Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 174
  1. #26
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Heerlijke lectuur.
    Had ik dat geweten: ik kwam op de koffie, zat namelijk niet zo ver van Oostende dit weekend.
    Valt ze nog te boeken ? Gezien ik +30 ben reken ik mezelf niet meer tot de "jonge gasten"

    neenee, leuk leesvoer.
    Gezien ik geen ingewijde meer ben, weet ik totaal niet over wie het gaat. (ik kan wel gissen wie, maar zonder zekerheid verkondigen we dit natuurlijk niet hé)
    Ik zou zeggen: RECORD !!!!

    is het goed: heb je een leuk verhaal tov al de negatieve hier op het forum
    is het slecht: heb je eveneens een leuk verhaal tussen al de negatieve hier op het forum

    conclusie: nothing to loose, go go go go go go
    Pain is weakness leaving the brain !

  2. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 5 juli 2015)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Supporters van Club Brugge zijn nooit welkom bij ons, maar ondanks dat jij een westvlaming bent dacht ik niet dat jij er een bent

  4. #28
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    nog niet zo lang geleden werkzaam in clubs bij mij is ingetrokken.
    Ook de insinuaties over dat deze een vermeende pooier zou hebben zijn dus niet meer waar.
    anders zou ee, wat ze ondanks haar jonge leeftijd al lang deed, nog steeds werkzaam zijn in de clubs.
    Een dame is bij jou ingetrokken, dus ze kan geen pooier hebben. Dit soort knullige premisses kunnen je klauwen met geld kosten. De club is een middel, geen doel... Haal die dingen niet door elkaar.

  5. #29
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    "niet meer waar"schreef ik duidelijk,waarmee ik niet ontken dat die er effectief geweest is

  6. #30
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    "niet meer waar"schreef ik duidelijk,waarmee ik niet ontken dat die er effectief geweest is
    JV bedoelt (denk ik) te zeggen dat die er ook nog kan zijn als een dame bij jou ingetrokken is...

    Meestal is er vaak dan een tweede vraag relevant: behalve eten, drinken en shoppen, vinden er ook nog andere betalingen plaats richting haar , eventueel onder het motto: nodig voor ....(vul zelf maar in, een ieder kent de mogelijke opties)
    Ik bedoel anders geformuleerd ze loopt nu haar club inkomsten mis, compenseer jij haar daarvoor?

    Dit zegt uiteraard niet meteen alles (er kunnen gelden benodigd zijn zonder dat er een pooier is, natuurlijk, maar andersom...een dame levert niks meer op en jij betaalt alleen haar eten en kleding etc is wel een sterke indicatie dat er geen pooier meer is).


    Overigens hoop ik dat alles goed met je gaat en dat je nog steeds geniet met je prinses aan je zijde!

    groet!

  7. Onderstaande 2 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (15 juli 2015),Jan Verplancke (15 juli 2015)

  8. #31
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Laat hen toch doen. Niemand heeft er zaken mee wat de precieze regeling tussen Deket en zijn prinses is. Momenteel zijn beiden gelukkig samen. En meer moet dat niet zijn.

    Deket is een grote jongen en hij moet zelf beslissen wat hij met zijn centjes doet. Als hij in zijn prinses gelooft en vol voor haar wil gaan, moet hij dat gewoon doen. Ik hoop voor hem dat ze samen nog heel lang gelukkig zullen zijn. En loopt het toch mis (wat uiteraard kan, want pooier of geen pooier, liefde of geen liefde, 80% van alle relaties loopt ooit mis), dan heeft hij die gelukkige momenten tenminste toch gehad!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  9. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (15 juli 2015),deket (15 juli 2015),molaar (15 juli 2015)

  10. #32
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCR5d32 Bekijk bericht
    JV bedoelt (denk ik) te zeggen dat die er ook nog kan zijn als een dame bij jou ingetrokken is...
    Precies. Dat deze dame is ingetrokken bij een klant en daarom dus absoluut geen pooier (meer) kan hebben, lijkt me wat kort door de bocht eigenlijk.

    Zijn conclusie is opgebouwd uit:
    1. De DVP is bij mij ingetrokken
    2. Een DVP met pooier trekt niet bij klanten in, maar blijft in de club.

    De 1e premisse is een feit. De 2e premisse komt voort uit de stelling dat het doel van een pooier kennelijk is om een dame in een club te laten werken. Dat klopt dus niet. Dat is zijn doel immers niet. Zijn doel is om op een relatief makkelijke manier, relatief veel geld te verdienen aan deze dame. De club is daarvoor een geëigend middel, maar geen doel op zich. Als deze dame dat geld kan rapen door op een trompet te blazen bij de Aldi, dan staat ze morgen met een trompet te blazen bij de Aldi.

    Natuurlijk moet Deket doen wat hij zelf wil. Ik geef slechts aan dat zijn redenatie niet helemaal sluitend is. En dat doe ik omdat ik uit zijn posts toch opmaak dat het weleens een grote teleurstelling zou kunnen worden als zijn redenatie achteraf toch onjuist blijkt te zijn. Die kans lijkt me - eerlijk is eerlijk - vrij groot. Hij weet zelf natuurlijk het beste hoe het hele verhaal van zijn kant in elkaar steekt. Als hij haar geen geld geeft en ze ook geen zicht heeft op het ontvangen van geld, dan kan het geen kwaad. Geeft hij haar wel geld of is er voor haar zicht op het ontvangen van geld, dan lijkt de conclusie voor iedereen die 'n beetje weet hoe dit soort dingen werken en de mentaliteit van dit soort lieden in dit soort landen goed kent wel duidelijk hoe het in elkaar zit. Daar hoeven we geen tekening bij te maken. Dan is het de vraag of de geleverde diensten hem het geld waard zijn....

  11. Onderstaande 3 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 (15 juli 2015),KanariePiet (15 juli 2015),Wentelt Eefje (15 juli 2015)

  12. #33
    Geregistreerd
    5 juli 2014
    Last Online
    18 februari 2019 @ 15:22
    Berichten
    310
    Discussies
    10
    Thanks
    579
    Thanked
    269 in 130 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Laat hen toch doen. Niemand heeft er zaken mee wat de precieze regeling tussen Deket en zijn prinses is. Momenteel zijn beiden gelukkig samen. En meer moet dat niet zijn.
    kanariepiet, daar gaat het ook niet om. Ik hoop oprecht dat Deket gelukkig is en dat zo lang mogelijk blijft, en zaken die hij hier niet wil bespreken moet hij prive houden.
    Echter: als iemand hier zelf (zoals Deket) zijn verhaal neerzet en om reacties vraagt, dan is het logisch dat mensen daar op gaan reageren.
    Als hij dan aangeeft dat ze geen pooier (meer) heeft, is het ook logisch dat wellicht JV aangeeft dat dit geen zekerheid is puur door het feit dat ze niet in een club werkt en ben ik nog behulpzaam door aan te geven welke factoren eventueel een rol spelen.

    Ben verder niet geïnteresseerd hoe het zit, dat zijn zijn zaken.
    Maar als iemand hier met zijn verhaal komt, en zelf stellingen poneert, kan het gebeuren dat mensen op die stellingen reageren, en jou reactie is dan een beetje een dooddoener.

    Zou hetzelfde zijn als iemand zou posten:

    Post : Ik eet de hele dag chips en voel me prima dus het is niet ongezond

    reactie: nou, weet je wel dat er toch mogelijk gezondheidsproblemen aan kleven, want ...(...)

    reactie KP: laat iedereen zelf doen en eten wat ie wil...

    Om dat laatste gaat het dan (en in het geval deket) dus niet!

  13. Onderstaande 5 leden hebben CCR5d32 bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (15 juli 2015),KanariePiet (15 juli 2015),seksenfun (15 juli 2015),Sjeufke (15 juli 2015),Wentelt Eefje (15 juli 2015)

  14. #34
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Ga hier gratis advies geven aan al de beren, begin nooit een relatie met een dvp, je mag niet veralgemenen, i know maar meestal loopt het met een desillusie af.
    zeker indien ze, zal beroepsmisvorming zijn van de meiden, leep gespleten leugenachtig zijn.
    uit respect voor de privacy ga ik er niet individueel op in, maar laat me zeggen dat een zeer lage vorm van emotionele chantage teveel, bij mij de klassieke druppel zijn om ermee te kappen.
    betrouwbare is nu blijkbaar nog aan het liegen om geen gezichtsverlies te leiden, maar ik heb de whatsapp nog bewaart dat ik haar grote liefde ben, met mij een familie wil stichten, ze is jonger dan mijn zoon en haar moeder is jonger dan mezelf, toch wilde ze absoluut met me huwen. Ook de keren dat ik haar op tijd moest afhalen op de luchthaven van Charleroi (Brussel Zuid en directe vlucht van waar ze woont) 2 vluchten in de week, en soms kon ze niet wachten en wilde ze al per taxi komen vanuit Roemenië, ondergetekende zou wel betalen. Nu vaak moest ik haar zelf overtuigen om in Roemenië te blijven, bv voor de eerste schoolweek van haar dochtertje en voor alleeheiligen etc, dan bestookde ze mij met 100en whatsapp per dag. Ook als ik in vergadering was, lag ik volgens haar bij een andere vrouw etc, pff zeer vermoeiend.
    Ik ben onrust, door haar jaloezie die niet normaal is, een illusie en veel kapitaal armer maar ik kan wel in de spiegel kijken, ze weet immers dat ik haar en haar dochtertje correct heb behandeld. Sterker nog, zeer goed voor haar en dat weet ze.
    last but not least, ze zei herhaaldelijk tegen mij dat het clubleven verleden tijd was, een definitief agesloten hoofdstuk en dat ze dat shitholl van LR en hun vieze, dronken klanten wil vergeten. 2 dagen na de breuk is ze terug aan het werk in,,,, jawel
    dit is geen narrappen of karakter moord, ze deed immers haar best voor mij, maar wel een waarschuwing. Ivm relaties met dvps

  15. Onderstaande 14 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 februari 2016),Agronymus1 ( 1 september 2016),biged ( 8 februari 2016),Bluebear ( 8 februari 2016),Cat ( 8 februari 2016),Champollion ( 8 februari 2016),de duisburg spesjalist ( 8 februari 2016),Don Rudo ( 8 februari 2016),KanariePiet ( 8 februari 2016),Nedlovefkk ( 8 februari 2016),Piet Plezier (15 februari 2016),SeX++ ( 9 februari 2016),Teiresas ( 8 februari 2016),WA ( 8 februari 2016)

  16. #35
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Ga hier gratis advies geven aan al de beren, begin nooit een relatie met een dvp, je mag niet veralgemenen, i know maar meestal loopt het met een desillusie af.
    zeker indien ze, zal beroepsmisvorming zijn van de meiden, leep gespleten leugenachtig zijn.
    uit respect voor de privacy ga ik er niet individueel op in, maar laat me zeggen dat een zeer lage vorm van emotionele chantage teveel, bij mij de klassieke druppel zijn om ermee te kappen.
    betrouwbare is nu blijkbaar nog aan het liegen om geen gezichtsverlies te leiden, maar ik heb de whatsapp nog bewaart dat ik haar grote liefde ben, met mij een familie wil stichten, ze is jonger dan mijn zoon en haar moeder is jonger dan mezelf, toch wilde ze absoluut met me huwen. Ook de keren dat ik haar op tijd moest afhalen op de luchthaven van Charleroi (Brussel Zuid en directe vlucht van waar ze woont) 2 vluchten in de week, en soms kon ze niet wachten en wilde ze al per taxi komen vanuit Roemenië, ondergetekende zou wel betalen. Nu vaak moest ik haar zelf overtuigen om in Roemenië te blijven, bv voor de eerste schoolweek van haar dochtertje en voor alleeheiligen etc, dan bestookde ze mij met 100en whatsapp per dag. Ook als ik in vergadering was, lag ik volgens haar bij een andere vrouw etc, pff zeer vermoeiend.
    Ik ben onrust, door haar jaloezie die niet normaal is, een illusie en veel kapitaal armer maar ik kan wel in de spiegel kijken, ze weet immers dat ik haar en haar dochtertje correct heb behandeld. Sterker nog, zeer goed voor haar en dat weet ze.
    last but not least, ze zei herhaaldelijk tegen mij dat het clubleven verleden tijd was, een definitief agesloten hoofdstuk en dat ze dat shitholl van LR en hun vieze, dronken klanten wil vergeten. 2 dagen na de breuk is ze terug aan het werk in,,,, jawel
    dit is geen narrappen of karakter moord, ze deed immers haar best voor mij, maar wel een waarschuwing. Ivm relaties met dvps
    beste deket je kan ons gerust waarschuwen maar hoe vaak ben jij gewaarschuwd gedaande zaken nemen geen keer ma wie niet wil luisteren moet ma op de blaren zitten we weten nu allemaal dat het om XXX ga je moet je niet binden in de p6 hoeveel mooie dames ben je daar door misgelopen. volgens mijn heeft de club je zelfs gewaarschuwd laat LR er dus buiten
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 februari 2016 om 16:26

  17. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun ( 8 februari 2016),SeX++ ( 9 februari 2016)

  18. #36
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:47
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Daarom zegt Deket dat je niet moet veralgemeniseren.

    Laat iedereen maar lekker lullen Deket. In sommige commentaren in andere topics betreffende de dame spat de jaloezie er van af. Andere commentaren geven mijn verder meer dan ooit de indruk dat heel veel (ervaren) ijsberen denken: "mij verteld ze de waarheid, die anderen krijgen maar een lul verhaal te horen" Zodra ze er een keer op hebben mogen liggen en ze je semi geil aankijken weten ze het zeker " tegen mij liegt ze niet " Schaar het maar onder de noemer "de beste stuurlui staan aan wal"

  19. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016),Jan Verplancke ( 8 februari 2016),Piet Plezier (15 februari 2016)

  20. #37
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Sterkte Deket, of je er wel / geen spijt van moet hebben kun jij alleen zelf bepalen. Jij weet hoe de vork in de steel zat en wat je heeft doen besluiten tot een samenzijn met deze Roemeense schone.

    Ik zou zeggen, op naar enkele voetbalwedstrijden van de mooisteclubvandewereld .. (uit België)

    ps: wanneer krijgen we van andere forumleden nu eens een keer een succes story van ijsbeer-dvp te horen?

  21. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016)

  22. #38
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nedlovefkk Bekijk bericht
    Sterkte Deket, of je er wel / geen spijt van moet hebben kun jij alleen zelf bepalen. Jij weet hoe de vork in de steel zat en wat je heeft doen besluiten tot een samenzijn met deze Roemeense schone.

    Ik zou zeggen, op naar enkele voetbalwedstrijden van de mooisteclubvandewereld .. (uit België)

    ps: wanneer krijgen we van andere forumleden nu eens een keer een succes story van ijsbeer-dvp te horen?
    Nooit want een geslaagde relatie tussen een ijsbeer en dvp is mission impossible.

  23. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016),SeX++ ( 9 februari 2016)

  24. #39
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Sterkte Deket, helaas ben jij niet de uitzondering geweest op de vele weinig rooskleurige relatieverhalen.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016),Jan Verplancke ( 8 februari 2016)

  26. #40
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Berichten
    6.132
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.372 in 1.838 posts

    Standaard

    je heb geen Relatie met een dvp ja een zakelijke relatie .ik zelf betaal de damens niet buiten de club en ik geloof niet in de liefde met een dvp .ik geloof wel in een leuke tijd met hen in een club betaald en buiten de club onbetaald .deket is vaak gewaarschuwd geweest oa door foots mijn zelf boy69 bosco ma hij verklaarde ons alle voor gek . het is nu afwachten wie de volgende dvp is die hem doet geloven dat je voor haar de enige ben sterkte in je volgende valkuil .je bent in mijn ogen gewoon niet te helpen 1 ding wil ik je wel meegeven als je van deze aarde verdwijnt kan je je geld niet mee nemen geniet dus van de dingen die je gaat doen

  27. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016),seksenfun ( 8 februari 2016)

  28. #41
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Waarschuwingen zijn goed bedoeld in dit soort situaties, maar het helpt meestal niet. Het werkt eerder averechts omdat de gewaarschuwde de beren die goed bedoeld waarschuwen, nog harder wil proberen te overtuigen van zijn gelijk. Gevolg is da t de gewaarschuwde dan nog meer een vogel voor de kat is.


  29. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 8 februari 2016),Picasso 1 ( 8 februari 2016)

  30. #42
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Nooit want een geslaagde relatie tussen een ijsbeer en dvp is mission impossible.
    Zeg nooit nooit.. Ik ken een ijsbeer die alweer bijna een jaar getrouwd is met zijn lief, die hij enkele jaren geleden in een club heeft ontmoet. Gezien het feit dat hij ook normaal moet werken voor zijn salaris, was zijn geld niet de drijfveer voor de betreffende dame. Omstandigheden zijn bij iedereen anders en als het leeftijdsverschil en cultuur verschil te overbruggen is, dan blijkt het wel degelijk succesvol te kunnen zijn. Zodra er meer dan 15-20 jaar verschil in leeftijd is, dan mag aan de motieven van de jongste van de twee ernstig getwijfeld gaan worden.
    Dat zijn relatie tot nu toe en hopelijk nog heel lang succesvol is, gun ik hem en zijn lief dan ook van harte.
    Maar hij is wel de enige uitzondering, die ik ken op de regel, dat een relatie met een (ex)dvp gedoemd is om te mislukken.
    Uit privacy overwegingen noem ik hier niet zijn nickname maar diverse beren troffen hem nog wel eens aan in een club als hij behoefte had aan een babbeltje of een relaxte dag: Je haalt de ijsbeer misschien wel uit de club, maar het valt nog niet mee om de club uit de ijsbeer te halen..hij moest ook afkicken.

    Deket, ondanks dat menigeen je al eerder had gewaarschuwd, kan ik mij voorstellen dat je het niet in wilde zien.
    Des te meer zal het je zwaar vallen en vind ik het prijzenswaardig dat je hier over naar buiten treed. Wat de dvp dan nu ook elders over jou zegt is verder niet relevant. Je hebt een tijdje genoten van een lekker stuk en dat kan niemand je meer afpakken.
    Nu weer tijd om van al die andere lekkere stukken te gaan genieten!
    En Garde

  31. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 9 februari 2016),Nedlovefkk ( 9 februari 2016),pret ( 9 februari 2016),SeX++ ( 9 februari 2016),Sjeufke ( 8 februari 2016)

  32. #43
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Zeg nooit nooit.. Ik ken een ijsbeer die alweer bijna een jaar getrouwd is met zijn lief, die hij enkele jaren geleden in een club heeft ontmoet. Gezien het feit dat hij ook normaal moet werken voor zijn salaris, was zijn geld niet de drijfveer voor de betreffende dame. Omstandigheden zijn bij iedereen anders en als het leeftijdsverschil en cultuur verschil te overbruggen is, dan blijkt het wel degelijk succesvol te kunnen zijn. Zodra er meer dan 15-20 jaar verschil in leeftijd is, dan mag aan de motieven van de jongste van de twee ernstig getwijfeld gaan worden.
    Dat zijn relatie tot nu toe en hopelijk nog heel lang succesvol is, gun ik hem en zijn lief dan ook van harte.
    Maar hij is wel de enige uitzondering, die ik ken op de regel, dat een relatie met een (ex)dvp gedoemd is om te mislukken.
    Uit privacy overwegingen noem ik hier niet zijn nickname maar diverse beren troffen hem nog wel eens aan in een club als hij behoefte had aan een babbeltje of een relaxte dag: Je haalt de ijsbeer misschien wel uit de club, maar het valt nog niet mee om de club uit de ijsbeer te halen..hij moest ook afkicken.

    Deket, ondanks dat menigeen je al eerder had gewaarschuwd, kan ik mij voorstellen dat je het niet in wilde zien.
    Des te meer zal het je zwaar vallen en vind ik het prijzenswaardig dat je hier over naar buiten treed. Wat de dvp dan nu ook elders over jou zegt is verder niet relevant. Je hebt een tijdje genoten van een lekker stuk en dat kan niemand je meer afpakken.
    Nu weer tijd om van al die andere lekkere stukken te gaan genieten!
    Ze hebben nog maar relatie van een jaar vraag is hoe lang het stand houdt. Uit je schrijven zie ik een aantal punten waarom ik denk dat deze relatie ook gedoemd is om te mislukken. Allereerst het leeftijdsverschil. Ten tweede de ijsbeer is in afkickfase van clubsbezoek. Dit zal ook op een gegeven punt bij de dvp gaan spelen. Op een gegeven moment zal zij ook terug willen zeker als het financieel niet goed. Zoals bekend eens een dvp altijd een dvp. Hopelijk vergis ik me en is deze koppel echt een uitzondering op de regel. Ik gun ze in ieder geval al het geluk toe.

  33. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 9 februari 2016)

  34. #44
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    Hoewel ik onmiddellijk aan je berichtgeving over zowel een voetbalclub als de enige Roemeense die volledig anders is moest denken toen ik gisteren dit plaatje zag:
    image.jpg
    wens ik je alle sterkte toe om deze teleurstelling te boven te komen!

    PS: mijn opa zei altijd: "As de leu völs te ha't schreeuwt hoo good of ze't hebt, dan wee'j dat' mis is!"

  35. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 9 februari 2016),SeX++ ( 9 februari 2016)

  36. #45
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Ze hebben nog maar relatie van een jaar vraag is hoe lang het stand houdt. Uit je schrijven zie ik een aantal punten waarom ik denk dat deze relatie ook gedoemd is om te mislukken. Allereerst het leeftijdsverschil. Ten tweede de ijsbeer is in afkickfase van clubsbezoek. Dit zal ook op een gegeven punt bij de dvp gaan spelen. Op een gegeven moment zal zij ook terug willen zeker als het financieel niet goed. Zoals bekend eens een dvp altijd een dvp. Hopelijk vergis ik me en is deze koppel echt een uitzondering op de regel. Ik gun ze in ieder geval al het geluk toe.
    Misschien was ik onduidelijk:
    Bij hun is het leeftijds verschil juist niet zo heel veel groter dan wat je in het dagelijkse leven ook ziet (inderdaad als het verschil meer dan 15 jaar wordt dan heb ik ook mijn twijfels).
    Hun relatie houdt al wat langer stand en vervolgens zijn ze nu bijna een jaar getrouwd. Als een vrouw met een meer dan middelbare opleiding iets van haar leven wil maken is dat heel iets anders dan de vele meisjes van het platteland die nauwelijks kunnen schrijven en alleen maar voor de familie en vriendje/man in hun thuisland werken..
    Hoe dan ook...hopelijk daadwerkelijk de uitzondering op de regel.
    En Garde

  37. #46
    Geregistreerd
    15 oktober 2010
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:32
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    178
    Discussies
    7
    Thanks
    1.289
    Thanked
    224 in 60 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Ga hier gratis advies geven aan al de beren, begin nooit een relatie met een dvp, je mag niet veralgemenen, i know maar meestal loopt het met een desillusie af.
    zeker indien ze, zal beroepsmisvorming zijn van de meiden, leep gespleten leugenachtig zijn.
    uit respect voor de privacy ga ik er niet individueel op in, maar laat me zeggen dat een zeer lage vorm van emotionele chantage teveel, bij mij de klassieke druppel zijn om ermee te kappen.
    ...
    Niet het eerste verhaal op dit forum over mislukte relaties met een DVP.
    We ontmoette mekaar enkele maanden geleden in Babylon, en toen maakte je reeds melding van de moeilijke situatie waarin je verkeerde. Velen voelen zich geroepen om je met goede raad te overladen. En ze doen dit met de beste bedoelingen. Eerlijk, ik zou hier ook pastoorspraat kunnen neerpennen, maar jij weet best hoe je dit kunt verwerken.

    Toch één wenk: ook Björn Engels van Club Brugge heeft de trap op z'n geslacht overleefd. Dus dat zal je ook wel lukken.

    Tot ziens.
    Meerwaardezoeker bij DVPs
    SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)

  38. Onderstaande 3 leden hebben SeX++ bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 9 februari 2016),KanariePiet ( 9 februari 2016),Sjeufke ( 9 februari 2016)

  39. #47
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Zoals bekend eens een dvp altijd een dvp.
    Wat een buitengewoon domme, generaliserende flauwekul...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  40. Onderstaande 4 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 februari 2016),deket (15 februari 2016),Sjeufke ( 9 februari 2016),Wentelt Eefje ( 9 februari 2016)

  41. #48
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Wat een buitengewoon domme, generaliserende flauwekul...
    Mee eens dat het generaliserend is. Alleen de tijd kan de uitzonderingen op regel uitwijzen.

  42. #49
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Moet een aantal beren bij deze bedanken met de bemoedigende reacties via hier per IM en post op mijn mailadres etc.
    het is ook niet zo dat de betrokken vrouw slecht over mij spreekt, integendeel, ze weet maar al te goed hoe correct en royaal ik voor haar was.
    wel verdraaid ze soms de werkelijkheid om geen gezichtsverlies te leiden en om geen bestaanden of potentiële klanten te verliezen
    Dit gezegd zijnde ken ik wel een aantal uitzonderingen waar het wel goed blijft of het nu Nederlandse, Duitse of Filipijnsen dvps zijn.
    helaas moet ik vaststellen dat ik geen successtory met Roemeensen ken, tenzij de vriendschap tussen een soort van Freud en een dame die heden achter de toog werkt.
    nochtans heb ik een hekel betreffende veralgemeenen, behalve indien het over Club Brugge gaat, daar valt niets positief over mee te delen

  43. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 9 februari 2016),dbd67 ( 9 februari 2016),Don Rudo ( 9 februari 2016)

  44. #50
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ...behalve indien het over Club Brugge gaat, daar valt niets positief over mee te delen
    Jan Ceulemans ...
    en voor de rest ... je zoekt op de verkeerde plek.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  45. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 9 februari 2016)

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

  Diamond 468*60