Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard Wie kent FKK Mondial in Koln?

    Wie kent FKK Mondial in Koln en kan er mij wat meer over vertellen? Op het forum kan ik er weinig over vinden. Er is daar een DVP gaan werken die ik in het verleden wel leuk vondt. Nou wilde ik haar een keertje verblijden met een bezoek, maar ik ken de club totaal niet. Ik zou blij zijn met alle aanvullende informatie, want van de site wordt ik ook niet veel wijzer. Alle beren B.V.D..

  2. #2
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Veel sudlander die meestal 20 minuten kameren voor 3 tientjes... veel meer to the point lukt denk ik niet. (ik zeg overigens niet dat dit negatief is).

  3. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 mei 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Veel sudlander die meestal 20 minuten kameren voor 3 tientjes... veel meer to the point lukt denk ik niet. (ik zeg overigens niet dat dit negatief is).
    ich sage hauptsächlich viele südl. Billigficker. Entree auch 30 Euro. Es ist ein Schwesterclub des Samya und hauptsächl. von Türken besucht
    Der Club liegt im Industrieterrein Rob. Perthelstr. und direkt neben einer türk. Brotfabrik
    wenn du Soryna suchst, die hat da gearbeitet
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  5. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 mei 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ich sage hauptsächlich viele südl. Billigficker. Entree auch 30 Euro. Es ist ein Schwesterclub des Samya und hauptsächl. von Türken besucht
    Der Club liegt im Industrieterrein Rob. Perthelstr. und direkt neben einer türk. Brotfabrik
    Oh da's wel makkelijk als ik nog een Döner wil. Met veel knoflook dus dat is iets voor na afloop denk ik...

  7. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Staat bekend als turkenpuf low budget club , ken wat meiden die daar gewerkt hebben en vonden het maar niks, niet te vergelijken met wat jij gewend bent bluebear!!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  9. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2013)

  10. #6
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    @Bluebear,

    Beeld mbt Mondial is denk ik al duidelijk geschetst. Volgens mij zoals rmjhexe ook al zegt is dit niet echt jouw cluppie. Hier nog meer algemene Mondial Info:

    Mondial Algemeen Info
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2013)

  12. #7
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Het is laten we het voorzichtig stellen het buitenverblijf van Samya, opleidingscentrum, billigladen, opwerkstation, rehabilitatiereservoir, en inderdaad grotendeels bezocht door onze Turkse broeders. De club zelve is an sich keurig en gezellig te noemen, wat daddelautomaten ter spelgelegenheid, een danspaal waar frequent dames rondslingeren, sauna, hamam, nette douches, nette kamers, voordelig testtarief van 30E voor 20 minuten wat rekensomgewijs neerkomt om 90E pér uur, voor een langboekingsbeer als Bluebear valt daar wel wat aan te ritselen. Ondanks het hoge aantal südlander nooit problemen gehad, welintegendeel, toffe gasten die openstaan voor een babbel en gemoedelijk quatschen met een tourist als mezelve. In een grauw verleden zat er een ex-favo van me die was "overgeplaatst" vanuit de zustercompagnie en ss diende er dus aanwezig te tekenen op herhaaldelijke basis, buiten betreffende favo weinig dames getest, maar er lopen behoorlijk wat mooie meisjes rond, ook toppertjes als Rija( één dagje maar) en enkele anderen vertoefden er korte tijd, dus zomaar kans op de ontdekking van een pareltje, en als je er al een parel kent zit je gebeiteld gok ik zomaar Bluebear. Ze hanteren ook een handig 4+1 gratis entreebeleid dacht ik, het eten is keurig in buffetvorm, en ja, daar durft al ns een Donerplakje tussen te zitten, maar evenzeer pasta en frietjes etc. Mits aanwezige favo een fijn adresje, dansende dames, pokeravonden, feesjes, en toch als ik me correct kan herinneren een degelijke line-up qua opticks, en als ze doorhebben dat je een "big spender" bent gezien sessiefrequentie qua tijd zou je zomaar ns iets betere service kunnen krijgen dan bovenstaande posters veronderstellen. Het is een billigladen qua opzet, gericht op de Turkse gemeenschap, maar er zitten enkele parels, no doubt... Veel plezier, en don't believe the hype...

  13. Onderstaande 6 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 mei 2013),Goedemorgenallemaal (19 mei 2013),hansdordt (19 mei 2013),Picasso 1 (19 mei 2013),Smouse (26 mei 2013),Wijze grijze (19 mei 2013)

  14. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Wie kent FKK Mondial in Koln en kan er mij wat meer over vertellen? Op het forum kan ik er weinig over vinden. Er is daar een DVP gaan werken die ik in het verleden wel leuk vondt. Nou wilde ik haar een keertje verblijden met een bezoek, maar ik ken de club totaal niet. Ik zou blij zijn met alle aanvullende informatie, want van de site wordt ik ook niet veel wijzer. Alle beren B.V.D..
    Ik weet zeker dat er een dvp die mij vertelde dat ze naar MONDIAL zou gaan gisteren weer in HAPPY is begonnen wie weet misschien wel dezelfde.

  15. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (24 mei 2013)

  16. #9
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Last Online
    26 juli 2016 @ 22:02
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Here, my contribution (in french) on youppie forum. Feel free to ask for specific information.

    Tarification, c'est simple: vingt minutes trente euros, quarante minutes soixante euros et soixante minutes quatre-vingt-dix euros.
    Il y a une tarification des extras, mais je connais aucune fille qui les pratique.

    Mercredi, c'est la soirée concert avec un quatuor turc. Ça ressemble facilement à un mariage ou une fête de village. Ambiance sympathique mais folklorique.

    Les oursons sont majoritairement turcs et les oursonnes sont majoritairement roumaines. Musique naturellement turco-roumaine, parfois animé par un dj (turc) qui varie les ambiances sonores.

    Les allemandes en générale disparaissent rapidement et les rares allemands partent avant le début de soirée.

    La tranche 11h-21h est mortelle d'ennuie, la moitié des filles somnolent et l'autre se satisfait d'une session maximum. D'ailleurs la clientèle est quasi absente.
    La tranche 21h-3h/5h est assez souvent surréaliste, trop de monde dans trop peu d'espace.

    Le summum est de voir le proprio qui danse à cinq heures du matin avec les oursons, les oursonnes et le dj: ça suffit, plus jamais ça

    P.S.: le repas du soir est exécrable (l'Accapulco mérite le maximum d'étoiles au guide michelin en comparaison) et à mon avis, le cuisto cherche désespérément un licenciement pour faute grave.

  17. Onderstaande leden hebben gomibako bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 mei 2013)

  18. #10
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    De Moskee van Köln... dan weet jij het wel.

  19. Onderstaande leden hebben Ma doare in pula bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 mei 2013)

  20. #11
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tsjonge toch, het herhalingsgevaar van deze post is hoog want qua inhoud is ie quasi identiek aan bovenstaande toen ik op een vraag van een collega-ijsbeer antwoordde om betreffende manspersoon eventueel een kleine dienst te bewijzen want anders stelt ie toch de vraag niet... Dus nogmaals voor degenen die verder kunnen kijken dan hun oogkleppen toelaten: veel Turkse bezoekers, veel Oosteuropese dames met Roemeense overheersing, qua aantallen moet ik u een actueel cijfer schuldig blijven, maar toendertijds schommelend tussen 25 en 50 op week-enddagen... Over het eten toendertijds had ik weinig te mopperen, hoe dat nu zit no clue... Zaten toen enkele zeer fraaie dames, en mezelve bekend 2 servicetoppers van jewelste want anders zou 'k er toch niet speciaal naartoe kachelen dunkt me...En zoals onze Franstalige confrater mooi aangeeft, ietwat corresponderend met de Samya-opzet, s'namiddags rustig en kalmpjes (qua muziek en sfeer), na zonsondergang doorgaans bruisend met dansende dames en tolle ambiente zoals dat zo mooi heet, ik vind dat leuk, 2 clubs in 1 op dezelfde plek, en als je dan een toppertje op de schoot hebt, naja... Multikultigrüssen ondanks lastige nickafkorting daarvoor, ss

  21. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 mei 2013)

  22. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen waren dat het eerder een SC is dan een FKK, aangezien de dames in lingerie lopen.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.