Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 44 van 44
  1. #26
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:42
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. Hoe dan ook, ze gaf goede service!
    En gewoon doorgaan met dat laatste en heel dat gezever aan je laars lappen. "I have only money to fuck en let me suck, baby! And if you want you can have it all, just be good to me".

  2. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (26 mei 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. Hoe dan ook, ze gaf goede service!
    En juist door dit soort bedrog worden eventuele echt schrijnende gevallen enorm benadeeld.

  4. #28
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Uiteindelijk blijkt het inderdaad allemaal fake te zijn. Weer bij geleerd, ze heeft een perfect gezichtje zonder een enkel schrammetje. Hoe dan ook, ze gaf goede service!
    Ik begrijp nu wel waarom jij haar telefoonnummer hebt gekregen ... wat een karakterloze sukkel ben jij zeg

  5. #29
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Ik begrijp nu wel waarom jij haar telefoonnummer hebt gekregen ... wat een karakterloze sukkel ben jij zeg
    Weer iemand die uit is op een offtopic discussie?
    Wat is dat nu weer voor rare opmerking? hoezo karakterloos? omdat ik gewoon toevoeg dat ze een goede service geboden had? moet ik zo'n DVP nu helemaal afbreken? Ik heb haar nummer gehad omdat we een leuke 1,5 uur hadden, was de service niet goed geweest had t nooit 1,5 uur geduurd en had ik zeker geen nummers uitgewisseld. Tja dat ze nu een klant minder heeft, dat heeft ze aan zich zelf te danken, maarja dat is t risico wat ze zelf genomen heeft.

    @ Pic1, tja daar heb je wel een punt, ik ga die dames steeds minder serieus nemen, maarja om je nu telkens tegen beter weten in weer te laten beet nemen

  6. #30
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Wellicht heeft vakantieganger24 begrepen dat je na het incident weer met genoemde DVP gekamerd hebt.

  7. #31
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Wellicht heeft vakantieganger24 begrepen dat je na het incident weer met genoemde DVP gekamerd hebt.
    Als hij dat zo begrepen heeft snap ik zijn reactie beter, natuurlijk ziet die dame geen cent meer van mij, dus ook geen kamer gang. Dankzij een mede beer ben ik erachter gekomen hoe t zit, zelf heb ik haar niet meer gezien.....

  8. #32
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Ik heb het inderdaad zo begrepen dat je weer naar de club ben gegaan voor controle en na constatering opnieuw met haar gekamerd alsof ze geen poging oplichting heeft ondernomen. Als het anders zit dan ben trek ik mijn conclusie natuurlijk gewoon terug

  9. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (27 mei 2013)

  10. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosbeer Bekijk bericht
    Om nog even op de vraag van Keesbe terug te komen, als je de gelegenheid hebt zou je op zo kort mogelijke termijn nog een keer naar de betreffende club moeten gaan en kijken of ze er is en hoe ze eruitziet. Als er geen enkel spoor te ontdekken is van een blauw oog weet je in elk geval zeker dat ze je in de maling probeert te nemen. Dan heeft ze met schmink zitten knoeien. Blijkbaar halen de dames alles uit de kast om de zaak te bedonderen. Maar whatever, natuurlijk nooit een cent betalen.
    Neem van de expert aan, je moet er niks mee doen, je kan ook niks voor haar doen, ook als ze geslagen wordt of je moet een houwdegen zijn en in je eentje met een criminele roemeen of een bende willen afrekenen , kijk je dan vooraf wel even alle Clint Eastwood films achter elkaar enn atuurlijk leeren schietn met die magnum .357, en je moet geen telefoon nummers uitwisselen (indien wel dan een goedkoop prepaid nummer, via je reguliere telefoonnummer is iemand vaak te traceren, tot adres aan toe) er komt alleen maar ellende van en in 99 van de 100 keer gaat het alleen om GELD:::BANI dus.

    Als je nog twijfelt dit is een van de 99 en niet de uitzondering op de regel, ze heeft je al om geld gevraagd immers.
    Roemeentjes kunnen liegen dat is ongeevenaard, zit ze in het bloed, ze hebben ook echt schijt aan jou en hebben alleen kontakt met je om het geld. Daarom niks buiten klubs afspreken met die meiden, lijdt alleen tot financiele schade en soms emotionele schade. Gaat vaak sneller bergafwaarts en volgens scenario's die jij geeneens nu kan vermoeden, wacht op mijn memoires hahaha. En poppen kun je ze lekker in een club, is nog goedkoper ook.
    ps.
    Lees net dat je zelf de konklusie al getrokken hebt...weer een roemeentje die niet naar de toneelschol hoeft.

  11. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 mei 2013),bosbeer (27 mei 2013),Rezaes (27 mei 2013)

  12. #34
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Veel dames wisselen trucjes uit en als je er eenmaal een paar gezien hebt, prik je er makkelijker doorheen. Je hebt als het goed is een stemmetje achter in in je hoofd dat je vertelt dat het ergens niet klopt - naar dat stemmetje moet je luisteren. Als je druppels voelt, komt er dikwijls (cq. bijna altijd) regen achteraan.

    Aan de andere kant, we klagen natuurlijk wel dat de dames ons proberen af te zetten, maar ik heb er toch ook altijd wel een beetje meelij mee dat ze op dit soort manieren geld bij elkaar proberen te sprokkelen.

  13. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 mei 2013)

  14. #35
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Medelijden maken ze heel snel misbruik van, moet je niet hebben, geef ze respect als persoon en voor het werk maar medelijden schiet niemand iets mee op.

    Ze kunnen toch ook in Roemenie of Bulgaristan of waar ze ook vandaan komen een opleiding volgen, trouwen, gaan werken kortom iets van hun leven maken, maar ze kiezen ervoor om makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden, en een volstrekt rand debiel leven als dvp in een club te gaan lijden,nee medelijden heb ik niet meer met ze.

  15. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 mei 2013),Bluebear (27 mei 2013)

  16. #36
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:30
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Medelijden maken ze heel snel misbruik van, moet je niet hebben, geef ze respect als persoon en voor het werk maar medelijden schiet niemand iets mee op.

    Ze kunnen toch ook in Roemenie of Bulgaristan of waar ze ook vandaan komen een opleiding volgen, trouwen, gaan werken kortom iets van hun leven maken, maar ze kiezen ervoor om makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden, en een volstrekt rand debiel leven als dvp in een club te gaan lijden,nee medelijden heb ik niet meer met ze.
    Hoe kun je nu stellen dat je respect voor iemand hebt terwijl je in de volgende zin zo'n negatief waardeoordeel uitspreekt over de werkkeuzes die dezelfde persoon? Dat vind ik niet van respect getuigen.

  17. #37
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Hoe kun je nu stellen dat je respect voor iemand hebt terwijl je in de volgende zin zo'n negatief waardeoordeel uitspreekt over de werkkeuzes die dezelfde persoon? Dat vind ik niet van respect getuigen.
    Respekt wil niet zeggen dat je alles moet respekteren wat een persoon doet.

  18. #38
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Je hebt gelijk; bedoelde eigenlijk ook meer dat het ergens wel treurig vind dat ze vinden het op deze manier te moeten doen. Een dame die zichzelf wat schmink opmeet en daar natuurlijk niet de hele dag mee gaat rondlopen, valt natuurlijk al snel door de mand. Dat kan natuurlijk niet zo goed doordacht zijn, maar ik schat het gemiddelde Roemeentje wel iets slimmer in. Dit soort wanhoopspogingen zijn dan wel treurig ergens.

    Opleiding en gaan werken gaat vaak niet snel genoeg natuurlijk ...

  19. #39
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht

    Opleiding en gaan werken gaat vaak niet snel genoeg natuurlijk ...
    Ze zeggen vaak geen geld in roemenie, geen werk etc , maar we vergeten dat ze zelf vaak lui zijn, gemakzuchtig, zich op jonge leeftijd laten bezwangeren zijn ze ook allemaal zelf bij geweest, foute vriendjes kiezen, het normaal vinden om alle geld af te dragen, zich volledig ondergeschikt te maken aan mannen, en meer van die rare onzin, nee ik heb geen medelijden meer sinds er eentje geweest is die daar keihard misbruik van gemaakt heeft, en die heb ik echt geholpen maar stak me zo een mes in de rug, gewoon een rioolrat uit Braila. Niet verliefd op maar wilde haar helpen omdat het echt een zielig geval was met 2 kleine kids, maar ze zijn niet te helpen, ze moeten zichzelf helpen en omdat ze dat niet kunnen komen ze naar Duitsland.


    Wat ze niet snappen is dat je in een club je leven weggooit, er is bijna geen een hoer die er rijk van wordt laat staan dat ze er vele aan over houdt.
    En na een paar jaar klub ben je echt wel helemaal kapot in je hoofd.

  20. Onderstaande 5 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 mei 2013),Keesbe (27 mei 2013),Rezaes (27 mei 2013),rmjhexe (27 mei 2013),tifkad (27 mei 2013)

  21. #40
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    .. maar wilde haar helpen ..., maar ze zijn niet te helpen, ze moeten zichzelf helpen.
    Exact. Ze moeten het zelf doen.

  22. #41
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Vandaag @ 06:30
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Respekt wil niet zeggen dat je alles moet respekteren wat een persoon doet.
    Klopt, maar dat zei ik (of bedoelde ik in iedergeval) ook niet. Het gaat mij je waardeoordeel (zoals het bij mij overkomt) in je uitspraken:

    - kortom iets van hun leven maken (weinig ambitie)
    - makkelijk geld te verdienen door de benen te spreiden (gemakzuchtig/lui)

    en verderop in de thread:

    - ze zelf vaak lui zijn (duh)
    - zich op jonge leeftijd laten bezwangeren zijn ze ook allemaal zelf bij geweest (dom)
    - het normaal vinden om alle geld af te dragen, zich volledig ondergeschikt te maken aan mannen (weinig ruggegraat)

    Ik kan deze kwalificaties niet rijmen met het door jouw genoemde respect wat je voor de dames pleegt te hebben.

  23. #42
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.897
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  24. Onderstaande 3 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (27 mei 2013),jacky pakutra (28 mei 2013),krukar (27 mei 2013)

  25. #43
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:31
    Berichten
    6.137
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby
    inderdaad rmjhexe maar er zijn uitzonderingen ma die moet je Leker voor je zelf hoeden

  26. #44
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    De meeste dvp,s zijn eigenlijk toneelspelers ze liegen en bedriegen waar je bijstaat, ze proberen labiele klanten te bespelen en om hun vinger te winden, ze hebben daar een ingebouwde radar voor om de zg halve zachte letterlijk uit te kleden . Zie het naar de club gaan als een uitje en als je naar buiten loopt moet je alles achter je laten!! Ook je gedachten dat ze je leuk vindt : je bent geld voor haar en meer niet , op deze manier geniet je nog lang van je hobby
    zo is het maar net

    het interesseert die wijven geen fuck als een ijsbeer zich te pletter rijdt om 02:00 wanneer je naar huis gaat, en daarom moet je ook schijt hebben aan hun lul verhalen

    al ben ik natuurlijk wel blij dat ze er zijn
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 mei 2013 om 18:00 Reden: taalgebruik

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Diamond 468*60   Babylon 468*60