Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Emily ( Duitse, blond)

    Paspoort Emily:
    Haarkleur/-lengte : blond
    Lengte dame : 1.75m
    Postuur/Cupmaat : normaal figuur/cup b
    Nationaliteit/Taal : Duits
    Leeftijd : 27
    Tatoeages/Piercings :niet op gelet
    Service: Uitstekend zoenen , PZC,Beffen,NMC,FT
    Voordelen: doet ook trioos met andere meiden
    Nadelen: kan soms een beetje nors kijken

    Met Emily had ik al eens een keer eerder kennisgemaakt toen ik met haar een trio had gedaan met Senny. Gisteren voor haar alleen gekozen. Service dezelfde als de vorige keer. Uitgebreid zoenen en strelen en heerlijk laten pijpen. Ook heb ik haar niet overgeslagen. In mijn favoriete doggy style heb ik Rex uiteindelijk laten zweten..................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  2. #2
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    7 februari 2024 @ 17:30
    Locatie
    Between Antwerp, Brussels, Gent
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ook ik heb gisteren Emily leren kennen maar voor mij kwam ze eerder over als iemand die het allemaal nogal snel wilde afhandelen. Ik denk dat het tussen ons niet echt klikte van in het begin, misschien als je ze wat beter kent, maar ik heb al betere ervaringen in GT. Ik zeg niet dat ik niet meer van haar diensten gebruik zal maken maar alleen als uit bijvoorbeeld een fijne babbel een betere verstandhouding en sfeer onstaat. Fysisch mag ze er wel zijn.

  3. #3
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Vanmiddag voor het eerst met deze Emily naar de hut geweest Ook haar heb ik al vaak gespot telkens weer loopt ze topless door de wei en keek ze me geil in me ogen . Dus nu maar eens effe met der. Qua service een beetje Zahra:D supers pijpen maar het is gewoon wat minder. Wel is het geil om bij de mis haar heerlijke grote borsten te zien dansen Toen ook maar het vuurwerk afgestoken
    geen herhaling voor me er loopt teveel rond

    Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  4. #4
    Geregistreerd
    8 mei 2006
    Last Online
    18 juli 2012 @ 09:45
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    donderdag bij aankomst even op verkenning in GT en zag Emily in het bed in de relaxruimte liggen. Ik kreeg van haar een geile blik en bij een volgende passage toch maar even hallo gaan zeggen. Ze was vriendelijk, zag er leuk uit en ik had er na de lange autorit wel zin in. Op de kamer begon ze lekker te zoenen waarbij ik mocht ondervinden dat ze zalige zachte lippen heeft. Daarna een lekker diepe pijpbeurt waarbij de goed haar tong gebruikte. Dan was het tijd voor het betere werk, rubbertje aan en een aantal standjes afgewerkt waarbij Emily actiever bleek te zijn dan ik verwacht had. Daarna verder PZC met een heerlijk FT waarbij het zaad uit haar mondje liep. Goede ervaring maar zeker niet de top

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard lekkere Duitse Emily

    Gisteren weer een keer met Emily naar de kamer geweest. We zaten lekker buiten na te genieten van een Latte Macchiato, toen ze me zachtjes begon te strelen en begon te zoenen. Ja dan is Rex toch wel snel afgeleid en dus mee met haar samen de onderdelen van de kamasutra doorgenomen.

    Emily is een leuke meid, kan heerlijk zoenen en pijpen doet ze ook heerlijk. Neuken is ook niet verkeerd met haar lekker van achteren genomen, waarbij ze je dan lekker geil aankijkt haar hoofd draait zo dat je lekker twee dingen tegelijk kunt doen; haar lekker van achteren nemen en gelijk heerlijk zoenen............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.