Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 174
  1. #1
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Lächeln Deket stelt zich voor

    op verzoek ook wat globaal over mezelf,
    woonplaats : limburg en oostende,
    leeftijd 51j (zucht)
    burgelijke staat;gelukkig gescheiden,vriendinnen,relaties en zeker sexpartners;niet meer bij te houden maar volgens recente test zonder geslachtziektes(mag ook wat geluk in het leven hebben)
    beroep;consulant
    vrije tijd;vroeger veel reizen en aktief sport,van voetbal,tafeltennis tot en met schaken,heden vooral film en dvdreeksen,de sopranos,the office,the wire,curb your enth,the shield, en film;the godfather 1 and 2,lles van Sergio leonne en David Lynch,alsook Charles Chaplin.
    litteratuur,van Irvine Welsh en Hugo Claus tot en met stripverhalen.
    geschiedenis en cultuur,filosofie
    voetbal Anderlecht,
    last but not least;lekker eten en mooie vrouwen,

  2. Onderstaande 13 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 mei 2013),Badslippers (22 mei 2013),Big30 (22 mei 2013),Bluebear (22 mei 2013),Dolfie (22 mei 2013),Jonas009 (26 juli 2017),licky luke (13 november 2013),Megaboob (10 oktober 2013),molaar ( 5 juni 2013),Piet Plezier (15 februari 2016),rob45 (22 mei 2013),sofaking ( 4 december 2013),Wijze grijze (22 mei 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    beroep;consulant
    Da zijn die mannen die poen scheppen
    Welcome on board Deket!!

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  4. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Hello wetenschappers deket en Dolfie,

    Ik wil ook consulant worden als je daar veel poen mee kunt scheppen, kan ik het ook weer met scheppen naar de dvd,s brengen, want ik heb jammer genoeg niet geleerd voor consultant.

    P.s Ik neem zelf mijn eigen schep mee.

  5. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    voetbal Anderlecht,
    Dan zou ik zeggen proficiat nog deket met het terecht behaalde kampioenschap van ook mijn favoriete Belgische club, natuurlijk Anderlecht .

    Ik zou je graag welkom willen heten maar dat slaat nergens op als je al ruim 6 jaar als IJsbeer ingeschreven staat!
    Laatst gewijzigd door Big30; 22 mei 2013 om 22:50
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    no problem wat is een jaar vlug om en wat is zes jaar nu? maar ben idd nog niet zo lang aktief als lid,wel als anderlechtsup,en dat al van in mijn kindertijd en zal nooit de mooie Europese avonden vergeten,begin jaren 8O toen we met Lozano,Coeck etc ploegen zoals Real Madrid,Juventus en Bayern Munchen naar huis speelde,
    ikzelf was al een vrouwenjager,altijd geweest maar ging nog niet naar clubs,wel soms een pint drinken in de Brusselse en Antwerpse rosse buurten,die toen nog zeer gezellig en aangenaam waren,er werd wel relatief veel gevochten,maar so what,er was minder agressie en kilheid dan hede ten dage

  7. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    in goede en kwade dagen zal ik toch altijd een purper hart blijven houden,loyaal en trouw,
    alleen in de liefde voor je club geloof ik in monogamie
    by the way;ik ben wel degelijk consultant en geen consulant,maar kan in de rapte wel eens een typfout afleveren

  8. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Men heeft met goede bedoelingen mij de raad gegeven me niet te laten ingaan op provocaties en insinuaties.
    En in deze optiek heb ik de verhalen al een tijd op on hold gezet.
    Reageerde alleen nog sporadisch ivm algemene info en meningen betreffende algemene ijsberen, zeker wanneer men dr voetbalclub van mijn hart aanvalt, maar dat is eerder ludiek.
    Maar het leven is te kort om zich druk te maken.
    En zeker de laatste tijd las ik teveel bagger van gefraudeerd losers.
    dus bij deze worden mijn bijdragen on hold gezet.
    ik dznk iedereen voor de vaak positieve reacties

  9. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (11 november 2014),Piet Plezier (15 februari 2016),Sjeufke (11 november 2014),Stief (11 november 2014)

  10. #8
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Bedoelde dus gefrustreerde losers

  11. #9
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik ben fan van eerste divisie club genaamd MVV. Als je de ranglijst op de kop houdt staan ze boven aan. Zo dramatisch heb ik het nog nooit mee gemaakt. Maar in hart en nieren blijf ik MVV-fan. Dus Deket, er is niets mis mee als je je club trouw blijft!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    deket (11 november 2014),licky luke (11 november 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Is waar, maar het is niet het voetbal waar ik me druk in maak, dat zijn eerder ludieke plaagstoten. Behalve een maal onlangs maar toen greep Big meteen in.
    heb het vooral ook over een mini ander forum waar ik zelf de moeite niet ga doen bij hun te gaan argumenteren waarom ik daar niet meer schrijf, waar ze een ziekelijke humor hanteren.
    Kortom het gaat globaal over forum en sommigen wandelaars.
    heb het Big op zijn vraag toegelicht

  14. #11
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Houd niet van voetbal maar lees graag verhalen en zeker over mijn favoriete huiskamer.Jammer dat ook jij met schrijverspensioen bent....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  15. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    deket (12 november 2014)

  16. #12
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Voor de roddels en speculaties een eigen leven gaan leiden besluit ik open te communiceren en te bevestigen dat een jonge exdvp, nog niet zo lang geleden werkzaam in clubs bij mij is ingetrokken.
    Ook de insinuaties over dat deze een vermeende pooier zou hebben zijn dus niet meer waar.
    anders zou ee, wat ze ondanks haar jonge leeftijd al lang deed, nog steeds werkzaam zijn in de clubs.
    ingewijden weten over wie het gaat en dat doet er bij deze niet toe.
    een beer heeft kunnen merken dat nu ze bij mij is niet meer over dat hoofdstuk wil communiceren omdat deze bladzijde wat haar betreft is omgeslagen.
    Niets is wat het lijkt, en dat wist ik al eerder omdat ik ook voorheen een meisje uit dit werk bij mij had namelijk dat achter het zogezegd plezier maken en artificieel lachen een aversie tgo klanten en een degout tgo dat werk schuilgaat. Echter een wandelaar gebruikte steeds de zin :"de tijd zal het uitwijzen'en indien deze relatie stuk loopt zie ik haar wel ooit terugkeren, zij het opnieuw met tegenzin, maar laat ons niet uitgaan van deze voor haar pessimistische hypothese.
    Verliefdheid van mij? Doet er niet toe, ik bekijk het pragmatisch(opportunistisch lijkt me een negatief woord)ik slaap met een bloedmooie meid die 28jaar jonger is en graag voor me zorgt, kookt en poetst en dit ook allemaal uitstekend doet, heb ooit anders meegemaakt met relaties maar ik moet geen meid die niet kan koken en zij is zoals het gezegde : een prinses, in de keuken, een dame in de salon en een hoer in bed. Kleine kantjes en gebreken? Uiteraard, ook buiten de club extreem jaloers, zoals :"met wie bel je? En wmet wie ben je aan het mailen? Etc,,, maar ook ondergetekende is verre van pe4fect.
    en om nu tot de kern van de zaak te komen :"uiteraard heb ik minder behoefte om te clubben, maar ik zal dit sporadisch blijven doen, zeker wanneer mijn bijzit bij haarifamilie in haar geboorteland verblijft, bovendien moet degene die mij zou kunnen weerhouden nog ooit te clubben nog geboren worden.
    kortom, jullie zijn in de clubs nog niet van mij af, alleen de frequentie zal lager liggen.
    Laatst gewijzigd door deket; 3 juli 2015 om 13:46

  17. Onderstaande 9 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Alfijojo ( 3 juli 2015),Badslippers ( 3 juli 2015),biged ( 5 juli 2015),CCR5d32 ( 3 juli 2015),dbd67 ( 3 juli 2015),hallodaarbenikweer ( 3 juli 2015),Iamlonely ( 3 juli 2015),KanariePiet ( 3 juli 2015),Wijze grijze ( 4 juli 2015)

  18. #13
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 17:18
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Jaloezie is overlevingsdrang. Veel geluk Deket!

  19. Onderstaande 2 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2015),Jan Verplancke (15 juli 2015)

  20. #14
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Uiteraard, ook buiten de club extreem jaloers, zoals :"met wie bel je? En wmet wie ben je aan het mailen?
    Als ik mij verplaats in deze jongedame in een voor haar vreemd land kan ik mij die jaloezie wel voorstellen.

    De Ket heeft gewoon alles wat een man zich wenst: mooie blauwe ogen, een modieus kapsel, altijd perfect gekleed, een goed karakter, immer vrolijk, gezellige familie, intelligent, topfunctie in het bedrijfsleven, een goedgevulde portemonnee, een villa met zwembad aan de rand van de stad, een appartement aan zee, twee sportauto's, veel levenservaring, een afgetraind lichaam en, het meest belangrijk, ongeëvenaard in bed.

    Wat wil je als meisje nog meer? Zo iemand wil je liever niet kwijtraken. En dan is het enorme leeftijdsverschil niet zo relevant.

    Kameradski, geniet er volop van zo lang het duurt!

  21. Onderstaande 3 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 juli 2015),deket ( 3 juli 2015),Jan Verplancke (15 juli 2015)

  22. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Dat afgetraind lichaam was helaas van toen 7k zelf nog voetbalde, maw, toen de dieren nog spraken en die villa met zwembad : helaas ben ik niet zo kapitaalkrachtig als de debiele voorzitter van Club Brugge

  23. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Peter020 ( 3 juli 2015)

  24. #16
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Hoewel ik geen ingewijde (meer) ben weet ik de dame te kennen en kent de dame mij ook, wat heet, maar laat haar die beerput maar niet open trekken...
    Open van je dat je hier deze reactie post, er zullen wel vele reacties volgen, meerdere zullen mgl nog cynischer zijn dan de voorgaande.
    Toen iemand mij wees op jouw reactie dacht ik direct...Joop Slim is gereincarneerd, het is wachten op een nieuwe ellenlange thread van een verliefde ijsbeer die de eeuwige verleiding niet kon weerstaan, zich tegen beter weten liet beduvelen door een op geld beluste dame van lichte zeden, niet twee keer in de spiegel keek, de zijne en de hare. De tweede gedachte: velen willen meemaken wat jij nu meemaakt, want 1 ding is duidelijk, die meid is deksels mooi (en lekker). En ach, wat extra levenservaring kan niemand deren.
    En als Deket nu wel slimmer is dan Joop dan geniet hij nu met volle teugen en eindigt (want dat deze ' romance' weer eindigt daar twijfel ik niet aan) met een nauwelijks legere beurs. En dan trek je een lange neus naar al die Peter1966's. Maar geef mij maar de afwisseling die het clubleven en sexvakanties bieden. jmtc.


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

  25. Onderstaande 4 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 juli 2015),CCR5d32 ( 3 juli 2015),deket ( 3 juli 2015),Peter020 ( 3 juli 2015)

  26. #17
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Laten wel stellen dat ik het niet meer wil meemaken en dat ik daarvan overtuigd ben. Voor Deket is het een hobby als een ander. Tijdelijke prachtige veroveringen die niet lang houden. Dat is zijn betrachting, zijn uitdaging, zijn spel. Ieder zijn pleziertje in het leven. Ik blijf liever binnen de club spelen. Ik ken een man die pas na een zevental jaar (toen dacht hij echt dat het voor altijd was en dat hij echt de grote uitzondering had getroffen) met het mes op de keel stond. Het is een beetje als de beurs. Wil je risico's nemen of beleg je liever risicoloos.
    Hoe rijker je je toont, hoe meer ze zal willen. Sowieso is de duur afhankelijk van je giften. Als je maar net evenveel uitgeeft als aan een vriendin/vrouw uit de "gewone" wereld, zal het liedje niet lang duren. Is daar wat mis mee. Nee zeker want: mooie liedjes duren niet lang .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  27. Onderstaande 2 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Pistol Pete ( 4 juli 2015),Snor ( 3 juli 2015)

  28. #18
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Laten wel stellen dat ik het niet meer wil meemaken en dat ik daarvan overtuigd ben. Voor Deket is het een hobby als een ander. Tijdelijke prachtige veroveringen die niet lang houden. Dat is zijn betrachting, zijn uitdaging, zijn spel. Ieder zijn pleziertje in het leven. Ik blijf liever binnen de club spelen. Ik ken een man die pas na een zevental jaar (toen dacht hij echt dat het voor altijd was en dat hij echt de grote uitzondering had getroffen) met het mes op de keel stond. Het is een beetje als de beurs. Wil je risico's nemen of beleg je liever risicoloos.
    Hoe rijker je je toont, hoe meer ze zal willen. Sowieso is de duur afhankelijk van je giften. Als je maar net evenveel uitgeeft als aan een vriendin/vrouw uit de "gewone" wereld, zal het liedje niet lang duren. Is daar wat mis mee. Nee zeker want: mooie liedjes duren niet lang .
    Om het te begrijpen moet je het geheel kleiner maken dan het is.

    Je blijft gewoon muntjes in het gleufje doen zodat ze blijft "Spelen"

    Maar bytheway, Deket veel geluk en plezier ermee........

  29. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 juli 2015)

  30. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Ik heb op mijn Bourgondische vriend al heel wat waarschuwende en cynische pijlen afgevuurd. Toch heeft The fat Idiot er voor gekozen om met zijn bijzonder mooie vlam door het leven te gaan. Uiteindelijk heb ik dan ook gezegd: "Genoeg gekletst, afgewogen, kritisch gekeken, geëvalueerd etc, doe het nou maar gewoon". Ga het maar ervaren in de realiteit.

    Als hij met deze vamp langs de stranden van de Belgische kust flaneert, zullen heel wat hoofden omdraaien. Ik probeer me in dit soort situaties ook altijd te verplaatsen in de dame. Stel je bent bloedmooi, maar je komt uit een boerengat of een favella-achtige omgeving gelegen in Roemenië en je hebt het niet getroffen met je omstandigheden. Geen opleiding genoten wegens krappe financiële omstandigheden en een toekomst die er niet florissant uitziet. Wat zou je dan doen als je de kans had om een kerel aan de haak te slaan die jouw toekomst meer glans zou kunnen geven? Je komt in prettige leefomstandigheden, hebt elke dag royaal te eten, wordt omringd met luxe en die kerel behandelt je correct en met respect. OK, hij zou niet direct een basisplaats krijgen bij de chippendales laat staan bij Anderlecht en hij is 28 jaar ouder dus dat betekent, 's avonds zabbelen aan een verschrompeld geweer met dito patronentas. Blijft moeilijk in te schatten wat je zou doen.

    Ik wens mijn Belgische vriend veel plezier, geluk maar vooral lekkere seks en hoop dat hij zijn kop er bij houdt en de signalen herkent die er op zouden kunnen duiden dat hij met een Golddigger te maken heeft. De dame in kwestie is bij mij bekend en ik moet zeggen dat qua fysiek alles aan haar klopt. Op het mentale vlak blijft het moeilijk om een juiste inschatting te maken.

    Nou hoor ik ijsberen grinikken: "Ja, en jij dan naïeve klootzak met je praatjes. Jij papt aan met die kleine rooie bostrol. Dus hou je mond". Ja klopt, maar dat duurt nu al vier en een half jaar en ik ben niet failliet. Bovendien zijn wij gewoon "Friends for the benefit". De dag plukken, leuke dingen doen, hapje eten, uitgaan, wat drinken, beetje seks, weer een terrasje pakken en dat soort zaken. Bovendien ga ik nog steeds naar de saunaclub omdat we geen relatie hebben in de zin van eeuwige trouw en dat soort Bull-shit. En wellicht het belangrijkste: Liefde (of een relatie) is als een kasboek, het moet aan beide zijden kloppen en in balans zijn. Misschien had Joop Slim dat nooit zo in de gaten. Hopelijk hebben Deket en zijn blonde vamp hun kasboek wel op orde. Dan is het toch prima zo.

  31. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 juli 2015),biged ( 5 juli 2015),Davedv ( 4 juli 2015),deket ( 4 juli 2015),KanariePiet ( 4 juli 2015),Pistol Pete ( 4 juli 2015),Sjeufke ( 4 juli 2015)

  32. #20
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Klopt BS, alleen werkt dat geweer en de munitie nog perfekt hoor.
    Of de hersenen nog optimaal functioneren ivm de juiste beslissingen te nemen laat ik in het midden. Volgens haar werkt ook het brein nog uitstekend, ze is al geruime tijd bij me en voor haar Nederlands kijkt ze dan mee naar kwissen, en kraait telkens dat ik moet meedoen en er veel geld mee zou kunnen verdienen,echter laat mij maar lowprofile blijven, wil niet met mijn kop op tv en verschillende Belgische hoeren gaan uitroepen tegen hun vriendje,"kijk, een exklant van mij".
    Dit heeft ook niets te maken met verlagen venten die hun bruid uit oost Europa via internet bestellen. Ken haar al lang en hoewel ik haar onmiddellijk mooi vond was er van mijn kant zeker geen coup de foudre.
    Zij moet door negatieve ervaringen geen jonge gasten meer hebben.
    en ik ga er niet flauw over doen, het geef5 geen onaangenaam gevoel de bewonderende blikken op te merken, of het nu in Oostende, Antwerpen of Limburg is, veel bekijks heeft ze idd.
    of alles nu rozengeur en maneschijn is? Neen, ze doet haar best om mij Gelukkig te maken, maar de gedachte dat er zoveel mannen al op hebben gezeten maakt je niet direct vrolijk. Dat krijg ik helaas niet uit mijn kop

  33. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 juli 2015),biged ( 5 juli 2015),rmjhexe ( 4 juli 2015),Sjeufke ( 4 juli 2015)

  34. #21
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    of alles nu rozengeur en maneschijn is? Neen, ze doet haar best om mij Gelukkig te maken, maar de gedachte dat er zoveel mannen al op hebben gezeten maakt je niet direct vrolijk. Dat krijg ik helaas niet uit mijn kop
    Deket, we kennen elkaar waarschijnlijk niet maar eea in jouw relaas is wel herkenbaar.
    Het feit dat jij hem d'r bij veel van haar ex-collega's in hebt gehangen (en dat kennelijk nog wel eens doet), zal haar misschien ook niet vrolijk stemmen maar het brengt de zaak wel wat meer in balans.
    Dwz als je het zo nuchter kan bekijken.
    Veel geluk en geniet van het moment !
    En Garde

  35. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 4 juli 2015),Sjeufke ( 4 juli 2015)

  36. #22
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Hopelijk wint Anderlecht aan het einde van aankomend voetbalseizoen de Belgische competitie zodat Deket daar troost in kan vinden.

    En bewust zeg ik niet de Champions League, want als dat zou gebeuren dan is hij haar meteen vergeten.

  37. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 4 juli 2015)

  38. #23
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    De Ket, ondanks alle grappen hoop ik wel dat we allemaal op uw trouwplechtigheid worden uitgenodigd. Dat zal een feest gaan worden!

    En de afspraak dat we, uiteraard in het geval van gezondheid en welzijn, samen de Champions League-finale van 2023 tussen Ajax en Anderlecht in Boekarest gaan bijwonen blijft onveranderd staan.

    Ons wél serieus en respectvol (ja, echt) intern-mailcontact blijven we gewoon voortzetten.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 4 juli 2015),Sjeufke ( 4 juli 2015)

  40. #24
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 12:59
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    De Ket,

    Even weer serieus nu. Omdat je hier wel heel erg open bent, dolgraag alles over je droomprinses met iedereen wil delen, en je waargebeurd sprookje wel van de daken af wil schreeuwen...althans die indruk wek je nogal in al je berichten...neem ik nog even de vrijheid.

    Hoe hebben je buurtgenoten eigenlijk op hun nieuwe buurmeisje gereageerd? Zijn ze inmiddels al bijgekomen van hun verbazing? Heb je hen nog moeilijke vragen moeten beantwoorden? Hoe gaat zoiets? En hoe leg je dat uit?

  41. Onderstaande 3 leden hebben Peter020 bedankt voor deze bijdrage:

    CCR5d32 ( 4 juli 2015),rmjhexe ( 4 juli 2015),Snor ( 4 juli 2015)

  42. #25
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Die zijn wel meer gewoon hoor.
    Btw, ik wil niets van de daken schreeuwen maar de moderator en aantal ingewijden kennen de reden van mijn relaas hier

 

 
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60