Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32

Discussie: De smaak van sperma

  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:49
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Maak je geen zorgen. Kijk een paar berichten naar boven, het is niet de cum van de melkboer in de fles
    Ik dacht eigenlijk dat dat karnemelkverhaal een grapje was. Of een broodje aap.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  2. #27
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    Ik ben niet vies van mijn eigen sperma. Er is genoeg en een keertje proeven is te verleidelijk, toch? Het zou voor mij persoonlijk (iedereen moet dat voor zich bepalen) vreemd aanvoelen als ik wel FT-tjes zoek, maar zelf het spul niet in mijn mond zou wil hebben. Sterker nog, ik vind swappen een geil idee en ik neem aan dat er veel meiden zijn die het ook tof vinden als je daar niet vies van bent, brengt de boel een beetje in balans. Het is er alleen nooit van gekomen, maar dat komt vast nog wel. Ik begrijp uit diverse recensies dat Maria in HP wel van dit soort spelletjes houdt, goeie reden om daar weer eens naartoe te gaan.
    Als je een stevig wijf je niet afschrikt kun je bij Zoë haar gang gaan. Er zijn wel meer sloeries die het niet uitmaakt of ze je saus in de prullenbak spuwen of in je waffel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Mijn pik was ondertussen zeiknat en dat was voor deze geile "Schlampe" het teken om het oraal te gaan afmaken. Een zinderende "Blowjob" volgde en toen haar wangen bolden wist ik wat me te doen stond. Ze kroop als een kat omhoog en bleef boven mijn bek hangen. Ze liet haar lange hagedissen tong uit haar mond rollen en knikte ten teken dat ik mijn gaffel diende te openen. Wat ik met plezier deed. Langzaam druppelde mijn eigen saus vermengd met haar zever in mijn mond waarbij ze aanstekelijk grinnikte. Uiteindelijk kuste ze me vol op m'n bek en doneerde de rest van mijn kwak. Die liet ik als een "Chablis La Jouchère" zonder houtlagering over mijn tong rollen. Ik gorgelde een keer en slikte de saus met smaak door en liet mijn tong langs mijn lippen gaan. Speels gaf ze me een draai om de oren en giechelde "Du bist ein dreckskerl".
    Ik begreep van menig dame dat het er aan ligt of ze "FT" doen afhankelijk is van hoe een kerel eruit ziet en niet zozeer de smaak van de saus. Een onverzorgde, stinkende kerel met een behaarde en bezwete vetpens en een gore lul die brokkenpap spuit maakt minder kans op een "FT" dan een goed verzorgde vent wiens saus wat naar zure room smaakt.
    Angel dat zwarte pareltje wat ooit in "LR" werkte kon er ook wat van. "Swappen", gorgelen en doorslikken. Tja, dat had wel wat. Persoonlijk vind ik sperma vrij neutraal smaken. Niks bijzonders. Wat ik daarentegen weer ontzettend smerig vind, is als een stel kerels in een glas spuiten en dat een dame dat dan op moet zuipen. Gatver, om van over je nek te gaan.

  3. #28
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Dit zijn ongeveer de de spijzen waar ik mij 5 dagen staande mee heb gehouden. Ik weet niet hoe lang de effecten ervan in sperma proefbaar zijn, maar morgen ga ik het laten proeven.
    Bij één dame vraag ik er wel vaker na. Het zijn altijd maar 3 smaken. 'Säure, Salz oder süss


    Verzonden met Tapatalk
    Zoals eerder gemeld zou ik er naar vragen bij mijn vaste schatje. Het smaakte naar Salz! Nou maakt het mijn vaste schatje niet zo veel uit, maar als het Suß zou zijn, dan zou dat haar voorkeur zijn. Ik kreeg het advies om een dag eerder wat ananas te eten. Gaan we doen aankomende donderdag. Ik wil gewoon weten of het ook daadwerkelijk werkt. Na de 14e meld ik mij weer.

  4. #29
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik wil gewoon weten of het ook daadwerkelijk werkt. Na de 14e meld ik mij weer.
    Een staaltje onderzoeksjournalistiek waar de NRC jaloers op kan zijn. Wat een opofferingszin om de waarheid te achterhalen.. Hulde

  5. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 9 maart 2014)

  6. #30
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Onlangs nog een bezoek gebracht aan YY. In de namiddag me aan het buffet bediend uit hun mixed-sla assortiment.
    Enige tijd later op de kamer zei mijn partner dat mijn leuter naar ajuin smaakte.
    Weer iets om rekening mee te houden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. #31
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Ja joh, je moet dat ding dan ook niet in de salade hangen!

  8. #32
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik heb weleens van een dvp uit een privehuis gehoord dat een klant van haar vroeg op sperma. Toen hebben ze hem de condoominhoud van vorige klanten gegeven en daar werd ie helemaal opgewonden van. Ahum, kots.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60