbaar mazr het sex was toch goed.

  3. #3
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    12 maart 2024 @ 19:15
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    Estrelle is een kleine dame, een jaar of 35 schat ik, met een behoorlijke bilpartij. Ze doet niet aan tongzoenen (kan ook met Corona te maken hebben), maar doet wel haar best om het je naar de zin te maken. Had ook een half uurtje met Daniella en daar had ik meer een klik mee.

  4. #4
    Geregistreerd
    21 november 2022
    Last Online
    30 november 2022 @ 21:07
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Hallo, iedereen. Ik werk in de massage industrie. Ik wil mijn ervaringen delen en lezen welke ervaringen anderen hebben. Ik hou van massages geven en ontvangen, dus boek ik vaak meisjes. Vroeger communiceerden we via websites als https://adultbloglisting.com/sexselect, maar nu ben ik voor mezelf begonnen. En ik nodig verschillende meisjes uit bij mij thuis.
    Deze keer was ik met Estrella, ze is heel mooi en aardig, ze gaf me een massage, streelde me ongeveer 25 minuten, toen vroeg ik haar te gaan liggen en deed hetzelfde. Natuurlijk heb ik haar 30 euro betaald. Het was de beste avond die ik de afgelopen dagen heb gehad.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Diamond 468*60   Babylon 468*60