Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard Borgloon (Kerniel), Oorsprongstraat 106, Lovelys place, Anastacia(uitstekend)

    Vandaag ben ik ook naar Kerniel gereden en het erop gewaagd of haar eens te proberen. Ze is groot, namelijk 1,82 m vertelde ze me.
    Ik had een geweldige klik met haar en ze doet erg haar best. Ze houdt blijkbaar erg veel van kussen en knuffelen. Ze kust lang en uitgebreid en het zijn echte tongzoenen. Zeer nat en warm.
    Na het wasje en voor we op het bed belandden begon ze al te kussen en te strelen.

    Ik heb maar een kwartiertje genomen en heb het zeker niet beklaagd. Toen we van de kamer gingen heeft ze me nog goed geknuffeld en gekust.

    Of het waar is weet ik natuurlijk niet, maar Anastacia sprak dat ze geen partner zocht omdat ze anders dit werk niet meer kon uitoefenen. Ze droeg nochtans een kettinkje met een half hartje.
    Ze vroeg waarom ik nog altijd vrijgezel ben. Ze gaf me met andere woorden een erg goed gevoel.

    Ze hebben er ook een eigen site: www.lovelysplace.wix.com/prive

  2. #2
    Geregistreerd
    25 mei 2015
    Last Online
    7 januari 2024 @ 22:04
    Locatie
    België
    Berichten
    243
    Discussies
    63
    Thanks
    93
    Thanked
    594 in 155 posts

    Standaard

    Gezien de 'liquiditeit' van komen/gaan van de meisjes, hoger is dan de verslagen, doe geen nieuw profieltje aanmaken.

    Bezoekje aan http://www.lovelysplace.eu/.
    Voorgesteld aan 3 dames, neem ik Alessandra. Praat Italiaans en vertelt uit Sicilië te komen.
    Douchen een daarna richting hoogtepunt werken.
    Om éen of andere reden (bij mij) lukt het vandaag niet zo goed.
    Jammer voor die 100€/45 min.
    Bij het vertrekken praat Alessandra plots Roemeens tegen een collega. Geen Italiaanse dus.

  3. Onderstaande leden hebben Oost bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 april 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

  Diamond 468*60